4560 посетителей онлайн

Бойове застосування дронів-камікадзе "Шахед-136" ("Герань-2"): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою?

Автор: 

Шахед-136 - це баражуючий боєприпас, який летить та вражає ціль за кооординатами. Застосовуються як далекобійна зброя з тими ж цілями, що й крилаті та балістичні ракети, більшість запасів яких у ЗС РФ наразі вичерпані.

Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 01

1. Шахед-136 - це тихохідний дрон, який бачать радари і який чути на відстані до 10 км. Він застосовує тактику для ураження цілей в глибині нашої території, і наразі, крім збільшення чисельності засобів ППО на важливих об'єктах, ми не можемо їм завадити. Бойова частина набагато менша за російські ракети - близько 40 кг.

2. Шахед-136 - найбільш високоточна зброя російської армії, завдяки системі управління, яка забезпечує отримання даних від чотирьох супутникових навігаційних систем - ГЛОНАСС (Росія), Бєйдоу (Китай), Галилео (Евросоюз), GPS (США). Російські ракети такої точності не мають - вони використовують тільки ГЛОНАСС, а Шахед-136 отримує дані з кількох супутників і корегує маршрут та точку удару за рахунок кількох навігаторів. У дрона немає каналу відеоспостереження, він не може атакувати маневруючі цілі. Це зброя для ураження статичних об'єктів.

3. Як вдалось Ірану досягнути такого технологічного рівня? Нічого надзвичайного в іранській технології нема, оскільки основа ефективності дрона - це закупівлі мікросхем виробництва Південної Кореї та Малайзії, за американською технологією ALTERA/INTEL. Всі ці мікросхеми зараз у нас в руках, це факт. Тобто іранці в обхід санкцій отримують доступ до технологій, які купують через мережу посередників на відкритому комерційному ринку. Мікросхеми доступні. Сподіваюсь, що ми дамо максимальний розголос і це обмежить можливості Ірану та Росії купляти такі мікросхеми у світі. Можливо, постачальника можна вирахувати.

Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 02
Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 03
Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 04
Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 05

4. Під час застосування Шахедів противник намагається забезпечити максимальну скритність за рахунок скорочення радіообміну, прокладання нових маршрутів, мінімально допустимої висоти польоту. Ціль намагаються підтверджувати агентурними даними та даними радіоелектронної розвідки, пріорітет - місця зосередження особового складу та склади боєприпасів. У визначенні цілей проглядається певна логіка. Заздалегідь росіяни намагаються проводити розвідку маршруту підльоту до цілі з метою виявити роботу наших засобів ППО. Висилають дрони вперед для розвідки, шукають маршрут, де не працюють радари. Двигун дуже гучний, тобто звук можна почути на відстані до 7-8 км. Якщо пости спостереження заздалегідь почують звук, буде достатньо часу для розосередження особового складу. Це дозволить уникнути втрат. Якщо слухати повітря, то навіть за умов відсутності ППО Шахед-136 не зможе завдати раптового удару. Це набагато менша загроза ніж "Калібри" та "Іскандери".

Бойове застосування дронів-камікадзе Шахед-136 (Герань-2): найточніша російська далекобійна зброя - як уберегтися та коли почнемо робити свою? 06
Фото двигуна іранського дрона, який вдарив вночі по Білій Церкві . Фото: Сергій Місюра

5. Це виклик і вимога негайного розгортання масштабних програм по виробництву дронів в Україні. Іран не мав ніяких авіаційних технологій, ніяких конструкторів та інженерних шкіл. Вони купили ліцензію у 90-х на наші цивільні Антонови, бо вони взагалі не мали ніякого досвіду. Але зараз Іран значно випередив Україну і Росію у створенні ударних дронів. Вони це зробили під багаторічними санкціями, які значно обмежують можливості взагалі щось робити. І вони зробили бюджетну зброю, яка є абсолютно доступною для виробництва в Україні, причому ми це можемо робити на значно вищому технологічному рівні. Ми маємо доступ до більш просунутих західних технологій, у нас є бюджет для розробки дронів різних типів - це реальні навіть в наших умовах гроші, у нас є інженерні кадри, є кілька конструкторських бюро, які могли б розробляти дрони різних типів навіть на конкрентній основі, якщо буде визначено оборонне замовлення та фінансування. Але для всього цього потрібен комплекс державних програм, потрібна стратегія, система роботи, компетентність у постановці технічних завдань та в оцінці проектів, розвиток технологічних потужностей. Дрони - це зброя майбутнього, і ми не маємо права відставати від Ірану та Росії у розвитку цієї ключової технології сучасної війни, у нас є усі можливості отримати перевагу. Іранські дрони - це результат насамперед компетентної цілеспрямованої державної політики.

