11687 посетителей онлайн

Подполковник 68-й ОЕБр Николов: "Я готов командовать ротой зэков. Нужны полномочия". ВИДЕО

Подполковник ВСУ Михаил Николов из 68-й отдельной егерской бригады - не только легендарная фигура на фронте с 2014 года, но и специалист по мобилизации.

Как сообщает Цензор.НЕТ, корреспонденты проекта "Бутусов плюс" обсудили с украинским воином самые горячие темы. В частности, о тотальной мобилизации всех мужчин и женщин с 18 лет, качестве личного состава, возможности и необходимости мобилизовывать заключенных.

Топ комментарии
+25
Серед так званих ЗЕКів також є різні люди. Багато з них відбувають покарання за чисельні крадіжки, економічні злочини, скоєння ДТП і бажають , замість колонії, воювати. Чому не дати їм таку можливість ?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:26 Ответить
+20
Давай краще про мобілізацію депутатів та чиновників вищого ешелону . А то сюр виходить - Підпіздєнт - Верховний Гавнокомандуючий - не служив і 4 рази ухилянт .

Не буде в країні порядку доки керівні посади в країні будуть займати люди , які не відслужили реально на нулі
показать весь комментарий
26.01.2024 13:24 Ответить
+16
Но только не так как этот подполковник предлагает. Он хочет чтобы из них формировались отдельные отряды по примеру лаптеногих. Это просто копирование шаблонное вагнеров и шторм z. Если человек добровольно идет воевать то пусть идет в обычное подразделение.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Давай краще про мобілізацію депутатів та чиновників вищого ешелону . А то сюр виходить - Підпіздєнт - Верховний Гавнокомандуючий - не служив і 4 рази ухилянт .

Не буде в країні порядку доки керівні посади в країні будуть займати люди , які не відслужили реально на нулі
показать весь комментарий
26.01.2024 13:24 Ответить
Між іншим, на "нуль" потрапляють і виловлені з Тиси ухилянти.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:27 Ответить
Ти розумієш що поки до влади прийдуть люди які відслужили реально на нулі то держави вже може не бути, і то будуть люди які служили в москалів?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:39 Ответить
Якщо цього не станеться - то держави і так не буде - люди не будуть захищати країну корупціонерів та брехунів .
показать весь комментарий
26.01.2024 13:47 Ответить
Це від лукавого, свою лінь та боягузтво списувати на не таку країну, поганих можновладців.... У Бучі, Маріуполі, Ізюмі трупів нардепів не було...
П.с. Я сам лінивий боягуз.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:16 Ответить
Це називається словом - маніпуляції - коли чиновники сидячи в тилу кричать - що воювати будуть всі ( крім них звичайно ,бо бронь ) і кричати про Бучу і Маріуполь ( а самі в цей час красти гроші на яйцях ) . Народ не тупий - він все прекрасно бачить.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:31 Ответить
Народ тупий, тому у нього і влада така, бо з народу. Безугла терлась на Оболоні, і вибрав її "народ оболоні". Це у нас перша влада, в пикі якої видніється той самий "народ", такі ж самі. І дятли які зараз плямкають про "народ не піде воювати за владу". Народ повинен воювати за себе, щоб Бути Українцями в Україні, а не хохлами в малоросії. Бо Українець в Україні має право вийти на вулицю і дати владі по рилі, а хохол в малоросії не буде права в радіус 1км до центра києва підійти, де буде сидіти призначене з Москви *****, яке вчора по їхньому ТБ казало що буде "Тапіть єтіх дєтєй". Та видно дебіли то зрозуміють тільки постфактум, так як зрозуміли за що вони проголосували в 2019, хоча не факт що й тоді винним не виявиться "Соєвій" і "Порохоботи".
показать весь комментарий
26.01.2024 15:20 Ответить
Чому ти плутаєш державу та країну?
показать весь комментарий
26.01.2024 14:22 Ответить
Тому що державу створюють люди ,які живуть в країні . Не з космосу прислали - вибрали поміж себе . Якщо народ не зміниться - країни не буде.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:38 Ответить
Знову плутаєш грішне з праведним.
показать весь комментарий
26.01.2024 20:14 Ответить
А хто їх пустить до влади?
