8224 відвідувача онлайн
8 497 34
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

ТАК КТО ЖЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ВОЗГЛАВЛЯЕТ ВОЮЮЩУЮ УКРАИНУ?

ТАК КТО ЖЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ВОЗГЛАВЛЯЕТ ВОЮЮЩУЮ УКРАИНУ?

Принципиально не буду впадать в конспирологию и рассуждать, почему атака на главу АП Андрея Ермака по линии США произошла сейчас и почему на ее острие оказалась Виктория Спартц — конгрессвумен родом из Украины, которая неплохо разбирается в местных политических хитросплетениях. Однако сложно не заметить, что эта атака является своеобразнойреакцией нашего стратегического партнера на недавние интриги против главнокомандующего ВСУ Валерия Залужного.

И претензии к Ермаку выглядят крайне весомыми. Образно говоря, это политический залп из «Хаймарса».

Хочу обратить внимание на другое.

Главы администрации президента Украины (да-да, именно так называется это учреждение по нашей Конституции!), при всей их неформальной значимости, являются расходным материалом. Украинские президенты меняют их неоднократно и тогда, когда считают необходимым. По поводу и без. Ни к каким заметным потрясениям в жизни страны это не приводит.

Да и Андрей Ермак у Владимира Зеленского — не первый. Уж казалось бы, насколько влиятелен был предшественник Андрей Богдан, казалось, подвинь его, и страна рухнет. Поменяли и ничего не рухнуло. И это нормально.

Но если угроза серьезных потрясений при смене главы нынешней АП таки реальна, то это означает, что страной в сложнейший и судьбоносный военный период руководит не всенародно избранный президент, включенный в число самых влиятельных политиков мира, а никем не избираемый, назначаемый чиновник.

А вот это совершенно недопустимо. И надеюсь, что в самое ближайшее время мы получим ответы на все вопросы. И вместе с Ермаком или без него Украина по-прежнему успешно продолжит отражать рашисткую агрессию, опираясь на растущую поддержку наших союзников.

Топ коментарі
+10
Автор дипломатично не зазначає прямо, що д'Єрмак - зрадник; а дипломатично переводить указку на "першу обрану нами особу" - тобто, на того, хто формально призначив д'Єрмака на посаду.

З такою самою указкою вчора в своєму інтерактиві з глядачами телеканалу Еспресо виступив і Віталій Портников... Абсолютно весь інтерактив, більше 5-ти хвилин, Портников толкував в контексті скандалу, викликаного публічним оприлюдненням запиту Спартц до Байдена: не дивіться на Єрмака, подивіться на того, кого ми обрали на посаду Президента... він несе відповідальність за те, що діється в його політичному управлінському господарстві!
показати весь коментар
11.07.2022 09:09 Відповісти
+9
Я думаю, що Ви праві на 100%. Але Президент боїться, що посипеться уся кадрова машина ОП і він опинеться у вакуумі прийняття і реалізації управлінських рішень. Тому Зеленському звичніше прикривати своєю популярністю негідників і "трохи зрадників, трохи незрадників". Вже не беру до уваги гроші, компромат та інші "косяки". Слава Україні!
показати весь коментар
10.07.2022 21:52 Відповісти
+6
А як вам присутність зрадника біля президента воюючої країни ?
Нормально так, да ? Нехай буде, аби не він рішення приймав.
показати весь коментар
11.07.2022 08:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я думаю, що Ви праві на 100%. Але Президент боїться, що посипеться уся кадрова машина ОП і він опинеться у вакуумі прийняття і реалізації управлінських рішень. Тому Зеленському звичніше прикривати своєю популярністю негідників і "трохи зрадників, трохи незрадників". Вже не беру до уваги гроші, компромат та інші "косяки". Слава Україні!
показати весь коментар
10.07.2022 21:52 Відповісти
А як вам присутність зрадника біля президента воюючої країни ?
Нормально так, да ? Нехай буде, аби не він рішення приймав.
показати весь коментар
11.07.2022 08:53 Відповісти
Автор дипломатично не зазначає прямо, що д'Єрмак - зрадник; а дипломатично переводить указку на "першу обрану нами особу" - тобто, на того, хто формально призначив д'Єрмака на посаду.

