6849 відвідувачів онлайн
7 065 44
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Чому, ми не в НАТО"?

нато,саміт

Такі запитання чую від депутатського корпусу, деяких громадських діячів, некажучи уже про "експертів", які знають, куди і як мають наступати наші воїни хоча самі жодного разу не були на фронті.

"Наша армія - найкраща в світі" - говорять ті ж самі люди. "Ми захищаємо Європу" - продовжують кричати вони.

Панове - ви справді не розумієте в чому проблема чи вдаєте, що не розумієте.
Українська армія - номер один у світі і це беззаперечний факт, але приймають в НАТО не армію, а країну до якої ця армія належить.

Наша армія номер один у світі! Але що ви зробили для того, щоб Україну прийняли в НАТО?

У Верховній раді знаходиться один із прибічників медведчука - шуфрич, який з партією опзж підтримував російських окупантів. Разом з шуфричем в парламенті знаходиться зрадник бойко та інша нечисть, яка всіляко дискредитувала теперішнього президента США і привела в Україну агресора.

Більшість народних депутатів воліють не помічати ворогів. Навіть більше, їм дозволяється вести бізнес, очолювати якісь комітети. Зрадникам з опзж дозволяють знаходитися за кордоном і притому бути нардепами.

Про корупцію, я уже не буду писати. Таке ганебне явище під час війни, коли українські воїни ціною власного життя стримують ворога - це взагалі позор на весь світ.

Ми прагнемо в НАТО, але що самі зробили для того? В нас найкращий в світі танк "Оплот", проте, ми не можемо забезпечити ним ЗСУ і просимо машини в європейців чи американців.

Ми маємо САУ "Богдана", ракети "Грім", Нептун, але нічого з цього не виробляли масово. Проте продовжуємо говорити світові, що нам хтось чи щось винен.

Війна - це битва не просто за землю, війна - це битва за зміни. До речі, вітання тим бюрократам, які зараз ще більше закидають нашу армію непотрібними журналами, звітами та іншим непотребом. Головне, що ми прагнемо в НАТО...

Перед тим, як писати і шукати винних в тому, що ми не в НАТО, подивіться в дзеркало.

Топ коментарі
+32
Блюзнірство - це Ваша необізнаність. Хто нам винен, що ми останні роки не займалися розбудовою армії?
Чи хто винен, що вороги України - опзж, досі в парламенті і не заарештовані?

Ми маємо дякувати країнам НАТО за підтримку, але не забувати про розбудову.
показати весь коментар
11.07.2023 17:51 Відповісти
+25
Боря, ти б пере тим, як постити маячню хоча б щось почитав, проте розумію, що читати не прикольно, простіше жерти марафонне зелене лайно та казати "пачіму ми нє в НАТО"? Швеція є одним з найбільших виробників зброї, вона на 13 місці у світі по експорту зброї і Україна зараз теж використовує шведське озброєння, зокрема новітні БМП, гранатомети та багато іншого. Тобто за твоєю логікою, Боря, якщо для будування власної зброї треба багато грошей, то нафіг тоді взагалі цю зброю робити, краще ті самі гроші закатати в асфальт? Так ти думаєш? Браво, Боря, бо так само думав й діяв той, кого ти наобирав у 2019. Гроші замість побудови власної зброї просто закатали в асфальт, прожрали та розікрали, а країну лишили роззброєною сам на сам з москальською озброєною армадою. Блюзнірство Боря це виправдовувати все, що накоїла шобла ватних зрадників за всі останні 5 років, бо все це зараз укривавими сльозми виплакує Україна, пожинаючи плоди рішень та голосувань тупоголових какіхразніц, які навіть зараз не поумнішали...
показати весь коментар
11.07.2023 18:05 Відповісти
+19
Автору подяка і респект за правду ,
яку так не любить наша влада , та навіть боїться😕
показати весь коментар
11.07.2023 18:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Панове - ви справді не розумієте в чому проблема чи вдаєте, що не розумієте. Джерело:

Вони не розуміють, а вдають, що розуміють.
показати весь коментар
11.07.2023 17:44 Відповісти
дааауууж
хренових журналов та звітів
племя Підполковників в ЗСУ

плодит по два кожен Божий день.((
с так званим пережитком охфіцерство
пора заканчивать.((
показати весь коментар
11.07.2023 19:59 Відповісти
Робіть позначку, де початок.
показати весь коментар
11.07.2023 20:28 Відповісти
А це дійсно військовий журналіст?Спец?Які танки випускає Швеція,а Фінляндія?Які ракети,чи інше озброєння?Може не в випуску озброєнь все питання?Чому не назвати,будучи спецом і обізнаним,а скільки грошей треба,щоб зробити танкову армію,чи хоча б дивізію?І за скільки годин бою-їх рознесуть в клапті?Будуючи нейтральну державу-до 2016 року-назбирати на складах ракети,танки,стратегічні бомбардувальники-хіба не блюзнірство-шановний блогер?
показати весь коментар
11.07.2023 17:45 Відповісти
Блюзнірство - це Ваша необізнаність. Хто нам винен, що ми останні роки не займалися розбудовою армії?
Чи хто винен, що вороги України - опзж, досі в парламенті і не заарештовані?

Ми маємо дякувати країнам НАТО за підтримку, але не забувати про розбудову.
показати весь коментар
11.07.2023 17:51 Відповісти
Пане Ухман,а ви не плутайте розбудову армії-з розбудовою генеральських дач,одержанням службових квартир,тими самими генералами-і адміралами і контрадміралами "москітного",байдарочного і флоту каное.У вас ,дуже обізнаного,щось є на Шуфрича,Бойко?Сам генпрокурор Луценко,при самому більшому розбудовнику,не знайшов сліду злочину при закупівлі вишок.Чи це не так?
показати весь коментар
11.07.2023 22:24 Відповісти
Боря, ти б пере тим, як постити маячню хоча б щось почитав, проте розумію, що читати не прикольно, простіше жерти марафонне зелене лайно та казати "пачіму ми нє в НАТО"? Швеція є одним з найбільших виробників зброї, вона на 13 місці у світі по експорту зброї і Україна зараз теж використовує шведське озброєння, зокрема новітні БМП, гранатомети та багато іншого. Тобто за твоєю логікою, Боря, якщо для будування власної зброї треба багато грошей, то нафіг тоді взагалі цю зброю робити, краще ті самі гроші закатати в асфальт? Так ти думаєш? Браво, Боря, бо так само думав й діяв той, кого ти наобирав у 2019. Гроші замість побудови власної зброї просто закатали в асфальт, прожрали та розікрали, а країну лишили роззброєною сам на сам з москальською озброєною армадою. Блюзнірство Боря це виправдовувати все, що накоїла шобла ватних зрадників за всі останні 5 років, бо все це зараз укривавими сльозми виплакує Україна, пожинаючи плоди рішень та голосувань тупоголових какіхразніц, які навіть зараз не поумнішали...
показати весь коментар
11.07.2023 18:05 Відповісти
Пане Кант чи Кельт-не суть.Ви,ну якось випадково-сказали про 5 років, і про ватних зрадників, і про шоблу.І це все,як не важко це признати,попало до цих"зелених гнид,які ракети в асфальт,згорнули весь Оборонпром,забрали клінстони,розмінували Чонгар і продали в Омані всю Україну,но генерал Кривонос-розлив масло на злітну смугу і Зе не зміг втекти з такими самими Камазами грошей за Україну,як Яник.Все вірно?А що ж таке виробляє Фінляндія-що її прийняли зразу?І в марафоні що-говорили і про Швецію і про фінів?
показати весь коментар
11.07.2023 22:15 Відповісти
