10208 посетителей онлайн

Оккупанты открыли шлюзы на Каховской ГЭС и затопили собственные позиции. ВИДЕО

Оккупанты продолжают усложнять ситуацию вокруг Каховского водохранилища. Захватчики открыли шлюзы на Каховской ГЭС и затопили свои позиции.

Новое видео с Каховской ГЭС свидетельствует о продолжении неконтролируемого сброса воды. Подтоплены побережья Новой Каховки и позиции оккупантов, информирует Цензор.НЕТ.

На снятом видео видно, что через открытые и частично разрушенные оккупантами шандоры Каховской ГЭС неконтролируемо вытекают мощные потоки воды. Видно также повышенный уровень воды в Днепре и подтопленное побережье в Новой Каховке.

Кроме того, оккупационные телеграм-каналы сообщают об угрозе прорыва плотины Каховской ГЭС, публикуя фото затопления позиций российских войск.

Оккупанты открыли шлюзы на Каховской ГЭС и затопили собственные позиции 01

Топ комментарии
+39
А що можна очікувати від дебілів, які свого часу рили окопи в "рудому лісі"?
показать весь комментарий
16.05.2023 19:15 Ответить
+20
чего ждали от ******* раССеянскмх чертей? это не люди, а стадо сатаны - КОЗЛИЩА. Прокляты. Геена Огненная ждет андрофагов- березовых обезьян.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:13 Ответить
+17
їм можна...там одні іхтіандри в окопах..
показать весь комментарий
16.05.2023 19:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так и запишемо!
показать весь комментарий
16.05.2023 19:07 Ответить
Навіть я, не житель тих місць, знаю, що лівий берег пологий, а миє Дніпро західну частину - правий берег. Тому правий берег вищий. Кацапам прийшов час помивки? Затопили самі себе.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:09 Ответить
эффект бера для північної півкулі. сила коріоліса працює ))
показать весь комментарий
16.05.2023 19:37 Ответить
Йолопи.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:10 Ответить
їм можна...там одні іхтіандри в окопах..
показать весь комментарий
16.05.2023 19:11 Ответить
чего ждали от ******* раССеянскмх чертей? это не люди, а стадо сатаны - КОЗЛИЩА. Прокляты. Геена Огненная ждет андрофагов- березовых обезьян.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:13 Ответить
А що можна очікувати від дебілів, які свого часу рили окопи в "рудому лісі"?
показать весь комментарий
16.05.2023 19:15 Ответить
Коли вони тільки почали рити окопи вздовж берега, то місцями взялися близько і в них почала збиратися вода)))
Тож зараз не здивований їхнім «пригодам». Прийдеться застосувати секретну зброю - «смекалку»))
показать весь комментарий
16.05.2023 19:17 Ответить
чомусь здається що при жесті доброї волі кацапи підірвуть дамбу
показать весь комментарий
16.05.2023 19:24 Ответить
Їм ще розбитого корита не вистачає. Тоді б це була ******* казка про золоту рибку.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:26 Ответить
показать весь комментарий
16.05.2023 19:28 Ответить
Я думаю тут важно знать менталитет кассабов. Они руководствуются эмоциями и мифами которые сами придумали. А не здравым смыслом. Вот и тут, я думаю, они просто хотели сделать дерьмо Украине, попортив всё до чего могли дотянуться. А вот "зачем?" - этот вопрос они вероятно не задавали себе.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:34 Ответить
Зачем они это сделали, понятно. Непонятно пока только, на сколько дней это продлит их пребывание на левом берегу Днепра.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:35 Ответить
Пропаганда в дії. Насправді все доволі просто. Вмикайте мізки, в кого вони залишились.
показать весь комментарий
16.05.2023 19:46 Ответить
Крим без води залишити?
показать весь комментарий
16.05.2023 20:14 Ответить
А що - у них щось змінилося у мізках? Досить згадать підрив Дніпрогесу чи дамби Істринського водосховища Вбили своїх людей набагато більше ніж німців!
показать весь комментарий
16.05.2023 19:48 Ответить
На жаль тут кацапи нє смогут павтаріть, щоб гарно потопити своїх, як Йоська. Адже цій греблі до Дніпрогесу, як мосьці до слона. От я б хотів, щоб кацапи здуру підірвали ту дамбу зараз, бо думаю, що крім підтоплень впринципі навряд чи получиться катастрофічна шкода з величезною кількістю жертв. Хіба що утопиться якись п'яний кацап здуру. Ну і до Криму і в Крим нам легше буде наступати, коли не буде загрози, що кацапи це зроблять уже у нас за спинами ( я маю на увазі підрив дамби уже під час нашого наступу)
І головна користь - Великий Луг нарешті б знову проявився і за років десять міг би знову забуяти.
А воду на наш Крим можна буде подавати з Дніпрогесу. Думаю, будівництво 150-200 км каналу звідти швидко б окупилося за рахунок отримання майже 2000 квадратних кілометрів цінних земель Великого Лугу і відсутності насосних станцій для підйому води в Крим.
показать весь комментарий
16.05.2023 21:17 Ответить
А чим ти будеш охолоджувать реактори ЗАЕС? САме цим нас кацапи зараз і шантажують! Миколаїв навіть не був захоплений - але що таке "солона вода в кранах" - довідався! Тут один "вумнік" мені написав про "організацію судноплавства на Південному Бузі" Я його спитався - чи бачив він його? На тій же Миколаївщині пороги з глибиною в деяких місцях не більше півметра І перепади висот на порогах - до 50 м на 300-400 м протяжності річки Так він запропонував (як і ти) - "пробить канал" Пишу - "Ага! У гранітному масиві! Коли в деяких місцях русло ріки - нижче рівня землі на 150-200 м Південний Буг промивав його три мільйони років а ти хочеш його пробить "вольовим рішенням" за рік-два? "
