6650 посетителей онлайн

Украинец ранил ножом 5 человек в Амстердаме, его обвиняют в терроризме

Украинца, который напал с ножом на людей в центре Амстердама, подозревают в терроризме

Прокуратура Амстердама до сих пор считает, что нападение украинца Романа Д. на пятерых человек возле площади Дам в конце марта было актом терроризма.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет De Telegraaf.

По мнению государственной прокуратуры, целью было запугать общество, поскольку мужчина средь бела дня в людной части Амстердама намеренно нанес ножевые ранения пятерым случайным прохожим за считанные минуты, явно пытаясь их убить.

Судебная палата Амстердамского суда постановила оставить Романа Д. под стражей еще на 90 дней. Его обвиняют в пяти покушениях на убийство и\или убийствах, совершенных с террористическим умыслом.

Отмечается, что следствие по делу продолжается, и, как сообщили в прокуратуре, рассматриваются различные версии событий. В связи с тем, что подозреваемый находится в изоляции и может общаться только со своим адвокатом, прокуратура предоставляет ограниченную информацию.

Топ комментарии
+87
Це замовна історія. В Українців ніколи не було і нема підстав для тероризму у Європі. Нас хотять прирівняти до афганців чи інших. Тут замішані московити.
показать весь комментарий
16.04.2025 23:51 Ответить
+65
Нідерланди підтримують Україну і дуже їй допомагають. Тому дискредитація України в очах нидерландців-дуже пріоритетне завдання для болот.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:27 Ответить
+46
Чи завербований фсб прихильник рузького міру з українським паспортом.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це замовна історія. В Українців ніколи не було і нема підстав для тероризму у Європі. Нас хотять прирівняти до афганців чи інших. Тут замішані московити.
показать весь комментарий
16.04.2025 23:51 Ответить
Нідерланди підтримують Україну і дуже їй допомагають. Тому дискредитація України в очах нидерландців-дуже пріоритетне завдання для болот.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:27 Ответить
Уже была информация он из ДНР. Здесь же не проверяют никого, очень много людей из Донбасса и Крыма
показать весь комментарий
17.04.2025 01:19 Ответить
А що таке "днр", та ще з великої літери? Чи то вже визнана офіційно держава?
показать весь комментарий
17.04.2025 10:14 Ответить
Це дiагноз
показать весь комментарий
17.04.2025 10:20 Ответить
Не "ДНР", а ОРДЛО
показать весь комментарий
17.04.2025 12:35 Ответить
а при чом тут ціла Україна до одного козла з бєлочкою?
показать весь комментарий
17.04.2025 06:49 Ответить
А може 5ть рашистів напали на нього а він захищався?
Інформація не повна - рано робити висновки.
показать весь комментарий
17.04.2025 10:14 Ответить
Треба посольству України в Нідерландах розібратися з цією історією, а то на цього невдаху навішають і те, що він не робив. А для цього посольським треба підняти свій зад з м'якого комфортного крісла і поцікавитися суттю цієї справи. А може він захищався? Треба це вияснити.
показать весь комментарий
17.04.2025 12:28 Ответить
Можливо, психічно хворий. А може, став психічно хворим під час війни. Хай лікарі розбираються. У українців немає неприязні до Європи, навіть до угорців (пересічних).
показать весь комментарий
16.04.2025 23:58 Ответить
Чи завербований фсб прихильник рузького міру з українським паспортом.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:12 Ответить
а бєлка для тебе не варіант?
показать весь комментарий
17.04.2025 06:50 Ответить
Не бачив, щоб так напивались, щоб з ножем на людей кидались. Ті п'яні, яких я бачив, могли грізно спитати "А ти мене поважаєш?", але без ножа.
показать весь комментарий
17.04.2025 14:05 Ответить
ти протирічиш сам собі: ти не бачив. тому нашо ляпать?
донбас він такий.
показать весь комментарий
18.04.2025 07:52 Ответить
Де я собі протирічу, і що саме я не бачив? П'яних, які чіплялись до оточуючих із словами "А ти мене поважаєш" - таки да, бачив. А щоб п'яні з ножем кидались на людей - ну не бачив.
показать весь комментарий
18.04.2025 10:41 Ответить
ой, ти такий тугий що не доганяєш. ну розжую тобі альтернативнообадрованому.
якщо ти не бачив, не означає, що такого не буває, не було і не буде. у тебе просто мізерний досвід. але ти його виставляєш як наче щось велике і цінне. у цьому у тебе конитивний дисонанс. окучиш?
показать весь комментарий
18.04.2025 12:00 Ответить
А я щось писав, що п'яних з ножем не буває? Я казав, що я таких не зустрічав. До того ж, у контексті теми йшлося про Україну, і я намагався донести думку, що в Україні п'яні зазвичай з ножем на людей не кидаються.

