9653 відвідувача онлайн
9 050 48
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Какая разница"

Соромно!

Україна просто не з‘явилася на засідання Ради ООН з прав людини, де розглядалося питання проведення дебатів щодо порушень КНР прав людини проти уйгурів та інших мусульман у Синьцзяні, фактично геноциду

Не вистачило два голоси, щоб Рада прийняла це рішення. І один з цих двох голосів - це голос України, яка сховала голову в пісок і тупо не прийшла

Це вже не вперше, коли на міжнародній арені Україна грає на користь КНР. Починаючи від публічного захоплення українських високопосадовців, наближених до президента Зеленського, китайським режимом. Закінчуючи закупівлями китайських вакцин та принизливим відкликанням підписів з резолюцій, які не подобаються Китаю.

Цензор.НЕТ Изображение

Це удар по нашому моральному авторитету.

Це сигнал західним партнерам, що вони не можуть на нас розраховувати.

Це ідентифікація, що ми не належимо до західного табору демократій, а нам ближче табір автократій.

Це самоприниження перед ворогом.

Це просування Україною практики умиротворення агресора.

Це "моя хата з краю".

Це популярізація нейтралітету та політики "не обирати сторону".

Це дуже і дуже погана демонстрація Україною своєі недалекоглядності, незрілості, слабкості

Це один з найгірших проявів на міжнародній арені принципу "какая разница"

В якій кампаніі ми опинилися, яскраво видно на скріні

Топ коментарі
+6
мерзенні блаЗЄнські...
показати весь коментар
07.10.2022 18:41 Відповісти
+6
В абсолютно кожній країні світу, бідні живуть обіцянками, а олігархи гребуть бабло, бо так влаштоване все людське суспільство від початку своєї появи на цій планеті. Але цього не бачать бідні розумом, тому для них нема різниці між Порошенком та клованом. Порошенко заклав принципи, на яких має розбудовуваться НЕЗАЛЕЖНА ВІД росії Україна, а клован знищує Україну.
показати весь коментар
08.10.2022 07:13 Відповісти
+5
Україна утрималися, наскільки розумію? Україна не підтримала демократичні країни, які потерпіли поразку в раді ООН з прав людини від Китаю. Рейтер цитує точку зору, що Україна, яка апелює до прав людини, сама ними не переймається деінде, отже підточує довіру до себе... Цікаво, що цього разу кнр обіцяв Банковій, якщо не вакцини від ковіду? Несприяння росії в чомусь? Та навряд чи це спонукає офіційний Київ.

Дивно, що багато мусульманських країн підтримали кнр, а не мусульман-уйгурів: ОАЕ, Індонезія, Малайзія, Катар, Казахстан, Узбекистан, Пакистан. Щодо України, звісно, неприємно, що ми не є принциповими прибічниками прав людини, як, наприклад, Литва чи Канада. Припускаю, що якщо подивитися статистику голосувань України в цій раді ООН, то це буде не надто приємним відкриттям.
показати весь коментар
07.10.2022 18:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
мерзенні блаЗЄнські...
показати весь коментар
07.10.2022 18:41 Відповісти
Україна утрималися, наскільки розумію? Україна не підтримала демократичні країни, які потерпіли поразку в раді ООН з прав людини від Китаю. Рейтер цитує точку зору, що Україна, яка апелює до прав людини, сама ними не переймається деінде, отже підточує довіру до себе... Цікаво, що цього разу кнр обіцяв Банковій, якщо не вакцини від ковіду? Несприяння росії в чомусь? Та навряд чи це спонукає офіційний Київ.