Дякую за компетентний аналіз систем управління Шахед-136 від наших фахівців:

Сергій Флеш, Володимир Яценко

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ комментарии
+44
Юра, о чем Вы говорите? У нас на 8 месяц войны хоть одно предприятие переведено на военные рельсы? У нас волонтёры делают багги, лепят рапиру на мотолыгу, даже самостоятельно делают рсзо из говна и палок. Чем занимается МО не понятно. Даже буржуйки для блиндажей изготавливаются кем попало и как попало. Это результат тупого менеджмента людей которые не способны организовать процесс в кризисный ситуации. А Вы о дронах.
показать весь комментарий
05.10.2022 20:32 Ответить
+13
А ця тварюка замість ракет і коптерів тролить НАТУ: - аткривай палавінкі широкіх варот!, па укарочєнной працедурє!
показать весь комментарий
05.10.2022 23:31 Ответить
+13
Зате в нас непогано відремонтовані дороги і президент , який все знав, але не втік ...
показать весь комментарий
05.10.2022 23:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Юра, о чем Вы говорите? У нас на 8 месяц войны хоть одно предприятие переведено на военные рельсы? У нас волонтёры делают багги, лепят рапиру на мотолыгу, даже самостоятельно делают рсзо из говна и палок. Чем занимается МО не понятно. Даже буржуйки для блиндажей изготавливаются кем попало и как попало. Это результат тупого менеджмента людей которые не способны организовать процесс в кризисный ситуации. А Вы о дронах.
показать весь комментарий
05.10.2022 20:32 Ответить
МО повним ходом працює)

