9927 посетителей онлайн

Российский военком вербует рабочих прямо на заводе в Тольятти. ВИДЕО

На заводе в России в Тольятти военком выступил перед рабочими с речью о призыве пойти на войну. По его словам, ситуация на фронте серьезная. Однако привлечь рабочих военком пытается деньгами.

Видео вербовки рабочих завода опубликовали в соцсетях, передает Цензор.НЕТ.

Топ комментарии
+14
Навіть не маю сумніву, що наберуть. І не важливо коли - у 2024 чи 2025. Путлеру вже вдалося перевести цю війну у війну на виснаження. І в такій війні він виграє, т.к. на відміну від Заходу, він готовий направити на цю війну ВСІ ресурси держави.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:07 Ответить
+12
показать весь комментарий
19.08.2023 12:09 Ответить
+11
Вербують на контракт. У РФ немає мобілізації. Цілком вистачає контрактників. Зараз кількість нового м'яса в 1,5 рази більша, ніж ми знищуємо на фронті. Вони хочуть, щоб було в 2 рази більше. Питання: Що для нас зараз важливіше: ця т.зв. "новина" або той 3,14здець який відбувається в нашій країні з мобілізацією?
показать весь комментарий
19.08.2023 11:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
.

одне питання. якою мовою зараз розмовляе кацапо-орда? руською чи росiйською?
показать весь комментарий
22.08.2023 00:39 Ответить
А якою мовою розмовляють жителі ФРН? Німецькою як її називаємо ми? Мовою "аллеман" - як кажуть французи? Чи мовою "дойч" - як самі себе називають ці люди? Так само й для нас мова жителів РФ є російською а для них самих - "русскай"
показать весь комментарий
22.08.2023 05:30 Ответить
базiкання нi про що.
начхати, що там для кацапiв, потрiбно насамперед самим визначитися та не забувати про елементарне.

Швейцарiя, Австрiя не мають проблем з ФРН i навпаки.
в ФРН не стверджують, що насправдi в Швейцарiї, Австрiї видуманi нацiї, а їхня iсторiя це насправдi iсторiя Нiмеччини. в Нiмеччинi не стверджують. що землi Швейцарiї, Австрiї це землi Нiмеччини.

тому порiвняння недоречне та нерозумне.

ще раз. кацапо -орда розмовляє руською мовою? рассєя-паРаша спадкоємиця Русi?
кацапи - братнiй народ для русинiв-українцiв?


потрiбно вiдстоювати свою iсторiю, свою гiднiсть, сво. мову та не дарувати все це ворогу.
показать весь комментарий
22.08.2023 12:09 Ответить
Не міняй "предмет спору"! Ще раз кажу - суперечка не про "націю" (чи навіть "спільноту"), а про мову, якою розмовляє ця "спільнота" Те, що ми й "рассєянє" - різні "спільноти" - запереченню не підлягає А що частина з нашої спільноти розмовляє діалектом, який подібний до "рассєянського" - це зовсім інша річ!
показать весь комментарий
22.08.2023 13:38 Ответить
діалект, який подібний до "рассєянського" - це просто зкацаплення, результат поневолення у сранiй рассєянськiй Амперii, результат гноблення та знищення всього українського протягом столiть.
показать весь комментарий
22.08.2023 13:45 Ответить
Поясни: чого саме ти від мене добиваєшся? Чітко та ясно!
показать весь комментарий
22.08.2023 13:46 Ответить
ще раз. кацапо -орда розмовляє руською мовою? рассєя-паРаша спадкоємиця Русi?
кацапи - братнiй народ для русинiв-українцiв?

показать весь комментарий
22.08.2023 13:49 Ответить
Ясно! Те що я вже роками пояснював - у тебе "повз вуха пролетіло":
1) В РФ використовується видозмінений та спрощений подніпровський діалект української мови з наповненням його масою угрофінських та тюркських слів з угрофінською фонетикою;
2) Росія не може буть "спадкоємицею" Русі бо є її колишньою колонією;
3) З "братнім народом" - іди на мітинг - а не до мене Бо в науці немає такого поняття - "братній народ"
показать весь комментарий
22.08.2023 13:57 Ответить
не знаю, що ти там пояснював роками, я лише намагаюсь довести, без залiзання в фiлологiчнi хащi, що в нормального українця повинен бути логiчний ланцюг - рассєя не Русь, а вишкребок Орди, кацапи нiякi не руськi, а росiяни, мова в них не руська, а росiянська,

дике Залiсся-болото-Орда-рассєя- россiйська, кацапська мова -кацапи- росiяни.

