7478 посетителей онлайн

"Ограниченно годных" мужчин могут направить на обустройство фортификаций, - Запорожский ТЦК

В ТЦК объяснили, где могут служить ограниченно годные

Военнообязанные, которые по состоянию здоровья признаны годными к службе в тыловых частях или имеют возраст более 50 лет, могут быть направлены на обустройство фортификаций.

Об этом в интервью TV5 заявил заместитель начальника Запорожского областного ТЦК и СП Андрей Якунин, передает Цензор.НЕТ.

"Военнообязанные, которые по состоянию здоровья признаны пригодными к тыловым частям, территориальным центрам, высшим учебным заведениям, а также те граждане, которые пригодны по состоянию здоровья, но по возрасту старше 50 лет. Такая категория военнообязанных после прохождения соответствующей военно-врачебной комиссии направляется территориальными центрами в части тылового назначения, части поддержки и обеспечения. Также такую категорию мы призываем к себе (в ТЦК)", - рассказал он.

По его словам, подразделения поддержки и обеспечения выполняют очень важные задачи - возведение фортификационных сооружений, обеспечение боевых подразделений и не только.

"То есть работа этих подразделений очень важна. И очень большая необходимость в комплектовании таких подразделений специалистами, в том числе различных специальностей, таких как водители, операторы различные, крановщики, то есть можно перечислять много специальностей, которые необходимы. Возможно, они где-то пересекаются с гражданскими, но также такие специальности нужны в армии", - подчеркнул Якунин.

Он также отметил, что военнообязанных в возрасте от 25 до 49 лет, которых после ВВК признали годными к службе, отправляют в учебные центры ВСУ, где они проходят базовую общевойсковую подготовку. После этого солдат направляют в боевые подразделения.

"Бытует мнение, что в ТЦК все пригодны. Нет, это не так. Более чем на 90% мы укомплектованы также военнослужащими, которые по состоянию здоровья ограниченно годны, после выполнения боевых задач были ранены или по состоянию здоровья после заболеваний не могут проходить службу в боевых подразделениях", - добавил он.