показать весь комментарий
05.10.2022 20:43 Ответить
А ця тварюка замість ракет і коптерів тролить НАТУ: - аткривай палавінкі широкіх варот!, па укарочєнной працедурє!
показать весь комментарий
05.10.2022 23:31 Ответить
а хто ж цю сволоту обрав ? Подивіться навколо - чи немає поруч ? В диню уродам !!!
показать весь комментарий
07.10.2022 08:11 Ответить
Вопрос массового производства беспилотников, в том числе и ударных - это далеко не только МО, а скорее Президента и ВРУ с их судьбоносными решениями, а также Кабмина, РНБО и Укроборонапрома с реализацией. Законодательство, в том числе и налоговое, финансирование, административные решения и тому подобное. Госмашина должна уже заработать, а не вечные наши волонтёры, энтузиасты, донатеры, пока чиновники остатки бюджета будут допиливать и в монакские батальоны десантироваться вместе со своим выводком
показать весь комментарий
06.10.2022 11:38 Ответить
При зеленій зрадницькій по суті владі виробництво ******** зброї в Україні НЕМОЖЛИВА В ПРИНЦИПІ.
показать весь комментарий
06.10.2022 12:43 Ответить
Цілком згоден з автором. Чому це до сих пір не зроблено???🤬
показать весь комментарий
05.10.2022 20:34 Ответить
Может потому, что эффективность конкрено таких дронов минимальна? Может если наши их сбивают из стрелкового оружия, то и рашисты могут? Может потому, что денег нет? Или вы реально думаете, что без западной военно-технической помощи мы бы до сих пор воевали бы? Люди, снимайте розовые очки, начинайте смотреть на происходящее реально...
показать весь комментарий
06.10.2022 02:04 Ответить
"Смотреть реально" - значит ставить к стенке ВСЕ правительство во главе с ЗЕ - как неспособное управлять страной. Американцы купили нашу армию, спасибо им за это, будем ждать когда они догадаются купить ВПК и построить параллельное, дублирующее правительство. Наши уроды могут только предавать, воровать и клянчить.
показать весь комментарий
06.10.2022 10:12 Ответить
Красень, так воно і е, міняти треба все на корені, провісти розслідування і винних показово відправити за ґрати з консфіскацією майна починаючи з кучмі
показать весь комментарий
06.10.2022 10:50 Ответить
Так точно. Зібрати всю владу і депортувати з країни
показать весь комментарий
06.10.2022 18:52 Ответить
О! Да вы путинист Он говорит то же самое
показать весь комментарий
06.10.2022 19:48 Ответить
А где наши 1500+ таких дронов ??? Зато вся парковка завода Антонова забита норм инномарками, Шо вони там роблють еть ....
показать весь комментарий
05.10.2022 20:54 Ответить
Та какой Антонов. Это уровень авиамодельного кружка. Сколько технических университетов с грамотными преподавателями и студентами, разработали чертежи собрали производителей деталей сделали кооперацию и вперед. Нужен менеджмент. Ударные квадрики уже делают и это можно освоить. Нужна организация. Именно для этого нужно МО. Чем они сейчас занимаются это секрет
показать весь комментарий
05.10.2022 21:02 Ответить
секретів немає, є гурток олігархів та їх відомі, які грабують країну по черзі, так їм хочеться, просто вони у нас працюють, а живуть у монакко барселоні і тк. далі, це коло має розірвати людина з поза цього гуртка, я думаю з сьогоднішнього геніралетету, інакше після війни ця банда, буде рвати країну на шматочки.
показать весь комментарий
06.10.2022 10:58 Ответить
Пане Юрію на основній платі 3 фото є пара чіпів виробництва США (патентне право 100%-USA) це Marwell зліва від металізованой кришки чіпа прямокутної форми, гадаю, що то ЦПУ https://www.marvell.com та чіп-гіганта Micron (мікросхема пямяті ОЗП) зверху металізованого чипа https://www.micron.com .
Питаннячко до Держдепартамента США, як їх чіпи попали до Ірану?
показать весь комментарий
05.10.2022 20:59 Ответить
Ці мікросхеми широкого вжитку і продаються в он-лайн мережах без обмежень.І вони не підпадають ні під які санкції.
показать весь комментарий
05.10.2022 21:24 Ответить
В США вопросом контроля за санкциями занимается 240 человек из Минфина. Госдепартамент не контролирует исполнение санкция.
показать весь комментарий
06.10.2022 11:52 Ответить
Епть двигатель от МТ чи урала*2 И это ми не можем сделать ?
показать весь комментарий
05.10.2022 21:38 Ответить
А зачем? Нужно что-то эффективное, тем более, что у россиян достаточно неплохое ПВО. Одно время им удалось посбивать почти все Байрактары. Думаете вот это слепое медленно двигающееся по фиксированной траектории чудо сможет на что-то повлиять? Вот реально, без шапкозакидательства, ответте себе сами...
показать весь комментарий
06.10.2022 02:08 Ответить
Завод в Новошахтинске вам будет ответом! Даже если ПВО все собьют, то это расход дорогих ракет на дешевый дрон!
показать весь комментарий
06.10.2022 09:02 Ответить
И что? они и до этого делали дроны. И что теперь? Надо мимикрировать все глупости? А может посмотреть на более интересные западные образцы?
показать весь комментарий
06.10.2022 22:27 Ответить
