8134 посетителя онлайн
8 445 22

Формування армійських корпусів, які наказав створити Зеленський, гальмується через неквапливість міністра Умєрова

Автор: 

зсу

Щодо переформування українських військ на фронті у склад армійских корпусів, яке ухвалила Ставка Верховного головнокомандувача і про яке оголосив В.Зеленський.

 Головнокомандувач ЗСУ О.Сирський видав два тижні тому директиву щодо нових корпусів у війську, смуги відповідальності, термінів їх створення на фронті. Це рішення історичне, це перша реальна структурна реформа у силах оборони України щодо змін організації наземних військ. І армія хоче зробити це швидко.

Але реалізація цього рішення гальмується міністерством оборони. Річ у тому, що затвердження на посаду команирів корпусів в Україні головнокомандувач ЗСУ має погоджувати з міністром оборони. Це абсурд з точки зору розподілу повноважень та відповідальності, але і такий порядок міг би працювати, якби усе швидко підписувалось. Але у міністра оборони нема чомусь часу затверджувати кандидатури комкорів, у Києві ніяк руки до фронту не доходять.

Тому корпуси формуються, але... без призначення командирів, які мали б створювати собі штаб служби, набирати людей!

Щоб виконати рішення головнокомандувача у встановлені терміни, армія вирішила створити тимчасові посади - "формувачі корпусів", і призначили на ці посади військових, які не є командирами корпусів, але мають посади у оперативних командуваннях і можуть виконувати адміністративні функції.

Наприклад, запланований на командира 3-го армійського корпусу командир 3-ї штурмової бригади Андрій Білецький, якому першому Сирський запропонував стати комкором, досі не призначений на посаду.

Чи можна формувати корпуси швидко та організовано? Так, і це показали... міністр внутрішніх справ І.Клименко та командувач Нацгвардії О.Півненко.

Рішення про формування двох армійських корпусів Нацгвардії на базі 12-ї бригади "Азов" та 13-ї бригади "Хартія" МВС та НГУ ухвалили раніше, ще у грудні, і одразу призначили на посади командирів корпусів командирів даних бригад - Д.Прокопенка та І.Оболєнського. І не призначали "формувачів", не створювали проблеми підлеглим, а одразу весь управлінський апарат НГУ почав працювати на виконання даного рішення. І у міністра Клименка знайшовся час на ухвалення рішень та контроль виконання. І командувач Нацгвардії Півненко, який сам був на цій війні командиром бригади, подав кандидатів та пришвидшує формування своїх корпусів. Виявляється, все це можна робити у визначені терміни.

Якби Міноборони звернуло увагу на досвід МВС та НГУ, і допомогло Генштабу сформувати корпуси згідно з рішенням Ставки.

 Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+5
"...у міністра оборони нема чомусь часу затверджувати кандидатури комкорів..."

Бо затверджує все не ця дірка від нужника - Умєров, а його пахан Єрмак. А Єрмак у свою чергу повинен кандидатури комкорів узгоджувати з ФСБ. Як тут встигнути? Дружбани Єрмачка закінчилися, а інших не можна мовчки вмовити приймати гниле м'ясо і зіпсовані міни. Та й бздури Зеленського вже мало хто погоджується виконувати. То ж поки Зеленський-Єрмак-Умєров будуть верховодити - не буде нічого хорошого ні в ЗСУ, ні в країні.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:44
+4
Посадити умєрова на яйце за 17 гривень.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:07
+3
Та да, з корпусами зразу все зміниться і вони загонять орків за Можайск. Був такий письменник Гончар і в його романі "Людина і зброя" про 1941 рік один солдат, який вийшов з оточення, сказав: " Аби командували нами вміючи." Уже було про танки, літаки і затихли, тепер слідуюча тема - корпуса.
показать весь комментарий
17.02.2025 17:22
Комментировать
Сортировать:
Посадити умєрова на яйце за 17 гривень.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:07 Ответить
сейчас он признает только фаберже.
показать весь комментарий
17.02.2025 19:55 Ответить
"...у міністра оборони нема чомусь часу затверджувати кандидатури комкорів..."