З такою самою указкою вчора в своєму інтерактиві з глядачами телеканалу Еспресо виступив і Віталій Портников... Абсолютно весь інтерактив, більше 5-ти хвилин, Портников толкував в контексті скандалу, викликаного публічним оприлюдненням запиту Спартц до Байдена: не дивіться на Єрмака, подивіться на того, кого ми обрали на посаду Президента... він несе відповідальність за те, що діється в його політичному управлінському господарстві!
показати весь коментар
11.07.2022 09:09 Відповісти
на посаду Президента обрали зіцпредседателя.
воно настільки нікчемне, що притягти його до відповідальності (моральної, політичної, кримінальної) неможливо! Відсутність більшості властивих Людині рис - головна риса зе.
обмежено розумні 73 обрали необмежено нерозумного
показати весь коментар
11.07.2022 09:55 Відповісти
Автор дипломат ?
Президент дійсно відповідає за всіх, кого привів. І це нормальна практика. Прем'єра Британії змусили відповідати. І цього змусять. Він же все бачить і знає. Не дурачок і не блондинка.
Але зараз ми не можемо хитати президента, бо це на руку ворогові. Треба діяти як порадили американці - видалити з ОПи всіх кротів.
показати весь коментар
11.07.2022 09:58 Відповісти
Действительно, ответственность на ВАЗе. Но происходящее - это следствие интриг, который затеял Ермак против Залужного. Надо разобраться и поставить окончательную точку. И должность главы АП - действительно не такая значащая, как нам преподносят, знаю точно.
показати весь коментар
11.07.2022 10:25 Відповісти
але: чи це вже не нова тенденція у політологів - показувати, нехай не вказуючи на прізвище, що вся "ответственность на ВАЗе"? І що д'Єрмак - похідне явище?
показати весь коментар
11.07.2022 12:43 Відповісти
Так, д'Єрмак - може бути похідним явищем. І так, уся відповідальність на ВАЗє.
Начебто ...
Але, насправді, Президента можна осудити тілька за держзраду. Алєс ... Усе інше буде трактуватися як політичні рішення, або, хіба що, непрофесіоналізм, чи помилки ...
показати весь коментар
11.07.2022 13:31 Відповісти
Нажаль у нас преZЕ!дент нічого не виріщує, а тільки виконує вказівки свого господаря-кукловода - бородатой бабушкі. На посаді преZE!дента у нас тільки артист, граючий цю роль.
показати весь коментар
11.07.2022 11:09 Відповісти
А ви вважаєте, що відповідальність за все - на "бородатой бабушкі."? Виводите Zе з-під головного удару?
Нє, і так може бути...

Але я засвідчу свою позицію: відповідати вони мають всі; вони всі - якщо не зрадники, то, принаймі, злочинці. Невиконання своїх посадових обов'язків у владі - також є злочином. Не здатен - іде геть. Інакше: а для чого ти перся у владу, для чого мізки пудрив, для чого обирався, і вигравав вибори?
показати весь коментар
11.07.2022 12:49 Відповісти
Ви хочете сказати що той хто сидить в кріслі головнокомандуючого не дієздатний?
Що якийсь дурачок виконує роль президента та є ширмою для тих хто дійсно керує Україною?
показати весь коментар
11.07.2022 09:51 Відповісти
То, что я хотел сказать, я сказал. Предельно точно.
показати весь коментар
11.07.2022 10:26 Відповісти
... відповідь на запит до Президента Байдена буде обов'язково,

Дивує дещо інше ... оте, абсолютно не дипломатичне словосполучення :

"... Там звучать якісь звинувачення .."

Пацанский базар на правілкє...

І , якщо вже на те пішло .. то " за базар" треба буде " отвєтіть".

Яким він буде скоро взнаємо .

А Зеленський... так ... з ним прийшли і " марьяни",і " тищенки" , і " єрмаки" ...буде час оцінити вклад кожного , про те , зараз не час для цькування Президента , він обраний - з нього по війні... вірніш- після Перемоги і спитають

" Пересічні " далекі від "кухні і тіла "...і ми можемо довіряти інформації тільки тих , кому довіряємо ( вибачаюсь за ...)

