18585 відвідувачів онлайн
13 880 186
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Дивіться

війна

Така історія. Відомий український журналіст опублікував дуже важке відео, де наші українські воїни опинялися на замінованому полі і тяжко, драматично, кровопролитно намагаються звідти вибратися.

Але багатьом українцям в коментарях настільки несподобався такий контент, злива невдоволення була настільки сильною, що журналіст змушений був видалити відео.

В хід пішов увесь можливий спектр аргументів, від маніпулювання відчуттями близьких бійців, до бога, демотивації, секретності і суспільної моралі.

Вам не подобається на це дивитись, ніжні ви мої? А нам не подобається брати в цьому участь. Нам не подобається дивитись, як частки мозку командира розлітаються у всі боки і окоропляють тебе з ніг до голови. Нам не подобається тримати за пояс пораненого побратима, щоб він не злетів з кузова пікапу, коли ми намагаємось на усіх швидкостях вивезти його з під інтенсивного обстрілу. Нам не подобається опинитися наодинці з штурмовою групою ворога в одній траншеї. Нам не подобається тягнути окривавлених побратимів, чуючи їх стогін і невимовні крики болю. Нам не подобається випарковувати посеред ночі автомобіль на замінованій дорозі.

А ще знаєте, що нам не подобається? Нам не подобається, що тепер треба придумати, щось красиве і креативне, щоб закрити збір. Треба придумати, якось вразити глядачів, щоб вони скинулися на той пікап, чи мавік. Треба якийсь сувенір військовий придумати для донатів, прапор там, гільзу, чи тубус від РПГ. Бо ви, ніжні мої, теж втомлюєтесь, коли "тримаєте економічний фронт". Дехто, кажуть, чверть зарплати переводить на донати. Але хочете я відкрию вам маленький секрет? Ми втрачаємо на війну і половину своїх зарплат.

- Якщо що, я дозакрию зі своїх - постійно чую таку фразу.

Так от, не закривайте очі, дивіться як пацани стрибають по мінному полю, як вони стікають кров'ю, як в них відлітають кінцівки, як вони в лихоманці намагаються накрутити той турнікет на рештки своєї ноги. Бо це і є реальність того, що двідбуваєтья прямо зараз з нашою з вами Батьківщиною. В соцмережах так чекали, коли вже той контрнаступ? Так ось це він і є. Дивіться. Якщо не вистачає духу прийти їм на допомогу, то не закривайте собі і іншим очі, бо інакше так і думатимете, що війна це красиві, люті бійці, на новенькій техніці і гори трупів ворога навколо. Дивіться.

Топ коментарі
+28
Не хочу обижать , хотя никакой важности я не осознаю! А моя фраза в переводе на простой язык выражает всего две мысли - согласие с мыслью автора блога и порицание действий нашей власти . Насчет конкретики , то в начале вторжения я сам в теробороне был и очень недалеко от передовой , и как хочется держать автомат со снятым предохранителем испытал лично . И даже пару раз разбегались когда думали что град на нас летит. Я просто защищал свой дом! Без подготовки , без обмундирования, без питания , без оплаты.В старой куртке , старых сапогах и штанах.И помогал нашим воинам выгружать и распаковывать ракеты град 66.6 кг. А они мне говорили - куда ты старый лезешь! Ну не такой уж я и старый , хотя таких как я в СССР не мобилизовали даже во время войны . А автомат я взял именно что бы не сидеть в фильтрационном лагере и был готов убивать и понимал что могу быть убитым .Тогда я думал что война прочистит мозги нашему правительству , ну и людям тоже.Как оказалось я был наивен как в 16 лет!Правительство чувствует себя в войне как рыба в воде , а погибает действительно цвет нации! Так что с тобой Alex я тоже согласен на 100% , только не надо сразу ярлыки клеить.У каждого свои тараканы в голове и самое главное здесь оставаться человеком и вести себя соответственно.А насчет полезного - ну пытаюсь как то прокормить семью , хотя мог бы действительно принести много пользы в технической области , но как показал мой опыт ТРО это никому не нужно !Нужно просто мясо и больше денег выжать из запада , что бы больше разокрасть .Беда в том, что мое время потихоньку заканчивается , а жизнь проходит мимо , более 30 лет в жопу , без надежды на будущее , с постоянными переменами и к сожалению не к лучшему!И это годы самой активной жизни! И воровать не научился !И жопы лизать тоже! Зато послать могу! Если считаю нужным! В общем закругляюсь . А ребятам на передовой - удачи , она су*а очень капризная штука и там очень нужна !!
показати весь коментар
27.06.2023 23:26 Відповісти
+20
Какой нежный у нас народ! Пусть там бойцы умирают и страдают, но не дай бог это опубликовать. Не дай бог ещё до некоторых дойдет, что мы 2 год живём в состоянии войны! Отдельный привет свидетелям контрнаступу, которые гонят вперёд вперёд ВСУ и ноют зрадофильные песенки каждую минуту, попивая чаек где-то в Польше. Думаете, если спрятать голову в песок, то реальность изменится? Думаете, если вы не видите кровь, то война это так, просто любопытное телешоу? Ау, идёт война. Полноценная,конкретная война. На выживание. Или мы или они.
показати весь коментар
27.06.2023 22:23 Відповісти
+17
зачем такой контрнаступ, Воин?

эта земля не стоит ни здоровья ни жизней украинских военных!!!

