11747 посетителей онлайн
24 965 47

Щодо наявності оборонних позицій на півночі Харківщини

Автор: 

Питання та відповіді щодо проведених робіт:

  1. Чи побудовані лінії оборони?

- Три лінії оборони будувалися ВЦА навколо Харкова, значна кількість оборонних споруд створена, хоча лінії оборони не закінчені в повному обсязі.

Місто Вовчанськ – оборонні споруди, побудовані інженерними військами або іншими підрядниками, у місті та на околицях відсутні повністю.

Відстань між Харковом та Вовчанськом – обладнані окремі позиції та вузли оборони.

Бої тривають зараз на лінії польових укріплень наших військ, які будували наші воїни, розгорнутих вздовж кордону, прориви ворога зупиняються на імпровізованих позиціях, де зариватися доводиться сходу.

  1. Чому військові скаржаться на відсутність лінії оборони та чому наші війська, які ведуть бої, закопуються власними силами?

- Відео позицій, які показували по телебаченню як демонстрацію дій ВЦА, не відповідають умовам, які є на передньому краю. Планування оборони Харкова здійснено без урахування тактичної обстановки, і побудовані ВЦА лінії оборони не можуть використовуватися військами у цій битві. Перша лінія оборони будувалася в селі Липці, але чомусь у низині, під грядою висот, яка панує над селом, і в першу лінію оборони ця гряда висот чомусь не включена. Наші війська змушені обороняти село Глибоке та гряду висот перед Липцями, яка контролює кордон, оскільки здача висот призвела б до проникнення ворога в Липці та закріплення в забудові з подальшим просуванням. Взяття Липців дозволило б ворогу підтягнути артилерію і діставати до околиць Харкова. Панівна гряда висот прикрита лише польовими укріпленнями, які вирили самі солдати, але кількість та якість цих позицій недостатня стосовно поставлених завдань. Тому більша частина позицій облаштовується зараз, бо здавати рубіж Липці - Тернова для нас невигідно. Військові кажуть, що будувати першу лінію оборони усіма ресурсами треба було починати не далі ніж за 3-5 км від кордону, і цю лінію треба було б зробити глибокою, для забезпечення маневру в обороні. Очевидна дуже низька щільність мінування, міни не обмежують маневр ворога. Все це ворог добре бачить із дронів, так що інформація не секретна, а очевидна.

  1. Яка якість оборонних споруд?

- Є значна кількість оборонних споруд, бліндажів і траншей, які якісно побудовані в тилу будівельниками, є якісні польові укріплення та вузли спротиву на кордоні, побудовані воїнами. Але відсутній контроль якості та системність в обладнанні позицій у цілому по всій лінії. Перекриття траншей від навісного вогню та від скидів, маскування – ці питання у багатьох місцях недороблені. Великий дефіцит замаскованих позицій для артилерії, мінометів, бронетехніки, транспорту, що дуже обмежує маневр вогневих засобів та логістику. Таке враження, що планувальники не чули про дрони і не врахували це взагалі. Значна кількість будівельних матеріалів не була використана. Тому казати, що не будували конкретні об'єкти - не можна, є чимало якісних бліндажів та глибокі траншеї, але до якості всієї лінії оборони є великі питання.

  1. Чому не підготовлена оборона Вовчанська?

- Не зрозуміло, чому стратегічно вразливий Вовчанськ не захищений оборонними спорудами. Адже місто мало бути підготовлено до оборони. Тут не було ні мін, ні надійних захисних споруд. Тільки польові укріплення на кордоні. Мінування також недостатнє.

  1. Хто несе відповідальність?

- За оборону Харківщини свою частку відповідальності несуть:

Керівництво ЗСУ;
Командувач ОСУВ;
Командувач ОТУ;
Командири бригад;
Військово-цивільна адміністрація;
Ставка Верховного головнокомандувача.

