10642 посетителя онлайн
25 171 155

Нацгвардия отказывается признавать военнослужащим погибшего под Иловайском Антона Цедика. ФОТО+ВИДЕО

При отправке в зону АТО Антона Цедика просто "забыли документально перевести" из статуса резервиста в статус военнослужащего.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом на своей странице в Facebook написал Владимир Шередега.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Парламент устранил социальную несправедливость в отношении военнослужащих, - Пашинский

"У меня был товарищ Антон Цедик. Многие из вас знали его. Мы познакомились на полтавском майдане в конце января 2014-го. А потом встретились 20-го февраля на майдане киевском. Эти фотографии сделаны в самом конце той зимы в Межигорье. Это те самые страусы. И та самая вертолётная площадка, с которой легитимный Янукович сваливал за пару дней до этого нашего фото. Потом началась война. И Антон пошёл добровольцем в батальон "Донбасс". А потом сгорел при прорыве из Иловайска и его тело опознали по слепку челюсти. А ещё чуть позже Антон был посмертно награждён орденом "За мужество", - написал он.

антон военнослужащий цедик

антон военнослужащий цедик

"А потом через некоторое время у его родителей отняли льготы, полагающиеся семьям погибших участников АТО. Сказали, что эти льготы им не положены. Потому что при отправке в зону Антона просто банально забыли документально перевести из статуса резервиста в статус военнослужащего. Теперь родители Антона скорее всего будут подавать в суд чтоб вернуть себе эти льготы. Не потому что они материально необходимы. А для того, чтобы защитить честное имя своего сына, погибшего в бою за нашу с вами страну", - подчеркнул Шередега

Также читайте: Кабмин расширил перечень лиц, подпадающих под статус участника войны

"А представитель Нацгвардии на суде скажет "Можливо ми упустили цей момент i не передбачили, але головна задача на той момент була захистити схiднi кордони держави. А в якому статусi вiдбували туди вiйськовослужбовцi, це ролi не грало", - резюмировал он.

Топ комментарии
+21
Господи, какие скоты...
показать весь комментарий
07.11.2015 22:46 Ответить
+17
зато всё мусорьё, которое ездило туда водяры похлебать в район Марика и Бердянска имеет статус
показать весь комментарий
07.11.2015 22:57 Ответить
+16
І тоді ми провели поліцейську операцію - в ній загинули 2 чи 3 людини, не тисячі! Ми звільнили місто Красноармійськ, Димитров, Добропілля, Олександрівку, Великоновосілківський район і звільнили Маріуполь спільно з батальйоном «Азов». Тоді в Маріуполі загинуло 2 чи 3 людини, сім'ям котрих Ігор Коломойський купив квартири - відразу ж. У травні ми фактично без втрат взяли частину Донецької області, включаючи Маріуполь, і вибудували оборонні споруди спільно з Південним командуванням. Ці оборонні споруди зайняли армійські підрозділи та підрозділи територіальної оборони, які були сформовані в Дніпропетровській області.

Це історія, Ваша честь, яку не можна забути, оскільки її пропущено через нутрощі. Я кажу це Вам, оскільки тут багато людей, багато хто пройшов різні стадії цієї історії. Я її пройшов - від початку і до кінця. У всякому разі, до того кінця, поки ми були в адміністрації та поки я не опинився тут. Тоді, у травні, балотувався в президенти Петро Олексійович Порошенко. Як зараз пам'ятаю: він набрав мене на мобільний телефон - сам - і сказав: «Геннадій, ви - герой». У мене навіть зберігся його номер. Я відповів «спасибі», але сильно це якось не сприймав: ну подзвонив і подзвонив. Наприкінці травня були вибори президента. Тоді, в травні місяці, всі вірили, що як ми виберемо в один тур президента, то весь цей кошмар закінчиться, що він владнає ситуацію в Донбасі, тому що Крим до того моменту було остаточно втрачено. Він приїхав до Дніпропетровська з передвиборним туром. Ми зустрілися - він, я та Ігор Коломойський. Він приїхав познайомитися, проконсультуватися. Тому що він був взагалі не в собі від того, що відбувалося, якщо чесно.

Ми йому тоді сказали: «Петре Олексійовичу, потрібно акуратно, тому що можна покласти багато людей і хтось повинен буде дивитися їхнім матерям в очі, їхнім дружинам і діткам. Ми сказали тоді: «Якщо ви почнете повномасштабну операцію, то загинуть тисячі людей, оскільки не закрито кордон зі сходу і звідти зайде симетрична сила: рівно стільки, скільки ми заведемо танків на Донбас, - стільки ж зайде з Російської Федерації танків, ракет і всього решти. Тому діяти потрібно акуратно, спокійно, як ми діяли в чотирьох районах, в Маріуполі, де обійшлося практично без жертв».

Він послухав, зробив свої висновки, обрався у президенти. Після цього було багато церемоній та балів, але тим не менш війна розгоралася дедалі більше і більше. І тоді було прийнято рішення розпочати повномасштабну операцію. Пан Гелетей був призначений міністром оборони, який впевнено пішов ставити прапори над містами Донбасу. У цей момент навіть у тій армії, якою командував Гелетей, теж нічого не було: зв'язку, касок, бронежилетів, форми нормальної, вони були в кросівках - це були «чорнопіджачники». Якщо хто знає - це ті, хто йшов у Другій світовій війні першими в бій проти фашистів. Тому вони приїжджали до нас і просили про допомогу.