если ничего не готово для контрнаступа, то надо сидеть в обороне, а не лезть по минным полям ...
показати весь коментар
27.06.2023 20:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Роналд,ви в якому році застрягли довбешкою?Бо вже дійсно дивує.Те що міни "розсипають" по типу,як з РЗСО-на дальність і на необхідну площу-ви не чули?І,що найбільше лякає,що не тільки протитанкові,но і протипіхотні.Спеціально уточняв у наших ,котрі служили в іноземному легіоні в інженерних військах.А про "Лєпєсток" вже відомо ще з Афганістану.Яке в сраці "Землєдєліє"...
показати весь коментар
01.07.2023 16:04 Відповісти
Бросай бухать. Это вредно для здоровья.
Для глаз и мозга - уж точно.
показати весь коментар
29.06.2023 23:52 Відповісти
Злилась твоя Москва разом з екіпажем
показати весь коментар
29.06.2023 23:46 Відповісти
Ты просто слился, вот и все.
показати весь коментар
29.06.2023 23:45 Відповісти
Нікому цей твій псведоісторчний понос тут не цікавий.Час дискусій з вами закінчився в 2014 році.Давай,ванюшка,за кораблем, разом зі своїми методичками
показати весь коментар
29.06.2023 20:33 Відповісти
Отсюда вывод: голосовать надо за Украинцев и Националистов, а не так, как подсказывает бенямарафон. Многие думают, что результаты голосования в 1-м туре не так важны и голосуют за самых "рейтинговых". Обратите внимание, что я не обсуждаю Ваш выбор во 2-м туре, тёрки Пороха с Зелей и как Вы лично "поднялись" при зебилах (в чём нет их заслуги). Главное, чтобы Вы больше за них никогда не голосовали, и остальные, кто дружит с головой- тоже.
показати весь коментар
29.06.2023 17:10 Відповісти
Не можна. Рiзниця лише в тому, що держава - це вони.
I в них на вiдмiну вiд народа, е iнструмент примусу, який iм пiдкорюеться.
показати весь коментар
29.06.2023 14:22 Відповісти
Я доречі бачив і знаю де зараз служить той за кого ви тоді проголосували, можна сказати особисто знайомий з ним, я в першому турі теж за нього голосував, а в другому за Зеленського, тому що Порошенко явно не справлявся.. Проблеми в мене через мою патріотичність, яка була на початку і наївність, але ці 15 місяців все змінили. За Зеленського я дуже доречі піднявся, набагато більше ніж за Порошенка. Але я не розділяю ваших наївних думок що ми якось залежимо від тих кого вибираємо, війна була б в будь-якому випадку це не вирішувалось в Україні. Я вже ніколи не довірюся комусь в нашій державі та і немає в Україні ніяких шансів в найближчому майбутньому почати швидко розвиватись. Держава не дбає про своїх людей і народ,
показати весь коментар
29.06.2023 13:18 Відповісти
Я думаю, что все Ваши личные проблемы связаны с тем клоуном, за кого Вы проголосовали. А я проголосовал за Кошулинского в 1-м туре, и если бы он стал Президентом, то войны в 2022-м не было бы вообще.
показати весь коментар
29.06.2023 12:11 Відповісти
За цього клоуна що зараз. Та й це немає різниці, що Порошенко зробив "охірітельну реформу армії" що військові кажуть що бюрократія збільшилась в рази в армії і ще гірше ніж при совку, що Зеленський взагалі відсторонився від армії і ніхера не робить щоб якось оптимізувати процеси внутрішні. Обидва довбойоба саботажники. Я взагалі як виберусь поїду до Латвії до нареченої.. Так що мені байдуже хто буде тут президентом, буду по можливості батькам допомагати.

ПС: це питання про хто за кого голосував, то все херня. У Порошенка своя команда ворюг була і цей незрозуміло кого привів, у нас нема з кого обирати. Плюс зе це додавання трохи технологічності, типу ДіЯ і багато чого було спрощено завдяки цьому проекту і все, більше при ньому нічого не було зроблено. При пороху взагалі не бачу плюсів які він зробив.
показати весь коментар
29.06.2023 10:20 Відповісти
А де написано що можна красти в держави і попутно її зраджувати?
Знайдіть
показати весь коментар
29.06.2023 08:39 Відповісти
Придурок, враги для нас те, кто считает, что мы недостойны самостоятельности и управлять нами могут только они. Вот мы их сообща (крое таких как ты) и вышвырнем с нашей земли.
показати весь коментар
29.06.2023 08:14 Відповісти
Сергей, ты за кого голосовал в 2019-м? В 1-м и 2-м туре? Только честно...
показати весь коментар
29.06.2023 07:33 Відповісти
Що означае термiн "погодитесь", i як виглядае "не погодитись" ?

Ну, я багато з чим не погоджуюсь, як i всi iншi.
Але на даний момент: а) введений вiйськовий стан, що вiдмiняе деякi норми Конституцii, зокрема право на збори для "непогодження"; б) е кримiнальний кодекс, де е вiдповiднi статтi, наприклад 109; в) е полiцiя i суди, якi наразi так чи iнакше пiдпорядковуються зелi.

