8524 посетителя онлайн

Україні бракує кваліфікованих військових та боєприпасів, втрати та песимізм зростають, – WP

Автор: The Washington Post, переклад TEXTY.ORG.UA

Якість української армії, яка колись вважалася суттєвою перевагою над Росією, погіршилася за рік втрат, які забрали з поля бою багато найдосвідченіших бійців, що змусило деяких українських чиновників поставити під сумнів готовність Києва до довгоочікуваного весняного наступу.

Про це пише The Washington Post. Переклад тексту Texty.org.ua

За оцінками американських і європейських чиновників, від початку повномасштабного російського вторгнення загинули або були поранені 120 000 українських солдатів, порівняно з приблизно 200 000 з боку Росії, яка має набагато більшу армію і приблизно втричі більше населення, з якого можна набирати призовників. Україна тримає в таємниці кількість своїх поточних втрат, навіть від своїх найпалкіших західних прихильників.

Якщо не брати до уваги статистику, то приплив недосвідчених призовників, залучених для заповнення втрат, змінив профіль української армії, яка також страждає від елементарної нестачі боєприпасів, зокрема артилерійських і мінометних снарядів, за словами військовослужбовців, які перебувають у зоні бойових дій.

"Найцінніше на війні – це бойовий досвід, – сказав командир батальйону 46-ї окремої десантно-штурмової бригади з позивним Купол. – Солдат, який пережив пів року боїв, і солдат, який прийшов з полігону – це два різних солдати. Це небо і земля".

"А солдатів, які мають бойовий досвід, дуже мало, – додав Купол. – На жаль, всі вони вже загинули або поранені".

Такі похмурі оцінки поширили відчутний, хоча здебільшого невисловлений песимізм від лінії фронту до владних коридорів у Києві. Нездатність України здійснити широко розрекламований контрнаступ підживлюватиме нову критику на адресу Сполучених Штатів і їхніх європейських союзників за те, що вони занадто довго чекали, щоб поглибити програми підготовки і надати бойові броньовані машини.

Україні бракує кваліфікованих військових та боєприпасів, втрати та песимізм зростають, – WP 01

Фото ілюстративне. Джерело: Генштаб ЗСУ

Ситуація на полі бою зараз може не відображати повної картини сил України, оскільки Київ окремо готує війська до майбутнього контрнаступу і навмисно утримує їх від поточних бойових дій, включно з обороною Бахмута, заявив американський чиновник, який говорив на умовах анонімності.

Керівник Офісу президента України Андрій Єрмак заявив, що стан українських збройних сил не зменшує його оптимізму щодо майбутнього контрнаступу. "Я не думаю, що ми вичерпали свій потенціал, – сказав Єрмак. – Гадаю, що в будь-якій війні настає час, коли потрібно готувати нові кадри, що і відбувається зараз".

І ситуація для Росії може бути ще гіршою. Під час зустрічі НАТО минулого місяця міністр оборони Великої Британії Бен Воллес заявив, що 97 відсотків російської армії вже розгорнуті в Україні й що Москва страждає від "виснаження на рівні Першої світової війни".

Купол сказав, що він сподівається на те, що Вашингтон забезпечить кращу підготовку українських військ, і на те, що українські війська, які акумулюють для майбутнього контрнаступу, матимуть більший успіх, ніж недосвідчені солдати, які зараз перебувають на фронті під його командуванням.

"Завжди є віра в диво, – сказав він. – Або це буде кривава м'ясорубка і трупи, або це буде професійний контрнаступ. Є два варіанти. У будь-якому випадку буде контрнаступ".

Наскільки збільшена західна військова допомога і навчання допоможуть перехилити баланс у такому весняному наступі, залишається неясним, враховуючи виснаження, яке починає даватися взнаки.

Один високопоставлений український урядовець, який говорив на умовах анонімності, щоб бути відвертим, назвав кількість танків, обіцяних Заходом, "символічною". Інші в приватних розмовах висловлювали песимізм щодо того, що обіцяні постачання взагалі будуть вчасно доставлені на поле бою.

"Якщо у вас більше ресурсів, ви активніше атакуєте, – сказав високопосадовець. – Якщо у вас менше ресурсів, ви більше захищаєтесь. Ми будемо захищатися. Тому, якщо ви запитаєте мене особисто, я не вірю у великий контрнаступ ЗСУ. Хотілося б вірити, але я дивлюся на ресурси й запитую: "За рахунок чого?". Можливо, у нас будуть якісь локальні прориви".

"У нас немає ні людей, ні зброї, – додав високопосадовець. – А ви знаєте співвідношення: коли ви наступаєте, ви втрачаєте вдвічі або втричі більше солдатів. Ми не можемо дозволити собі втратити стільки людей".

Такий аналіз набагато менш оптимістичний, ніж публічні заяви політичного і військового керівництва України. Президент України Володимир Зеленський назвав 2023 рік "роком перемоги" для України. Його керівник військової розвідки Кирило Буданов анонсував можливість для українців відпочивати цього літа в Криму.

"Наш президент надихає нас на перемогу, – сказав командувач Сухопутних військ України генерал-полковник Олександр Сирський в інтерв'ю The Washington Post. – Загалом, ми всі думаємо однаково, і ми розуміємо, що для нас, звісно, необхідно перемогти до кінця року. І це реально. Це реально, якщо ми отримаємо всю ту допомогу, яку нам обіцяли наші партнери".

Україні бракує кваліфікованих військових та боєприпасів, втрати та песимізм зростають, – WP 02

Український військовий у районі Бахмута. Фото: Генштаб ЗСУ

На передовій, однак, настрої похмурі.

Купол, який погодився сфотографуватися і сказав, що розуміє, що може зіткнутися з критикою за відверту оцінку, описав, як він йшов у бій з новобранцями, які ніколи не кидали гранати, легко залишали свої позиції під вогнем і яким бракувало впевненості у поводженні зі зброєю.

Його підрозділ вийшов із Соледару на сході України взимку після того, як потрапив в оточення російських військ, які згодом захопили місто. Купол згадував, як сотні українських солдатів з підрозділів, що воювали разом з його батальйоном, просто залишили свої позиції, навіть коли російські найманці "Вагнера" просувалися вперед.

За словами Купола, після року війни його батальйон невпізнанно змінився. З приблизно 500 солдатів близько 100 були вбиті в бою і ще 400 поранені, що призвело до повної ротації особового складу. Купол сказав, що він був єдиним військовим професіоналом у батальйоні, і описав, як важко керувати підрозділом, що складається повністю з недосвідчених солдатів.

"Я отримую 100 нових солдатів, – сказав Купол. – Мені не дають часу на підготовку. Вони кажуть: "Веди їх у бій". Вони просто кидають все і біжать. І все. Розумієте, чому? Тому що солдат не стріляє. Я його питаю, чому, а він каже: "Я боюся звуку пострілу". І чомусь він ніколи не кидав гранату. ... Нам потрібні інструктори НАТО в усіх наших навчальних центрах, а наших інструкторів потрібно відправити в окопи. Тому що вони не впоралися зі своїм завданням".

