9105 посетителей онлайн

Боевые действия приближаются к завершению, перемирие возможно до Пасхи, - The Telegraph

Когда будет перемирие

Активность боевых действий и начало операции ВСУ в Белгородской области могут быть признаками того, что и Киев, и Москва стремятся получить как можно больше "козырей" в ожидании близкого приостановления войны. Это перемирие между сторонами может наступить уже в следующем месяце.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в авторской статье для The Telegraph пишет бывший офицер британского спецподразделения SAS, военный обозреватель Тим Коллинз.

"Сейчас, когда мы входим в финальный раунд войны в Украине, существует туман заявлений и контрзаявлений о прогрессе на поле боя, к которому добавляется еще и множество возмутительных российских требований. Все это указывает на все более вероятную перспективу прекращения огня - возможно, до Пасхи", - говорится в материале.

Активность украинских войск в приграничье Белгородской области России также указывает на это. Там ВСУ не боятся рисковать дефицитной западной бронетехникой.

"Эта операция меньше по масштабу, чем масштабное вторжение на Курщину в прошлом году, но она прогрессирует. Захватывая высоты и угрожая нескольким селам, украинское войско перетягивает российские силы из других мест, чтобы сдержать его. Это может быть целью. В качестве альтернативы, можно провести разведку силами, пытаясь найти слабые места, чтобы использовать более тяжелые силы, быстро перемещенные из других мест на линии фронта", - пишет аналитик.

Коллинз также отметил усиленную активность россиян, которые стремятся любой ценой захватить как можно больше украинской территории, а потому не считаются с потерями.

"Все это указывает на все более вероятную перспективу прекращения огня - возможно, ближе к Пасхе. Поскольку крайний срок приближается, обе стороны отчаянно пытаются захватить территорию, чтобы укрепить свою позицию за столом переговоров", - добавил Коллинз.

Напомним, США уверены, что сейчас все-таки удалось достичь прекращения ударов по энергетической инфраструктуре Украины даже несмотря на то, что РФ после достижения договоренностей ежедневно атакует украинские города.

Топ комментарии
+27
Увесь цивілізований Світ, бачить, розуміє та підтримує Мирну Україну у її протиборстві московській навалі!
Лише дивна, група осіб з Адміністрації США з трампом, усіляко намагається виконати, вказівки ****** щодо капітуляції України! Що підтверджується і змістом дивної Угоди щодо надр України!
Складається враження, що це Україна, виплачує репарації США за війну московитів, проти неї!
Оце і є, оте потужне «ПЕРЕМИРЯ» від трампа, за 24…
показать весь комментарий
29.03.2025 12:37 Ответить
+22
Таке враження що вони марять....
показать весь комментарий
29.03.2025 12:42 Ответить
+13
Рассія сільна как нікакда?
показать весь комментарий
29.03.2025 12:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Увесь цивілізований Світ, бачить, розуміє та підтримує Мирну Україну у її протиборстві московській навалі!
Лише дивна, група осіб з Адміністрації США з трампом, усіляко намагається виконати, вказівки ****** щодо капітуляції України! Що підтверджується і змістом дивної Угоди щодо надр України!
Складається враження, що це Україна, виплачує репарації США за війну московитів, проти неї!
Оце і є, оте потужне «ПЕРЕМИРЯ» від трампа, за 24…
показать весь комментарий
29.03.2025 12:37 Ответить
Що таке "цивілізований світ"? А Китай до нього відноситься?
показать весь комментарий
29.03.2025 12:48 Ответить
Запитайте про таке, у своїх батьків, вони навчать життю! Школа, уже не допоможе…
показать весь комментарий
29.03.2025 12:57 Ответить
Моїх батьків уже нема. Тому в тебе питаю. Китай - цивілізований світ, чи ні?
показать весь комментарий
29.03.2025 13:01 Ответить
У такому віці, запіздали ви, такі питання піднімати!!
Наслідки, незворотні….

