8249 відвідувачів онлайн
6 183 24
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Коли почнеться третя світова?

Війна Росії з Україною почалась задовго до того, як на нашу територію полетіли бомби. І задовго до того, як Росія тимчасово окупувала Крим. Імперія зла розпочинала війну з пропаганди, яка мала на меті розколоти наше суспільство, підірвати довіру до української влади, знищити віру в базові європейські цінності.

Тому на питання "Коли почнеться третя світова війна?" відповідь однозначна: вона вже розпочалася. Питання часу, коли інформаційний етап перейде у військовий конфлікт світового рівня. А для цього вже є передумови — безпілотник долетів до Загреба, біля кордону Польщі вже були бомбардування.

Коли у 80 країнах світу тривають акції на підтримку #NoFlyZone, а влада цих держав не закриває небо над Україною — це втрата легітимності рішень влади у цих країнах. І Росії вигідно показувати цю втрату легітимності на весь світ, підкреслюючи бездіяльність заходу черговими бомбардуваннями.

Коли Захід, який десятками років доводив, що він стоїть на засадах демократії і захищає свободу, дивиться, як бомбардують новонароджених дітей і породіль в центрі Європи, і при цьому з’ясовує по кілька днів, з якого ж аеропорту мають вилетіти до України літаки — це ставить на терези логістику і життя немовлят. А значить під ударом європейські цінності, бо життя немовлят і породіль мали б переважити. Ці два поняття ніколи не мали б стати паралельно на шальки терезів.

Путін це добре відчуває і знає, як далі все більше цим маніпулювати.

Коли хитаються європейські цінності, то немає єдності. Але єдності у світі не було ще на старті.

З того часу, коли одні країни слали Україні "Джавеліни", а Німеччина дала 5 000 касок і забороняла давати зброю чи літати через її повітряний простір, аби доставити допомогу.

Польща, до прикладу, долучилася максимально на старті і до того, як розпочалася нова фаза у визвольній війні України. А Туреччина, мусульманська країна, яка чудово знає, як влада Росії причетна до нищення мусульманського світу, до останнього намагалася балансувати і грати в нейтралітет.

Так, тепер Німеччина змінила позицію, і Туреччина теж. Але це сталося не через еволюцію в цінностях, а через бажання зберегти обличчя. А базовий мотив — це свої кишеня й економіка.

У голівудських фільмах захід завжди демонстрував, як за свободу і демократію готовий боротися зі спецслужбами Росії, там головний герой завжди був готовий перемогти владу Кремля. Але історія доводить, що цінності демократії і свободи захищати по-голівудськи у реальності можуть лише ті люди, чиї цінності якісно кристалізувалися і чия єдність базується саме на цінностях, а не на бажанні не втратити обличчя. І коли через кілька років Голівуд зніме про це фільм, якщо він буде документальним, то багатьом державам буде соромно. І це ті цінності й ідентичність, які будуть переноситися і на дітей, і на онуків століттями.

Світовий порядок і його інституції та меморандуми виявилися неспроможними забезпечити мир у третьому тисячолітті. І це відбувається не тому, що Росія сильна, ні. Росія має слабку армію, і Збройні Сили України це доводять не один тиждень поспіль. Неспроможність забезпечити мир відбувається через слабкість цінностей і єдності Європи.

Допоки так буде, імперська псевдоцінність, яку вибудовує Росія, намагатиметься відвоювати свої позиції й наступати на демократію.

З огляду на це світ зараз потребує нового безпекового формату. Ті країни Європи, які відчувають себе єдиними у своїх цінностях, мають гуртуватися для того, щоб закрити небо над Україною своїми силами. Польща і країни Балтії мають зрозуміти: не час сподіватися на те, що інші країни будуть готові стати на захист, коли інформаційна війна перейде для Європи в іншу стадію.

Україна, яка засвідчила, що має єдність довкола основоположних демократичних цінностей, готова розбити ворога на землі. Ми потребуємо нових дієвих інструментів, аби захистити не лише себе, а й всю Європу. Захистіть небо над головами наших дітей і цивільного населення, і армія держави-агресора буде знищена у найкоротші строки.

Наша армія і наш народ повернуть Європі мир.