PS Пані Наталіє, розмова з Вами стає все цікавішою. Якщо у Вас є заміжня дочка, то передайте Вашому зятю мої щирі співчуття.
показать весь комментарий
18.04.2025 12:15 Ответить
IgorYakovlevich

Не бачив, щоб так напивались, щоб з ножем на людей кидались. Ті п'яні, яких я бачив, могли грізно спитати "А ти мене поважаєш?", але без ножа.
показать весь комментарий
18.04.2025 14:54 Ответить
ну то ж не моя проблема, що ти родить мислю з самого початку не зміг. а тепер викручуєшся
показать весь комментарий
18.04.2025 14:55 Ответить
а мене твої отприски зовсім не цікавлять. але я знаю, що якщо у опонента не вистачає мізків бути в рамках теми, воно лізе у особисте, видумує, фантазує. в основі лежить "треба щось ляпать, аби не мовчки". Ігорівна, іди подрочи, руки зайняті не клавою будуть, не будеш позоритися.
показать весь комментарий
18.04.2025 14:59 Ответить
Шкода, що Ви так і не зрозуміли різницю між "не бачив" та "немає". Подальше наше спілкування в цій гілці вважаю напрасною тратою часу та перестаю тут відповідати, а Ваші подальші дописи в цій гілці вважатиму спамом.