У мене в приймальні стояла черга - низка із військових, у тому числі з військових прокурорів, яким теж потрібна була допомога (вони не мали транспорту, бензину - взагалі нічого). У них не було тепловізорів, а ми вже навчилися тоді забезпечувати фронт усім необхідним. Зауважте: в цей час ми керували деякими областями і підтримували там нормальне життя, медицину, соціальну сферу, освіту тощо. І патріотизм! У всіх цих областях майоріли українські прапори - у Дніпропетровську взагалі була хвиля: люди вивісили на балконах прапори - в російськомовному місті! Те саме в Одесі, Запоріжжі...

Війна розвивалася, і в кінці травня Савченко потрапила у полон під Луганськом. Якраз був момент, коли Порошенко обирався президентом. Я скажу чесно: я періодично вів переговори з терористами, такими як Безлер, Захарченко, такими як «Ташкент» - щодо обміну полоненими, бо періодично люди потрапляли в полон і їх потрібно було забирати звідти. Допомагало нам в цьому СБУ. СБУ! Ми спільно з ними вели операції з обміну полоненими. Тобто полонених, котрі потрапляли до наших військ, ми здавали в СБУ, а потім обмінювали на наших хлопців, котрі були там.

Я зв'язався з Безлером. Він сказав: «Не питання, можемо поміняти». Коломойський дзвонив Наливайченко, я їздив... Ну, словом, ми майже домовилися обміняти Надію Савченко на якусь там Наталію Іванову в Донецькій області. Тоді Петро Олексійович став президентом країни. Він не зовсім ще розумів, як це все відбувається. І все було домовлено (у справі Савченко), але в якийсь момент нам сказали: «Ні, треба щоб президент дав добро». Я тоді взяв за руку сестру Надії Савченко, Віру, і повів до Адміністрації Президента. Можете запитати - вона підтвердить. Президент її не прийняв, але прийняв Борис Ложкін. Ми домовилися. Я розповів, за якою процедурою ми здійснювали обмін, коли був Турчинов. Вони це послухали і сказали: у принципі - так, вони згодні, але є нюанси...

У результаті цей обмін не відбувся. Тому що Порошенко не дав добро на цей обмін. І тоді я сказав: «Шановний Борисе Євгеновичу Ложкін, вам доведеться міняти цю жінку через всі міжнародні організації, які тільки є у світі. Якщо ви не погодитеся, це буде велика жертва, її передадуть до Росії і в результаті з цього зроблять велику проблему. Але мене не почули. Тоді - вперше. Ну буває. А далі... (дивиться на адвоката Богдана). Ні, не можна розповідати? (Посміхається).

Потім у мене були особисті бесіди з президентом Порошенко. Він зі мною радився. Те, що ми пройшли три-чотири місяці тому, він тільки пізнавав, тому в якийсь момент, Ваша честь, наші погляди на життя розійшлися. І в березні 2015 року ми пішли у відставку з Дніпропетровської обладміністрації. Тоді мене запросив пан Аваков і сказав: «Тут така ситуація - тобі треба виїхати». - «А чому?» - «Ти розумієш, ти - герой, все добре, але там стільки у вас відбувалося в цій Дніпропетровської області, що один Господь Бог розбереться. Тому тобі краще виїхати, бо президент сказав, щоб ти поїхав». Я йому відповів, що це неможливо: у мене тут, вибачте, двоє хворих батьків, яких я не вивіз під час війни. Лежачих. Лежачих! (Вказує у бік прокурорів). Там, де ви тупотіли чобітьми. І в мене тут четверо дітей. Троє неповнолітніх, одному з яких ще немає і року.

Я тут виріс. Я не кинув цю країну в той момент, коли їй було важко. Це, знаєте, - як з жінкою. Коли їй загрожує небезпека, саме та людина, яка щиро підставить плече, є надією для неї. Ми підставили Батьківщині плече. Не за гроші. Я не кажу, скільки нам це коштувало і що ми хочемо назад отримати якусь подяку. Але ми підставили плече в той момент, коли багато хто сидів на диванах і дивився, що відбувається, по телевізору. І ми не шкодували ні про що, бо робили це абсолютно щиро, абсолютно чесно. Не наживали на цьому жодної копійки, а тільки втрачали. І це був наш усвідомлений вибір. Але наші політичні погляди з Порошенком остаточно розійшлися. І тоді в червні місяці була зареєстрована партія «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Я є лідером цієї партії. Я є головою політради цієї партії. Мене знають всі фронтовики, зі мною вітаються прості люди, тому що до моєї адміністрації двері були відкритими. Ми (УКРОП) увійшли у 18 областей по всій країні. 150 міст проголосувало за нашу партію, де ми подолали п'ятивідсотковий поріг. Ще до цього я виступав і говорив, що знаю про те, що в прокуратурі є група якогось Божила. Можна я запитаю (показує на прокурора), чи знає він, хто це? Ні, ну хай... Я вже чув усі ці прізвища, які згадуються у цих справах: Величко, Рудик. Там, правда, не було Фонду оборони, тому що це абсурд...