Тобто завтра же сотня "незгодних" пiде у СIЗО, а через мiсяць до суду i на кiчу на 15 рокiв.
А проводити непогодження у таких масштабах як той державний переворот 2014 р. - по-перше нiкому, бо це потребуе дохуа грошей, а по друге тодi ми самi повторимо iсторiю 1917 р., тiльки на мiстi Р.I. вже будемо ми.
показати весь коментар
29.06.2023 00:08 Відповісти
Ватных или нет, а на вопрос он ответить так и не смог. Просто потому что ответа нет.
Тут не может быть речи ни о каких 300-та годах, потому что украинская самоидентификация - явление молодое.

В ватных методичках написано что

1550...
П. Сагайдачный - поляк.
Д. Вишневецкий - поляк.
И. Брюховецкий - поляк.
С. Наливайко - поляк.
Б. Хмельницкий - поляк, шляхтич
И. Выговский - поляк, шляхтич
П. Дорошенко - поляк.
И. Богун - поляк.
Ф. Орлик - поляк.
И. Скоропадский - поляк, при чем пророссийский, как и Хмельницкий
К. Разумовский - русский. Братишка морганатического пихаря ее величества Лизки.
И. Калнышевский - русский.
П. Скоропадский - русский.
...1918

А що написано про цих громадських дiячiв у твоiх патрiотичних методичках ?)
показати весь коментар
28.06.2023 23:26 Відповісти
Вот вот, я именно об этом и говорю.
Дело не в 300 лет, а в том что 300 лет прошло, а такие как ты - так и не научились действовать сообща. Все у вас враги, кроме вас самих.
показати весь коментар
28.06.2023 23:04 Відповісти
Знаєш цивільні дуже допомогли б військовим якщо б нагадали Резнікову про ту реформу армії яку він обіцяв зробити коли ставав на посаду і Зеленського звернути увагу на нікчемність тої совкового армії.
показати весь коментар
28.06.2023 21:46 Відповісти
Повторяю: мы делаем одно дело (но каждый как умеет), поэтому противопоставлять друг другу мы никого не будем, а уж ЗСУ (а не военкомы) для меня дело святое. Я не воюю и не воевал (и у меня есть 2 законных основания на это), но от меня (в том числе) зависит благополучие не только моей семьи (где в т.ч. 3 пенсионера), но и десятков семей Украинцев, которые нормально (гораздо выше среднего) живут несмотря на войну и тоже (как и я) стараются помогать ЗСУ кто чем может. А кроме того, я здесь в редкое свободное время крою кацапов на чистом русском языке так, как не каждый, кто пишет на Украинском сможет.
показати весь коментар
28.06.2023 21:22 Відповісти
Ну не тисяч а мільйонів 3-4, зато вони будуть усі з бойовим досвідом. Наступного разу будуть думати чи треба буде воювати з такою країною
показати весь коментар
28.06.2023 20:44 Відповісти
В армії багато таких які заробляли набагато більше ніж платять тут, я наприклад програмістом був. До того ж я з хронічною хворобою і мене не взяли в бойову, хоча направили одразу туди, після цього направили в тил забезпечення. То ж я не бачу великої різниці, на початку теж половина мобілізованих була не добровольцями як всі кажуть. То ж здається якось все трохи не справедливо, що деякі які могли б з легкістю також заробляти і донатити служать не повним життям, без вихідних і відпусток. Поки відпустки залежать від командирів ці всі закони до одного місця. Виходить одні сім'ї живуть повним життям, інші вимушені страждати від розлучення і постійних стресів і переживань. Психологів ваших можете в дупу послати, не один реабіляційний центр не компенсує того чим жертвують усі мобілізовані хто більше хто менше, але цивільні поки не пройшли через армію не зрозуміють і половини того що переживають мобілізовані які вже по 15 місяців служать/воюють..
показати весь коментар
28.06.2023 20:35 Відповісти
І будуть українці по-справжньому незламними, і буде їх жити на цій території тисяч 300-400
показати весь коментар
28.06.2023 20:18 Відповісти
Це прямо якийсь джек-пот з ватних методичок
показати весь коментар
28.06.2023 19:27 Відповісти
Хтось хто мав доступ до цього відео з беспілотника злив його в мережу.Саме з ним треба розбиратись.
показати весь коментар
28.06.2023 19:16 Відповісти
Уявімо завтра зеля скаже що прийняв рішення бути президентом ще наступні 5 років, без виборів.
І ви погодитесь, бо це закон?
Не смішіть.
показати весь коментар
28.06.2023 18:47 Відповісти
Уголовний кодекс стосовно чого?
Коли це закон був вище волевиявлення народу?
показати весь коментар
28.06.2023 18:42 Відповісти
Я ни в коем случае не хочу обидеть тех, кто служит в ЗСУ и защищает нас от Ху#ла и озверевшей параши. Но не все могут служить, не все годятся физически и морально, есть люди, которые на гражданке зарабатывают хорошо и донатят (или не донатят). Но были случаи, когда эти уроды брали взятки с тех и других (и кто хотел, и кто не хотел).
показати весь коментар
28.06.2023 18:38 Відповісти
Ты чмо малоросское! Как раз в учебниках нам все 300 лет втирали про "один народ" и про старших и младших братьев.

Вообще-то таким как ты сами кацапы рано или поздно засовывают бутылку: кому - в зад, кому - в горло, а кому и пулю в затылок. Ты своей участи дождёшься, не сомневаюсь.
показати весь коментар
28.06.2023 18:31 Відповісти
Або тобi просто подобаеться 1937-й, тiльки з iншими прiзвищами
показати весь коментар
28.06.2023 15:53 Відповісти
Ты вообще историю хоть немного знаешь ?) Только не по туфте которую тебе в учебнике втюхивают, а из независимых источников, например французских и польских современников тех или иных событий ?)