Він описав гостру нестачу боєприпасів, зокрема простих мінометних снарядів і гранат для MK 19 американського виробництва.

Україна також зіткнулася з гострим браком артилерійських снарядів, який Вашингтон і його союзники намагаються вирішити, а дискусії про те, як поповнити українські запаси, домінують на щоденних засіданнях Ради національної безпеки Білого дому, присвячених війні. Завдяки зусиллям Вашингтона Україна продовжує воювати, але рівень використання боєприпасів є дуже високим, а дефіцит зберігається.

"Ви на лінії фронту, – сказав Купол. – Вони йдуть на вас, а стріляти нічим".

Купол вважає, що Києву потрібно зосередитися на систематичній підготовці нових військ. "Ми тільки даємо інтерв'ю і розповідаємо людям, що робимо все, що можемо. Це схоже на те, що все, що ми робимо, це даємо інтерв'ю і говоримо людям, що ми вже перемогли, ще трохи, два тижні, і ми переможемо", – сказав він.

Дмитро, український солдат, якого The Post з міркувань безпеки називає лише на ім'я, описав багато з тих самих умов. Деякі з менш досвідчених солдатів, які служать на його позиції в 36-й бригаді морської піхоти в Донецькій області, "бояться виходити з окопів". За його словами, обстріли бувають настільки інтенсивними, що в одного солдата починається напад паніки, а потім "інші підхоплюють його".

За словами Дмитра, коли він вперше побачив своїх товаришів по службі, які були дуже схвильовані, він намагався пояснити їм реальність ризиків. Наступного разу, за його словами, вони "просто побігли з позиції".

"Я їх не звинувачую, – сказав він. – Вони були дуже розгублені".

Головнокомандувач ЗСУ генерал Валерій Залужний заявив у серпні, що майже 9000 українських солдатів загинули. У грудні Михайло Подоляк, радник Зеленського, заявив, що ця цифра сягає 13 000. Але західні офіційні особи дають вищі оцінки, і, в будь-якому разі, українські цифри не включають набагато більшу кількість поранених, які більше не можуть воювати.

Німецький чиновник, який говорив на умовах анонімності, сказав, що Берлін оцінює українські втрати, включаючи загиблих і поранених, на рівні 120 000. "Вони не діляться з нами цією інформацією, тому що не довіряють нам", – сказав він.

Тим часом, за словами Сирського, російський наступ нарощується з початку січня. Голова української військової розвідки Буданов заявив минулого місяця в інтерв'ю The Post, що Росія має в Україні понад 325 000 солдатів, і ще 150 000 мобілізованих можуть незабаром приєднатися до бойових дій. Українські солдати повідомляють, що їхня чисельність менша і вони мають менше боєприпасів.

Ставки для України в найближчі місяці особливо високі, оскільки західні країни, які допомагають Києву, намагаються зрозуміти, чи зможуть українські сили знову перехопити ініціативу і відвоювати більше території з-під російського контролю.

Росія також стикається з проблемами боєприпасів, живої сили й мотивації – і в останні місяці, попри напружений стан української армії, досягла лише незначних успіхів. За словами американського урядовця, втрати України є значними, але втрати Росії є ще більшими.

Україні бракує кваліфікованих військових та боєприпасів, втрати та песимізм зростають, – WP 03

Фото ілюстративне. Джерело: Генштаб ЗСУ

"Питання полягає в тому, чи є порівняна перевага ЗСУ достатньою для досягнення їхніх цілей, і чи може вона бути стійкою", – сказав Майкл Кофман, військовий аналітик CNA, що базується у Вірджинії. "Це залежить не лише від них, а й від Заходу".

Попри повідомлення про те, що в бій кидають ненавчених мобілізованих російських бійців, Сирський сказав, що ті, хто прибуває зараз, добре підготовлені. "Ми повинні жити і воювати в цих реаліях, – сказав він. "Звичайно, для нас це проблематично. ... Це змушує нас бути точнішими у веденні вогню, детальнішими у розвідці, ретельнішими у виборі позицій і більш детальними в організації взаємодії між підрозділами. Іншого шляху немає".

Нещодавні успіхи Росії – зокрема, навколо Бахмуту – не призвели до значного перелому на полі бою, і американські військові заявили, що навіть якщо Росія захопить місто, це не матиме великого стратегічного значення. Але з огляду на великі втрати, яких зазнає Україна, офіційні особи у Вашингтоні поставили під сумнів відмову Києва відступати. За словами американського чиновника, Сполучені Штати радили Україні відступити з міста щонайменше з січня.

Український чиновник, який говорив на умовах анонімності, оскільки не має дозволу на публічні виступи, сказав, що битва за Бахмут виснажує російські сили в місті – здебільшого бійців "Вагнера", які останнім часом були найефективнішими для Москви – і що українські підрозділи, які обороняють місто, все одно не планується залучати до майбутніх наступальних операцій.

Україна втратила багато молодших офіцерів, які пройшли підготовку в США протягом останніх дев'яти років, що призвело до розмивання корпусу лідерів, які допомагали українцям бути на голову вище від їхніх російських ворогів на початку вторгнення, сказав український урядовець. Тепер, за його словами, ці сили мають бути замінені. "Багато з них загинуло", – сказав він.

На початку вторгнення українці поспішили зголоситися на військову службу, але тепер чоловіки по всій країні, які не записалися до війська, почали боятися, що їм вручать повістки на вулиці. Служба безпеки України нещодавно закрила канали в Telegram, які допомагали українцям уникати місць, де влада роздавала повістки.

Спочатку Сполучені Штати зосередили свою підготовку на нових системах озброєння, які Вашингтон вирішив надати Києву, таких як артилерійські гармати M777 та ракетні пускові установки HIMARS. У січні, після майже року тотальної війни, США почали тренувати українські війська. Наразі лише один батальйон, чисельністю близько 650 осіб, завершив навчання в Німеччині.

Україні бракує кваліфікованих військових та боєприпасів, втрати та песимізм зростають, – WP 04

Фото ілюстративне. Джерело: Генштаб ЗСУ

Інші українські батальйони завершать навчання до кінця березня, а програма буде коригуватися відповідно до потреб України, заявив представник Пентагону підполковник Гаррон Гарн.

Міністр оборони США Ллойд Остін "залишається зосередженим на забезпеченні того, щоб Україна отримувала підготовку, необхідну для поточної боротьби", – сказав Гарн. За його словами, Сполучені Штати "працюють цілодобово", щоб задовольнити потреби України у сфері безпеки, а також інвестують мільярди доларів у виробництво та закупівлю артилерійських боєприпасів.

