4247 відвідувачів онлайн
25 996 286
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Дезертири

дезертири

Останнім часом читаю новини що така-то країна не буде екстрадувати "уклоністів" в Україну.

Щойно повернувся з відпустки зі США, а мій друг і напарник Сергій ("Вовк") був в Чехії.

Під час відпустки кожному з нас неодноразово доводилося чути пропозиції дезертирувати. Тобто не повертатись назад. І виходили вони як від іноземців так і від українців (звісно не від наших сімей). Що ти забув в тій Україні? Весь час на війні заради чого? Навіть якщо не вбʼють і не покалічать, навіщо прирікати себе роками жити осторонь від усіх людей, які тебе люблять? Повернешся з війни, добре якщо будуть живі батьки, жінка не кине, але ж діти виростуть без батька. Спільнота, в яку ти потрапиш, буде чужою і ти в ній будеш чужинцем. Усе, що ти будував раніше, зникне або стане іншим. Навіщо ти прирікаєш себе на це?

Мене обурюють подібні розмови. І дратує існування світу з іншою системою цінностей Згадав чомусь повість "Полковник Шабер". Там Бальзак зіставляє два світогляди: наполеонівську систему цінностей, засновану на честі та військовій доблесті; і міщанством часів реставрації через 10 років.

Ми обидва не домовляючись між собою, однаково відповідали цим недалеким пропозиціям одним словом: "гідність".

Ми свідомо в лютому 2022 вирішили померти заради того, щоб не бути нікчемними боягузами і з відчуття обовʼязку. Я тоді чітко сказав собі: це кінець. А те що зараз ще живий — це приємний бонус. Десяткам моїх близьких друзів він не дістався. Чому я маю думати про якесь майно, карʼєру, бізнес та інші дрібниці?

Однак є привід замислитися над декількома питаннями.

Ті, хто воював і залишиться в живих після перемоги матимуть рівні права з батальйонами Монако? Діти загиблих солдат отримають такі самі можливості як діти втікачів за кордон?

Чому солдат за самоволку отримає 10 років увʼязнення без права на дострокове звільнення, а фейковий волонтер-невозвращенец за діючим законодавством взагалі не є злочинцем? Якщо ти римлянин — ти воюєш, якщо воюєш — ти римлянин. А якщо ні — ти раб. Як взагалі жити далі з такою кількістю рабів?

Як відмежувати тих, хто не воював тому що не узяли або тому що пахав в тилу немов скажений, віддаючи усе своє здоровʼя і статки від сраного "економічного фронту" — процвітаючих під час війни за мій рахунок здорових і сильних військовозобовʼязаних чоловіків, які не стали на облік або втекли?

Тут один пихатий сморчок розповідав мені, що якщо усіх ухилянтів посадити це "зруйнує економіку", чи то виходить ухилянти підтримують мене на фронті в столичних барах і дискотеках? Я не відчуваю себе їхнім співвітчизником, ось в чому річ. Ніхуя вони не римляни як на мене.

Спецпредставниця Пенні Пріцкер сказала: "Україна продемонструвала велику стійкість у воєнний час". Яку стійкість демонструють втікачі за кордон? Яку стійкість демонструють мільйонери, що донатять по 500 грн? Чи варто взагалі вважати часткою України громадян, які війну називають "отето от всьо" і при зʼявленні людей в однострої починають тікати, побоюючись що це працівники військомату.

Вважаю крім кримінального закону (а він за умов масового вчинення злочинів буде застосовуватися вибірково, що призведе до корупції) мають бути механізми системної дискримінації тих, хто не виконав свій обовʼязок. Підвищені податки, заборона на безкоштовну медичну допомогу, приватизацію, вищу освіту (їм та їхнім дітям), право на зброю, ну і далі можна багато чого придумати. Ну й точно довічно закриті двері в усі владні коридори.

Я вже одного разу написав, що мутні і недосконалі правила військового обліку слід змінити на просту цифрову систему з задекларованим самим громадянином/громадянкою способом виклику, у тому числі за кордоном, у тому числі для жінок. Особи без відповідного цифрового або карткового посвідчення мають бути прирівняні до осіб без паспорта — з усіма наслідками, наприклад працевлаштування, голосування на виборах, тощо.

А от тих, хто має відповідний сертифікат, але не зʼявився на виклик треба прирівняти до дезертирів і піддавати кримінальному переслідуванню. Усіх не пересаджати, але усі мають бути в розшуку. І не треба ніякої екстрадиції, навіщо вони нам тут потрібні — хоч як зеки хоч як штрафники, хай про них дбає та країна, яка їх прихистила.

А ми тим часом з рештою українців перебʼємо усіх загарбників.

Окупанти мають повиздихати.

На малюнку - картина Іллі Рєпіна "Дезертир".

Рєпін до речі родом з Чугуєва, ППД моєї рідної 92 окремої штурмової бригади.

