13664 відвідувача онлайн
11 816 59
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Кого я не поважаю…

Я підтримала пост Яроша про повагу до ключових військово-політичних персон часів "повномаштабки". Бо знаю, що таке атаманщина, яка знищила чеченський супротив "рашці". Тим паче, що насправді є за що поважати.

А тепер я напишу, кого я не поважаю.

Я не поважаю професійні ЗМІ і професійні громадські організації. Є виключення. Але в своїй масі не поважаю. Уточню, професійні це, коли не на ідеї і ентузіазмі особистостей, а коли на гарантованих зарплатах. Якщо йдеться про ГО маються на увазі зокрема "грантожерські", "пінчуковські" організації, які давно в Україні є єдиною сектою без внутрішньої конкуренції.

Зневажаю, бо сама була журналістом, представником громадянського суспільства ( не на зарплаті), ветераном всіх Майданів, вірила в чесні і чисті помисли, знаю яку величезну владу мають суспільні рупори в Україні. Бачила, як вони міняли історію, коли їх представники йшли проти системи, жертвуючи собою. Завдяки їм, завдяки перемогам Майданів і збільшення ролі громадянського суспільства в Україні так звана "громадскість" отримала надзвичайно великий вплив на всі справи в Україні. Але дивна ситуація, здавалось би ось вона очікувана демократія, однак можливо велика реальна влада "скурвила" цю так звану "громадскість" на зарплатах та їх лідерів, бо останні 10 років я стала свідком системної шкоди державі Україна від їх діяльності, бездіяльності і просто космічної безвідповідальності. А професійна журнастика всі ці 10 років цю безвідповідальність не помічала, а шкідливу діяльність облизувала і виціловувала.

Зневажаю. Головне за дві речі.

  • 1. Після нападу Рашки в 2014 році не від ЗМІ ні від ГО всі роки до повномаштабки не було підтримки в усіх важливих справах нарощення боєздатності. Головним посилом до українців від них завжди було одне: "війна це бізнес на крові". Хіба не так? Хіба не тому, українці втомилися від війни, і посил Зеленського "просто перестати стріляти" і "зійтися посередині" знайшов таку підтримку в суспільстві.
  • 2. Після світового вибуху ролі соцмереж в інформаційному професійні лідери громадської думки стрибнули в загальну течію "хайпу". Професійні ЗМІ і ГО не взяли на себе невдячну, але відповідальну і шляхетну, націлену на майбутнє роль пояснювати суспільству, що не все золото, що блищить. Державні інтереси, етичні норми все пало до ніг кричущого заголовку, хайпу на скандалі. Справа навіть не в проплачених матеріалах і мітингах, справа в тому, що професійний, незалежний сектор не встояв перед лайками. І зараз вже ніхто, нічому не вірить, авторитети зруйновані, цінності замінені тваринними інстинктами.

Хіба не так?

А тепер пройдуся по конкретним зрадам сучасних буремних часів ери-великої війни.

1. Вибрати Президентом Зеленського це ще було нормально для країни. Катастрофічно було вибрати "моновладу". Однак професійні ЗМІ і ГО не стали пояснювати суспільству елементарні речі, що вкрай важливо зберегти конкуренцію еліт у владі виборами в парламент і формуванням незалежного уряду. Навіть "грантожерські" організації, які фінансувалися демократичними інститутами гучно вітали та сприяли встановлення єдиновладдя в країні.

2. Програма виробництва "Нептунів" (і всього іншого оборонного) закривалися одна за одним напередодні повномаштабки, танковий батальйон, який ще в 2014 створили для охорони білоруського кордону був розформований і ніхто не кричав. Ніхто з тої галасливої громадскості і впливових ЗМІ не кричав, коли ми протягом 3 років регресували в оборонці.

3. З 2019 року українська "атомка" знищувалася Російською федерацією її агентами Деркачем,Галущенком і всіякими заробітчанами типу Міндича -і всіх все влаштовувало, ніхто не кричав. А зараз тема стала популярна? Пізно. Якби вона стала популярна в ЗМІ і в суспільному просторі в 19-22, то і війни би не було.