навiть тут, на Цензорi, деякi недолугi по вiдношенню до кацапо-орди вживають термiни руськi, руська мова, а це дуже погано.
показать весь комментарий
22.08.2023 14:47 Ответить
До МЕНЕ є претензії?
показать весь комментарий
22.08.2023 15:44 Ответить
якi ще претензії ? ми просто дискутуємо.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:19 Ответить
Спробую вас помирити:

кацапи лише худо-бідно навчилися юзати руську мову так само як і християнство. А ось справжня то в них руська мова чи то справжнє в них християнство, то вже інша тема для розмови. Факт залишається такий - російської мови не існує. Тому що говірка, якої без року тиждень 300 років це лише говірка, а не мова. Мова це те, що формується тисячами років. Ми не звемо молдовську мову придністровською мовой.Ми не звемо українську мову австро-західнянською. Тому не можна руську мову називати російською - це по-перше, зухвалий сепаратизм, по друге - натяк на те, що нібито Русь та вся руська культура виникла з кацапщини.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:12 Ответить
Алімжон! !!!
показать весь комментарий
23.08.2023 15:16 Ответить
дякую, заперечень як бачу, нема.
показать весь комментарий
23.08.2023 15:23 Ответить
"Їж- не обляпайся!" - брехун багатостаночний!
показать весь комментарий
23.08.2023 16:19 Ответить
бачу шо ти по всьому Дніпру розселився !
показать весь комментарий
23.08.2023 18:08 Ответить
Ви пишете повну маячню, причому - прокацапську маячню.
Бо це саме кацапи бажають поставити знак рівності між руССкім та РУСЬким.
Кацапи ніколи не вміли юзати РУСЬку мову, їх РОСІЙСЬКА мова не походить від РУСЬкої, вона походить від церковнослов'янської мови, що через церкву була нав'язана фіноугорським народам Московії.
А РУСЬка мова - то є мова пра-українська. Українська мова походить від руської, а російска до руської ніякого стосунку не має!
показать весь комментарий
23.08.2023 15:41 Ответить
російської мови нема і не було ніколи - якщо це не так, прохання показати російсько-український словник 18 сторіччя.
показать весь комментарий
23.08.2023 15:57 Ответить
Російська мова є - і це та сама мова, якою зараз спілкуються московіти. Бо спілкуються вони саме російською, а не руською. Бо руська мова - це мова Русі, а не московії.
показать весь комментарий
23.08.2023 16:04 Ответить
російська "мова" це "фєнєчка" а не мова, і доказ цього - відсутність російсько-українського словника за 18 сторіччя.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:21 Ответить
російська "мова" це "фєнєчка" а не мова


ви пишете маячню. в свiтi всi знають, що є "вЯликия русская культура и вяликая русская литература".

а в нормального українця повинен бути логiчний ланцюг - рассєя не Русь, а вишкребок Орди, кацапи нiякi не руськi, а росiяни, мова в них не руська, а росiянська,

рассєя- россiйська, кацапська мова -кацапи- росiяни, а не руськi.


показать весь комментарий
23.08.2023 22:27 Ответить
"доказ цього - відсутність російсько-українського словника за 18 сторіччя"

Ні, ти реально ідіот
А відсутність французько-українського словника 18 сторіччя теж є доказом того, що французька мова - це фенечка?
показать весь комментарий
23.08.2023 23:17 Ответить
Неук, це є доказом лише того, що незалежної держави Ураїна у 18 сторіччі не було, на відзнаку від Росіі або Великобританіі.
показать весь комментарий
24.08.2023 00:20 Ответить
головне розiрвати icнуючий у багатьох хибний та брехливий зв'язок рассєя-Русь, щоб вiрно оперували термiнами,щоб всi розумiли,що Русь та сьогоднiшня рассєя-паРаша - це абсолютно рiзнi речi,
що рассєя нiяка не Русь, а швидше анти-Русь з часiв першого протокацапа боголюбського.
лише придурки можуть зараз вживати до кацапо-орди та її Ызика назву руськi та руська мова.