Топ коментарі
+32
До речі, згадав, пане Маслов, а чому ви не вимагаєте у влади, командування, негайної мобілізації і відправки в бойові частини - підполковника Арестовича? Лейтенанта Баканова? Орденоносця Кошового? Вони ухилянти, дезертири, чи патріоти? Чому якщо Петя перепливе на човні в Молдову, він ухилянт, а Арестович, спокійно їде жрати піцу в Рим - він бойовий офіцер? Вам не здається, що важко вимагати від умовного Колі відповідальності і патріотизму, якщо в цей час Президент вручає орден Кошовому, за слова "Воювати не збираюся, у мене навичок немає, снайпер одразу вб'є"
І його показують в телемарафоні. ля прикладу іншим напевно?
Може варто задати спочатку питання щодо цих людей?
показати весь коментар
17.09.2023 10:38 Відповісти
+30
А на яку дошку почепити головного ухилянта - того кому чотири рази намагались вручити повістку, але так і не знайшли? А тих, хто дивним чином, виявляється має статус УБД, не виїжджаючи з тилового міста? А депутатів місцевих рад? Чиновників? Бандитів, що отримали дивним чином бронь? Чоловіків, що маючи родичів/дружин в органах держвлади/правоохоронних органах/лікарнях, дивним чином захворіли, аж до отримання інвалідності в 2022р.? Просто людей на авто 100тис. баксів+, яких незупиняють на блокпостах для вручення повістки? Пенсіонерів-поліцейських, що в 45 ідуть на пенсію з інвалідністю? Купу бізнесменів, які мають бронь, бо в них важлива для економіки України пивнуха? ...... Це все лише невелика частина реальних прикладів.
показати весь коментар
17.09.2023 10:28 Відповісти
+25
треба починати з головних де-Ze-ртирів та ZE-лених Z-радників
вони разом з кацапами винні у цій війні! у тому, що не готувалися, заспокоювали штучно людей,
продовжують красти прям зараз, зраджують і живуть собі приспівуючи

всі, хто це бачать, ставлять собі питання, а за що я маю йти воювати?
людину не можна засуджувати за те, що вона хоча/або не хоче йти вбивати/помирати!

людина має розуміти, що держава її також захистить, а не використає та викине у забуття!
тоді буде мотивація захищати!

щодо негромадян без паспортів - доречніше було б ще у 2019 році у 73% їх забрати. Може б все пішло іншим шляхом.... а тепер ми маємо карати інших. Почніть із себе, шановні!

і ще - людина - не раб! вона сама здатна вирішувати, де та з ким їй краще!
згадайте слова нашого лідора: "а я вам нічєго нє должен"! це і є Головнокомандувач + уточнення: "Верховний Головнокомандувач!"

То може з Мандувача цього почнемо?! тоді і дезертирів не стане!
показати весь коментар
17.09.2023 09:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Все ви вірно зрозуміли, що не про контрактників мова, не включайте дурня.
показати весь коментар
17.09.2023 17:14 Відповісти
Т.е пан Маслов ждёт, что люди вернутся, и потом такие как он, начнут их воспитывать... повышенные налоги, что-то там ещё. А чего не расстрел без суда? Не переживайте, большинство не вернётся. Хорошо сидеть в командном пункте, по Америкам ездить, пока другие погибают, и призывать идти на смерть - неплохо, да? Дело каждого - воевать или нет. Как поется в песне "невозможно запретить бесплатно родину любить".
показати весь коментар
17.09.2023 17:00 Відповісти
Саме так. Але всі ці покарання це дуже небезпечна стежка. Треба дуже обережним бути. Я вангую, що після перемоги в Україну повернеться менше людей, ніж виїде з неї. До своїх дружин, що влаштувалися в Німеччині, Польщі і т.п., мають там роботу, діти вже говорять місцевою мовою і дуже ******* місцеву школу - виїде величезна кількість чоловіків. В тому числі тих, хто зараз у ЗСУ. Демографічна криза буде жахливою. Європейські країни будуть залишати у себе тих, хто влаштувався і працює, а витурювати будуть лише тих, що живуть на соціальну допомогу. І тому, треба 100 разів подумати - прийняти назад ухилянта (ладно він трусло, але чудовий ІТшник, який багато зароблятиме на Батьківщині платитиме податки, заведкьсім'ю і т.п.), чи краще запросити араба, таджика чи в'єтнамця? Які будуть народжувати відповідно арабів, таджиків та в'єтнамців та ще й у значно більшій кількості, ніж українці народжують українців. Що виберете? Тому я, звичайно, вдячний автору за його службу, але він придурок і пропозиції його смішні/шкідливі.
показати весь коментар
17.09.2023 16:52 Відповісти
Порохоботи захищають Україну, чи ти зовсім тупий? При чому тут зелені? Чи ти пропонуєш спалити хату, бо в ній завелися таргани??
показати весь коментар
17.09.2023 16:52 Відповісти
Ти про зарплати і податки ще розповіси. А то ти трохи про них чомусь забув.
показати весь коментар
17.09.2023 16:49 Відповісти
Ви бачу не вловили його ідею - усім цифровий сертифікат, у тому числі для жінок, нема сертифіката = немає паспорта. Кожен декларує самим громадянином/громадянкою спосіб виклику, у тому числі за кордоном , не з'явився за викликом (в т.ч. з-за кордону), піддавати кримінальному переслідуванню, та механізмам дискримінації, усі мають бути в розшуку.
Така от ідея держави "добра, демократії і прав людини". Північна Корея з цифровими сертифікатами.
показати весь коментар
17.09.2023 16:48 Відповісти
А за що ваші обрізані вже 70+ років воюють? За збереження багатства Бени Штайнмац, Ицхак Тшува, Дан Гертлер, Тедди Саги.... ?
показати весь коментар
17.09.2023 16:44 Відповісти
Колишні спортсмени, політики, актори, музиканти, у старості продають свою сраку будь-кому хто платить за неї гроші. привіт, шредеру, андрюхі шевченку, орнеллі мутті і тд. Тому я тут повністю погоджуюсь, що нас можуть чекати у майбутньому тушки-ветерани, які будуть продавати свої дупи за бабло всяким льовочкіним-єрмакам-шаріям.
показати весь коментар
17.09.2023 16:42 Відповісти
Мій співробітник на фронті. Вийшов на зв"язок у грудні і потім аж влітку.
Дивуюсь, як автор може і воювати, і відпрацьовувати оці простирадла тексту на задану тему, і їздити до дітей в США. Все і одразу, невже так буває?
Оце твій синок у Каліфорнії? https://www.linkedin.com/in/dalzuga
Гарний хлопчик.
показати весь коментар
17.09.2023 16:39 Відповісти
15 миллионов?
показати весь коментар
17.09.2023 16:36 Відповісти
Замість кого?
Ви про контрактників? Вони давно воюють.