"Суть в тому, що ми надаємо українцям те, що їм потрібно, і коли вони цього потребують", – сказав Гарн. "І як неодноразово підкреслювали президент Байден і міністр Остін, ми продовжуватимемо підтримувати Україну стільки, скільки буде потрібно".

Навіть з новим обладнанням і підготовкою, американські військові вважають, що сили України недостатні для наступу по всьому гігантському фронту, де Росія створила потужну оборону, тому війська тренуються шукати слабкі місця, які дозволять їм прорватися за допомогою танків і бронетехніки.

Британія також готує українських новобранців, зокрема близько 10 000 минулого року, і ще 20 000 очікується цього року. Європейський Союз заявив, що підготує 30 000 українців у 2023 році.

Україна притримує солдатів для весняного наступу і тренує їх у складі новостворених штурмових бригад. Київ також організовує батальйони на базі нових бойових машин і танків, які надають західні країни.

За словами Сирського, він зосереджений на утриманні лінії фронту проти російських атак, в той час як його заступники готують солдатів до наступного наступу.

"Нам потрібно виграти час, щоб підготувати резерви", – сказав Сирський, маючи на увазі українських солдатів, які тренуються за кордоном на західному озброєнні. "Ми знаємо, що повинні витримати цей наступ, щоб підготувати резерви, які візьмуть участь у наступних діях. ... Одні захищають, інші готуються".

Американські офіційні особи заявили, що очікують, що наступ України почнеться наприкінці квітня або на початку травня, і вони гостро усвідомлюють нагальність постачання зброї Києву, оскільки затяжна війна може бути на користь Росії, яка має більше людей, грошей і можливостей для виробництва озброєнь.

Відповідаючи на нещодавніх слуханнях у Конгресі на запитання, скільки ще допомоги може знадобитися від США, заступник голови Пентагону Колін Каль сказав законодавцям Палати представників, що він не знає. "Ми не знаємо перебігу або траєкторії конфлікту, – сказав він. "Він може закінчитися через шість місяців, може закінчитися через два роки, а може й через три роки".

TEXTY.ORG.UA

Топ комментарии
+37
Ось чому не слід слухати арєстовічєй з будановим.
Реальність гірка і не красива, але вона показує стан в якому ми знаходимось і дає можливість прийняти правильні рішення.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:32 Ответить
+30
Чому досі НЕМАЄ ВИРОКІВ стосовно ЗРАДНИКІВ, які ЗДАЛИ Південь країни, чому досі значні запаси "гуманітарки" "припадають пилом" (після розголошення "інфи" про її продаж "спритними ділками з коритними зв'язками"), чому досі економіка країни НЕ ПЕРЕВЕДЕНА на "військові рейки", а наші "керманичі" лише весь час випрошують у союзників "більше зброї та б/к", чому досі не реалізована ракетна програма України, а гроші на неї не вилучені як у громадян московії, так і у "наших олігархів", провина яких у тому, що відбувається в країні, ніяк не менша за провину московитів, тощо?! Якщо відповісте на ці питання, отримаєте відповідь, чому так сталось в Україні, як написано у "The Washington Post"! П.С. Справа в тому, що ******* влада навіть не очікувала на такий спротив українців агресії московитів, тому зараз і робить все "експромтом" замість того, аби мати чітку програму Перемоги над московією! До того ж ******** владі дуже вигідно, аби якомога більше Патріотів Неньки загинуло, або втратило працездатність і жагу до протестів, тому ми і маємо те, що влада НАВМИСНО гальмує всебічну підготовку України до вирішальних боїв за закінчення війни Нашою Перемогою! Ось і все, що потрібно знати з цього приводу... До речі, якщо у WP вже виходять такі статі, то справи в Україні можуть бути насправді Набагато гірші, аніж зараз нам озвучують. На жаль, для багатьох моїх співвітчизників цілком достатньо того, що їм у "вечірньому зверненні" озвучить пан Зеленський. А це ДУЖЕ ПРИКРО! Тому якщо ми і переможемо московитів у цій страшній війні, то лише завдяки Масовому Героїзму "простих українців", а аж ніяк не завдяки владі! Яка, до речі, вже зараз мріє про те, як буде після Перемоги "дерибанити" інвестиції в країну. Так що, добродії, "пливемо за течією" далі... На жаль...
показать весь комментарий
16.03.2023 15:23 Ответить
+20
Вести на бій ненавчених солдат - це зрадити їх . Конфуцій.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
пипец
показать весь комментарий
16.03.2023 13:52 Ответить
От коли США дасть танки через 1,5 чи 2 роки, то ми ого-ого.
показать весь комментарий
21.03.2023 05:30 Ответить
Вести на бій ненавчених солдат - це зрадити їх . Конфуцій.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:07 Ответить
Посылать людей на войну необученными - значит предавать их
показать весь комментарий
17.03.2023 00:55 Ответить
Підготовка солдатів мала вестись вже років зо 20 в школах. Включно з пневматичними тирами, пейнтболами і страйкболами. Всі плакали, що дорого. А зараз за це платимо в тисячі разів більше. Всі плакали, що це мілітаризація початкової освіти. А ми ж пацифісти! Таваріщі пацифісти, що скажете зараз?
показать весь комментарий
19.03.2023 10:14 Ответить
Скажем не на часі. Незабаром -шашлики.
показать весь комментарий
19.03.2023 10:51 Ответить
Если людей продолжать мобилизовывать "на улице" - это значит, нести большие потери, "как минимум 90 или 99 человек из 100] просто убить, отправив на войну", отметил Свитан
Больше читайте тут: https://gordonua.com/news/war/*******-ekspert-svitan-v-armiyu-nado-otbirat-po-dvum-kriteriyam-profprigodnost-i-motivaciya-seychas-optimalno-mobilizovat-v-ukraine-goschinovnikov-i-silovikov-1648278.html
показать весь комментарий
21.03.2023 05:47 Ответить
Конфуцій - китайський філософ і, наскільки пригадую, китайці ніколи не рахувалися з втратами, навчений_не_навчений - по цимбалах.
показать весь комментарий
22.03.2023 15:17 Ответить
Я не думаю, що в цій статті цілковита брехня. Але і правда буває "сірою" (явно присутня тут), а це вже - прокасапське ІПСО.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:11 Ответить
ну посмотрим кто это написял...

Изабель Хуршудян - иностранный корреспондент в Киеве. Выпускница Университета Южной Каролины, она работает в The Washington Post с 2014 года, ранее корреспондентом московского бюро и спортивным репортером, освещающим Washington Capitals.

Пол Сонн - репортер газеты The Washington Post по вопросам национальной безопасности, специализирующийся на России и Европе. Ранее он освещал вооруженные силы США и писал об оборонной политике в Пентагоне. Он присоединился к национальному отделу The Post в 2018 году после почти девяти лет работы корреспондентом Wall Street Journal в Москве, Лондоне и Вашингтоне, последний раз освещая вопросы национальной безопасности из бюро округа Колумбия. В качестве московского корреспондента журнала он освещал Владимира Путина, зимние Олимпийские игры 2014 года и конфликт в Украине. До этого Зонне писал политические, общие новости и корпоративные истории.

