10103 відвідувача онлайн
7 803 32
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про фільм "Навальний".

навальний

Я все таки режисер, док кіно і театру. І маю надію непоганий режисер)

Тож, як би сказати, для деяких колег по цеху, вирішив написати коротку рецензію на фільм.

Але! Крім всього іншого - дуже дуже дуже! важливо - розуміти, з яким ворогом ми маємо справу.

А Алєксєй Навальний, і Юля Навальна з її імперським блєянням про май лав Алєксєй і бі стронг, і з її нуль емпатії та згадок про Україну (та Бог з нею війною, але сука згадай бодай про дітей, фільм про дітей - поруч з тобою, у конкурсі, але хер там..Скоти просто) - так от, ці персонажі, на яких типу "ставить" Захід - це вороги.

І я більш ніж переконаний, що якби, чи якщо цей Алексей з цією недо імператріцею у червоній сукні дорвутся до влади - наступний напад Росії на Україну неминучий. Тільки це буде вже вмотивована армія, технічно готова.

Але перепрошую, я про фільм.

Так от я його подивився

Це було б гарною роботою достойною Оскара, якби 1) частину матеріалу просто б не вкрали, і цю вкрадену частину просто змонтували викинувши частину матеріалів - шоб красіво було 2) цей фільм маніпуляція.

У ньому багато особистого і зрозумілих прийомів які працюють на публіку, і надто мало чистого док кіно.

Цей фільм рекламний ролик, вбудований одразу в маркетинг просування.

Якщо навіть допустити що Навальний а ля Немцов - ворог Путіна, і всі ці Новічки та клініки (з особистим візитом Меркель, овер лояльної до Путіна) були правдою, і навіть повіримо, що вязень у сучасній російській вязниці має право і спроможність! висловлювати СВОЮ особисту політичну! позицію щодо війни в Україні та Криму - то, сам фільм це така собі проп агітка, знята красіво і беззмістовно.

Фільм знятий сплановано, очікувано, без будь яких проривів та нових контекстів саме у кіно (полишимо зараз політичний контекст). Але і політичний контекст він тут відсутній. Це фільм про харошу Расєю для підкреслення цієї сраної брехливої тези про харошіх руззкіх і про те що "не всьо так однозначно"