Поки ви не усвідомите що на другому році повномасштабної війни нема і не може бути відмазок для будь-кого хто придатне піти і стати на облік - в нашій країні не буде соціальної справедливості
показати весь коментар
17.09.2023 16:36 Відповісти
Місяць тому рада прийняла закон, за яким військовим можна виїжджати на час відпустки закордон до сім'ї. Тому хай "раби" ідуть служити і зможуть виїхати закордон
показати весь коментар
17.09.2023 16:34 Відповісти
Автор ніде не писав про те що якась там каста не має воювати.

Це ваша уклоністська фантазіядомольовує собі виправдання
показати весь коментар
17.09.2023 16:31 Відповісти
Але це не про тих, хто просто втекли й ніяких "сертифікатів" звичайно не мають. А навіть якщо й мають, звертатися по екстрадицію не треба.
показати весь коментар
17.09.2023 16:30 Відповісти
Тому що Кошевий і так офіційно служить в тиловій частині Нацгвардії.
І навіть якщо весь Квартал зараз захати в окопи, що було б непогано - це нічого глобально не змінить.

А от сотні тисяч ухилянтів змінять.
Те що більшість із них "прастиє люді" це звичайна статистика і тому не варто ховатись за ідею "не піду воювати поки останнього депутата не мобілізують"
показати весь коментар
17.09.2023 16:29 Відповісти
Да по херу що він воює , у кожного своя війна . Я десять років зберегав спокій на вулицях Незалажній . Отримав інвалідність та пенсію 2000грв , і все Карл ( тобто то Маск ) побачив що це ні що і звалив в Ізраіль . В Україні ти з інвалідністью на хер ні кому не здався В Ізраіле в мене Гідна робота грех жалітися
показати весь коментар
17.09.2023 16:27 Відповісти
Автор коменту не казав, що це правильно. Він казав, що всі ці права (виборче право, безкоштовна освіта і медицина) не є чимось цінним для абсолютної більшості ухилянтів. Вони без проблем готові розлучитись з цими правами, якщо це означатиме, що вони гарантовано непотраплять в армію і матимуть можливість виїжджати за кордон. Черги, щоб позбутись громадянства, будуть кілометрові. Плюс я впевнений, що як мінімумум 20% тих, хто на фронті теж захоче такий паспорт, щоб демобілізуватись, не може ж Україна давати такі паспорти лише ухилянтам, потрібно всім бажаючим дозволяти їх оформлення. Тому, якщо вводити поняття резидента, то обмеження повинні бути достатньо серйозними, щоб людина добре подумала, а чи треба їй цей паспорт, чи краще все ж лишитись громадянином і піти в армію. До вищезначених ще додати, наприклад конфіскацію майна, суттєве збільшення податків в порівнянні з громадянами, можливо навіть ввести заборону на отримання громадянства дітьми негромадянина і т.д.
показати весь коментар
17.09.2023 16:24 Відповісти
Вважаю крім кримінального закону (а він за умов масового вчинення злочинів буде застосовуватися вибірково, що призведе до корупції) мають бути механізми системної дискримінації

А от тих, хто має відповідний сертифікат, але не зʼявився на виклик треба прирівняти до дезертирів і піддавати кримінальному переслідуванню. Усіх не пересаджати, але усі мають бути в розшуку. І не треба ніякої екстрадиції, навіщо вони нам тут потрібні - хоч як зеки хоч як штрафники, хай про них дбає та країна, яка їх прихистила.
показати весь коментар
17.09.2023 16:20 Відповісти
До 2014-го року, тарифи на житлово-комунальні послуги в Україні були найнижчими (!) у Європі. Тому не треба брехати про 32 роки.
показати весь коментар
17.09.2023 16:20 Відповісти
Як же задовбали ці пафосні Совковиє ідіоти . Хочешь вмерти за Ахметова та Пінчука та іншіх , . Льоня напиши конкретно що тобі належить , с чого ти харчуєшся , ,таможня , обл енерго , водоконали , аграрна фірма . може ТЦ якись , чи Гок в тебе даже нема ні метра берега . Так будь ласка скажи за що ти воюєшь , за протез чи за пенсію по інвалідності в 4000грв
показати весь коментар
17.09.2023 16:17 Відповісти
Це повна брехня про прикордонників, які б'ють на західному кордоні людей. Коли прикордонники ловлять ухилянта і оформлюють на нього справу, там є цілий папірець який має підписати підозрюваний, що до нього ставилися нормально при затриманні і допиті. І цей папірець попадає на стіл судді. Також у суді ухилянт може розказати про фізичні знущання над ним при затриманні.
показати весь коментар
17.09.2023 16:16 Відповісти
Де він казав, що втікачів треба кримінально переслідувати? Він якраз казав протилежне.
показати весь коментар
17.09.2023 16:11 Відповісти
А як ти будеш чути випадки в Україні, якщо ти зараз закордоном?🤣🤣🤣
показати весь коментар
17.09.2023 16:04 Відповісти
серйозно критикувати наївні думки наївної людини некошерно.