Усі ці органи та посадовці неодноразово казали про готовність до відбиття нападу, про побудову ліній оборони. Але у реальності ми пропустили низку болючих ударів, які показали, що далеко не всі необхідні заходи здійснювалися. Хто конкретно та в якій мірі має відповідати - потрібно розбиратися. Сподіваюсь, що на третій рік війни Верховний головнокомандувач В. Зеленський та головнокомандувач ЗСУ О.Сирський захочуть подивитися, що з цього приводу радять стандарти НАТО, та проведуть аналіз попередніх дій за протоколом After action review. Бо ціна бігу по граблях керівників, які не бажають вчитися, – кров багатьох українських громадян.

Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+31
Влада розумово непридатних...
показать весь комментарий
18.05.2024 19:14
+25
Я би міг з цим погодитись в 22 році, але зараз все перелічене доводить що це влада зрадників. Вони прекрасно розуміють що роблять або не роблять. Тварюки...
показать весь комментарий
19.05.2024 08:17
+11
Коротше кажучи щось десь робилося так сяк на тяп-ляп.
А що ж можна зробити, коли гроші скомуніздити?
На залишок наліпили муляжів, щоб "відео" Зеленському було де запузирити.
показать весь комментарий
18.05.2024 20:13
Комментировать
Сортировать:
Влада розумово непридатних...
показать весь комментарий
18.05.2024 19:14 Ответить
Я би міг з цим погодитись в 22 році, але зараз все перелічене доводить що це влада зрадників. Вони прекрасно розуміють що роблять або не роблять. Тварюки...
показать весь комментарий
19.05.2024 08:17 Ответить
Зробили нас всіх, разом!..
показать весь комментарий
21.05.2024 09:30 Ответить
Чому тіки влада - у 19 році більшість українців виявилась непридатними до проживання в країні під назвою Україна - більшість втекла за кордон, інші - розкрадають у приречених на смерть - а залишок рже з ток-шоу зеленского. Країна мрій. Влада то верхівка соціуму - так би мовити вишенька на кучі лайна.
показать весь комментарий
19.05.2024 19:48 Ответить
Втікати почали масово у 2017 році,те що я особисто спостерігав це були фахівці з енергетики,вугільної промисловості з східних регіонів нашої Батьківщини з Дніпра,Кривого Рогу,а а 19 році нічого особливо не змінилось.
показать весь комментарий
20.05.2024 10:01 Ответить
Неправда. Втекла більшість лише в 2022, коли людина з українським паспортом отримала в Європі статус тимчасового захисту - фактично, стала прирівняною до громадян ЄС в усьому, крім виборів. До 2022 могли лише ішачити в Польщі, Чехії та країнах Балтії. І то, більшість цих, як ви пишете, "фахівців", працюють за кордоном не по спеціальності. Хіба, може, в кацапстані вони працюють по спеціальності. І то не факт...
показать весь комментарий
20.05.2024 11:38 Ответить
ніачом
показать весь комментарий
23.05.2024 08:36 Ответить
Керівництво ЗСУ;
Командувач ОСУВ;
Командувач ОТУ;
Командири бригад; Джерело:

Це "влада"?
показать весь комментарий
21.05.2024 14:05 Ответить
Ти список не дочитав до кінця? Щось завадило дочитати, але не завадило написати. Тіпа, «чукча не читатель, чукча писатель»?
показать весь комментарий
21.05.2024 21:09 Ответить
Перш ніж флудити, подивися повідомлення, на яке я написав комент. Автор "не помітив" зону відповідальності ВСУ чомусь, а побачив лише "владу". Шо, незручна правда відразу засліплює?
показать весь комментарий
22.05.2024 10:19 Ответить
https://www.facebook.com/zoyakazanzhy?__cft__[0]=AZWf57SE1FS0eZHGCYLrOSoY1Sb3cZ0GI8N6KRXaMI1_BCWPYP2mv5kDe8dbKd7G6g01D2J1WOO_nVmGHwUNvZ3r1YicAYWIuxDjYbR7zk99pP2KHPL9xYkgPViBN1F4w6SxVLNXIv5fLjf6DKcl4-Q1UtLD0kTUKtiwJi17uAHmAWivdvpdBMH2kLmVUAhvMP7r3ARMfz89IMZzW_c8YQAD4vDCJYn95JkQTLRrResUmg&__tn__=-UC%2CP-y-R Zoya Kazanzhy