Кто там от кого хотел освобождаться ?)

Опустим вопрос идентификации народа как украинского (напомню, казаки - не украинцы), но назови-ка мне хотя бы одного руководителя "українців", то бишь гетьмана, который а) не думал в первую очередь о личных мотивах; б) думал об Украине как о суверенном государстве; в) не стремился ее подложить под кого-то, чаще всего под Россию ?

Поговорку "на двух козакiв три гетьмана та один зрадник" - придумали именно в те времена. А ты про 300 лет тут втираешь.
показати весь коментар
28.06.2023 15:51 Відповісти
Дивись, якщо тобі уяви не вистачає, щоб і без цих відосиків знати, що буває з тілами, коли їх вбиває. та калічить війна.
показати весь коментар
28.06.2023 15:40 Відповісти
Что значит "такi" заборони, и что значит "не сприймало" ?
Мадам, есть УГОЛОВНЫЙ КОДЕКС. Это - закон Украины.

Вы сейчас призываете не сприймати законы Украины что ли ?)
показати весь коментар
28.06.2023 15:40 Відповісти
а трупи його свинособачих кацапів приносять мені втіху, як і їхні відірвані кінцівки та кишки на гілках дерев. У мене вистачає уяви, щоб уявити, що відбувається з нашими солдатами в бою та під обстрілами, але, на відміну від прокацапських скотів, я хочу пам*ятати їх живими і красивими та горювати при цьому, що їх вже нема серед живих.
показати весь коментар
28.06.2023 15:38 Відповісти
Є така приказка, дуже стара. - найкращий запах це запах трупа ворога. І нехай всяка поцифічна ******* тут хоч лусне і заляпає своїм лайном всі коменти, так було і так буде у всі часи.
І хай вони тут бісяться скільки завгодно, як оцей шматок свинособачого лайна
показати весь коментар
28.06.2023 15:33 Відповісти
А ти, як видно, поцифіст-підкацапник , одначе.
показати весь коментар
28.06.2023 15:21 Відповісти
Мені не подобається, я втомився дивитися, що колосальні суми грошей партнерів на війну в Україні щезають у кишенях чиновників. А фінансувати війну чомусь має і без того збідніле населення. Чому б хоч хтось не закинув питання чинушам, що всі від народу хочуть?
показати весь коментар
28.06.2023 15:04 Відповісти
Якби такі заборони не сприймало суспільство, то їх би не було.
показати весь коментар
28.06.2023 14:30 Відповісти
Чудовий приклад, який підтверджує мої слова. В цій бригаді розвідка байдиків не била. До речі, генерал теж правий: це не рівень сержанта бути присутнім на нараді офіцерів. Але якщо генерал ставить завдання сержанту- це нонсенс.
показати весь коментар
28.06.2023 14:18 Відповісти
Що значить мінують дистанційно? Так, у москалів є система для мінування, називається "Зємлєдєдіє", яка їде по прямій і розкидає міни направо і наліво. Але ця машина функціонує досить повільно і не може функціонувати на передовій, бо її моментально знищать. Тобто раптово замінувати територію вона не може. Значить мінне поле було встановлено задовго до атаки.
"Надивилися,чи наслухалися про війну 1914,1941 років?" -це цитата. Навіть невіглас зрозуміло, що зараз ситуація на лінії фронту нагадує позиційну війну часів Другої світової війни, і навіть завдяки відсутності авіації в України швидше Першої світової війни. Невже бої в Бахмуті не нагадують м'ясорубки на Марні і під Седаном? Тільки масштаби менші. Та й танків у битві при Камбре було більше, ніж зараз в України.
показати весь коментар
28.06.2023 14:12 Відповісти
Формально ти заперечуєш факт агресії, дискредитуєш сили оборони, зводячи наклеп на захисників. Або ти дебіл, який не розуміє причинно-наслідкових зв'язків. Але друге не нівелює перше.
показати весь коментар
28.06.2023 14:11 Відповісти
Та вiн тут усiм вiдгавкує. Вялiкiй найрозумнiший стратєг! А ми всi дурнi, якi повиннi тiльки мовчати...
показати весь коментар
28.06.2023 14:07 Відповісти
Якщо у вищенаведенних посиланнях було важко провети аналiз написаного та зрозумiти пiдтекст, то ось вiд Бутусова на декiлька речень (без картинок, але вiрю що розберетесь)