напишу про инше.

вангую= після війни кожна партія КУПИТЬ собі декілька десятків фронтовиків, які будуть ходити на політичні заходи в однострої і тим самим МНОЖИТИ НА НУЛЬ славу вояків бо фронтовим одностроєм почнуть прикривати незаконні забудови, антинародні дії уряду та дії місцевої влади, тощо.

тоді як і досі нема у нас партії САМЕ ВІД ФРОНТОВИКІВ.

бо якби така партія була то всі фронтовики-штрейкбрехери що пішли в инші партії втратили підтримку людей і та партія може б і не мла такої підтримки як партія влади слуга народу але б мала точно підтримку всіх тих українців хто реально допомагав фронту.
показати весь коментар
17.09.2023 16:03 Відповісти
нужно менять тех, кто больше года на фронте. нужен хотя бы год отдыха.
трехдетные ссыкуны тоже могут год отслужить.
показати весь коментар
17.09.2023 16:03 Відповісти
Ага. А коли 73% дибілів визначають майбутнє країни, то це правильно, так? Я до того, що цінність можливості голосувати в країні, де 73% населення голосує по приколу - ну будемо відвертими, мінімальна. До того ж повірте, дуже багато (не всі звичайно) людей поїхало навіть не через те, щоб ухилитися, скільки скористалися нагодою і можливістю здриснути з країни виборців-приколістів, та суперкорумпованою владою, що під час війни наживається на своїх же воїнах. І здриснули вони не для того, щоб повертатися. Повернеться в повному складі лише батальйон Монако, бо у них тут годувальня. А з рядових ухилянтів повернеться дуже мало людей, повірте. Лише ті, хто не зможуть влаштуватися на заході з якихось причин. Тому всі ці балачки про те, як ми їх тут будемо карати - це пусте коливання повітря.
показати весь коментар
17.09.2023 15:43 Відповісти
Це не Освенцім - це реальна ДЕМОКРАТІЯ - або влада ДЕМОСУ . Освенцім створюють раби чи блазні , які приходять до влади

Беремо історію - ДЕМОС - це певна категорія людей - які мають певний соціальний , освітній, сімейний , фінансовий рівень . Тобто не всі підряд .
Тобто люди , які приймають рішення , і НЕСУТЬ ЗА НИХ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

До ДЕМОСУ не входили жінки , раби , злочинці , маргінали , неосвічені люди .

А от коли - мали право голосу ВСІ (ОХЛОС - дослівно юрба , бидло) то це називалося ОХЛОКРАТІЯ .

Тому наразі ми маємо - ОХЛОКРАТІЮ -ЛОХОКРАТІЮ . Тобто коли владні пости займають блазні .
показати весь коментар
17.09.2023 15:38 Відповісти
А ви самі служите в Силах Оборони України, що когось відправляєте в окопи, навіть якщо це Арестович?
показати весь коментар
17.09.2023 15:35 Відповісти
Щоб щось мати - треба щось дати, а не забирати. Ми ж бачимо якими темпами будуються реабілітаційні центри, будинки перестарілих, приймаються закони про пільги в оподаткуванню і обовязок відслужити для держслужбовців і отримувачів коштів з бюджету, бронюється земля в мальовничих місцях для військових і житло в новобудовах.....
показати весь коментар
17.09.2023 15:33 Відповісти
Все це що ви мали на увазі? Житло, безкоштовна медицина, освіта? Все платне, я вже не кажу про те що ми найбідніша і найкорумпованіша країна Європи. Додайте сюди криміногенну ситуацію, відсутність правоохоронної системи, відсутність чесних судів, чиновницький безпредєл і получиться, що держава більше відбирає ніж дає.
показати весь коментар
17.09.2023 15:32 Відповісти
В начале полномасштабной войны было около 300 тысяч в вооруженных силах, около 150 тысяч в ТРО и различных добровольных формированиях и около 50 тысяч в Нацгвардии и МВС. К этим 500 тысячам добавилось полмиллиона добровольцев и примерно 200-300 тысяч мобилизованных за год с конца прошлого лета. На данный момент в строю в общем и целом остался миллион.
Сейчас ситуация такая, что никакими мерами и способами не получится призывать более 200 000 человек в год. Общую потребность озвучил чиновник МО недавно - 10000 в месяц только на пополнение, но ведь формируются и новые подразделения, так что округленно 200 тысяч в год.
Вот таков масштаб проблемы. Имея 5-6 миллионов безработных и проводя грамотную политику рекрутинга и пропаганды этот вопрос можно решить без репрессий, гулагов и желтых звезд на спине "ухилянтов". Но... как и многое у нас пошли самым кхм... извилистым путём... Бывает.
Гораздо сложнее решить проблему с вооружения и обеспечением техникой этого "миллиона".
Пока, что мы имеем 45 бригад с в основном легким вооружением (31 ТРО, 9 Наступу, 5 стрелковых), а еще есть бригады Нацгвардии, которые тоже почти такие же 10-15. Итого держать армию больше миллиона нет ни возможности, ни смысла. Зато это даёт возможность ротаций подразделений (хотя бы даже переводом на более спокойный участок или во второй эшелон)
показати весь коментар
17.09.2023 15:15 Відповісти
Автор краще б пояснив як завдяки його бізнес партнеру, мама якого була суддею, він спромігся закрити кримінальні справи про десятки компаній на його ім'я з мутними коріннями та капіталом. Чи пояснив би за невідповідність своїх статків з деклараціями.