Тарас Шевченко

УЧІТЕСЯ, БРАТИ МОЇ

Учітеся, брати мої!
Думайте, читайте,
І чужому научайтесь, −
Свого не цурайтесь:
Бо хто матір забуває,
Того Бог карає,
Чужі люде цураються,
В хату не пускають,
Свої діти − як чужиї,
І немає злому
На всій землі безконешній
Веселого дому. ….
показать весь комментарий
29.03.2025 13:06 Ответить
Ти можеш прямо відповісти на просте питання, а не крутитись, як вуж на сковорідці, ліплячи відмазки? Або визнати, що на рахунок "цивілізованого світу" зморозив маячню.
показать весь комментарий
29.03.2025 13:13 Ответить
Я з тих батьків, які ще живі.
Пояснюю. За совковою класифікацією існувало 3 світи:
1. "сасіскі срани" (так тов. Л.І.Брєжнєв лічно вимовляв словосполучення "соціалістічєскіє страни") Європи, Азії та Куба.
2. "развівающієся страни" - країни Африки, Азії та Північної Америки, які "ісбавілісь ат каланіальнава і імпєріалістічєскаго гньота".
3. "Імпєріалісти і іх маріанєткі".
Групи 1 і 2 об'єднувались поняттям "фсьо праґресивнає чєлавєчєство".
показать весь комментарий
29.03.2025 14:37 Ответить
За класифікацією "імпєріалістов" та "діссідєнтов" "цивілізований світ" - це країни 3 групи..
показать весь комментарий
29.03.2025 14:40 Ответить
Тобто, в кожного своя класифікація. Тоді все зрозуміло.
показать весь комментарий
30.03.2025 01:21 Ответить
Ні, китай не цивілізований світ. За межами Пекіну, Шанхаю, Гонконгу там - дичина. А що вони витворяють в Уйгурському краї - так взагалі...
показать весь комментарий
29.03.2025 14:54 Ответить
Ні . Кітай це технологічна розвинута диктатура, де неповажаються права людини и десятки мільйонів людей працює безкоштовно в концтаборах. Почитайте про націю уйгурів у яких китайці знищують культуру та самоідентифікацію.
показать весь комментарий
29.03.2025 13:17 Ответить
А що вважається "цивілізацією"? В чому вона взагалі полягає?
показать весь комментарий
29.03.2025 13:21 Ответить
Угу - тут вже постає питання - а з тнперішньою владою , США можуть вважатися "цивілізованим світом" ...?
показать весь комментарий
29.03.2025 13:24 Ответить
все дуже просто - подобаєшся ти ************** і каласам - ти цивілізований! не подобаєшся - диктатура і крадеш чіпи із стіралок!
показать весь комментарий
29.03.2025 13:53 Ответить
От ти і спалився, московській тролль. Реєструвався нібито під українця, який проти Зелі, коли тебе, кацапа, за болюче взяло - проколовся.
показать весь комментарий
29.03.2025 14:55 Ответить
та да! українці - це такі безмозглі крикуни як ви, з відсутністю критичного мислення і холуйською запобігливістю до всяких "панів"!
показать весь комментарий
29.03.2025 15:15 Ответить
Поржав про "відсутність критичного мислення" - бо критичне мислення - це головна характеристика мого характеру.
І так, кацапа, ви, ******** московські, не цивілізовані, ви - дикуни і погань.
показать весь комментарий
29.03.2025 16:09 Ответить
вийми з рота убоге, коли розмовляєш критичне мислення - то не критичні дні...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:30 Ответить
О, типова кацаська балачка про рота почалась. Ваша основна духовна скрєпа.
Переходь вже на всій язик з людської мови. Ти вже спалилося, не старайся.
показать весь комментарий
29.03.2025 18:04 Ответить
🤡
показать весь комментарий
29.03.2025 19:17 Ответить
і ще з пам"яттю як у інфузорії...
показать весь комментарий
29.03.2025 15:18 Ответить
Цивіліза́ція - людська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%B0 спільнота, яка впродовж певного періоду часу (процес зародження, розвиток, загибель чи перетворення цивілізації) має стійкі особливі риси в соціально-https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 політичній організації, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0_(%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C) економіці та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 культурі (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0 науці, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F технологіях, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE мистецтві тощо), спільні духовні цінності та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B4%D0%B5%D0%B0%D0%BB ідеали, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C ментальність (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 світогляд).
Китай - це "людська спільнота", з своїми стійкими особливими рисами"? От тобі й відповідь...
Навіть плем"я канібалів може вважаться "цивілізацією" - хоч і примітивною...
показать весь комментарий
29.03.2025 14:06 Ответить