Западные образцы в 10 раз дороже и нам их не спешат продавать. Не говоря уже про МТД.
показать весь комментарий
10.10.2022 22:39 Ответить
Если отправить с десяток сразу, то они защигачат и пво
показать весь комментарий
06.10.2022 17:34 Ответить
Ага, и их расстреляют из калашей В то время когда украинская промышленность уже выпускает ракеты с визуальным наведением (кроме GPS и гироскопа)... Но нет! Нам необходимо скопировать мопеды сбиваемые из калаша... Ну почему же это до сих пор не сделано!!! 100% потому что страной руководят предатели!
показать весь комментарий
06.10.2022 22:36 Ответить
Я вспоминаю кадры со 2 мировой - воздух над уязвимыми объектами был закрыт аэростатами. Дешево и сердито.
А про свои дроны - пока у власти зеленая плесень, наши дроны в лучшем случае будут из асфальта.
показать весь комментарий
05.10.2022 21:54 Ответить
Аэростаты сейчас не дадут никакого эффекта. Не нужно писать глупости. Тогда были простенькие, по современным меркам, самолеты с примитивными системами наведения. Ракет, на минуточку, вообще небыло....
показать весь комментарий
06.10.2022 01:56 Ответить
Как системы наведения позволят избежать столкновения с аэростатами, которые хаотично висят в небе и постоянно меняют расположение из-за ветра?
показать весь комментарий
06.10.2022 18:29 Ответить
Да, как бы, не каждая ракета вообще заметит аэростат А беспилотники и облететь могут. Даже дешевые слепые можно запустить с разными траекториями процентов 50 долетят...
показать весь комментарий
06.10.2022 20:57 Ответить
как они облетят? Там сплошной лес, аэростаты на разных высотах, даже тихоходные самолеты 2 мировой с пилотами не в состоянии были их облететь. А ракета летит с такой скоростью что от столкновения повредится.
показать весь комментарий
06.10.2022 21:45 Ответить
Ракеты или пролетят насквозь и не заметят, или боевую часть нашпигут шрапнелью. Это зависит от необходимости. На минутку ракеты используются для пролома метровых и более железобетонных укреплений. Не тешьте себя надеждой, что ее остановит аэростат. Как же это весь мир не догадался без вас, что можно запустить аэростаты?
Приведу пример с беспилотниками - первые беспилотники взрываются среди аэростатов, аэростаты падают, следующие пролетают. Просто как одна из тактик....
показать весь комментарий
06.10.2022 22:25 Ответить
Какой сплошной лес? Сколько нужно аэростатов для сплошного леса вокруг областного центра? Тысяч 10? Аэростаты по идее должны были работать против самолетов, летавших над целью на высоте километр-два. А дроны летят на 200-300 м и имеют размеры в 10-20 раз меньше. От аэростатов отказались уже в средине ВМВ. Никакой эффективности они не показали. Если несколько самолетов в них врезались за все время, то хорошо. А обслуживали их тысячи людей.
показать весь комментарий
10.10.2022 22:44 Ответить
Если на висящие аэростаты поставить передатчики глушащие радиосигналы систем позиционирования ГЛОНАСС, Бєйдоу, Галилео и GPS то вероятно мог и быть бы толк. Площадь охвата была бы большой
Но беда в том,что такую систему пришлось бы отключать на время работы своего оружия также использующего эти сигналы. Хотя в наш век при желании синхронизировать можно все.
показать весь комментарий
06.10.2022 17:06 Ответить
Ага, если бы бабушке то что у дедушки.... Для глушилок аэростаты не нужны. Но вы не поверите, инженеры тоже подумали, что могут быть глушилки и сипользуют еще, к примеру, гироскопы, чтоб в случае сбоя понимать где находится ракета/беспилотник...
Ну может хватит уже считать себя умней всех. Ну все эти штуковины создают неглупые люди
показать весь комментарий
06.10.2022 19:51 Ответить
Взагалі, здалобися вперед снаряди кількадесят тисяч на день виробляти.. Так-так, патронний, снарядний завод(и). Вони існують в Ненці? Годі просити відносно прості речі.
До прикладу, керуючі високоточні "насадки" на старі сот-тонні бомби, яких тисячі тон. Їх з літаків на сотні км запускати можна. Потуга колосальна. Розробки українські всі випробувані і готові в серію..
показать весь комментарий
05.10.2022 22:09 Ответить
Доки завод збудуєшь, 100 зрадників зільют його координати, і пара іскандерів зроблять справу. Такі заводи зараз потрібно будувати в Польщі. Власні - так то вже після перемоги і 100% закритого неба
показать весь комментарий
06.10.2022 18:59 Ответить
Шо ми там сбиваем ?! Если саммоллетики с двигмом от трахтора сбить не можем....
показать весь комментарий
05.10.2022 22:11 Ответить
Шановний Юрію! Чому не можна наздогнати Шахід-136 на вертольоті або тихохідному літаку (як кукурузник) і розстріляти його як візуальну ціль із кулемета, летючи за ним , над ним або паралельним курсом? Так як збивали літаки в 2 світову війну
показать весь комментарий
05.10.2022 22:45 Ответить
представил тебя на верлолете охотящегося за шахидом )))))) карлсон епрст )))
показать весь комментарий
05.10.2022 23:30 Ответить
Звісно, можна.

