6658 відвідувачів онлайн
4 440 39
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Етика влади

Етика це розуміння добра та зла. Визначенням добра і зла займається сумління. Приведенням світу у відповідність до етики займається воля. Етика індивідуальна. Захист індивідуальної етики і є особистий інтерес.

Немає об'єктивної етики, є колективна етика, як інтегральна величина індивідуальних етик. Захист колективної етики і є суспільний інтерес.

Особистий інтерес це хочу, суспільний інтерес це винен.

Для вирішення протиріч між особистим та суспільним інтересом (захисту колективної етики) створюються організації. В організації є люди, в яких особистий інтерес збігається з суспільним, тобто. особиста етика збігається з інтегральною величиною. Саме такі люди мають займати ключові посади в організації.

Захист суспільного інтересу полягає у захисті прав кожного носія індивідуальної етики, або особистого інтересу. У цьому вся основна мета існування держави, як вищої форми організації суспільства - захист прав громадян.

І тут на сцену виходить свобода. Свобода у сучасному світі - це наслідок захищеності прав людини. У цьому полягає суспільний інтерес. Система захисту прав створює свободу як простір для дії. Простір має обмеження, необхідні для захисту прав кожного.

Відсутність свободи в державі ми виявляємо, коли суспільний інтерес не дотримується. Коли люди, які взяли на себе відповідальність за забезпечення суспільного інтересу, не виконують своїх функцій. Або ще гірше, використовують силу (владу), яка їм надано для захисту суспільного інтересу, в особистих інтересах. Етика групи, яка прийшла до влади, насаджується на все суспільство через створення умов існування.

Коли консерватор говорить про протистояння свободи та етики, він говорить про протистояння двох групових етик. Етика консерваторів та етика лібералів. Виникає питання – а яка інтегральна етика? Яке ставлення суспільства до володіння зброєю, абортів, сурогатного материнства, власності на землю і т.д.

Політичною елітою є люди, чия етика збігається з інтегральною величиною народної етики, які "потрапляють у ноти". У суспільстві з демократичними процедурами, демократичними виборами таким людям надаються "магічні" інструменти: законотворчість, суд, примусові органи, що ми і називаємо владою.

Ті, хто зараз при владі, визначають інтегральну етику не сумлінням, а опитуваннями, підлаштовуються під неї, але їх індивідуальна, групова етика з нею не збігається. Вони йдуть на обман для заволодіння "магічними" інструментами: законотворчістю, судом, примусовими органами. Вони використовують ці інструменти для особистого збагачення.

Чи можна вплинути на колективну етику? Безперечно. Історія знає безліч прикладів, коли окремі особи чи групи людей змінювали етику народів. Є довгий шлях через просвітництво та короткий - через створення умов проживання, через законотворчість (створення умов).

У консерваторів та лібералів є шанс на найближчих виборах протестувати своє "потрапляння у ноти". Але я б звернув увагу на той факт, що владі чужа будь-яка ідеологія. Влада є носієм кримінальної етики. У лібералів із консерваторами є спільний ворог - кримінал. А спільний ворог - це привод для обʼєднання.

Топ коментарі
+7
Теорія цікава, але розбивається вщент об батюшок, що вивезли контрабасом скіфське золото в Іспанію і намагалися його там впарить, об католицьких "батюшок", які пердолять служок чоловічої статі, об "батюшок", які переправляють зброю і переховують бойовиків під видом "паломніков", та й взагалі, об римського поупа з його хрестовими шествіями і скандальними заявами.