Дивно, що багато мусульманських країн підтримали кнр, а не мусульман-уйгурів: ОАЕ, Індонезія, Малайзія, Катар, Казахстан, Узбекистан, Пакистан. Щодо України, звісно, неприємно, що ми не є принциповими прибічниками прав людини, як, наприклад, Литва чи Канада. Припускаю, що якщо подивитися статистику голосувань України в цій раді ООН, то це буде не надто приємним відкриттям.
показати весь коментар
07.10.2022 18:46 Відповісти
Тому що ті мусульманські країни підтримують тоталітарні режими. Тому й підтримали. Підтримують завжди того, чий світогляд збігається із власним. Тому рф завжди підтримують такі ж тиранічні режими: Північна Корея, Венесуела, Китай, Білорусь. Або ті, хто хоче свої діла робити так само.
показати весь коментар
07.10.2022 19:38 Відповісти
Логічно, певно, іслам і концепція прав людини - органічні протилежності. Але з цим голосуванням офіційна Україна себе "яскраво" проявила, записавши нас в табір тоталітарних або глибоко корумпованих країн під китайським черевиком.
показати весь коментар
07.10.2022 20:39 Відповісти
«або глибоко корумпованих країн» - а у вас були якісь сумніви з цього приводу
показати весь коментар
07.10.2022 21:12 Відповісти
У мене інше питаняя - а що це взагалі за збіговисько?
еритрея, габон, маврітанія, маршалові острови, намбія, нєпал, сєнєгал, камерун, котедівуаре?

Хтось мені може пояснить, що це за дивна організація, яка наполовину складається з невідомо кого?
показати весь коментар
07.10.2022 19:09 Відповісти
А вони так само про нас думають - що це за бліді пацюки тут крутяться ??
показати весь коментар
07.10.2022 21:17 Відповісти
Це до чи після того, як вони ниють що їм жерти нема чого, сидячи на найбагатших і найродючіших землях в світі?
показати весь коментар
07.10.2022 21:49 Відповісти
Да ми такі самі, тільки трохи не такі.

Згадайте що про Україну Зе* розказував у Юрмалі. Коли був в образі когось.
С...ка, зараз він такого навіть близько не скаже !
показати весь коментар
07.10.2022 22:33 Відповісти
Ми так само вчинили, коли було голосування за те, щоб визнати геноцид вірмен турками.
показати весь коментар
07.10.2022 20:06 Відповісти
вірмени нам вороги бо голосували за росію.

тому у питанні геноциду вірмен турками ми маємо повне право голосувати як нам заманеться АЛЕ ТІЛЬКИ НЕ НА КОРИСТЬ ВІРМЕН.
показати весь коментар
08.10.2022 02:31 Відповісти
У радянській армії була або дідівщина, або земляцтво. Мені пощастило "посмакувати" друге. Там 18-ти літні "підлітки" демонстрували усі чесноти і недоліки своїх народів. Тому я добре знаю, що таке гіпертрофоване почуття честі у грузин; жорстокість і підступність у азерів; зрадливість і хитродупість у вірмен,... Про українців не буду говорити, бо ми, порівняно великий (кількісно) народ, і дуже різний. Я спираєсь не лише на свій суб'єктивний досвід. Багато читаю і аналізую.

При всій моїй не дуже великій симпатії до вірмен, я розумію, що ситуація, в якій вони є - дуже складна (майже безвихідна з огляду на Арцах). Тому я розумію, чому той народ зробив помилкову ставку на Росію.

А от які такі зовнішні чинники не дозволили українцям після розпаду СРСР "рвонути" на Захід, як це зробили поляки і балтійські держави? Хто у нас голосував за комуністів, потім регіоналів, а далі за слуг з їх "какая разницца" і спробою перегляду квот на україномовний продукт на телебаченні?
показати весь коментар
08.10.2022 03:42 Відповісти
порошенко від зеленського відрізняється лише косметично.

шукати різницю то таке, непристойне адекватної людини заняття.

