3783 посетителя онлайн

Выборы президента в Румынии: во второй тур прошли ультраправый Симион и независимый кандидат Дан

Выборы в Румынии

В Румынии завершили подсчет голосов в первом туре голосования на выборах президента. По его результатам во второй тур выходят кандидат от ультраправого "Альянса за Союз румын" Джордже Симион и независимый кандидат Никусор Дан.

Как информирует Цензор.НЕТ, такие данные опубликовал вебсайт Preșența.roaep.ro.

Согласно подсчету 100% протоколов, Симион получил 40,96 % голосов (за него проголосовали 3 862 404 избирателей), Дан - 20,99 % (1 979 711 избирателей).

Третий результат получил кандидат от действующей власти Джордж Антонеску с 20,07 % (1 892 925 избирателей).

Дан является действующим мэром Бухареста, который занял эту должность в 2020 году. Он имеет прозападную позицию и поддерживает Украину в российско-украинской войне.

Второй тур выборов должен состояться 18 мая.

Топ комментарии
+25
тільки ще одної фіци з орбаном не вистачало
показать весь комментарий
05.05.2025 08:01 Ответить
+24
А потом, когда румыния станет такой же фашистской недостраной, как и быдлостан, народ будет говорить, а мы тут при чём?

Идёт страшная война, любому человеку, даже с одной извилиной, должно быть понятно, к чему приводит диктатура дебилов, но человечество не хочет учиться на чужих ошибках и преступлениях, оно хочет пройти через это лично.

Дальше опускаться некуда, тупик.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:05 Ответить
+14
Заметьте, какие страны и какая часть населения голосует: Венгрия, Словакия - страны бывшего соцлагеря, как и Восточная Германия, голосующая за пророссийскую Альтернативу для Германии. Я тоже не понимаю, как можно голосовать за пророссийских агентов, если народ в России бесправный и по уши в болоте экономически, а их орки убивают украинцев в центре Европы. У людей, наверно, ностальгия за крепкой рукой диктатора, концлагерями и полунищетой. Беззубость либералов приводит к власти агрессивных популистов.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
тільки ще одної фіци з орбаном не вистачало
показать весь комментарий
05.05.2025 08:01 Ответить
Погані новини - польські фермери і румунські ультра можуть перекрити нам дороги на Захід
показать весь комментарий
05.05.2025 08:05 Ответить
А потом, когда румыния станет такой же фашистской недостраной, как и быдлостан, народ будет говорить, а мы тут при чём?

Идёт страшная война, любому человеку, даже с одной извилиной, должно быть понятно, к чему приводит диктатура дебилов, но человечество не хочет учиться на чужих ошибках и преступлениях, оно хочет пройти через это лично.

Дальше опускаться некуда, тупик.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:05 Ответить
Циган знову купили. Їх там більшість.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:45 Ответить
ультраправий, це який?
показать весь комментарий
05.05.2025 08:06 Ответить
Це 100% фашист.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:26 Ответить
для ультра лівого нормальний буде виглядати ультра правим
показать весь комментарий
05.05.2025 08:33 Ответить
Персона нон- грата в Украіні Коротше, відкритий наш ворог
показать весь комментарий
05.05.2025 10:13 Ответить
То ж вони всі троє мають натяки від ***** про Закарпаття та Буковину. Мабуть всі троє поїдуть до мацкви на парад.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:06 Ответить
А фашисти в Україні...
показать весь комментарий
05.05.2025 08:09 Ответить
лапки та знак запитання пропустили.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:28 Ответить
Заметьте, какие страны и какая часть населения голосует: Венгрия, Словакия - страны бывшего соцлагеря, как и Восточная Германия, голосующая за пророссийскую Альтернативу для Германии. Я тоже не понимаю, как можно голосовать за пророссийских агентов, если народ в России бесправный и по уши в болоте экономически, а их орки убивают украинцев в центре Европы. У людей, наверно, ностальгия за крепкой рукой диктатора, концлагерями и полунищетой. Беззубость либералов приводит к власти агрессивных популистов.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:13 Ответить
А де ти побачив "беззубість" лібералів? В західних країнах вже давно ніякою демократією і не пахне.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:19 Ответить
Ні.
Якби демократії не було, ніякі ультраправі до влади б не приходили, бо стабільно б зберігались діючі режими (як в БРСР, росії, Венесуелі).
показать весь комментарий
05.05.2025 08:44 Ответить
А вони і зберігаються. Якщо перемагає кандидат не з владного кодла - вигадати привід не допустити його до виборів або визнати вибори недійсними. Мінімум 3 приклади (Румунія, Франція і Німеччина) вже є. Цікаво, що на цей раз вигадає румунська влада? Знов кацапи в тік-току примусили румунів неправильно проголосувати чи щось інше?
показать весь комментарий
05.05.2025 08:54 Ответить
Цього разу вони вже нічого не вигадають. Він переможе.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:54 Ответить
Це називається самозахист.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:50 Ответить
Звісно. Відриватись від корита не хочеться...
показать весь комментарий
05.05.2025 10:03 Ответить
Тут не корито, а здоровий глузд.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:21 Ответить
Як можна? Так як і в Україні. Напи**діли дібілам про 4000 доларів зарплати та про рахунки в банках за корисні копалини та повітря.
А дібілів в суспільстві 76%.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:23 Ответить
Так. І дебіли до цих пір наярюють на популіста. Наче на ньому світ клином зійшовся...
показать весь комментарий
05.05.2025 08:28 Ответить
А що тут понімать , не зря москалі стільки коштів вкладають в пропаганду. В їх, східноєвропейському спотвореному світогляді, росія останній оплот здорового глузду та традиційних цінностей. А в Україні кругом ЛГБТ та репресії проти церкви.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:17 Ответить
"Він має прозахідну позицію"

