10785 відвідувачів онлайн
7 523 14
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Китайське полусолодке

делегация

Вже другий день українські медіа глузують із "китайської офіційної делегації" до Криму, до складу якої увійшли такі собі "Чень Шаньвень, Чень Юн та Чжао Кай". Підставою насмішок є те, що нібито ці особи є московськими бізнесменами китайського походження, які оперують на гуртово-роздрібних ринках "Москва" та "Садовод".

Першоджерелом цієї інформації став російський сайт "Медуза", який нібито володіє інсайдерською інформацією та знайшов відповідну згадку про Чена Шаньвеня на сайті "Асоціації сприяння мирному возз’єднанню Китаю в Росії".

Що ж. Одразу варто вказати, що ніякого діючого сайту згаданої "Асоціації" (на відміну від самої цієї "Асоціації"), узагалі не існує. Але повідомлення про діяльність цієї дійсно зареєстрованої в РФ структури регулярно висвітлюються на російськомовних інтернет-версіях таких офіціозів комуністичного Кітаю як "Женмінь Жібао", "Сіньхуа", "Кітайський інформаційний інтернет-центр" та на сайті посольства КНР в РФ. Там жодних згадок про пана Шаньвеня немає, до речі.

Хоча на цих ресурсах знайшовся, прикладом пан Чжао Кай, відмінник політичної та правоохоронної підготовки, "поліцейський" з прикордонного з РФ міста Суйфеньхе, який відповідав у цьому районі за спілкування з російськомовними іноземцями. Не буду навіть спекулювати на візуальній схожості маньчжурського "поліцейського" та його однофамільця, "кримського гостя". Бо усі три варіанти імені-прізвища "китайських делегатів" вкрай поширені.

Та я геть про інше.

Адже якщо "опозиційна" "Медуза" раптово пише про "китайського делегата", як про функціонера "Асоціації", то слід пояснити читачеві – що ж таке "Медуза" та що ж таке "Асоціація". Лише тоді ситуація стане зрозумілою.

З "Медузою" все більш-менш очевидно – "опозиційні російські журналісти" у 2014 році, у розпал захоплення Криму "раптово" вирішають емігрувати в Латвію, засновують там потужний медіа-ресурс "власним коштом" та починають комерційно збиткову, але політично успішну діяльність. Штатна пропаганда РФ "Медузу" звісно клеймить та проклинає, але цей зареєстрований в ЄС ресурс в РФ не блокується, має стабільну аудиторію та успішно формує "ліберальний порядок денний російськомовного населення Європи".

Одним словом підлеглі пана Наришкіна, горілчаного медіа-магната та за сумісництвом голови Служби зовнішньої розвідки РФ, діють доволі шаблонно. Але, на жаль, не безуспішно.

Значно цікавішою є ситуація з "Асоціацією", адже китайські методики "майстрів над шептунами" мають дещо інший вимір.

Якщо на пострадянському просторі абсолютна більшість національних спецслужб успадкувала підхід післявоєнного СРСР із традиційним розподілом на військову та цивільну зовнішні компоненти, то у комуністичному Китаї "експортні підрозділи" Міністерства державної безпеки та відповідні структури Народно-Визвольної Армії доповнює (а скоріше координує та контролює) партійна розвідка Департаменту роботи об’єднаного фронту, утворена ще у 1942 році, з урахуванням досвіду радянського Комінтерну.

До речі у листопаді 2013 року, за "дивним співпадінням" в умовах поступової "втрати берегів" владою РФ, у Китаї було засноване ще окрему партійну контррозвідку, але то – вже зовсім інша, хоча і вкрай цікава історія.

Та, як вже може хтось здогадався, саме Департаментом роботи об’єднаного фронту (назва, гідна ключової не публічної структури Срединної Імперії) у 1988 році було засноване "Китайську раду забезпечення мирного національного воз’єднання". Ця структура, формально ключовою метою якої є сприяння "повернення Тайваню" шляхом "народної дипломатії", стала парасолькою для більше двадцяти національних організацій "китайської діаспори" в країнах, що мають більше 200 регіональних та місцевих філій. Саме до них й належить заснована у 2003 році російська "Асоціація", функціонер якої нібито дегустував вина у підвалах "Масандри".