Автору дякую
показати весь коментар
11.07.2022 10:58 Відповісти
Александр, спасибо за статью. Как всегда- коротко и ясно.
Если Вы читаете комменты под своими материалами, будьте так добры, напишите (по Вашим источникам) куда делась с началом войны связка Козак-Дерьмак. Я слегка в курсе, но читателям будут очень интересны подробности от Вас, которых я тоже пока не знаю.
показати весь коментар
11.07.2022 11:05 Відповісти
Козака давным-давно нет в Украине. Любые взаимодействия по этой линии прекращены. Честно говоря, именно сейчас раскапывать это все мне не хочется. Но не зарекаюсь.
показати весь коментар
11.07.2022 11:51 Відповісти
Имелся в виду этот Козак. До войны они в дёсна целовались.
показати весь коментар
11.07.2022 13:28 Відповісти
Проблема в тому, що весь Офіс Президента - це люди Ермака. Зеленський знаходиться під таким впливом і в такому оточенні, що навряд чи здатен взагалі приймати якісь рішення самостійно.
показати весь коментар
11.07.2022 11:27 Відповісти
так він же такий як і ця шобла- малорос "какая разніца", "я вам нічего нє должен" і "бачиш гроші не марнуй час".
показати весь коментар
11.07.2022 21:11 Відповісти
Так і не зрозумів,чому заява Спартц є відповіддю на атаку на Залужного
показати весь коментар
11.07.2022 11:42 Відповісти
Бо пані Вікторію по Україні консультують затяті прихільники пана Валерія.
показати весь коментар
11.07.2022 11:54 Відповісти
Це погано ?
Якщо ленд-ліз вона рухала, то ОП теж зацікавлена.
показати весь коментар
11.07.2022 13:33 Відповісти
Все чаще и чаще видим ермака одного, то на прессконференции, то на переговорах. А наш найвеличнийший появляется рядом как приложение к ермаку. Поэтому на вопрос кто руководит страной? Имею однозначный ответ. Рашка глубоко и серъезно сидит на троне в Украине, держа найвеличнийшего за причинное место так крепко, что тот боится произнести вслух фамилии татарова, демченко, ермака в негативном контексте. Для страны было бы лучше чтобы янелох в начале войны чюхнул, прихвватив весь офис и остаток своих слуг, еще не предавших Украину. Небыло бы таких громких скандалов
показати весь коментар
11.07.2022 11:54 Відповісти
У "говорящей головы" нет и не может быть собственных желаний. Он марионетка.
Если вспомните, то на выборах он был нанят в подтанцовку к бабе Юле, на волне "кто угодно, только не порох". Планировалось, что он сольётся выше названной бабке во втором туре. Но увы, Юля слилась раньше. Все заинтересованные персонажи тут же дружно взялись проталкивать в президенты нашего клоуна, а он в это время срочно слинял "у париж", с ужасом ожидая результатов... На это он не подписывался, ему было страшно, но его тестикулы были плотно зажаты в руках очень многих заинтересованных персонажей. Как внутренних, так и запоребриковых. Последствия итога выборов мы сейчас и наблюдаем...
А вы говорите "...было бы лучше чтобы янелох в начале войны чюхнул...".
Он бы и хотел, но кто же ему позволил бы это сделать...
показати весь коментар
11.07.2022 19:50 Відповісти
Пане Олександре, сьогодні зранку в мене виникло запитання; і, оскільки Ви читаєте і відповідаєте юзерам - задам його Вам.

Камельчук (є такий урод під куполом), заявив, що українка Вікторія Спартц (в дівоцтві - Кульгейко, родом з чернігівщини) до свого обрання конгресвумен, та навіть до обговорюваного свого запиту на Байдена (потім погодився, що вона - одна із лобістів-ініціаторів ленд-лізу Україні) до цього ніде нічим не відзначалася публічністю чи практичними діями в підтримці боротьби свого народу з касапським загарбником. Ви, як політехнолог, маєте знати, маєте бути в темі - збрехав, чи сказав правду Камельчук, чи ні.
Дасте відповідь? Я то сумніваюсь, що вона, принаймі не світилася у волонтерстві, але, справді, ніде раніше цього в ЗМІ не помічав.
показати весь коментар
11.07.2022 13:02 Відповісти
Їй потрібно було щоденно ходити на талк-шоус українських телеканалів, записатися у чопську тер-оборону чи щоденно викладати відосики, як це прийнято в Україні, щоби усі бачили і знали про "практичними діями в підтримці боротьби свого народу з касапським"?

