8696 посетителей онлайн

Мы хотим видеть полную имплементацию минских соглашений, - США

Соединенные Штаты выступают за полное выполнение минских договоренностей всеми сторонами конфликта на востоке Украины.

Так прокомментировал позицию США в контексте встречи в четверг министров "Нормандской четверки" в Париже пресс-секретарь Государственного департамента США Джон Кирби, передает Цензор.НЕТ, со ссылкой на Укринформ.

"Мы, как и прежде, хотим видеть полную имплементацию Минских договоренностей. Мы считаем, что есть работа, которая должна быть выполнена обеими сторонами, чтобы обеспечить полное выполнение Минска. В этой связи нет никаких вопросов", - подчеркнул Кирби.

Также читайте: США в ОБСЕ призвали Россию немедленно освободить Савченко

На просьбу пояснить, означает ли это, что Украина должна предоставить большую автономию Донбасса до того, как Россия выведет войска оттуда, он повторил, что позиция США - это полное выполнение Минска. "Это означает отвод войск и тяжелого вооружения от линии разграничения, прекращение насилия", - сказал Кирби, добавив, что украинская сторона также должна работать над внедрением реформ.

Представитель госдепа также подчеркнул, что украинская власть достигла определенного прогресса. Впрочем, заметил он, "очевидно, что им нужно добиться большего прогресса в плане реформ".

Кроме того, Кирби напомнил, что госсекретарь США Джон Керри "не так давно" имел встречу с президентом Порошенко в Мюнхене и обсуждал это вопрос. "Мы продолжаем иметь дискуссию по этому поводу с украинским руководством. Мы признаем, что политические реформы - это важно, не только для стабильности правительства, но и для народа Украины, и мы хотим видеть продолжение этого прогресса", - подытожил представитель Государственного департамента США.

Читайте на "Цензор.НЕТ": США призывают Россию повлиять на боевиков для освобождения всех украинских заложников, - Пайетт
Топ комментарии
+24
Мы хотим видеть полную имплементацию минских соглашений, - США - Цензор.НЕТ 1967
показать весь комментарий
03.03.2016 23:33 Ответить
+19
Говоря проще - украинская армия должна встать на границе с рашкой в Донбассе.
показать весь комментарий
03.03.2016 23:30 Ответить
+18
А мы хотим видеть выполнения меморандума пресловутого.
показать весь комментарий
03.03.2016 23:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
розовые очки оденьте!!!!!
показать весь комментарий
03.03.2016 23:39 Ответить
http://expres.ua/news/2016/03/03/176112-turechchyna-nanesla-novyy-udar-po-rosiyi-ekonomichnyy Туреччина нанесла новий удар по Росії. Тепер економічний
показать весь комментарий
03.03.2016 23:39 Ответить
И шо , козлятки будут мстить? Запретят есть пахлаву
показать весь комментарий
03.03.2016 23:44 Ответить
надо сделать как говорят штаты, но через три года всех тварей зачистить. главное к границам выйти.
показать весь комментарий
03.03.2016 23:48 Ответить
А где любимое слово "модальность"?
показать весь комментарий
03.03.2016 23:54 Ответить
Мы хотим видеть полную имплементацию минских соглашений, - США - Цензор.НЕТ 2802
показать весь комментарий
03.03.2016 23:54 Ответить
Капиталисты всё же надеются, что здесь есть хоть капля разума, но это напрасно, Украине не повезло опять. (и уже не повезёт никогда...)
показать весь комментарий
03.03.2016 23:56 Ответить
каце ви лишні в усьому світі. Насміхаються над вами, але мабуть гріх сміятись з юродивих. Дауни - діагноз поставлений кацапським лікарем.
показать весь комментарий
04.03.2016 00:08 Ответить
Маєш метрику даяку...?
показать весь комментарий
04.03.2016 00:28 Ответить
Цитата: "Мы продолжаем иметь дискуссию..."
Блин! Чё там дискутировать? Давно уже надо было поиметь всех этих трёхконтактных, а не только дискуссию иметь да иметь.
показать весь комментарий
04.03.2016 00:34 Ответить
Дядку Сем, лицемірний ти покидьок. Краще б виконував свої забовязання по Будапештському Меморандуму, а не робив вигляд що його не існує. Херант фуєв.
Колись Штати були проти проголошення незалежності Україною...
США все роблять і кажуть виходячи з політичної доцільності. (Британія так само). УНР здали разом з гЄйропою. Торгували з радянським союзом, скуповували криваве зерно, відібране в українських селян під час Голодомору. Вони і Голодомор не визнавали і не помічали, а срср визнали у 1934 р після Голодомору. Тьфу на вас, лицеміри.
Ні, нам своє робити. Якби народ український прокинувся і народилася НАЦІЯ то весь світ би визнав наше право самим вирішувати свою долю, а так пейсатий барига з мовчазної згоди однотурової бидло-маси веде Україну під дурного хату.
Поки не скинемо жида продажного і не прокинемося як Нація, будуть нас всі зневажати.
показать весь комментарий
04.03.2016 00:47 Ответить
А какие обязательства у США по Будапештскому меморандуму? Они что, не выполнили то, под чем подписались и напали на нас?
показать весь комментарий
04.03.2016 01:01 Ответить
Зобов'язання[https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC&veaction=edit&vesection=3 ред. • https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC&action=edit&section=3 ред. код ]
Згідно з Меморандумом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A8%D0%90 США , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%A4 РФ і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F Велика Британія зобов'язалися:......поважати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C незалежність , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82 суверенітет та існуючі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 кордони України

