4752 посетителя онлайн
12 893 48

Про демобілізацію і СЗЧ

Автор: Игорь Криворучко

ігор,криворучко

Я не самий матьорий воєвака в ЗСУ. Мій бойовий шлях достойний, але якщо бути чесним, то середньостатистичний.

Чотири дні тому Бутусов опублікував пост про пацанів, які вже 215-ту добу тримають оборону в оточенні.

В мене такого п#здеця й близько не було.

Але тим не менше я знаю відчуття, коли під час бою німіють кінцівки. Коли потрібно терміново вести вогонь або спорядити патрони в магазин, але ти не можеш це зробити через оніміння верхніх кінцівок. Бо до того ти набув гриж, протрузій та гідромієлію тягаючи автомат з додатковим БК і гранатомет з пострілами. Як втрачаєш можливість рухатись, бо заклинило спину, а перед цим ти в бронежилеті й касці намагався перемістити тіло загиблого. Пам'ятаю ці панічні відчуття власної безпорадності.

Колись, після хімічної атаки в мене перестав працювати носовий клапан. Дихання було можливе тільки ротом. В медичній частині А4615 отоларинголог сказав, що так навіть краще - він колишній спортсмен, спортсмени дихають ротом, а ніс людині взагалі-то не дуже й потрібен. Виписав рецепт на 10 таблеток парацетамолу по 500 мг і 5 днів звільнення від фізичних навантажень.

Нещодавно солдат за кермом в'#бався у отбойник. Не сонний, тверезий, з великим водійським досвідом. Втратив свідомість - наслідки контузій.

Люди, за пів року планують конкретну дату відпустки, щоб родина приїхала з-за кордону, але відпустку не дають - бо вона на розсуд командира в/ч, а він вважає недоречним. Люди яких не відпускають на власне весілля з тих само причин. Жінки, які втомилися чекати і йдуть до іншого, бо її чоловік вже не той, та й "нової версії старого чоловіка" ж теж немає. Діти, які не йдуть на руки до батька, бо він вже не той та й від того вони відвикли.

Припустимо ті пацани, що зараз 215-ту добу тримають оборону в оточенні, сьогодні повертаються. Миються, відсипаються, їдять. І треба знову заступати на позицію, бо людей немає. Стає вибір - знову заступити на позицію і жити в такому режимі до 60 років, знайти можливість для списання або ж з'#батися в СЗЧ. Як гадаєте, до якого вибору врешті схилятимуться військовослужбовці?

Сьогодні вийшли на волю полковник Лапін і генерал Галушкін. Їх звинувачували в неналежній підготовці оборони Харківської області. Там загинуло дох#я наших солдатів і врешті-решт саме солдатів назвуть винними. Для керівництва немає іншого покарання, аніж переведення на іншу посаду. Невже влада не усвідомлює, що солдатське середовище за цим слідкує і це знищує довіру до владних інституцій та підриває бойовий дух?!

Скажу чесно: мене в армії тримає моральна відповідальність перед сином. Тому я не маю зальотів чи відмов, щодня намагаюся ставати в професіональному плані кращим ніж був вчора. В мене зберігається емоційний зв'язок із сином - він радіє моєму голосу, любить бавиться з моїми речами, намагається щось розповідати. Я не хочу, щоб якийсь мій негідний вчинок став приводом для того, щоб якісь інші діти могли йому ним в майбутньому дорікати. Тому я терпляче чекаю на людське вирішення питання демобілізації. Не ротації, де ти потрапиш в колонію-поселення з безкінечними нарядами і морем побутових задач. А повноцінного дембеля, де я знову відчую себе вільною людиною. Тому якщо я відчую, що відносини з сином псуються, що він відвикає від мене - я готовий витратити все зароблене на хабарі тим, хто дасть законну підставу списатися, тільки щоб відновити наш емоційний зв'язок зі Святом. Саме він - понад усе в моєму всесвіті.

А моралізатори та адепти історій про перемогу, Сибір, Другу світову, що кожен наближає перемогу на своєму місці та іншу х#єту лишіть собі і з ними йдіть нах#й!