Топ коментарі
+12
Я чув що Навальний, будучи вже за гратами, може писати статті до західних газет. Це одне вказує, що жодного опозиціонера Навального немає. Є путінський проект "Навальний"
показати весь коментар
14.03.2023 11:51 Відповісти
+10
просять не використовувати слово "прибалти"
показати весь коментар
14.03.2023 11:01 Відповісти
+10
На Заході так хочуть вірити, що в РФ є активна опозиція, що повірили ніби цей небутерброд є її очільником. Але! Подивіться коли Путлєру заважав Немцов, його спокійно застрелили, коли потрібно було помститись Литвиненку - його отруїли, коли Березовський міг розказати багато зайвого про дії неоГітлера в 90-х - він дивно помер. А от Навального (маючи до нього повний доступ) до кінця отруїти "не змогли", він навіть оклигав нереально швидко (згадайте отруєння Ющенка і подивіться на нього зараз). Його не "підрізали" в тюрмі і не добили там (Саакашвілі Вам в приклад того як можна убивати людину в тюрязі). Сім'я Навального спокійно катається по Заходу, він пише листи в ЗМІ з тюрми, і більшість з його ФБК сидить в Росії і підписує листи на захист олігархів - друзів Кремля.
Навального краще за все зрозуміти дивлячись на Пригожина, той "мав своє місце", створюючи "Вагнер", кидаючи м'ясо в бій, але коли почав поглядати на трон, його почали "опускати" і зараз цей процес триває. От теж з Навальним. Він теж займав свою фукнцію в Росії, а коли почав поглядати на трон (як кажуть - поганий той солдат, що не хоче стати генералом), його "заспокоїли".
Навальний свого часу допоміг взяти під контроль опозиційно налаштованих інтелігентів, стримав їх від активних дій і прийняв активну участь в створенні "російського протесту" - 5 хвилин дефіле на площі і подальше селфі з щасливими обличчями з автозаку. Так же менш активних сформували в партіях Яблуко та Справедлива Росія, які зараз на 100% підтримують Путлєра, а більш активні були взяті під контроль в керованих ФСБ ультраправих формуваннях, і активно були злиті в боях на Донбасі.
А Навального тримають "про всяк випадок", в разі чого його цілого і відкормленого випустять на волю і він очолить "вільний, демократичний і незалежний від кооперативу Озеро" політичний рух та можливо і владу, давши звісно гарантії особистої недоторканості та не чіпатиме бізнес та кошти попередників.
А враховуючи, що він фактично ніколи не критикував політичні цілі Путіна, а лише звинувачував в корупції (причому в основному друзів кремлівськго карлика, а його лише опосередковано) то для нас це не стане кращим варіантом. Навіть гіршим, бо він буде демонструвати Заходу, що все - "Росія тепер хороша", зніміть санкції, роззбройте Україну, дайте Рашкі гарантії і т.п. Так сказати, це може бути Путін 2.0, що натягне на себе костюм Єльцина.
показати весь коментар
14.03.2023 15:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
це було й так зрозуміло, але для нас, для поляків, для прибалтів..., але не для світської публіки, якою є більшість на цих показах та й у журі..., вони й досі вірять у "хороших рускіх", діаманти в гної.., та все таке..., але їх звідти давно вкрали, або ж підмінили на дешеве скло..., оця гра є однією з найуспішніших операцій фсб, чи хто там займається такими іграми, це гра на вірі в те, що не може душа "простого люду", обдуреного поганим путіним, бути настільки темною, що там обов'язково є щось хороше й чисте і його треба підтримувати...
показати весь коментар
14.03.2023 09:53 Відповісти
просять не використовувати слово "прибалти"
показати весь коментар
14.03.2023 11:01 Відповісти
"прибалты" - резануло. Ну и кто еще не в теме: страны Балтии (а лучше называть их поименно) - не бывшие республики ссср, а оккупированные совком страны.
показати весь коментар
14.03.2023 12:03 Відповісти
навальний та акунін очищують російську імперію від того що заважає їй бути ефективною імперією

своїми безкомпромісними вчинками пишуть кодекс строїтєля імперіалізму
показати весь коментар
14.03.2023 10:17 Відповісти
Оскар это давно политика. Может так было всегда. Не думаю что фильм кто-то оценивал с художественной, документальной или какой-то там стороны.
показати весь коментар
14.03.2023 10:41 Відповісти
"Оскар" вже давно символ хайпу, несмаку, показної розкоші і зазнайства.
показати весь коментар
14.03.2023 11:02 Відповісти
Найсумніше те, що на Голлівуді знімають багато справді цікавих фільмів. Але "оскари" отримує відверте лайно. (німецький фільм "На Західному фронті без змін" -- нудна лівацька агітка. На відміну від книги Ремарка, за якою фільм знято)
показати весь коментар
14.03.2023 13:39 Відповісти
Напрошується один простий висновок - не треба плекати ілюзії щодо західної підтримки України. Сьогодні Байден об'єднав Захід проти божевільного маніяка в кремлі, але завтра все може змінитися. І в США хтось прийде замість Байдена, і в кремлі з'явиться новий господар. Треба сподіватись передусім на власні сили.
Єдине з чим я не згодна, це з твердженням, що Навальний також нападе. По-перше, всі раціонально мислячі люди розуміють, що війна - це поганий і неефективний спосіб вирішення проблем. Як приклад - Китай, якій тільки погрожує Тайваню, але і досі не напав. По-друге, у автора немає жодних доказів того, що Навальний - такий же божевільний маніяк, як і Путін. А те, що він верзе, не є доказом. Ось, Орбан постійно щось верзе, але ж не нападає.
показати весь коментар
14.03.2023 11:35 Відповісти
Напрошується один простий висновок: ти лішнєхромосомна дура, яка маскується під укрАінку
Прямо букет крємльовскіх наративів:
"Треба сподіватись передусім на власні сили" - позаблоковий статус, ага