Де повага незалежності і суверенітету якщо нас змушують йти на поступки бойовикам, змінити КУ на замовлення *****, амінстувати терористів. Може повага в тому що на нас тиснуть що б ми про щось домовлятися з ТЕРОРИСТАМИ?
Всі все розуміють. І розуміють що Штати are playing the fool
показать весь комментарий
04.03.2016 01:42 Ответить
Это не ответ, а нападение)) Что конкретно должна была сделать Америка, ЕСЛИ МЫ САМИ ДОПУСТИЛИ ЗА 25 лет такой бардак в стране, что были не в состоянии противостоять даже не открытого нападения, а вот такого - гибридного вторжения, с подачи нашей же части населения? Или США должны были чистить ряды нашей армии, СБУ. МВД и всех остальных? К ним какие претензии? Что натопали, то сейчас и лопаем((( И ищем виноватых во всех кругом, только не в себе(( В чем с их стороны неповага незалежності і суверенітету? Или они должны сказать - уничтожайте террористов вместе с мирным населением как это сделали рашисты в Чечне ковровыми бомбардировками? США играют в то, во что играют и очень терпеливо, шаг за шагом сами давят на Рашу, еще и разношёрстную Европу вынуждают играть по тем же правилам. Иначе было бы как в Грузии с Осетией и Абхазией. Попыхтели бы с месяц и забыли.
показать весь комментарий
04.03.2016 09:06 Ответить
Майже з усім згоден, навіть хотів лайкнути. Я й не кажу що ми українці не винні. Бо будь-який народ заслуговує на свою владу. Але це не дає право америкосам, навіть враховуючи що все це - геополітика, робити з нами те що вони роблять, а саме - втручаються в наші внутрішні справи і вказують що нам робити в себе в хаті, змінювати КУ під час війни, домовлятися з тереористами (хоча я і розумію що " хто везе того й поганяють"). А саме вимагають і тиснуть. Відкрито, неприховано і це принижує Україну як державу. Так, саме в цьому і полягає неповага нашої незалежності і суверенітету, хоча до цього призвела безхребетна і зрадницька позиція гидранта конституції, безпринципного корупціонера і злодія в законі вальцмана-порошенка, якого ми ж і пустили до влади. І саме тому що ця орда бариг, мародерів і манкуртів при владі америкоси не хочуть надавати серьйозну зброю. Я їх розумію - кожен дбає перш за все про власні інтереси і американці як ніхто інший у світі завжди ставили свої державні інтереси понад усе. І це правильно. Вони все правильно роблять. ДЛЯ СЕБЕ.
А от яким чином знищувати терористів це вже наша справа і про це свого часу мали б подбати ті гниди що зараз при владі, коли був момент це зробити- лише 3 адмінбудівлі в лугандонії було захоплено сепарами, а вони соплі жували і домовлялися. А зараз дійсно, маємо те що маємо. А те що ти кажеш "США играют в то, во что играют и очень терпеливо, шаг за шагом сами давят на Рашу, еще и разношёрстную Европу вынуждают играть по тем же правилам" лише підтверджує мої слова що США все роблять і кажуть виходячи з політичної доцільності і власних інтересів.
показать весь комментарий
04.03.2016 13:53 Ответить