https://www.facebook.com/zoyakazanzhy/posts/10227715604656757?__cft__[0]=AZWf57SE1FS0eZHGCYLrOSoY1Sb3cZ0GI8N6KRXaMI1_BCWPYP2mv5kDe8dbKd7G6g01D2J1WOO_nVmGHwUNvZ3r1YicAYWIuxDjYbR7zk99pP2KHPL9xYkgPViBN1F4w6SxVLNXIv5fLjf6DKcl4-Q1UtLD0kTUKtiwJi17uAHmAWivdvpdBMH2kLmVUAhvMP7r3ARMfz89IMZzW_c8YQAD4vDCJYn95JkQTLRrResUmg&__tn__=%2CO%2CP-y-R 16 год ·

Слуги перетворили парламент на незрозуміло що. Я не хочу порівнювати ні з шапіто, ні з цирком, щоб не ображати людей, які там працюють. Бо в цирку фіг попрацюєш без необхідної кваліфікації та підготовки. А от у Верховній Раді можна, як виявилось.

І наші, в більшості своїй «обдаровані» депутати, кожного дня, висолопивши язики від старання, вбивають парламентаризм в парламентсько-президентській країні.

Візьмемо, до прикладу, події останніх двох днів.

Спочатку нардеп Сергій Гривко (був колись в партії Наш край, а зараз, в Слузі народу), виніс на розгляд законопроєкт про податок на бездітність. Це він, як виявилось, придумав, як народжуваність підвищити. Коли у нього прямо спитали - ти *****? - нардеп образився і сказав, що суспільство не готове до обговорення його ідей і він відкликає свій законопроєкт.

З цим депутатом взагалі щось дивне коїться. Він вже реєстрував законопроєкт, в якому пропонував, щоб увʼязнені генерували електроенергію через велогенараційні установки. Розумієте, як людину пре?

Сьогодні фракція ЄС вимагала заслуховування премʼєра Шмигаля і міністра оборони Умєрова. Щоб зрозуміти, що у нас відбувається з будівництвом фортифіцікаційних споруд? Рада проголосувала дуже показово: тільки 118 голосів за. Іншим не важливо щось знати про фортифікації.

От скажіть, нормальні люди?

Також ВР відмовилась створювати тимчасову слідчу комісію по фортифікаціям.

І то правда, навіщо її створювати, коли очолить комісію якась умовна безугла, бігатиме потім від опозиційних депутатів, в результаті піде на єдиниймарафон і заявить, що фортифікацій у нас мільйони мільйонів і взагалі, все добре, ми лише трохи «пересуваємо кордон вглибину».

Також ВР відмовилась ставити на голосування законопроєкт про заборону упц мп. Своїх вони не здають за жодних обставин, як бачимо.

На жаль, в Раді притомних мало. Може, з півсотні. Тих, хто справді розуміє власне призначення, свою місію, хто має необхідний, в тому числі інтелектуальний потенціал працювати в найвищому законодавчому органі країни під час війни.

Всі інші - такоє. Хтось мовчки вирішує свої бізнес-питання, хтось продовжує косити під божевільного, як ото Безугла з Тищенком, щоб, в разі чого, визнали неосудними, хтось взагалі не розуміє, де він.

Але ж всі обрані законно, працюють легітимно, мають мандат від народу. А це означає, що питимуть вони нашу кров довго.