 Ігор Криворучко

Топ комментарии
+24
мотивацію, моральний дух та бажання Українців захищатися
Так от у мене воно вже на нулі. Можна мені на дємбєль? Я вже ненавиджу Україну майже так само як і кацапію. При тому що в 22-му пішов добровільно. хахаха. Дібіл, визнаю )
І доречі, чомусь всі "пі*расять" лише ТЦК, рідше - владу, а до армії довіра 90%. Дивно, адже вони роблять це разом (С) (знищують мотивацію, моральний дух і бажання).
показать весь комментарий
20.07.2025 10:21 Ответить
+12
Так кроти - зрадники у владі й працюють 24/7 щоб звести на 0(нуль) мотивацію, моральний дух та бажання Українців захищатися. Невже це досі не зрозуміло чи просто небажання визнати?
Х7йло та рашисти зрозуміли що Україну не перемогти якщо не звести на нуль бажання Українців захищатись.
показать весь комментарий
20.07.2025 10:07 Ответить
+12
Про яку демобілізацію може бути мова якщо як тільки з'являються якісь "зайві" резерви у нас раптово організовується нова фортеця, Кринки, Курський наступ, щоб ці резерви спалити?
показать весь комментарий
20.07.2025 15:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так кроти - зрадники у владі й працюють 24/7 щоб звести на 0(нуль) мотивацію, моральний дух та бажання Українців захищатися. Невже це досі не зрозуміло чи просто небажання визнати?
Х7йло та рашисти зрозуміли що Україну не перемогти якщо не звести на нуль бажання Українців захищатись.
показать весь комментарий
20.07.2025 10:07 Ответить
мотивацію, моральний дух та бажання Українців захищатися
Так от у мене воно вже на нулі. Можна мені на дємбєль? Я вже ненавиджу Україну майже так само як і кацапію. При тому що в 22-му пішов добровільно. хахаха. Дібіл, визнаю )
І доречі, чомусь всі "пі*расять" лише ТЦК, рідше - владу, а до армії довіра 90%. Дивно, адже вони роблять це разом (С) (знищують мотивацію, моральний дух і бажання).
показать весь комментарий
20.07.2025 10:21 Ответить
Абсолютно погоджуюсь і підтримую Вас. Чомусь немає під вашим дописом десятків тилових патріотів- нафронтників єдина проблема яких - це нестача людей в ЗСУ .Але при цьому ігнорують корупцію, совкове командування та перетворення солдат в безправних кріпаків. Мовчать про те,що потрібно трансформувати армію , ставлення до простого солдата: прозорі контракти , достойна оплата ,чіткі терміни служби ,відповідальність командирів .
Люди не будуть захишати державу ,в якій не бачать майбутнього для своїх дітей ...
показать весь комментарий
20.07.2025 14:52 Ответить
Командування не просто совкове, воно - п1д*рське. Розкажу один приклад. Дислокація в центрі України. Задача - треба викопати бліндаж. Ну окей, дєло такоє. Але літо, жара і всім влом. Знаходять екскаватор, договарюються, нанімають за свій рахунок, йдуть до командіра, то каже - буй, копайте лопатами. Задача не зробити щось, а максимально за16ати людей. Те саме і з відпустками, те саме у всьому. Просто познущатися, заставити ненавидіти всіх навкруги. Те саме з відпустками, те саме з усім. Купа тупих бєсполєзних задач. Шикування, дойобування до форми одежі, зачіски і т.д. Не знаю навіщо це робиться. Може щоб люди з більшою охотою сйобувались в бойові частини (хоча поки що восновном сйобуються лише в сзч), може просто кончені маньяки (але саме таких як правило ставлять в командіри - чим більша скотина тим вища посада), а може це таке ціленаправлене розвалювання армії - щоби людина тричи подумала йти в армію чи ухилятися. Не знаю. Я втомився і мені не хочеться розбиратися в сортах лайна. Просто факт. В бойових частинах винищення, в тилових - робиться все щоб люди не приносили ніякої користі (в т.ч. для бойових частин).
показать весь комментарий
21.07.2025 01:03 Ответить
"Але при цьому ігнорують корупцію, совкове командування та перетворення солдат в безправних кріпаків. "

шпундік ти знову ****** як троцький.
за галіме командування ти можеш нахрюкувати кому завгодно тільки не військовим, ми і без твоїх сопельок про це знаємо, як і про корупцію і все інше.
Але коли 60% чи скільки там підтримують кривавого ішака-дегенерата а потім приходиш ти такий весь в білому захисник ухилесів і починаєш один в один як русня розповідати казочки що це поганий Зєля у всьому винен - і в корупції і в совковому керуванні та кадрах - а бідних людей ні за шо ні про шо тягнуть в бусіки - то це просто жалюгідно.
показать весь комментарий
21.07.2025 11:52 Ответить
Зеля все рівно поганий, м'яко кажучі, і так він несе набагато більше відповідальність, чим звичайна людина. Як верховний головнокомандувач і президент. Згадайте який підйом був у людей в 2022 році, у 2023 році. Він це все проїбав.
показать весь комментарий
23.07.2025 12:20 Ответить
++
показать весь комментарий
22.07.2025 09:05 Ответить
Х7йло та рашисти зрозуміли що Україну не перемогти якщо не звести на нуль бажання Українців захищатись.