показати весь коментар
28.06.2023 14:04 Відповісти
Краще помовч, за розумного зійдеш.
показати весь коментар
28.06.2023 13:52 Відповісти
В наведених тобою сюжетах практично нічого немає по темі статті. Ти логічно мислити вмієш?
показати весь коментар
28.06.2023 13:51 Відповісти
А чому б і ні. Але тоді доведеться чотири рази підряд розстріляти Боневтіка. Може з нього почнем?
показати весь коментар
28.06.2023 13:49 Відповісти
Краще помовч, за розумного зійдеш.
показати весь коментар
28.06.2023 13:48 Відповісти
З такими міркуваннями українці 300 років не могли звільнитися від московських обіймів. Завжди находились зрадники на кшталт тебе.
показати весь коментар
28.06.2023 13:42 Відповісти
Если не выйдем, значит будет пауза, а потом опять. У меня есть сомнения по Крыму, а вот остальную территорию орки уступят, так или иначе. Война такой интенсивности, не может продолжаться долго. Может еще год, два. Но тут есть нюанс, вписавшись в эту войну США и Евросоюз(-Угорщина) поставили себе целью - поражения российской армии, но не ее разгром. Дело в том, что нынешней власти в РФ доверять нельзя, от слова совсем! Ну и как заключать договор? Они, опять, могут использовать прокси силы для боевых действий с Украиной! И ой, это не мы, нас там нет!
показати весь коментар
28.06.2023 13:42 Відповісти
Згодна з автором на 100%! Є страшна правда, яку треба знати.
Є правда і та, що не треба було трендіти півроку про страшний наступ даючи ворогу підготувати оборону та замінувати ткриторіїї! Іне треба гнати солдат на міни щоб забезпечити наше просування вперед,про яке потім у аідосику розповість Зеленський!
А так - дивіться! Це ПРАВДА цієї війни!
показати весь коментар
28.06.2023 13:38 Відповісти
ага 300к абхазьких грузин у 90х та ще з окупованих у 2008у, мабуть від хорошого життя тікали, їм же в потилицю не стріляли, егеж?
показати весь коментар
28.06.2023 13:26 Відповісти
В мене гроші були коли мобілізовували, але ніхто нічого не пропонував) та це було в перші тижні повномасштабного вторгнення, тоді всіх брали і хабарі не канали. Зато зараз хабар за те щоб тебе в іншу частину перевели біля 2-3 к долларів.
показати весь коментар
28.06.2023 13:18 Відповісти
А ви, батєнька, дурак аднака.
показати весь коментар
28.06.2023 13:14 Відповісти
Нехай тил потисне на владу про проведення реформ в армії, а саме в сторону технологічності і діджіталізації, бо ця тонна паперу що офіцери переводять, то про капець якийсь. Якщо хтось досі думає що на Закарпатті ліс вирубують і везуть на продаж в Европу, то це не так, весь ліс йде схоже на папір який військові переводять в своїх частинах..
показати весь коментар
28.06.2023 13:02 Відповісти
Не у каждого найдётся такая сумма. Подвезли прямо в ТЦК, где он уже отдыхал.
показати весь коментар
28.06.2023 12:55 Відповісти
Не знаю кого там видалили, але судячи з вашої відповіді то мобілізованого як і я. Просто в 2024 воювати вже не будуть, ми не нарощуємо з часом свої сили я особисто прогнозую перемовини з рашею в наступному році. І це поки найкращий варіант розвитку який я уявляю, хто би що не казав про території і можливу війну в майбутньому. В людей немає мотивації воювати вічно. Я вже мовчу про те що наша армія по суті своєї не технологічна, бюрократична і корумпована під час війни. І ніхто цього не змінює і наврядчи змінить.
показати весь коментар
28.06.2023 12:47 Відповісти
Фінляндія 1945. По завершенню третьої фінської Фінляндія втратила ще більше території.
показати весь коментар
28.06.2023 12:46 Відповісти
Ваші переконання, які ви озвучуєте депресивні і деструктивні, вони демотивують і пригнічують. Схоже на іпсо
показати весь коментар
28.06.2023 12:44 Відповісти
Справа в іншому, відео в мережі було до Бутусова, Бутусов просто залив його у UA сигмент. А ананьєв бідкається, бо має керівну посаду в цій бригаді +сам же ананьєв є найбільш розкрученим військовим блогером(де він знайшов на це час????), тож тут справа особиста, у втраті репутації "бога війни та сексимволу".
показати весь коментар
28.06.2023 12:42 Відповісти
А якщо не вийдем на кордони 91 року, то як довго Україна зможе деокуповувати, а потім стримувати ворога? Ми не самодостатні, у нас в рази менший мобресурс. Рашка майже не потерпає від війни. Економічно вони самодостатні. Фінський варіант 1945 чекає нас з ймовірністю 70-80%.
показати весь коментар
28.06.2023 12:40 Відповісти
Повезло знайомому
показати весь коментар
28.06.2023 12:35 Відповісти
Міністра оборони треба міняти
показати весь коментар
28.06.2023 12:34 Відповісти
Всі вже втомилися сидиті в цій армії, повірте усі цивільні під час війни навіть половини не відчувають того що відчувають мобілізовані вже, особливо ці хто вже другий рік служить.
показати весь коментар
28.06.2023 12:33 Відповісти
За ухилення від армії тоді теж розстріл давайте, а то військові у всьому завжди винні...
показати весь коментар
28.06.2023 12:30 Відповісти
З Ваших дописів. Щось пояснювати не має сенсу, це ж не освітній ресурс для підлітків і студентів.
показати весь коментар
28.06.2023 12:25 Відповісти
Не можна настільки бути відірваним від реальності.
показати весь коментар
28.06.2023 12:23 Відповісти
Крім того, ще продовжуються випадки побиття командирами своїх підлеглих, як то:

Військовослужбовець Державної прикордонної служби зі Львова Назар Матвіїшин став жертвою побиття на полігоні, де тимчасово дислокується його підрозділ. Про це повідомила його сестра Марта Матвіїшин, звинувативши в побитті брата капітана Івана Зазульчака.