4. Коли закрили мовлення "Прямого", "П’ятого" і "Експресо" журналісти всієї країни повинні були підти на страйк і відстояти професію. Це було в інтересах журналістики, як такої. Цього не сталося, професійна журналістика в країні здохла.

5. Серед представників мас-медіа і громадських активістів, тільки люди у яких відсутнє аналітичне, критичне мисленням могли не усвідомлювати загрозу повномаштабної війни і наступ на Київ. Однак ні журналістський, ні громадський сектор не примусили владу організувати хоча б оборону Києва, хоча б замінувати мости через Тетерів.

Я пам’ятаю, що коли я з цим виступала в студіях мене намагалися показати "дурочкою". До речі, переконана, якби суспільство примусило владу підготуватися хоча би до оборони Києва, війни би не було.

6. Я не поважаю сучасні ЗМІ і журналістів в масі, бо вони не документують війну. У нас такий розквіт техніки в світі, а хід війни не задокументований, репортажів так мало, що на грані похибки. До мене просять приїхати, лише іноземні журналісти, а українські вибирають онлайн. Є звичайно виключення….Але я вважаю журналістів на фронті і в прифронтових місцях повинно бути валом. Інакше наша історія під загрозою бути переписаною. Я не поважаю українські ЗМІ за роботу з фронтом онлайн і лише по акредитації.

7. З 6 пунктом пов'язаний і зрив мобілізації. Я не поважаю ГО і журналістів, які внесли свою лепту в зрив мобілізації. І справа навіть не в підтримці ухилянтів. Суспільство в Україні просто не знає, що на війні можна досягати результатів не жертовністю, а хорошою організацією роботи. В один і тих самих місцях є наприклад екіпажі БПЛА у яких втрати, а є такі, що втрат не має, є які працюють в холоді, голоді, немиті, обморожені, а є такі, там же в 100 метрах працюють в теплі і комфорті, який і мешканцям столиці не снився. Є екіпажі які на нулі поробили такі укриття, що їм там безпечніше ніж коли вони в ротації.

Однак в інформаційному просторі з 22 року створений загальний образ: що будні війни це військовий брудний, голодний, немитий, обморожений, у якого командир забрав телефон, який не вбиває, а вмирає…Якщо це виведено в норму, хтось захоче мобілізовуватися? Однак картинка "правильної" роботи на фронті оминає наш публічних простір її ніхто не бачить, бо з фронту треба показувати пекло.

8. Військові повинні бути поза політикою. Але ЗМІ і ГО могли підняти маси на підтримку знакових військових, яких переслідувала влада. Червінського, Залужного. А ще мене особливо вкурвила справа генералів Галушкіна, Лапіна, Горбенка за тактичний відступ на харкіському напрямку. Цією справою всім командирам ЗСУ було повідомлено, що командирам будуть пробачені будь-які втрати військових, хоч "обнуляйте, батальйони, головне "згідно\відповідно".

Тобто наші професійні ЗМІ і ГО, які проігнорували цю тему, по-суті легалізували великі втрати на фронті і командирів м’ясників. Зневажаю.

І нарешті зневажаю, бо переважна маса працівників грантожерських ГО забронювалася від мобілізації.

Після всіх цих пунктів розумієте, що я щиро не поважаю професійні ЗМІ і ГО, добре що є винятки окремих особистостей і добре, що ще є "непрофесіонали" ідейні. Але вони не можуть поміняти загальну сумну картину. Вже зараз всі нормальні з громадсько- інформаційного простору тікають в солдати, де чистіше і чесніше

Найгірше що без громадянського суспільства ми не можемо ні мати нормальну владу, ні нормальну армію, ні перемогти у війні. Одна надія: все тече, все міняється. Тішу себе думкою, що головне протриматися поки найголовніша ланка державного будівництва "суспільна" перегниє і переродиться. Але для цього вже зараз треба не боятися, називати речі своїми іменами і тикати не лише владу, а і представників громадськості і журналістики писком у власне гімно.

Також пишу все це заради підтримки всих тих рідкісних ідеалістів, що ще лишилися в професії. Знайте, що ви не одні. Просто сміливих сказати описане вище мало.