що при одному що при другому бідняки жили обіцянками а олігархи гребли реальне бабло.
показати весь коментар
08.10.2022 04:12 Відповісти
В абсолютно кожній країні світу, бідні живуть обіцянками, а олігархи гребуть бабло, бо так влаштоване все людське суспільство від початку своєї появи на цій планеті. Але цього не бачать бідні розумом, тому для них нема різниці між Порошенком та клованом. Порошенко заклав принципи, на яких має розбудовуваться НЕЗАЛЕЖНА ВІД росії Україна, а клован знищує Україну.
показати весь коментар
08.10.2022 07:13 Відповісти
Не неси чушь. Три года сворачиваются все реформы и воровство расцвело как при позднем Януковиче. Если ты этого не видишь, то ты просто не хочешь лучше.
показати весь коментар
08.10.2022 08:53 Відповісти
Вообще неспособность верить в ценности, цинизм и вера что все одинаковые это плодотворная почва на которой произрастают все диктаторы и режимы. Отсутствие ценностей вот что их объединяет.
показати весь коментар
08.10.2022 08:55 Відповісти
Ну, в 1991-му голосували представники нації, якій було зламано хребет. Травма була не смертельною, реабілітація триває більше 30 років. Після війни рецидив можливий. Бо нація, якій зламано хребет, це не зовсім нація. Доробити цю націю - надзавдання для нової еліти.
показати весь коментар
08.10.2022 14:11 Відповісти
Я з вами погоджуюсь. Але тоді не треба вважати, як дехто це робить (не маю на увазі вас): для нас є виправдання, а вірмени - паскуди, бо не підтримують нас. Питання уйгурів, де Україна вже двічі за останній час не захотіла йти на конфлікт з Китаєм, показує, що нема чого в пориві "праведного гніву" повчати інших.

Боляче це визнавати, але більшість українців у Балтійських республіках, чи в якихсь республіках РФ є на стороні московитів.
показати весь коментар
09.10.2022 00:02 Відповісти
На боці московитів у зазначених республіках креоли, а не українці. Типове явище для вчорашньої колонії. Знову впираємося у несформованість нації. Варшава у 1918-му, коли звідти втекли московити, на другий день вся заговорила польською. А в нас 30 років ображалися, коли мову окупанта називали мовою окупанта. Провина тут, звісно, не власне народу, а його "провідної верстви". Яка й відповідальна за формування нації.
показати весь коментар
09.10.2022 00:29 Відповісти
З одного боку ми були колонією, а з другого - тими, хто дуже доклався до створення тої імперії. Згадати хоча б Прокоповича, завоювання Сибіру, Криму, Кавказу. Та і Чехов себе називав малоросом.

Це не унікальне явище. Можна подивитись на роль шотландців.

Історики говорять, що окупація може тривати лише обмежений час, а далі поневолений народ стає частиною імперії. Для цього є багато інструментів - від заохочення до приниження і висміювання.