Тому і отримав копняка. Бо виборці хочуть президента з прорумунською позицією.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:17 Ответить
Прорашистська позиція.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:28 Ответить
Якщо виборцям хочеться прорумунської позиції - вони мають відмовитися від членства їхньої країни в Євросоюзі і НАТО . Всього лиш .
Але ж ні . Хитрожопим виборцям хочеться і рибку з'їсти , і ...... ! А так не буває . І обирати треба буде щось одне .
показать весь комментарий
05.05.2025 08:38 Ответить
Саме так. Країни з найвищим рівнем життя - не члени ЄС. А НАТО до рівня життя ніяким боком не відноситься.
показать весь комментарий
05.05.2025 08:47 Ответить
рівень життя у Франції, Німеччині, Швеції нижчий за рівень життя у Беларусі чи в мордорі? Ти забрахався, "британська "мокша
показать весь комментарий
05.05.2025 08:57 Ответить
Європейські країни з найвищим рівнем життя - Швейцарія, Норвегія, Ісландія - не члени ЄС. Вчи матчастину, щирий українець. Не ганьбись перед мокшами своєю тупістю.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:02 Ответить
Трохи нижче у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81_%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F рейтингу Данія та Швеція. Відстають на 0.2 бали. Вони в ЄС.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:06 Ответить
Саме так. В першій десятці всого 3 країни-члени ЄС. І так, я категоричний противник вступу України до ЄС. Україна - багата ресурсами країна з величезними можливостями і потенціалом. Яка цілком може забезпечити не лише себе. І ніякі дядьки в Брюсселі не повинні за неї нічого вирішувати, чим їй займатись, що і в якій кількості виробляти чи вирощувати, куди і що продавати, де і що купувати.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:17 Ответить
Україна - багата ресурсами країна з величезними можливостями і потенціалом. Яка цілком може забезпечити не лише себе.
Тільки не можу зрозуміти, в якому тут місці сміятись найбільше.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:20 Ответить
не витрачайте час на зебілом покусаного VPN-щика.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:28 Ответить
Вийди на вулицю і озирнись навколо. Зайди в супермаркет і подивись на черги до кас. З чого тут сміятись? Українці не бідують навіть під час війни. Ще й на ЗСУ нормально донатять. В твоїй багатій Європі, якби вона опинилась в такій ситуації, вже б давно хліб по картках отримували і за пайок працювали.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:31 Ответить
Великі. Тому без "жебрацької" Європи ми були б такі, як ви написали вище, і це у кращому разі.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:42 Ответить
Нижче написав.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:46 Ответить
А які витрати на війну? Проти країни, яка переважає економічно і фізично в кілька разів? І так, твої багаті країни ЄС розпустили нюні, коли Трамп став вимагати збільшення внеску в бюджет НАТО, почали плакатись, що нема можливості.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:45 Ответить
Це проблема больового порогу.

Для хуситов попадание в район аэропорта Бен-Гурион, безусловно, большое достижение в плане имиджа и пиара. Поразили цель «в самом сердце оккупированой Палестины».