допис Чорновол

На фото. Ми святкуємо Новий Рік і працюємо. Фото зроблено в перервах між польотами. Воно показує, що навіть в бою (а польоти це елементи бою) можна комфортно святкувати. Це фото могло би бути рекламою мобілізації, але створений такий інформаційний фон, що тут же мені в коментах пишуть, що на війні так не буває, що все постановочне, що ми повинні бути брудні, поранені і напівживі…. А у нас чисто і чесно, і весело, і ми вбиваємо ворогів.

Топ коментарі
+16
Вкотре підкреслила принципову першість парламенту в країні з устроєм парламентсько-президентської республіки.

Дякую.
показати весь коментар
23.02.2026 14:33 Відповісти
+15
Пані мала на увазі, що ніколи не можна обирати більшістю пропрезидентську партію в парламент. Інакше це 100% шлях до узурпації влади президентом. Якщо не має законної противаги влмді президента, він стає диктатором. А якщо президент закомплексований недалекий суб'єкт з залежностями від заборонених речовин, то це повний триндець. Ігор Валерійович в цьому пересвідчився на власній персоні. Буратіна запроторив папу карло в буцигарню.
показати весь коментар
23.02.2026 14:44 Відповісти
+11
Тетяно, дуже поважаю Вас. Але Вибрати Президентом Зеленського це ще було нормально для країни. Джерело: https://censor.net/ua/b3601972. Ну таке. людину, яка прийшла знищити Україну вибирали пересічні україгці. На превеликий жаль ми зараз бачимо наслідки цього правління. І не кажіть що це монобільшість винна. Тільки ця потвора зелена
показати весь коментар
23.02.2026 14:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Катастрофічно було вибрати "моновладу". Однак професійні ЗМІ і ГО не стали пояснювати суспільству елементарні речі, що вкрай важливо зберегти конкуренцію еліт у владі виборами в парламент і формуванням незалежного уряду Джерело: https://censor.net/ua/b3601972
показати весь коментар
23.02.2026 13:12 Відповісти
"Вибрати Президентом Зеленського це ще було нормально для країни ." - ключова помилка , а не

норма .
показати весь коментар
23.02.2026 14:09 Відповісти
На межі, якби в парламенті не було зеленої монобільшості
показати весь коментар
23.02.2026 14:33 Відповісти
це не для тупорилого плебса завдання , голобородьковатні телепки вибрали собі ,що попало ,

відповідно й в парламент голоснуло за те , що "що попало" вписало в бюлетні .

Тут немає прив`язки до якогось аналізу , критичного мислення чи наявності , якихось залишків

клепки в макітрі , це про інше - про їх протилежності і відсутність клепки повністю.
показати весь коментар
23.02.2026 14:44 Відповісти
Прожив довго,багато бачив і завжди "майже" не вірив більшості нашим ЗМІ--ПРОДАЖНІ, НЕПРОФЕСІОНАЛЬНІ БРЕХЛИВІ НЕПАТРІОТИЧНІ, Багато злочинів, корупції , зради відбуаються з допомогою ЗМІ
показати весь коментар
23.02.2026 13:48 Відповісти
Тетяно, дуже поважаю Вас. Але Вибрати Президентом Зеленського це ще було нормально для країни. Джерело: https://censor.net/ua/b3601972. Ну таке. людину, яка прийшла знищити Україну вибирали пересічні україгці. На превеликий жаль ми зараз бачимо наслідки цього правління. І не кажіть що це монобільшість винна. Тільки ця потвора зелена
показати весь коментар
23.02.2026 14:05 Відповісти
Та чого там "вибрати Зеленського Президентом це ще було нормально"?

А нормально з хворим зубом замість професійного стоматолога йти лікувати зуб до вахтера клініки, що гарно розповідає анекдоти?

А нормально лягати на операційний стіл, біля якого замість професійного хірурга со скальпелем стоїть шоумен?

А нормально сідати в літак, де за штурвалом літака замість професійного пілота сидить актор дешевих серіалів?