показать весь комментарий
26.01.2024 14:46 Ответить
Серед так званих ЗЕКів також є різні люди. Багато з них відбувають покарання за чисельні крадіжки, економічні злочини, скоєння ДТП і бажають , замість колонії, воювати. Чому не дати їм таку можливість ?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:26 Ответить
Но только не так как этот подполковник предлагает. Он хочет чтобы из них формировались отдельные отряды по примеру лаптеногих. Это просто копирование шаблонное вагнеров и шторм z. Если человек добровольно идет воевать то пусть идет в обычное подразделение.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:31 Ответить
В обичном подраздєлєнї не буде відповідної дисципліни
показать весь комментарий
26.01.2024 14:15 Ответить
Если в роту придет допустим 5 человек , они что испортят дисциплину? Наоборот их заставят дисциплину соблюдать и люди не будут себя воспринимать с клеймом, а как защитники
показать весь комментарий
26.01.2024 14:51 Ответить
В обычных подразделениях трудно будет держать такую публику в рамках дисциплины, а вот в штрафных ротах во время войны с такими не церемонились, у командира всегда было право ликвидировать штрафника за невыполнение приказа. У "Вагнеров" подобных тоже минусовали, зачастую жестоким образом
показать весь комментарий
26.01.2024 15:04 Ответить
Как бы да, но нет. Стрелять без разбору людей, это кацапское. Не должно быть никаких штрафных рот. Служить всем надо одинаково. Но вот есликто накосячил, то трибунал и на нары в военную тюрьму. А вот там уже нужно иметь такую дисциплину, что колония особого режима для осужденных за особо тяжкие преступления покажется санаторием с усиленным питанием.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:09 Ответить
Если это эффективно, то чего нет? Или если капацы будут штаны носить то ты будешь ходить без? Тем более диванные сектанты "91 года" сами не горят желанием идти воевать.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:52 Ответить
Якщо почати масово використовувати зеків, роспропаганда за кордоном миттєво рознесе цю тезу: "зачєм помагать Украінє, когда она такоє жє говоно, как і россія, только во много раз мєньше размєрамі?"
Європейцям не залишиться нічого, крім як погодитись.
Тому цього рішення слід уникати до останнього.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:26 Ответить
Їх можна звільнити умовно-достроково і вони перестануть бути ЗК.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:28 Ответить
Справа в моральній стороні питання, не в юридичній.
Помилувані вагнєра після повернення на росію вбивцями бути не перестають.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:29 Ответить
Якщо підійти до пиьання правильно то можна. Адже захист своєї держави це обовязок всіх. І не тільки юридичний а й моральний. Тому засуджені і люди з судимістю нічим не мабть відрізнятись від інших громадян. Їх можна використовувати масово. Адже чомусь використовуються масово інші громадяни. Тобто їх треба мобілізовувати. І в ніякому разі ненабирати їх як добровольців за гроші чи за зменьшення терміну покарання, просто щоб ці люди виконували свій обовязок. А потім ще досидять. В нас на 2024 рік є заплановано як поповнення бригад так і створення нових. І цілком може вийти так що якийсь підрозділ в бригаді чи в бригадах буде цілком сформованим з злочинців. І це небуде жодним порушенням. Адже в нас купа підроздідів які вже сформавані тільки з мобілізованих.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:50 Ответить
Можливо, не точно висловився.
Уявіть собі європейця, якому кажуть: твої гроші пішли на зброю, яку дадуть українським злочинцям з тюрем, щоб вони вбивали російських злочинців з тюрем.
Яка буде реакція? Поверніть мої гроші, і хай та Україна горить в пеклі разом з росією, бо нічим не краще за неї!
показать весь комментарий
26.01.2024 13:54 Ответить
А може реакція буде така: ну і добре росіяни вбють українських злочинців і тоді я буду вже непроти вступу України в ЄС по причині того що там бандитизм. А росіяни яеі воюють в Україні апріорі злочинці незалежно від того чи були вони замуджені російськими судами. То як тобі така реакція?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:58 Ответить
У кого потужніший медіаресурс за кордоном? Хто може швидше і красивіше оформити свої наративи та донести до мас європейського електорату?