А кто Вам сказал, что они обязаны что-то делать против интересов своей страны? Их вообще-то американцы выбирали *под себя*, не *под нас*. Есть два пути. Первый - считаться с мнением тех стран, которых считаем партнерами и которые помогают в той мере, в которой считают нужным, в том числе и финансово. Второй - всё делать самим, решать свои проблемы как посчитаем нужным, послать всех *советчиков* к чёрту. И взять всю полноту последствий на себя. Если Вы считаете, что мы готовы в одиночку противостоять Раше, тогда конечно..... Что касается *коли був момент це зробити- лише 3 адмінбудівлі в лугандонії було захоплено сепарами*, то напомню - тогда не было ни власти, ни армии, ни вообще ничего. Могу даже напомнить лето 2014, когда сепары были практически разбиты и в игру уже вступили рашистские подразделения, нагло перейдя границу и обстреливая к тому же ВСУ со своей территории. Нам нечего было противопоставить, не было резервов. И пошёл откат. Если бы тогда американцы не подсуетились и совместно с европейцами не приняли последний *пакет санкций*, отрезав Рашу от доступа к банковским кредитам и много там чего еще, то они бы не остановились под Мариуполем и имели на сегодня суходол в Крым.
показать весь комментарий
04.03.2016 20:25 Ответить
Відчуваю ваше бажання посперечатися. Я свою точку зору висловив. Ходити по колу не бачу сенсу. Мені, звісно ніхто нічого не казав - питання про інтереси сша риторичне. Я просто констатую факт. Але, водночас має бути якась межа і хоч якась повага до держави Україна, до ії Конституції, до ії права вирішувати головні питання без брутального і неприхованого втручання ззовні, а цього немає. І скажу ще раз. В цьому винний зрадник і корупціонер порошенко та його оточення. Він замість того щоб спертися на народ, мобілізувати всю країну, запровадити воєнний стан (і тоді шановна були б і резерви і це не означає оголошення війни московії!!!), але він зробив ставку на олігархат, на представників старої системи, узурпувацію всю владу, на корупцію, зрадив українців своїми злочинними діями і саме це призвело до такої неповаги до нас. І тому він не має тепер права голосу, має робити що накажуть боси світової геополітики. Він мав запровадити воєнний стан (ст 4 КУ Про оборону України) бо це - імперативна норма, тобто обов`язкова до виконання. Закон не кістень, його тре виконувати.
Що стосується з адмінбудівель, то це ви не мені розповідайте що було тоді. Наливайченко сам їздив домовлятися і були вже домовленості про сдачу сепарів але поки жували соплі рак пішов далі. Тре було іпашити їх всіх прямо там точками-у, наприклад і цих метастазів що маємо зараз не було б. Не треба було навіть їх штурмувати. Хоча і резерви були, насправді. Навіть ще під час захоплення ВР та Кабміну Криму в 25 км від Сімферополя "Альфа" (2,5 тис) чекала на наказ (інтервю з Чубаровим). Але амери і європа сказали "ні" і жи2 у Києві дада задню. От і все.
показать весь комментарий
05.03.2016 02:53 Ответить
Ледво за мінстецьового бота тебе не прийняв, завадив останній рядок, а перед ним ще абзац, разом з тим успіхи в роботі маестро Ложкіна все більш відчутні, тобто в середньостроковій перспективі замість єднатись - останні з людей будуть один одному горлянки перегризати, а тепер по сабжу:

1. а) Підписанти Будапештського меморандуму у цілому і США зокрема (головною метою яких є розпад Мордору на якнайдрібніші клаптики з одночасним позбавленням ядерного статусу) хіба могли гарантувати Україні свавільне втручання у внутрішній конфлікт (а саме такий офіційний де юре статус мають події на Дамбаці і в Криму), навіть якщо упустити той факт, що подібне втручання заборонене усіма міжнародними договорами, а крім того вважалось б військовою агресією і пахло б незворотніми наслідками у глобальному масштабі - хіба Україна назвала Мордор агресором (не кажучи про логічну послідовність дій у цьому напрямку, до яких крім ст.4 ЗУ "Про оборону України" зобовязує Конституція України в разі самої лише небезпеки агресії, а не доконаному факту)???;

б) Крім вище зауваженого, загально (усьому світу) відомо, що Україна не просто підтримує абсолютно всі відносини з Озерною ********** і не тільки постачає туди комплектуючі воєнного напрямку, а й цілковито ігнорує санкції того ж США і ЄС, причому як щодо конкретних осіб, так і щодо їх бізнесу й активів, які не тільки успішно працюють на українському ринку, а й володіють значною частиною останнього - де тут здоровий глузд?

2. З відсутністю (1/а) агресії чи навіть передумов до неї (1/б) розібрались, залишилось дати юридичну і фактичну оцінку подіям на Дамбаці:

а) ДНР/ЛНР не названі терористичними організаціями - в інакшому випадку Мінські домовленості, не кажучи про решту інсинуацій, причому за участю офіційних представників країн ЄС не могло б бути у принципі, хоча б тому, що з терористами перемовин не ведуть ніде у світі та навіть у Сирії домовленості про припинення вогню не поширюються на терористичні організації у цілому і терористів зокрема, окрім цього в такому випадку Мордор отримав б секторальні санкції (а Україна крім фінансової та зброєю допомоги була б позбавлена необхідності виплачувати зовнішні борги) одразу за 1-й гумконвой, який не тільки можна, а необхідно було б знищити (тут не факт, але особисто я переконаний і у військовій в разі такої необхідності допомозі НАТО), щоб не втратити статус субєкта міжнародних відносин;

б) Україна безкоштовно постачає в Дамбац продукти харчування і медикаменти (крім того туди і звідти сотнями ходять фури, а також товарні поїзда щодня), воду, електрику і газ, виплачує там зарплати, пенсії й інші соціальні виплати, а також виділяє кошти на шахти, металургійні й інші підприємства важкої промисловості, які (увага) взагалі не сплачуюють жодних податків - то (навіть без урахування конституційних змін) як у такому разі можна пояснити доцільність АТО (антитерористична операція), та ще й силами пересічних громадян???

в) Як (за злочини, що не мають терміну давності) можна узаконити не тільки тотальний грабіж, віджим майна, насилля, катування і масові вбивства, а й самих кривавих маніяків, терористів, причому знищення не тільки мирних громадян, які там мешкали чи тимчасово перебували, але й фізичне знищення (що страшніше нелюдські та масові показові катування полонених) воїнів, міліціонерів, чи СБУшників і навіть депутатів - тобто представників влади?;

3. Як можна допомагати Україні у будь-який спосіб, інвестувати сюди..., чи навіть позичати кошти, або хоча б наперед обумовлені письмовим договором надати повністю, якщо:

а) Усі кошти (навіть не розкрадаються) розбираються по кишеням, притому і частина їх не йде на цільове призначення, про яке Україна забуває і так майже у всіх випадках - до прикладу в Мордорі половину грошей крадуть, але іншу таки використовують за цілевим призначенням;