Топ коментарі
+7
Неприємна, але істина. Я про слабкість західних цінностей.
Саме тому я вірю у нашу перемогу над ерефією, однак маю доволі песимістичні погляди на наше майбутнє після війни. Гляба й сподіватися на якийсь там "західний план Маршала", всесвітню допомогу і відновлення України за три роки (про що оптимістично співають зелені).
Безпрецедентна руїна, анархія, бандитизм, всебічна деградація і децивілізація країни та суспільства до майже первісного постапокаліптичного рівня - і це на сторіччя.
Захід, судячи з його вчинків, прокидає не моргнувши оком. Для них ми щось приблизно рівня афганського антиталібського фронту чи ще якихось там тигрів визволення. Одна частина совьєт раші ******* іншу частину. Сумно, але факт. Наразі нам допомагають, поки ми потрібні - а потім зверхньо плескають по плечу, похвалять за героїзм і вкажуть на двері. Для очистки рудиментів сумління іноді даватимуть якусь гуманітарку, ото й усе.
Утім сьогодні про це краще не замислюватись. Пріоритет - перемогти. А життя без інфраструктури, електрики, водопостачання, медицини, гігієни, освіти, інтернету, телефонії та інших благ цивілізації... Та якось будемо виживати. Не вперше.
показати весь коментар
30.03.2022 17:19 Відповісти
+4
Не тільки європейські ціннощі хитаються але й американські також. І ліві - популісти, і праві - популісти, але праві мають якийсь кодекс вільного ринку і конституційних свобод. А ліві весь час намагаються розширити склад Конституційного Суду, бо там недостатьно лівих. А розширивши , будуть переписувать Конституцію. Мінять правила гри - це візитна карточка лівих у всьому світі. Нестійкість думок, хитання вчинків аж до відсутністі бінарності в фізіології - це сіра зона. Гібридна політика, гібридна економіка, гібридна мораль, гібридний голівуд, гібридні санкції, гібридна допомога біженцям (а не армії). Нагору вилізли сірі людішки. Історія свідчить - тільки війна їх звідтіля гонить, бо вони не здатні воювати, бо коли воюєш - хитання думок чи принципів смертельне. Але ж війна не вибирає, вбиваючи ...
показати весь коментар
30.03.2022 17:45 Відповісти
+4
P.S.: про всяк випадок, це не всепропальництво і не зрадофілія. Щиро хочу помилитися і побачити найкращий сценарій - максимальне збереження у нас цивілізації, інфраструктури і максимально швидке відновлення.
Утім суворі факти вказують на те, що перспективи не надто веселі. Якщо відкотимось на рівень 90-х - вважайте, легко відбулися. Але тоді не було воєнної руїни, настільки озлобленого екзистенційною травмою народу і мільйонів покинутих напризволяще безхатченків. До того ж потрапити із уже доволі цивілізованого й кібернетизованого світу в реальність постапокаліпсису із примітивним та суворим життям - це навіть не травма, це критичного рівня злам.
...ок, досить. Подивимось. Наразі пріоритет один - MOSCOVIA DELENDA EST.
показати весь коментар
30.03.2022 18:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Очень верно и точно всё написано.
показати весь коментар
30.03.2022 14:51 Відповісти
Неприємна, але істина. Я про слабкість західних цінностей.
Саме тому я вірю у нашу перемогу над ерефією, однак маю доволі песимістичні погляди на наше майбутнє після війни. Гляба й сподіватися на якийсь там "західний план Маршала", всесвітню допомогу і відновлення України за три роки (про що оптимістично співають зелені).
Безпрецедентна руїна, анархія, бандитизм, всебічна деградація і децивілізація країни та суспільства до майже первісного постапокаліптичного рівня - і це на сторіччя.
