8281 посетитель онлайн
5 933 32

Общие боевые потери РФ с начала войны – около 784 200 человек (+1690 за сутки), 9651 танк, 21 408 артсистем, 19 970 боевых бронированных машин. ИНФОГРАФИКА

Силы обороны Украины с начала полномасштабного вторжения ликвидировали 784 200 российских захватчиков.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр Генштаба.

Как отмечается, общие боевые потери противника с 24.02.22 по 28.12.24 ориентировочно составляют:

личного состава - около 784200 (+1690) человек,

танков - 9651 (+7) ед,

боевых бронированных машин - 19970 (+19) ед,

артиллерийских систем - 21408 (+29) ед,

РСЗВ /- 1256 (+0) ед,

средства ППО - 1032 (+0) ед,

самолетов - 369 (+0) ед,

вертолетов - 329 (+0) ед,

БПЛА оперативно-тактического уровня - 21013 (+14),

крылатые ракеты - 3003 (+0),

корабли /катера - 28 (+0) ед,

подводные лодки - 1 (+0) ед,

автомобильной техники и автоцистерн - 32328 (+66) ед,

специальная техника - 3668 (+0)

втрати військ РФ в Україні

"Данные уточняются", - добавляют в Генштабе.

Топ комментарии
+12
)(уй вам а не Одесса
показать весь комментарий
28.12.2024 08:27 Ответить
+11
Не скінчаться, а сконають - скоро.
Явно ж не від здорово живеш вишукують альтернативно обдарованих по всьому світу, а за м'ясо чучхе взагалі казати нічого.
показать весь комментарий
28.12.2024 08:32 Ответить
+8
Чи не в перше за останній час арти більше ніж безпілотників, проте БПЛА здолали чергову тисячу. Загалом стволка в цьому місяці буде 500+ (на разі 485) що буде найменшим показником в цьому році (найближче січень 746)
Чумардоси вийшли на друге місце за місячними втратами - 42 тисячі, по переду (максимум на "три дня" ) листопад - 45 720 тушок.
показать весь комментарий
28.12.2024 08:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Кожен день більше1500 москалів , та коли вони вже скінчаться ?
показать весь комментарий
28.12.2024 08:22 Ответить
Не скінчаться, а сконають - скоро.
Явно ж не від здорово живеш вишукують альтернативно обдарованих по всьому світу, а за м'ясо чучхе взагалі казати нічого.
показать весь комментарий
28.12.2024 08:32 Ответить
Провінційна балалайня отримувала перемоги у війнах лише завдяки участі поневоленої метрополії-України на своєму боці. А тепер на немиту насувається тотальна срака, бо Франкенштейн в кокошнику і личаках ********* на свого творця.
показать весь комментарий
28.12.2024 09:19 Ответить
Чи не в перше за останній час арти більше ніж безпілотників, проте БПЛА здолали чергову тисячу. Загалом стволка в цьому місяці буде 500+ (на разі 485) що буде найменшим показником в цьому році (найближче січень 746)
Чумардоси вийшли на друге місце за місячними втратами - 42 тисячі, по переду (максимум на "три дня" ) листопад - 45 720 тушок.
показать весь комментарий
28.12.2024 08:23 Ответить
в цьому місяці по тушкам буде рекорд. Думаю що 48 тисяч буде.
показать весь комментарий
28.12.2024 16:38 Ответить
)(уй вам а не Одесса
показать весь комментарий
28.12.2024 08:27 Ответить
Суицид леммингов стабилен...
показать весь комментарий
28.12.2024 09:03 Ответить
Під ялиночку нарешті буде ювілейний акорд по ББМ. Такі подарунки від ЗСУ радують найбільше. Боронь, Боже, наших захисників!
показать весь комментарий
28.12.2024 09:26 Ответить
Згадую наші наївні надії на те що якщо будуть великі втрати ,то орки і орчихи вийдуть
на вулиці з вимогами зупинити війну. Ні хто тоді і уявити не міг шо кремль готовий буде платити за одного контрактника 20т зелені, і всі іпотечні боржники і провінціальні
жебраки попруться на заробітки.
показать весь комментарий
28.12.2024 10:08 Ответить
Так, були наївні.