Что мы имеем: Американцы окучивают Йемен в его хуситской части уже больше месяца и пока толку особого нет. К потерям и разрушениям они не чувствительны, ракеты иранцы им исправно подвозят, опять же есть какие то запасы.

Постреливать раз в день/пару дней много ума и ракет не надо, а принцип больших чисел никто не отменял. В том его смысле, что если долго мучиться, что нибудь получится, вот и получилось. И опять же дело не в эффективности ПРО, она никогда не была и не будет стопроцентной. Но авиакомпании массово отменяют рейсы, а вот это уже серьезно. Убытки огромные, живем-то на острове.

Какой из всего этого можно сделать вывод: Йемен не причина, а следствие. Причина в Иране и тот факт, что порт в Бендер-Аббасе до сих пор (хоть и частично) сохранился, вызывает вопросы. Как и терминал на острове Харк, Кенганский завод по переработке газа и прочие объекты, про которые уже сто раз писали.

Но американцы, с их и-де-фикс заключить сделку, не дают разобраться с Ираном и в итоге мы сидим и ждём, куда еще прилетит.

https://t.me/voinasordoy Война с Ордой. Сергей Ауслендер
показать весь комментарий
05.05.2025 09:47 Ответить
"Но американцы, с их и-де-фикс заключить сделку, не дают разобраться с Ираном и в итоге мы сидим и ждём, куда еще прилетит."

Якась маячня. Це Трамп не дає розібратись з Іраном? А до нього що заважало?
показать весь комментарий
05.05.2025 10:01 Ответить
Завжди казав і буду далі казати, що ніякі "Петріоти" нас не врятують, якщо ми будем лише захищатися. Будь який захист, рано чи пізно, пробивається. Якщо дзеркально не контратакувати, то будь який захист, це відкладена в часі поразка. (((
показать весь комментарий
05.05.2025 10:08 Ответить
Притомним це давно зрозуміло. Без наступу перемоги не буває.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:11 Ответить
Тобто реально ЗЕвлада у ЄС не збирається.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:38 Ответить
Зевлада взагалі нікуди не збирається. Їхня мета - вкрасти якнайбільше, поки є можливість.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:13 Ответить

показать весь комментарий
05.05.2025 10:14 Ответить
Ми воюємо проти країни, яка в багато разів переважає і в ресурсах, і в економіці. Тому, звісно, власних коштів і не вистачає. Тим більше, нашу країну протягом 30 років не будували, а лише розкрадали. І при всьому цьому ми ще нормально тримаємось.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:28 Ответить
Я звернув увагу на протиріччя в коментарях однієї й тієї самої людини.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:31 Ответить
"Країни з найвищим рівнем життя - не члени ЄС"

странная логика, тогда все страны не члены ес должны иметь высокий уровень жизни, например сербия тоже не в ес и т.д..
Рейтинг стран по качеству жизни 2024 год:
Люксембург - 219,32 Нидерланды - 207,53 Дания - 205,64 Оман - 204,35 Швейцария - 204,06 Финляндия - 199,97 Исландия - 199,78 https://passportivity.com/ru/residence-by-investment/austria-residency-for-financially-independent/ Австрия - 190,89 Норвегия - 189,010 Швеция - 186,7

твоя великобритания не в ес и я ее здесь не вижу, но вижу четыре страны из ес
показать весь комментарий
05.05.2025 11:09 Ответить
З якого куйла всі не члени повинні мати високий рівень життя? Як працюєш, так і маєш. З тією відмінністю, що не членам ЄС, які дійсно працюють, не треба утримувати дотаційних лежнів.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:24 Ответить
Швейцарія міжнародна скарбниця. Їй сам бог велів. Норвегія не є членом ЄС тільки через питання рибного промислу. Щодо Ісландії це все тимчасо. Шенген зона вільної торгівлі зроблять своє. А твоя параша буде ягель жерти та дупи реп'яхом піддтіряти
показать весь комментарий
05.05.2025 09:18 Ответить
Відмазки можна ліпити які завгодно. Але і ВБ недарма з ЄС звалила. Бо нема там нічого доброго.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:25 Ответить
Відмазки? Ну то давай. путін - *****? І чому параша напала на Україну?
показать весь комментарий
05.05.2025 09:54 Ответить
ну і де ти подівся , приколіст? Невже всрався?
показать весь комментарий
05.05.2025 10:17 Ответить
Вимкни дурника ,цапе. Повторюю питання: путін -*****? За Крим та його окупацію поговоримо пізніше
показать весь комментарий
05.05.2025 10:54 Ответить
титпова мокшнська поведінка, як обісрався відразу образи. Що "британец" дупа підгорає? То путін -*****?
показать весь комментарий
05.05.2025 11:00 Ответить
черговий руцький фортель .Ухилянт, бусіфікація, путін твій... І що ж вас так хреново вчать у ФСБ. Спробую ще раз. путін- *****?
показать весь комментарий
05.05.2025 11:09 Ответить
Ти давно спалився ,мокша. Бо саме сполучення путін -***** викликає в тебе криваву діарею.В тебе ж на лобі тавро :червона зірка і три літери
показать весь комментарий
05.05.2025 11:47 Ответить
та ні півнику. путін це твоє *****, куди ж ти без нього. Вчись , йолоп, а то командири тобою не задовільні. І підеш на сволочну війну , там і здохнешь, як чергова расіянська наволочь
показать весь комментарий
05.05.2025 11:58 Ответить
"Але і ВБ недарма з ЄС звалила" "Країни з найвищим рівнем життя - не члени ЄС"