Захід, судячи з його вчинків, прокидає не моргнувши оком. Для них ми щось приблизно рівня афганського антиталібського фронту чи ще якихось там тигрів визволення. Одна частина совьєт раші ******* іншу частину. Сумно, але факт. Наразі нам допомагають, поки ми потрібні - а потім зверхньо плескають по плечу, похвалять за героїзм і вкажуть на двері. Для очистки рудиментів сумління іноді даватимуть якусь гуманітарку, ото й усе.
Утім сьогодні про це краще не замислюватись. Пріоритет - перемогти. А життя без інфраструктури, електрики, водопостачання, медицини, гігієни, освіти, інтернету, телефонії та інших благ цивілізації... Та якось будемо виживати. Не вперше.
показати весь коментар
30.03.2022 17:19 Відповісти
P.S.: про всяк випадок, це не всепропальництво і не зрадофілія. Щиро хочу помилитися і побачити найкращий сценарій - максимальне збереження у нас цивілізації, інфраструктури і максимально швидке відновлення.
Утім суворі факти вказують на те, що перспективи не надто веселі. Якщо відкотимось на рівень 90-х - вважайте, легко відбулися. Але тоді не було воєнної руїни, настільки озлобленого екзистенційною травмою народу і мільйонів покинутих напризволяще безхатченків. До того ж потрапити із уже доволі цивілізованого й кібернетизованого світу в реальність постапокаліпсису із примітивним та суворим життям - це навіть не травма, це критичного рівня злам.
...ок, досить. Подивимось. Наразі пріоритет один - MOSCOVIA DELENDA EST.
показати весь коментар
30.03.2022 18:09 Відповісти
Ще додайте голод. Ще додайте - бандитизм, насичений трофейною зброєю. Ще додайте - беззбройне населення, в якого менти вилучатимуть все до останнього патрона. Ще додайте - вибиті чоловіки і суцільно бабська країна, залякана і безправна...
показати весь коментар
30.03.2022 18:41 Відповісти
Ну про тотально вибитих чоловіків - сподіваюся, до таких масштабів не дійде.
А от голод, бандитизм і мільйони озлоблених безхатченків, які втратили усе і яким ніхто в близькій перспективі не допоможе (це не локальний дизастер, коли десь вибухнув газ і мешканців будинку оперативно розселили по новеньких квартирах - у таких масштабах будуть у кращому випадку наметові містечка і казарменого типу бараки). На цьому фоні почнеться кривавий кримінальний перерозподіл житла, відтискання квартир і будинків. У таких умовах сільським громадам доведеться огорожуватися колючим дротом і перетворюватися на чисто постапокаліптичні мікродержави, що ведуть натуральне господарство і відбиваються від банд.
Плюс занепад бізнес-структур, припинення інвестицій, ізоляція від світу. Світ - не товариство Марії Терези, благодійництвом
Плюс можливий енергетичний блекаут. Ото страшно. Розвалиться комунальна інфраструктура, міста без водопостачання занепадуть миттєво.
У більш далекій перспективі - деградація населення. Інформаційний та інтелектуальний голод, занепад культури та освіти призведуть до того, що наступні покоління виростуть грубими примітивами рівня африканців, бо єдиними важливими навичками будуть - здобувати їжу і битися за існування. Ясна річ, Заходу такі дикуни не потрібні. А розвиток цивілізованого світу йде шаленими темпами - тому прірва стане неподоланною, якщо тут мешканці знатимуть з прадідівських легенд про вумні машини та розмови на відстані.
А Захід... Вони занадто "благародниє мєсьє", щоб прийняти нас у свій клуб.
Кляті кацапи, зруйнували таки наше життя...
показати весь коментар
30.03.2022 19:39 Відповісти
*Світ - не товариство Марії Терези, благодійництвом просто так займатися ніхто не буде. Неприваблива нестабільна країна? - чао-какао, приходьте учора.
показати весь коментар
30.03.2022 19:42 Відповісти
а ще додайте, те, що повернеться - вже гвалтувало і зрозуміло, що це робити можна
і їм буде чхати на вік стать і громадянство - вони відчули безкарність