Я публічно сказав, що маю інформацію про те, що проти мене готують кримінальні справи. Я сказав, що нікуди не поїду, бо тут живуть мої діти. Тут поховані мої бабусі та дідусі - релігійні євреї, які живуть тут разом з українцями тисячу років! Тисячу років разом! Тут живуть мої хворі батьки, яких я не можу нікуди відвезти. Тому що у моєї мами хвороба Паркінсона, вона не ходить. Вона ходить в пелюшках, вибачте за вислів, де ви перевертали у неї в будинку. І тому я сказав: не виїду. Буде що буде. Буду робити свою справу, і не зміню рішення, яке я прийняв... І сьогодні влада залишила цих людей на службі для того, щоб, Ваша честь, мати можливість тримати на гачку таких, як я, таких, як ви, - вибачте, але це правда. Навіть звичайних людей протримати 120 годин без єдиного документа, цинічно посміхатися та говорити те, що вони говорили. І все це в нашій країні - після Майдану, після тисяч загиблих на Донбасі...

Всю цю промову було сказано до того, що справа моя є сфабрикованою, є повне підтасовування фактів, які вказані в цій справі. Затримали мене незаконно. Я жодного разу не залишав Україну, і в останні два роки я вилітав з країни - можете перевірити - три або чотири рази на короткий термін. Причому діти і батьки залишалися тут. Нещодавно мені потрапила до рук газета «Вести». Там було написано, що батальйон «Шайтанбат» у кількості 500 осіб провів спецоперацію, схопили відомого злочинця Корбана... Ваша честь, я підтримую клопотання своїх адвокатів і прошу відпустити мене в зв'язку з незаконним моїм утриманням». (Оплески)
показать весь комментарий
07.11.2015 23:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
https://www.facebook.com/xyeviikharkov?fref=nf Александр Макаренко
https://www.facebook.com/xyeviikharkov/posts/1070530732980368 2 ч · https://www.facebook.com/?sk=h_chr# отредактировано ·

Последнее время в Харькове смотрят на человека в форме , как на гавно . Заметили?
В нашем городе это было всегда, могли за спиной побубнеть, а те, кто по смелее, спрашивали: "Зачем ты сюда приперся?". В одном лифте не хотели ездить и тд.
Но сейчас как-то по особенному. Речь идет о последнем месяце.
Ватники, вам еще не надоело получать по *****?
показать весь комментарий
07.11.2015 23:09 Ответить
а вчера в ряде городков в более восточной части Украины много людей праздновали 7 ноября (переворот 10917) и даже не скрывали это. поэтому, да, некоторые люди понимают только силу.
показать весь комментарий
08.11.2015 09:46 Ответить
И как то краснопузая сучня забывает тот факт,что пришли к власти в то время абсолютно нелегитимным путем...Словами Путина-Государственный переворот....Так что юридически под огромным сомнением само образование ссср и дальнейшее его функционирование вплоть до закономерного развала...Коммуняки однозначно вне закона.
показать весь комментарий
08.11.2015 10:13 Ответить
Хорошие люди гибнут..
показать весь комментарий
07.11.2015 23:11 Ответить
Суки бесстыжие. Зато нашим слугам в дополнение к детской комнате, с бесплатным обслуживанием, открыли еще и салончик красоты со смешными ценами да меню в буфете подновили. Такого размаха щедрот ни при каком спикере еще не было.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:11 Ответить
А я считаю, что русские должны мучиться. Так у них на роду написано. Большими буквами. Русские должны мучить русских. Богатые бедных и наоборот. Все должно быть путем. Этолетный закон самоистребителей. Так тут положено......В современных условиях Россия выглядит потеряно, проигрышно остального мира. Однако Россия создана для молитв, тоски и несчастья. Россия это вид страны которая производит людское несчастье. ....... Я научился смотреть на Россию, как на иностранное государство. Россия насрала мне в карман.Я торговал перегаром, запахом " Примы" и мочи. Мне крупно повезло.......Виктор Ерофеев. Энциклопедия русской души.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S. Слова не галичанина и не украинца из Крыма. Крупнейшего русского писателя современности , патриота России, которому людоедский "русский мир" изгадил судьбу и жизнь
Путинцам ---гундяйчикам. Духовным сифилитикам.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:12 Ответить
Ключова промова Геннадія Корбана під час нічного засідання суду (6 листопада 2015 року)
7 листопада 2015, 14:12 http://www.ukrop.com.ua/uk/news/central Головне