«Сьогодні мій брат, солдат Матвіїшин Назар ледь не загинув. Але сталось це не у найгарячіших точках, а на ротації, в яку він приїхав декілька днів тому», - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1394055108102519&id=100024941294086 написала Марта Матвіїшин 27 червня у Facebook

З її слів, 26 червня Назар Матвіїшин потрапив у Львівський клінічний госпіталь ДПСУ із діагнозом гострий апендицит, але під час операції лікарі також виявили сильні пошкодження внутрішніх органів. За висновком лікарів, який оприлюднила сестра, у солдата виявили закриту тупу травму черевної порожнини, закритий розрив печінки, забій підшлункової залози, брижі тонкого та товстого кишківника.

Унаслідок розриву печінки, зазначила Марта Матвіїшин, в брата стався внутрішній крововилив.

«Мого брата побив його капітан Іван Зазульчак. Зі слів брата, це не одиничний випадок, а побиття відбуваються на постійній основі "для профілактики"», - заявила Марта Матвіїшин.

Через побиття брата вона звернулася з заявою в правоохоронні органи. «Наразі ми звернулись в усі відповідні органи, однак потрібно надати розголосу цій ситуації, щоб це все не зійшло просто так нікому з рук», - написала жінка.

ZAXID.NET звернувся за коментарем з приводу побиття солдата до Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Західного регіону, очікуємо відповіді.
показати весь коментар
28.06.2023 12:13 Відповісти
Так, мінні поля - існують, але несподіванкою під час наступу мінне поле буде у випадку дистанційного мінування ворогом перед атакою, і то це питання до підготовки операції. Після проведеного AAR і за його результатами, мають бути прийняті рішення щодо спроможності керувати особовим складом офіцерами, які планували атаку. Офіцерів/сержантів ,які проводили підготовку щодо проходження мінних загороджень особовим складом - однозначно відсторонити від подальшого навчання.
Мені безмежно шкода воїнів. Мені шкода техніку, яка так безглуздо втрачається.
Я сподіваюсь, що AAR буде запроваджений в ЗСУ, що висновки будуть зроблено, що кадрові рішення будуть швидкими.
Те, що Ю.Бутусов виклав це відео, знаючи його позицію досить тривалий час, виключаю бажання хайпонути. Натомість відео має дати енергійний поштовх суспільству почати вимагати структурних та якісних змін не лише на папері, а й в реальності.
Бажання окремих осіб приховати правду, заткнути рота, бо це "не на часі", бо "в нас така робота", бо "це зіграє на руку московитам" - хочу поставити просте запитання:
Шановні зберегачі спокою та державних таємниць, ви так само щиро рвали кучері на сраці, коли дізналися про одеського воєнкома-мільйонера і так само кричали "не на часі","в нас така робота", "це зіграє на руку московитам"?
Якщо під час війни ми втратимо право на правду, прикриваючись савєтскімі лозунгами - то заради чого ми воюємо?
показати весь коментар
28.06.2023 12:13 Відповісти
Спочатку навiть не збирався коментувати цей дитячий садок (святу наiвнicть), розвiнчувати вiру у рожевих понi. Але потiм передумав, та трохи витратив час на пошуки. Ось, наприклад, пару дописiв ЛИШЕ тут на Цензорi, не кажучи вже про купу аналогiчного що вiд знайомих, що в Facebook. Але куди ж менi до такого ВЕЛИКОГО знавця РЕАЛЬНОI ситуацii як ви.




Були й iншi дописи вiд вiйськових, з вiдео як вiдправляли штурмувати посадки без розвiдки, але або не можу знайти тут, або вже видалили (як показує практика це вже не вперше).
показати весь коментар
28.06.2023 11:50 Відповісти
Что значит заборонить заборону ?
Это уголовная статья - заборонять заборони.
показати весь коментар
28.06.2023 11:47 Відповісти
Пане Роланд,ви прямо таки повністю безпощадний...Надивилися,чи наслухалися про війну 1914,1941 років?А те що зараз мінують напрямки наступу дистапнційно і за лічені години-тоді не було.В чому вина командира?Він же не пришелепкуватий-піти самому і погнати бійців на мінне поле.Може там були надписи,як в кіно-"Мины,никому по полю не ходить,опасно для жизни"?Вам би в розстрільну команду,або загороджувальний загін...
показати весь коментар
28.06.2023 11:44 Відповісти
Даю "лайвгак".
Цензор вже можна використовувати у якості безкоштовного ресурсу навчання для початківців-психологів.
Тут такі яскраві приклади ПТСР...
показати весь коментар
28.06.2023 11:35 Відповісти
Заборонити заборону.
Якби люди прокинулись і сказали своє слово, то ситуація була би іншою
показати весь коментар
28.06.2023 11:35 Відповісти
Схоже дехто з командирів дуже волів би приховати власну недбалість. До того ж у нас хибно вважають що косячать тільки орки, а у нас усе гарно та професійно. Інфантильна логіка.
показати весь коментар
28.06.2023 10:38 Відповісти
Так поділися своїми знаннями, а не інтригуй таємницями. І звідки ти знаєш про мої пізнання і тим більше, що вони книжні?
показати весь коментар
28.06.2023 10:29 Відповісти
Та всі все прекрасно розуміють, але є бажання і потреба втекти від реальності. Адже тяжко прийняти те що ми зараз по перше знаходимся в положені жертви. По друге ми на даний момент для держави всього лиш ресурс, який може використовуватись, може не використовуватись, може використовуватись неправильно. Оця втрата індивідуальності це те що сильно бє по психіці, більше ніж страх смерті чи поранення, тому в кожного з нас розвивається захисна реакція, в кожного індивідуальна. І суспільство тут ні до чого, москалі он теж або стараються максимально віддалитись від війни або з задоврленням дивляться на відео знищення нашої техніки та людей.
показати весь коментар
28.06.2023 10:23 Відповісти
Бачу Вас, пане Роланд, над картою з лінійкою і олівцем. в ставці Сталіна. Теоретик. Про справжню ІІ світову знаю від обох своїх дідусів. (Мені вже багато років) Це була та інформація, котру не можна було "виносити з хати". Дуууже далека від Ваших книжних пізнань.
показати весь коментар
28.06.2023 10:21 Відповісти
Тил не може тиснути на владу, тому що влада заборонила на неi тиснути.
показати весь коментар
28.06.2023 10:18 Відповісти
А от туфту нести не треба, добре ? Чомусь в Грузii в 2008 нiхто капiтулюючим грузинам в потилицю не стрiляв, навiть бiльше того, Грузия зараз себе нормально чухае.

