9571 посетитель онлайн

Раритетный советский танк Т-54 на вооружении россиян. ВИДЕО

Российская армия активно использует устаревшее оружие, произведенное во времена СССР в середине прошлого века.

Об этом на своей странице в соцсети пишет главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов и публикует видеозапись применения оккупантами танка Т-54, производство которого началось в 1948 году.

"Раритетный советский танк Т-54 на вооружении россиян в оккупированном Крыму. Начал выпускаться в 1948 году. Т-34, спишь?", - пишет он в комментарии.

Топ комментарии
+30
Желание поржать таки никуда не исчезло. Ржали над "Орланами", над "мопедами" пришла очередь танков. Я бы понял юмор, если бы мы ежемесячно давали фронту десяток "Оплотов", но увы. Автомат АК-47 был принят на вооружение в 1949 г, тем не менее стреляет и убивает. У этого калибр побольше. Если есть достаточно снарядов почему бы и не использовать.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:18
+18
Всё дело в том, что этот раритет СТРЕЛЯЕТ. И этого у них много.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:38
+17
диды ваевали
показать весь комментарий
30.06.2023 13:05
Комментировать
Сортировать:
диды ваевали
показать весь комментарий
30.06.2023 13:05 Ответить
диды ваевали и нам передали
показать весь комментарий
30.06.2023 13:19 Ответить
скоро чапаева і петьку відкопають-на палку і уперед
показать весь комментарий
30.06.2023 13:31 Ответить
кацапи їх закопують і використовують як артилерію
показать весь комментарий
30.06.2023 17:06 Ответить
Всё дело в том, что этот раритет СТРЕЛЯЕТ. И этого у них много.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:38 Ответить
1000%
стоїть врите в землю, плюс мінус броня від уламків снарядів захищає екіпаж,буде виведено з ладу лише прямим попаданням , цих т54 як і бк до них на раші вистачає. Так що немає нам чого сміятися панов
показать весь комментарий
30.06.2023 13:43 Ответить
З землі так, а дрони чи ПТРК Джевелін/Стугна, що б'ють з гори?
БК багато так, але за яких умов зберігалися пороха та підривачі? Такими снарядами лише цвяхи забивати.
Все не так однозначно, Кант помилявся: кількість руського лайна не переходить у його якість.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:34 Ответить
ти б бачив скільки там підари понаривали то б змінив свою уяву
Анк в канонічні ти хрен обнаружиш а не то що з дрона підбити
показать весь комментарий
30.06.2023 16:20 Ответить
Лук і стріли теж стріляють. Але цього треба вчитися. Хто вміє поводитися з трактором/Т54 ? Багато таких?
показать весь комментарий
30.06.2023 13:46 Ответить
можеш не вірити, але такі ще є.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:44 Ответить
Маразм крепчал и танки наши быстры.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:08 Ответить
Та хоч Т-34 коли в тебе лише автомат та гранати.
показать весь комментарий
01.07.2023 14:08 Ответить
м 113 якого року? В будь якому випадку це досить небезпечна зброя.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:08 Ответить
Перша версія 1963 року, остання 1987р. Т-54 випускали до 1974.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:46 Ответить
Кацапське гавно на 40 років відстає, даже одного року випуску з західним. Каменюка теж опасна для здоровья і якісь папуаси вважають її найкращою зброєю.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:13 Ответить
Тим не менш м113 для росіян виглядає як неймовірна ******* бмп. Наприклад пару тижнів назад на відео вони захоплений м113 назвали ******** бмп бредлі та нахвалювали його. Між росіянами та колективним заходом просто неймовірна технологічна прірва
показать весь комментарий
30.06.2023 15:09 Ответить
І до речі це відповідь тим, хто каже Росія наробить швидко 100500 нових танків. Не наробить. Тягне старі на фронт.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:10 Ответить
Можливий варіант,що поки тягне старе,виробляє нове.Тим більше,що вони поки мамштабно не наступають,а танк це виключно зброя наступу.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:18 Ответить
а что ж они делали зимой??
показать весь комментарий
30.06.2023 13:31 Ответить
Да точно ,что не сидели сложа руки.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:36 Ответить
Там нема потужностей здатних саме на виробництво НОВИХ.
Усе що було від совка порізали, або перепрофілювали на РЕМОНТ.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:29 Ответить
Поцікавтеся контрактами Уралвагонзаводу до війни-будете здивовані.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:34 Ответить
Ремонт і відновлення (зняття з консервації)
Покажіть мені вашу інформацію, буду здивований.
Чи ви про Т-14 ?
показать весь комментарий
30.06.2023 15:36 Ответить
Армата-то мертвонародженне лайно,ставше вже міфом,в який самі кацапи вже не вірять,а ось довоєнні контракти з Індією-то вже реальність.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:47 Ответить
Индия будет им танки поставлять?