https://share.yandex.net/go.xml?service=gplus&url=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuk%2Fnews%2Fcentral%2F1177-klyuchova-promova-gennadiya-korbana-pid-chas-nichnogo-zasidannya-sudu-6-listopada-2015-roku&title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.&image=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuploads%2Fnews%2F2015%2F11%2F07%2Fecba11c5e0c421c33e18022f9525cb2fd9f64a03.JPG https://share.yandex.net/go.xml?service=twitter&url=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuk%2Fnews%2Fcentral%2F1177-klyuchova-promova-gennadiya-korbana-pid-chas-nichnogo-zasidannya-sudu-6-listopada-2015-roku&title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.&image=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuploads%2Fnews%2F2015%2F11%2F07%2Fecba11c5e0c421c33e18022f9525cb2fd9f64a03.JPG https://share.yandex.net/go.xml?service=vkontakte&url=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuk%2Fnews%2Fcentral%2F1177-klyuchova-promova-gennadiya-korbana-pid-chas-nichnogo-zasidannya-sudu-6-listopada-2015-roku&title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.&image=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuploads%2Fnews%2F2015%2F11%2F07%2Fecba11c5e0c421c33e18022f9525cb2fd9f64a03.JPG https://share.yandex.net/go.xml?service=facebook&url=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuk%2Fnews%2Fcentral%2F1177-klyuchova-promova-gennadiya-korbana-pid-chas-nichnogo-zasidannya-sudu-6-listopada-2015-roku&title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.&image=http%3A%2F%2Fwww.ukrop.com.ua%2Fuploads%2Fnews%2F2015%2F11%2F07%2Fecba11c5e0c421c33e18022f9525cb2fd9f64a03.JPG

«Ваша честь, дякую Вам за терпіння і за професійне ведення процесу! Хочу розповісти вам кілька цікавих історій, якщо ви не проти, - вам теж буде цікаво, чому все це відбувається.
До 2014 року я був бізнесменом. Досить відомим, з досить неоднозначною репутацією. Я займався злиттям і поглинаннями. Про це багато писали в пресі. У 2014 році, коли стався Майдан у Києві, ми теж його підтримали. Країна почала розвалюватися на частини - так склалася ситуація. І тоді Ігор Валерійович Коломойський подзвонив Олександру Турчинову, який виконував обов'язки президента, і сказав: «Ми готові взяти на себе відповідальність і утримати схід України від катастрофи, що насувається з боку Російської Федерації».

Коли Коломойського призначили губернатором, ми взяли на себе відповідальність також за Запорізьку область - там не було губернатора більше року. Трохи пізніше призначили губернатором Одеської області Ігоря Палицю - за протекцією Ігоря Коломойського. Мало того, що ми самі взяли на себе таку відповідальність, так ми ще й запропонували іншим заможним людям, які є в нашій країні (Ахметову, Ярославському, Новинському, Пінчуку), також взяти на себе відповідальність за області південного сходу України. Зокрема, це стосувалося Донецької та Луганської областей, Харківської області. Але вони відмовилися - побоялися взяти на себе відповідальність у такий час. Я усвідомлюю, що в Києві було трохи не до того, оскільки тут ще тлів Майдан і люди не зовсім розуміли, що відбувається на південному сході України.

4 березня нас призначили, ми увійшли в адміністрацію (ключі від неї нам передали місцеві активісти, які охороняли обласну адміністрацію, поки було безвладдя). Вже 10 березня поїхав потік російських «туристів» - «туристів російської весни». Активно хлинув потік в Донецьку, Луганську, Харківську, Одеську, Дніпропетровську та Запорізьку області. І тоді ми вперше опинилися в ситуації, коли у нас не було міліції, тому що їхні колеги (киває на прокурорів) одягли «колорадські стрічки» і взагалі не вийшли захищати адміністрацію та інші адміністративні будівлі. Прокуратури практично не було. Армії теж не було. Ось в той момент ми змогли мобілізувати охоронні структури, які були в тих містах, змогли мобілізувати активістів, які вийшли та фактично запобігли падінню південного сходу і його відхід у бік Російської Федерації.

Я кажу це не для того, щоб перед вами похвалитися або отримати якусь подяку від вас, - ми це робили не за подяку. І ми це не продавали. Штурмів у Дніпропетровську за березень було три чи чотири. Очолював їх Олег Царьов, якщо пам'ятаєте такого, - народний депутат. У результаті ми купили їм усім квитки в Російську Федерацію, посадили на потяг і таким чином зберегли південний схід України. Це було зроблено і в Одесі - там теж були трагічні події, це було зроблено в Запоріжжі, але це не було зроблено в Луганську і Донецьку, бо губернатор Тарута не зміг впоратися і вирішити це питання так, як його вирішили ми.

Після того як у Луганську та Донецьку почалося масове захоплення адміністративних будівель, ми зрозуміли, що кордон від Дніпропетровської області складає лише сто з гаком кілометрів. Там почали захоплювати склади зброї, озброюватися, у них вже була стрілецька зброя. Фактично ми вже розуміли, що вони підійшли близько, впритул до кордону Дніпропетровської області з боку сходу, вони підійшли до межі Одеської області з боку Придністров'я, а у нас не було нічого. І ось тоді, справді вперше в Україні, ми сформували перші батальйони добровольців - я особисто телефонував міністру внутрішніх справ Авакову, він мені особисто видав наказ на такий батальйон, який називався «Дніпро-1».

Таких батальйонів ми сформували дуже багато - вони всі в системі МВС, це не приватна армія, як розповідають. Такі самі батальйони територіальної оборони ми сформували під систему Збройних сил України, і теж достатньо. Але у цих батальйонів не було одягу, взуття, бронежилетів - їх тоді взагалі в країні не було насправді. Це зараз ми бачимо добре обмундированих хлопців, а тоді цього нічого не було. У них не було касок: на складах у військових були каски 1943-го року! Це були такі каструльки... І тоді справді за сприяння нашої адміністрації ми зібрали волонтерів і створили приватний «Фонд оборони України» - приватний, не державний, і ніякі бабусі туди не платили ніяких грошей, оскільки у нас навіть не було тризначного номера (для цього потрібна була спеціальна постанова Кабінету міністрів).