Мені дуже цікаво, а що кажуть ті, хто за ці одоробла голосував? Не всі ж 73 відсотки ідіоти, правда? Серед них є люди з вищою освітою, є ті, хто розуміє причинно- наслідкові дії, хто вміє оцінювати ризики. Що вони кажуть/думають? Хто в курсі? Їм оця хрєнотєнь як, добре заходить?
показать весь комментарий
22.05.2024 08:05 Ответить
Отим перерахованим начхати на стандарти НАТО. В них свої стандарти-д'єрмакозелені. І відповідальності у них не буде допоки вони при владі. А з влади вони по доброму не підуть.
показать весь комментарий
18.05.2024 19:32 Ответить
Коротше кажучи щось десь робилося так сяк на тяп-ляп.
А що ж можна зробити, коли гроші скомуніздити?
На залишок наліпили муляжів, щоб "відео" Зеленському було де запузирити.
показать весь комментарий
18.05.2024 20:13 Ответить
Із всього виходить, що робота з облаштування укріплень довірена долбойобам. Зато грошей трохи списали.
показать весь комментарий
18.05.2024 20:18 Ответить
Не списали,а перевели в зельоніє,і за кордон
показать весь комментарий
18.05.2024 22:04 Ответить
Марні сподівання. Наше недорозвинене створіння яке керує як країною, так і армією і на десятий рік війни (не дай боже якщо трапиться) нічому не навчиться.
показать весь комментарий
18.05.2024 22:05 Ответить
Якби Зелена Месія почитала би міфологію інших народів світу, хто такий Вова Путін і що таке Рангарьок чи Апокаліпсис, то не звинувачувала би свого попередника в тому, що немає миру. А мир від ЗЕ слід чекати на набагато гірших умовах, ніж мир від Порошенко.
І якось дивно від українського керівництва з такими підходами чекати перемогу на полі бою.
До речі, "стандарти НАТО" нічого не радять, що робити з такими, як Вова Путін. Завдяки жрецями культу Христа розуміння цих питань у світі за 2 тис років не дуже помінялось. Тому всі питання тут - до Папи Римського, Варфоломія і Епіфанія з Шевчуком.
показать весь комментарий
18.05.2024 22:07 Ответить
Їжакам має бути зрозуміло, що не 🐸 Месія є антагоністом Вови Путіна. Тому українським патріотам замість фільму "Слуга народу" бажано було би уважно подивитись американський фільм "Матриця", що є значно більш просунутим у цих питаннях, ніж "стандарти НАТО".🤠
показать весь комментарий
18.05.2024 22:14 Ответить
У мене лише одне питання:
Видєлєниє дєнєжниє срєдствА асвоєни сваєврємєнно і полнасттю?
показать весь комментарий
18.05.2024 22:16 Ответить
Одне питання і те риторичне...
показать весь комментарий
19.05.2024 18:37 Ответить
Головне увесь час збирати Ставку Верховного Головнокомандувача й сповіщати про це ЗМІ. Решта - не заслуговує уваги. Цікаво, хоч якийсь план чи проєкт був, чи просто списували гроші кому треба? Бо якщо був проєкт, то мали його узгодити з військовими (Генштабом, мабуть).
показать весь комментарий
19.05.2024 01:03 Ответить
План це до Безмозглоі.
показать весь комментарий
21.05.2024 21:11 Ответить
Не відому чому тільки зараз іде мова про те що за два роки нічого не зроблено. Дійсно на кордоні де знаходиться Вовчанськ важко що будувати не потрапивши під ворожий обстріл. Питання в іншому, чому нічого не побудовано було з 2014 року. Був дуже рекламований паркан Яценюка вздовж кордону. Але якщо країна в стадії війни, то треба щось більш впевнене з військової точки зору побудувати. Згадаємо з історії, лінія Маннргейма була побудована за більш ніж десять років до вторгнення червоної арміі, таке саме можно сказати і про лінію Мажино, на кордоні між Францією і Німеччиною. Але в нас що при нинішній, що при попередній владі нічого не було зроблено. Нажаль (((
показать весь комментарий
19.05.2024 03:12 Ответить
При переході через Альпи Ганнібал втратив трохи не половину своєї армії і більшість слонів, але все одно поліз. Цікаво, скільки людей в Карфагені знало про його СВО? А Альпи - це не паркан Яценюка і навіть не лінія Маннергейма.
Україні дуже повезло, що в Путіна відсутні якості полководця, які були в Ганнібала. Але і у римлян були тоді дуже достойні вожді, не 🤡. Тому й так.😕
показать весь комментарий
19.05.2024 10:24 Ответить
Здається, лінію Суровікіна русня будувала у схожих умовах. Там просто менше крали.
показать весь комментарий
19.05.2024 23:12 Ответить
Просто у лінії "суровікіна" був визначений уповноважений і відповідальний керівник суровікін і він не збирався зливати ЗСУ окуповані ним території.