Цікава думка з Італії
показать весь комментарий
20.07.2025 12:25 Ответить
В чому путя винен? В тому, що за 41 місяц війни не підготували заміну таким як я, в тому, що в ЗСУ корупція і безвідповідальність, безкарність вищого офіцерського складу.
показать весь комментарий
20.07.2025 12:29 Ответить
Цікава правдива думка. Некомпетентна влада ігнорує гостре питання порядку та справедливості під час цієї жахливої війни. З цієї злочинної влади обов'язково буде спрос у майбутньому. Спокійно жити і відпочивати на вкрадені гроші не вийде ні у вас ні у ваших родичів, навіть за кордоном та під охороною.
показать весь комментарий
20.07.2025 10:10 Ответить
Тю, завжди виходить, а тут раптом не вийде. Приміть заспокійливе, звалять бистро і харашо
показать весь комментарий
21.07.2025 04:24 Ответить
Думаю навіть звалювати не будуть - їм й тут ніхто нічого не зробить, адже говнобурлєніє починається у чатах, в них же воно й закінчується.
показать весь комментарий
21.07.2025 08:15 Ответить
друже найбільша твоя моральна відповідальність перед твої сином це бути живим байдуже в який спосіб, так що не потрібно ризикувати життям заради рейтингів і кар'єр рабовласників і портянок!
показать весь комментарий
20.07.2025 10:21 Ответить
Залишається скористатись твоєю порадою і чекати поки тебе замочуть в сортирі...?, трохи раніше і ти напевно бив себе у груди і не признавався, що гнилого в душечці достатньо. За всі плюси і мінуси мали б бути моральна і матер'яльна відповідалність!.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:04 Ответить
А яка в тебе "моральна і матер'яльна відповідалність" сидячи у Гдині?
показать весь комментарий
21.07.2025 19:31 Ответить
Повністю підтримую доповіча. Обіцяють одне, роблять все навпаки. Казали, що на позиції будем тиждень і чотири дні відпочинку, по факту по місяцю хлопці сидять, обіцяли відпустки, що вже графіки є і тут пару чоловік з'їздили і все, заморозили відпустки і так далі...
показать весь комментарий
20.07.2025 12:07 Ответить
Так розказували після бзвп хлопці хотіли поїхати додому хоч на пару днів, командир особисто відбирав хто поїде хто ні (по симпатії чи по чому фіг його зна) так ще в обов'язково "на потреби" цієї військової частини скидували три тисячі гривень, бригада 153., так що там не заробляють тільки ліниві.
показать весь комментарий
20.07.2025 13:34 Ответить
Демобілізація не потрібна ні владі ні населенню в тилу.При демобілізації необхідно буде в 1шу чергу нормалізувати та посилити мобілізацію.Влада на броні заробляє,а населення надієтться пропетляти до,як зараз модно,-"закінчення війни"
показать весь комментарий
20.07.2025 13:34 Ответить
А хто це є, оце саме "населення", яке "надієтться пропетляти"?
показать весь комментарий
21.07.2025 19:34 Ответить
А моралізатори та адепти історій про перемогу, Сибір, Другу світову, що кожен наближає перемогу на своєму місці та іншу х#єту лишіть собі і з ними йдіть нах# Джерело: https://censor.net/ua/r3564048
Тут і добавити нічого
показать весь комментарий
20.07.2025 13:52 Ответить
Про яку демобілізацію може бути мова якщо як тільки з'являються якісь "зайві" резерви у нас раптово організовується нова фортеця, Кринки, Курський наступ, щоб ці резерви спалити?
показать весь комментарий
20.07.2025 15:08 Ответить
Може мета твору в тому що думка кожного хто зі зброєю став на захист України має першорівневе значення?
показать весь комментарий
21.07.2025 04:04 Ответить
Якби вище керівництво армії дбало за солдатів і щоб закінчити війну,воно би працювало на перемогу,а так кому воно потрібно.Відповідальності не має,ну загине якась сотня,тцк ще приженуть
показать весь комментарий
21.07.2025 01:02 Ответить