Але не можна сказати, що зрушень щодо цього не сталося. Згадайте - в 2022 році вони почали в вересні мобілізацію - гребли просто всіх. В результаті в них більше мільйона чоловіків емігрувало швиденько. З-за цього вони вже в листопаді переключились на засуджених ("Вагнера"). Після цього вони почали реактивно підвищувати "одноразові виплати" за підписання контракту смертника. Бо почалися підпали, десятками, воєнкоматів по країні.

В результаті ось що маємо на поточний момент по засрашці:
* нестача кадрів в економіці - катастрофічна - найбільша за 33 роки;
* зарплати слюсарів в ОПК - більші ніж у програмістів;
* залучення жінок з Африки для ОПК (це взагалі нонсенс - навіть за тисячі баксів вони не можуть знайти персонал для збирання "шахедів" всередині країни);
* судомні намагання залучення найманців хоч з Шрі-Ланки, хоч з Індії, хоч з Єгипту - з політичними наслідками, бо все це незаконно;
* вступання в кабалу до Північної Кореї - імпорт звідти "м'яса" дивізіями.

Отже, так чи інакше - проблема з людьми в них з'явилась і "хапати на вулицях" в засрашці всіх чоловіків вони бояться. Інакше - "м'яса" в атаках було б в рази більше.
показать весь комментарий
28.12.2024 10:25 Ответить
Ваш висновок говорить про те ,що нема того чим би вони не готові були пожертвівати заради
контролю над Українською територією. Нажаль!
показать весь комментарий
28.12.2024 11:01 Ответить
Мій висновок говорить про те, що цю скалу треба продовжувати лупати. Вона не нескінчена. Отже - вона осяжна. Причому знадобилось лише 3 роки, аби довести засрашку до краю, за яким вона починає розвалюватись як держава.
показать весь комментарий
28.12.2024 11:26 Ответить
Мені б ваш оптимізм. Думаю що долю нашої держави будуть вирішувати ( дорослі дядьки)
і без нас.
показать весь комментарий
28.12.2024 12:35 Ответить
Оце конкретна ознака зрадойоба-провокатора. Обговорення почалося про засрашку, про проблеми засрашки з персоналом тощо. Тобто обговорюється конкретна тема.