Яку МАЯЧНЮ несе пан ( чи пані )!
показати весь коментар
23.02.2026 14:32 Відповісти
Пані мала на увазі, що ніколи не можна обирати більшістю пропрезидентську партію в парламент. Інакше це 100% шлях до узурпації влади президентом. Якщо не має законної противаги влмді президента, він стає диктатором. А якщо президент закомплексований недалекий суб'єкт з залежностями від заборонених речовин, то це повний триндець. Ігор Валерійович в цьому пересвідчився на власній персоні. Буратіна запроторив папу карло в буцигарню.
показати весь коментар
23.02.2026 14:44 Відповісти
Десь так!
показати весь коментар
23.02.2026 14:49 Відповісти
Яскраво переконливі у вас порівняння, пані (чи пан)!🧐
показати весь коментар
23.02.2026 14:54 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2026 16:47 Відповісти
Монобільшість не є основною вирішальною складовою в прийнятті рішень., бо вони нічого не вирішують. Вони легітимізують всі хатєлки вождя. В цьому і проблема. Проблема, яка зрозуміла була аідразу після виборів.
показати весь коментар
23.02.2026 14:38 Відповісти
Не було б монобільшости, не так легко було б пропихати хатєлкі.
показати весь коментар
23.02.2026 15:35 Відповісти
не було б , порношута на повідку ФСБ , не було б і незаконної монобільшості , найнахабніший , негідник ,незаконно ,розпустив легітимний парламент на той час, а всі великі борцуни , лапки склали і , як раби капітулювали А партійка " народний фронт" продалась з потрохами взагалі бандюки Авакову , якого купив Каламой під" буратінку"
показати весь коментар
24.02.2026 09:58 Відповісти
Так про те ж і була мова від початку: якби вистачило розуму (чи бодай інстинкту) не давати зєльонкіну повну владу, обмеживши його потребою домовлятися з ВР (а не спускати вказівки), то, гляди, й дупа сьогодні була б не така глибока.
показати весь коментар
24.02.2026 10:09 Відповісти
Нормально, в сенсі вибору невіглас. Для невіглас це цілком нормально та природно. Але є межа, за якою вже не вибір невіглас, а- самострата.
показати весь коментар
24.02.2026 09:11 Відповісти
Вкотре підкреслила принципову першість парламенту в країні з устроєм парламентсько-президентської республіки.

Дякую.
показати весь коментар
23.02.2026 14:33 Відповісти
Хелло-оцінщик!
показати весь коментар
23.02.2026 14:47 Відповісти
Ідійот
показати весь коментар
23.02.2026 15:50 Відповісти
Важко людині без ШІ, але вона хоча б старається.
показати весь коментар
23.02.2026 16:28 Відповісти
"Дуже часто подають саме позитивні приклади бойових дій і ситуацій"

так це і є правильно, гарбузоголовий ти любитель ЧатЖоПіТі.
Твої камлання про м'ясники Сирського та інший гамнотреш з прирівнюванням армії до русні - це інфогамно яке працює на те щоб в армію не йшли адекватні люди, які єдині і в змозі рухати прогрес в ЗСУ.
І коли 5-й канал систематично показує справжніх герої війни які УСПІШНО борються з кацапами це і є правильно і те що потрібно для роботи на ДЕРЖАВУ під час війни - а не твої ухилєсові соплі і не кукурікання Шмарафону - бо ви є продукт однієї гамносистеми.
Бо Мосейчукча і їй подібне лайно прагне показати ЗСУ безликими безправними немитими чмобіками які тягнуть службу на останніх піввареника - щоб пересічні ухилєси дякували вождю племені гріти свої сраки на дивані або тікати з учєбок після чого їх не будуть розшукувати ні ВСП ні мусора.
показати весь коментар
23.02.2026 18:08 Відповісти
Організатори й продажні медіакілери політичних і світоглядних опонентів зевлади знищують
моральність і національну самосвідомість суспільства. Це руйнування держави зсередини
під час великої зовнішньої агресії.
показати весь коментар
23.02.2026 14:41 Відповісти
На жаль, не з 2019, а десь з 2006, куди його привів "любий друзь" Мартиненко.
показати весь коментар
23.02.2026 15:25 Відповісти
Отже, агентура Путіна на Печерську почала застосовувати найпростіший, найбрутальніший і, можливо, найефективніший метод, підказаний московським начальством - ламання через коліно.
показати весь коментар
23.02.2026 16:00 Відповісти
Дякую.
показати весь коментар
23.02.2026 16:11 Відповісти
Все вірно кажете. Респект Вам за все, що робили і робите для України!
показати весь коментар
23.02.2026 16:47 Відповісти
Выбрать Зеленского - ЭТО ЕЩЕ БЫЛО НОРМАЛЬНО??????????
Дальше даже читать не стала....
Если выбираете в президенты
ХЛЕСТАКОВА ,МАНИЛОВА ,ЧИЧИКОВА И НЕРОНА - в одном флаконе
То о какой НОРМАЛЬНОСТИ можно говорить?
Если вам нравится такой ФЛАКОН - я пас
Пейте из этого флакона
Нюхайте из этого флакона
Но без меня
показати весь коментар
23.02.2026 16:52 Відповісти
Тетяна помиляеться , зейло проблема№ 1 , парламент , за грубі гроші , вам ще капітуляцію підпишуть , як вжє було з рашистськими реакторами Земерзота набагато гірше , обрали " ********** палочкі-антімайдан" , повернули всіх підручних режиму банди януковича : татарова, ермака , смірнова, подоляка, шурму , ……А більшість , тих , хто , постраждав від банди ( " Свобода" , всі , як егор Соболев, Ігор Луценко , Парасюк …… навіть не пікнули :" що ж ти , пріхвостень ***** , повертаешь , режим вбивці Януковича ) гидотно все За , що боролись на те і напоролись
показати весь коментар
24.02.2026 07:28 Відповісти
90% діячів СВОБОДИ на фронті з 24.02.2022...Парасюк також військовослужбовець, в яких обмежені політичні права....

