11122 посетителя онлайн

С 21 марта наземный общественный транспорт Киева будет продолжать движение во время тревоги, - КГВА

трамвай в Киеве

Наземный общественный транспорт Киева будет продолжать движение во время тревог.

Об этом сообщил в телеграм-канале глава КГВА Тимур Ткаченко, информирует Цензор.НЕТ.

С 21 марта общественный транспорт Киева - коммунальный и частный - будет работать по новым правилам:

- Во время воздушной тревоги транспорт останавливается возле укрытий по маршруту движения.
- Пассажиры могут покинуть салон по желанию.
- Водители сообщают о возможности дальнейшего движения.
- После высадки желающих транспорт продолжает движение по маршруту.

Соответствующие изменения будут внесены в должностные инструкции водителей.

"Это не просто изменение правил - это логичный и необходимый шаг к нормальному функционированию города. Киев должен двигаться!", - пояснил Ткаченко.

Топ комментарии
+6
За 3 роки перше розумне рішення київської влади, хоча Кличко був проти, видно мав долю від маршруток.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:48
+6
это черный день для таксистов)
показать весь комментарий
18.03.2025 13:28
+5
Кличко, ти?
показать весь комментарий
18.03.2025 13:37
Комментировать
Сортировать:
За 3 роки перше розумне рішення київської влади, хоча Кличко був проти, видно мав долю від маршруток.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:48 Ответить
Маршрутки й не зупинялися під час тривоги. Дана новина більше стосується комунального транспорту.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:59 Ответить
Так, але ті, хто їхав автобусом, тролейбусом, трамваєм чи метро, під час тривоги пересідав на маршрутки. Відповідно, доля Кличка збільшувалась. А враховуючи, що раніше тривоги в Києві були по 2 - 3 години, збільшення доволі суттєве.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:16 Ответить
Що ти верзешь? На які маршрутки, якщо вони не ходять з одного берега на інший (окрім трамвайщини)? У Києві був хоч раз?
показать весь комментарий
18.03.2025 16:04 Ответить
Якщо ти, на відміну від мене, ніколи не був у Києві, то, хоча б, гуглом скористався перед тим, як писати маячню. І, крім того, далеко не всі пасажири їздять з одного берега на інший. Більшість в межах свого берега. Вчи матчастину і не ганьбись.
показать весь комментарий
18.03.2025 16:28 Ответить
питання -- Хто буде нести відповідальність, та платити гроші, якщо загинуть люди?? тобто ---------- ніхто не винен самі їхать хтіли,)
показать весь комментарий
18.03.2025 13:05 Ответить
а если тебя на улице накроет, кто тебе будет платиь гроши? так разница тогда между транспортом и без него?
показать весь комментарий
18.03.2025 13:16 Ответить
1. Маршрутки під час тривоги все одно не зупинялись.
2. Велика юрба, що під час тривоги стоїть на зупинці і чекає її закінчення, має шанси загинути більші, ніж десяток пасажирів тролейбуса, що рухається.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:19 Ответить
ні, ні, у цій справі повинні бути чіткі критерії. Тому що якщо гине людина, то в її близьких, само собою виникає питання, хто! у цьому винен? та хто за це відповідатиме, те що русня - то само собою, але якщо керівництво міста дає добро, на такий захід як - нехтувати сигналом ПТ, то воно!, Повинне гарантувати безпеку, і брати на себе відповідальність, я так розумію. а ось це - хочете їдьте, хочете ні, то це, ні до чого хорошого.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:32 Ответить
Кличко, ти?
показать весь комментарий
18.03.2025 13:37 Ответить
Винен той, хто знехтував сигналом тривоги і вирішив не ховатись в укриття. Може, час вже українцям подорослішати і почати самим приймати відповідальні рішення, виправляти вже допущені помилки та не робити нових, а не продовжувати шукати винних і перекладати на них власну провину?
показать весь комментарий
18.03.2025 13:52 Ответить
Я розумію, та згоден з вами, цілком, Але! коли кажуть - "можнА", то це зовсім інша справа, з усіма наслідками, що з цього випливають
показать весь комментарий
18.03.2025 15:14 Ответить
Ще раз: воно так і було. Ніхто пасажирів силоміць не примушував іти в укриття. Які наслідки? Якщо юрба стоїть на зупинці чи перед входом в метро, то наслідки у випадку прильоту будуть набагато тяжчими, чим тоді, коли ця ж юрба буде рухатись, розподілена по різних транспортних засобах. Це вже, навіть, дубоголовим чиновникам дійшло, а тобі все ніяк не дійде.
показать весь комментарий
18.03.2025 16:33 Ответить
А вони є ті укриття ,скажімо на Троєщини вони виключно в школах ,дитсадках і поліклініках і все .
показать весь комментарий
18.03.2025 20:11 Ответить
То вийшли з автобусу, спустилися в укриття. Все
показать весь комментарий
18.03.2025 14:07 Ответить
а водії -- смертники.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:06 Ответить
мы сейчас все смертники. маршруточники вон ганяют и не жужжат...
показать весь комментарий
18.03.2025 13:17 Ответить
Водіям вибір надають: або їхати, або спускатися в укриття
показать весь комментарий
18.03.2025 13:37 Ответить
ну слава богу,норм решение.бимба на маршрутку упадет.или балалайка с 0.0009 вероятностью,наверное меньше процента высаженых пассажиров в те так называемые укриття ходили,может был 0,0009 переляканых туристов которые первый раз тревогу услышали.
фиг потом в маршрутку влезешь как все высаженные напхаються.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:18 Ответить
Саме так. Під час тривоги завжди стоять натовпи на зупинках та біля входів на станції наземного метро.
показать весь комментарий
18.03.2025 13:21 Ответить
это черный день для таксистов)
показать весь комментарий
18.03.2025 13:28 Ответить