щоб навiть останiй прихильник паРашi розумiв та пам'ятав, що рассєя це вишкребок Орди та її продовження, а нiяка не Русь.
росiя, тому росiянцi, тому росiйська, себто кацапська, говiрка.
показать весь комментарий
22.08.2023 13:50 Ответить
кацапи лише худо-бідно навчилися юзати руську мову так само як і християнство. А ось справжня руська ця мова чи то справжнє християнство, то вже інша тема для розмови. Факт залишається такий - російської мови не існує. Тому що говірка, якої без року тиждень 300 років це лише говірка, а не мова. Мова це те, що формується тисячами років. Ми не звемо молдовську мову придністровською мовой.Ми не звемо українську мову західнянською. Тому не можна руську мову називати російською - це по-перше, зухвалий сепаратизм, по друге - натяк на те, що нібито Русь виникла з кацапщини.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:09 Ответить
Кацапи не навчалися юзати руську мову, їх мова не має жодного стосунку до руської мови! Російська мова походить від церковнослов'янської, а не від руської!
показать весь комментарий
23.08.2023 15:32 Ответить
Слухай сюди, неук. Кацап - це не людина. "Російська" мова - це не мова. Крапка.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:39 Ответить
Нехай тебе "слухають" такі як ти невігласи у твоїй психлікарні - може для них твоя кацапська термінологія і проканає. А московська мова до РУСЬкої мови не має ЖОДНОГО стосунку! Вона - російська, а не РУСЬка і вона навіть не походить від РУСЬкої!
І ніяких "дрєвнєрусскіх" ніколи не існувало - це вигадки кацапської пропаганди, які ти, невіглас совковий, повторюєш!
показать весь комментарий
23.08.2023 18:49 Ответить
Слухай сюди, неук. Кацап - це не людина. "Російська" мова - це не мова, а фєня. Крапка.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:54 Ответить
ви пишете маячню.

пояснювати що це не мова, а фєнєчка можливо лише у дурцi, бо в свiтi всi знають, що є "вЯликия русская культура и вяликая русская литература".

в нормального українця повинен бути логiчний ланцюг - рассєя не Русь, а вишкребок Орди, кацапи нiякi не руськi, а росiяни, мова в них не руська, а росiянська,

рассєя- россiйська, кацапська мова -кацапи- росiяни, а не руськi.

показать весь комментарий
23.08.2023 22:30 Ответить
хто "всі"? ви велика цариця невизначеної землі, щоб за них всіх звітувати?І тому що Росія це не Русь то й російський єзик це не мова, бо у терориста немає ні національности, ні подданства ні культурного надбання ні особистої мови, бо це помийна яма без національної більшості, збірна солянка рабів та холуїв.Тому не несіть маячню що нібито в них є своя мова, коли все в них включно з матрошками - вороване.Ніякого "російського язика" як і "каноніческаго мацковскаго правослаувія" не існувало і не існує.
показать весь комментарий
24.08.2023 00:28 Ответить
показать весь комментарий
24.08.2023 00:35 Ответить
Ви не праві. Російска мова не пішла від мови колонистів, тобто від РУСЬкої.
Російска мова походить від церковнослов'янської мови - тобто - староболгарської.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:24 Ответить
А хто тобі сказав що "староболгарська" і "церковнослов"янська" - те саме? Ти її "в очі бачив"?
показать весь комментарий
23.08.2023 15:15 Ответить
Так, вважається, що церковнослов'янська - це мова середньовічної західної Болгарії.
Існує словник 16 сторічча русько-словенсько. Словенсько у ньому - це церковнослов'янська, а руська - це фактично українська мова.
показать весь комментарий
23.08.2023 15:30 Ответить
Болгари фактично - ТЮРКИ Просто частина "булгар" в 6 ст відкочувала з ханом Аспарухом з верхів"їв Ками та Білої на Балкани Решта залишилася на місці та стала "татарами Поволжя"
І там (на Балканах) сталося те що часто стається тоді коли народ який стоїть на нижчому рівні цивілізації та ще й кочовий переходить на осідлий образ життя Болгари разом з осідлістю засвоїли господарський уклад місцевих жителів та весь словесний запас із ним пов"язаний та "слав"янізувалися" злившись з місцевим слов"янським населенням Точно так само напівкочовики- маньчжури захопивши Китай "окитаїлися" Точно так само дорійці стали "греками" а "гіксоси" - єгиптянами То про що ж тоді мова?
показать весь комментарий
23.08.2023 16:17 Ответить
Болгари у Фракії асимілювалися з місцевим слов'янским населенням і перейняли слов'янську мову - саме ця мова потім я стала називатися церковнослов'янською.
Болгари (Булгари) волзькі до премету розмови не мають жодного стосунку.
показать весь комментарий
23.08.2023 16:23 Ответить
По -твоєму - існує якась спеціальна релігійна мова? А звідки вона взялася? Ти ще мені скажи що її спеціально придумали болгарські священники - для відправлення релігійних служб! А тепер скажи мені - НАХРЄНА Володимир Великий сперечався з константинопольськими священниками та вимагав перекладу релігійних книг християнства на слов"янську? По-твоєму йому не було чого робить крім відмовившись від одної чужої мови - грецької нав"язувать народу іншу чужу мову - болгарську?! Логіка в чому? ПЕреклад релігійних текстів мовою народу - це заявка на незалежність церкви від іноземного диктату Оголошення "суверенності державної церкви Тоді церква говорить з народом як церква держави А якщо мова болгарська народу так само важкозрозуміла як і грецька - то "навіщо город городить" треба було? Один чужий хомут замінить іншим?
показать весь комментарий
23.08.2023 16:34 Ответить
"о -твоєму - існує якась спеціальна релігійна мова?"