З тему я вийшов лише у PS - перепрошую, не стримався.
показать весь комментарий
18.04.2025 18:55 Ответить
кому нужне твоє "не бачив". так, води налив. поговорити ні з ким?
показать весь комментарий
21.04.2025 21:50 Ответить
Паспорт громадянина України нічого не значить.
Цей нападник - мешканець ОРДЛО, окупованих рашистами, виїхав в Шенген через територію пітьми і таким чином опинився в Нідерландах.
І тут є кілька варіантів, що пояснюють його дії:
1) виконання завдання спецслужб пітьми через шантаж, гроші тощо;
2) наслідок психічного розладу через вживання психотропів;
3) ************ мотив.
Таким чином, у першому випадку - це дійсно тероризм і провокація пітьми, а в другому-третьому - простий побутовий кримінал.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:15 Ответить
Если паспорт рфии то значит и нужно вчкх убить и выдворить на болота
А если уур паспорт то ничего не значит
Вах чм Сара
показать весь комментарий
17.04.2025 00:47 Ответить
А паспорт з двоголовим мутантом в нього також є, 100-пудово. Але "на болота" його по ньому не відпустять.
Тож, не переймайтесь так.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:55 Ответить
А навіщо акцент, що українець?
Психів вистачає кругом.
Є певний відсоток (3 чи 5, аналітики в курсі)
Якось так.
=========
На війні серед свіжобусифікованих вже таких персонажів надивився...
А здавалося, що лише ми, ветерани, можемо називати себе психами ))))
Отож бо. З нас, контужених такі собі психи....
Не вкладаємося в ПТСР )))
показать весь комментарий
17.04.2025 00:31 Ответить
Дісно, треба писати: "особа славянської зовнішності". Так ніхто не здогадається про секрет полішинеля Так ніхто Україну і не звинувачує: звинувачують конкретну особу
показать весь комментарий
17.04.2025 00:50 Ответить
Анлійською володієте?
Slave.
Не подобається.
Ми русичі.
Не раби - воїни.
==========
(хоча, ті, хто бігає від ТЦК - точно слов'яни)
показать весь комментарий
17.04.2025 01:06 Ответить
Так: всіх, хто не в армії - позбавити громадянства
показать весь комментарий
17.04.2025 01:18 Ответить
Громадянських прав.
показать весь комментарий
17.04.2025 01:43 Ответить
Так: а жінки повинні народжувати юнітів для війни. Якщо відмовляються народжувати - в "Армію відновлення України" на примусові роботи
показать весь комментарий
17.04.2025 02:56 Ответить
А ти жінка? Нє? Чи так?
якщо так - хай тебе вб'ють.
Хай дітей твоїх вб'ють.
Ти цього хочеш?
Хочеш?
Ні?
так якого хєра?
показать весь комментарий
17.04.2025 03:05 Ответить
Як ви в суспільстві жити збираєтеся після демобілізації?
показать весь комментарий
17.04.2025 03:30 Ответить
Сподіваюся, подалі від таких як ви.
===
Жіночко, позамежно багато моїх найближчих бойових друзів загинули конкретно за тебе.
ЗА ТЕБЕ!!!
Я три роки тут. на Донбасі. В руїнах.
З купою контузій.
З перебитими колінами.
ЗА ТЕБЕ.
Даремно.
Не за тебе. За Україну.
А ти їдь кудись.
Нормально.
показать весь комментарий
17.04.2025 03:38 Ответить
Ну значить десять років тому я воював виключно за вас. Ну це за вашою логікою. Ваша проблема в тому, що ви не розбираючись починаєте ображати людей. А в цьому всьому лайні винен точно не я - до влади я не дотичний
показать весь комментарий
17.04.2025 04:30 Ответить
Щось я таке вже чув, з пропогандонських шоу на болотах!
показать весь комментарий
17.04.2025 05:29 Ответить
"Русичами" себе називають кацапи, яким хочетьться, будь-що, виставить себе"славянами, Велесовыми патомками", і нашими "наставниками в вере истиннай", праславянскай... (Це, як тут один "чорт писався ніком "Волинянин" - хоча українською жителі Волині завжди звалися "волиняки"...) Кацапня у таких "тонкощах" не розбирається, тому і "вляпується"... Я з цим "Бояновим" уже стикався...
показать весь комментарий
17.04.2025 07:03 Ответить
Взагалі ж, з першоджерел, слово "русичі" зустрічається лише одного разу - у "Слові о полку Ігоревім", оригінал, чи, власне, старовинний екземпляр якого, начебто, згорів у Москві під час пожежі 1812 року. Чи автентичний цей текст, чи точно він переписаний Мусіним-Пушкіним - ніхто не знає.
показать весь комментарий
17.04.2025 10:46 Ответить
Якщо цікавишся подібним - почитай книгу Олжоса Сулейменова, "Аз и Я"... Він там усіх російських "славістів", що понаписували купу докторських дисертацій, на основі "Слова о полку Игоревем", "поставив раком"... Будучи представником "тюркського(кипчакського) народу, і знаючи російську та "старословянську" мови, він довів, що "Слово" написане "слов"янсько-кипчакським суржиком"... Російська історико-лінгвістична спільнота зустріла це "гробовим мовчанням" і ненавистю... Бо купа "дисертацій" стала "макулатурою"...