До речі аналогічний підрозділ "Китайської ради" (та відповідно Департаменту) у США 23 липня 2020 р. був офіційно визнаний саме структурою влади комуністичного Китаю, про що було зроблене заяву пана Помпео, із прямим публічним віднесенням структур "Китайської ради" до партійної розвідки Піднебесної.

Додам, для повноти розуміння, що "Китайську раду" наразі очолює колишній член Постійного комітету Політбюро Центрального комітету компартії Китаю вельмишановний Ю Женьшень, а заступником у нього діюча членкиня Політбюро а у минулому – голова згаданого Департаменту роботи об’єднаного фронту вельмишановна Сунь Чуньлань (як бачимо на вершині комуністичних спецслужб гендерна рівність дотримується не гірше ніж у фільмах про Джеймса Бонда).

Отже, якщо взяти сухий залишок, то маємо наступне. Підконтрольна установі Наришкіних "Медуза" публічно ув’язує членів "китайської делегації" до окупованого Криму із ключовою спецслужбою Пекіну та водночас дискредитує цю делегацію, зображуючи її пересічними торгівцями з ринку. При цьому насправді ані прізвищ цих осіб, ані їх причетності чи до "Асоціації" чи до московських ринків у відкритих джерелах нема. Примітно що "Медуза" нібито офіційно звернулася до "Асоціації" із запитом про членство у ній Шаньвеня та нібито не отримала відповіді.

Тому ця цікава історія, незалежно від справжніх прізвищ "китайських товарищів", та незалежно від рівня польоту фантазії "Медузи", свідчить, що "офіційним візитом" на півострів хтось явно залишився вкрай незадоволеним. Нагадаю, що особисто пану Наришкіну в Криму наразі фактично належить завод "Коктебель" з округою, тому тут скоріш за все мова навіть не про службові питання, а про бізнесові аспекти .

Втім, за будь-яких обставин, чи були "товарищі Чень Шаньвень, Чень Юн та Чжао Кай" в Криму "при виконанні", чи дійсно поїхали розвіятися від московської ринкової сутолоки їх візит "офіційним" аж ніяк не стає. А ось загальне питання китайської комуністичної експансії в Крим має стати, як прийнято казати у наукових колах, цікавою темою для нових досліджень

П.С. Технічне уточнення. Формально сайт "Асоціації сприяння мирному возз’єднанню Китаю в Росії" в РФ все ж існує, він ведеться китайською та не оновлювався з 2019 року. Згадки про такі поширені китайські ім'я-прізвища як, прикладом, Юн та Кай там є, та було б дивно, якби їх не було. Це так само, як на сайті "Медуза" не було б, приміром, жодного повідомлення про Іванова чи Кузнєцова.