Все зрозуміло. Як тільки Китай стане на бік України, для місцевої цензорівської братви відразу стане "цивілізованим".
показать весь комментарий
30.03.2025 01:23 Ответить
Ти ідіот? Чи тільки з себе його корчиш? Я привів наукову трактовку поняття "цивілізація"... Що тобі не подобається? Яке питання ти задав - таку відповідь і отримав!
показать весь комментарий
30.03.2025 04:40 Ответить
Ще раз: Китай цивілізація чи ні?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:26 Ответить
Для тупих молодих дурнів" - читай офіційну трактовку поняття "ЦИВІЛІЗАЦІЯ"... Я тобі її навів - бо яїї знав ще тоді, коли ти в пелюшки паскудив......
показать весь комментарий
30.03.2025 14:07 Ответить
Не з"їзджджай з теми і не крутись, як щось в ополонці, дай відповідь на просте запитання: Китай цивілізація чи ні? Якщо ні, то чому?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:12 Ответить
"Хведю"! Ти про "ефект Даннінга-Крюгера" чув? Пояснюю "на пальцях", простими словами: "Дурню неможливо пояснить, що він ДУРЕНЬ, саме тому, що він - ДУРЕНЬ!...".
Якщо ти не зрозумів того, що я ДЕТАЛЬНО тобі "розжував" і "в рот поклав" - який сенс з тобою полемізувать та щось пояснювать? Тільки дарма час витрачать?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:16 Ответить
Дай пряму відповідь: так чи ні. Нема? Тоді май мужність визнати, що обгидився.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:19 Ответить
ОЙ! ТА ТИ ЩЕ ТУПІШИЙ, НІЖ Я ДУМАВ!
Ну, добре... "Вмовив"... Опущусь до рівня учня "допоміжної школи для розумово відсталих"...
ТАК! Китай - це теж ЦИВІЛІЗАЦІЯ... Яка "має стійкі особливі риси в соціально-https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 політичній організації, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0_(%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C) економіці та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 культурі (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0 науці, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F технологіях, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE мистецтві тощо), спільні духовні цінності та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B4%D0%B5%D0%B0%D0%BB ідеали, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C ментальність (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 світогляд)".
Цивілізації майя та ацтеків мали ті самі ознаки, володіли високими астрономічними та математичними знаннями - однак приносили масові людські жертви та їли м"ясо цих жертв у ритуальних цілях...
Задоволений?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:34 Ответить
Ну от. Видавив ти з себе врешті-решт. Пів дня тужився...
показать весь комментарий
30.03.2025 14:37 Ответить
Господи! Хоч-би не ганьбився... Для нормальної людини достатньо було мого першого коментарю... Бо вона здатна "мислить абстрактно"... Саме це відрізняє "Хомо сапієнс" від "Хомо еректус" чи "Хомо хабіліс"... Двоє останніх "прямо ходили" вміли користуваться камінням та палицями... Але мислили тільки "конкретно"... Те саме і у тебе... Вивести абстракцію і "включить логіку" ти не спромігся... Півдня вимагав від мене "конкретної відповіді"... Типова "сонячна дитина"... Тобто, ОЛІГОФРЕН...
показать весь комментарий
30.03.2025 14:47 Ответить
Хлопчику, мені треба була саме твоя пряма відповідь.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:52 Ответить
Ну, я ж саме це і кажу - ти нездатен до абстракцій... Тому ти - "РОЗУМОВО ВІДСТАЛИЙ"... Ти сам це підтвердив остаточно...
показать весь комментарий
30.03.2025 14:55 Ответить
Мене не цікавлять твої абстракції. Правильну відповідь я і сам знаю. Мені треба була саме твоя пряма відповідь. Якою ти врешті-решт, був змушений визнати мою правоту: так, Китай це цивілізація.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:07 Ответить
Ідіоте! Ти своїм питанням поставив під сумнів ствердження, що Китай - це цивілізація... Я тобі пояснив ситуацію.... Я ж не винен, що у тебе обмежені розумові здібності і ти не розумієш логічних пояснень!
показать весь комментарий
30.03.2025 15:15 Ответить
Ти, навіть, не зрозумів, що я хотів сказати, коли задав питання іншому дописувачу, який стверджував, що Україну підтримує ВЕСЬ цивілізований світ. Але ж Китай, який теж є частиною цивілізованого світу, Україну не підтримує. Для чого ти влазиш в дискусію, якщо взагалі не розумієш, про що мова? Лиш би засрати коментарі порожнью суперечкою?
показать весь комментарий
30.03.2025 15:25 Ответить
Fedor Fedorov

А що вважається "цивілізацією"? В чому вона взагалі полягає?