Super Tucano для таких цілей відмінно підходить (та й для інших -- чудовий пропелерний літак).

Але в Україні туканів немає, нажаль... тільки у талібів
показать весь комментарий
06.10.2022 18:17 Ответить
В принціпі, швидкість дронів 150 км, а Ан-2 - 160. Теоретично можна навіть підняти "кукурудзяник" з кулеметом в дверях і херачити скільки влізе.
показать весь комментарий
07.10.2022 01:14 Ответить
В каждом районе города по кукурузнику. Круглосуточно.
показать весь комментарий
10.10.2022 22:46 Ответить
Давайте, хто вміє, зареєструємо петицію щоб нарешті заставити державу дозволити і профінансувати декілька приватних ( не оборонпромівських) виробництв камікадзе дронів на західній і центральній Україні.
показать весь комментарий
05.10.2022 22:49 Ответить
Як вам таке: Потрібно щоб Притула, Повернись Живим, Бутусов+ та інші волонтери дали клич на створення Народного Баражуючого ********** (дрон-камікадзе). Ми б профінансували як Байрактар. Тоді б владі стало важко це тормозити.
показать весь комментарий
05.10.2022 22:54 Ответить
Зате в нас непогано відремонтовані дороги і президент , який все знав, але не втік ...
показать весь комментарий
05.10.2022 23:32 Ответить
А де ці відремонтовані дороги? В Києві (навіть мови нема про інші міста) все більш і більш місць, де колеса можна залишити.
показать весь комментарий
06.10.2022 19:01 Ответить
У звіті, опублікованому минулого місяця, лондонський оборонний аналітичний центр Royal United Services Institute (RUSI) заявив, що ідентифікував 450 компонентів іноземного виробництва, знайдених у російській зброї, включаючи крилаті ракети, що використовуються в Україні. Переважна більшість - близько 71 відсотка - цих компонентів були виготовлені американськими виробниками, також були ідентифіковані деталі від компаній у країнах, включаючи Великобританію, Німеччину, Японію та Нідерланди.

Дослідження показало, що хоча 18 відсотків виявлених компонентів підлягали б американським експортним обмеженням, переважна більшість не підлягала контролю або була вразливою до придбання через сторонні країни або фронтові компанії, створені російськими спецслужбами.

Відомо, що Росія та Іран створили розгалужені мережі контрабанди, щоб спробувати зберегти доступ до більш просунутих західних компонентів, часто фільтруючи відправлення через Близький Схід та Південно-Східну Азію.

Західна розвідка вважає, що Кремль терміново отримав до 1,000 з 200 кг безпілотних літальних апаратів (БПЛА) у формі дельта-крила з Тегерана після того, як Москва зрозуміла, що їй не вистачає ключової здатності точно завдавати ударів за українськими лініями, не використовуючи дорогі - і все більш дефіцитні - **********, такі як крилаті ракети.

Аналіз хвостових номерів на збитих українськими силами безпілотниках свідчить про те, що з середини вересня було використано щонайменше 90 одиниць зброї.