"не згодна, це з твердженням, що Навальний також нападе" - то просто сіді на бутилкє мовчки якшо незгодна

"Китай, якій тільки погрожує Тайваню, але і досі не напав" - бо приплив флот США і став на відстані атаки

"немає жодних доказів того, що Навальний - такий же божевільний маніяк, як і Путін" - Крим-нє-бутерброд тобі в гризло!

"Ось, Орбан постійно щось верзе, але ж не нападає" - бо армія у Орбана розміром з пісюн у *****
показати весь коментар
14.03.2023 18:07 Відповісти
Рівень агресії і логіка - чисто кацапські.
Як з фрази "Треба сподіватись передусім на власні сили" можна зробити висновок про підтримку позаблокового статусу?
Але ж є реальність, з якою люди з кацапською логікою традиційно не товаришують. І в реальності Україну до НАТО ніхто не запрошує. І в реальності Швеціія подала заявку на вступ - і які успіхі? Можна хоч сто злісних смайликів під моїм коментом розмістити, але чи допоможе це Швеції у вступі до НАТО? Чи у пана з кацапським рівнем агресії є якась конфідіційна інформація, що Україну завтра запросятьі приймуть у Північно-атлантичний альянс?
показати весь коментар
14.03.2023 18:18 Відповісти
Кацапка набутылочная, да ты никак не уймёшься?!
По сути ответь хоть на один мой тезис, чмо лиишнехромосомное!
И Швеция, и Финляндия вступают в НАТО, Турция подобосралась и включила заднюю!
Тебе Пригожин с Подоляком забыли обновить методички, чучело набутылочное!
показати весь коментар
15.03.2023 00:27 Відповісти
в даному випадку тут один касабб- і це саме ти, придурок..
показати весь коментар
15.03.2023 01:46 Відповісти
Бачиш Макс як на тебе кацапня напала. А ти правий навальний , путін , хиряльний немає значення.
Це кацапня родила путю , так вони і навального зроблять путіним. Хоча б як ця москалька його не захищала вона кривить душею .Це таке саме чмо , як путлер. Єдина людина у них була справжня -Немцов тому і вбили. А цей з тюрми статейки пише і фільми вони знімають. Майте на увазі , що ті що проголосували за цей фільм , проголосували за нову війну ,якщо Бог дасть що ця закінчиться. «Россия - самая паскудная, до блевоты мерзкая страна во всей мировой истории. Методом селекции здесь вывели чудовищных моральных уродов, у которых само понятие Добра и Зла вывернуто наизнанку. Всю свою историю эта нация барахтается в дерьме и при этом желает потопить в нем весь мир.» Так сказав їхній філософ Ільїн. Так що немає значення хто у них буде цар. Результат буде одинаковий.
показати весь коментар
15.03.2023 06:21 Відповісти
Я чув що Навальний, будучи вже за гратами, може писати статті до західних газет. Це одне вказує, що жодного опозиціонера Навального немає. Є путінський проект "Навальний"
показати весь коментар
14.03.2023 11:51 Відповісти
Напад рф під керівництвом навального буде під гаслами - "повернемо лице великій росії", "перш за все - велікая руzzкая культура".
Все це буде максимально спрямовано на різного штибу ліберальну інтелегенцію на Заході і в Україні.
показати весь коментар
14.03.2023 12:39 Відповісти
з точки зору "реаполітик" нам щиро треба бажати, аби авальний та вся ця антикоропціна кацапська шобла, скажімо так, зникла... гебуха путіна ні на що путнє не здатна, а ось ці (навальний та ко.) можуть зробити роботу над помилками. й тоді, коли "мудрий наріт" "в єдінам паривє" переобере зе-лупу-"пабідітєля" на президента,й зелена шваль з новою силою заходиться усе навколо асфальтувати (на китайські гроші?) й ми знову будемо неготові до війни, то нове вторгення кацапів ми вже можемо не здужати...
показати весь коментар
14.03.2023 13:19 Відповісти
В публічного люду нестримна тяга до нагород. А гординя, як відомо найбільший гріх....
показати весь коментар
14.03.2023 14:18 Відповісти