вб свалила из ес, почему она не в десятке лучших стран?
показать весь комментарий
05.05.2025 11:13 Ответить
Не все ж зразу.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:19 Ответить
"параша буде ягель жерти та дупи реп'яхом піддтіряти", щоб затягти всіх, навколо себе, в свій очковий сортир. Якщо не знищити росіссю раніше, то вона, зрештою, знищить ЄС.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:14 Ответить
Сербія, Албанія, Боснія і Герцоговина? )))
показать весь комментарий
05.05.2025 11:18 Ответить
Мова не про рівень життя , а про - позицію . Тому сюди входить і НАТО .
Якщо ти хочеш бути в союзі ( економічному чи військовому - без різниці ) то маєш і жити по правилам того союзу , і триматись позиції союзу . Самодіяльності тут не місце .
А якщо ж хочеш жити по якимсь - своїм правилам - тебе в союзі ніхто не тримає . Двері відчинені .
До речі в Румунії рівень життя - так собі ! Тому згідно вашої логіки - про прорумунську позицію їм думати ще зарано .
показать весь комментарий
05.05.2025 09:05 Ответить
Нагадай мені який там рівень життя був у румунів до вступу в ЄС.
І на скільки виріс рівень життя в Британії після Брекзіту
показать весь комментарий
05.05.2025 09:51 Ответить
І наскільки збільшився рівень життя румунів? І наскільки впав в Британії? Нагадай.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:59 Ответить
Читай, може ума добереш
https://nv.ua/ukr/world/countries/vstup-u-yes-yaka-bude-serednya-i-minimalna-zarplata-dlsvid-rumuniji-50405097.html