Каховське водосховище якраз і створювалося як "накопичувальна водойма" для Таврії та Криму - щоб накопичувать її під час весняного водопілля та витрачать рівномірно в літній період
А "насосні станції для підйому води в Крим" знаходяться саме в самому Криму - південніше Джанкоя Без них вода з твого "каналу" просто потече в Сиваш та Чорне море - затопивши Перекопський перешийок!
показать весь комментарий
17.05.2023 07:59 Ответить
Щодо насосних станцій біля Джанкоя згоден, протупив, тут нічим бити.
Щодо ЗАЕС десь чув, що то не проблема, бо там є самодостатні охолоджувальні водойми до 8 квадратних кілометрів, вони якраз створені на випадок різкого спаду рівня води з водосховища.
Щодо граніту на жаль теж нічим заперечити. Але, думаю, при потребі, щось там можна було б придумати. Банально - канал-віадук прямо понад самим Дніпром, щоб пройти проблемні кілька кілометрів.
Змогли б цю проблему вирішити - і вода з 60-70 м над рівнем моря пішла б не тільки в готову систему каналів, а й дала змогу зрошувати більш вищі ділянки над Мелітополем.
Ну і, звичайно, щодо накопичення води з весняного водопілля, на жаль, теж важко не погодитись, проблемка.
Проте Великий Луг однаково чомусь манить.
А ще б я зафігачив канал через Манич з Азовського моря прямо на Каспій, щоб вода самоплином ішла туди, що б дало можливість хоч трохи підняти рівень моря. Ну то совсєм другая історія...
показать весь комментарий
17.05.2023 10:01 Ответить
"Самодостатні водойми" це як "пляшка-півторачка" бензину в багажнику - до АЗС доїхать можна А далі? Адже відбудова дамби та шлюзів - робота мінімум на півроку! Вони створювалися як аварійні - коли можна аварійно відкрить шлюзи на всьому дніпровському каскаді ГЕС та заповнить швидко Каховське
Вода з Каховського водосховища іде "самопливом" лише тому, що стоїть дамба Тобто рівень води у Дніпрі піднятий штучно Захочуть кацапи "напаскудить" Україні - спустять його Коли на Крим та кримчан їм "насрать" буде
Щодо "Великого Лугу" - якщо запустить після війни масово земснаряди та вибрать той мул що заліг на дні водосховища - то ми отримаємо масу родючого грунту яким можна вкрить всі "Олешківські піски" чи південь Херсонщини і зробить їх "оазою"
А стосовно "Манича" - не сміши людей! Що воно дасть? "Каспій витягнутий із півночі на південь майже на 1200 км, середня ширина 320 км, довжина берегової лінії близько 7 тис. км. Площа близько 371 тис. км²; рівень на 28,5 м нижчий за рівень Світового океану (1969), максимальна глибина 1025 м, солоність 1,15 %."
Звідки й куди ти збираєшся воду лить? Азовське море з"єднане через Чорне зі світовим океаном! (зараз рівень води в Каспії ще нижчий - бо півстоліття вода з Волги активно зрошує Волгоградську Саратовську та Астраханську області А також Калмикію)
Підняття рівня Каспію "запре" води Волги (що полегшить кацапам судохідство та землеробство у південному Поволжі Крім того - затопить прибережні землі Казахстану та Азербайджану Нам ця "грусть" з "майже союзниками" потрібна? Тай як фізично це зробить? Адже це - територія Росії
показать весь комментарий
17.05.2023 11:03 Ответить
Манич міг би стати чимось на кшталт Дарданели-Босфор. Казахстан зміг би мати вихід в Чорне море а ми в Каспійське. Танкери з нафтою газом напряму до нас, наше збіжжя - туди. Площу водного дзеркала з близько 371 тис. км² легко можна збільшити наскільки забажаєш, хоча б і до 500 тис. км², причому за рахунок в основному пустель і солончаків, це б збільшило кількість випаровування води, що б призвело в цілому до пом'якшення клімату в тому регіоні, причому, можливо б деякі пустелі перетворилися б на напівпустелі. Азербайджан легко зміг би скористатися досвідом Нідерландів і захистити свої землі дамбами, взамін отримав би вихід в Чорне море. Ну і головне, Кубань - незалежна держава в майбутньому, мала б кордон з Вялікім Войском Донскім саме по цій протоці.
Згоден, це проет типу Нью-Васікі Остапа Бандери Бендера. Але чому б і не помріяти. Однаково реалістичніше, ніж колонізація Марса. Зараннє згоден, що це все нереально. Сперачатись не буду.
показать весь комментарий
17.05.2023 21:40 Ответить
показать весь комментарий
16.05.2023 20:03 Ответить
Это из серии деды воевали можем повторить. Днепрогэс корда красная армия подорвала то утопили только солдат около десяти тысяч.
показать весь комментарий
16.05.2023 20:08 Ответить
Логіка кацапів - давайте знищимо свої позиції самі, щоб українцям не було що захоплювати. Логіка мені подобається. Тільки позиції треба нищити аж до Уралу. Так надійніше. Тоді в українців просто не буде потреби заходити а територію кацапії. 😊
показать весь комментарий
16.05.2023 20:17 Ответить
Мені здається, що кацапи спускають воду поступово, щоб на досить довгий час перетворити лівобережну зону на болото, малопрохідне для важкої техніки. Крім того, якщо б ми підірвали плотину, і випустили одночасно велику масу води, це завдало б кацапам значно більшої шкоди, ніж поступове підтоплення, яке відбувається зараз. Але розрахунки можуть зробити лише спеціалісти, яким відомі точні параметри.
показать весь комментарий
16.05.2023 21:06 Ответить
а поки рекомендую карту з висотами https://www.floodmap.net/ https://www.floodmap.net/