Маслов - типове коліщатко української системної корупції який хитросрако відбілює репутацію походами на фронт між поїздками в США.
показати весь коментар
17.09.2023 15:11 Відповісти
Втікачі по факту самі позбавили себе громадянських прав та обов'язків. Треба це зафіксувати у площині закону. Усе просто і без усяких лукавство у стилі "нє всє так однозначно".
показати весь коментар
17.09.2023 15:05 Відповісти
До речі, прийшли в голову ще пара питань до Вас, пане Маслов.
Чи має право, жінка, котра нікуди не виїхала, а знаходиться, скажімо в Харкові, або Запоріжжі, і працює, наприклад, на виробництві продуктів, які ідуть в т.ч. в ЗСУ, назвати ваших рідних, що втекли в США, дезертирами? І вимагати позбавлення їх громадянства, позбавити їх права на вищу освіту, безкоштовну медицину, тощо? Тобто все, як Ви пропонуєте?
І друге питання, а коли ці дезертири, в т.ч. ті хто втік за кордон, донатять Вам та іншим військовим/волонтерам. Ви повертаєте ці кошти їм назад? Чи ні? Вважаєте, що Резніков, а зараз Умеров забезпечують вас на 100% і ці кошти не потрібні? Як в такому разі? Берете гроші і кажете їм в обличчя, що їх потрібно кримінально переслідувати?
показати весь коментар
17.09.2023 15:02 Відповісти
Що за нісенітниці ти несеш? І головне навіщо?
показати весь коментар
17.09.2023 15:01 Відповісти
Це чеський старлінк
показати весь коментар
17.09.2023 14:59 Відповісти
Неправильно коли втікачі можуть визначати майбутнє країни на виборах. Ну не правильно це. Треба вводити в законодавче поле резидентство. Жити і працювати у країні можуть як громадяни так і резиденти. А от електоральне право, безкоштовну медицину та освіту можуть мати тільки громадяни. Втікачі та ухилянти повинні бути позбавлені громадянства України, бо вони своїми справами довели що ніякі вони не громадяни.
показати весь коментар
17.09.2023 14:49 Відповісти
ВОЮВАТИ ЗА ДЕРЖАВУ ПОВИННІ ТІ, ХТО ХАРЧУЄТЬСЯ З ДЕРЖАВИ:
- чиновники
- менти
- пенсіонери
- вакциновані
- соціальщики
- ті, хто лікується державою

СПРАВЕДЛИВО?
показати весь коментар
17.09.2023 14:47 Відповісти
Мої побратими їздили до своїх сімей у Польщу під час відпустки. Я теж планую у відпустку злітати у Канаду до своєї жінки. Тільки от коли та відпустка буде...
показати весь коментар
17.09.2023 14:41 Відповісти
Пан Маслов Правник (у минулому) а зараз воїн якого поглинає війна. Поглинає ,сподіваюсь, не безповоротно. Пан правник у минулому пропонує створити в Україні те що було за т. сталіна.
"Члєн сємьі врага народа". Тобто дискримінувати ДІТЕЙ за вчинки батьків???!!!!
Навіть нинішня росія відпочиває ... Перед квітучою Україною побудовану юристами з ПТСР.
І знову зазначу питань до командування, уряду та "еліти" немає! Нуль питань.
Це саме ті хто мав би організувати оборону, виправляти СТРАШНІ помилки в організації оборони. І не красти як прокляті.
показати весь коментар
17.09.2023 14:35 Відповісти
Гарна ідея але це так і тхне "Освєнцимом"... І звичайно це призведе до ліквідації держави. Майже одразу.
показати весь коментар
17.09.2023 14:21 Відповісти
Та що за людожерська держава... 32 роки вона лише мала своє населення і в хвіст і в гриву: через податки, через тарифи, через маніпуляції злодійських влад гривнею, в результаті чого вона валилась, через падіння банків, несправедливі правоохоронні та судові органи. Незалежно від того, чия дупа гріла президентське крісло та який там курс був, прозахідний чи проросійський, але суть завжди була однаковою, як і ті явища.

І тут гоп, оця тварюча держава приходить до тебе і питає: ти що, не готовий вмерти за мене? Ти не патріот? Дезертир!!! Я ж тобі так багато дала, а тепер взагалі заберу ще більше, щоб ти знав як мене любити.
Та йдіть ви в сраку такі кончені із цією державою, совки довбані з укро-прошивкою. Якщо вона зникне, то тим, хто побіг закордон буде ні холодно, ні жарко, бо ви все одно відбиваєте будь яке бажання повертатися своїми совковими лозунгами. Провокуючи страшну депопуляцію через міграцію та війну. Як ви гіпотетичну нову війну, якою завжди лякаєте, через n років з Рашкою збираєтесь вести, якщо в вас населення так скоротиться? Довбні.
показати весь коментар
17.09.2023 14:17 Відповісти
Каждая такая статья автора, это очередной отпуск в Маями...все "воюют" так как могут...
показати весь коментар
17.09.2023 14:17 Відповісти
Іншого народу в нас немає, треба працювати з тим що є. Залякуванням позбавлення громадянства чи понижуванням в правах проблеми точно не вирішить. Багато хто й так до цього готовий, аби тільки не воювати!