лихі дев"яності згадуватимуть як взірець миру і порядку
показати весь коментар
30.03.2022 19:42 Відповісти
І ще неприємний фактор. Не варто переоцінювати підтримку нас світом. Так, зараз вони начебто за нас. Але для них це, відверто кажучи, цікаве мілітарі лайв шоу прайм-тайм. Війна на великому екрані, яку вони спостерігають за кавою із круасанами. Так, пересічні громадяни за нас уболівають. Приблизно як уболівали у 2002 році за антиталібський фронт в Афганістані - "вау, які круті чуваки! Амейзінг! Як вони деруть дупу талібським мазефакерам!" Але чи сприймав при цьому хтось афганців як до рівних собі? Ніт. Хайп пройшов, і гудбай.
Дуже гірко, але дії Заходу наводять на підозри, що нас сприймають як людей другого ґатунку. "Якась частина совьєт раші, де був Чорнобиль. Круті чуваки, б'ються з біг рашею - але не наш рівень, нетолерантні й незманіжені, де культ ЛГБТ і SJW, де блек лівз маттер... взагалі де негри? де араби? якісь усі білі, націоналісти, побутовий расизм та агентсмітизм є нормою? ніт, не панська кістка золотого мільярду". (Ще й побоювання, що ми станемо ініціаторами для активізації правих/націоналістичних рухів Європи).
Для західних урядів ми бойова сила проти росії. Тому вони нас зараз підтримують зброєю, грошима і всім іншим. Аби могли битися. Щойно ці суто цинічні практичні інтереси зникнуть - миттю відвернуться, виведуть звідси весь бізнес, розірвуть зв'язки і відмежуються стіною на кордоні від біженців. Гуманітарка під охороною автоматників, яку роздаватимуть озвірілому натовпу - ото максимум, на що варто чекати.
...Завершу комент на позитивній ноті - є надії на оптимістичний сценарій, що ми станемо Героями Всесвіту, які так ефектно у форматі мілітарі лайвшоу розірвали на суверенні шматки кацапського ведмедя-алконавта, тому переможе Людяне, а не прагматичний цинізм - і Захід привітатиме Україну як нового брата Цивілізації.
Нехай так і буде. Врешті-решт поляки, чехи, інші слов'яни, балтійські країни, іспанці - теж не супертолерантні, моноетнічні білі європейці, націоналісти мають велику вагу, в Естонії взагалі "фошизмом попахіваєт", я про вшанування естонських СС... то ми цілком ок, до того ж ґабсолютно мирна і спокійна нація (але якщо хтось доїбеться - ой бл..., гасіть світло).
То нехай буде best case scenario. І усе буде Україна!
показати весь коментар
30.03.2022 22:03 Відповісти
Вони просто стомилися від війни
Це можна зрозуміти
Кожен день війна в Україні в новинах
Це для нас війна це бомби і ракети на голову
А для тих хто може воювати ще й зброя в руках