Боря, треба було в школі хоч троха вчити історію, а не дивитися цілодобово квартальних шльондр та расмєши гоміка. Може тоді б ти, Боря задавав менше смішних питань, та знав, що Фінляндія йшла до членства в НАТО довгі десятиліття. Спочатку у Зимовій Війні 1939-1940 р., фіни надрали кацапам сраки, але втратили значну частину своїх територій, а потім, після 2СВ, фінів не брали в НАТО бо боялися роззлючити комуняцький ссср, який чомусь Фінляндію вважав зоною своєго впливу. Тому фіни й були десятиліттями нейтральною державою, аж до сьогодні. Але вони не склали руки та після 2 СВ створили розвинену, демократичну державу з одним з найвищих рівнів життя у Європі, напевно тому, що не обирали собі за очільників комуняк, бандитів та промоскальських клоунів. Тож Фінляндію взяли в НАТО не тому, що вона виробляє зброю, а тому, що фіни, як суспільство, вже цілком відповідали всім критеріям, щоб вступити в НАТО, а війна України з мос4калями лише прискорила цей процес. Так зрозуміло, Боря? Чи ні?
показати весь коментар
11.07.2023 22:38 Відповісти
Значить все таки Кельт...Ти зі мною сидів біля телевізора?Ти бачив які передачі я дивлюся?Шо це за таке панібратство?Тобі не подрбається гумор українських виконавців?Дивися Петросяна,в запису,Задорнова,теж з архіву,або "Кроликів".Найшовся теж ще один мораліст і порадник.НАТО в 1939 -1940-навіть в думках не було,но Фінляндію не приймали-ерудит....
показати весь коментар
12.07.2023 00:47 Відповісти
Боря якщо для тебе квартальне лайно це "гумор українських виконавців", то для тебе й ватний члєнограй "преЗЕдент"... Про Зимову війну я написав тобі, щоб ти зрозумів який шлях Фінляндія пройшла і що її шлях схожий з нашим і що нам треба брати з них приклад, але тобі щось пояснювати, все рівно, що бісер мєтать перед зрітєлєм квартала... бо ти читаєш і геть нічого не вдупляєш... Саме тому так і живемо, Боря.
показати весь коментар
12.07.2023 00:57 Відповісти
Зрозуміло, щодо Фінляндії, а як щодо Болгарії? скільки десятиліть вона йшла до НАТО? а Румунія? А країни Балтії?
показати весь коментар
12.07.2023 06:08 Відповісти
І там є така корупція, яку розвів гандон оманський? Ніт, та ото ж
показати весь коментар
12.07.2023 08:07 Відповісти
Швеція є одним з найпотужніших виробників озброєння у Європі: ПТРК NLAW, БМП CV90, винищувач Gripen, САУ Archer - це все шведські розробки. Танки Stridsvagn 122 та легендарні безбаштові танки Stridsvagn 103.
показати весь коментар
12.07.2023 10:42 Відповісти
Автору подяка і респект за правду ,
яку так не любить наша влада , та навіть боїться😕
показати весь коментар
11.07.2023 18:56 Відповісти
в сттті немає првди. првд в тому, що за всі події в країні заа останні 4 роки відповідє одна людина: зеленський, що мав практично абсолютну владу. І він все просрав. Бездарне, хамовите і самозакохане створіння, яке навіть не розуміє своєї відповідалності.
показати весь коментар
12.07.2023 09:25 Відповісти
" Чому я в не в НАТО ?
Чому не лiтаю ( на F-16 ) ? "
Т.Г.Шевченко.
показати весь коментар
11.07.2023 19:19 Відповісти
Це поет харківський поет Михайло Петренко з Слов'янська в 19 сторіччі склав вірш.
показати весь коментар
11.07.2023 19:51 Відповісти
Клінтон нещодавно жалкував що штати примусили Україну здати ЯЗ а ми як діти тішилися Будапештом. Кучма ще живий, варто було б Зеленському притягнути його до відповідальності не лише за ЯЗ, але й за стратегічну авіацію і масовий розпродаж танків та іншої важкої зброї (згадати хоча б пригоди з ,,Фаїною,, завантаженою нашими танками й захоплену піратами)
показати весь коментар
11.07.2023 19:32 Відповісти
А это у вас в колхозной конституции зеленое чмо решает кого к ответтственности привлекать?)))