Взагалі-то дивно, що в ********* світі з такими неймовірними інформаційними технологіями влада не може нормально замотивувати населення воювати за свою країну та якось справедливо розподілити навантаження на людей, щоб військові не відчували себе цапами відбувайлами та не скаженіли від злості. Є над чим подумати, може вже настав час міняти підхід чи владу?
показати весь коментар
17.09.2023 14:11 Відповісти
ДеЗЕртир.
показати весь коментар
17.09.2023 13:58 Відповісти
Реально, навіщо вам люди, якщо ви їх не цінуєте? Ви говорите про дезертирство і зрадництво, але не кажете про те, як прикордонники на західному кордоні б'ють і знущаються над людьми. Країна, яка бореться за демократичні цінності не може ставитись до людей, як до м'яса, тоді можна залишитись без них. Можна один раз сказати подібну маячню, а потім отримати ненависть власних громадян, і можна бути з обпльованим обличчям. В цьому і трагедія України, бо багато ідіотів, які мають совкове мислення і жодного разу не читали конституцію. Ось в чому велика проблема. НАВІЩО ВАМ ЗАРУЧНИКИ, СТРАЖДАННЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ?
показати весь коментар
17.09.2023 13:49 Відповісти
а чому взагалі існує "сімейний врачизм"? Навіщо оті електронні мед книжки? Щоб що? Ти поїхав до Києва з Тернополя,захворів в Києві і повинен звертатись до свого сімейного лікаря в Тернополі? Що за діч?
показати весь коментар
17.09.2023 13:44 Відповісти
То не офіційні дані . То брєд воєнкома . Але ситуація далеко не втішна звичайно
показати весь коментар
17.09.2023 13:41 Відповісти
Логіка :

Цивільний платник податків - платить податки державному чиновнику - в тому числі і на утримання армії та чиновника , після початку війни - чиновник приймає закон про надання "броні " собі та мобілізації платника податків . При мобілізації - платник податків - частково купує амуніцію власним коштом - бо грошей в чиновника немає .
Платник податків , який не хоче мобілізуватися -і запитує чиновника "ГДЕ ДЕНЬГИ ЗИН? " - оголошується чиновником ухилянтом і непатріотом . А чиновник який живе коштом платника податків і САМ СОБІ ЗРОБИВ "легальну " бронь - оголошує вибори не на часі - тому що його цей принцип безвідповідальності влаштовує.

показати весь коментар
17.09.2023 13:40 Відповісти
"Неше військове командування не практикує "м*ясні штурми"." - звичайно, а МО не практикує корупцію.
показати весь коментар
17.09.2023 13:36 Відповісти
Автору варто почитати пост від Ірини Коваленко, який виклала на своїй сторінці в ФБ Наталя Юсупова.
Воюють сотні тисяч бійців. Їхні рідні, друзі знають від них про подібне в армії.
Це не сприяє добровільній мобілізації.

Не потрібно бути страусами. Потрібно терміново, докорінно це змінювати.
Інакше нічого доброго на нас не чекає.
показати весь коментар
17.09.2023 13:36 Відповісти
я в ****, яким чином він потрапив у відпустку у США ?????? ппц
показати весь коментар
17.09.2023 13:34 Відповісти
а як ти потрапив у відпустку у США ? військовослужбовець має право виїзджати закордон ? ніхера собі.... мазані мажори
показати весь коментар
17.09.2023 13:31 Відповісти
Окрім того як дискримінатор - також вважаю обмежити у виборчому праві певну катеогрію літніх людей та певну частину жінок - по тій причині , що багато з них (дехто через вік , дехто в силу розумової слабкості) не здатні до свідомого аналізу та вибору - і піддаються на демагогію та маніпуляції
показати весь коментар
17.09.2023 13:30 Відповісти
Основна проблема в тому що потрібно докорінно міняти існуючи політичну систему .

Заборонити займати будь які керівні посади ,бути чиновником чи депутатом обласного чи урядового рівня , митником ,сбушником членом ,антикорупційних органів - без служби в армії -і реальної участі в бойових діях на посаді не вище лейтенанта .


Обмежити у виборчому праві - тунеядців ,алкоголіків , наркоманів , увзязнених та неплатників аліментів .

Тільки люди , які були готові пожертвувати своїм життям за народ, які кров'ю та здоровя'м заплатили за Батьківщину -мають право керувати країною і жити державним коштом .

Все інше просто лицемірство.



показати весь коментар
17.09.2023 13:27 Відповісти
Їм є що захищати, хай ідуть і захищають своє.
показати весь коментар
17.09.2023 13:26 Відповісти
порохоботи не захищають зелених мародерів, зрадників та крадіїв, а ти про них мовчиш!

теж з зеленими "робиш, що необхідно для України"?
показати весь коментар
17.09.2023 13:26 Відповісти
Виросло покоління--- я вам нічого не винен. дивно *****, держава їм все, а вони отаке кажуть "я вам нічого не винен"

Ви серйозно???
показати весь коментар
17.09.2023 13:25 Відповісти
ФСБшний вкид це все. Ділити на сорти за якоюсь ознакою, це провокування ненависті до країни, де таке відбувається. Ніяка країна не мобілізувала всіх, наприклад СРСР мобілізував в Другу Світову 34 з 200 мільйонів, тобто 1/5, хоча війна була в рази лютіша. І звісно ніхто не отримував ніяке зменшення прав в жодній країні після війн, а воювали всі країни. Ніколи в світовій історії такого не було. Це по перше.

По друге у автора дуже цікава точка зору. Коли держава створює законодавчо умови для легального відкосу, ака друга вища освіта, священники, спортсмени, музиканти, Єрмаки, судді, величезний штат МВС, таможні, і все оце, то до них питань немає. Це ж не ухилянти, так авторе? Всі міцні до 25 років це ж не ухилянти, так?) Хоча в Другу Світову вони призивались першими. Ні, у нас "ухилянти" це тоненький прошарок приречених сивих чоловіків за 50, яких ТЦК гвинтить на ринках. А всі інші, це не менше 70% населення, вільні люди. Пане автор, а ціла армія потужних зубрів яка стоїть на Західному кордоні, вона питань у вас не викликає? Там тисяч 300 війська, у якого єдине завдання ловити ціх немічних, які намагаються втекти. А чого у вас немає питань до всіх цих ухилянтів і до держави яка все так робить законом, а?