Демократія має серйозні вади, але нічого краще людство не придумало.
показати весь коментар
24.10.2023 13:50 Відповісти
+6
При владі аморальна гопота, для якої "етику", "мораль", "принципи", заміняє вже майже 5 років гасло "бєз лоха і жизнь плоха". І це не жарт, це, нажаль, наша жорстка реальність, яка й призвела до того, що ми зараз маємо в державі. Народ, який обрав собі за очільника істоту, яка висміювала зі сцени, знецінювала десятиліттями принципи та цінності, на яких тримається будь-яка держава, зрештою отримав те, що має зараз - аморальну деградовану знахабнілу гопоту на вищих щаблях власної воюючої держави і від цього в шоці не лише 20-25% українців (бо всі інші залюбки жеруть локшину зе-шмарафонів), а й майже 100% наших західних партнерів.
показати весь коментар
24.10.2023 15:30 Відповісти
+5
Слово етика чи не найменш вживане в ********* житті, дуууже воно непопулярне зараз як і останні тридцять років. А поряд зі словом влада воно взагалі навіть не сприймається, як оті антоніми.
показати весь коментар
24.10.2023 11:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Етики вам у стрічку.
https://www.youtube.com/watch?v=q2ptlsMwzSM
- Альо, ето прачєчная?
- *********! Міністєрство культури, *****.
показати весь коментар
24.10.2023 11:17 Відповісти
Слово етика чи не найменш вживане в ********* житті, дуууже воно непопулярне зараз як і останні тридцять років. А поряд зі словом влада воно взагалі навіть не сприймається, як оті антоніми.
показати весь коментар
24.10.2023 11:25 Відповісти
тільки останні 4.5 роки не сприймається, а не 30... навіть комуняки і риги якось, хоч і через губу, але намагались тримати себе на людях в рамках, ніхто ніколи настільки нахабно не бикував, як оця група зє-клоунів в несвіжих спортівках...
показати весь коментар
24.10.2023 18:49 Відповісти
Ключове питання - а хто визначає етику ,ціннності ? Де цей еталон ? Проблема "демократичних " суспільств - в тому , що вони орієнтуються на "народ " . А більшість народу - це в основному несвідомі , незрілі люди. Тому сьогодні "демократичними цінностями " оголошується - ********** , завтра педофілія , а післязавтра =- канібалізм . Не може бути? . Цілком . Якщо цього захоче народ . Вікно Овертона в дії

Наівть інтелектуальна еліта не може домовитися про спільну етику та цінності - оскльки має різне бачення . І кожен з них вважає за еталон - своє бачення цінностей .

Тому мусить бути еталон , надлюдська етика . І такою етикою є той еталон , що давили духовні лідери - Христос , Магомет , Будда , Крішна . Це богоцентрична етика - як в центр ставить - не людські фантазії - духовні принципи .
Як казав покійний Любомир Гузар - корупція , це духовна недуга
показати весь коментар
24.10.2023 11:51 Відповісти
Теорія цікава, але розбивається вщент об батюшок, що вивезли контрабасом скіфське золото в Іспанію і намагалися його там впарить, об католицьких "батюшок", які пердолять служок чоловічої статі, об "батюшок", які переправляють зброю і переховують бойовиків під видом "паломніков", та й взагалі, об римського поупа з його хрестовими шествіями і скандальними заявами.

Демократія має серйозні вади, але нічого краще людство не придумало.
показати весь коментар
24.10.2023 13:50 Відповісти
Трохи недолугі приклади - бо це все такс амо роблять лідери та чиновники "демократичних " країн - підтримують терорзим та тиранів, продаючи їм зброю та ослуговуючи їх фінансвоо , а"********** " та педофілію просувають взагалі як культурну та духовну цінність ....