Ми створили приватний фонд, який сформували для волонтерів, куди Коломойський влив своїх коштів, думаю, до мільярда гривень. Туди я особисто влив близько двохсот мільйонів гривень особистих коштів. Я небідна людина, я займався бізнесом. І за ці гроші купувалися каски, бронежилети, купувалося взуття, купувалася форма. Почали виготовлятися сухпайки для солдатів. Адже і сухпайків тоді не було. За ці гроші купувався транспорт - різний, який тільки можна. За ці гроші... Коли до нас звернулося Південне командування на чолі з командувачем, - він, командувач, прийшов до нас в адміністрацію і сказав: «У мене немає ані акумуляторів, ані коліс, ані шин - у мене немає нічого». До нас в аеропорт перебазували авіаполк, а гасу не було. Літаки не літали. І тоді Коломойський за свої гроші заправив ці літаки, ці танки. І ніхто досі не виставив нікому рахунок...

У квітні місяці Донбас практично вже загорівся - йшли бої, він був окупований, і тоді ми змогли через Міністерство оборони офіційно отримати наряди на зброю для солдатів, для тих батальйонів, які ми сформували (для МВС і тероборони). Це були стрілецька зброя і гранатомети. У них не було більше нічого: ні бронемашин, ні кулеметів - ні-чо-го! Проте вже тоді ми розуміли, що батальйон «Донбас», який формувався також у Дніпропетровській області, як і батальйон «Луганськ», так само, як і інші батальйони («Шахтарськ» тощо), - вони всі були прикомандировані до Дніпропетровського УВС, формувалися у нас за рахунок ось таких фондів, а далі ми їх віддавали за місцем дислокації - вже обмундированими. І ось тоді фактично вони вийшли на межі Дніпропетровської області - і батальйон «Донбас» вступив у перший бій на її кордоні. Іскра, Карлівка - це були невдалі бої, вони втратили людей. Ми розуміли, що якщо не чинитимемо опір, то впаде місто.

Я хочу, щоб ви розуміли, що таке Дніпропетровська область. Донбас - це всього лише вугілля та металургійні потужності. Так, вугілля - це важливо для країни, але Дніпропетровська область - це марганцеві руди, це залізні руди, це «Південмаш» тощо. Тобто якби Дніпропетровська область впала, то сьогодні ми б з вами всі, в тому числі й ці прокурори (дивиться на них в упор), жили б в іншій країні. В ІНШІЙ! Яка була б поділена по Дніпру. Не було б сьогодні в Україні ні Дніпропетровської області, ні Херсонської, ні Миколаївської, ні Одеської, ні Запорізької. Тому що в Запоріжжі рік не було губернатора. Фактично ми здійснювали патронат над Запоріжжям і з іншого боку - над Одесою. Ми замкнули їх, провели операцію «плоскогубці». Після цього в травні ми звернулися до Турчинова, який тоді виконував обов'язки президента, повідомили, що ворог стоїть вже практично на порозі Дніпропетровської області. Турчинов сказав: «Ну якщо ви щось можете - робіть». Тому що в Києві вони займалися купою інших справ.

І тоді ми провели поліцейську операцію - в ній загинули 2 чи 3 людини, не тисячі! Ми звільнили місто Красноармійськ, Димитров, Добропілля, Олександрівку, Великоновосілківський район і звільнили Маріуполь спільно з батальйоном «Азов». Тоді в Маріуполі загинуло 2 чи 3 людини, сім'ям котрих Ігор Коломойський купив квартири - відразу ж. У травні ми фактично без втрат взяли частину Донецької області, включаючи Маріуполь, і вибудували оборонні споруди спільно з Південним командуванням. Ці об
показать весь комментарий
07.11.2015 23:12 Ответить
Корбан пытал людей. Он бандит.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:14 Ответить
І тоді ми провели поліцейську операцію - в ній загинули 2 чи 3 людини, не тисячі! Ми звільнили місто Красноармійськ, Димитров, Добропілля, Олександрівку, Великоновосілківський район і звільнили Маріуполь спільно з батальйоном «Азов». Тоді в Маріуполі загинуло 2 чи 3 людини, сім'ям котрих Ігор Коломойський купив квартири - відразу ж. У травні ми фактично без втрат взяли частину Донецької області, включаючи Маріуполь, і вибудували оборонні споруди спільно з Південним командуванням. Ці оборонні споруди зайняли армійські підрозділи та підрозділи територіальної оборони, які були сформовані в Дніпропетровській області.