У нас схоже Вовчанськ без укріплень був залишений навмисно
показать весь комментарий
20.05.2024 13:46 Ответить
А Авдіївку десять років тримали не укріплення, побудовані за Пороха? А нічого, що на стіну Яценюка виділили 3 лярди гривень, а на укріплення Зєльцмана вже понад 50 лярдів лише з держбюджету? І де укріплення? За 30 км від лінії фронту? Ну, то відводьте війська на 30 км, а то для простого солдата нічого не змінилося. Іксперд, мля... Якщо що, то я - 128 ОГШБр, Оріхів. І, так, ми без укріплень станом на сьогодні.
показать весь комментарий
21.05.2024 13:24 Ответить
Так по телемарафону сказали ж що Порошенко злодій, але по всіх 50-ти кримінальних справах порушених зеленими рехформаторами, Порох проходить свідком. Але ж електорату Зе про то не скажуть...
показать весь комментарий
22.05.2024 14:50 Ответить
Ставка Верховного головнокомандувача
клоуни 95-го кварталу
показать весь комментарий
19.05.2024 10:09 Ответить
пopусскиx Информ:
The Hotten Plan it's now in (План Хутона теперь навязан Германии).

And there is nothinh you can do To prevent this by your weiteres vorrücken:
The Date is full: Germany surrendered at AD. AH.05.через две тысячи двадцать четыре тысячи лет.

внимание 口п门 внимание
показать весь комментарий
19.05.2024 15:36 Ответить
Можливо то так умисно робиться:
Нібито все побудували, але частинку лишили ( приклад Вовчанськ).
І через цю частинку все стає непотрібним, але на піпірчику: ми будували, ми старалися, ми герої!.
Тим май зайнятися слідство, чи то була недолугість, чи умисний саботаж.
показать весь комментарий
19.05.2024 15:42 Ответить
Ви смішні. Слідство напише висновок і надасть його кому? Татарову чи дЄрьмаку? Чи колишньому міністру оборони Гєзнікаву ? Т
показать весь комментарий
19.05.2024 23:15 Ответить
Схоже Вовчанськ був навмисно залишений без укріплень.