29.03.2025 13:21

Яр Холодний

Цивіліза́ція - людська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%B0 спільнота, яка впродовж певного періоду часу (процес зародження, розвиток, загибель чи перетворення цивілізації) має стійкі особливі риси в соціально-https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 політичній організації, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0_(%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C) економіці та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 культурі (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0 науці, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F технологіях, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE мистецтві тощо), спільні духовні цінності та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B4%D0%B5%D0%B0%D0%BB ідеали, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C ментальність (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 світогляд).
Китай - це "людська спільнота", з своїми стійкими особливими рисами"? От тобі й відповідь...
Навіть плем"я канібалів може вважаться "цивілізацією" - хоч і примітивною...

29.03.2025 14:06
показать весь комментарий
30.03.2025 15:30 Ответить
Ще раз: питання було поставлене іншому дописувачу, який стверджував, що Китай не цивілізація. Хотілось почути саме його власні критерії визначення країни, як цивілізованої. Для чого ти вліз у дискусію і розвів срач, зовсім не зрозуміло. Я гуглом і вікіпедією і сам вмію користуватись і в тебе нічого не запитував.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:35 Ответить
...........................................
показать весь комментарий
30.03.2025 15:38 Ответить
а, які права людини поважаються у шановних друзів великих цивілізованих країн - туреччині, катару і т.д. ?як там курди поживають? чи, які "цивілізаційні" цінності у новоствореного "косоварського народу"?
показать весь комментарий
29.03.2025 13:56 Ответить
>> які "цивілізаційні" цінності у новоствореного "косоварського народу"?

"Сосать у ЄС бабкі." (c)