Топ комментарии
+48
мусорів розброньовуйте, гниди зельоні
показать весь комментарий
31.03.2025 20:59 Ответить
+34
Обмежено придатні тому і визнані такими, що не є здоровими на 100% і їм ПРОТИПОКАЗАНІ фізичні навантаження!
показать весь комментарий
31.03.2025 21:11 Ответить
+26
Ага. Криві, сліпі і горбаті вам накопають траншей що будуть щодня падати там з інсультами і інфарктами. Зато скільки здорових бугаїв за кордон випустили під різними приводами. Чи на тому ж авторинку в Чапаївці сотні бугаїв-перекупів кожен день стоять, а ТЦК сліпих і хромих відловлює
показать весь комментарий
31.03.2025 21:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
мусорів розброньовуйте, гниди зельоні
показать весь комментарий
31.03.2025 20:59 Ответить
показать весь комментарий
31.03.2025 21:35 Ответить
ОПа і 95 квартал і іже з ними підпадають?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:00 Ответить
95 квартал вже записався в батальйон "монако". повним складом
показать весь комментарий
31.03.2025 21:02 Ответить
Брехня , юзік он у ВР засів та дворище під Києвом добудовує в поті чола , а ти їх усіх до біженців елітних записав (( Вони , гниди , поки останню копійку з бюджету не поцуплять - хрін звідси здриснуть .
показать весь комментарий
31.03.2025 23:43 Ответить
вони до "монако" поки що записалися в якості членів-спостерігачів, але неодмінно приєднаються до нього і фізично, в разі необхідності
показать весь комментарий
01.04.2025 00:35 Ответить
десятки бригад сидять в тилу бо не мають нормально забезпечення щоб воювати, а укріплення в біля лбз мають будувати або обмежено придатні та діди 50+ або фірми прокладки Кірюші які ті укріплення будують так, напевно спеціально, щоб війська їх ні в якому разі не використовували, бутусов не дасть збрехати.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:04 Ответить
Який сенс витрачати ресурси на фортифікації які облаштовані не в тому місці і з порушенням технології? Розберіться з некомпетентними керівниками, а можливо тут тільки корупційна складова, тоді це ще більш нагальніша проблема.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:04 Ответить
Це повинні вимагати військові , бо це для них питання життя і смерті ... і робите це в голос !
показать весь комментарий
31.03.2025 21:07 Ответить
А ти хтів, щоб перед вашими ординцями було чисте поле?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:28 Ответить
Я в Україні,і за те,що б ресурси використовувалися ефективно для оборони країни і з користю для тих хто в них (фортифікації) буде перебувати, а не так як описав Ю.Бутусов. А ти звідки друкуєш істота?
показать весь комментарий
31.03.2025 23:59 Ответить
Йде 4 рік війни здавалось, що дно пробите вже не можна, а ні, знизу постукали.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:04 Ответить
Почали дно бурити ще глибше.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:14 Ответить
Ти поаккуратніше із використанням Штучного Інтелекту. Будеш перевантужувати його словоблудієм пустим, наступного разу дулю скрутить.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:31 Ответить
Ви праві на 100% Жоден чиновник, навіть писарь, не пішов на війну. Всі "заброньовані" бо дуже важливі для бюрократії!!!
показать весь комментарий
31.03.2025 22:16 Ответить
мене за такі дописи банять на тиждень . Нажаль, змін не передбачено.
показать весь комментарий
31.03.2025 23:16 Ответить
Ага. Криві, сліпі і горбаті вам накопають траншей що будуть щодня падати там з інсультами і інфарктами. Зато скільки здорових бугаїв за кордон випустили під різними приводами. Чи на тому ж авторинку в Чапаївці сотні бугаїв-перекупів кожен день стоять, а ТЦК сліпих і хромих відловлює
показать весь комментарий
31.03.2025 21:08 Ответить
Сталіну копали...
показать весь комментарий
31.03.2025 23:15 Ответить
А якщо два разом і придатний до тилових частин і за віком ближче до 60, то як? Не зрозуміло з тексту.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:11 Ответить
Многие и в бронике ходить не смогут...
показать весь комментарий
31.03.2025 22:53 Ответить
Обмежено придатні тому і визнані такими, що не є здоровими на 100% і їм ПРОТИПОКАЗАНІ фізичні навантаження!
показать весь комментарий
31.03.2025 21:11 Ответить
бідосі 🤣
показать весь комментарий
01.04.2025 01:07 Ответить
Ого.ТЦКуни тепер вже рабами торгуватимуть?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:16 Ответить
Туда только попади,будешь и рыть и стрелять одновременно...
показать весь комментарий
31.03.2025 22:51 Ответить
А молодежь из квартала когда на фронт попадет?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:18 Ответить
А потім і на оборону цих самих фортифікацій, бо як відомо - в армії "накази не обговорюються". А самі тецекашники продовжать сидіти в тилу.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:22 Ответить
так і є, військовий в живу росказував як обмежено придатні рили окопи на "3й лінії".
приходить до них каже:
"це не 3-тя це 1ша лінія"
"нє це 3тя"
"ходи покажу де 3тя лінія"
"ну нам сказауи..."
почався штурм, там тих обмежено придатних і переложили.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:27 Ответить
******* твій військовий, ой *******.
1. тут якщо хтось дізнається що ти обмежений, ти з підвала не вийдеш, тебе першою машиною відправлять у тил у роту охорони або до стройової, а ротного можуть на кіл посадить. Це я перегнув палку. Коли приїжджаєш у бат тобі дають калашмат і показують позицію. Якщо докажеш, шо ти обмежений скажуть раз ти сюди потрапив то значить придатний. Далі все від тебе залежить - або підеш на позицію, або у роту охорони чи іншу жопу)) І якщо ти відкрутився і думаєш шо тобі повезло ти глибоко помиляєшся. Я знаю декілька випадків коли люди переводились стрільцями у бат. Але головне дивись зверху. А ротного можуть посадить на кіл і за менше.
2. на перший лінії не риють окопи, а повільно зариваються в землю. Зазвичай вночі шоб ніхто не бачив. Бо помітять рух і швиденько прилетить. І всі знаходяться по бліндажах, а не ходять по окопах, бо прилетить. Самі окопи виглядають ну дуже безлюдно бо прилетить. Спроба вивести людей вдень на першу лінію копать окопи закінчитьсь сумно не тільки для ротного, а й для комбата і комбрига.Так шо ******* твій знайомий і дуже сильно і безграмотно.
ПС. да, окопи у нас риють обмежено придатні))
показать весь комментарий
31.03.2025 22:56 Ответить
"да, окопи у нас риють обмежено придатні"