Бо затверджує все не ця дірка від нужника - Умєров, а його пахан Єрмак. А Єрмак у свою чергу повинен кандидатури комкорів узгоджувати з ФСБ. Як тут встигнути? Дружбани Єрмачка закінчилися, а інших не можна мовчки вмовити приймати гниле м'ясо і зіпсовані міни. Та й бздури Зеленського вже мало хто погоджується виконувати. То ж поки Зеленський-Єрмак-Умєров будуть верховодити - не буде нічого хорошого ні в ЗСУ, ні в країні.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:44 Ответить
Та да, з корпусами зразу все зміниться і вони загонять орків за Можайск. Був такий письменник Гончар і в його романі "Людина і зброя" про 1941 рік один солдат, який вийшов з оточення, сказав: " Аби командували нами вміючи." Уже було про танки, літаки і затихли, тепер слідуюча тема - корпуса.
показать весь комментарий
17.02.2025 17:22 Ответить
Повністю. Уже за ці три роки скільки було "простих рішень" від любителів простих рішень: і дивізії, і корпуси, ледь не дійшли до армій з фронтами. Нє, ну а чьо, Ставка ВГК ж є..Теж саме і з різними "вундерваффе" різні "експерДи" тут вангували: от дадуть Хаймарси, от дадуть Петріоти, Абрамси, Леопарди, от дадуть Атакамси, от дадуть Ф-16, то ми тоді ого-го...Так само і тринділи про порушену логістику через Кримський міст і Чонгар, і про те, що Чорноморський флот втік в порти Плетенчук язиком ляпав...Ну, і де це все? Збулись ваші "прогнози"?
показать весь комментарий
17.02.2025 18:16 Ответить
дык танки, самолеты, ракеты надо было делать, есть все возможности, расчеты, дебет кредит, станки покупать, народ обучать, национализировать нужные энерго\ресурсы Ахметова, Шуфрича и ко, множить средства производства, строить подземные города, сносить многоэтажки под заводы и т.д. и т.п. а "корпуса" - ну, поговорить, написать бумажек, оно как-то проще и никто не тыкнет, типа, что за х*рня, почему не летает\не работает\не стреляет? почему руководит тупой кум\сват\брат с зарплатой в пару лямов, а не какой- то мало мальски образованный инженер который учил сопромат и скажет что к чему и чего не хватает - война вроде как.
показать весь комментарий
17.02.2025 20:02 Ответить
Я таку фразу читав у книзі "танкісти" , Івана Вовченка
показать весь комментарий
17.02.2025 22:01 Ответить
Читав Івана Вовченка, 1969 рік, могли бути повторення бо після чисток 37-го половина командирів полків перед війною була з сержантів після навчання і командування їхнє було не дуже порівняно з німецькими командирами полків які в першу світову були ротними і комбатами.
показать весь комментарий
18.02.2025 09:58 Ответить
сліпий із глухим: коли одне бидло керує іншим
показать весь комментарий
17.02.2025 19:11 Ответить
надо этнические батальоны формировать - тогда там всех сразу назначат. а то как-то все хохлы на одно лицо, тяжело различать. можно этого, который на двух госработах поставить, жужедилов вроде. он как раз на передке и узнает что покупать надо, сколько, когда и за сколько. да и работа непыльная, стреляют только, но это и так надолго, привыкать надо.
показать весь комментарий
17.02.2025 19:53 Ответить
Ха-ха-ха
показать весь комментарий
17.02.2025 22:02 Ответить
Не обманюйте себе і людей стосовно формуванням штабів корпусів Клименко,Півненко. Вони самі освіти не мають. Штаби потрібно готувати.Проводити індивідуальну підготовку та колективну ( злагодження) Осбобовий склад повинен вміти вести бойові документи, працювати з таємними докувентами вміти іх передавати через засоби звязку гарантованої стійкості, приймати участь в етапах планування операціі і в складі бойових змін управляти військовими частинами. Необхідно використати весь потенціал Уаціонального Університету Оборони України. Залучити досвідчених фахівців які готові це робити. А в НГУ вони абсолютно далекі що таке авіація, ракетні війська, Знову нормальну спаву перетворять в піар акцію.
показать весь комментарий
17.02.2025 20:17 Ответить
Татари бакшиш вимагають!
показать весь комментарий
18.02.2025 07:49 Ответить
Ніколи,готується до рамадану.
показать весь комментарий
18.02.2025 08:07 Ответить
все ж просто

Оманська Гнида робить вигляд що нібито приймає правильне рішення і ЗНАЄ що це рішення саботують НАЗНАЧЕНІ НИМ ЖЕ "потужні менеджери"

гра на публіку, потужної Гниди ))
показать весь комментарий
18.02.2025 09:28 Ответить
МОУ - чебурек, который должен утверждать комкоров, никогда не служил в армии, чего вы от него хотите? - это как от уборщицы просить согласование министров
показать весь комментарий
18.02.2025 14:27 Ответить
умеров узурпатор щоб його розірвало.
показать весь комментарий
18.02.2025 18:07 Ответить
А яким боком МО до призначення керівництва військами?
показать весь комментарий
18.02.2025 19:05 Ответить
Поки міністр всю пахлаву не продасть, призначень не буде
показать весь комментарий
19.02.2025 12:02 Ответить
Це ще раз доказує, що ця розжеріла свиня умеров нічого не вирішую і тільки займається саботажем під керівництвом дерьмака. Але ж прийде час і бути йому цапом - відбувайлом!!!
показать весь комментарий
22.02.2025 20:11 Ответить