Ну і ще плодитися. З цим у косоварів (read: албанців) жодних проблем. І це правильно: тільки та нація, яка плодиться, матиме майбутнє.
показать весь комментарий
29.03.2025 14:43 Ответить
еуропейські цінності йпт!
показать весь комментарий
29.03.2025 15:17 Ответить
і як там з правами людини у калабрійців чи апулійців? вони такі самі як і у венето чи ломбардії?
показать весь комментарий
29.03.2025 13:58 Ответить
Закончить случаем не на МАРСЕ????
показать весь комментарий
29.03.2025 14:24 Ответить
Як в тому анекдоті : "Чукча гумний, чукша хітрий", а газета ще гумніша і освідомленіша,
показать весь комментарий
29.03.2025 12:48 Ответить
Коли, какошніца, Україну накачали озброєнням? Якби це було до 24.02.22, то твій маскавітскій гітлєр також подумав, чи нападати на Мирну Україну!
показать весь комментарий
29.03.2025 13:17 Ответить
Переглянте текст методички! Запропонуйте куратору, оновити! Незабудьте, про міжєбратієв … ітінРот… та мальчіка …. Дамбілі бамбас…
Московити, ведуть війну проти Мирної України, з лютого 2014 року!
показать весь комментарий
29.03.2025 13:33 Ответить
ох як же ви погано знаєте українців...
показать весь комментарий
29.03.2025 12:38 Ответить
В своему мозку я вже закінчив війну.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:40 Ответить
Якого року?
показать весь комментарий
29.03.2025 12:42 Ответить
Таке враження що вони марять....
показать весь комментарий
29.03.2025 12:42 Ответить
Трампівська пропаганда.
Трамп все робить по методичці куйла - підкуплює продажних журналюг щоб ті брехали.
Що немає в Трампа - часу як в куйла та дурнуватої армії.
показать весь комментарий
29.03.2025 14:41 Ответить
хіба московія не готує новий наступ?
я б цьому не повірив якби Бутусов не писав про це
показать весь комментарий
29.03.2025 12:43 Ответить
угода про копалини то більше угода про пограбування українців американцями а не про допомогу путіну.
про допомогу путіну то більше угода про заморозку війни.
там відбувається повна срака бо наші петляють замість того щоб стояти на своєму і як результат ми домовляємося з трампом кулуарно про одне а потім трамп виходить на люди і каже - українці сказали мені що готові здаватися.
ну, кому така хрінь потрібна?
вирішили заморожувати то зробіть заяву - 30 днів повної всеосяжної зупинки як пропонує америка, все инше не погоджуємося бо хід росії погоджуватися а не наш.
бо виходить так що росія постійно пропускає хід а нас трамп нагинає все більше та більше зупинятися.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:43 Ответить
Telegraph протягом війни побачив щось, що прийняв за ознаки прийдешнього миру... 🤪Воно, звичайно, здаля видніше😜
показать весь комментарий
29.03.2025 12:44 Ответить
Поки Путин наступає і в нього є ресурси для цього, ніякого перемірря не буде.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:44 Ответить
Останній бій підпілля https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2_%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 ОУНР (14 квітня 1960 року) - останній бій вояків https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F Української повстанської армії (УПА). Відбувся він проти оперативної групи Тернопільського управління https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%A1%D0%A0%D0%A1%D0%A0 КДБ
показать весь комментарий
29.03.2025 12:45 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=g2KIxTonkhE Батько наш - Бандера
показать весь комментарий
29.03.2025 14:45 Ответить
значить останній бій японська імператорська армія провела в 1990 (чи якому там році), коли виловили чувака, який жив в джунглях і "воював"!?
скільки міст звільнила упа ? яку державу створила? ким ця держава була визнана? як останній "командир" упа спокійно прожив до глибокої старості в квартирі наданій окупантами совєтами?
показать весь комментарий
29.03.2025 15:25 Ответить
може і не звільнила ніяких міст, але викохала тих хто вас зараз нищіть!
показать весь комментарий
29.03.2025 16:08 Ответить
викохала потужних утікантів як ти! до речі, ті хто замутив упа, так само як і ти , в основному втікли за океани! і звідти потужно перділи!
показать весь комментарий
29.03.2025 16:27 Ответить
коли я уїхав ти соплею на батьковім кінці щє не був...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:29 Ответить
то й добре - менше бидла в країні. сиди собі там і не смерди
показать весь комментарий
29.03.2025 16:32 Ответить
смердиш тут тільки ти...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:36 Ответить
по штукі+ в день кацапні?- непоганий врожай...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:10 Ответить
штукІ, штукІ клоун... менше марахфон і стерню з лаченами дивися
показать весь комментарий
29.03.2025 16:28 Ответить
і клован це теж тут це теж ти - за варонеж! 🤣
показать весь комментарий
29.03.2025 16:39 Ответить
Перепочинок у вигляді перемир'я звичайно життєво необхідний Україні. Але не впевнений, що путлер на це погодиться до осінніх дощів.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:46 Ответить
Таку крамолу пишеш. Зараз місцева братва тобі розкаже, що це саме рашка вже всьо, на грані розвалу, розгромлені вщент чмобіки в паніці тікають з України, підібгавши хвости, і перелякане та деморалізоване куйло, вже згодне на будь-які умови, повзає навколішки і благає про перемовини.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:54 Ответить
Рассія сільна как нікакда?
показать весь комментарий
29.03.2025 12:58 Ответить
спитай в барбершопних, шо сюди лізти?
показать весь комментарий
29.03.2025 15:26 Ответить
А хто тут барбершопний?
показать весь комментарий
29.03.2025 15:34 Ответить
короче, напиги білецько-касянову, вони пояснять про потужність!
показать весь комментарий
29.03.2025 16:38 Ответить
напиги
показать весь комментарий
29.03.2025 17:11 Ответить
бажання всіх порвати і ******** щє унітаза два бачю не пропало...
показать весь комментарий
29.03.2025 13:03 Ответить
писати навчити, нещасний! бачЮ!
показать весь комментарий
29.03.2025 16:39 Ответить
со зренієм шо? бачкувач ордловнянський?
показать весь комментарий
29.03.2025 16:42 Ответить
все таки добре, що степан андрійович проторував своїм ідейним нащадкам дорогу зйобу з України
показать весь комментарий
29.03.2025 16:46 Ответить
піпець кокошніки підсілі на хухел переклач...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:49 Ответить
сосі шахту і корми мене 😬
показать весь комментарий
29.03.2025 16:52 Ответить
кармілець ***...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:59 Ответить
Ще інваліди на милицях, осли, іскандери з пральних машин, страшна інфляція... Це з одного боку. Але пропаганда завжди була, он французи в першу світову писати, шо німці дітей їдять.