там ставите наприклад 5 м і дивитесь, що буде залито. Так ми зможемо мати уяву про стан речей ще до висновків експертів.
показать весь комментарий
16.05.2023 21:23 Ответить
Складна задача. Зразу ж за греблею одномоментно вода підніметься на 12 м. (згідно розрахунків, результати яких наведені на Вікі в статті про каховську ГЕС), але лише на невеликий час. А для розрахунку наступного режиму в часі даних немає. Дуже складний рельєф, але розтікання піде по великій площі. Катастрофи, я думаю, не буде. Але, з іншого боку, Кримський канал пересохне.
показать весь комментарий
16.05.2023 21:52 Ответить
показать весь комментарий
16.05.2023 21:26 Ответить
Что ни делает дурак,все он делает не так
показать весь комментарий
16.05.2023 21:39 Ответить
Наслідки підриву греблі Каховської ГЕС:

https://dnister.in.ua/articles/242095/yak-diyati-yakscho-okupanti-pidirvut-kahovsku-gres-yaki-budut-ekologichni-naslidki-cih-dij
показать весь комментарий
16.05.2023 21:56 Ответить
Нє, ну чому одічалиє не можуть не замахнутися (вкотре вже!!!) на Премію Дарвіна?
Це що, така нова зкріпа?
показать весь комментарий
18.05.2023 02:46 Ответить
А для чего войска РФ затапливают собственные позиции?
показать весь комментарий
06.06.2023 10:56 Ответить