Так. Латина та церковнослов'янська.

"А звідки вона взялася?"
Латина - з Риму, церковнослов'янська - з Болгарії (з тої, що на Балканах, бо ту, що на Волзі прийнято називати Булгарією, щоб не плутати).

"ПЕреклад релігійних текстів мовою народу"
Мовою якого саме народу? У Русі різні народи спілкувалися РІЗНИМИ мовами. Поляни-русь у Києві спілкувалися однією мовою, ільменські словєнє у Новгороді Ільменському - геть іншою мовою, і у Заліссі взагалі слов'янських мов не розуміли і спілкувалися своїми мерянською, муромлянською, ерзянською і тд.

"так само важкозрозуміла як і грецька"
Вона набагато зрозуміліша ніж грецька для слов'ян. І, нагадаю, першими місіонерами у Русі були болгари з своїми книгами - тому саме їх мова стала релігійною у Русі...ну ще - тому, що болгарська була значно зрозумілішою за грецьку.
показать весь комментарий
23.08.2023 17:25 Ответить
А звідки "латина" з"явилася у Римі? Її хтось винайшов? І "церковнослов"янську" - теж? Чи може це були звичайні розмовні мови якими після виникнення писемності стали записувать релігійні тексти? А так як будь-яка релігія страждає на "догматизм" то книги написані розмовною мовою попередніх століть почали відрізняться від розмовної мови народу - яка знаходиться в постійному розвитку
Релігійні тексти християнства писалися розмовною мовою жителів Києва ІХ століття І переписувалися навіть кількома століттями так само як писалися й в ІХ ст У тому й різниця А не в якійсь "староболгарській"
показать весь комментарий
23.08.2023 17:39 Ответить
Від латинян взялась. Ви ще спитайте, звідки взагалі мови беруться.

"Чи може це були звичайні розмовні мови якими після виникнення писемності стали записувать релігійні тексти?"
Саме так і було від початку. Але ж у середньовічній Франції, Англії, Німеччині і тд люди розмовляли не латиною, а церква - саме латиною і монахи писали латиною, хоча у житті на вулицях спілкувалися НЕ латиною. Так само було й в Русі. Кияне на вулицях спілкувалися руською, новгородці - словенською, суждальці - мордовською, а монахи скрізь писали і службу правили церковнослов'янською.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:14 Ответить
А саме в цей час расіяні брали в облогу половців і допитували іх на російській мові)))
показать весь комментарий
23.08.2023 18:43 Ответить
"Релігійні тексти християнства писалися розмовною мовою жителів Києва ІХ століття"

Помиляєтесь. Релігійни тексти не писалися розмовною мовою жителів Києва, бо ми маємо інші приклади розмовної мови жителів Києва X-XII сторічча, які геть не співпадають з церковними текстами. Більш того - на графіті видно, що у мови киян, як і в українській, був кличний відмінок, а от у церковних текстах він майже не зустрічається.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:18 Ответить
Був ти дурнем - їм і лишаєшся ! Сам себе придурком визнав - бо окличний відмінок існує в російській мові - але тільки в релігійних текстах А в українській мові - і в розмовній Ти сперечаєшся в тій області якої толком не знаєш! Не лізь туди - в чому не тямиш - меншим дурнем виглядатимеш!
показать весь комментарий
23.08.2023 20:31 Ответить
Точно, йолоп, який не знає навіть, звідки походить церковнослов'янська мова, ще когось придурком називає і вважає, що це не йому не потрібно лізти туди, де він геть нічого не знає, а комусь іншому, у кого ці знання є.
показать весь комментарий
23.08.2023 23:06 Ответить
Це ти про себе? Згоден! Бо на відміну від тебе я читав древньослов"янські тексти - і не тільки релігійні але й юридичні: наприклад Правду Ярослава" і "Литовський статут" А вони тією самою мовою написані
показать весь комментарий
24.08.2023 05:16 Ответить
.
показать весь комментарий
24.08.2023 11:15 Ответить
Ти ж і просуваєш ці наративи, називаючи мову московитів РУСЬкою, хоча якщо відкрити приклад справжньою ріської мови - це буде фактично українська мова.
Є навіть словник русько-словенсо мов 16 сторіччя, у якомі чітко видно, що руська - то українська мова, а от словенсько - це мова церковнослов'янська.
показать весь комментарий
19.08.2023 13:57 Ответить
ти запізнився з словником, є твори 12 сторіччя, де чітко видно що руська мова то далеко не українська, а "расейскій єзик" взагалі ніколи не існував, як і англомовний молодіжний сленг.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:47 Ответить
а отут насрав...в *ідарів нема язика мови...
показать весь комментарий
19.08.2023 12:49 Ответить
Таких мало. Можу навіть допустити що це знято навмисно на гарна картинка для створення позитивного іміджу.
показать весь комментарий
19.08.2023 11:48 Ответить
бачте, які красиві слова ви знаєте...позитивний імідж...цікаво а наші воєнкоми їх знають?