показать весь комментарий
26.01.2024 14:00 Ответить
У влади держав чиїми громадянами є отой європейський електорат.
Можливо ти поспішив але твій варіант реакції неможливий в концепції що Україна жертва а москалі агресор. А ті європейці які непідтримують цю базову концепцію і так проти постачання зброї та виділення грошей.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:10 Ответить
Концепції можна змінювати. Змінили ж нам концепцію від "мова, віра, армія" до "хоть паржом".
показать весь комментарий
26.01.2024 14:11 Ответить
Не перетворюйся в Яра. Не роби підміну понять. Концепцію неміняли. Бо її небуло. "Армія, мова, віра" як концепція появилась перед виборами і ні в 14 ні в 15 чи 16 році немала реальної підтримки більшості. Не мала і після. А концепція "хоть дідька лисого аби не Порошенка"( а не ота тобою написана) це концепція "за все хороше проти всього поганого" і вона була завжди актуальною для обєднання мас.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:31 Ответить
Ладно, приклад невдалий. Русня прагне змінити - хай не концепцію, образ, тезу - "Україна бореться проти диктатури за демократію" на "два по суті одінаково хєрових народца воюют на вигоду своім олігархам".
показать весь комментарий
26.01.2024 14:39 Ответить
Прагне. Чого вони тільки не прагнуть. Але ми не про москалів а про правильний підхід. Який дасть результат. Очікуваний реззультат.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:44 Ответить
Наскільки мені відомо то головна теза яка просувається в Європі це теза про то що якесь ***** вирішило перекроїти кордони які є священими. Саме цю тезу просувають для мас в Європі.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:58 Ответить
Я про тези, які просуває русня. Добре, що краще рухаються інші тези.
показать весь комментарий
26.01.2024 15:27 Ответить
ну тоді давайте зразу створювати загородзагони,для тих зеків,яких призвуть по мобілізації..чи ви думаєте,що вони будуть воювати без жодної мотивації,знаючи що після(якщо виживеш)доведеться досидіти свій термін..вам би книжки писати фантастичні))
показать весь комментарий
26.01.2024 14:33 Ответить
Ну якось воюють мобілізовані знаючи що після того як їх звільнять( хз коли) вони опиняться там де були до мобілізації а не на Маямі з коктейлем в руці.
показать весь комментарий
26.01.2024 15:05 Ответить
воюють вмотивовані,за зарплату,і патріоти за ідею і ту ж таки зарплату..ви ж пропонуєте зк.просто виконувати обовязок,після чого він знову ж таки потрапить на нари..як думаєте,буде зк .виконувати наказ командира,коли за його невиконання він потратить на нари,з яких його тільки що насильно забрали?
показать весь комментарий
26.01.2024 16:44 Ответить
Може ви неуважні але я пропоную їх зрівняти в правах з мобілізованими. Платити по сто тисяч за виконання завжань у визначених районах. Асе як у людей. А термін покарання якщо людина буде вчиняти злочини за які передбачено кримінальне покарання вона вже буде відбувати після того як відбуде покарання за той злочин за який вже відбувала покарання в той час коли була мобілізована, навіть з сумуванням термінів як це в нас заведено. Тобто якщо сидіти залишався ще рік то якщо було СЗЧ то ще 7 прилетить і сидіти буде 7. Чи скільки там дадуть враховуючи що дія статті 69 на цю людину не поширюється.
показать весь комментарий
26.01.2024 17:10 Ответить
можливо і неуважний..але здається це ви писали? "..Тобто їх треба мобілізовувати. І в ніякому разі ненабирати їх як добровольців за гроші чи за зменьшення терміну покарання, просто щоб ці люди виконували свій обовязок. А потім ще досидять. " зрештою,на мою думку,зк ніколи не будуть мобілізовані,хоча б по причині,"щоб не бути як кацапи" ...
показать весь комментарий
26.01.2024 20:19 Ответить
Тобто ви незнаєте що мобілізованим платять?