показать весь комментарий
30.06.2023 16:35 Ответить
Руzкі
Є
Банаmu.
Чекають дрона на свою дурну голову, щоб назавжди вспокоїтись.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:10 Ответить
А с зачиненим люком можна від диму окочуритися.
Тяжела и неказиста жизнь кацапского танкиста(с)
показать весь комментарий
30.06.2023 13:16 Ответить
Им не привыкать. По сортименту дури которую кацапские нарики ширяет, похоже что там дым уже похрен.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:27 Ответить
це зброя, котра ВБИВАЄ...
показать весь комментарий
30.06.2023 13:11 Ответить
Є зброя яка не вбиває? Кухоний ніж теж вбиває.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:15 Ответить
цвях теж зброя. Ним можна вбити.
так, т-54 стріляє, так навіть їздить, так у нього сталева броня.
ви колись пробували цілитись з нього? А хоча б бачили приціл? А вночі? А звук його двигуна чули?
Один ******** танк легко розбере на брухт цілу роту цього лайна, не напружуючись, з відстані, яка для т-54 фантастична.

Трішки матчастини знати.....
показать весь комментарий
30.06.2023 15:33 Ответить
Головне аби кацап-танкіст люк не закривав.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:13 Ответить
реставраторы работают в три смены.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:14 Ответить
Почалося все з реконструктора. Гіркіна. Зараз підключились реставратори. Цікво наступні букіністи, чи антиквари?
показать весь комментарий
30.06.2023 13:22 Ответить
таксидермисты. Будут работать в три смены для родственников зачмобленых.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:28 Ответить
Точно! У них же в центрі країни тушка вже 100 років лежить.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:30 Ответить
- В чём сила танка, брат?
- В монтировке, брат!
показать весь комментарий
30.06.2023 13:14 Ответить
Желание поржать таки никуда не исчезло. Ржали над "Орланами", над "мопедами" пришла очередь танков. Я бы понял юмор, если бы мы ежемесячно давали фронту десяток "Оплотов", но увы. Автомат АК-47 был принят на вооружение в 1949 г, тем не менее стреляет и убивает. У этого калибр побольше. Если есть достаточно снарядов почему бы и не использовать.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:18 Ответить
Автомат 49 року був багаторазово модернізований, 100 мм гармата т-54/55 була малоефективною проти танків НАТО і в т-62 її було замінено на 115 мм.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:56 Ответить
Ці Т-54 не проти танків, а фугасами проти піхоти як полкова чи батальона артилерія - дуже й дуже непоганий варіант...
показать весь комментарий
30.06.2023 16:43 Ответить
Хай використовують, писта кацапам. Шо там перед т34 було? Теж вбиває.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:17 Ответить
кацапи Т-54 не використовують як танки - їх передають в артилерійські дивізіони на заміну знищених Гвоздик та Акацій. А оскільки приціл та кут підйому танкової гармати взагалі не пристосовані для стрільби по гаубичному з закритих позицій, то толку від цих недо-САУ нуль цілих і хрін десятих
показать весь комментарий
30.06.2023 15:54 Ответить
Та нема питань! Можно и из рогатки отстреливаться по ситуации. Только не кричать при єтом "вторая в мире" и " анало-говнет" !
показать весь комментарий
30.06.2023 23:04 Ответить
Власне. Хай би ржуни посиділи на ВОПі, який танк "розбирає" зза двох лісосмуг "навісом", коригований дроном. І попробували б викликати на нього гаубичний вогонь прикриваючої батареї. Особливо, якщо його не бачать наш дрони - бо там гірка, а летіти туди то втратити дрон від РЕБ (якої китайці п.......рам наслали як грязі).
показать весь комментарий
02.07.2023 19:31 Ответить
Нічого хорошого, на цих відрах стоїть потужна гармата від самоходки су-100, яка без проблем знищить будь який бмп, БТР чи танк в борт.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:19 Ответить
Колошмат АК-47 теж 1949 року....
показать весь комментарий
30.06.2023 13:19 Ответить
З колошматом 49 року бігають тільки колекціонери та реконструктори, в армії його ще в 1959 було замінено на модернізовану версію АКМ, а в 1976 на озброєння прийняли нову версію АК-74.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:37 Ответить
Нормальні люди r15 воюють.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:44 Ответить
Скажи більшості бійців, що вони не нормальні, херой.