Так навіть термін " демократія спотворили - бо те що просувається під цим терміном - по факту Є ОХЛОКРАТІЯ ( влада юрби) . Бо демос - це була люди з певним культурним, майновим та соціальним статусом . Вивчаємо історію шановний

ТОбто наразі ДЕМОКРАТИЧНІ країни - є охлократичними - такими де панує натовп.
показати весь коментар
25.10.2023 18:38 Відповісти
Ну, шановний, це ж ви почали розказувати про якусь там особливу мораль в релігії. Я вам просто навів перші кілька рандомних прикладів, які прийшли в голову, що ніякої моралі там і близько ніколи не було. Це ж я ще не чіпаю таких тем, як інквізиція, джихад, хрестовий похід, тощо. Офігенні моралізатори. Дякую, не треба.
показати весь коментар
26.10.2023 11:26 Відповісти
А що то ваші рандомні приклади такі однобокі ?)) Чомусь ви забуваєте про те що вся ******* наука вийшла з монастирів та ізуїтських шкіл . Подивіться для прикладу лекції Баумейстера про "чорний міф " стосовно інквізіції .
Чому не приводите ,як приклад - "золотий вік Ісламу " - мабуть тому що просто не знаєте ?)))

,,,,досягнення мусульманських мислителів стають відомі в Європі і дають поштовх розвитку європейської культури. https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%93%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4_%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%80&action=edit&redlink=1 Говард Тернер пише: «мусульманські художники і вчені, робітники і князі разом створили унікальну культуру, яка має прямий і непрямий вплив на всі континенти».
Мене дивує, що так мало людей усвідомлює, який внесок ісламські вчені внесли в розвиток світової науки. Чому ж мусульман представляють як завгодно, тільки не як вченими, чиї ідеї справді були революційними?

Джим Аль-Халілі ""

Я вже не кажу про вклад релігійних організацій - які , як і в минулому, так і зараз - займалися благочинністю та доглядом за хворими та пораненими .

Але можемо так само однобоко глянути на атеїзм - всі найбільші тирани , що вбили мільйони людей були атеїсти - Ленін, Сталін , Пол Пот , Гітлер , Мао . При чому ці всі люди були доволі освічені та розумні . Так що у вас так чудова компанія інтелектуалів-матеріалістів )))
показати весь коментар
26.10.2023 16:07 Відповісти
Ще раз, шановний, прочитайте і зрозумійте: це ВИ почали писати, що світ врятує тільки високоморальна релігія. Я вам написав, що люди релігії нічим не кращі за інших, і що їх мораль нічим не відрізняється від моралі суспільства, і навів приклади. Я аніразу не писав, що "атеїсти" краще, хіба ні? Що саме ви мені намагаєтесь довести?
показати весь коментар
26.10.2023 16:20 Відповісти
Люди , які дотримуються релігйних норм кращі по тій причині - що незважаючи на то що вони такі самі , як атїсти - але їх орієнтиром - є еталон Бога - милосердя, правдивість , аскетизм . Тоді Як ідали атеїста - залежать від його фантазії - сьогодні він ставить в центр принципи демократії , завтра за Ніцше - він сам Бог - і єдина мораль це право його сили, а післязавтра - його ідеал - це ідеал Нерона - педофілія, гомосексуалізм та вибивства .
показати весь коментар
26.10.2023 16:30 Відповісти
До чого тут бог? Є люди альтруїсти, сенс життя яких - допомагати іншим. Є егоїсти, які все гребуть собі коханому. Перших завжди було на кілька періодів менше ніж других, а в наші непевні часи поцмереж перших стає ще менше. І що далі? До речі, вам не здається, що у вас фіксація на гомосятині, та й ставити в один ряд гомосятину і вбивства це нонсенс, як на мене - яка завгодно любов краще за ненависть в будь-якому разі. А педофілія це взагалі прикол, ваші ж улюблені офігенно релігіозні мусліми є першими педофілами світу... каша, каша в голові! І ви ще маєте нахабство щось лізти проповідувати іншим людям...
показати весь коментар
26.10.2023 16:37 Відповісти
Бачите , які пафосні слова ви говорите - любов краще за ненависть . А що таке любов - який критерій ? які норми ? В релігійних спільнотах - є чіткі критерії цього слова - що не можна сказати - про атеїстів - де ці понятття - як флюгер . Маоїсти та комуністи теж говорили про любов до трудящих наприклад - що не заважало їм вирізати мільйони . Гітлер говорив про любов до арійської раси .
Це ви мабуть в нього взяли ці ідеї ? звідки у вас таке презирство до "муслімів ? Стосовно педофелії - у мусульман - то це просто ваші шовіністичні європоцентристські ідейки - коли ви звикли міряти своїми мірками звичаї інших націй . Це звичайний нацизм , просто в більш цивілізованій обгортці .
показати весь коментар
26.10.2023 16:52 Відповісти
Був оце як раз недавно у Франківську в неділю, поїзд рано приїхав, робити нема чого, дай думаю в церкву зайду, там служба як раз. Ну зайшов, а там батюшка призиває ворогів любити. Ну я розвернувся та й пішов собі. Удачі вам з вашими "критеріями" любові, які, як виявляється, треба людям роз'яснювати. А я якось без ваших проповідей обійдуся.
До речі, поцікавтесь, в якому віці мусульманських дівчат беруть в шлюб. Відкриєте для себе цікавий світ...
показати весь коментар
26.10.2023 16:56 Відповісти
Звичайно , що ворогів потрібно любити . Але в християнській моралі для прикладу - любов до ближнього - це не соплі, слози і сантімєнти - як в західній гламурній демократії , і не перепих ,коли секс , це ще не привід для знайомства .
Як казав одних християнських святих : Любво до ближнього це - не потакання його бажанням , а дії ,які йдуть ,цьому ближньому на благо . А стосовно ворога любов проявляється - в збройній відсічі ворогу - щоб зупинити його агресі.
В Бхагват Гіті взагалі Крішна говорить про те що , потрібно проявити любов до ворога - ВБИТИ його , щоб зупинити його подальшу деградацію.