І наостанок. Коли в пресі в принципі виникають такі балачки, хочеться послати все під три чорти, і їхати кудись просто зараз. Незалежно від того буде це втілено чи ні. Хто хоче з такими прибацаними жити, сидіти в кафе, ходити на роботу? Що це буде за життя? Може краще стати громадянином Австрії і спілкуватись з приємними ввічливими людьми, у яких немає "гільзи в голові"?
показати весь коментар
17.09.2023 13:23 Відповісти
жорна війни? чи підари, які повинні захищати державу, бо їм за це гроші платили дестки років? які замість себе посилають простих людей.
показати весь коментар
17.09.2023 13:22 Відповісти
І сталкують зараз лбами цивільних з військовими, щоб відвести від себе народний гнів. І оце зовсім огидно.
показати весь коментар
17.09.2023 13:19 Відповісти
Як квиток «со звєздой» заважає захищати країну??
показати весь коментар
17.09.2023 13:19 Відповісти
Чомусь я впевнений, що зелену владу обрав саме ти! Чому? Ну тому що прорхоботи не кивають на владу, а роблять те, що необхідн для України. Тож ураження в правах, саме для тебе, буде цілком справедливо!
показати весь коментар
17.09.2023 13:17 Відповісти
Це не військові, владні покидьки вже готують своїх ряджених під вибори.
показати весь коментар
17.09.2023 13:13 Відповісти
Автор був в США, ви знаєте багато військовослужбовців хто їздить за кордон у відпустку? я про жодний випадок не чув. Тому є підозра що і "фронт" у автора виглядає трохи по-іншому.
показати весь коментар
17.09.2023 13:12 Відповісти
чому ви змушуєте інших людей замовкнути, назавжди? ви совковий комісар?
показати весь коментар
17.09.2023 13:11 Відповісти
А що ви у нього питаєте? Він їздить відпочивати за кордон. Простих рабів не випускають. А наближених до влади ще й як.
показати весь коментар
17.09.2023 13:11 Відповісти
Ви вже не держслужбовець з бронюванням?
показати весь коментар
17.09.2023 13:10 Відповісти
Я тоді чітко сказав собі: це кінець. А те що зараз ще живий - це приємний бонус.

Ох, цей український фаталізм.
Тобто ви обурені тим, що значна чи скоріше більше(притому абсолютна) частина населення не хоче вважати себе приреченими і грати у казино своїм життям, де шанси щоб такий "бонус" випав не дуже й великі, бо якщо потрапиш в армію, то в кращому разі доведеться просидіти там роки(бо ми ж воюни на роки, як нам кажуть), а в гіршому... ну зрозуміло.
Більшість хоче жити, а не знову ж таки викидати на смітник роки життя і здоров'я, як фізичного, так і психологічного... і це знову ж таки, в кращому разі.
От гівнюки такі, дезертири...
показати весь коментар
17.09.2023 13:10 Відповісти
це ви з чеського котла пишете?
показати весь коментар
17.09.2023 13:07 Відповісти
Автор відпрацьовує наративи ОПи по розколу суспільства, ета другоє(С)
показати весь коментар
17.09.2023 13:06 Відповісти
бо ви воюєте, а воно пише.
показати весь коментар
17.09.2023 13:04 Відповісти
ага, так, згоден. почни з депутатів і їх дітей військовозобов'язаних.
показати весь коментар
17.09.2023 13:03 Відповісти
Одна дитина вже повнолітня. Є ще версія наявності ізраїльського паспорту. Ще більше версій для відмазки ряджених?
показати весь коментар
17.09.2023 13:03 Відповісти
Егеж. Згоден з вами. Мрійників розвелося хоч греблю гати. Всі ж страни тільки й чекають я к би дати особі без громадянства статус на постійне проживання.

Пояснюю для всіх мрійників: особа без громадянства це набагато гірше аніж навіть біженець з точки зору міграційного права. Біженська віза - це теж зашквар, але не такий серйозний. Найкращі типи віз для отримання постійного проживання: робоча, шлюбна, студентська. Все. Але навіть вони нічого не гарантують. У всіх типів віз є недоліки.

Робоча віза діє доки дійсний контракт. Потім - неілюзорна можливість отримати копняка під зад. Випадків повно.

Шлюбна віза надається якщо пара прожила в шлюбі разом не менш встановленого законодавством терміну (і то не завжди), або якщо заявник-громадянин має доход, який покриває перебування супруга у країні призначення разом зі всіма його страхівками та видатками.

Студентська віза дійсна доки триває навчальний процес. Студент не має права робити на повний робочий день. Якщо по закінченню навчання претендент не знаходить постійну роботу яка забезпечить мінімальний рівень доходу, або якщо кількість прогулів виявилася вищою за певний поріг - також копняка під зад.

Так, це так є не всюди, але в більшості цивілізованих країн, куди прагне потрапити більшість біженців. Тому раджу бути обережніше з документами, висловами та бажаннями. Бо є можливість нарвати купу неприємностей.
показати весь коментар
17.09.2023 13:03 Відповісти
так він або пАлковник, або кормяща мама!

він сказав: що буде на яхті омарів жерти, а про дітей нічого не казав!
це його цитата!

одні виходить мають гинути, їх будуть бусами по селах ловити, а це хйло буде омарів на яхті жерти!
бо в нього троє дітей?! а в кого одна дитина чи дві - у них обов'язків чи потреб менше?