На Заході так хочуть вірити, що в РФ є активна опозиція, що повірили ніби цей небутерброд є її очільником. Але! Подивіться коли Путлєру заважав Немцов, його спокійно застрелили, коли потрібно було помститись Литвиненку - його отруїли, коли Березовський міг розказати багато зайвого про дії неоГітлера в 90-х - він дивно помер. А от Навального (маючи до нього повний доступ) до кінця отруїти "не змогли", він навіть оклигав нереально швидко (згадайте отруєння Ющенка і подивіться на нього зараз). Його не "підрізали" в тюрмі і не добили там (Саакашвілі Вам в приклад того як можна убивати людину в тюрязі). Сім'я Навального спокійно катається по Заходу, він пише листи в ЗМІ з тюрми, і більшість з його ФБК сидить в Росії і підписує листи на захист олігархів - друзів Кремля.
Навального краще за все зрозуміти дивлячись на Пригожина, той "мав своє місце", створюючи "Вагнер", кидаючи м'ясо в бій, але коли почав поглядати на трон, його почали "опускати" і зараз цей процес триває. От теж з Навальним. Він теж займав свою фукнцію в Росії, а коли почав поглядати на трон (як кажуть - поганий той солдат, що не хоче стати генералом), його "заспокоїли".
Навальний свого часу допоміг взяти під контроль опозиційно налаштованих інтелігентів, стримав їх від активних дій і прийняв активну участь в створенні "російського протесту" - 5 хвилин дефіле на площі і подальше селфі з щасливими обличчями з автозаку. Так же менш активних сформували в партіях Яблуко та Справедлива Росія, які зараз на 100% підтримують Путлєра, а більш активні були взяті під контроль в керованих ФСБ ультраправих формуваннях, і активно були злиті в боях на Донбасі.
А Навального тримають "про всяк випадок", в разі чого його цілого і відкормленого випустять на волю і він очолить "вільний, демократичний і незалежний від кооперативу Озеро" політичний рух та можливо і владу, давши звісно гарантії особистої недоторканості та не чіпатиме бізнес та кошти попередників.
А враховуючи, що він фактично ніколи не критикував політичні цілі Путіна, а лише звинувачував в корупції (причому в основному друзів кремлівськго карлика, а його лише опосередковано) то для нас це не стане кращим варіантом. Навіть гіршим, бо він буде демонструвати Заходу, що все - "Росія тепер хороша", зніміть санкції, роззбройте Україну, дайте Рашкі гарантії і т.п. Так сказати, це може бути Путін 2.0, що натягне на себе костюм Єльцина.
показати весь коментар
14.03.2023 15:05 Відповісти
Моя позиция такова: нах... кацапов, хороших и плохих, некогда и незачем разбираться в сортах говна.
показати весь коментар
14.03.2023 15:08 Відповісти
леша навальный то маленький гитлер, другие в рашке не популярны. дело не в навальном, дело в раша народе.
показати весь коментар
14.03.2023 15:20 Відповісти
Колективний Захід до цього ще не зрозумів.
показати весь коментар
14.03.2023 16:12 Відповісти
Було огидно дивитися на фотосесію цієї родини, яка мріє замінити кабаєву і пуйло в їх дворцях і маєтках!!! Щоб мальчики і девочкіпідносили їм водочки «навальний((((((
показати весь коментар
14.03.2023 16:15 Відповісти
Я зайшов на русскій ліберально-опозиційний ресурс каспаров.ру та почитав що пише русская ліберальна блогосфера про нагородження (вони зібрали відгуки в одній колонці). Вони всі в захваті. І жодного слова про контраст: гламурна дружина Навального жодного слова не сказала про війну в Україні.
Тому від кацапів, ким би вони не були, нам нема чого чекати доброго.
показати весь коментар
14.03.2023 16:39 Відповісти
Попадалось писание как отбирают кандидатов в парию Навального
Там такое анкетирование и проверка всех родственных связей при попытке вступить в партию, что на табло автоматически высвечивается надпись "ГЭБНЯ"
показати весь коментар
14.03.2023 18:17 Відповісти
"... нынешняя федерация как раз и являет собой вот такой конгломерат народов без собственной памяти,
истории, культуры и всего, что дает национальную самоидентификацию..."