показать весь комментарий
01.07.2023 14:10 Ответить
Так вот почему у них в видео с дронамы люки открыти.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:25 Ответить
****, знову набігли шапкозакидателі, як ви дебіли проплачені вже дістали! На кого працюєте, гниди? Цей "мотлох" їзде і вбиває.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:33 Ответить
Кстати АК-47 молотит так, залюбуешся! Призвали в 72 г, на учебе выдали, зверь автомат! Но отдача тоже сильная.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:04 Ответить
Це точно що "звір" який пробив каналізаційний люк навиліт, але прицільно стріляти чергами стоячи було майже неможливо через конячу віддачу. АК-74 був набагато зручнішим та точним.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:18 Ответить
Здоровий чоловік віддачу не дуже відчуває.
показать весь комментарий
01.07.2023 14:11 Ответить
Звичайно, воно "стріляє і вбиває", але стріляє косіше, слабіше на ближчу відстань і піввіковими снарядами на відміну від т64,72,80 і навіть т62. Від того і "радість"
показать весь комментарий
30.06.2023 15:10 Ответить
давайте знову посміємось з тупих кацапів, але цей танк на прорив не кинуть а будуть із закритих позицій використувувати як арту. Диванним воякам звісно смішно, на них снаряди падати не будуть.
показать весь комментарий
30.06.2023 13:42 Ответить
Танки не конструювалися для такого типу стрільби, у них немає відповідних прицільних приладів, танки створені щоб вести вогонь прямою наводкою. Звісно танк зможе стріляти із закритої позиції, але ефективність такої стрільби дуже сумнівна, фактично це буде стрільба по площі, а не по цілі.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:10 Ответить
Там настолько древние прицелы что разве их из засады использовать для стрельбы в упор.Экипаж смертники.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:41 Ответить
скажіть це нашим танкістам які працюють на відстані за 10 км по ворогу.
Танк має гармату яка може стріляти, і використовувати її можна по пізному, тим паче коли з бпла корегують вогонь.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:33 Ответить
Шановний, мова йшла про стрільбу із закритих позицій і використання танків в якості сау. По вашій логіці гармати 17 віку теж грізна зброя бо можуть стріляти і вбивати
показать весь комментарий
30.06.2023 15:41 Ответить
шановний НАШІ танкісти теж стріляють з танків по навісній траекторії на великі відстані з корегуванням БПЛА. Але якщо слідувати вашій диванній логіці, то і стрільба кабріруванням з коптерів теж є дурною справою, але то таке, певно пан закінчив трускавецьку військову школу.
показать весь комментарий
30.06.2023 16:17 Ответить
Шановний можна і з требушетів та катапульт стріляти з корегуванням БПЛА, але наскільки ефективною буде така стрільба. Ось цікавий матеріал по темі https://defence-ua.com/army_and_war/pro_strilbu_z_tankiv_iz_zakritoji_pozitsiji_u_roli_erzats_sau_naskilki_efektivno_u_realnosti-11078.html
показать весь комментарий
30.06.2023 20:28 Ответить
Ти сидів на ВОПі, по якому працював танк з-за лісосмуг і гірок, явно навісом? Я не сидів, але бачив на стабіку, тих, хто там був, з результатами такої стрільби
показать весь комментарий
02.07.2023 19:34 Ответить
"застаріла зброя, вироблена за часів СРСР"? А вона що, не їзде? Не стріляє? Ви краще розповідайте, де наша "застаріла"? Чому вона знищена і розпродана Свинарчуками, та їх дітьми....
показать весь комментарий
30.06.2023 14:00 Ответить
Одноразовый танк с одноразовым экипажем.
показать весь комментарий
30.06.2023 14:39 Ответить
Напрасно ёрничаете, если в основном использовать его не как танк, а как САУ, то это неплохое решение, пушка у него Д-10, такая же как была на САУ (СУ-100) времен второй мировой с 1944 г.
Брони достаточно, чтоб защитить экипаж от осколков, пуль и даже снарядов. Нужно только на смарфон или планшет написать удобное ПО для артобстела по баллистике и использовать танк не ближе 5 км от линии фронта. Если в Украине на складах есть тоже такая раритетная техника, то ее тоже нужно использовать как САУ (в случае наличия боеприписов 100 мм)!
На экземлярах, где пушка негодна для стрельбы заменить на зенитную или пусковую ракетную платформу!
показать весь комментарий
30.06.2023 14:57 Ответить
А сколько украинских Т-55АГМ (вариант со 125-мм орудием КБМ3 и двигателем 5ТДФМ на 850 л. с.) осталось ещё?
показать весь комментарий
30.06.2023 15:21 Ответить
https://youtu.be/1Pb0lJG2KG4 T-55AGM / Танк Т-55АГМ / T-55M8A2 Typhoon
показать весь комментарий
30.06.2023 15:24 Ответить
Онотолій та єжель всі танки продали
показать весь комментарий
30.06.2023 17:54 Ответить
Та просто загугліть про ефективність застосування танків в якості сау. З таким підходом можна заявити, шо і катапульти і требушети теж дуже ефективна зброя, 100 кг каменюка при попаданні також зможе пошкодити танк або бтр, головне влучити.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:48 Ответить
Ничего сложного соорудить места стоянок (с маскировкой, возможно с окапыванием) на второй линии обороны (в 4-5 км от первой), поддерживать огнем первую линию "настилом" (наводкой дронами или наблюдателями с расчетом стрельбы спомощью ПО планшета или смартфона), в случае прорыва 1-й линии обороны уничтожать легкобронированную технику противника и живую силу прямой наводкой и даже танков (из укрытия)!