Ми були добривом і для Речі Посполитої, і для Російської імперії.
показати весь коментар
09.10.2022 01:09 Відповісти
Першорядне завдання для метрополії - асиміляція підкорених аборигенів. Які й стають будівничими імперії. Жодна з колишніх африканських колоній не стала успішною державою. Але Україна була культурно вища за колонізаторів. Тому маємо шанс.
показати весь коментар
09.10.2022 10:04 Відповісти
Пані Агія не є фахівцем у міжнародних відносинах. Іноді в боксі треба утриматись від поєдинку. Є такі дефініцвї, як "тактика", але пані Агія вважає, що вона краще розуміє все-все-все в цьому світі.
Може, тому антимонопольна політика у еас жалюгідна в Україні (бо паеі Анія ії вибудовивала).
показати весь коментар
07.10.2022 20:47 Відповісти
Як кожен розуміє, те ж саме кажуть Індія, Китай чи Угорщина, коли не голосують проти російського вторгнення в Україну, бо це не їх війна, їм треба утриматися від поєдинку і зігріти своє населення російськими копалинами. Так вони хоч за копалини і голоси виборців росії продаються, а за що тут Україна лягла під Пекін?
показати весь коментар
07.10.2022 20:59 Відповісти
КоронаВак ... наприклад.
показати весь коментар
07.10.2022 21:18 Відповісти
Чудова вакцина. Яка не діє. І викликає серйозні серцево-судинні ускладнення...
Ви б ще спутніком вакцинувались, їй-богу)
показати весь коментар
07.10.2022 21:50 Відповісти
Зробив бустерну Пфайзером - цілу ніч десь біля сердця боліло. На ранок попустило.
Усі хто робив Пфайзером, кого знаю, казали про те саме.
показати весь коментар
07.10.2022 22:37 Відповісти
Робив пфайзер, модерну і знов пфайзер.
Від модерни було дуже пагано, від бустерного пфайзера теж. Але серце не боліло, зато боліло все інше - так боліло, що я думав, що до ранку не доживу, як наче вантажівкою переїхали кілька раз.
А от колеги, які вирішили що дуже розумні і провакцинувалися короноваком, протягом тижня після того мали різної форми ускладнення, від сильно підвищеного тиску до запаморочень і серцевого болю.
Може, вам просто сказали, що то пфайзер?)
показати весь коментар
08.10.2022 10:33 Відповісти
Записувався на Пфайзер. У "згоді" теж писав Пфайзер-бустер.
показати весь коментар
08.10.2022 13:04 Відповісти
Це було в минулому, під час розпалу пандемії. Сьогодні в здебільшого ковід-скептичній Україні хіба є бажаючі вакцинуватися від ковіду загалом, і китайським зокрема? Чи в нас досі збройні сили китайцями вакцинують?

В будь-якому разі, навряд чи Банкова має суспільну підтримку того, що ми підгадили Заходу заради чого? Можливості для влади нагріти руки на закупках ніким не затребуваної вакцини? Всередині країни, без залучення кнр, вони не змогли знайти собі ніяку корупційну складову? Риторичні питання звісно...
показати весь коментар
07.10.2022 21:55 Відповісти
А чим ЗСУ вакцинуються ? Я не знаю, чесно.
Але кажуть бійці, у госпіталях ковідних чимало.
показати весь коментар
07.10.2022 22:35 Відповісти
Теж не знаю чи вакцинують зараз від ковіду. Минулого року ЗСУ вакцинували китайцями, чула від знайомих. НГУ та поліцію здається також. Цього року, враховуючи, що кнр послідовно в усіх міжнародних інстанціях голосував за російське вторгнення в Україну, то закупити в китайців вакцину після 24.02 дорівнювало б диверсії.
показати весь коментар
07.10.2022 22:59 Відповісти
Нє, вона ще залишилась і вакцинують нею. З Китаєм "гібридні" відносини.
показати весь коментар
08.10.2022 13:09 Відповісти
Дуже цікаво. Коли ж той коронавак закупили чи отримали через ВООЗ? 12 місяців термін придатності коронаваку (сайт ВООЗ), а Укрінформ цитує Кузіна, що у наявних в Україні коронаваків термін придатності до кінця 2023 року. Тобто, той коронавак випустили в майбутньому, наприкінці 2022 року?..

Апдейт. Хоча, нагуглила, що коронавак вказує різний термін придатності для своєї вакцини, залежно від країни, яка її придбала: 1 рік для Малайзії, 2 роки для Сингапуру, 3 роки для Таїланду і Індонезії. Треба бути великим любителем екстріму, щоб цим колоти своїх громадян. Та в будь-якому разі, китайці не мали б шантажувати Україну вже придбаною і ймовірно просроченою вакциною.
показати весь коментар
08.10.2022 19:05 Відповісти
.... суспільну підтримку ? А й справді , чому б Зеленському у щоденному вечірньому зверненні та не повідомити народу про позицію України з цього питання ? "Халопам знать нє вєлєно ? " - так це вже росія !
показати весь коментар
07.10.2022 23:28 Відповісти
Тоді не треба в "пориві праведного гніву" критикувати Угорщину, Вірменію,... Наш "найвеличніший", коли розхрабрився, пропонував позичати свою рішучість главам деяких західних держав. Просто герой, "рубака парєнь". А відносно уйгурів - "ета дргоє", тут ми не "рубакі парні".
показати весь коментар
08.10.2022 02:58 Відповісти
Що ви чикали від колозеле95
показати весь коментар
08.10.2022 02:26 Відповісти
****** кучмівська звичка приймати з усіх боків повертається.