З іншого боку, а що нам робити? Нам же цідять зброю якраз так, щоб тільки Україна не надто швидко сточувалася, але не для якогось перелому. І мова не про кулемети і гармати, а про те саме далекобійне. А нема перелому - нема в РФ бажання йти на домовленість. Тобто по суті нас ставлять в розтяжку - і можна було б на РФ натиснути, а як натиснеш, як воно все від партнерів залежить. Таке, замість операції дають знеболювальні і вітамінок. Так що вибору й нема особливого, або здаватися або триматися.
показать весь комментарий
29.03.2025 13:04 Ответить
логічно мислите на початку, але продовжуєте як "потужні"! а мають вони оту зброю? і, чи можуть натиснути сильніше? хотілося б почути вашу думку
показать весь комментарий
29.03.2025 15:29 Ответить
Так я ж кажу - якщо дивитися реально, РФ зараз впевнено тисне, бо на неї натиснути не можуть (чи не хочуть). Тому в таких умовах нам або триматися (з туманними перспективами), або здаватися - третього варіанту "сайтісь пасєрєдінє" нема. Ну не буде ворог миритися зі слабким, знаючи шо може отримати більше.
показать весь комментарий
29.03.2025 16:35 Ответить
є третій варіант, але для цього треба любити свій народ, а не владу і примітивні лозунги. та й народові треба перестати бути хитрожопим любителем загрібати жар чужими руками...
та й просто подивитися правді в очі не завадило б...
показать весь комментарий
29.03.2025 16:43 Ответить
То який варіант? Скажіть прямо, до чого тут натяки.
показать весь комментарий
29.03.2025 16:51 Ответить
грубо кажучи - фінський . або , як ви написали, "сойтісь посєрєдінє", але не криворагульній інтерпретації...
показать весь комментарий
29.03.2025 17:08 Ответить
*** ви ордловня їбучя дочекаєтесь...
показать весь комментарий
29.03.2025 17:39 Ответить
не подобається вам Україна? - ***** в саратоф!
показать весь комментарий
29.03.2025 17:45 Ответить
Так сойтісь посєрєдінє РФ і не хоче, їй треба все, в тому й фокус. Тому ви або наївний, або натякаєте на капітуляцію)
показать весь комментарий
29.03.2025 17:58 Ответить
звідки ми знаємо, що рф хоче? з примітивної пропаганди? як нашої, так і еуропейської? щось мені підказує, що пропаганда бреше, як зеленський, коли триндить, що путін боїться з ним іти на перемовини. окрім того, мало чого можна хотіти... рашка до нині окуповує японську територію і знаходиться в стані війни з японією, але японцям це не заважає і на японію чогось не нападають, хоч японія не має 150 договорів про безпеку і мільйони планів перемоги!
можна звичайно продовжувати надувати щоки, сподіваючись, що інші своєю кров"ю щось там відвоюють, але то якесь свинство
показать весь комментарий
29.03.2025 19:12 Ответить
Чого це не знаємо, що РФ хоче? Вони ж казали це багато разів. Там такі вимоги, що їх виконати просто не вийде. "Сойтісь посєрєдінє" - це якщо дві сторони йдуть на ту середину, а я щось такого не спостерігаю. На їхні вимоги можна погодитися хіба в умовах Німеччини 1918 року чи Японії 1945 року, але зараз ще явно не такий момент.
показать весь комментарий
29.03.2025 20:42 Ответить
ну. то почекаємо моменту!(
показать весь комментарий
29.03.2025 22:47 Ответить
Если всех аналитиков,которые засветились в последнее время,заставить крутить ворот,который соединен с генератором,то Земля была бы обеспечена экологически чистой энеогией на много лет.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:48 Ответить
і з історією поганенько і з гуглом ніяк.
показать весь комментарий
29.03.2025 12:51 Ответить
Страница 1 из 2