Стосовно видачі дівчат з 12 років заміж це традиції для нас дивна , нібито дикунська . Але так само на нас дивляться мусульмани , що ми їмо свиней чи індуси - що ми їмо корів - тому , що з їх точки зору - це звичай лісових дикунів -варварів .

показати весь коментар
26.10.2023 17:06 Відповісти
Ну тобто ви спочатку пишете, що педофілія це фу-фу-фу!!! а потім пишете, що не фу-фу-фу, а морально-етична норма, або не норма, суспільства. Я ж ото й кажу - каша в голові.

Не бачу сенсу в подальшому спілкуванні, бо це як кидатися горохом об стінку. Успіхів.
показати весь коментар
26.10.2023 17:11 Відповісти
Ви розрізняєте педофілію - це розбещення чужих дітей , за яких звабник не бере жодної відповідальності і шлюб з дівчинкою ( яка хоч і має з точки зору європейця малий вік ) , яку беруть за законну дружину і дбають про неї ?
Якщо ви не бачите різниці в цих поняттях - то у вас певні вади усвідомлення .
показати весь коментар
26.10.2023 17:20 Відповісти
Так-так, вади саме у мене.
показати весь коментар
26.10.2023 17:27 Відповісти
Трохи недолугі приклади - бо це все так само роблять лідери та чиновники "демократичних " країн - підтримка тероризму та тиранів, продаючи їм зброю та обслуговуючи їх фінансово , корупція, а"********** " та педофілію просувають взагалі як культурну та духовну цінність ....

Так навіть термін " демократія спотворили - бо те що просувається в світі під цим терміном - по факту Є ОХЛОКРАТІЯ ( влада юрби) і до ДЕМОКРАТІЇ влади ДЕМОСУ - не має жодного відношення. Бо демос - це була люди з певним культурним, майновим та соціальним статусом . Вивчаємо історію шановний

ТОбто наразі ДЕМОКРАТИЧНІ країни - є насправді охлократичними - такими де панує натовп. А тиранія натовпу , по суті нічим не відрізняється від диктатури тиранів
показати весь коментар
25.10.2023 18:49 Відповісти
>>Тому сьогодні "демократичними цінностями " оголошується - **********
===
Таке розуміння демократичних цінностей більше говорить про ваші глибоко приховані інтереси, ніж про демократію, як таку. )

>>Наівть інтелектуальна еліта не може домовитися про спільну етику та цінності - оскльки має різне бачення
====
Це справді розсмішило. Інтелектуальна еліта як раз може домовитись - хоч і не про все, але про багато що - бо вміє в логіку та дискусії. Щодо релігії - учасники незліченних релігійних воєн усміхаються і махають.