показать весь комментарий
26.01.2024 21:37 Ответить
А хто вам сказав, що будуть милувати вбивць? Їх у тюрмах меншість.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:31 Ответить
Так не надо убийц брать, хай сидят . А всяких мазуриков отбывающих за кражу аккумулятора из гаража вполне можно амнистировать и потом призывать, если они подают просьбу.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:12 Ответить
Начебто це і зараз є. З погашеною судимістю можна до ЗСУ.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:13 Ответить
Зараз ви взагалі російську процедуру й описали: удо-річний контракт з пвк/зс-президентське помилування з погашенням всіх судимостей.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:49 Ответить
Вот мне интересно: гендернонейтральную особь с множественным гражданством и инвалидностью третьей группы, полученной в результате злоупотребления мед.каннабисом, призывать в армию можно, или как?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:29 Ответить
Якщо ви таки про діючого президента - то, нажаль, ні.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:46 Ответить
Ні, я взагалі.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:17 Ответить
Ну якщо взагалі, то здається перешкод немає. Ну хіба що гендернонейтральна особа має тата депутата або валізку з грошима. Тоді ні, мобілізації він/вона/воно не підлягає. А якщо ні - Україна визнає тільки одне громадянство - українське, тож якщо у гендернонейтральної особи серед інших паспортів завалявся український - вона служитиме. Відстрочку по третій групі ж теж хотіли відмінити, тож гендернонейтральну особу один х. не випустять з країни якщо в неї є член доти доки не зможуть грести навіть лежачіх.
показать весь комментарий
26.01.2024 17:18 Ответить
Це не Президент, а Воно - резидент!... Одне слово, украй тупорилий, але дуже хапужний, дрібний і непереборно нахабний Пісюнограй Оманський! Як же ненавиджу цю Зелену Гниду - винну зі своєю шайкою - оцими бакановими, єрмакамим, безуглими, юзіками, тищенками, шерівами, верещучками, треьяковими, брагарями, бужанськими та подібною наволоччю! Вони винні у смертях десятків тисяч людей - ці Суки не повинні сприснути! Інша річ, коли поведуть себе трохи правильніше, можна дещо пробачити, але не все!
показать весь комментарий
26.01.2024 17:24 Ответить
Нормально...
показать весь комментарий
26.01.2024 13:29 Ответить
Нормально кажете??, А як думаєте, яке стояло б виття, опинися на місці Бутусова в цьому інтерв'ю з таким розкладом мобілізації, ну наприклад Подопяка,,??,)
показать весь комментарий
26.01.2024 13:52 Ответить
Під час війни любі розборки .........це робота на ворога ...чи то Бутусов..чи Подоляк...чи Порохоботи .. чи Зебіли...і тд.Тил мае бути стійким...
показать весь комментарий
26.01.2024 14:12 Ответить
Дивуе те що йому проблема мати повноваження... судячи ..?)))хто дае ці повноваження?..
показать весь комментарий
26.01.2024 14:26 Ответить
Для цього треба одне - Зеленим Гнидам красти у 10 разів менше - і сформувати без'єрмачний Уряд Національної Згоди. Тоді і не буде у нас, як зараз 1 снаряд на 10 московитських - а все тому що Пісюнограй Оманський не може без Єрмака, котрий просто х*й з бугра! У якого немає ні повноважень, ні вибору людей!... Просто Гнусява Зелена Гнида, скориставшись безконтрольністю і війною, до якої ж Само це Чмо і привело, потоптався по людях і конституції! Ну, що ж може цілком настати час, коли тебе, ******, у мішку на суд привеземо!
показать весь комментарий
26.01.2024 17:29 Ответить
Згоден, але я не про то,
показать весь комментарий
26.01.2024 14:38 Ответить
Кожний громадянин мае обов'язок захищати свою краіну...незалежно де він находиться..
показать весь комментарий
26.01.2024 14:13 Ответить
Серед зеків більшу частину складають люди які попали туди за крадіжки або "дурість по молодості". Тому обмежувати їх права по захисту України неразумно і недалекоглядно. Під час дії АТО доводилось зустрічатись з зеками-добровольцями, айдарівцями з Донецька. Патріотизм і ненависть до мордора були вище середнього в декілька разів. Погоду на фронті роблять 3-5 % креативних бійців згідно досліджень у США.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:32 Ответить
Единственный инструмент управления подобными подразделениями сформированными полностью из заключенных - это расстрелы перед строем за нарушение приказа и-или дисциплины. Никогда и нигде ничего другого не работало... И что мы на это уже готовы?