НЕ те що висказуватися ПРОТИ влади (арахамій, єрмачків, татаравих та інших зеленських) а навіть ПРОТИ невірного рішення командира-начальника може розцінюватися як державна зрада любого держслужбовця...
А так стаття на всі 1000% правильна...нікуди НЕ зникли Злодії-олігархи які і далі використовують всі засоби для пограбування України...
показати весь коментар
24.02.2026 10:16 Відповісти
ты дочитай а потом напиши всю фразу целиком . ***** ты вырвала из контекста . дальше таня пишет про парламент . а у тебя получается ..я пастернака не читала но я этого антисоветчика осуждаю.. той флакон вибрали 73% наших громадян от і нюхай до наступних виборів . галька це називається демократія
показати весь коментар
23.02.2026 18:07 Відповісти
хам , що ж ти , так , званий "демократ " , заперечуешь іншій думці Катастрофа відбулась з , обранням " буратіни" , а не парламенту ‼️Риба гніе з голови ‼️Який піп , такий - прихід" ‼️
показати весь коментар
24.02.2026 10:03 Відповісти
катастрофа відбулася тричі . коли вибрали зеленого поца . коли той мудак розпустив парламент достроково і коли вибрали у вр зелений моносброд з якого під час війни вже штук 20 дристонули за кордон
показати весь коментар
25.02.2026 16:40 Відповісти
Пані Тетяна Чорновол - все написали толково.

Бережіть себе.