ми живемо поряд з лігвом ведмедя.

і якщо ми вирішили в лігво не лізти та ведмежат не вбивати то в воєнній доктрині потрібна чесна відповідь на запитання що будемо робити якщо в НАТО нас не беруть а російськомовні недоноски погрожують задавати м'ясом.
показать весь комментарий
19.08.2023 11:55 Ответить
що робить? Будемо вас, орду, їбашить, бо м'ясо ваше закінчується.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:01 Ответить
А що наших двбойобів агітувати? Сенс ? Що вмить прозріє, і зрозуміє що захицає свою державу,родину,сім'ю?
показать весь комментарий
19.08.2023 11:56 Ответить
звісно, що зрозуміє.

війна це бізнес бідних.

вдвічі більше грошей не гарантує вдвічі більше призовників але гарантує менше ухилянтів бо частина з тих, хто тікає на більші гроші погодиться.

але це теоретична розмова, нами 30 років щоденно керують олігархи, тож вони вирішили що тих грошей достатньо що зараз платять.

як взнати яка сумма достатня?

легко.

якщо американські ветерани почнуть підривати сраки та записуватися в інтернаціональний батальон саме через розмір суми ото і є правильна цифра.

инша справа що наші генерали звикли воювати м'ясом а не розумом, он на днях два десятки наших поклали тільки тому що вирішили в зоні дії ворожої арти покататися скупчено.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:03 Ответить
згоден з Вами поністю, але заробітню платню захисникам підняти потрібно як і виплати пораненим бійцям
показать весь комментарий
19.08.2023 19:00 Ответить
Як де брати гроші? Потрусити зелених, там стільки накрали що вистачить не на одну армію
показать весь комментарий
19.08.2023 12:20 Ответить
хто саме труситиме.

слуги народу це законно обрана влада.

влада сама себе не трусить, доведено попередніми владами.

народ?

так він цю владу обрав не для того щоб трусить а щоб вірить їй.

таке, аби сказать...
показать весь комментарий
19.08.2023 12:24 Ответить
отут ти правильно сказав....
показать весь комментарий
19.08.2023 12:48 Ответить
Обіцяють гроші -- підуть
показать весь комментарий
19.08.2023 11:41 Ответить
***** Жигулі вже не потрібні.
показать весь комментарий
19.08.2023 11:41 Ответить
Вербують на контракт. У РФ немає мобілізації. Цілком вистачає контрактників. Зараз кількість нового м'яса в 1,5 рази більша, ніж ми знищуємо на фронті. Вони хочуть, щоб було в 2 рази більше. Питання: Що для нас зараз важливіше: ця т.зв. "новина" або той 3,14здець який відбувається в нашій країні з мобілізацією?
показать весь комментарий
19.08.2023 11:50 Ответить
звичайно що вербують, по слухах рашистів хочуть 1 мільйон 200 тис. назбирати на війну...навіть якщо 1 мільйон буде сидіти на другій чи третій лінії..то 200 тис кинуть на передній край
показать весь комментарий
19.08.2023 11:59 Ответить
Навіть не маю сумніву, що наберуть. І не важливо коли - у 2024 чи 2025. Путлеру вже вдалося перевести цю війну у війну на виснаження. І в такій війні він виграє, т.к. на відміну від Заходу, він готовий направити на цю війну ВСІ ресурси держави.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:07 Ответить
перевага тоталітаризму ,над грьобаною киздабольною демократією.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:14 Ответить
Е в них мобілізація.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:02 Ответить
так розказує .що я налічив пів-мільйона рублів. тому і з задоволенням йдуть здихати "колективні буряти".
показать весь комментарий
19.08.2023 11:54 Ответить
Хороші такі суми накидають - потрібно швидше звільняти свої території, тому що пряник на цих територіях зможе спрацювати на відміну від батога.