Карен ДеЯнг - помощник редактора и старший корреспондент The Washington Post по вопросам национальной безопасности. За более чем три десятилетия работы в газете она работала главой бюро в Латинской Америке и Лондоне, а также корреспондентом Белого дома, внешней политики США и разведывательного сообщества. Она была помощником управляющего редактора национальных новостей, национального редактора и иностранного редактора. Она получила множество наград за национальные и международные репортажи и является автором «Солдата», биографии Колина Пауэлла.

эта же новость
показать весь комментарий
16.03.2023 16:50 Ответить
Це було зрозуміло для мене ,коли мій мотивований товариш - загинув менш чим черз півтори місяці після мобілізації. Троюрідний брат- півроку сидів без підготовки - кинули на бахмут - черз тиждень загинув . Ще один товараш та швагро -" підготовка - трохи більше місяця - і зона бойових дій. Один вже поранений - в тилу.
Для себе зробив висновок - що в цілому - низький рівень підготовки солдат . Можливо є десь виключення - але загальна картина не радісна.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:15 Ответить
Мабуть в більш професійних підрозділах - підготовка на висоті . Але для основної маси солдат - рівень підготовки - слабкий. Можливо тому ще брак - професійних офіцерів.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:17 Ответить
ТОму що більшість охвіцерів совкові. І усе совкове.
показать весь комментарий
16.03.2023 17:02 Ответить
Справа не в підготовці, точніше підготовка теж важлива але... Куди і коли людина попаде і головне, хто буде поруч. У нас з 3 сіл кілька десятків хлопців мобілізовані. Загинув в перші тижні війни наш найкращий боєць з сусіднього села. Він був і найбільш вмотивований. Причому загинув, тут, в Київській області, майже вдома. Перед Новим роком загинув другий наш хлопець, з іншого села., зовсім молодий. Проте він теж отримав дуже добру підготовку в Англії, десантник, здається якраз з 46 бригади. Він після Англії встиг повоювати пару тижнів і загинув десь на підступах до Бахмута від танкового пострілу.
Мій брат же воював у 14-15 році, потім воював з 26-27 лютого тут в Київській області на річці Ірпінь, потім знову ж таки недалеко від Бахмута, але тоді кацапи ще не так сильно туди лізли, потім його перекинули у поля біля Вугледара, але знову ж таки в той момент кацапи не проводили там активних наступальних дій. Коли вийшов закон про демобілізацію багатодітних батьків, він ще місяць провоював, але все ж таки демобілізувався десь в жовтні, здається. І буквально через тиждень на Павлівку поперли кацапи в наступ, його товариші настріляли фаготами своїх перших танків за всю війну.
Головна проблема в високому рівні кацапських ІПСО, які наші сильно недооцінюють. Саме це є головною причиною просувань кацапів - просто деякі наші на флангах кидають позиції, а далі починається ефект доміно. Часто хлопці несли великі втрати але стояли на позиціях, а в інших підрозділах уже після кількох двохсотих і трьохсотих зразу ж починали розганяти зраду і відступали. Наголошую, що недолуге командування, якого нажаль ще дуже багато, я не захищаю. То взагалі окрема тема.
показать весь комментарий
17.03.2023 00:45 Ответить
Ось чому не слід слухати арєстовічєй з будановим.
Реальність гірка і не красива, але вона показує стан в якому ми знаходимось і дає можливість прийняти правильні рішення.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:32 Ответить
Ви праві але ще було б кому приймати ці правильні рішення коли в Україні "правлять бал арєстовичі буданови і інші блазні"!
показать весь комментарий
17.03.2023 12:17 Ответить
ІПСО атакує.
показать весь комментарий
16.03.2023 14:36 Ответить
показать весь комментарий
16.03.2023 16:51 Ответить
Теж вважаю що це якесь іпсо , не інакше .. Але чхати на ВП , мене цікавить - чому її проводять українські ЗМІ . ??
Розумію і знаю що на сході зараз надзвичайно важко , і що проблем вистачає , з БК наприклад , з ротаціями і т.д. , але не розумію нахріна українські ЗМІ , вчепилися в цю статтю ВП , і буквально бомбардують нею мізки українському суспільству . ? Ця стаття вийшла вже кілька днів тому , а її й досі ганяють по всьому інтернету .
На що це натяк , на те що мовляв - фсьопрапало , нужно пєрєстать стрєлять , виходьте на мітинги і вимагайте від від Зе переговорів , ідіть на поступки засрашці ,, чи навіщо ще . ??
показать весь комментарий
16.03.2023 18:01 Ответить
Не всьо пропало, а негайно треба виправляти помилки, бо це чиїсь життя. Не зелі не єрмака, а наші, наших рідних. Тому треба вимагати від них правильних дій. А тим часом, як гинуть українці, вони чим займаються ?
І хіба секрет, що наша професійна армія майже вичерпалась
показать весь комментарий
16.03.2023 21:53 Ответить
Я розумію що зебіли добряче наламали дров , в плані - підготовки до війни , і т.д. Але !! Негайно виправляти їхні помилки - яким чином .? Хотілося б - конкретики .
От Купол жаліється що йому прислали необстріляних солдат , в зв'язку з цим в мене питання - а де взяти обстріляних .? Якщо їх фізично немає . Ви ж самі пишете - наша професійна армія майже вичерпалась ))
То що робити ?
В мене є три варіанти , 1 - зняти батальйон Купола з ділянки фронту , і всі інші батальйони куди поприсилали необстріляних , і відправити їх на місяць - другий на полігони , а кацапам сказати щоб почекали мовляв , щоб не атакували , поки батальйони на навчаннях .??
2 варіант - воювати тим складом батальйонів що є , хоча зрозуміло - втрати в цьому випадку потроються , і здобувати досвід вже прямо на полі бою , під керівництвом досвідченого комбата - Купола .
І 3й - фсьопрапало , дайош переговори і мир ( який зрозуміло ж що - буде вже не на наших умовах ) .
Ваші варіанти . ?
показать весь комментарий
16.03.2023 22:20 Ответить
Та що робити ? Це чийсь провал, бо люди не підготовлені. Взагалі чого в нас вперто не готують до війни. Про економіку дбають ? Немає ніяких заходів, організацій. Регулярна армія закінчилась, бо нелох зброї не заготував, а вони не залізні. Прийшли на їхнє місце абсолютні нулі у військовій сфері. Мабуть масове вбивство українців заплановане не лише кацапами, а і українською владою, інакше як пояснити, що готувати людей навіть ніхто не думає. Ми не візьмемо кацапів кількістю. Це не наша стратегія. Я вже починаю вірити, що певна національність, якої дуже багато на вищих щаблях, вирішила позбутись українців. Дико звучить, але чому б і ні...
показать весь комментарий
17.03.2023 08:58 Ответить
Треба було готуватися до війни а не займатися великим крадівництвом. Професійна армія стримала навалу орків і виграла рік часу щоб налагодити виробництво зброї та *********** і підготувати якісні резерви для поповнення. Про яку розумну організацію процесу оборони країни можна говорити якщо ці виродки на яйцях по 17 гривень та іншому нагло на показ продовжуть красти мільярдами щоб усі бачили. За кожен не куплений снаряд розплачуються своїми життями наші воїни і втрати в рази більші ніж могли б бути якщо б кожен на своєму місці професійно виконував свої обов'язки. Генерал Кривонос постійно закликає до того що потрібно використовувати усі можливості щоб проводити військові навчання для максимальної кількості населення. Але ця влада боїться власного народу більше ніж орків. Його навіть звільнили із зсу бо правда невигідна зеленій владі.
показать весь комментарий
17.03.2023 11:28 Ответить
Я хіба суперечу тому що - треба було готуватись до війни , а не думати про шашлики .??
Звісно ж треба було , але от - не підготувались , профукали ,, і тому на сьогодні склалась така ситуація .
Але я хочу почути - як з неї виходити вже сьогодні , прямо зараз . ?? Як пише Ксенія - армії професійної вже нема ,, вірніше - вона то є , але непрофесійна ( необстріляна , з мобілізованих ) то якщо так , що - взагалі не воювати , - хенде хох , кинути все і згодитись на умови ***** . ?? Бо мовляв - мобілізованих гине вдвічі більше . !
Війну ж не можна поставити на паузу , щоб дати час мобілізованим підготуватись як слід , то як бути . ??
Чому всякі іксперди носяться з цією статтею ВП , пхають її людям в очі і при цьому не пропонують конкретних шляхів виходу з цієї ситуації !? Що це тоді як не - іпсо . ?
Все тільки й чути - треба владі було робити так , треба було - сяк ,, та я й сам знаю - як тим дебілам треба було робити ,, а от що треба робити зараз , коли вже так склалося і час упущено - не знаю . І схоже ніхто не знає ..
показать весь комментарий
17.03.2023 12:01 Ответить
Потрібно максимально зменшити втрати особового складу і збільшити ефективність ураження сил ворога.Щоб цього досягти варто було б максимально нарощувати кількість безпілотників, дронів камікадзе, високоточних снарядів та іншої ******** зброї. Чим більше такої зброї буде на передовій тим менше доведеться кидати в окопи ненавчених хлопців з калашами без розвідки і прикриття арти. Наскільки відомо то наші агенції і різні чиновники не тільки не намагаються налагодити власне виробництво безпілотників, а й усіма силами заважають тим людям які хотіли б зробити це самі. Що казати якщо Байрактар планував побудувати в Україні завод з виробництва безпілотників але у нього відразу затребували 10 мільйонів доларів і він відмовився від цієї ідеї. Може комусь варто було б трохи зменшити свої корупційні апетити. Очільники країни яка воює не мають права так ганебно себе поводити. А якщо вони не намагаються щось змінювати то очевидно що їх ця ситуація цілком влаштовує.Ми або шукаємо зброю де тільки можна або до пори до часу зможемо воювати совковими методами де втрати не мають значення бо завтра підвезуть нових. Але якщо у нас значно менший людський ресурс ніж у ворога то така війна на виснаження може стати прямим шляхом до відстроченої поразки.
показать весь комментарий
17.03.2023 15:10 Ответить
Максим, Ви "хочу почути - як з неї виходити вже сьогодні , прямо зараз"
1. чому Вас не обурює, принаймні в коментах, тотальна тупа брехня зе і Ко? Кількість та якість зе-марафону робить російське ІПСО непотрібним.
2. В 2019 році дупоголові обрали тих, хто і повинен відповідати на Ваше питання. То може зверніться до тих 73?
3. А якщо статегію війни будуть розробляти дописувачі в коментах, то може, нарешті, дозволити зе втікти?
Говорити Правду - обов'язковий перший крок вирішення проблем. Саме тому невелике інтерв'ю комбата корисніше і важливіше за тони лайна буданових, арестовичей, зеленських та іншого арахамства.