А для них це просто новини

Це наш світ змінився неповоротньо

До них просто не дотекло, що третя світова вже місяць йде

Скажіть чесно, коли реально ви взнали, що ці уроди робили в Алеппо?
Сильно це вразило?

Щоб не збрехати, я про долю Алеппо перечитала вже після 24.02.2022
І я така не одна

Просто наразі світ дуже близько до ядерної війни
Але доходить це дуже поволі і то не до всіх

Це вони стомилися від війни
А ми тепер змушені в ній жити як рибки в акваріумі

Не хочу бути героєм всесвіту
Хочу щоб всі ці уроди здохли
Бо інак вони не ************ від нас
показати весь коментар
30.03.2022 22:20 Відповісти
Згоден про Сирію. Приблизно так само я років 20 тому не міг без пляшки розібратися у кривавих зарубах на Балканах. Серби, хорвати, Косово якесь, албанці блть, хто там ще, брутальне мочилово усі-проти-усіх... Словенії пощастило, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0 здобули незалежність перемогою у 10-денній війні , після чого спокійно-методично розвивалися і вже 18 років як в ЄС.
Утім Хорватія теж в елітному клубі, хоча там було похмуріше... Тому хз як воно буде.

А зараз треба перемагати кацапію - і потім цей фактор буде на нашому боці. Блискучий, звитяжний воєнний тріумф над "ядєрной свєрхдяржавой" - це не хронічна заруба в Сирії, це грандіозна, епохальна подія. Такий героїзм країни-переможця навіть зараз у пристойному світі ігнорувати не прийнято.
показати весь коментар
30.03.2022 23:05 Відповісти
Не тільки європейські ціннощі хитаються але й американські також. І ліві - популісти, і праві - популісти, але праві мають якийсь кодекс вільного ринку і конституційних свобод. А ліві весь час намагаються розширити склад Конституційного Суду, бо там недостатьно лівих. А розширивши , будуть переписувать Конституцію. Мінять правила гри - це візитна карточка лівих у всьому світі. Нестійкість думок, хитання вчинків аж до відсутністі бінарності в фізіології - це сіра зона. Гібридна політика, гібридна економіка, гібридна мораль, гібридний голівуд, гібридні санкції, гібридна допомога біженцям (а не армії). Нагору вилізли сірі людішки. Історія свідчить - тільки війна їх звідтіля гонить, бо вони не здатні воювати, бо коли воюєш - хитання думок чи принципів смертельне. Але ж війна не вибирає, вбиваючи ...
показати весь коментар
30.03.2022 17:45 Відповісти
Згоден. Ліволіберастія та інших прояви лівацтва - це саркома західного світу.
показати весь коментар
30.03.2022 18:13 Відповісти
якщо ви і надалі хочете вважати цензор.нет серйозним інформаційним сайтом, а Бутусова чесною принциповою людиною ніколи не читайте блоги на цензорі.
показати весь коментар
30.03.2022 18:06 Відповісти
Не хочеш, не читай.
показати весь коментар
30.03.2022 18:34 Відповісти
Чим,мені,цей ресурс й подобається,що нема блудливого форматування,й одебілювання інфопростору. Інформауія,або вільна,або,її немає.
показати весь коментар
30.03.2022 19:24 Відповісти
Ну... тут теж є "священні корови" за згадку про яких бянять негайно.
показати весь коментар
30.03.2022 19:27 Відповісти
,якби,я,рахував,ці вибрики,...,скільки,їх,було,без аби,яких підстав. Й невідомо,ким,з невідомих міркувань ...
Але, потім,те защо,банили перетворювалося в нормативний простір. Може,це виправдовує згаяний час, й витрачену увагу? Може... Аби,було недаремно
показати весь коментар
30.03.2022 19:37 Відповісти
По-перше, потрібно усвідомити що на даний час у нас не війна. А якась пуйня (пу- від імені Путін). Сама Московщина називає це спецоперацією і забороняє своїм називати події війною. Ми не оголосили Московщині війну, не перенесли бойові дії на її територію (так були якісь вибухи у Міллерово, Таганрозі, а тепер у Білгороді, але в нас не визнають це наслідком ударів Точками-У чи в інший спосіб). Ми не припинили транспортувати московитський газ, не наважились оголосити газ коннфіскованим і закачувати в своє ПСГ. То про яку війну мова? Де воєнна відповідь по території Біларусі?
По-друге, події в Сирії за наслідком для цивільного населення і втратами військових не менші ніж в Україні. Кількість залучених сторін і коштів в цей конфлікт була значно більшою ніж тепер у нас. Тобто сирійський конфлікт мав/має значно більше підстав вважатись Світовим. І там реальні економічні та геополітичні інтереси (транспортування енергоносіїв, коридор до Середземомор"я для Ірану, Московщини, наближення до Ізраїлю, інтереси блокування Ірану тощо). У нас когось особливо хвилювали події в Сирії? Так само для багатьох у різних країнах - що Сирія, що Україна - приблизно однакові випадки. Нема підстав вважати, що в нас щось аж занадто надзвичайне Світове. Та й особливих економічних інтересів немає та геополітики. Просто якийсь маразматик щось там собі уявив і почав "буянити". Для Німеччини та інших було би краще, щоби ми як заплановано було швидко за 72 години програли. І ситуація швидко перейшла на "іншу реальність, яку хочеш-не-хочеш потрібно визнати". А тут наш несподіваний опір зламав усі бізнесові та геополітичні напрацювання, чуваки несуть втрати на сотні мільярдів, а може трильйонів. Нову реальність вони "перетравлять" за кілька місяців.
По-третє, дійсно світова архітектура безпеки пошкоджена чи зруйнована і недієва внаслідок. Це ООН, НАТО, ЕС, Хельсінкі-1975. Якщо ми це визнаємо, не варто на них і сподіватися. Як я вже писав десь за місяць до війни - до НАТО нас терміново запросять саме тоді, коли ************ сили для "миротворчих операцій" на території самої Московщини. І українські сили найбільш підготовлені та розуміючі противника для цього.
В-четверте, НАТО, Стейти, Колективний Захід і так нам багато (навіть занадто багато в ціновому вимірі) і швидко (в порівнянні як зазвичай робиться) допомагають. Не треба розганяти zраду і повторювати за мудаком Zеленським про вину НАТО/Заходу у втратах які несе Україна. ВІн хоче відволікти увагу від власної провини і своєї команди. (На тему zПідарасів можу написати стільки ж рядків як вище цього. Але поки що утримаюсь.)
У-п'яте, якщо говоримо з метафорою "світовий конфлікт (війна)", то поки що це на рівні гібридно/проксі. Світові Війни не раптом починаються і не так швидко закінчуються. Ймовірніше теперішня війна-пуйня - такий собі розігрів - одна з декількох невеличких воєн перед Великою Війною. Московщина тут не противник, щоби з нею воювати. Суто економічно-гібридно за рік-два переможуть. Противником може бути Китай.
Трохи себе зацитую з іншої публікації:

Щодо тривалості війни, схильний оперувати символікою з основою "10":
10-денна війна - пуБліцКриг - провалився
100-денна війна, теоретично можлива, але це ймовірніше незакінчена війна для всіх сторін і учасників
1000-денна війна - найбільш ймовірніша для класу війни яку звуть "світовою".

Від позиціонування Китаю залежить стан справ Московщини і справи на нашому фронті (тривалість війни). Успіхи України у війні та неуспіхи Московщини підривають політичні позиції, політичну вагу Таваріща Сі. Якщо це так, автоматично Стейти, Японія, деякі інші країни зацікавлені в посилені спротиву України.
Публікація на тему, рекомендую:
CNBC: Сі Цзіньпін зробив найбільшу помилку за дев'ять років влади, коли підтримав Путіна
Російська війна проти України підриває політичні позиції китайського лідера.
ДзТи, 29 березня 2022 06:44
https://zn.ua/ukr/WORLD/cnbc-si-tszinpin-zrobiv-najbilshu-pomilku-za-devjat-rokiv-vladi-koli-pidtrimav-putina.html https://zn.ua/ukr/WORLD/cnbc-si-tszinpin-zrobiv-najbilshu-pomilku-za-devjat-rokiv-vladi-koli-pidtrimav-putina.html
показати весь коментар
30.03.2022 19:26 Відповісти
Вона,йде
Ядерний апокаліпсіс-? Та,будь,якої миті.
Що,нам лишається? Намагатися повсякчасно зберегти Людство,й можливість бути Людяними
Моя, відповідь
показати весь коментар
30.03.2022 19:28 Відповісти
Так. А ще зберігати спокій, зберігати Дух, сподіватися до кращого і бути готовими до найгіршого. Тобто запасатися зброєю та еквіпментом для виживання в умовах пост-апу.
Зокрема ************ сонячні електрогенератори. І бажано ще девайси для доступу до супутникового інтернету, щоб у випадку перманентного блекауту не здичавіти )))
показати весь коментар
30.03.2022 20:30 Відповісти
Це,дуже буде важко. Здичавіння,й відкат буде,в будь,якому випадку. Й півень буде примітивний,й прийдеться з нуля створювати,геть,усі системи забезпечення існування. Може,геном,буде функіональнішим й мишлення адекватнішим. Неймовірна ситуація й надскладніші виклики
показати весь коментар
30.03.2022 20:50 Відповісти
Так. Утім, як написав вище, contra spem spero - є також сподівання, щопісля динамічного і драматичного мілітарі-шоу нашої звитяжної перемоги над Мордором у західному світі верх візьмуть людські мотиви, а не цинічний прагматизм. Якщо не у (м'яко кажучи) неоднозначному ЄС, то наші друзі-англосакси за нас душею, а не дивляться як на одноразову торпеду проти факін раші. І англо-північноґамериканська співдружність скоріше допоможе нам відновитися експрес-методом і увійти до клубу країн авангарду Цивілізації.
Якщо мислити позитивно, то Канада (з могутнім українським лоббі) нас точно не залишить дичавіти у 13 сторіччя, США і Британія теж. Плюс Польща, Чехія, Словенія, Балтія, Скандинавія, мо' кого іще забув... від них, гадаю, зради не буде, тільки підтримка. Тож сподіваємось, що Великої Руїни 2.0 не буде.
показати весь коментар
30.03.2022 22:35 Відповісти