чи вони яхту з омарами не потребують?
показати весь коментар
17.09.2023 13:03 Відповісти
Так і я ж про порядки. А як воно там в массі ... Розказували про такого фермера - бронює.

От вони і працюють, щоб економіка не впала. Один з гвинтиків механізму.
показати весь коментар
17.09.2023 13:02 Відповісти
і шо? вас тепер хтось повинен захищати? хто?
показати весь коментар
17.09.2023 13:02 Відповісти
Пяниця ніколи не скаже про свого собутильника ,що той пяниця,як і бандит про свог кориша,шо він бандит---тому УХИЛЯНТ завжди буде знаходити різні причини по відбілювання таких як він А виправдань вам нешановні НЕМАЄ.
показати весь коментар
17.09.2023 13:00 Відповісти
а ще він має звання. Таких не бронюють
показати весь коментар
17.09.2023 12:57 Відповісти
Він їздив у відпустку в США.... Чудовий приклад того, що усі військові "рівні".
показати весь коментар
17.09.2023 12:56 Відповісти
все він по ділу написав. Він пішов в тцк, його послали. Ну раз він їм не потрібен, то не вмирати ж тепер. Він домовився з людьми зробити якусь роботу, яку він повинен тепер зробити, бо пообіцяв.
показати весь коментар
17.09.2023 12:54 Відповісти
Давайте почнемо із владного Марафону. Нехай супроводжують ухилянтів, що з'яввлються в його ефірах, великим написом "УХИЛЯНТ".

Оцей же казав "Я воювати не збираюсь там снайпер ..."

показати весь коментар
17.09.2023 12:52 Відповісти
а які в тебе проблеми? судячи з того, що ти пишеш кацапською, то твої проблеми в тому, що закінчилася настійка бояри?
показати весь коментар
17.09.2023 12:52 Відповісти
Так, і перше фото має бути Зеленського, як 4ри разового ухилянта.
показати весь коментар
17.09.2023 12:51 Відповісти
То я про це і говорю
показати весь коментар
17.09.2023 12:50 Відповісти
Ігор Хацевич, Михайло Терентьєв, Олег Левченко та помічник Хацевича Олексій Шпак також могли ходити у відпустки, як і автор цього текста. І могли їздити за кордон
показати весь коментар
17.09.2023 12:49 Відповісти
а зараз українці живуть не в центрах із сирійцями і арабами?!
частково - так, частково - хтось квартири соціальні виняйняв
показати весь коментар
17.09.2023 12:49 Відповісти
Поважаю Вашу думку!
голова риби де, яка гниє?

логічний ланцюжок:

1. ОП-ЗЄ прибирає зрадників-мародерів-крадіїв (садить ярмаків-бакланових-татарових-шаурму-рєзнікова-бабу бєню);

2. Захід бачить, що Украхна бореться із корупцію і дає більше зброї та грошей, підтримка у світі зростає;

3. ті, хто на дивані також відчувають справедливість і відчувають більшу відповідальність, починають вірити у світле майбутнє; кількість та мотивація бійців зростають;

3. завдяки кількості та якості зброї ми швидше перемагаємо; наших воїнів гине менше, поранених менше;

4. воїни вертаються у свої родини і всі щасливі; бачать, що країна змінилася - починають наполегливо відновлювати країну;

5. вертаються біженці, Захід дає більше грошей на відновлення, демографія покращується, економіка росте; Україну беруть в НАТО.

Достатньо?! в іншому порядку не спрацює....
показати весь коментар
17.09.2023 12:46 Відповісти
Арештович має 3 дітей. Тому. Про інших все вірно.
показати весь коментар
17.09.2023 12:44 Відповісти
Утопія
показати весь коментар
17.09.2023 12:42 Відповісти
Ох навести б Вам, приклади з прізвищами, посадами, про певну кількість енергетиків та 5-10 найманих у фермера. Про енергетиків, яких залишилось...., ну, слово мало, не сильно описує ситуацію. Ті що залишились крутяться, немов білка в колесі, при кожній аварійні ситуації. І про фермерів, що забронювали якимось чудом неоформлених працівників, та про фермерів, яким не забронювали жодного оформленого. Про мобілізованих фермерів, причому разом із своїми працівниками. Але мають право на бронювання, дійсно.
В нас дійсно хороші і правильні закони, списки посад на бронювання, тощо. В теорії. Але реальність інша.
І питання залишається відкритим - який перетік крові економіки - грошей, будуть забезпечувати казначейства і банки, коли економіка рухне? Це звісно зовсім похмурий прогноз, але якщо економіка впала на ХХ%, то чому чисельність чиновників росте, або не змінюється?
показати весь коментар
17.09.2023 12:40 Відповісти
Маю військовий квиток червого кольору "со звєздой". Майже чистий. Десь лежить. Тому.
показати весь коментар
17.09.2023 12:39 Відповісти
це ти до чого?
хню вище написав: у мене діти-садочки-проєкти!
а у тих ,хто воює - нема дітей, не було роботи?!

ти не кошовий із кагалу-95?
якщо я кину проєкти- мене в перший день снайпер застрелить - і чим я допоміг своїм дітям (країні)? - нічим!

коротше - тримай орден від ЗЄ
замість, зрозуміти та викорінити причини і не допустити в майбутньому - шукаєш серед укранців ворогів!

ДУМАЙ-ТЕ вже, нарешті! хто та що з нами робить!
показати весь коментар
17.09.2023 12:37 Відповісти
Сторінка 2 з 3