https://forbes.ua/svit/zhittya-pislya-brekzitu-abo-chomu-v-britanii-spravi-girshi-nizh-v-evrosoyuzi-analizue-new-york-times-01022023-11446
показать весь комментарий
05.05.2025 11:06 Ответить
Купівельна спроможність українців до 2013-го теж зростала. І що? І читай уважно: "За його (МВФ) оцінками, економіка Британії минулого року росла швидше за німецьку чи французьку."
показать весь комментарий
05.05.2025 11:16 Ответить
що більше: до 50 додати 2, або до 0 додати 10. Це як саветські економісти порівнювали економіку СРСР із рашкой 14 року
показать весь комментарий
05.05.2025 11:53 Ответить
всмислє "впав" - коли був брексіт то казали що має вирости а тут ти питаєш чи впав?
румуни всі 90-і бомжували на рівні 20-40 млрд ВВП. Як тідьки пішла активна підготовка до вступу в ЄС (законодавство почали міняти) - почалося зростання. В 2007 вступили на 122 млрд ВВП, зараз 300.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:29 Ответить
Так, Швейцарії та Англіі ЄС не дуже потрібен.Інша справа- краіни бувшого совка.Без ЄС вони здохнуть .Але ЄС беззубе.Ніяк не покарали Орбана , тому він паскудить і далі .Гірка новина .У що перетворюється Європа ? То Трамп симпатизував Путіну. Тепер кількість пропутінських лідерів росте , це погано і для нас, і для Європи .
показать весь комментарий
05.05.2025 10:23 Ответить
Ми ж не здохли. До війни жили на рівні не гіршому, ніж деякі країни ЄС, ті ж самі Болгарія і Румунія, А то і краще. Треба працювати, а не чекати милості від Брюсселя.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:32 Ответить
Популізм перемагає! Нажаль усі люди одинакові, що їм в ті дурні голови запихнуть , то і буде!
показать весь комментарий
05.05.2025 08:24 Ответить
це зовсім не популізм, бо не про 4000$ тупорилим вчителям, що на це повелися пропонує, а: https://www.obozrevatel.com/ukr/novosti-mir/rumuniya-na-porozi-kardinalnih-zmin-yaki-zagrozi-chekayut-evropu-ta-ukrainu.htm Джордже Сіміон, ультраправий, прососійський кандидат - лідер націоналістичної партії AUR, який виступає проти підтримки України у війні з РФ. Президент Румунії - глава держави та головнокомандувач збройних сил країни. Він обирається на 5 років і має значні повноваження в питаннях національної безпеки та зовнішньої політики. В Україні Сіміона оголошено персоною нон грата, як і у Молдові. Він вже пообіцяв зайняти більш жорстку позицію щодо ЄС та НАТО і у разі обрання президентом призупинить військову допомогу Україні. ...його політичної сили почали експлуатувати тематику Великої Румунії, зазіхаючи на території, які зараз належать Україні, які належать Республіці Молдови, мовляв, "без цих земель, без об'єднання Румунія ніколи не стане повноцінною державою".
показать весь комментарий
05.05.2025 08:37 Ответить
Он не пророссийский и он за обьедениение Молдовы и Румынии отчего у русских сразу писька падает ))
показать весь комментарий
05.05.2025 09:01 Ответить
хоча б, перечитайте те, на що відповідаєте.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:10 Ответить
Це так і є .І це дуже лякає.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:24 Ответить
почекайте до другого туру, а вже потім...
Після "нашого" лідора і його клінічних ідіотів вавививерженців, лякатись нічого, бо кожен має право на ваву в голові та зеленку для внутрішнього споживання і то, 38% не голосували взагалі і хрін поймеш що там у маківці?
показать весь комментарий
05.05.2025 10:30 Ответить
Де ти бачив демократію?
показать весь комментарий
05.05.2025 08:48 Ответить
Лидер гонки человек ратующий за объединение Румынии и Молдовы. Да, он правый как и его партия но это не мешает ему активно работать в политике
показать весь комментарий
05.05.2025 08:59 Ответить
Це не Джорджеску, проти нього вже методи не застосуєш. Він і його партія - уособлення політичних трендів. Тому переможе.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:02 Ответить
Попросту кажучи, формує той самий ультраправий тренд, з яким вже не впораєшся баном окремих кандидатів. Забаниш одного - одразу вигулькне інший, чи то від москви, чи то місцевий самородок. Люди хочуть їх бачити у владі.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:27 Ответить
Ультраправий тренд формує те, що "демократи", напустивши в Європу арабів, сирійців та інших "біженців" і посадивши їх на шию своєму населенню, перетворили свої країни на помийки, де господарі вже не місцеві жителі.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:07 Ответить
що правда, запустили в Румунію сирійців та арабів, шо половина бідненьких румунів в німеччину втікла? ну хоч там з сирійцями і арабами порядок.
ну ладно, не половина, а майже мільйон.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:34 Ответить
Поки що не запустили. Та і самі араби поки що не поспішають в Румунію, не той рівень життя там. Але приклад інших країн румуни бачать. Тому краще зіграти на випередження. Бо тоді буде пізно. Спробуй зараз вигнати арабів з Німеччини, Франції та інших країн, де вони вже вкорінились. Чи, хоча б, хоч трохи їх притиснути. Побачиш, що буде. Румуни в себе такого не хочуть.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:43 Ответить
приклад яких країн румуни бачить? Угорщини, Болгарії, Словаччини, Польщі?
тобто ніхто в ту Румунію не збирався, але самі румуни вже обгадились? це ваша думка про румун?
при цьому самі румуни не проти понаїхати мільйонами в ту ж багату європу.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:02 Ответить
Румуни не обгадились. Обгадились ті, хто розплодив в своїх країнах безлад і тепер не знає, як навести порядок. А румуни правильно вирішили не чекати, поки буде пізно.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:06 Ответить
тобто за вашими словами, румунам продали вирішення неіснуючої проблеми, що, м'яко кажучи, не дуже розумно. оскільки проблеми мігрантів у них не існує і навіть передумов такої проблеми наразі немає. або ви просто намагаєтесь притягти за вуха власні хотєлки, а причина набагато прозаїчніша.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:39 Ответить
кільце стискається. Лишилась Польща, але на них теж не варто розраховувати.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:46 Ответить