показать весь комментарий
18.03.2023 21:26 Ответить
Глюкнув у мене коментар з відповіддю та зник, тому буду краткой Та скажу вам по секрету, що я знаю як та хто готує наших мобілізованих. Цим займаються досвідчені фахівці з-за кордону, які були на війні та знають усі її тонкощі.

Подібні статті готують нас до поразки, кацапня над цим дуже наполегливо працює. Це геббельсівська методика, яка працювала у Другу світову в Британії , так само по радіо, яке до речі було німецьким і це з'ясувалось лише після закінчення війни, де подавали правдиву інформацію з фронту додавали невелику частку брехні, чим вводили британців в депресивний стан, та готували їх морально до поразки. Теж саме зараз роблять з нами. Виходить, що нічого не змінилось з часів Першої та Другої світової . Кацапи ведуть з нами окопну війну та промивають мозок нам геббельсівськими методами.
показать весь комментарий
16.03.2023 23:47 Ответить
Якщо нічого не змінювати, то ми точно отримаємо поразку і її наслідки.
В нас щодня тихо вмирають сотні людей. Решта живе мов у задзеркаллі. Навіть не цікавиться. Ніби і війни немає. Вони самі перші будуть наполягати на догаваріться посєрєдінє.
показать весь комментарий
17.03.2023 09:00 Ответить
Наш ворог стежить за кожним нашим словом, тому такі речі треба вирішувати серед військових та керівництва країни , яке б воно не було, але саме від нього залежить майже все. Не розумію, для чого така досвідчена людина сама допомагає таким інтервью цим Іпсо та деморалізує військових та нас. Лише подивіться, як дружньо збудились нульофкі зальотниє.
показать весь комментарий
17.03.2023 14:17 Ответить
Ми ж не знаємо чому Купол пішов на такий крок- чи з необачності, не подумавши про наслідки, чи з відчаю від неможливості достукатися до верхівки. Думаю, що американські кореспонденти не були першими, кому він про це казав. А може, хотів достукатися до США, шоб вони розуміли ситуацію та приділили увагу саме цим проблемам й надали більше допомоги в навчанні та ***********. В будь-якому разі шкода чесну людину, досвідченого вояка, що підставив себе.
показать весь комментарий
21.03.2023 15:56 Ответить
Добре, що в нас є подоляки, буданови, зеленські та інши арестовичи
які героїчною брехнею зводять і гебельсівську пропаганду, і російську брехню на нівець.
показать весь комментарий
18.03.2023 21:10 Ответить
Схоже, що це нам Єрмак організував холодний душ після теплої ванни, бо безумовна довіра до ЗСУ, що перевищує довіру до ОП, для них вже нестерпна. А тут зразу два в одному- і слабкість армії , і "розбрат" серед командування. Тому й мусолять. Але, мабуть, й не треба занурюватись у ту ванну з шампанським від буданостовичей, шкодуючи свою нервову систему, а краще реально відслідковувуати перебіг подій й намагатися аналізувати їх, а не приймати заспокійливе від "єкспертів", які плодяться й множаться зі швидкістю мух-дрозофіл.
показать весь комментарий
21.03.2023 13:27 Ответить
А те, що на ЦН кожний день некрологи про загиблих комбатів та інших патріотів, що з 2014 року воюють, це також ІПСО?
показать весь комментарий
16.03.2023 19:15 Ответить
Галька! А це - справжня війна! На якій гинуть найкращі, гине наш золотий генофонд. Ще тупі та провокативні запитання будуть?
показать весь комментарий
16.03.2023 19:50 Ответить
Самi ви ІПСО, ось ця людина (знайдете Facebook, якщо прочитаєте)
показать весь комментарий
16.03.2023 22:59 Ответить
Памятаю цей нік. Раніше цей ботяра відробляв ковід - повістку, тепер топить за зелене кодло. Для ботоферм гроші не пахнуть.
показать весь комментарий
17.03.2023 09:33 Ответить
Нажаль у бiльшостi взагалi вiдсутнє критичне мислення, i хочуть вiрити лише в перемоги (так само як у москалiв). Власне саме тому i запустили ЗЕмарафон, де, як зараз модно казати, частенько "тепла ванна". Але дiйснiсть набагато гiрша, i часто вiдбувається такий самий дебiлiзм як в запорєбрiку.