Врахуйте побудовану за 340 лямів дорогу Хаків - Вовчанськ
показать весь комментарий
20.05.2024 13:49 Ответить
Історія з Чонгаром та ривком армії рф з Білорусі на Київ через Чорнобильську зону й північ київщини повторилися
показать весь комментарий
20.05.2024 13:53 Ответить
Як і раніше, у Бутусова винний будь-хто, але не зеленський. Добре, хоч Порошенко не винний
показать весь комментарий
19.05.2024 22:20 Ответить
Звісно, ситуацію з оборонними лініями на Харківщині потрібно виправляти всіма доступними способами.
Але якщо, невідкладно і публічно, не буде покарано начальника Харківської ОВЦА синєгубова, начальника інженерної служби ОТУ "Харків" та екс-командувача ОТУ "Харків" генерала галушкіна, подібна злочинна "діяльність зі зведення оборонних ліній повторюватиметься на всьому периметрі, озвученому Президентом.
Означену вище трійцю керівників не потрібно саджати в тюрму - їх потрібно відправити в штрафбат, командирами відділень, терміном на один рік.
Гниди. Скільки достойних людей поклали і ще покладуть свої життя через отаку злочинну бурхливу діяльність галушкіних-синєгубових?!
показать весь комментарий
20.05.2024 10:44 Ответить
Карні справи з успіхом заміняються перевіреним формулюванням "Відхід на більш вигідні рубежі"
показать весь комментарий
20.05.2024 13:54 Ответить
чи є,чи нема отих ліній оборони - вже немає ніякого значення, оскільки опа очевидно і планомірно йде до здачі Харкова. ну і, звісно, далі буде "все по плану" - по плану пуйла.
показать весь комментарий
20.05.2024 21:46 Ответить
Є тільки один надійний спосіб вирішити питання розкрадання грошей на побудові фортифікацій. Потрібно всіх винних починаючи із синьогубого і галушки посадити на палю і показати це по єдиному марафону. Після цього фортифікації будуть будуватись за добу, в полі зору росіян і ні копійки не буде вкрадено. На Русі саджали на палю, за козаччини саджали на палю. Прийшов час і зараз зрадників українського народу саджати на палю! Без цього втратимо Україну.
показать весь комментарий
20.05.2024 22:25 Ответить
Тобто, назначити стрілочників і показово покарати... бо ж оманський договорняк треба виконувати...
показать весь комментарий
22.05.2024 08:07 Ответить
Черговий текст ... Чергові факапи влади ...
Скільки не кажи "халва" - у роті солодше не стане.
показать весь комментарий
21.05.2024 14:08 Ответить
Харків місто ментов, где ви бачили працездатних мусоров.?
показать весь комментарий
22.05.2024 19:20 Ответить
Так, Вова Зеленський тобі набудує

https://www.youtube.com/watch?v=DWcmoLcY2aI&t=621s
показать весь комментарий
23.05.2024 12:36 Ответить
Чому досі не побудовані лінії оборони?! Відповідь одна. У ВСЬОМУ ВИННИЙ ОСОБИСТО зеленський, який узурпував владу та привів на посади осіб, які за самою суттю є Українофобами, тому як РОЗКРАСТИ 37 мільярдів на будівництві ліній оборони під час Війни за малий термін (а до цього ще у багатьох випадках на СОТНІ мільярдів) ще потрібно вміти! Термін дії самого "зе" ВЖЕ СКІНЧИВСЯ ще 21 травня ц.р. (уважно читайте статтю 104 Конституції України та Рішення Конституційного Суду України, тоді все зрозумієте), тому всі його (та 5-6 "ефективних менеджерів") ******* "вибрики" є Антизаконними та такими, що ведуть Україну лише до ПОРАЗКИ у війні та подальшого ЗНИКНЕННЯ з мапи Світу як держави! За суттю питання щодо якнайшвидшої побудови ліній оборони там, де вона Дійсно Потрібна. Перше. Всі ці роботи повинні проводити лише ІНЖЕНЕРНІ війська, штат яких повинен бути збільшений мінімум у 2 - 3 рази (ось куди потрібно відправляти служити "стійких ухилянтів"), а у штатах мех., танкових і мотопіхотних бригад повинні бути введені повноцінні ісб штатом не менші за 400-500 о/с та укомплектовані важкою технікою для риття окопів і облаштування ВОПів, РОПів, БРО, мінних полів, тощо. Друге. Техніку закуповувати за кордоном у будь кого за ті кошти, які ще мають виділити ВЦА та іншим "освоювачам" на облаштування оборони. Третє. Українцям ВЖЕ ПОРА ПРОКИНУТИСЬ та, нарешті, усвідомити, що чим довше знаходиться у президентському кріслі "чувак від шоубіза", тим вони все далі від перемоги у війні з московитами та все ближче до ПОРАЗКИ, наслідки від якої будуть непередбачуваними! А для того, щоб це не трапилось, - НЕ мовчить і Дійте за Конституцією України! П.С. Це моя особиста думка і якщо хто буде писати, що "це вороже іпсо", того відішлю до статті 34 Конституції України, а також у напрямку руху "русского воєнного корабля"...
показать весь комментарий
24.05.2024 09:20 Ответить