показать весь комментарий
06.10.2022 00:09 Ответить
росія та Іран створюють на державному рівні компанії для контрабандних поставок комплектуючих для своєї оборонної промисловості в обхід санкцій. А Zелена антиукраїнська наволоч у 2019-2020 роках навмисно "спалила" канали постачання клістронів з Московії, для ППО України, знищив таким чином мережу постачання, яка напрацьовувалась спецслужбами України роками з 2014 р. Для тупорилого піпла тоді Zелена влада вигадала обгрунтування - мовляв вони "боролися з контрабандою" клістронів, яка процвітала за Порошенка... І тупориле бидло тоді залюбки все це хавало та раділо "барьбє с кантрабандой папєрєдніков"... Хоча таким чином, перед широкомасштабною війною москалі, руками своїх клевретів з ОПи, нищили українське ППО...
показать весь комментарий
10.10.2022 00:25 Ответить
Або в Украïнi бракуе коштiв на вироб бпла та ракет, або мiзкiв. Дуже схоже що останне.
показать весь комментарий
06.10.2022 06:40 Ответить
Та, ні. В Україні відсутня держава. Державні органи перетворились на структури, що обслуговують інтереси різних фінансових груп. Тому економіка досі не переведена на військові рейки, армія тримається на постачанні волонтерів, а бюджет країни підтримують західні союзники.
показать весь комментарий
06.10.2022 08:53 Ответить
В Україні розроблено штук 8 різних БПЛА повністью своїх. Але камікадзе нема. Як нема і нормального фінансування
показать весь комментарий
06.10.2022 16:33 Ответить
Млять!
1. Эти дроны - диверсионное оружие. За счёт большой дальности они могут не лететь по прямой, а петлять. И до цели на 300 км они могут пролететь 800 км, огибая наблюдательные посты и ПВО.
2. Они шумные. Помните, во времена второй мировой были посты с рупорами - АКУСТИЧЕСКИЕ системы слушать самолёты. Может нужно создать систему АКУСТИЧЕСКОЙ ПВО (что существенно дешевле и проще РЛС)?
показать весь комментарий
06.10.2022 10:27 Ответить
показать весь комментарий
06.10.2022 17:11 Ответить
Не так уж глупо. Плюс прямой телефон в штаб.
показать весь комментарий
06.10.2022 18:42 Ответить
"Чем громче крикнешь, тем дальше слышно!"
Кожен українець може долучитися до захисту неба за допомогою додатку єППО. Читайте на https://thegard.city/ Гард .City детальніше про те, як користуватися новим застосунком.
показать весь комментарий
17.10.2022 16:34 Ответить
Сейчас подобное создается. Мобильные группы со связью и ПЗРК.
показать весь комментарий
10.10.2022 22:47 Ответить
Дрони - це зброя майбутнього, і ми не маємо права відставати від Ірану та Росії у розвитку цієї ключової технології ******** війни, у нас є усі можливості отримати перевагу. ага, ага, ми вже відстали, 8 років триває війна та нікого за ці роки не зацікавили такі ******* технології..., ні, ми натомість, будемо купувати дуже технологічні, але при тому дуже дорогі західно-американські дрони, за які потім будуть розплачуватися навіть наші правнуки..., сподіваюсь ніхто не марить, що нам усе дарують...
показать весь комментарий
06.10.2022 10:29 Ответить
Я так розумію Юрій це запитання ставить волонтерам ,бо за три роки я вже втомився щось питати про виробництво у цієї влади дилетантів..
показать весь комментарий
06.10.2022 10:35 Ответить
якби у кожного притомного Українця були би законні-легальні хоча б СКС шанси для "шахедів" та озброєних орків були б значно менші..
але сциклива зевлада готова йти на тисячні жертви (що вже є) аби тільки їй спалося краще
показать весь комментарий
06.10.2022 10:51 Ответить
ти в армії був? Відпрацьовував стрільбу по повітряній цілі? Влучити в такий об'єкт з карабіна дуже складно, практично неможливо.
показать весь комментарий
07.10.2022 01:19 Ответить
Чурбани делают, а ми нет. Позор.
показать весь комментарий
06.10.2022 11:15 Ответить
В этой ситуации производство украинских дронов нерационально от слова совсем. И дело не только в том, что это очень дорого. Я думаю все понимают и вторую причину? Кацапы подождут момента когда в подобный завод вложат как можно больше денег, из без того худенького бюджета Украины, и лупанут по нему Калибрами. Скрыть месторасположения такого завода будет нереально, утечка всё равно произойдёт достаточно быстро.