Коли тебе спочатку вирiшили дещо приструнити, а ти вмикнув бетмена - будь готов огрiбати по пицi по повнiй. Ще й над трупом поглумляться.

Якби не ці наші воїни-захисники - то в нас би була цiла iнфраструктура, мicта не були б розтрощенi, поля i лicа не були б замiнованi на 50 рокiв вперед, не було б еко-катастроф, кладовища не пестрiли би як воiнами так i цивiльними, фертильнi дiвчата не свалили б за кордон, не було б згвалтувань i зайвих вбиств що е в кожнiй (!) абсолютно вiйнi, не було б беззаконня як зараз, не було б заоблачних цiн на комуналку, блокувань рахункiв за 200 грн боргу, i заборон на кожний пердеж.

Загальноприйняте поняття захисту - це ефективна протидiя з мiнiмальними побочними ефектами (втратами). Ти хiба коли захищаешся вiд комарiв - спалюеш житло ? Мабуть нi.

То ж скажи менi, шановний, що саме ти маеш на увазi пiд "захистом" ? Тiльки будь-ласка без емоцiйноi пурги, звинувачень у порошизмi\рашизмi\зеленiзмi\фсбiзмi i iнших - по сутi будь-ласка, перше-друге-трете.
показати весь коментар
28.06.2023 10:15 Відповісти
Обивателя витягли з кімнати з рожевими поні..... Я вважаю що такі відео потрібні. Аби люди розуміли як воно....
Найдивніше як люди сприймають реальність. Повно відео як орків шматує вибухами, горять живцем. І всім ОК. Вони насправді думають ,що з нашими такого не відбувається????
показати весь коментар
28.06.2023 09:57 Відповісти
В кожній бригаді ЗСУ є рота розвідки. В даній конкретній ситуації наяву злочинна бездіяльність розвідки.
показати весь коментар
28.06.2023 09:45 Відповісти
В даному конкретному випадку командир бригади, батальону, не провів розвідку. Якби він взяв ворожого "язика" , той напевне повідомив би про наявність мінних полів. В сюжеті не вказано нічого про того командира, який віддав наказ наступати по мінному полю, тому не ясно , кого звинувачувати. А якщо цього командира не буде судити військовий трибунал, він все рівно зловить кулю в спину від своїх підлеглих. Така ситуація неоднократно повторювалася під час Другої світової війни.
показати весь коментар
28.06.2023 09:40 Відповісти
Вище керівництво не могло віддати такий злочинний наказ , як атака по мінному полю. Крім того відверто злочинні накази старшого начальника підлеглий має право НЕ ВИКОНУВАТИ. Скільки подібних випадків було під час Другої світової війни. Ти підбирай слова, коли вступаєш в суперечку, бо в даній ситуації ПОВНИМ ЇДІОТОМ є якраз ти.
показати весь коментар
28.06.2023 09:21 Відповісти
Послухай, для чого ти влазиш в справи, в яких ні бельмеса не розумієш? Розстріл потрібний, щоб "другим неповадно было". А перед тим, як іти в атаку проводиться розвідка. Вона і виявляє наявність мінних полів. В складі розвідгрупи обов'зково повинен бути сапер, який знешкоджує міни. Дал в ніч безпосередньо перед наступом сапери роблять проходи в СВОЇХ мінних полях. Під час безпосередньо наступу проходи в ворожих мінних полях роблять мінними тралами- це застарілий метод, бо трали легко ззнищують ПТУРами, або дистанційно вибуховим способом з допомогою спеціальної техніки. Останній не дає стопроцентної гарантії, але більш швидкий і безпечний для саперів. Це класика. Посилати солдатів на мінне поле може тільки неграмотний командир або відвертий злочинець чи зрадник.
показати весь коментар
28.06.2023 09:13 Відповісти
Перший точно. Була в нас колись переписка на цікаві теми яка розкрила повну нелогічність лінії поведінки. Можна списати на ПТРС але щрсь тримає його довго.
показати весь коментар
28.06.2023 09:12 Відповісти
Iдiотська пропозицiя. По-перше, вже прийняли закон 8271 про посилення кримінальноi відповідальністi військових. Але як ви думаєте на кого вiн у першу чергу розповсюджується? Отож.