Или вы с расеи, там так принято
показати весь коментар
12.07.2023 02:04 Відповісти
Не люблю слова "надо было", но уж если Вы так говорите, то скажу одно: не надо, ой как не надо было, выбирать смешного клована.
показати весь коментар
12.07.2023 08:38 Відповісти
Я наче бачу, як депутатський корпус, громадські діячі, "експерти", двірники, маркери, мітрополі-баси вишукуються в чергу до Міши з одним бажанням - отримати відповідь на єдине питання: "Міша, а чому ми досі не в НАТО?"
показати весь коментар
11.07.2023 19:32 Відповісти
Журналіст правильно пише,що ми недостатньо зробили. Не можу погодитись із словами про якість української зброї та підготовкою ЗСУ. Головна причина того, чому ми досі не в НАТО не в нас, а в переляку західного світу. Вони досі вірять у могутність московії. Доки цей страх не пройде нас годуватимуть обіцянками.
показати весь коментар
11.07.2023 20:17 Відповісти
Повторю вашу цитату: "Головна причина того, чому ми досі не в НАТО не в нас, а в переляку західного світу". Ви читали статтю?
показати весь коментар
11.07.2023 20:35 Відповісти
А вы все поняли о чем написал Михаил? Или только в состоянии смотреть единый марафон?
показати весь коментар
11.07.2023 21:31 Відповісти
"Недостатньо" - категорія якісна.
Кількісні виміри тої недостатності є?
Якщо немає - то це черговий бла-бла-бла.
показати весь коментар
11.07.2023 21:41 Відповісти
Ми не в НАТО через багато причин , серед яких корупція і запроданці в парламенті посідають не останнє місце , але головну причину того - чому ми не в НАТО , ви вказали точно . !! Це - таракани в головах багатьох західних політиків , і страх перед паРашею . Навіть не перед нею , а перед її ЯЗ . Захід і досі боїться спровокувати ***** .
Ядерна зброя діє за Захід як погляд удава на кролика - паралізує волю .
Хоча їх можна і зрозуміти .
Це нам , українцям , начхати на кацапську ЯЗ , тому що в нас війна і бомби і так сипляться на наші голови , і нам немає принципової різниці від якої померти , від ядерної чи звичайної . А над їхніми головами небо ще мирне , то ж вони бояться ..
показати весь коментар
11.07.2023 21:57 Відповісти
Вам нужно перестать повторять глупости нетрезвых комментаторов. Никто на западе сраисю не боится. Ее опасаются как опасаются бешеную собаку, которую может возникнуть необходимость пристрелить, если она приблизится на короткое расстояние. Почему-то принять Латвию, Литву, Эстонию никто не "побоялся". Существует комплекс причин, по которой Украину никто не спешит звать в НАТО, и самая главная - это всепроникающая коррупция и бескрайнее кумовство. А после - еще миллион проблем, от несовершенного законодательства до отсутствия достаточного количества двуязычных в вс.
показати весь коментар
11.07.2023 23:26 Відповісти
В нас найкращий в світі танк "Оплот" . дякую, аж просльозився.))

залишився останній мазок - мультики поробити в стилі путіна, яке у нас ПАПЕРОВЕ все найкраще.
показати весь коментар
11.07.2023 20:45 Відповісти
Можливо "Оплот" і є найкращим в співвідношенні Ціна / Якість. Це має значення, оскільки мені здалося, що ця війна показала цінність саме дешевих універсальних танків
показати весь коментар
11.07.2023 21:07 Відповісти
оплот дорогий танк. тож, у свіввідношенні ціна/якість він безбожно програє иншим.