Ваше місце в парламенті (уряді), а не на фронті.
показати весь коментар
23.02.2026 18:23 Відповісти
Подяка і повага, Тетяно! Тримайся і бережи себе!
показати весь коментар
23.02.2026 18:55 Відповісти
вас не змінило
як був курвою так і залишився
показати весь коментар
23.02.2026 19:56 Відповісти
Товаріщ Подоляк, ну навіщо так топорно? Зеленьський он стараєця, гроші у держави краде, щоб і вам кинути, в ви таку свиню тому Зє своїм нехлюйством підкладаєте
показати весь коментар
23.02.2026 21:32 Відповісти
Тетяно! Бережіть себе і підрозділ!
показати весь коментар
23.02.2026 21:33 Відповісти
Буратіна запроторив папу карло в буцигарню не для суспільної користі, а згідно дострини китайського стратега усіх часів Сунь Цзи. Я маю сумнів що він осилив «https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8&ved=2ahUKEwiJ-NTBxPCSAxV5xgIHHbBSFTYQgK4QegQIARAC Мистецтво війни», але шо треба робити з кінгмейкерами - ідея проста і зрозуміла навіть дурням. От скажіть, люди, про що думав папа Карло коли строгав Буратіна?
показати весь коментар
23.02.2026 23:27 Відповісти
ЯКА НАЇВНА ТА ТАНЯ ЧОРНОВІЛ " ЗЕЛЕНСЬКИЙ ВИГРАВ ВИБОРИ" ТА НЕ БУЛО ВИБОРУ, ВИ СПИТАЙТЕ ПЕТРА ОЛЕКСІЙОВИЧА ЧОМУ ВІН НЕ БОРОВСЯ ЗА ВЛАДУ У 2019 РОЦІ ( ДЛЯ ЦЬОГО БУЛО ВСЕ .....) ТА АВАКЯНА СПИТАЙТЕ ОБОВ'ЯЗКОВО.....(((
ХТО ПЛАТИТЬ ТОЙ І ЗАКАЗУЄ МУЗИКУ У ГО!!!
показати весь коментар
23.02.2026 23:34 Відповісти
згоден.Зеленський представляв куди більшу загрозу Україні чим Сашко Білий Музичко.так аваков Музичка вбив,а зеленського ні.чому ? такий план кагала.винищення українців.
показати весь коментар
24.02.2026 07:29 Відповісти
З усієї поваги до бойової Тетяни, але стаття вийшла неоднозначною і цьому свідчить таке бурхливе обговорення. Якщо в інформпросторі така катастрофа, то ваша місія пані Тетяна бути в парламенті і переламати цю ситуацію !
показати весь коментар
24.02.2026 04:40 Відповісти
вона свій вибір зробила - сказала що бити тарганів тапком значно ефективніше чим в парламенті приймати закони про дезинфекцію
показати весь коментар
24.02.2026 09:51 Відповісти
Вибрати Президентом Зеленського це ще було нормально для країни. Джерело: https://censor.net/ua/b3601972 Далі не читав
показати весь коментар
24.02.2026 08:58 Відповісти
"Бо знаю, що таке атаманщина" - а нашо ж ти тоді на своїй автівці нелегально вивозила Стугни з заводу? А добробати? А Майдан? Це ж атаманщина у чистому вигляді, яка срала на "повагу до ключових військово-політичних персон". Далі якийсь брєд в стилі "цар хороший (пофіг який) - боярє плохіє" .
А "Військові повинні бути поза політикою" це вже апогей апофіозу! Давай розганяй далі - "повинні виконувати будь які накази (злочинні, безглузді - пофіг які)"!
І всі навколо винні - громадськість, журналісти, ЗМІ - одна Тетяна дʼАртаньян
показати весь коментар
24.02.2026 10:00 Відповісти
Що з людьми робиться …… це дійсно - катастрофа !
показати весь коментар
24.02.2026 10:07 Відповісти
Тетяно,Вас підтримую,ви праві. Добавлю,що скурвились і П'ятий,і Прямий та нші. А на ці рожі з ГОшок, з пишними назвами "Інститут вивчення.."що поназивали себе "експертами" та паразитують в ефірі,косячи бабло на хайпі,вже несила дивитись. Це ще одна когорта свиней біля корита. І хрєн відгониш,бо бабосики,монетизація...
показати весь коментар
24.02.2026 12:55 Відповісти
Все більше сайтів переходять у власність підозрілих людей, які всі дечим між собою зв'язані і фактично є ворогами України. Ото ж вони будуть втюхивати народу своє бачення - за кого голосувати проти кого протестувати. Робіть висновки.
показати весь коментар
24.02.2026 13:05 Відповісти
До речі сайтів у власності таких людей було і раніше повно (може й більшість). Але скоро напевно майже всі (а може і всі) будуть такими.
показати весь коментар
24.02.2026 13:25 Відповісти
А Тетяні може треба подумати чи не була вона колись і сама під впливом таких сайтів і не тільки сайтів, але й людей із тих.
показати весь коментар
24.02.2026 13:38 Відповісти
Вибрати зеленського президентом це катастрофа, а за нею слідуюча вибрати "партію слуг" пустишку, фантик монобільшістю в парламенті. Щодо засобів масової дезінформації, то вони повністю належать олігархам і підтримували цей сценарій і пропагували його, разом із рашкою. Як телевізор сказав так стадо і проголосувало. От і результат.
показати весь коментар
24.02.2026 15:12 Відповісти