p.s. О, це я теж мабуть зараз IПСО, оскiльки посмiв критику написати. #неначасi
показать весь комментарий
17.03.2023 10:07 Ответить
Sergio - абсолютно згоден з Вами
показать весь комментарий
17.03.2023 10:17 Ответить
Красти на часі, а критика - не на часі)
показать весь комментарий
17.03.2023 10:22 Ответить
Ботяра! У тебе схиблене усвідомлення реальності. Все, що ти тут напейсав - це не про мене. Йди виправ свій мозок чи то пропитий, чи то промитий, а коли одужаєш тоді і поговоримо. Якщо я цього ще захочу. Як каже наш мудрий Адмін : - ви самі обираєте з ким вам спілкуватися. Так от, я тебе не обирала для спілкування, ************. Тому
показать весь комментарий
17.03.2023 14:10 Ответить
Бачите - ви підтверджуєте правило - що в боти беруть хамовитих і розумово нездалих
показать весь комментарий
17.03.2023 14:23 Ответить
показать весь комментарий
17.03.2023 14:25 Ответить
зе-марафон залив своїм лайном весь медійний простір.
Згоден, це ІПСО
показать весь комментарий
18.03.2023 21:07 Ответить
Краще б Вашингтон Пост написало що треба виробити та надати Україні той мільйон снарядів, який потрібен на весну.
А то очікування як від фентезі фільму - безстрашні герої перемагають вдесятеро більше військо, кожен вартує десятьох ворогів і жоден не боїться і не біжить.