б) В Україну не можуть зайти інвестиції, оскільки той іноземний капітал, що вже коріння пустив, фактично викорінили, а новим лохам відверто перешкоджають створювати тут бізнес і робочі місця, пропонують хіба просто подарувати кошти, на що останні (на превелике диво) не погоджуються, крім того знищений майже весь середній та малий бізнес - повна монополія місцевих хазяїв життя з долею побратимів з Озерного кооперативу;

в) В Україні не те, що жодна з (життєво необхідних) реформ навіть не стартувала, тут припинилась дія закону, тобто взагалі не працюють закони ані Конституція, навіть у видозміненому варіанті, де наприклад (на законодавчому рівні) дозволяється не тільки перевищувати владні і службові повноваження, а й зловживати останніми;

г) Олігархи вже перестали вигадувати схеми, щоб красти з державного бюджету, позаяк на прикладі субсидій на непомірні тарифи за комунальні послуги - мільярди з державного бюджету офіційно переходять в їхні кишені;

д) Рівень безробітності та тотального зубожіння населення, разом із цим відсутність соціального захисту та медицини і взагалі відчуття будь-якої захищеності від неправомірних посягань чи злочинів... - вже давно перейшов червону межу, після якої навіть в Зімбабве починаються масові заворушення з відповідними непередбачуваними наслідками і той факт, що у нас поки штиль, аж ніяк не передбачає стабільності, а тим більше економіки (остання вже рік часу перебуває у комі і поки годується клітковиною населення);

4. Підняті теми спробую подати на прикладі двох умовних життєвих трафунків:

а) Поліцейський патруль (нехай не у нас, а де інде крім Мордору і недокраїн 4-ого світу) проходить вулицею і чує жіночі крики, які приводять їх у подвіря жилого будинку, де у дитячій пісочниці троє чоловяг у всі дзюри деруть якусь панянку у розірваній одежі й усю в синяках, продовжуючи частувати її тумаками - побачивши поліцейських пані ще голосніше починає верещати, а хтось і чоловяг просить не лізти поліцейських в їхнє особисте життя і прямувати собі далі. Один з патрульних питає жінку чи все у неї в порядку, на що вона продовжує галасувати - подумавши, що у неї не все в порядку з головою і не бажаючи втручатись у чиєсь хоч і нездорове, але особисте життя поліцейські йдуть собі. Наступного дня, а потім ще через деякий час вони зустрічають ту саму медам, усю в синяках та порваній одежі... і на запитання чи все у неї добре та каже, що тоді її згвалтували у неприродній формі і кожного дня наруга продовжується - на що їй пропонують пройти експертизу і заявити про злочин, крім того вони є очевидцями і свідками одного з епізодів, а тому злочинців неодмінно покарають - на що пані говорить наступне: мені це подобається, я навіть за це їм гроші плачу, а крім того не лізьте більше в моє особисте життя - то що на їх місці мав би зробити чесний поліцейський, крім того як притягнути всі сторони (вони притягли лише брутальних чоловяг, крім того заборонили їм відвідувати громадські місця і рекомендували лікуватись, а нещасну видно пожаліли) до адмін. відповідальності і штрафу за непристойну поведінку у громадському місці (у перекладі на Озерний капітал наклали часткові санкції, а деяким із них заборонили відвідувати цивілізований світ, а на Україну ні)???

б) Чоловік і жінка закінчені наркомани, але у них є пятеро дітей, на яких ті клянчать гроші, утім всі до копійки проколюють (разом із мебеллю та побутовою технікою, яку теж подарували), коли вже повнолітні діти ніде не вчаться і не працюють, зате вештаються невідомо де і харчуються невідомо чим, але на вигляд здорові і ситі, хоч і обірвані. Добрі люди бідкаються за дітей, які поки не розуміють біди, у яку потрапили, а тому пропонують за власний кошт оплатити лікування наркоманів, знову обставити їх помешкання, заодно кожен день приносити їжу, але не готові дати на все це гроші, як у минулі рази, бо ті їх знову проколять - наркомани не погоджуються, а підлітки посилають добродіїїв на хутір метеликів лапати... - як поступити добрим людям у цій ситуації (у перекладі як давати, чи навіть позичати Україні гроші у подальшому), може прийшов час післати Україну, разом із неповносправним населенням, НЄ?