Іміґрувала до США у 2000 році. Сьогодні 2022. Відніміть 3 роки процесу натуралізації, необхідних особі для отримання громадянства яке надає право обирати і бути обраним.
Бути обраним до сенату свого штату на 14-й рік від момету отримання вказаного вище права і у натупні 3 роки бути обраним репрезентувати свій штат у Конґресі США - вже саме по собі є свідченням не аби яких політичних та комунікаційних здібностей.
Діяльність пані Вікторії для підтримки України головним чином відбувається на теренах США шляхом можливости впливати на прийняття рішень урядом США у питаннях допомоги Україні.
Чому її ім'я не було віддоме в Україні, це ви питайте українських медійників і журналістів, для більшости котрих потрібні лише сенсації, скандали та оплачувана "джинса".
показати весь коментар
11.07.2022 18:06 Відповісти
до речі, до обрання нардепом, до 2019-го Камельчук - журналіст; причому, на політичній тематиці.
показати весь коментар
11.07.2022 18:42 Відповісти
Ну, якщо людину відносять до категорії "найвпливовіших в світі" тільки за те, що вона не втекла (бо не було наказу), то мені жаль наївних і простодушних західних політиків ...
показати весь коментар
11.07.2022 13:07 Відповісти
вони не наївні і все бачать. Просто вони державні мужі, а не мстиві дріб'язкові лицедії, що випадково потрапили у владу. Вони поставлені героїзмом українського народу і армії в такі умови, що не підтримувати Україну вже не можуть. Україну представляє президент. От так і вийшло, що людина, яка нічого не зробила, щоб Україна зустріла ворога підготовленою і сильною, стала для світових ЗМІ заледве не античним героєм. Але безпардонність, некомпетентність і цей дешевий артистизм може набриднути сильним світу цього.
показати весь коментар
11.07.2022 21:24 Відповісти
По великому рахунку річ не в єрмаке або татаров або ще хтось, хто вкрав державні кошти або опрацьовував схеми з нашим ворогом. Річ в цілях, які ставилися перед цією командою. А ціль ця була дуже простою, під голосні крики про боротьбу з корупцією перерозподілити бабло на своїх людей. Грубо кажучи забрати у Порошенко і віддати коломойському. А також максимально закидати гівном будь яких потенціальних конкурентів. Чи може ця команда піднятися над вузькоолігархічними інтересами на порятунок самої України? Питання риторичне. Моя відповідь - ні. Не для того їх як то кажуть годував із рук сам бєня. Єдиний вихід на сьогодні вбачаю у вибудові тимчасового уряду національної єдності. Там повинні працювати представники західних держав-які надають нам фінансову і військову допомогу, представники волонтерських організацій, представники місцевих громад. Президента, яким є на сьогодні Зеленський, тобто популіст не повинно Бути. Прем'єр повинен бути суто технічною фігурою для координування зусиль, без будь яких політичних амбіцій. І так, це тимчасово до завершення війни і організації нових виборів, бажано з переходом на парламентську форму.
показати весь коментар
11.07.2022 13:23 Відповісти
Главы администрации президента Украины (да-да, именно так называется это учреждение по нашей Конституции!)

Якщо тільки зачепити цю ситуацію ... по Закону, може посипатись усе, починаючи з приходу Зе на посаду Президента.
показати весь коментар
11.07.2022 13:24 Відповісти
"И надеюсь, что в самое ближайшее время мы получим ответы на все вопросы"

Автора не спасает даже подстраховочное "надеюсь" и неопределенное "в ближайшее время". Все знают что ответов не будет никогда и ответственности никто не понесет.
показати весь коментар
11.07.2022 14:22 Відповісти
наш головнокомандуючий - генерал Валерій Залужний.
показати весь коментар
11.07.2022 19:56 Відповісти
Проект - зе а-ля президент почався ще з часів Голобородька....все решта діло техніки. Піар і пропагандони зробили свою справу, 73 хаванули -і ось вам результат... Обставити сцену і призначити акторів це вже теж діло техніки. Чи є вихід з даної ситуації? Вихід завжди є, але його ПОТРІБНО ХОТІТИ ЗНАЙТИ. В даному випадку про ХОТІТИ навіть не заікаються...
показати весь коментар
12.07.2022 05:56 Відповісти
так справа набагато серйозніша це був офіційний лист від конгресмена і відповідь буде 100 відсотків і думаю вона буде невтішна для України бо і ЦРУ та британська мі6 має на єрмаківську бригаду думаю не одну папочку з доказами , недарма ж Джонсон руки дєрмаку публічно не подав, а візит боневтіка з дєрмаком до Британії , коли дєрмака в коридорі залишили? а заява представника США ,щоб на зустрічі дермака не було? що ніхто не памятає? та давно усі знають і про вагнерівців та й про інші спецоперації завгоспа
показати весь коментар
12.07.2022 08:32 Відповісти