У вас в Польщі може і так...
показать весь комментарий
01.04.2025 00:09 Ответить
для дибілів. є така штука старлінк називається. поцікався.
показать весь комментарий
01.04.2025 14:10 Ответить
"ти обмежений, ти з підвала не вийдеш, тебе першою машиною відправлять у тил у роту охорони або до стройової" ПХААХАХААХАХ!!! ага ага ага)ну і кому я вірю більше? йому, тому військовому з реала, чи тобі? як думаєш.
показать весь комментарий
01.04.2025 01:26 Ответить
вір кому хочеш. у нас всі хто не хотів на нулі опинитись відбились. А хто хотів воювать ті обмеження приховують. А твій військовий "з реала" може і насправді військовий, але ****** знатний.
показать весь комментарий
01.04.2025 14:14 Ответить
У вас, в Польщі, всі відбились.
показать весь комментарий
01.04.2025 14:32 Ответить
"Військовозобов'язані, які за станом здоров'я визнані придатними до служби у тилових частинах... можуть бути направлені на облаштування фортифікацій."

Джерело: https://censor.net/ua/n3544291

*
Це ВЖЕ робиться.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:23 Ответить
Причому, зовсім близько біля лінії фронту.
показать весь комментарий
31.03.2025 22:29 Ответить
"Більше ніж на 90% ми укомплектовані також військовослужбовцями, які за станом здоров'я обмежено придатні"

Оті всі бугаї, які так прудко ганяються за цивільними, б"ють їх, крутять, та запихають в бус - виявляється, обмежено придатні? На кого розрахована ця маячня?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:27 Ответить
показать весь комментарий
31.03.2025 21:28 Ответить
ну і маячня...
показать весь комментарий
31.03.2025 21:31 Ответить
Нужна лотерея по дате рождения, сколько можно говорить уже. Для обоих полов. И не нужно никого ловить, просто давайте 15 лет с конфискацией за неявку.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:32 Ответить
Точно. В Дії! Або в системі Рада!
Лотерея працює, коли президент громадянин та патріот своєї країни, наприклад Рузвельт чи Черчіль.
А коли вище політичне керівництво - чорти без роду та племені, яких цікавлять лише гроші, то та лотерея буде черговою корупційною схемою.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:39 Ответить
та всьо.... лоторея не лоторея, пізно, нема кого ловить, повиїзджали, остались в Zeсовку як то кажуть мєнти\піонери і пенсіонери.
показать весь комментарий
31.03.2025 22:11 Ответить
Как она будет схемой... Скажем выпадает июль 81, январь 85, апрель 92. Все кто тогда родился топают в ТЦК, ножками. Ну пускай смогут для Ермака на другой месяц спустить, но ведь там тоже куча блатных будет, недовольных, и в другом месяце.
показать весь комментарий
01.04.2025 01:29 Ответить
Лучше сразу расстрел,тогда будет жесть,ведь опасен тот,кому уже не чего терять...
показать весь комментарий
31.03.2025 22:55 Ответить
Если фронт посыпется то без расстрелов никуда, не будут же они под триколором досиживать свои 15 , небось ещё героями станут ухилянты.
А вообще какие тюрьмы могут быть в такое время? Исключительно работы на передовой, разминирование и тд. Тем более для зрадников, если уж на публичные шибеницы яиц не хватает .
Под надзор тех же тюремщиков.
Ну и соответственно, шаг влево, шаг вправо.. прыжок-- провокация.
показать весь комментарий
01.04.2025 01:23 Ответить
Завжди є варіант переїхати до Швейцарії.
показать весь комментарий
01.04.2025 10:56 Ответить
Ага! Сліпі,криві,косі та діди 55+ вам там нариють та накопають!
показать весь комментарий
31.03.2025 21:32 Ответить
Что можете делать?
Могу копать.
Что ещё можете?
Могу не копать.
показать весь комментарий
31.03.2025 22:57 Ответить
Невже мусорів із прокурорами?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:34 Ответить
Ні, податківців та митників!!!
показать весь комментарий
31.03.2025 22:17 Ответить
До речі! А оті 100 кілограмові мордовороти ,що старих,хворих та бідних бусіфікують,то є обмежено придатні?
показать весь комментарий
31.03.2025 21:34 Ответить
"Важкопоранені"...
показать весь комментарий
31.03.2025 21:44 Ответить
А якщо без шуток, то цей обмежено придатний тцкун дав зрозуміти, що гребтимуть всіх підряд!
показать весь комментарий
31.03.2025 21:36 Ответить
Обмежено придатні, це хворі люди.
Час це усвідомити і невтрачати остаточно людяність.
показать весь комментарий
31.03.2025 21:37 Ответить
Ті, що збивають бусом велосипедиста, а потім вдесятьох ламають і запихають його до того буса, все людське давно вже втратили.
показать весь комментарий
01.04.2025 00:15 Ответить
Дебіли!
показать весь комментарий
31.03.2025 21:56 Ответить
Після оновлення курсу військової підготовки втрати особового складу https://hromadske.ua/viyna/242405-syrskyy-pislia-onovlennia-kursu-viyskovoyi-pidhotovky-vtraty-osobovoho-skladu-znyzylysia зменшилися - заявив головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський.