показать весь комментарий
06.10.2022 12:23 Ответить
Думаю жителям Дойчланда имеет смьісл кушать сосиски, радоваться жизни и не тратить время на рассуждения, к которьім они не готовьі. Произвести дрон с габаритами меньше стандарного контейнера на заводе, которьій не достижим для "калибров" проблем не составляет никаких.
показать весь комментарий
06.10.2022 14:30 Ответить
Я говорю про масштабное производство дронов, а не про штучно-кустарное.
показать весь комментарий
06.10.2022 14:39 Ответить
Иран произвел сотни и похоже даже тьісячи дронов, в том числе и десятки пусковьіх установок. Причем не кустарно. В условиях санкций и под ударами томагавков и авиации Израиля, убийств физиков и инженеров любьіми средствами от самолетов до дронов. У них получилось. В том числе и потому, что студентьі из Ирана активно обучались в Украине, и некоторьіх даже посадили в тюрьму в Украине за шпионаж, но увьі не всех. Почему обучались? Потому что USA не вводят санкции на обучение студентов, потому что пилотьі- террористьі в самолетах 11 сентября 2001-го обучались в школах пилотов USA совершенно официально.
Мне очень нравятся сосиски и пиво кустарного производства в Дойчланде. Но для победьі в войне с рашкой их роль лишь немного вьіше чем качественньій сухпай.
показать весь комментарий
06.10.2022 16:23 Ответить
Виробництво дронів в Ірані розташоване на підземному заводі в горах. Тому і недосяжне для, припустимо, ракет Ізраїлю. До речі, такий самий іранський завод з виробництва тих самих дронів нещодавно ізраїльтяне розбомбили в Сирії, за що їм честь і хвала, і велика вдячність. Сирійський завод не був підземним, тому його зруйновано вщент.
показать весь комментарий
06.10.2022 22:42 Ответить
Потрібно такі заводи робити під землею ,,, ого оце так да!!! перший раз чуемо ?,,, а під землею у нас тільки бункера ,,для Зелених Чмонь і їх сопливих намісників
показать весь комментарий
06.10.2022 15:14 Ответить
будь-яку підземлю можна вразити
показать весь комментарий
10.10.2022 11:40 Ответить
Що кацапська ракета зробить з заводом, розташованим у товщі Карпатських гір?
показать весь комментарий
06.10.2022 18:19 Ответить
поки ми продовбаємо місце для заводу в горах, війна закінчиться і всі гроші спрямують на асфальт.
показать весь комментарий
07.10.2022 01:22 Ответить
У вас це питання тільки зараз стало?!
Якщо чогось не хочеш робити, то знайдеш 1000 причин щоб свою бездіяльність оправдати. Ще героєм будеш таким хазяйновитим далекоглядним та економним!
показать весь комментарий
06.10.2022 12:37 Ответить
Іран доказ того що ,як хочуть то роблять навіть під санкціями ,,, а в нас зелені соплі по рукавах розтирають і тільки .. дайте дайте ,,, мразота зелена ,,,
показать весь комментарий
06.10.2022 15:07 Ответить
а где switchblade?
их же не одну штуку передали
где все подобные дроны и барражирующие снаряды?
показать весь комментарий
06.10.2022 20:10 Ответить
Ги…ги а цьому можливо стільки же розпиляти як на асфальті??? Так отож
показать весь комментарий
06.10.2022 20:54 Ответить
Для захисту від повільно літаючих дронів в Україні можна створити розгалужену мережу вуличних мікрофонів (налаштованих на звук двигуна і направлених вгору). Ці мікрофони повинні бути під'єднані через локальну мережу до одного серверу. По рівню сигналу і характеру його зміни, програмне забезпечення серверу може розрахувати напрямок руху цих дронів що дасть час для підготовки ППО.
Тим більше що ці дрони іноді летять через половину України.
показать весь комментарий
07.10.2022 00:07 Ответить
Заряд в іранських літунів-мопедів - лише 40 кг вибухівки, через що спричинити значні руйнування будівель він не може, а от викликати вогнища пожеж через високу температуру у місцях попадань, так.
Тому силам ДСНС України потрібно негайно і першочергово організувати суцільну перевірку горищ всіх будівель на території військових та інфраструктурних об'єктів і проконтролювати їх очищення від всього пожежонебезпечного хламу!
показать весь комментарий
07.10.2022 11:48 Ответить