Топ коментарі
+3
Когда я читаю статьи бывших функционеров команды Петра Алексеевича, то всегда морально готов к непрофессионализму и глупости. Медуза была организована бывшим главным редактором Ленты.ру Тимченко, которую со скандалом выгнали из-за оппозиционных взглядов. Оппозиционная Медуза финансируется за счет рекламы и грантов: OAK Foundation (США) и Шведского агентства по развитию международного сотрудничества (SIDA). Отношение к Нарышкину Медуза может иметь только в воспаленном мозге, примерно как Цензор к ЦРУ. Теперь по сути статьи. Цитирую : "Одразу варто вказати, що ніякого сайту згаданої "Асоціації" (на відміну від самої цієї "Асоціації"), узагалі не існує. " Как не существует? В статье прямая ссылка на сайт ассоциации http://www.rctongcuhui.com/article.asp?c_id=26 Вы статью сами читали? Или ее читал Ваш референт? И да, я допускаю , что члены этой мутной ассоциации являются бизнесменами, имеющими безнес на московских рынках. Вы же не сказали, что Медуза пишет, что их опознали члены китайской общины в Москве, узнав на видео крымского визита. Я конечно понимаю, что конспирология в некоторых кругах считается признаком ума, а не психического заболевания..Но это же не какой-то клерк, а цельный доктор наук, экс- представитель сивочилого гетьмана! Видимо Петр Алексеевич проводил тщательный отбор сотрудников, чтобы не подсидели
показати весь коментар
26.03.2021 12:54 Відповісти
+1
А вы наверное самый умный в окружении и в партии зеленой плесени? Да и в нынешнем правительстве.....
показати весь коментар
27.03.2021 08:46 Відповісти
+1
То есть Вы тоже не читали статьи на Медузе и невнимательно прочли мой комментарий? Вы тоже сердцем чувствуете вместо мозгов? Я в своем комментарии даю прямую ссылку, которую скопировал из статьи Медузы, она ведет на сайт т.н. «Асоціації сприяння мирному возз'єднанню Китаю в Росії». Понятно что Вы согласны с выводами Бабина, я даже не сомневался
показати весь коментар
27.03.2021 15:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Остановить китайцев может только Великая Китайская стена, но она же китайская...



ЗЫ
Интересная статья
показати весь коментар
26.03.2021 09:48 Відповісти
я бы несоветовал глузувать слишком долго и начинать чесать репы потому что кем бы небыл
на самом деле СуньВыньХуй это Китай детка.....
показати весь коментар
26.03.2021 10:32 Відповісти
https://zn.ua/international/nezhelatelnyj-investor.html
показати весь коментар
26.03.2021 16:23 Відповісти
Когда я читаю статьи бывших функционеров команды Петра Алексеевича, то всегда морально готов к непрофессионализму и глупости. Медуза была организована бывшим главным редактором Ленты.ру Тимченко, которую со скандалом выгнали из-за оппозиционных взглядов. Оппозиционная Медуза финансируется за счет рекламы и грантов: OAK Foundation (США) и Шведского агентства по развитию международного сотрудничества (SIDA). Отношение к Нарышкину Медуза может иметь только в воспаленном мозге, примерно как Цензор к ЦРУ. Теперь по сути статьи. Цитирую : "Одразу варто вказати, що ніякого сайту згаданої "Асоціації" (на відміну від самої цієї "Асоціації"), узагалі не існує. " Как не существует? В статье прямая ссылка на сайт ассоциации http://www.rctongcuhui.com/article.asp?c_id=26 Вы статью сами читали? Или ее читал Ваш референт? И да, я допускаю , что члены этой мутной ассоциации являются бизнесменами, имеющими безнес на московских рынках. Вы же не сказали, что Медуза пишет, что их опознали члены китайской общины в Москве, узнав на видео крымского визита. Я конечно понимаю, что конспирология в некоторых кругах считается признаком ума, а не психического заболевания..Но это же не какой-то клерк, а цельный доктор наук, экс- представитель сивочилого гетьмана! Видимо Петр Алексеевич проводил тщательный отбор сотрудников, чтобы не подсидели
показати весь коментар
26.03.2021 12:54 Відповісти
Ну,ви,звісно, можете собі вважати "Медузу" опозиціонерами,а китайців,що відвідують підсанкційний Крим,простими бізнесменами,чи Дурівський Телеграм,- незалежним месенджером.Ваше право.
А автор мав на увазі відсутність "Асоціації російсько-китайської дружби",згаданої в "Медузі"(з сайту мінтуризму Криму вже видалили),й існування «Асоціації сприяння мирному возз'єднанню Китаю в Росії».
Особисто з висновками Бабіна згоден.
показати весь коментар
26.03.2021 16:35 Відповісти
То есть Вы тоже не читали статьи на Медузе и невнимательно прочли мой комментарий? Вы тоже сердцем чувствуете вместо мозгов? Я в своем комментарии даю прямую ссылку, которую скопировал из статьи Медузы, она ведет на сайт т.н. «Асоціації сприяння мирному возз'єднанню Китаю в Росії». Понятно что Вы согласны с выводами Бабина, я даже не сомневался
показати весь коментар
27.03.2021 15:26 Відповісти
А вы наверное самый умный в окружении и в партии зеленой плесени? Да и в нынешнем правительстве.....
показати весь коментар
27.03.2021 08:46 Відповісти
Я не имею никакого отношения к Зе и Ко. От слова совсем.
показати весь коментар
27.03.2021 15:27 Відповісти
Вы ближе к водолечебнице, постоянный клиент - это сразу видно
показати весь коментар
28.03.2021 11:23 Відповісти
Тебе сернуть надо, зебил, не умничай, не получится...
показати весь коментар
28.03.2021 10:17 Відповісти
Вы, уважаемый профессор, врете. На сайте http://www.rctongcuhui.com/article.asp?c_id=26 http://www.rctongcuhui.com указан Чэнь Вэньшэн ( вам показать, где?). Именно он и представлялся заместителем руководителем Ассоциации российско-китайской дружбы ( организация несуществующая). Насколько я понимаю, у Медузы есть доказательства, что Чэнь Вэньшэн и Чэнь Юн являются собственниками одной фирмы Хао Лан в Чжэцзяне. Вы это проверили? Или только полицейского в состоянии найти? Проверьте, потом поговорим. Именно эта фирма ( Хао Лан) упоминалась в крымских пресс-релизах. Не мало ли совпадений, чтобы понять, что это все один человек - Чэнь Вэньшэн из Ассоциации и Чэнь Вэньшэн из Хао Лан.