Так а де захищателі галушкіних пампушкіних, тіпа бойових содолєй і іншого зеленого генеральського гівна? Жоден ні за що не несе відповідальності. Жодному анічогісінько не загрожує ні на фронті, ні в тилу. Грошове забезпечення на оце тільки збільшується з року в рік. Генерали, полковники, майори роблять що захочуть. Відповідальності нуль. Корупція процвітає. Відповідно весь офіцерський состав в цілях безпеки необхідно перевірити в плані їхньої роботи на кацапів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:18 Ответить
Чудовий допис, посилання на нього необхідно наводити в постах позитивних блохерів, коментарях місцевих бойових дідів та закордонних полум'яних патріотів, які свого часу накивали п'ятами з України, а зараз готові незламно воювати з кацапами до останнього українця.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:58 Ответить
Все вірно, тільки місцевим ухилєсам теж необхідно цей допис наводити як нагадування про те що поки одні пердять на диванні інші рахують години і хвилини до кінця дня чи вахти на чергуванні.
А також всім тим хто голосував за зелених піторів а зараз ховається від відповідальності, розповідаючи казочки про те як він не повинен іти воювати за поганого зелінського бо голосував за хорошого, а потім хтось підмінив.
показать весь комментарий
21.07.2025 13:04 Ответить
Вибачте, я теж про ухилесів, я б свому ворогу на побажав опинитись в ЗСУ, особливо в 2025 році.
показать весь комментарий
22.07.2025 10:39 Ответить
Все дуже добре і зрозуміло написано.
Молодець.
показать весь комментарий
21.07.2025 10:09 Ответить
Держава ні пуганих депутатов.
показать весь комментарий
21.07.2025 13:48 Ответить
"...Тому я терпляче чекаю на людське вирішення питання демобілізації..."
Проблема в тому, що демобілізації не буде, поки не вирішене питання мобілізації. А цю проблему влада вирішувати не хоче, бо втратись підтримку "партії ухилянтів" на виборах. Вона думає про рейтинги, а не про Україну(
Одна надія на Вас і таких як Ви. Поки Ви тримаєтесь, Україна живе.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:29 Ответить
Ну навіщо тут брехати? Зеля ж сказав вже, що дембель лише після перемоги. І ніяке посилення мобілізації не вирішить питання де обвлізації. Ніхто рабів вже на волю не пустить
показать весь комментарий
22.07.2025 23:15 Ответить
А вам то яке діло пане поляче? Сидіть уже там та не лізьте у наші справи)
показать весь комментарий
23.07.2025 21:21 Ответить
Воювати, захищаючи Україну, мають УСІ громадяни віком 18-60 років, незалежно від соціального статусу, професії і сімейного стану. Насамперед слід відмінити обмеження призову до СОУ "дітей" від 18 рочків до 25 років, ліквідувати привілей ухилянства за три оргазми (троє і більше дітей) + усіляких студентів/аспірантів, для тилових поліціянті і прокурорів запровадити обов"язкову службу на нулі протягом пів року з подальшим поверненням на посаду на тіж пів року, якщо людина там дійсно необхідна (потрапляння на службу в МВС і прокуратуру - тільки через службу на нулі у бойових умовах після отримання статусу УБД). За ухилянство і СЗЧ - довічне ув"язнення з повною конфіскацією майна на користь сімей загиблих і важкопоранених воїнів та оборонних статей держбюджету. Після усього цього запровадити обов"язкові щопіврічні відпустки на 15 діб для воїнів на нулі. Дефіциту лідей к війську бути неповинно, оскільки дефіцит людського ресурсу - ознака неефективної роботи компетентних органів. За хабарництво під час воєнного стану - довічне ув"язнення з повною конфіскацією майна для солдатів/сержантів та розстріл з конфіскацією для офіцерів усіх рангів. Жорсткі закони і жорсткі дії та тотальна дисципліна - запорука виживання нації. Шмарклежуйство у боротьбі з кацапськими звірами подібно смерті народу і держави.
показать весь комментарий
21.07.2025 20:59 Ответить
Ви вже на фронті?
показать весь комментарий
23.07.2025 12:22 Ответить
останій абзац ++
показать весь комментарий
24.07.2025 18:45 Ответить