показать весь комментарий
17.04.2025 11:51 Ответить
Дякую! Я читав про цю книгу і Олжаса Сулейменова пам'ятаю по Першому з'їзду народних депутатів СРСР. Чомусь протупив - не шукав цю книгу у мережі. Зараз знайшов, поклав собі у закладки.
показать весь комментарий
18.04.2025 11:17 Ответить
Ніколи Волиняни не називали себе волиняками,так як львів'яни себе гуцуляками чи лемками.Це дикуни ,рагулі з гір так зневажливо і по хамськи показують свою зверхність над ніби то прокацапською Волиню.
показать весь комментарий
17.04.2025 12:07 Ответить
Кацапе під ВПН! Не мели дурниць... Я жив поряд з Волинню, і часто бував там - їздив до "волиняків" на рибалку... Львів"яни не могли називаться "гуцулами" чи "лемками", бо Львів - це Підкарпаття, Східна Галичина.. "Гуцули - жителі гірських районів Карпат. А "лемки" - жителі Посяння - а не Львівщини... Тому львів"яни могли іменуваться лише "галичанами"...
показать весь комментарий
17.04.2025 12:31 Ответить
Ти чипушило жив поряд з Волиню,а я живу тут 55 років і знаю як нас називають ці мешканці Прикарпаття і Львівщини,хоча сам народився на Львівщині біля Стрия.Просто є дегенерати з сусідніх областей які на мою думку так зверхньо називають Волинян волиняками бо ми трохи різні у віросповіданні,не перейшли під Брестську унію а зостались православними а не уніатами.А гуцуляки чи тернополяни це така сама відповідь на волиняк всезнайку ти замполітський.Так що волинякивідповідають дзеркально львів'янам або лемко,або забужняка,або гуцуляка,хоч звісно Львівщина до гоцулів трохи далеко.Так я сам не знав,поки не поїхав на заробки в східну Європу і зустрів чимало представників цих так званих лемків і гуцуляків.Спілкуєшся все добре і про Бандера і про УПА, а як спитається звідки!?Кажу з Волині,зразу фізіономія стає кислою ...Показую паспорт народження Львівщина,то трохи їх пропускає.Так що не звізди замполіта,люди звичайно всюди різні але такого апломбу як до Волинян серед цих мешканців я не зустрічав ні до кого.Одразу кажу пішов нахер старий кегебісте,пєрдяча енциклопедія.
показать весь комментарий
20.04.2025 12:17 Ответить
Словесний понос виключи...
показать весь комментарий
20.04.2025 12:32 Ответить
Русичі - вигадана назва, так себе ніхто і ніколи не називав.
У літописях мешканець Русі зветься русином, а не русичем.
показать весь комментарий
17.04.2025 06:21 Ответить
Русичі це штучно придуманий термін в 19 солітті. Українці - русини.
показать весь комментарий
17.04.2025 07:38 Ответить
Дуже дивно все це. Купа українців, що є військовими рф кидають бомби та запускають ракети по Україні. То давайте тепер говорити: "вони самі себе ********"
показать весь комментарий
17.04.2025 06:56 Ответить
Може житла не мав,захотів комфортну камеру,але скоріше гроші від рашки.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:43 Ответить
Ну звісно "рашка" винна. Мабуть вся агентурна мережа в Амстердамі була задіяна. Це ж така жахлива шкода заподіяна Амстердаму. Я знаю людей, які коли "вживають" - у них на плечі одразу з'яляється "куратор ФСБ", який на вухо шепоче і примушує робити ганебні речі. А вранці після похмілля "куратор ФСБ" раптово кудись зникає
показать весь комментарий
17.04.2025 00:53 Ответить
Ви правильно АКЦЕНТУВАЛИ увагу!!
Там стільки фсбшного лайна, залегендовано, у різних прошарках суспільства, про що, знаючі люди, давно поінформовані!
показать весь комментарий
17.04.2025 01:14 Ответить
Та-так: якщо випити пляшку горілки 0,5 в одне рило - то в кінці з пляшки вискочить "майор ФСБ". А якщо ще "солями" полірнути - то взагалі сам Бен Ладен почне поради роздавати
показать весь комментарий
17.04.2025 01:17 Ответить
он из ДНР
показать весь комментарий
17.04.2025 01:21 Ответить
Ви не дооцінюєте ФСБ. Рків 5 тому, була така пошесть "синій кит". Через соцмережі фсб змушувала дітей стрибати з вікон. Тепер, за випробованою технологією, змушують робити теракти. Серед дітей, які палили чи підривали, були і такі в кого батько, браю воює за Україну.
показать весь комментарий
17.04.2025 07:44 Ответить
Про "Синій кіт" знаю. Просто не треба кожен злочин психопата пво'язувати з агресором. Одне діло підлітки
показать весь комментарий
17.04.2025 08:49 Ответить
Обдовбався чимось там,самі винуваті,продають в кожному магазині.А він де таке знав,що від печеньок може так завернути.
показать весь комментарий
17.04.2025 06:32 Ответить
Шуфрич з Бойком теж "громадяни України"...
показать весь комментарий
17.04.2025 00:50 Ответить
Бухло плюс наркота. Там це все в ларьку берется. Не треба версій)
показать весь комментарий
17.04.2025 01:02 Ответить