Це історія, Ваша честь, яку не можна забути, оскільки її пропущено через нутрощі. Я кажу це Вам, оскільки тут багато людей, багато хто пройшов різні стадії цієї історії. Я її пройшов - від початку і до кінця. У всякому разі, до того кінця, поки ми були в адміністрації та поки я не опинився тут. Тоді, у травні, балотувався в президенти Петро Олексійович Порошенко. Як зараз пам'ятаю: він набрав мене на мобільний телефон - сам - і сказав: «Геннадій, ви - герой». У мене навіть зберігся його номер. Я відповів «спасибі», але сильно це якось не сприймав: ну подзвонив і подзвонив. Наприкінці травня були вибори президента. Тоді, в травні місяці, всі вірили, що як ми виберемо в один тур президента, то весь цей кошмар закінчиться, що він владнає ситуацію в Донбасі, тому що Крим до того моменту було остаточно втрачено. Він приїхав до Дніпропетровська з передвиборним туром. Ми зустрілися - він, я та Ігор Коломойський. Він приїхав познайомитися, проконсультуватися. Тому що він був взагалі не в собі від того, що відбувалося, якщо чесно.

Ми йому тоді сказали: «Петре Олексійовичу, потрібно акуратно, тому що можна покласти багато людей і хтось повинен буде дивитися їхнім матерям в очі, їхнім дружинам і діткам. Ми сказали тоді: «Якщо ви почнете повномасштабну операцію, то загинуть тисячі людей, оскільки не закрито кордон зі сходу і звідти зайде симетрична сила: рівно стільки, скільки ми заведемо танків на Донбас, - стільки ж зайде з Російської Федерації танків, ракет і всього решти. Тому діяти потрібно акуратно, спокійно, як ми діяли в чотирьох районах, в Маріуполі, де обійшлося практично без жертв».

Він послухав, зробив свої висновки, обрався у президенти. Після цього було багато церемоній та балів, але тим не менш війна розгоралася дедалі більше і більше. І тоді було прийнято рішення розпочати повномасштабну операцію. Пан Гелетей був призначений міністром оборони, який впевнено пішов ставити прапори над містами Донбасу. У цей момент навіть у тій армії, якою командував Гелетей, теж нічого не було: зв'язку, касок, бронежилетів, форми нормальної, вони були в кросівках - це були «чорнопіджачники». Якщо хто знає - це ті, хто йшов у Другій світовій війні першими в бій проти фашистів. Тому вони приїжджали до нас і просили про допомогу.

У мене в приймальні стояла черга - низка із військових, у тому числі з військових прокурорів, яким теж потрібна була допомога (вони не мали транспорту, бензину - взагалі нічого). У них не було тепловізорів, а ми вже навчилися тоді забезпечувати фронт усім необхідним. Зауважте: в цей час ми керували деякими областями і підтримували там нормальне життя, медицину, соціальну сферу, освіту тощо. І патріотизм! У всіх цих областях майоріли українські прапори - у Дніпропетровську взагалі була хвиля: люди вивісили на балконах прапори - в російськомовному місті! Те саме в Одесі, Запоріжжі...

Війна розвивалася, і в кінці травня Савченко потрапила у полон під Луганськом. Якраз був момент, коли Порошенко обирався президентом. Я скажу чесно: я періодично вів переговори з терористами, такими як Безлер, Захарченко, такими як «Ташкент» - щодо обміну полоненими, бо періодично люди потрапляли в полон і їх потрібно було забирати звідти. Допомагало нам в цьому СБУ. СБУ! Ми спільно з ними вели операції з обміну полоненими. Тобто полонених, котрі потрапляли до наших військ, ми здавали в СБУ, а потім обмінювали на наших хлопців, котрі були там.

Я зв'язався з Безлером. Він сказав: «Не питання, можемо поміняти». Коломойський дзвонив Наливайченко, я їздив... Ну, словом, ми майже домовилися обміняти Надію Савченко на якусь там Наталію Іванову в Донецькій області. Тоді Петро Олексійович став президентом країни. Він не зовсім ще розумів, як це все відбувається. І все було домовлено (у справі Савченко), але в якийсь момент нам сказали: «Ні, треба щоб президент дав добро». Я тоді взяв за руку сестру Надії Савченко, Віру, і повів до Адміністрації Президента. Можете запитати - вона підтвердить. Президент її не прийняв, але прийняв Борис Ложкін. Ми домовилися. Я розповів, за якою процедурою ми здійснювали обмін, коли був Турчинов. Вони це послухали і сказали: у принципі - так, вони згодні, але є нюанси...

У результаті цей обмін не відбувся. Тому що Порошенко не дав добро на цей обмін. І тоді я сказав: «Шановний Борисе Євгеновичу Ложкін, вам доведеться міняти цю жінку через всі міжнародні організації, які тільки є у світі. Якщо ви не погодитеся, це буде велика жертва, її передадуть до Росії і в результаті з цього зроблять велику проблему. Але мене не почули. Тоді - вперше. Ну буває. А далі... (дивиться на адвоката Богдана). Ні, не можна розповідати? (Посміхається).

Потім у мене були особисті бесіди з президентом Порошенко. Він зі мною радився. Те, що ми пройшли три-чотири місяці тому, він тільки пізнавав, тому в якийсь момент, Ваша честь, наші погляди на життя розійшлися. І в березні 2015 року ми пішли у відставку з Дніпропетровської обладміністрації. Тоді мене запросив пан Аваков і сказав: «Тут така ситуація - тобі треба виїхати». - «А чому?» - «Ти розумієш, ти - герой, все добре, але там стільки у вас відбувалося в цій Дніпропетровської області, що один Господь Бог розбереться. Тому тобі краще виїхати, бо президент сказав, щоб ти поїхав». Я йому відповів, що це неможливо: у мене тут, вибачте, двоє хворих батьків, яких я не вивіз під час війни. Лежачих. Лежачих! (Вказує у бік прокурорів). Там, де ви тупотіли чобітьми. І в мене тут четверо дітей. Троє неповнолітніх, одному з яких ще немає і року.