У деяких українців є така дивовижна риса - продавати з легкістю те, за що вчора вони не шкодували свого життя
показать весь комментарий
19.08.2023 11:54 Ответить
https://t.me/volyamedia Воля/Volya

Мифы особистов и политруков. Чем забивают мозг российским мобилизованным и контрактникам



Мы поговорили с российскими офицерами, находящимися в зоне боевых действий в Украине о том, чем и как забивают головы солдатам ВС РФ.

Сразу уточним, мы не жалели и не жалеем «наших мальчиков». Во-первых, потому что они не мальчики и отлично понимают, куда идут. Во-вторых, мы не видим в них жертв, которые пошли воевать под угрозой тюрьмы. Потому что большинство идет добровольно, в расчете на большие деньги, а не из-под палки. Потому что те, кто хочет избежать тюрьмы и службы делают это или хотя бы пытаются сделать (и мы таким помогали, помогаем и готовы помогать дальше). В-третьих, потому что мы не считаем их нашими

Наши - это те кто делает все, чтобы не попасть на войну на стороне РФ, те, кто оказавшись на войне, поняв, что происходит, стремятся выбраться оттуда, иногда забрав с собой своих подчиненных. Наши - те, кто хочет и готов воевать против нынешней российской власти. Те, кто уже воюет против нее или помогает тем, кто воюет.
«Это продолжение Великой Отечественной войны»

К концу 2022 года армейские мыслители от пропаганды, администрация президента, АНО «Диалог» и прочие глубокие российские умы родили наконец главный тезис, оправдывающий вторжение в Украину. Происходящее сейчас - это продолжение войны с нацистской Германией. Вся Европа и особенно США завидовали ключевой роли СССР в разгроме Гитлера. Завидовали и боялись мощи Советского Союза после войны и вынашивали планы по уничтожению СССР и России.

Поэтому США и Европа создали на территории Украины нацистские формирования, которые свергли законно избранную власть в 2014 году и начали уничтожать русскоязычное население и тех, кто любил жизнь при СССР и считал Россию братской страной.

Президент Зеленский и все чиновники - бутафория, в стране правят нацистские вооруженные отряды, которые кошмарят и терроризируют мирное население. Всем управляет «Азов» и «Правый сектор», последователи Бандеры, который был пособником Гитлера и воевал против СССР.

Нацистов обучают военному делу в Европе, в том числе в Германии. Некоторые инструкторы - дети немецких нацистов или ветераны СС. Блок НАТО создан многими бывшими нацистами, которые воевали за Гитлера. И теперь они осуществляют его замыслы.

Они хотят полностью уничтожить славян и русских. Гитлер хотел уничтожить евреев, но теперь этого делать нельзя, потому что Израиль - сильная страна и ее поддерживает США, поэтому уничтожать будут русских и славян в целом.

Нацисты с 2014 года обстреливают украинские города, жители которых хотят быть с Россией. Донбасс восстал в 2014 году, потому что их угнетали бандеровцы и в Донецке и Луганске была кошмарная нищенская жизнь, зверства и убийства. В феврале 2022 года нацисты обстреливали ракетами и бомбили мирные города по всей Украине, поэтому России пришлось вмешаться.

Деды, которые воевали, не доделали работу до конца, ее должны доделать нынешние солдаты и офицеры российской армии.

Эту версию рассказывают сейчас в армии, в том числе в тылу, эту версию «довели» до сотрудников полиции, прокуратуры, ФСБ, СК. Плохо защищенные кокардой лбы многих силовиков и армейцев впитали эту версию легко и быстро. Расчет был на то, что фильмы про войну в детстве смотрело почти все мужское население РФ. Поэтому вместо образа нового врага можно было просто подновить и осовременить врага старого.

Всерьез комментировать и разбирать несостоятельность версии о продолжении Великой отечественной смысла не видим. Здесь все очевидно. Славяне-украинцы при поддержке славян-поляков занимаются геноцидом славян в целом. Это даже не пчелы против меда - это хуже. Превращение Бандеры из лидера украинских повстанцев, который воевал и с немцами и с советами, в пособника Гитлера - традиционное для пропаганды передергивание.

Но на очень многих российских солдат действует безотказно. Усвоению материала способствует слабое знание истории собственной страны и мировой истории, отсутствие эрудиции, базовой начитанности, а также инфантилизм, присущий очень многим российским мужчинам. Он выражается в склонности за любыми событиями видеть чью-то руку, чью-то волю и чьи-то тайные замыслы. Которые неведомы простым смертным, но о которых точно знает президент, потому что ему докладывают обо всем профессиональные и мудрые разведчики.