То, что ассоциации мирного воссоединения относятся к Отделу по работе единого фронта - не новость, но это не значит, что весь состав российского "филиала" прислан из Пекина.Это общественная организация, и там нужны представители общественности, в данном случае китайские бизнесмены, работающие в Москве. Я специально посмотрел - есть масса упоминаний, что Чэнь Ваньшэн - предприниматель из Чжэцзяна, торгующий обувью в Москве. Не буду Вам давать ссылки, потому что с информацией Вы работать не умеете. Фантазируйте дальше.
показати весь коментар
26.03.2021 21:37 Відповісти
У Вас что общие проблемы с пониманием текста? Я вообще не обсуждал личности китайцев, уважаемый.. Господин Бабин не смог увидеть в статье прямую ссылку на сайт , что вызывает естественное подозрение читал ли он сам статью. Что непонятно?
показати весь коментар
27.03.2021 17:25 Відповісти
Вы что, подумали, что "профессор" это про Вас? В ветке это ответ на исходный пост, а не на Ваш. "Профессор "это как раз про Бабина, он не только не умеет читать, но даже когда я ему показали сайт, не смог найти там очевидные вещи. С Вами то я как раз согласен, даже лайкнул пост. А вы разве что-то писали про единый фронт? Бабин же писал, и понятно, что я отвечаю ему. Если что, буду впредь более внимательным, и предварять свои реплики заголовками. "Ответ тов. Бабину"

Конечно, Бабин не читал статью Медузы. Моя реплика ответ и на постскриптум . П.С. Технічне уточнення. Формально сайт "Асоціації сприяння мирному возз'єднанню Китаю в Росії" в РФ все ж існує, він ведеться китайською та не оновлювався з 2019 року. Згадки про такі поширені китайські ім'я-прізвища як, прикладом, Юн та Кай там є, та було б дивно, якби їх не було. Це так само, як на сайті "Медуза" не було б, приміром, жодного повідомлення про Іванова чи Кузнєцова.

На сайте есть не просто Чэнь, но Чэнь Ваньшэн, и вместе с дополнительными данными никаких сомнений не остается, что это именно тот самый Чэнь.
показати весь коментар
28.03.2021 15:55 Відповісти
слава богу в конце автор всё нашел и сайт и китайских товарищей которых связывают с этой ассоциацией, одного не написал, въезд вна Украину им запретили?
показати весь коментар
29.03.2021 08:00 Відповісти