показать весь комментарий
30.06.2023 16:04 Ответить
Эта х*йня стреляет куда хочет, там разброс +/- км, какая нах корректировка
показать весь комментарий
30.06.2023 17:08 Ответить
На дистанцию 6-8 км по наступающей пехоте осколочными или по вражеским окопам фугасными даже при ±50-75 метров вполне достаточно!
показать весь комментарий
01.07.2023 17:29 Ответить
Какая наступающая пехота? Еще скажи конница. Сейчас пехота ведет бои штурмовыми группами по 7 - 10 человек и покидает БМП за 50 -30 метров от укреплений противника. Так шо это будет фактически огонь по своим.
показать весь комментарий
01.07.2023 18:07 Ответить
Огонь из эти у*бищь типа Т-54.
показать весь комментарий
01.07.2023 18:09 Ответить
читаєш місцевих дурнів: ах, у кацапів десятки тисяч т55, ах, вони навіть стріляють, ох, зараз як підуть аравою аж до ла-манша. звідки вони вилазять? так, у кацапів ще є багато зброї. і так, вона навіть стріляє. начебто новина. але будь-яка війна - це, перш за все війна ресурсів. і кацапи зараз вкладають свої фінансові, людські, та матеріальні ресурси у застарілу зброю, що в рази менш ефективна за ******* (якшо говорити про т55). тобто витратчають свої ресурси із набагато меншою ефективністю, ніж могли б це робити. і це - хороший симптом який грає на нашу користь. але кацапи самі себе не вб'ють, принаймні не всі.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:10 Ответить
Ага, дуже смішно мабуть штурмувати укріпточку, на якій окопали десяток таких танків. Ця штука має два кулемети 7,62 і 12,7 ще і гармату 100мм. Лобова броня 100мм явно краще захищає ніж бронижилет чи бруствер окопу.
показать весь комментарий
30.06.2023 15:39 Ответить
Посмотрел видео, такое впечатление, шо там где-то рядом должен быть кочегар с лопатой и топка.
показать весь комментарий
30.06.2023 17:13 Ответить
Це така ж летальна зброя як і звичайна арта кацапів, хоч збудована у тридцятих, як що стріляє, то має змогу вбивати наших бійців і громадян України.
А чого автори статті не ржуть з кулеметів Максима яким буквально по сто років і якими ми воюємо з кацапами ?
показать весь комментарий
30.06.2023 17:13 Ответить
Воно їзде і стріляє цього достаньо для того щоб вбивати.Досить ржати з цих імбіцилів.Ми досміялися до підриву ГЕС і зараз підготовки до підриву ЗАЕС. Вже 1,6 року літають металобрухт ТУ які луплять по нам ракетами які ми так і не можемо ліквідувати ,так само як і чорномор флот.Ми все сміємось а ці покидьки діють ще гірше і гірше.Що далі?
показать весь комментарий
30.06.2023 17:51 Ответить
може краще обзор про російські реб дати ?
показать весь комментарий
30.06.2023 18:51 Ответить
Фтарая армия мира етить. Потом удивляются что даже по ориксу соотношение потерь 1 к 2.. в пользу Украины. И это при том что мы штурмуем. Ну ладно мы. Они ж с нато воевать собирались этим. За полтора года войны с...Украиной, угандошить то железо, что совок клепал пол столетия как не в себя.
показать весь комментарий
30.06.2023 18:54 Ответить
зачем постить видео латышского манкурта который ананирует на росию
показать весь комментарий
30.06.2023 19:14 Ответить
А почему никто не смееться с солдата с АК 74, а с танка который в 1000 раз прочнее солдата с АК и наносит урон в 100 раз больше все смеються ? А количество этих танков на Московии видели ? официальные данные около 20 000 на конервации
показать весь комментарий
01.07.2023 01:24 Ответить
Треба побільше ПТРК Україні. Бажано з оптичним прицілом
показать весь комментарий
01.07.2023 06:43 Ответить
Воно їздить та стріляє, так що не бачу нічого смішного
показать весь комментарий
01.07.2023 21:27 Ответить
Ютуб редакторів покусав ? Ото вже прямо "раритетна" ? Раритетні були рушниці в фільмі Гая Річі.
показать весь комментарий
02.07.2023 08:48 Ответить