але головна претензія до оплота що він мертвий - ніхто його не буде робити, ба більше - є заяви в тому числі чмута що вітчизняне танкобудування дохле.

прикро.
показати весь коментар
11.07.2023 21:29 Відповісти
Одні пишуть зрада другі все прекрасно
Для мене ця стаття більш менш зрозуміла і погоджуюсь ,а деякі знайомі кажуть нас знову як і в 2008 прокинули
Проблема дійсно дуже складна
Бесперечно хочеться в НАТО але маємо те
показати весь коментар
11.07.2023 21:18 Відповісти
Смелость автора беспредельна
Шуфрича вспомнил
Бойко
А про Ермака и Татарова забыл
А вот Байден не забыл
И правильно делает
Если между НАТО для всей УКРАИНЫ
Президент Украины выбирает Ермака
От которого тошнит весь ГОСДЕП, ФБР и ЦРУ
То БАЙДЕН может послать президента Украины
Под три черты
показати весь коментар
11.07.2023 22:58 Відповісти
Наша армія номер один у світі! Але що ви зробили для того, щоб Україну прийняли в НАТО?

A вы? Для начала надо избавиться от савецко-кацапской привычки на каждом углу орать "мы самые самые непобедимые, неповторимые, аналоговнетные",
показати весь коментар
11.07.2023 23:18 Відповісти
Чому ми не в НАТО знають в ОПУ Єрмак, Демченко та інші шпигуни росії. Взяти нас до НАТО зараз - означає привести туди шпигунівта корупціонерів. Наша політична еліта стоїть на перешкоді волі та життю українського народу.
показати весь коментар
12.07.2023 00:28 Відповісти
вопрос к майданному автору : МИ - єТО кто ? народ ИЛИ ВЛАСТЬ.
показати весь коментар
12.07.2023 01:12 Відповісти
Єдине правильне резюме "чому ми не в НАТО" в дописі- в НАТО ПРИЙМАЮТЬ ДЕРЖАВУ. А от тут вже можна знайти і відповідь...
показати весь коментар
12.07.2023 06:36 Відповісти
Полностью согласен. Мог бы еще пару-тройку пунктов добавить. Но не буду.
Я бы немного переформулировал автора статьи: Украину не принимают в НАТО, потому что, в этом случае, от Украины будет больше головной боли (я бы сказал :"геморроя"), чем пользы. Даже больше чем от Турции и меньше пользы, чем от Венгрии.
Вот и всё. Пока сами "за ум" не возьметесь, никто вам ум поверх плеши нашивать не будет.
показати весь коментар
12.07.2023 07:30 Відповісти
Ми маємо САУ "Богдана - точніше три Богдани, дві з яких працюють на війні.
Їх могло би бути значно більше якби народ не здурів в 2019
показати весь коментар
12.07.2023 09:06 Відповісти
І не чекали би на Хаймарси.
Тільки ракети, яких на заході повно.
показати весь коментар
12.07.2023 09:37 Відповісти
Сдурів не Народ, сдуріло населення. А це дуже різні категорії людей. Народ, на відміну від населення, Пороха на ЗЕлене гівно не міняв.
показати весь коментар
12.07.2023 09:51 Відповісти
Автор написав про те, що будь-якій розумній людині є очевидним. Але, ніт. Знаходяться теж ніби то не дурні люди, які чіпляються до якихось не принципіальних дрібниць тільки для того, щоб заперечити тексту автора. З якою метою? Показати свій блискучий розум, чи підтримати тих, хто скориставшись ними ж спровокованою війною, фактично узурпував владу в Україні?
Так, автор помилився у формулюванні: танк "Оплот" не самий кращій в світі, а самий кращій серед дешевих танків, як і інші види зброї, перелічені автором. І що це змінює? Якби було достатньо хоча б такої зброї, а армія була б реформована, то навряд чи Орда ризикнула напасти
показати весь коментар
12.07.2023 09:53 Відповісти