Так я не "версії" висуваю, а констатую факт, що люди бувають різні - незалежно від громадянства чи національності...
показать весь комментарий
17.04.2025 01:07 Ответить
А що, після цього злочину посла України викликали? ) Да всі вже забули про це, якби сьогодні не нагадали
показать весь комментарий
17.04.2025 01:11 Ответить
Тут також так. Міг бути хто завгодно, кому дах занесло.
показать весь комментарий
17.04.2025 01:12 Ответить
Сматрящего за Киэвам паймали которого шобла выпустила? хххахаахахахах
показать весь комментарий
17.04.2025 00:55 Ответить
З сайту поліції Амстердаму. Закликають опізнати 46 трупів жінок....
показать весь комментарий
17.04.2025 01:24 Ответить
Цензор а чого ви язика сховали http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_golos?g_id=30972 і мовчите стосовно законопроекту №13173? Сьогодні відбулася доволі значна подія, проти скороченої процедури проголосували майже в повному складі ЄС, Батьківщина, і Голос. Не один Гончаренко. Але це абсолютно не розглядається, жодної замітки навіть. Може спитати у фракцій, яка їх мотивація була, позиції, дуже дивно ви це замовчали.
показать весь комментарий
17.04.2025 01:34 Ответить
Потрібно було його пристрелити як скаженого пса.
показать весь комментарий
17.04.2025 01:40 Ответить
Навіщо було надавати даунбаській ваті закордонні українськи паспорти!
показать весь комментарий
17.04.2025 02:53 Ответить
Тому, що нащадки зеків - кацапів також украінці
показать весь комментарий
17.04.2025 04:18 Ответить
нажаль
показать весь комментарий
17.04.2025 06:58 Ответить
На щастя, покидьок не зумів нікого вбити.
Україна має пояснити голандцям, що таке Домбабве, створене Х-уйлом.
Не завадить нагадати їм і про збитий русофашистами у 2014 році літак над Донецькою областю (яку саме в той час х-уйловці перетворювали на Домбабве), в літаку загинуло півтори сотні їх співвітчизників.
Про біографію нелюда могли б більше написати, якщо вже відомо, що він з Домбабве, то могли б вказати і інші подробиці про нього, чи він мутант місцевого виготовлення, чи орк, імпортований з Х-уйлостану, який отримав український паспорт до 2014 р.
Навіть якщо він псих, якщо потрапив у Європу з Х-уйловщини, на сьогодні це опосередкований доказ, що псих міг бути оброблений фсб-шниками.
показать весь комментарий
17.04.2025 05:28 Ответить
АМОК чи бєлка?
показать весь комментарий
17.04.2025 06:52 Ответить
Руслан Дуров?
показать весь комментарий
17.04.2025 07:27 Ответить
І нічого дивного. Тому що, швидше за все, цей терорист з даунбасу ....
а сам він точно що кацап, сепаратист, комуняка...
показать весь комментарий
17.04.2025 07:33 Ответить
Наявність українського паспорта, ще не означає шо він дійсно українець.
показать весь комментарий
17.04.2025 08:00 Ответить
"украинец" или гражданин Украины?
показать весь комментарий
17.04.2025 08:47 Ответить
Спецоперація кремля. Людину не важко загіпнозувати і заставити вбивати людей. Особливо якщо наркоман чи алкаш.
показать весь комментарий
17.04.2025 08:59 Ответить
Перепост іноземної преси не є об'єктивним висвітленням фактів. В МЗС мають бути в курсі що трапилось, інакше, що посли там роблять. Мабуть є сенс зв'язатись з працівниками МЗС в Києві, або зв'язатись з послом. Тільки після їх коментарів треба розуміти цю інфу.
Бо якщо він відбивався від пятьох проросіян, то ми мусим по-іншому розуміти цей випадок.
показать весь комментарий
17.04.2025 10:00 Ответить
Як з мусульманської країни чи афро на когось нападає то не пишуть національність бо це бачите "расизм" а тут на тобі, зразу написали що Українець.....
показать весь комментарий
17.04.2025 10:12 Ответить
от цікаво, коли говорять про ПРАВА то всі крисяни та лугандонці кажуть що вони русскійє а коли мова про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ то всі моментально стають українцями.
показать весь комментарий
17.04.2025 10:19 Ответить
Правильно б написати не українець,а громадянин з українським паспортом.Ним може бути хто завгодно (навіть кацап Роман Д.,наприклад)
показать весь комментарий
17.04.2025 10:24 Ответить
Дійсно, в даному випадку "українець" звучить маніпулятивно. Треба додати також інформацію, що це житель ОРДЛО
показать весь комментарий
17.04.2025 10:57 Ответить
Дивно що такого бика з ножем наздогнав і затримав британський турист.

показать весь комментарий
17.04.2025 10:56 Ответить
Це і є тероризм
показать весь комментарий
17.04.2025 11:44 Ответить
То не українець, а московит з українською реєстрацією. Треба Зеленському позбавляти таких громадянства, щоб не ганьбили Україну по всьому світу.
показать весь комментарий
17.04.2025 13:52 Ответить
Усипить еплана.
показать весь комментарий
17.04.2025 13:56 Ответить