Генерал не навів чисел, однак зауважив, що «ще є над чим працювати». «Варто досягати найвищих стандартів підготовки», - наголосив він
показать весь комментарий
31.03.2025 21:57 Ответить
Та ну, а що можна і так було зробити? чи простіше гнати всіх, щоб цифри надати які треба?
показать весь комментарий
31.03.2025 22:12 Ответить
Будувати повинні будівельники. А дідів брати на заміну поліцаям, охоронцям та іншим ухилянтам які засіли та окопались в обороні в тилу.
показать весь комментарий
31.03.2025 22:06 Ответить
Скоро людей на кріслах колісних придатними зроблять. Але мусорів щ тецекунами не можна чіпати. То може хоч прокурорів ? Вони якраз інваліди всі
показать весь комментарий
31.03.2025 22:10 Ответить
Цікаво, в мене, наприклад, інфаркт, і я кожен день пью 5 пигулок...
Чим я можу допомогти на спорудженні фортифікацій, коли я вчора намагався яблуню посадити, і ледь не здох?
показать весь комментарий
31.03.2025 22:11 Ответить
Больных и после 50 на фронт брать не хотят, но деньги же надо у них вымогать!
показать весь комментарий
31.03.2025 22:12 Ответить
Бубачька красава! "хужи нібудіт, хоть паржом"(с)
показать весь комментарий
31.03.2025 22:14 Ответить
Брёвна таскать,можно и инфаркт получить...
показать весь комментарий
31.03.2025 22:47 Ответить
Ого, як швидко країна мілітарізується. На 4-му році війни почали шукати людей на будівництво захисних споруд. Швидко вчиться влада, треба дати ще сто днів і один термін.
показать весь комментарий
31.03.2025 23:01 Ответить
Коли будуть держслужбовці захищати Державу? Прокурори,судді,менти,та інщі ????
показать весь комментарий
31.03.2025 23:07 Ответить
а полонених кацапів не пробували залучати?
показать весь комментарий
31.03.2025 23:08 Ответить
Та Ви що! А оон,червоний х..,конвенції
Це наших можна катувати,вбивати,а ми не,ми Европейці,та ще й засновник оон
показать весь комментарий
31.03.2025 23:14 Ответить
Так і бачу як наші чуваки на костилях копають траншеї.
****, в країні колись було 15 мільйонів людей чоловічої статі, а тепер навіть на будівництво фортифікацій залучають рабів, ой пробачте військових. Навіть радянська влада була краща - там хоч якась справедливість була, в гівні жили, але майже всі однаково. Нікому не обідно було. А у нас зробили касту бесправних рабів яких ї6уть в хвіст і в гриву, і каста вільних (((
показать весь комментарий
31.03.2025 23:22 Ответить
Є дієве рішення стосовно будування форт.споруд:
- має бути оголошений конкурс буд.фірм на будівлю таких споруд, прозорий та конкурентний
- до конкурсу допущені всі фірми та приватні підприємці: з Туреччини, Польщі, Фінляндії, ФРН, etc. Структири Столяра, Свінарчуків, Татарових не мають бути серед учасників конкурсу
- відбір переможців за прототипами алгорітмів Прозорро, за участю комісії з міжн.експертів та представників фронтових бригад
- фірми самостійно наймають працівників, працівники отримують бронь від мобілізації (працівники-українці з-за кордону за умови контракту на участь у буд.роботах на 1+ рік отримують бронь та можливість повернутись за кордон)
- комплекс заходів з захисту РЕБ, анти-дрон.захисту обов'язково включається в бюджет як обов.умова закуповується фірмою-підрядником будівництва
показать весь комментарий
01.04.2025 01:11 Ответить
- має бути алгоритм/пртокол кваліфікації де і коли можна або не можна будувати (тобто чи є там обстріли, загроза життю чи немає)
- захист будівельників від атак КАБами, діверс.групами має здійснюватись прикріпленою групою з ЗСУ
- має бути узгодження з бригадою, які саме фортифікації і де будуються, тобто узгодження з бригадою, яка там буде
- поточний нагляд за роботами має бути дозволений групами волонтерів
показать весь комментарий
01.04.2025 01:19 Ответить