як це вже остогидло.

******* що захід не поважає західні цінности а самі що...

******* сором.
показати весь коментар
08.10.2022 02:33 Відповісти
"Далеких геноцидів" не існує.
Офіс обмежених за це не тямлять.
Права людини, корінних народів, зокрема, це святі речі.
В цитатнику аpaxaмії цього не знайдеш.
показати весь коментар
08.10.2022 04:30 Відповісти
В Україні немає демократії. І це зовсім не тому що війна і нам треба згуртуватися навкруг "вошдя". Те, що в нас є більш менш чесні вибори, то це виключно тому, що олігархічні клани хочуть зміняючи один одного грабувати країну і її народ. Демократія передбачає зміну конкуруючих моделей розвитку суспільства, а не кланів біля держгодівнички. Якщо ми справді хочемо стати демократією ми повинні перейти до конкуренції моделей розвитку. Це може бути модель інноваційна, традиційна або архаїчна. До речі рашка підпадає під останню. Чому сьогоднішня влада постійно провалює екзамен на демократію? Тому що в її основі лежить кланово-мафіозний принцип, коли інтереси суспільства і інтереси клану коломойського вони протилежні.
показати весь коментар
08.10.2022 07:36 Відповісти
Таке враження що українське керівництво під час війни грає на стороні ворога ,кого ви підтримуєте комуністичний Китай, який як не як але підтримує росію, чи вони тільки грошову допомогу від Заходу розуміють ?це ганьба.
показати весь коментар
08.10.2022 09:19 Відповісти
Это называется цунг цванг......
показати весь коментар
08.10.2022 09:55 Відповісти
Ну давайте не вживати тут слова типу наш, нас і тд, бо довпойопи із Zeкоманди, які зараз є моновладою в країні, не є представиниками усього українського суспільства, а лише безмозкої її частини.
показати весь коментар
08.10.2022 10:36 Відповісти
зеленому блазню дєрьмак, вочевидь, пояснив, що після війни, коли нагально постане проблема збереження зеленого кодла при владі, а захід все гучніше вказуватиме на порушення свободи слова, галопуючу корупцію й, як наслідок, притримуватиме допомогу, то єдине джерело великого бабла, на яке їм (зеленим ублюдкам) залишиться розраховувати - це китай. те, що це майже примарна надія - міг би, до прикладу, розказати кулеба, який саме зараз із ренесанс-туром поїхав до африки, куди китай потужно вкладався. але зе-лупі кулеба не розкаже... зеленому дегенератові розкаже-пояснить "за китай і його інвестиції" "мощний мєнєджєр" дєрьмак, а створіння хламідія радо все це підтвердить... а уйгури й людські цінности... а хто такі уйгури і що то за цінности? якщо для зе-лупи й Україна - просто шльондра, яка дає усім...
показати весь коментар
08.10.2022 11:21 Відповісти
Мавики беспилотники делают в Китае. И много чего другого от туда. Может ещё и курдов поддержим что бы с Турцией поссориться?
показати весь коментар
08.10.2022 11:42 Відповісти
Китай - враг Украины и союзник России.

Ось зла - Китай, Иран, Россия.
показати весь коментар
08.10.2022 11:46 Відповісти
Ситуация сложная. Вступать в конфронтацию с Китаем херовая идея. С другой стороны плевать на геноцид тоже херовая идея. Выбрали середину, но она на руку Китаю.
показати весь коментар
08.10.2022 19:41 Відповісти