показать весь комментарий
26.01.2024 13:33 Ответить
А що ви знаєте про в'язнів?
Нічого.
Виходячи з вашого коментаря.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:41 Ответить
Вязні в 90 % це зломлені вже люди. Ними керувати простішше ніж мобілізованими чоловіками.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:52 Ответить
Мобілізованими чоловіками які до цього навіть не були в армії. Так буде првильніше.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:12 Ответить
Саме так. Недописав. А там якраз вся суть. Правда щоб її зрозуміти треба мати службу за плечима.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:34 Ответить
тобто якщо за тяжку статтю "зберігання зброї суд посадив чоловіка, то вплинути на нього можуть бути тільки загрози розстрілу ? І да, чого це з засуджених повністю формувати підрозділи ? Це що окрема каста ? Чекаємо роту податківців, взвод суддів, батальон коллекторів і далі по списку.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:35 Ответить
а) и в демократических странах в армиях расстреливали
б) % отказников в украинских бригадах растет, так как все больше мобилизуют тех кто хотел отсидеться.

Так и так придётся ужесточать закон.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:54 Ответить
Я читав (не знаю, наскільки правда), що легендарний Олександр Матросов був "штрафником". Якщо зеки дійсно такі відважні, то хай спокутують.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:34 Ответить
Олександр попал под пулемёт и ничего даже понять не успел. Их него такой же герой, как из 28 бакинских памфиловцев
показать весь комментарий
26.01.2024 16:21 Ответить
Сознательно кинулся на пулемет.
показать весь комментарий
27.01.2024 18:43 Ответить
Бакинских было 26
показать весь комментарий
27.01.2024 18:44 Ответить
Правильне рішення.
Бо люди різні.
А ще в Україні є Герой України, притому справжній Герой України за подвиг, за вчинки на полі бою, якого було засуджено, який відбув покарання, але все це не позначидось на його патріотизмі і любові до України.
Нажаль він отримав це звання посмертно.
Герою слава і царство небесне🙏
показать весь комментарий
26.01.2024 13:40 Ответить
Як мінімум, дивне висловлювання!
показать весь комментарий
26.01.2024 13:44 Ответить
Классически совковый военкоматовский "сапог", уровень мышления и высказываний соответствующие.
показать весь комментарий
26.01.2024 13:49 Ответить
Давай приїжджай нєсовковий в Україну і покажи як треба воювати.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:10 Ответить
И что ты предлагаешь?
показать весь комментарий
26.01.2024 16:55 Ответить
А кувалду має?
показать весь комментарий
26.01.2024 14:01 Ответить
Он вообще сама гуманность!Тех кто пытается бежать через границу не отправляет в окопы, а только делать проходы в минных заграждениях.Бережёт обученных саперов.) Наверное перед танками впереди пойдут,да и оружия,как он сказал,им можно не давать.
показать весь комментарий
26.01.2024 15:40 Ответить
Влітку 2022 спілкувався з одним херсонцем (він втік з міста під час окупації). Той хотів іти вбивати орків, однак із-за того що у нього є ходка, воєнком відмовся його брати у ЗСУ.
показать весь комментарий
26.01.2024 14:09 Ответить
вообще бред. ОН же не сидит сейчас....
показать весь комментарий
27.01.2024 00:57 Ответить
командовать то готов, а готов ли идти впереди?
показать весь комментарий
26.01.2024 14:40 Ответить
Підполковник Ніколов під час виходу з Іловайська змушений був взяти командування на себе: "На легкових автомобілях ми перли на танки, а вже з близької відстані - у них стріляли. Тому ми і вижили"

показать весь комментарий
26.01.2024 14:51 Ответить
на подобное дерьмо способны только кацапы
показать весь комментарий
26.01.2024 14:58 Ответить
Боишься, что мобилизуют из Европы? Или может сам хочешь вернуться и воевать добровольно-профессионально, "не как кацапы"?

Занимаешься "гуманизмом" издалека?

Не волнуйся, если для европейцев станет вопрос ребром или "нам придется воевать самим" или "надо выслать украинцев в Украину для мобилизации" как думаешь, что они выберут?