Я тут виріс. Я не кинув цю країну в той момент, коли їй було важко. Це, знаєте, - як з жінкою. Коли їй загрожує небезпека, саме та людина, яка щиро підставить плече, є надією для неї. Ми підставили Батьківщині плече. Не за гроші. Я не кажу, скільки нам це коштувало і що ми хочемо назад отримати якусь подяку. Але ми підставили плече в той момент, коли багато хто сидів на диванах і дивився, що відбувається, по телевізору. І ми не шкодували ні про що, бо робили це абсолютно щиро, абсолютно чесно. Не наживали на цьому жодної копійки, а тільки втрачали. І це був наш усвідомлений вибір. Але наші політичні погляди з Порошенком остаточно розійшлися. І тоді в червні місяці була зареєстрована партія «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Я є лідером цієї партії. Я є головою політради цієї партії. Мене знають всі фронтовики, зі мною вітаються прості люди, тому що до моєї адміністрації двері були відкритими. Ми (УКРОП) увійшли у 18 областей по всій країні. 150 міст проголосувало за нашу партію, де ми подолали п'ятивідсотковий поріг. Ще до цього я виступав і говорив, що знаю про те, що в прокуратурі є група якогось Божила. Можна я запитаю (показує на прокурора), чи знає він, хто це? Ні, ну хай... Я вже чув усі ці прізвища, які згадуються у цих справах: Величко, Рудик. Там, правда, не було Фонду оборони, тому що це абсурд...

Я публічно сказав, що маю інформацію про те, що проти мене готують кримінальні справи. Я сказав, що нікуди не поїду, бо тут живуть мої діти. Тут поховані мої бабусі та дідусі - релігійні євреї, які живуть тут разом з українцями тисячу років! Тисячу років разом! Тут живуть мої хворі батьки, яких я не можу нікуди відвезти. Тому що у моєї мами хвороба Паркінсона, вона не ходить. Вона ходить в пелюшках, вибачте за вислів, де ви перевертали у неї в будинку. І тому я сказав: не виїду. Буде що буде. Буду робити свою справу, і не зміню рішення, яке я прийняв... І сьогодні влада залишила цих людей на службі для того, щоб, Ваша честь, мати можливість тримати на гачку таких, як я, таких, як ви, - вибачте, але це правда. Навіть звичайних людей протримати 120 годин без єдиного документа, цинічно посміхатися та говорити те, що вони говорили. І все це в нашій країні - після Майдану, після тисяч загиблих на Донбасі...

Всю цю промову було сказано до того, що справа моя є сфабрикованою, є повне підтасовування фактів, які вказані в цій справі. Затримали мене незаконно. Я жодного разу не залишав Україну, і в останні два роки я вилітав з країни - можете перевірити - три або чотири рази на короткий термін. Причому діти і батьки залишалися тут. Нещодавно мені потрапила до рук газета «Вести». Там було написано, що батальйон «Шайтанбат» у кількості 500 осіб провів спецоперацію, схопили відомого злочинця Корбана... Ваша честь, я підтримую клопотання своїх адвокатів і прошу відпустити мене в зв'язку з незаконним моїм утриманням». (Оплески)
показать весь комментарий
07.11.2015 23:21 Ответить
Про Савченко Корбан врет: ее взял Плотницкий и через день(когда и какие переговоры???) она была в раше, а Безлер НИКАКОГО отношения к ней не имел!
показать весь комментарий
08.11.2015 01:11 Ответить
По-видимому, это перевод речи на украинский язык. Почему не приводится речь в оригинале?
показать весь комментарий
08.11.2015 08:07 Ответить
Коломойского только тролли поддерживают. А Порошенко путь работает.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:12 Ответить
на свой карман
показать весь комментарий
07.11.2015 23:13 Ответить
Ну он все-таки войну прекратил. После его прихода по сводкам стало погибать мало наших бойцов. И потом - он упертый - сказал Крым будет наш. Я думаю, так и будет.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:15 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=EgoXs3DBjB0
Наш певец Вадим Дубовский снова в строю.Слава Україні!
показать весь комментарий
07.11.2015 23:13 Ответить
***** свою армию не где не признает дохнут за скрепты.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:15 Ответить
Нацгвардия отказывается признавать военнослужащим погибшего под Иловайском Антона Цедика - Цензор.НЕТ 462
показать весь комментарий
07.11.2015 23:20 Ответить
23:20
Да...... Было дело...Адам Мартынюк кацапсинский гундяевец, отсосник кремлёвского ботексного питорка людоеда, слетел с катушек. Но...что тут можно сказать. Азиопский мордор кацапсин ************ неуклонно скользит в канализацию человеческого сообщества.
ПС. ТАКОВО ПРЕДНАЧЕРТАНИЕ!!!
показать весь комментарий
07.11.2015 23:49 Ответить
пиши короче - один сленг а по существу нихрена так и не выразил мысль. ушлёпок укуренный меньше фанатей от политики
показать весь комментарий
08.11.2015 00:11 Ответить
У Любешівському районі поблизу села Ветли, що в Пінських боотах, ще досі можна почути "Ядам" замість Адам та "є ходила, є робила" замість я ходила, я робила
показать весь комментарий
08.11.2015 00:44 Ответить
Свежак от сирийских бандеровцев. БМП асадовцев разнесло в клочья от попадания TOW
https://www.youtube.com/watch?v=bNo_f-VIwUU
показать весь комментарий
07.11.2015 23:19 Ответить
какие эмоциональные ребята
показать весь комментарий
08.11.2015 00:47 Ответить
Не знаю, кто писал эту статью, но профессиональный журналист обязан был сам разобраться, провести расследование или хотя бы дать слово другой стороне.