Але ж ні, зрадойоб обов'язково все переведе на "долю нашої держави", на "пани без нас все вирішать", на "а у нас дерьмак" тощо.
показать весь комментарий
28.12.2024 13:03 Ответить
та не зрадойоб він, а наближений до реальності... ну і скільки ще років на ваш погляд потрібно ту скалу лупати? ще 3? чи 5? чи 7? чи 10? а тепер питання головне: нам потрібна паритетна допомога від наших західних партнерів... а на Заході вже ниють про зменшення обсягів допомоги і про ймовірне заморожування війни. поки у цапів є прихід бабла від світової торгівлі, вони будуть ще довго барахтатись. багато хто називав зрадойобами тих людей, які на початку 23-го року не вірили у каву в Ялті... іншими словами, вони були реалістами, а не зрадойобами. а те що за цапів воюють корейці, єгиптяни, індуси, непальці, африканці.. шахеди їм збирають африканці - то це тільки навпаки, підбадьорює кацапню у тому, що кацапи не самі у своїй "боротьбі проти колоніального Заходу". та й з того мільйона виїхавших цапів після оголошення мобілізації уже дуже багато повернулось назад. цапи зробили висновки із своєї нашумілої мобілізації, то тепер вчиняють інакше - баблом заманюють на контракт. і цапи йдуть. і питання не так у баблі. бо нормальна адекватна людина ніколи не піде в чужу країну вбивати людей ні за яке бабло. а вони йдуть. і будуть і далі йти. разом з корейцями. не хотілося би писати, що і разом з китайцями, проте такого варіанту теж не варто виключати. стане у цапів менше бабла, тоді вони будуть робити і мобілізацію примусову. і вже не таку яку вони робили восени 22-го, а тиху, без зайвого шуму. для цього вони вже підготувались. прийняли закон про електронні повістки і штрафи за неявки чи відмови від повісток, вплоть до блокування водійських прав і нерухомості. і коли їх припече, то вони будуть це робити, тобто бусифікувати, як у нас це роблять.. А поки зараз їх це точно не припікає. Бо якщо стало менше цапів йти на контракт за бабло, то вони те бабло платять корейцям, африканцям, які ще ведуться на таке бабло, оскільки свої вже хочуть бабла більше. то краще дешевше заплатити корейцям чи непальцям.. Тож ваші висновки про лупання скали - це добре, проте вони не наближені до реальності, а навпаки - є трохи віддалені. хоча твердження про лупання скали є дуже правильне і потрібне. і не тільки для нас, але і для усього західного світу. самі ми ту скалу не лупанемо. навіть з тою допомогою, яка нам надається сьогодні теж не лупанемо. Лупанемо тільки колективно із Заходом і їхніми військами тут пліч-о-пліч. Інакше ніяк. Ніяка заморозка не врятує ситуацію. вона тільки відстрочить падіння Європи і руйнування НАТО.
показать весь комментарий
28.12.2024 13:47 Ответить
Так ,трохи не в тему ,заліз у майбутнє. Думаєте мені легко сприймати реальність такою як вона є?,
я міг би спокійно вірити у скоре виснаження військових ресурсів рашки ,та якось не виходить.
І зрадойобом я б себе не назвав, скоріше це реалізм оснований на аналізі військових і політичних
поточних подій.
показать весь комментарий
28.12.2024 14:19 Ответить
Зрадойобчику, з особиливим баченням світу, повторюю: тема про стан в засрашці. Я НІ СЛОВА НЕ СКАЗАВ ПРО СТАНОВИЩЕ УКРАЇНИ. І ні слова не сказав про перспективи України. І ні слова про "переможеньку". А виключно дивлюсь на ретроспективу та фактаж становища засрашки. БУЛО - СТАЛО. Якісь інопланетяне щось зробили з засрашкою, що в них зараз отаке гімняне становище у порівнянні з 2021 роком. І Україна, звісно, тут взагалі ні до чого. Це НЕ УКРАЇНЦІ зробили, звісно. І не можна на цих НЕ ДІЯХ І НЕ ДОСЯГНЕННЯХ УКРАЇНЦІВ нічого екстраполювати та сподіватись. Я і не екстраполював, і не сподівався. НІ СЛОВА ПРО УКРАЇНУ не написав.

Але в твоєму зрадойобському "особливому світі" - ти чомусь придумав про мене щось і сперечаєшся з власними вигадками.

Сподіваюсь, ти це розумієш. Якщо ні - тобі реально до психіатра.
показать весь комментарий
28.12.2024 16:27 Ответить
Кількість вбитих запутінців зросла, але чи скоро настане те їхнє (і довго очікуване для нас) виснаження, нажаль, - невідомо. У мене все ще є вперта надія, що більше одного місяця вони такий рівень втрат підтримувати не зможуть. Притік "добровольців" із цивільного життя таки зменшується, а у грудні закінчується осінній призов строковиків, що має суттєво скоротити їхню приховану мобілізацію. Суттєве зниження втрат їхніх арти і танків у грудні - теж, з високою вірогідністю, добрий знак (або того паскудства стало значно менше на полі бою, або наші вояки стрімко розучились по ньому влучати [і таке теж, звісно, можливо, але вірити в це, на мою думку, принаймні передчасно]).
Боженько! Бережи вояків ЗСУ!!!
показать весь комментарий
28.12.2024 11:44 Ответить
Ну, звісно-звісно...
Полки сєв.корейців замість засрашинців на фронті - це ще не виснаження!
Мотоцикли і баггі замість танків Т-90 та БТР-4 - це ще не виснаження!
Кулемети з сєв.кореї замість набагато якісніших навіть ПКМ - це ще не виснаження!
Ракети для ГРАД-ів та РС-23 з сєв.кореї замість власних Іскандерів - це ще не виснаження!
Арта калібру 170мм з сєв.кореї з снарядами до неї з сєв.кореї замість власних САУ 152/203мм - це ще не виснаження!
Арта калібру 130мм з "глибокого збергіння" з снарядами з Ірану - це ще не виснаження!