показать весь комментарий
26.01.2024 16:57 Ответить
типичний совкодрочер 👎
показать весь комментарий
26.01.2024 21:55 Ответить
Якщо відсіяти "білий шум", тобто сороміцьку політкоректність, то в "сухому залишку" отримуємо необхідність негайного державного перевороту і приведення до влади військової хунти. Інакше ніяк. Якщо не почати розстрілювати за корупцію, то під керівництвом "зеленого лайна" (єрмака, татарова, зєлєнського, данілова, арахамії і ******** на всю голову безуглої) поступово перебють усіх...
показать весь комментарий
26.01.2024 15:59 Ответить
Наприклад,Золкін,горить бажаннням воювати але у нього є судимість,тому ніяк.Він сам про це заявив в інтерв'ю.
показать весь комментарий
26.01.2024 16:47 Ответить
дуже погана ідея 👎👎👎
показать весь комментарий
26.01.2024 16:57 Ответить
Звісно для тебе це дуже погана ідея, бо ти живеш у іншій реальності. Я закінчив кращий ВУЗ України. У нас в університетському чаті у фб майже кожен день некролог за якимось випускником. Україна втрачає цвіт нації.
показать весь комментарий
26.01.2024 21:53 Ответить
типовий совок
показать весь комментарий
26.01.2024 22:00 Ответить
Що він вважає до жопи. Жінками хай своїми вдома командує, якщо такі є, куди їм йти, якщо вони його не пошлють. Чи як завжди свої сімейки прилаштував, а інших жінок можна гнати на смерть? ПНХ. Тільки добровільний ВО для жінок згідно закону 6482. Ще один працюючий на росію виліз, хоче знищення українського народу, якщо жінок пропонує мобілізувати. Війну треба зброєю вигравати, а не людьми. А від жінок взагалі відчепіться, а то жінки розвернуться в сторону таких розумак.
показать весь комментарий
26.01.2024 17:45 Ответить
Для того щоб такі ідеї пропонувати треба особисто побувати у в'язниці та зрозуміти яка там обстановка. Так от більшість ув'язнених воювати не хочуть ,а більш того чекають на приход росіян які їх звільнять . Це вони так думають . Їм все одно під яким прапором жити . З 10 сокамерників погодилися йти воювати 3 . Один 58 років варщик амфетаміну , другий наркоман ,крадій автівок і я пов'язаний з надто великим оборотом канабіса ось і все . А по здоров'ю то думаю жоден з нас не пройшов би комісію лікарську . Повна маячня ,що звільняються працівники СІЗО , та установ відбування покарань бо зеки підуть на фронт ,я думаю навпаки штат будуть збільшувати ,бо багато кримінальних справ по ухилянтам ,дезиртирам . Тай так суди не сидять без діла , коли крадіям за пальчикові батарейки та дезодорант дають 5 років і за не сплату аліментів 6 років ув'язнення
показать весь комментарий
26.01.2024 17:48 Ответить
І ще добавлю - використовувати ув'язнення для боєвих дій без зброї і для розмінування це порушення їх прав ,що призведе до великої кількості вироків у европейських судах
показать весь комментарий
26.01.2024 17:50 Ответить
Краще ротою родичів першої сотні головних чиновників держави!
показать весь комментарий
26.01.2024 18:10 Ответить
Я за то чтобы человеку сокращался спрок. Например 1 день на фронте приравнивался к 2-3 дням в тюрьме. После отбытияслужбы согласно сроку уменьшенному в 2-3 раза-человеку нужно давать 2 мес отпуска
Ну и конечно нельзя привлекать стдельцев по тяжелым статьям связанными с насилием.
Украинцам не нужна Украина-поэтому много из них прячутся от мобилизации. Может тохь зекам нужна Украина и они будут за нее воевать? Россиянам нужна Украина-у них проблем с набором в армию нет
показать весь комментарий
26.01.2024 18:28 Ответить
штрафные батальоны? да хрен кто согласится, так отсидят и выйдут, а тут на нулевку в пехоту- смертники
показать весь комментарий
26.01.2024 19:17 Ответить
Звідки тобі знати в Америці хто согласітся?
показать весь комментарий
26.01.2024 21:54 Ответить