А що важко вести війну на виснаження з ******** країною яка вдесятеро сильніша та з ******** населенням якого вп'ятеро більше, то і так зрозуміло. І допомогти не втрачати людей може арта з великою кількістю снарядів, достатньо бронетехніки та літаки для підтримкм.
показать весь комментарий
16.03.2023 15:04 Ответить
Чому досі НЕМАЄ ВИРОКІВ стосовно ЗРАДНИКІВ, які ЗДАЛИ Південь країни, чому досі значні запаси "гуманітарки" "припадають пилом" (після розголошення "інфи" про її продаж "спритними ділками з коритними зв'язками"), чому досі економіка країни НЕ ПЕРЕВЕДЕНА на "військові рейки", а наші "керманичі" лише весь час випрошують у союзників "більше зброї та б/к", чому досі не реалізована ракетна програма України, а гроші на неї не вилучені як у громадян московії, так і у "наших олігархів", провина яких у тому, що відбувається в країні, ніяк не менша за провину московитів, тощо?! Якщо відповісте на ці питання, отримаєте відповідь, чому так сталось в Україні, як написано у "The Washington Post"! П.С. Справа в тому, що ******* влада навіть не очікувала на такий спротив українців агресії московитів, тому зараз і робить все "експромтом" замість того, аби мати чітку програму Перемоги над московією! До того ж ******** владі дуже вигідно, аби якомога більше Патріотів Неньки загинуло, або втратило працездатність і жагу до протестів, тому ми і маємо те, що влада НАВМИСНО гальмує всебічну підготовку України до вирішальних боїв за закінчення війни Нашою Перемогою! Ось і все, що потрібно знати з цього приводу... До речі, якщо у WP вже виходять такі статі, то справи в Україні можуть бути насправді Набагато гірші, аніж зараз нам озвучують. На жаль, для багатьох моїх співвітчизників цілком достатньо того, що їм у "вечірньому зверненні" озвучить пан Зеленський. А це ДУЖЕ ПРИКРО! Тому якщо ми і переможемо московитів у цій страшній війні, то лише завдяки Масовому Героїзму "простих українців", а аж ніяк не завдяки владі! Яка, до речі, вже зараз мріє про те, як буде після Перемоги "дерибанити" інвестиції в країну. Так що, добродії, "пливемо за течією" далі... На жаль...
показать весь комментарий
16.03.2023 15:23 Ответить
Угомонитесь вы уже со своими выборами. Во время войны Зелю никто менять не будет, это бред полный. А после войны, если он победит, то автоматом станет на второй срок. Если проиграет, то выборы президента будет самая наша малая проблема...
показать весь комментарий
16.03.2023 17:44 Ответить
Але ж влада почала марафон за електоральну перемогу на майбутніх виборах.
показать весь комментарий
16.03.2023 19:05 Ответить
Это ты успокойся , клоунарий закрыл лучшие оппозиционные телеканалы , ДЕРЬМОВЫМ ТЕЛЕМАРОФОНОМ , СПЛОШНЫЕ ГНИДЫ И МЕГАМАРОДЕРЫ захватили власть, преследуют патриотов и лучших военных (генерал Кривонос , Генерал Бурба, генерал Марченко, Татьяна Черновол , Рифмастер ………………НАГЛО ГРАБЯТ МИЛЛИАРДЫ , прес журналистов , ЗСУ
показать весь комментарий
16.03.2023 21:37 Ответить
Я спокоен =) Просто реально надоели со своим нытьем про плохого Зелю. Вариантов нет, от слова вообще! Сейчас нужно победить, сменить власть не ******* страну не реально! После этого Зеля опять же без вариантов уйдет на второй срок с фантастической поддержкой под 100%. И вот только тогда есть смыл уже чего делать, чтобы он не ушел на третий срок.
показать весь комментарий
16.03.2023 21:52 Ответить
Ти тупий подоляцький дебіл, із-за катастрофічних помилок твого зеленого кондома, який вже виграв війну у свої тупій голові і готується до виборів, Україна втрачає десятки тисяч вмотивованих бійців на полі бою. Про це стаття. В Україні людський ресурс закінчується дуже швидко і далі воювати немає кому.
показать весь комментарий
17.03.2023 07:34 Ответить
И что дальше? Читай выше про фиг ты его сменишь и прочее...
показать весь комментарий
17.03.2023 13:32 Ответить
Зеля не "плохой" - він блазень.
показать весь комментарий
17.03.2023 09:35 Ответить
Міняти Зелю ні. Але відсторонити єрмака і поставити адекватний уряд було би правильно.
В ради мінусовий рейтинг - а це ж посіпаки зеленського. Але людям не доходить , що це і є він.
показать весь комментарий
16.03.2023 21:54 Ответить
Тут конечно не поспоришь. Верховная рада это вообще отельная клоака, причем у меня такое впечатление что при всех наших президентах было одно и тоже. Но опять же во время войны что-то сделать по сути не возможно. Враг любые волнения против власти тут же использует в пропаганде как в раше так и на западе. Роспуск Рады еще более опасно, по сути заблокирует принятие любых законов. И т.д.
показать весь комментарий
16.03.2023 22:01 Ответить
Я не писала про розпуск Ради. Як показує досвід Майдану, навіть рада з ригів може приймати правильні закони, якщо на те воля народу.
показать весь комментарий
17.03.2023 08:47 Ответить
Так було задумано. Потрібна м'ясорубка, а не перемога України. В тому числі і нашій владі. А скільки можна вкрасти і списати під час війни
показать весь комментарий
17.03.2023 00:39 Ответить
Щодня майже спілкуюсь з людьми,які мають зв"язки з фронтом. Глобального песимізму немає,але є захисники ,які втомились ,незважаючи на шалену мотивацію. Військові з досвідом витримують,але ж є багато ,хто не має його....Біль
показать весь комментарий
16.03.2023 16:50 Ответить
питання зовсім в іншій площині- а це іменована гребана геополітика- Україні просто і тупо не дають потрібного високоточного озброення...- надання такого повністью би змінило перебіг военної компаніїї- але в цьому ніхто на сьогодні не зацікавлений, ті ж штати теж...
показать весь комментарий
16.03.2023 17:48 Ответить
"Наш президент надихає нас на перемогу, - сказав командувач Сухопутних військ України генерал-полковник Олександр Сирський в інтерв'ю The Washington Post."
Зразу видно справжнього царедворця - після таких слів бути йому головнокомандуючим.
До речі, чи це не той Сирський який командував нашими військами під Дебальцевим і чи не через нього наші ледве унесли звідти ноги?
показать весь комментарий
16.03.2023 18:07 Ответить
Сирського має надихати боротьба солдата в окопі, а не президента, якому дупу натирають. Безсовісний підлабузник.
показать весь комментарий
17.03.2023 08:50 Ответить
Це той Сирський, який ставленик Хомчака та Єрмака, а цього вже достатньо. І навчався він у рашці.
показать весь комментарий
17.03.2023 18:02 Ответить
Все это к тому что затяжная война Украине невыгодна
показать весь комментарий
16.03.2023 19:10 Ответить
а в України, в нас, є якийсь інший РЕАЛЬНИЙ варіант? Є вибір?
показать весь комментарий
16.03.2023 20:07 Ответить
Это к Западу вопрос

Дозированная помощь к этому и ведет
показать весь комментарий
17.03.2023 05:58 Ответить
Ещк ранней осенью говорилось, что помощь Запада проваливается, и это на фоне сказанного ещё весной о лндлизе с 1 октября 22г! И провалилась в балакачках до февраля. И на Рамштайне вчера ни о чем но много. Вот и результат---ожидаемый. Реально ни одного танка, самолета, ракетных установок на 150км и близко нет. Думаю что и не будет. Добровольцы кончились летом 22 г. Полноценной зарплаты от 100тыс гр рядовому составу не было гарантировано, что конечно бы подтолкнуло многих воевать пойти, но только после 3 месяцев подготовки, лето и осень теплую упустили. И пора сказать реально, освобождение Харьковс, Сумской и Черниговской обл с Киевской конечно, обусловлено было отходом кацапов в том числе. Там где они остановились, например по Харьковск обл, 29 населенных пунктов, так так и стоят там сегодня. И глушат артой покинутые места. Там жителей нет с ноября декабря. В Харькове впошников просто немеряно с области. Там жить нельзя. С минометов лупят ежедневно. По Сумской обл то же самое. И все это время идиоты полноценные с экранов тв нам несли несут бред совместно в отбросами совками с рф 25 летней давности, умотавшими на Запад и США на теплые места и сладкую старость. Что делать? Год спрашивал---где трибуналы, смертная казнь за предательство и военно-полевые суды? Нету! Почему тюрьма жрет макароны на ужин в тепле со смртфонами в руке и конвойниками что приперли чай, дурь, а то и шлюх и прочий грев? Кацапы весь биомусор и отбросы уже спалили на фронте. Бюджету чуть легче стало. И море предателей. Оружие не было роздано. А так бы всю шваль народ бы и сам положил в темное время суток.
показать весь комментарий
16.03.2023 22:14 Ответить
Что значит "обусловлено отходом кацапов" ? Вот так взяли сами встали и ушли потому что им надоело?
показать весь комментарий
17.03.2023 11:51 Ответить
В интервью западным СМИ нельзя говорить, что у нас все ОК. Они люди простые, когда им выгодно. Все у вас хорошо, все есть, нафига помогать.....
показать весь комментарий
16.03.2023 22:21 Ответить
Проблема, як меня здається, не в бойовому досвіді. А в томущо патріоти тупо закінчуються, а нових "вирощувати" дибіли-командири не здатні. Армією керують совки, яким на патріотизм (вибачаюсь) насрати. Ці совки (а вони в подавляючій більшості совки, навіть якщо ім років 40) займаються тим чимзаймалися все життя. У нас МПЗ-шнік це сама непотрібна і невміла людина. Ставлять тих хто ні на що краще не здатен. В кращому випадку вони займаються тим що гоняють алкашню. Патріотичне виховання і т.п. - це якась чужда для них фігня. Ну і взагалі атмосфера совка прсото "удручаюча". Мобіки-офіцери більш-менш вмєняємі і розумні, але без досвіду (тим більше з прохвесійним розподіленням воєнкоматами коли менеджерів кидають налаштовувати звязок, а сантєхнеіків керувати ротою), і проти системи не попреш, тому вливаються в цей колективних дібілізм. А контрачі-армєйці в основній масі якщо не відверта мразь то просто "совок", та ще й IQ у більшості як у абізяни (не дивно, бо до повномасштабної війни в армії залишались восновном тільки бездарі які не змогли досягнути нічого іншого в житті, ІМХО). Принаймі так в частині в якій я служу. Завданя виконуються скоріш "не благодаря а вопрєкі".
показать весь комментарий
16.03.2023 22:41 Ответить
u kacapov toje samoe, zakonchitsya vse tem, chto ostanutsya odni nubasy, rygaush4ie v okopah.
vse eto zatyanetsya eshe na 8-10 let, poka putin ne sdohnet.
net smysla idti v kontr-nastuplenie, vse ravno budet patovaya situaciya... nujno borotsya na drugih frontah... diplomatiya, ekonomika, specslujbamy... v konce koncov uchitsya snovidet' i uhodit' v drugie miry, kotorym net scheta, odinokie i bezgranichnye miry - vybiraite i uhodite... v etom mire pravyat sumashedshye tirany-obezyany.
показать весь комментарий
16.03.2023 22:48 Ответить
Чим більше мобілізованих, тим менше командування береже їх. Треба було берегти тих військових, які мали досвід бойових дій, а не перемелювати їх в м'ясорубці
показать весь комментарий
17.03.2023 00:32 Ответить
О, головнокомандувач у вигнанні прорізався. Стратєг, а ну, розповідай, як і чим тре було "не перемелювати" в лютому - квітні 2022 року?!? Хоча, я впевнений, що ти зараз розповіси, скільки тре було купити зірок смерті...
показать весь комментарий
17.03.2023 07:14 Ответить
зеленський - це просто "проект буратіно". Коли знищать патріотів, то тим, хто поставив зеленського, буде легше керувати країною
показать весь комментарий
17.03.2023 00:42 Ответить
буратіно беньович?
показать весь комментарий
19.03.2023 20:31 Ответить
From a German point of view, it is
"easy" to estimate losses of Ukraine.