https://defence-line.org/2023/03/vnutrennyaya-pruzhina-imperij-chast-1/

"...для всех, кто полагает, что вот Навальный выйдет из застенков и настроит им демократии,
либо Пономарев - свергнет режим и начнет фонтанировать свободами и демократией. Ничего подобного.
Практически сразу встанет вопрос о том, что делать, распускать федерацию по национальным или территориальным сегментам
или снова сколачивать из нее нечто единое и целое, что и есть - империя.
И как только выбор делается в пользу второго исхода, можно не сомневаться в том,
что этот персонаж уже выбрал войну и диктатуру, как это сделал и Ельцин..."

"...буквально все «оппозиционеры» там сейчас артикулируют именно этот выбор, что говорит о том,
что они уже сейчас анонсируют войну. Поэтому, даже если отмести конторские связи этих деятелей,
а просто оттолкнуться от их видения будущего их страны, можно сделать выводы о том,
что они уже готовы стать новым драконом после прутина. А то, что империя трещит - очевидно..."

"...в российской империи проводилась и проводится сейчас, политика тотальной стерилизации населения по национальным признакам.
И в общем, длительность этого процесса дала свои плоды,
поскольку большая часть населения утратила свою идентичность и называет себя «русскими»,
отвергая свои истинные, национальные корни. Так что развал по национальным признакам
будет иметь очень ограниченный характер и только там,
где невзирая на давление, удалось сохранить национальную идентичность..."

"...столетия гнета и вытравливания идентичности и выведения «русских» или «советских» людей
или проще говоря - беспамятного, тупого стада, которое предназначено на заклание..."

"...тест их «оппозиции» крайне прост: если ты за сохранение империи,
то можешь дальше ничего не рассказывать про демократию и миролюбие..."
показати весь коментар
14.03.2023 18:36 Відповісти
Навальный получил Оскар по двум причинам: 1. Призывал граждан РФ БЕЗ Оружия ползать перед Путиным на коленях. 2. Через УГ привёл к власти Коммунистов и других Тяжких Преступников чья Цель номер 1 была Атаковать Украину.
показати весь коментар
14.03.2023 19:03 Відповісти
Тепер апазіціонєра можна перейменувати в Оскаровального
Нинішня премія показує, наскільки деградує система оцінювання і мотивацій, в майбутньому немає бажання слідкувати за цими "врученнями".
показати весь коментар
14.03.2023 22:49 Відповісти
Думки і висновки ваші, загалом, слушні. Неприємно тільки бачити в українському тексті багато недоречних орфографічних помилок. Давайте свої тексти на публіку комусь грамотнішому на попередню перевірку. Це вам буде на користь.
показати весь коментар
15.03.2023 00:08 Відповісти
узькоязічьніх це в більшій мірі стосується
показати весь коментар
15.03.2023 01:50 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2023 08:20 Відповісти
Я так понял, что автор статьи испытывает зависть к получателям "Оскара", которую пытается скрыть. Впрочем, неудачно.
показати весь коментар
15.03.2023 08:21 Відповісти