«Мы не нападали первыми, они напали на мирных людей. Мы боремся за мир и несем его на своих штыках»

Вновь использован еще советский прием про то, что СССР борется за мир с оружием в руках. Слова про защиту мирных граждан Украины, про защиту детей и традиционных ценностей, про защиту «нашего» будущего от коллективного Запада звучат постоянно. Стихают они только вблизи передовой, потому что туда политруки и особисты доходят редко, предпочитая окормлять свою паству подальше от украинской армии и артиллерийских обстрелов.

Слова про «не мы напали первыми» - тоже ключевой тезис пропаганды в войсках и тоже является отголоском советского прошлого. В СССР школьникам и студентам рассказывали, что Россия, в отличие от всего остального мира, прирастала территориями исключительно бескровно, не завоевывала, а присоединяла Сибирь, Среднюю Азию и другие территории. Пока англичане, испанцы и американцы вырезали индейцев целыми племенами, русские люди вместе с якутами, остяками, калмыками и другими народами мирно строили свою большую и добрую страну (как было на самом деле можно легко нагуглить, для тех, кому гуглить лень, посмотрите цикл лекций https://www.youtube.com/playlist?list=PL9ybxsKzafo27Huf3L-5FKWCWAoiF10pe «Встречь солнцу» про покорение Сибири и Дальнего Востока, вышел цикл, кстати, на вполне лояльном нынешней российской власти YouTube-канале). В таком же ключе - «Россия никогда ни на кого не нападала» подавалась история вообще. Наполеоновские войны - это попытка захвата России, Вторая Мировая война - нападение на СССР (про союз с Германией говорить не принято, а те, кто говорит, называют его мудрым решением Сталина, которое помогло СССР победить в последовавшей затем войне).

Люди впитывали это с детства и поколениями, поэтому было важно дать нынешним солдатам понятное объяснение, что они никуда не вторгаются, а только спасают и защищают, ну и вообще, отбивают у иностранных нацистов в общем-то советские территории.

«Это даже на молодняк действует. У них в голове плотно насрано и утрамбовано. У меня солдаты только прибывшие посмотрели на развалины деревень под Угледаром и такие моськи сложили озабоченные. Я их спросил, чего лбы сморщили. Они мне на полном серьезе ответили, что думают, как же долго придется "нашу землю восстанавливать после таких разрушений". Пацаны с Читы приехали! Какая к ху...м наша земля тут у них? Спросил, откуда они эти мысли вообще в свои бошки засунули, а их еще со сборного пункта обрабатывали. Рассказывали про святую роль освободителей. Я давно перестал пытаться им мозги вправлять. Там мозгов нет, да еще и настучать могут, особенно молодые, у них вообще никакого представления ни о чем нет. Пустые», - объясняет командир российского мотострелкового подразделения, воюющий в Украине с февраля 2022 года.

«России трудно, потому что против нее воюют Америка и Европа, поэтому долго не можем победить»

Эта мантра зазвучала с лета 2022 года, когда стало окончательно ясно, что быстрой победы не будет, да и победа вообще под вопросом.

Так как большинство личного состава российской армии родом из небольших сел и городков, английский язык знают единицы, где-то за пределами собственного села или района были тоже единицы, то рассказы про НАТО и США, чьи наемники кишмя-кишат в Украине, заходят солдатской массе на ура.

«Это делается для того, чтобы они не видели в противнике такого же человека, как они сами. Видели бы в них жестоких наемников, Рэмбо таких, негров, америкосов, с которыми нельзя договориться. Раз нельзя договориться, значит не будут сдаваться и задумываться, когда будет приказ наваливать из всех стволов по жилым домам, селам, городам», - поясняет российский офицер, воюющий в подразделении армейской разведки.

Кроме того, утверждение, что РФ воюет не с Украиной, которую многие z-патриоты все еще не воспринимают всерьез, а с НАТО и США, сразу снимает все вопросы, почему российская армия несет такие тяжелые потери, не имеет продвижений и успехов, не может полтора года переломить военную ситуацию в свою пользу.

«В плен берут только для того, чтобы пытать и издеваться»

Еще не началось вторжение РФ в Украину, а в замерших у границы войсках уже показывали на телефонах политруков и особистов видео, на которых пытали, кастрировали, сжигали, насиловали российских солдат. Часть этих видео - накопленный архив с обеих чеченских войн, в основном, со второй. Часть - наследие первого вторжения РФ на восток Украины в 2014 году.

На некоторых видео действительно российские солдаты или ополченцы, на других украинские военнопленные, которые попали к борцам за русский мир во время боев 14-15 годов.