Антон Цедик Игоревич, 31.07.1987 Младший сержант 3-го батальона оперативного назначения НГУ "Донбасс" погиб 9.08.2014.

Указом Президента Украины № 892/2014 от 27 ноября 2014 г. "за личное мужество и героизм, проявленные при защите государственного суверенитета и территориальной целостности Украины, верность военной присяге" награждён орденом "За мужество" III степени (посмертно).


Все остальное требует расследования.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:25 Ответить
Слушаю как воркует Петя о Родине о справедливости о голодомора и еще и еще . Сутками идет ТРАНДЕЖ !! Не пора ли остановиться , перестать брехать и заняться наведением элементарного порядка . Какой И Д И О Т из его советников подсказывает ему , что чем больше политик будет Б Р Е Х А Т Ь , то его рейтинг поднимется? Случай с бойцом не единичный. Бардак , воровство , коррупция и брехня - отличительная особенность правления Послемайданного ворья во главе Пети и Сени.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:27 Ответить
Позор. Ошибки были и будут, но здесь ошибка настолько очевидно, что чиновники должны были сами все тихонько исправить и не позориться. И не надо говорить за всю Нацгвардию в целом - одно ЧМО еще не вся Нацгвардия.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:28 Ответить
Относительно признания участника АТО ,.......Необходимы документы или другие доказательства , показания сослуживцев по воинской части. Дело в том что тысячи обрубков, которые "мочили укропов" и которым власти луГандона оформляют инвалидность, *********** *********** попытаются повесить на украинский бюджет.

ПС.

Лично я финансировать таких уе..ков не намерен. Всю эту мразь на остров Валаам. На котором кацапсины -*********** гноили тяжело изувеченных солдат и офицеров всех национальностей, Героев Второй мировой войны.
показать весь комментарий
07.11.2015 23:30 Ответить
пеця так не думает, ему нужны карманные "герои"
показать весь комментарий
08.11.2015 00:13 Ответить
Тим служачим, хто забув внести ім'я Антона Цедика, треба скасувати платню на рік вперед і вигнати з роботи. Вічна пам'ять герою!
показать весь комментарий
07.11.2015 23:37 Ответить
щас основная задача сократить людей а остаток залошить - политика и политики это всё спектакль и клоуны ибо не они решают.
показать весь комментарий
08.11.2015 00:13 Ответить
Нацгвардия отказывается признавать военнослужащим погибшего под Иловайском Антона Цедика - Цензор.НЕТ 6582
показать весь комментарий
08.11.2015 00:14 Ответить
И правильно делает. Не хочет дразнить *********, ещё не время.
показать весь комментарий
08.11.2015 01:44 Ответить
Лично Антона не знал, только видел много раз. Я с его сестрой в одном классе учился.
показать весь комментарий
08.11.2015 01:30 Ответить
И что сестра про него говорила?
показать весь комментарий
08.11.2015 01:45 Ответить
Да ничего такого. Вот почитай:
http://today.pl.ua/suspilstvo.html?new_id=4539
показать весь комментарий
08.11.2015 02:07 Ответить
Ну, такую большую статью по-украински читать... Я посмотрел. Но я вчера уже Бутусова прочёл- и всё вроде понял. Напоминает Шакирьяна Мухамедьянова (Александра Матросова). Трудновоспитуемый, блатной, с западающей психикой.
показать весь комментарий
08.11.2015 02:32 Ответить
Ты очень ошибаешься, последняя строчка явно про тебя, дебил
показать весь комментарий
08.11.2015 02:41 Ответить
Тебя **** Украина? Без вас разберемся, вали отсюда на родину
показать весь комментарий
08.11.2015 02:08 Ответить
скоро все концерты будет смотреть на новостных каналах
показать весь комментарий
08.11.2015 07:26 Ответить
А ЩО ВИ ХОТІЛИ??
нацгвардія то є -МЕНТИ
показать весь комментарий
08.11.2015 07:49 Ответить
Это называеться порошенковский и муженковский позор .Холую и ментовскому участковому Гелетею -Гелетею звание генерала армии и кучу цяцек на его холуйский мундир .А простому герою ничего .Не положено .Зато кучу наград и званий этим паркетным навозным генералам .Просто позорище .
показать весь комментарий
08.11.2015 09:31 Ответить
Вечная Память Героям! предателям - вечный позор!
показать весь комментарий
08.11.2015 10:26 Ответить
Страница 2 из 2