Виходячи з наведеного у цьому пості - нас вже давно, притому офіційно (де юре) повинні були післати на йух та опустити на кордон з цивілізованим світом броньовану штору, це рано чи трохи пізніше все одно станеться, а заодно вже тепер у США та ЄС більш ніж достатньо правових підстав для введення проти нас секторальних санкцій, які одразу і остаточно поховають можливе майбутнє України як суверенної держави - НЄ?
показать весь комментарий
04.03.2016 03:04 Ответить
Покидьок ти,бо покинув тебе розум ще тоді,коли ти не вийшов на захист ядерної зброї,коли голосував за гречку,коли за копійки бариг виходив їхні палаци будувати,коли давав хабарі бандитам,коли диплома купував лівого,коли на царьків молився та зрадником став,коли чужими руками карав патріотів,бо не підтримав,як вони 3-и дні не ївши та в багнюці по-коліна брели самовільно до міста за харчами,а їх там арештовували такі ж покидьки,як ти ,від яких СЕМ відвів загрозу знищення кудись на схід,бо стало зрозуміло,що ви самі себе знищите у боротьбі за владу,а не за Україну.Тому ні Євросоюзу ні НАТО вам на найближчі 20-ть років не світить,якщо тільки раніше вас не знищать ті,які зараз в окопах,причому і за Сема також,якого ти покидьком обізвав за майже 12 лярдів допомоги Україні за два роки твого воювання з власною тінню!
показать весь комментарий
04.03.2016 06:35 Ответить
Твої штати разом з європою прикидалися що немає війни в Україні у 1918-21рр, не помічали голодоморів 1921-22, 1932-33 рр, колективізації, репресій проти українців, проти української церкви, торгували з московією, скуповували криваве зерно, золото, срібло в срср з пограбованих українських церков і визнали срср в 1934 р. Ось це обличчя країни, за прапором якої ти патріот фуєв приховався. І зараз, через 100 років сша знову керуються лише своїми власними інтересамиі змушують офіційну владу Києва домовлятися з бойовиками, укладати з ними угоду, яка принесе нам , українцям придністров`я-2- заморожений конфлікт, який буде смоктати всі наші ресурси і допомогати ***** тримати Україну під контролем ще 400 років. Ти імбіцил цього не розумієш? На почитай для розвитку. http://www.coruption.net/novini/item/25519-donij-ukrainu-gotovyat-k-priznaniyu-tajnykh-dogovorennostej-putina-i-poroshenko-po-kotorym-na-donbasse-sozdadut-analog-pridnestrovya (Доний: Украину готовят к признанию тайных договоренностей Путина и Порошенко, по которым на Донбассе создадут аналог Приднестровья)
Так, сша допомогають Україні бо це їм наразі вигідно завдяки цьому конфлікту послаблювати московію. Так, Україні ця допомога також потрібна. Але це не 12 лярдів про які ти верзеш.
https://censor.net/news/377635/s_nachala_konflikta_v_2014_godu_ssha_vydelili_ukraine_bolee_266_mln_pomoschi_payiett С начала конфликта в 2014 году США выделили Украине более $266 млн помощи, - Пайетт