9'000 and 13'000 are likely regular army only;
with Territorial Defense, National Guard,
Kraken Security Service, Border Guards,
and others it is safe to assume the real
death toll would be twice as many.

On YouTube channel of Denis Davidov,
a civilian airplane pilot,
who uploads a
10 to 20 minutes Update from Ukraine
at a daily basis,
he estimated,
seeing all the flags on graveyards,
deaths being 30 to 40 tsd,
several weeks ago.

And "causalities" could be easily estimated
trice as many: 40 tsd x 3 = 120 tsd of
death, wounded, deserted, missing, prisoner, whatever destiny - altogether.

So, Selinskyi keeping losses secret,
because he doesn't trust anyone,
is just paranoia of Selinskyi himself.

Selinskyi should be examined for
mental health problems.

Selinskyi's problem is his media addiction,
one could call narcissism,
giving daily "Updates of Ukraine" in the
Stupid Box called Tele (Far) Vision.

And Selinskyi doesn't care about foreigners,
because he does only speak Ukrainian,
without subtitles.

Selinskyi lies to both, the West and the Ukrainians,
likely because he had manouvred himself
into a position of impossibility,
by fighting back from the beginning,
despite him apparently misjudging Ruzzia
before the 24th of February.

If Selinskiy misjudged the situation before the war,
what did he proof to the population,
that he now does not misjudge anymore ?
показать весь комментарий
17.03.2023 03:05 Ответить
На питання, як вони цілий місяць перебувають не на фронті, а у Києві, обидва не захотіли відповідати. Натомість розповіли, що мінометній справі їх почали навчати лише через місяць після відправлення на фронт уже після ротації.

- Втрати у нас були невеликі, - розповідав Ігор Єршик. - Двоє «двохсотих», і двоє потрапили в полон. https://gpu.com.ua/korupcziya/dezertiri-i-mafiya-chastina-tretya/
показать весь комментарий
17.03.2023 08:34 Ответить
А цікаво скільки було оптимізму в армії рівно рік назад коли кацапи під Києвом стояли???
показать весь комментарий
17.03.2023 10:14 Ответить
"Німецький чиновник, який говорив на умовах анонімності, сказав, що Берлін оцінює українські втрати, включаючи загиблих і поранених, на рівні 120 000. "Вони не діляться з нами цією інформацією, тому що не довіряють нам", - сказав він. "

що тут дивного, ви ж там у Європах заради марнославства чи аби здатися своїм виборцям "компітентними типами при справі і в темі" вибовтаєте що завгодно. А воно нам потрібно?! Думаю, західні військові знають все що потрібно, а цивільним таку інфу повідомляти нідочого. Нехай хоч перебісяться від того що в них немає данних для аналітики і приводів почесати язика.
Законом про інформацію в нас передбачено розголошення інфи лише стосовно вусіляких природних катаклізмів і економіки і аж ніяк не щодо військових дій.
показать весь комментарий
17.03.2023 15:34 Ответить
Ще один аргумент що НАТО має втрутитись і закінчити війну.
показать весь комментарий
17.03.2023 17:33 Ответить
А чи велика проблема - готувати доросле населення "про всяк випадок"? Хлопці, які вже не спроможні воювати, але передати досвід - є. Бо сьогодні ти заброньований або захований під мамину спідницю, а завтра вже крім тебе і воювати нікому буде. А часу на підготовку вже може не бути. Замістьтого, аби перед тєлєком у шмарафоні тримати кулачки з вірою у ЗСУ і мліти від чергових будунових-аферістовічей про швидку перемогу.
показать весь комментарий
18.03.2023 06:56 Ответить
Сразу предупреждаю - да, я диванный стратег, и не горжусь этим. Моя точка зрения - из заголовка можно сделать вывод, что бывают войны, в которых потери не увеличиваются (ну типа никого не убивают на фронтах, я так понимаю) , и в которых страна оптимистична и наслаждается процессом. На нас напала по мощи вторая армия мира. Не по мозгам, а по железу. Так вот - ВСУ уже умножили на ноль ВСЮ КАДРОВУЮ АРМИЮ ПАРАШИ. За год. И железо, и мясо. Кадровую, ВТОРУЮ АРМИЮ МИРА. И сейчас уже речь идет об освобождении всей нашей территории, о контрнаступлении. Что значит "устали ждать"??? Это, *****, как вообще? Наше командование пытается минимизировать наши потери насколько возможно, поэтому аккумулирует технику, тренирует экипажи. Или ВСУ должны наступить, потому что у кого-то на цензоре пессимизм?
показать весь комментарий
19.03.2023 12:39 Ответить
Воевать должна страна,а не армия.Уряд ничего не делает.В стране никто на оборону не работает.ОПА плетет интриги и гнобит военных,а также колотит бабло.Терпим,бо неначасі.
показать весь комментарий
19.03.2023 22:54 Ответить