Есть три самых популярных сюжета, которые рассказываются с первого дня войны. Первый про то, как «Азовцы» насилуют женщин или мужчин, а потом заливают им анальное отверстие или влагалище строительной пеной. Меняются города, села, пол и возраст пострадавших, но истории про пену пересказывают по всей зоне боевых действий и в тылу. Их знают и боятся мобилизованные, их пересказывают друг другу контрактники. Невозможно точно установить, откуда взялся этот сюжет, но участники нашей команды впервые слышали такие ра
показать весь комментарий
19.08.2023 11:54 Ответить
могли б написати тільки заголовки і головні тези..всі б зрозуміли
показать весь комментарий
19.08.2023 12:02 Ответить
Эти "не нападающие" еще и Финляндию захватили потому что были союзниками наполеона и тот их "попросил".. Такие вот защищающиеся
показать весь комментарий
19.08.2023 12:13 Ответить
Наполеон оказался врагом, а Финляндия - не бутерброд
показать весь комментарий
19.08.2023 12:29 Ответить
А могли б на прохідній стати і всіх хапати, відправляти на призовні пункти. Там - експрес освідоцтвування сліпоглухонімої медкомісії, і - на фронт...
показать весь комментарий
19.08.2023 12:07 Ответить
а там так і роблять, за випиту на вулиці пляшку пива кидають у СІЗО і пресують три дні, щоб контракт підписав на війну в Україну. В нас таке є?? Наскільки я знаю - НІ. Тож і ******* не потрібно.
показать весь комментарий
19.08.2023 20:51 Ответить
показать весь комментарий
19.08.2023 12:09 Ответить
Й що? Пара вибитих вікон, це результат??? Не ганьбився би вже отакими картинками.
показать весь комментарий
19.08.2023 12:16 Ответить
Енергодар новини не читав?
показать весь комментарий
19.08.2023 12:36 Ответить


показать весь комментарий
19.08.2023 23:08 Ответить
А мішки з собою привіз?
показать весь комментарий
19.08.2023 12:15 Ответить
навіть якщо платити нашим на передку 10 000 долларів США то я впевнений що до цих виплат примажуться всі хто зможе це зробити ..Абож уровняловку всім воїнам 5000 долларів і доплату за вбитого орка підбитий БТР танк літак .По о/с також тариф як в Чеченську війну солдат -100 баксів ,охвіцер - 300 . нач.від майора до полковника 1000 .вищий склад генерали 10 000 - 20 000 .
показать весь комментарий
19.08.2023 12:31 Ответить
Потім школи, дитячі садки і будинкі для літніх...
показать весь комментарий
19.08.2023 12:33 Ответить
Зеленський: Ми можемо збільшити армію в два-три рази, але тоді, наприклад, не зможемо будувати дороги Джерело:
показать весь комментарий
19.08.2023 12:38 Ответить
Скорее всего пропагандистская муйня. Сразу же на ветку слетелись тролли и начали комментировать. Цензор на сру стал смахивать.
показать весь комментарий
19.08.2023 13:15 Ответить
Не понравилось, что указал на пропагандистский характер этого всего? Снесли комментарий. Не знаю как такое все называть. 5 млн. кацапов за год убежало с россии, осели кто где только можно, а тут какого-то м...чудака показывают, как он вежливо упрашивает вступать в армию. Браво! Докотились. Начали заниматься кац.пропогандой.
показать весь комментарий
19.08.2023 13:23 Ответить
Не снесли. Извиняюсь. Компьютер сначала не показал комментарий.
показать весь комментарий
19.08.2023 13:24 Ответить
показать весь комментарий
19.08.2023 14:06 Ответить
Заметьте - "мера вынужденная". Так кто ж вас падлюк вынудил? Дрыщ кремлёвский, так открутите ему голову, да и делов-то.
показать весь комментарий
19.08.2023 15:59 Ответить
Білу ладу не пропонує, знає що за на неї ніхто не піде ,так як самі збирають )))
показать весь комментарий
19.08.2023 16:26 Ответить
внас гарні чорноземи,но їх потрібно удобряти
показать весь комментарий
19.08.2023 16:31 Ответить
З України тікають дуже багато. Гроші. Коридори. Воєнкоми. Прикордоники. Всі в темі. Це послідовна політика зеленского. Повний ******* по мо, оборонпрому, постачання б/к, аптечок, дронів, арти, рзсо.... Але саме такий вибір хотіли 73% мразей-українців.
показать весь комментарий
19.08.2023 16:48 Ответить
акценти як розставлені, "Кто хочет поправить свое материальное положение или остановить исполнительное производство в суде"))))))).. Багато записалось на поїздку у м'ясорубку?
показать весь комментарий
19.08.2023 20:40 Ответить
Страница 2 из 2