Зачіпило за дядька сема? Тоді ти не українець, а американець, тому не лізь до нас, без зайд разберемось. Ти краще повчи жінку на кухні поратись, второпав? Звідки тобі паскуді відомо чим я займався? Був на Майдані 3 міс, лікувався після нього, до кінця 2014 р займався волонтерством, ходжу на акції і суди проти активістів, жида пархатого до влади не приводив, хабарів не давав і свій голос ніколи не продавав, тому стули пельку гнида. пнх !
показать весь комментарий
05.03.2016 03:47 Ответить
"Да свой ты-свой,да только-глуп и не видал больших заглуп- долг Украины ллется сквозь пальцы тех,кого ты выбирал( должен контролировать). Всего за прошлых 2 года с 2014(96.4млрд)до 2016(138.3млрд),а твои сопли-провокация за 13 серебрянников *********,поэтому ;сдерживай свой гнев-"Кто развязал язык, тот связан цепью бед».Рудаки.П.С./Как профукали ядерное-не вышли в защиту страны на улицы тогда,так и крым с донбасом профукали недавно.Теперь разборки устраиваете,да матами и шантажем оружия требуете.Ума вначале наберитесь и язык попридежите,если кишка тонка нормально разсуждать.Тогда(лет через надцать)обращайтесь-может кто-то из 110-и миллионов вооруженных американцев услышит!http://www.eulerhermes.com/economic-research/Documents/Ukraine.pdf
показать весь комментарий
05.03.2016 06:01 Ответить
Ти щось таке мелеш що не тримається купи. В тебе проблеми з наркотиками чи аневрізма мізків? Якась в`ялотекуча шизофренія...Тоді це не до мене. Сonsult your doctor dork.
Звідки ти вилізло шо зачислив себе до американців? За кого ти себе маєш що даєш поради космічного масштабу і космічної тупості? Хоч тебе про це ніхто не просив. В будь-якому випадку такі як ти навіть гірші за москалів бо ви є генетичне сміття без роду і племені. А тому ще раз кажу відїбися, несвідома ти протоплазма, без зайд розберемось.
Мы хотим видеть полную имплементацию минских соглашений, - США - Цензор.НЕТ 5206
показать весь комментарий
05.03.2016 15:54 Ответить
А вы оружие нам дали? Вот когда дадите, тогда и прислушиваться будем.
показать весь комментарий
04.03.2016 01:29 Ответить
А мы со своей стороны,хотим видеть полное выполнение будапешского меморандума!
показать весь комментарий
04.03.2016 02:12 Ответить
імплементацію -------- такого слова немає в укр. мові.
показать весь комментарий
04.03.2016 02:23 Ответить
111
показать весь комментарий
04.03.2016 02:38 Ответить
Обама не дає Україні зброї, щоб зберегти імідж мирного президента - конгресмен Піттс.

Член Гельсінської комісії конгресмен Джозеф Піттсіз Пенсильванії заявив "Голосу Америки", що не покладає надій на вирішення кризи в Україні на дипломатію. На думку Піттса, агресор розуміє лише мову сили.
«Україні треба надати оборонну зброю, щоб вони змогли принаймні себе захистити. Я б навіть ще більше зробив», - каже конгресмен Піттс та водночас зауважує, що нинішній господар Білого дому дотримується протилежної думки. Лауреат Нобелівської премії миру Барак Обама не хоче псувати імідж мирного президента, - вважає Джозеф Піттс.
Колега Піттса, конгресмен від штату Міссісіпі Роджер Вікер також заявив "Голосу Америки", що на місці президента США провадив би іншу зовнішню політику.
«Якби я був відповідальним за безпеку США та зовнішню політику, я б діяв інакше. Я б волів, щоб увесь Захід виробив значно сильнішу позицію, щоб надати більше допомоги. Я б надав Україні більше військової допомоги», - відзначив американський законодавець.
http://ukrainian.voanews.com/content/obama-ukraina-zbroya-kongres/3218611.html
показать весь комментарий
04.03.2016 03:09 Ответить
А мы хотим видеть имплементацию Будапештского меморандума, вот такое скромное желание. Почему до сих пор всех этих брехунов не собрали за одним столом?
показать весь комментарий
04.03.2016 06:28 Ответить
Страница 2 из 2