По-друге, безпосередньому начальнику саме цього пiдроздiлу вище керiвництво могло так само довести що розмiновано. Вiн мiг не знати реальноi обстановки. I кого зроблять винним, вище керiвництво, чи найнижчу ланку?

Навряд будуть розбиратися хто саме винен, отака от фiгня. А ви розстрiл, розстрiл. Завжди знайдуть крайнього.
показати весь коментар
28.06.2023 08:55 Відповісти
Evil Maksym
@EvilMaksym
Щоб не відповідати кожному з тупими питаннями про відео яке виклав бутусов.
Більше за все претензій наступних.
1. Маркус сказав що це буде погано сприйнято родичами(акцент на вагітних дружин)

1. я розумію що рожинам конкретної бригади від цього може бути боляче, але я також розумію що побачивши таку тактику, інші військові, командири, сержанти будуть більш ретельно готуватися та зберігати батьків/чоловіків сотень інших родин, це відео збереже багато життів.

2. Русня буде використовувати для іпсо
2. У русні вистачає відео яке проти нас використовувати, вистачає значно більше дизморальних матеріалів, і це лише один з тисяч. А ось таки моменти як корупція в міноборони, замміністра якого ловлять на майже мільярді просраних грошей міноборони це не можна використовувати?

3. Демотивує народ.
3. Наших людей знгачно більше демотивує просрана реформа, крадені гроші, медицина та соц захист для військових, те що в армії крадуть, те що на дургому році великої війни все ще рішають багато питань волонтери, те що виводять позаштат ат не відпускають. Це значно більше демотивує
4. Люди не підуть в армію.
. Через те що я написав вишче значно сильніше зменшує бажання йти в армію. Відео з хабарами, відео з ВЛК, відео з воєнкомами мільйонерами, інформація про забезпечення, пости зі зборами на все від шкарпеток до ліків ось це насправді демотивує.

Як ви гадаєте, дружинам легше що вони не бачили як саме втратив кінцівку їх чоловік коли вони потім бігають та збирають де можуть грошей на протез знаючі що міноборони розпиляв гроші на яйцях?
Наскільки мотивує йти коли ти 16 місяців тільки і робиш що скидаєш на збори.
показати весь коментар
28.06.2023 08:40 Відповісти
В них своїх відео завались.
Люди вже заходили на їхні пабліки і бачили таке, що краще не бачити.
Так що не маніпулюйте.
показати весь коментар
28.06.2023 08:32 Відповісти
Тил має тиснути на владу, щоб таких подій не відбувалось.
Тил має тиснути на владу, щоб вони припиняли красти гроші.
В нас Верховну раду будуть ремонтувати, не чули ?
На допомогу військовим грошей нема, а на нові шпалери в раді є.
показати весь коментар
28.06.2023 08:31 Відповісти
В обивателя трохи рожеві окуляри злетіли і він уже оскаженів.
Думав що війна то тіктоковські відоси з котиками.
Оце і є стан нашого суспільства- малодушний ідіотизм.
показати весь коментар
28.06.2023 08:29 Відповісти
То що було на відео-то не контрнаступ,то знищення командуванням своїх підлеглих.Це відеофіксація злочину,за який потрібно судити.
показати весь коментар
28.06.2023 02:53 Відповісти
Звісно що обіцяє,бо за такі дії ,командира,який кинув своїх бійців на міни ,не провівши мінної розвідки,треба віддавати під трибунал.
показати весь коментар
28.06.2023 02:38 Відповісти
Цілком з вами згідний,шановний.Країна,та її частина яка в тилу,за спинами військових,повинна бачити обличчя війни,бачити реальність,бачити як відбувається той контрнаступ,на який вони сидячи на диванах, штовхали і штовхають інших.Вони повинні це бачити,щоб усвідомити,що і вони відповідальні за все,що коїться там.
показати весь коментар
28.06.2023 02:33 Відповісти
Мински были возможностью выиграть время. Сегодняшняя ситуация другая - РФ ведет против нас экзистенциальную войну. Войну в которой нет смысла, не конечной цели, война ради войны. У них не желания заключать мир. Они уже сказали, что к захваченым территориям, они бы хотели еще пяток областей, а может и больше! Т.е. ваше предложение это полная оккупация страны. А по границам 91 года - есть шанс, что тогда нас примут в НАТО, а это зонтик. С территориальными проблемами этого шанса нет.
показати весь коментар
28.06.2023 00:29 Відповісти
Думаю, что нет
показати весь коментар
28.06.2023 00:26 Відповісти
а жизни людей в оккупации стоят здоровья и жизней украинских военных, или нет? или хер с ними? а то что Запад на нас давит? почитайте американские газеты: каждый день какой-нибудь духопонижающий "шедевр". такое впечатление что их печатают в мацкве.
показати весь коментар
28.06.2023 00:07 Відповісти
Ошибаетесь. У нас все еще впереди: или тяжелая война, или позорный мир с последующей полной оккупацией и геноцидом
показати весь коментар
28.06.2023 00:05 Відповісти
Ваш вариант как добиться окончания войны? Учтите противник, может не следовать вашей логике. "Всю Украину ей уже не взять никак." - он может так не считать!
показати весь коментар
28.06.2023 00:05 Відповісти
Сторінка 1 з 2