Цікаво, що в таких як Ви - "виснаження"?!? Судячи з всього - у вас в голові суцільна зрада-зрадонька... Бо зникнення арти ви чомусь пов'язуєте з "наші вояки розучилися". Я думаю, ви просто зрадойоб кондовий...
показать весь комментарий
28.12.2024 11:53 Ответить
БТР-4 - це про що?
показать весь комментарий
28.12.2024 14:34 Ответить
Помилився. БТР-82.
показать весь комментарий
28.12.2024 16:15 Ответить
ні, це не виснаження.. і це не замість, а в допомогу до наявної у цапів зброї. так, це виглядає для світу ганебно, що 2-а армія світу просить/купує зброю і найманців де тільки може купити. однак нам від цього точно не легше. а гірше. ми втрачаємо своїх найращих людей та й території.
показать весь комментарий
28.12.2024 15:05 Ответить
так-так, саме так зрадойоби і бухтять безперервно. Катять кацапи на власних новеньких танках - скиглять "все пропало, завтра захоплять Київ". Катять кацапи на власних танках 60річного віку (бо нові скінчилися), які не тримають навіть РПГ - скиглять "ну і що, воно ж залізне і стріляє". Катять кацапи на китайських баггі (бо вся власна броня скінчилася) - волають "ааааа, катять же і стріляють". Пруться кацапи пішки (бо навіть китайські баггі і крадені мотики скінчилися) через сіру зону і дохнуть по 2000 в день - і знов безперервне зрадойобство "вони лізуть, а ми втрачаємо найкращік".

Цікаво, чого ти безперервно лізеш зрадойобити в інтерннети, а просто не спригнеш з найближчого моста головою вниз, якщо в тебе все так хєрово?
показать весь комментарий
28.12.2024 16:19 Ответить
та викинь ти нах те слово зрадойобити. ти реалістом будь. а не свідком секти про каву у Ялті за 2-3 місяці. зніми нах ті вже рожеві окуляри. бо коли відриваєшся від реальності, то є дуже хірово... і ніхто тут не каже, що завтра нам пісда і нас Захід кине на поталу кацам - оце можна назвати справді зрадойобством... а тобі лише говорять стати реалістом і зняти ці рожеві окуляри. побільше об'єктивності.
показать весь комментарий
28.12.2024 17:03 Ответить
то ти йди.. неадекватне якесь...
показать весь комментарий
28.12.2024 17:52 Ответить
Виснаження - це коли запутінці принаймні зупиняться, а ще краще коли тікатимуть... Та то таке... Не зовсім зрозуміло, навіщо був цей Ваш істеричний пост... Чи Ви дійсно вважаєте що викрили зрадника?
показать весь комментарий
28.12.2024 13:31 Ответить
Виснаження вже проявляється, а почалося воно в травні, коли вперше втрати перевищили 30 тисяч. Кацапи спроможні в місяць комплектувати 27-30 тисяч, ви ж не думаєте що прийшов, тобі дали трахтомата і відразу відправили на фронт. Нестача особового складу веде до більших втрат, а комплектування аби ким ще більше цьому сприяє.
Ось дивіться
Травень - 38 940 очманіли, трохи пригальмували, проте резерв ще був
Червень - 35 030 резерв ще є
Липень - 35 680 резерв закінчується
Серпень - 36 810 пішов "розгін"
Вересень - 38 130
Жовтень - 41 980
Листопад - 45 720 допомога від кореї тільки підвищила втрати
Грудень - 48 000+ пргнозовано
показать весь комментарий
28.12.2024 15:28 Ответить
Нам своє робити, треба мочити окупантів чим більше тим краще. Нажаль втрати людей і територій з нашого боку це пожертва за тупорилу політику сцикливих партнерів і будапештських кидал.
показать весь комментарий
28.12.2024 17:05 Ответить