І зрозумійте одну просту річ, шановний: як би сильно ви не вірили у яку-небудь священну книгу чи релігійного діяча, це не робить їх ні на гран більш еталонними. І те, що казали Христос , Магомет , Будда , Крішна (які, до речі, багато в чому суперечать один одному) - такий же плод людської думки, як світський гуманізм.
показати весь коментар
24.10.2023 15:04 Відповісти
Приведіть мені будь ласка приклад - коли інтелектуальні еліти з різних націй - обєднали різні народи та нації на довгий період навколо якоїсь ідеї . І якав виявилася стійкою і життєздатною на багато сотень років ..

Ви глибоко помиляєтеся тому що всі ці духовні системи , якщо відкинути незаначні розбіжності - мають єдине духовно - понятійне ядро . Ряд принципів , які однакові в кожній релігійній системі .

При чому всі ці системи пережили будь, які інші утвоерння , створені на основі розумувань .різних "інтелектуалів " .
показати весь коментар
25.10.2023 18:44 Відповісти
--"І такою етикою є той еталон, що давили духовні лідери - Христос , Магомет , Будда , Крішна ..."

Було б нічого, але пророки цих релігій свої погляди базували на попереднії релігіях - це доведено.

Але головна проблєма, що їх постулати на диктофон не записані. І що там намудрили їх послідлідовники, хто зна. Світ це до цих пір вигрібає.

З іншого боку, дійсно, релігії внесли великий вклад в формування людських етичних норм.
показати весь коментар
24.10.2023 17:01 Відповісти
Людські етичні норми приходять і йдуть . А теїстичні залишаються .
Як приклад - гомосексуалізм - він у всіх релігіях вважається гріхом - тобто неправилььною дією .. Це було , як і дві тисячі років назад , так і до тепер .
******* ж "людська етика " зробила знову в черговий раз в історії - це якоюсь прогресивною етичною нормою . Але як і в Давній Греції , Римі - це лише свідчить про занепад цивілізації і її хибність в чергове буде доведено поступом часу .
показати весь коментар
26.10.2023 16:21 Відповісти
Людські етичні норми приходять і йдуть - щось йде, щось залишається, щось трансформується.

А теїстичні залишаються - звідкиля розмови про кризу релігій ? Це ж не вигадки.
показати весь коментар
26.10.2023 21:15 Відповісти
Те універсальне, про що ви кажете, фіксувалося в релігійних скрижалях, а як результат секуляризації - у таких документах як конвенції. Універсальне зафіксоване наприклад у Загальної декларації з прав людини.

Більшість народу і є носієм універсальної етики, одиниці здатні сформулювати це. З рештою, коли ці формулювання "потрапляють в ноти", вони приймаються суспільством і стають законом.

Дії людей можуть буди неетичними, але публічні слова завжди етичні. Тому неетичні політики перемагають, вони беруть правильним словом. Але потім народ бачить дії. Тому потрібно навчитися обирати за діями.
показати весь коментар
27.10.2023 09:26 Відповісти
Давайте будемо виходити з реальності , а не з декларацій . Більшість народу , незрілі , несвідомі та неетичні . І етичні норм не приймаються народом . В реальності вони приймаються невеликою групою впливових людей . І даються народу зверху .
Чому є необхідність релігії , як такої? - тому що вона обмежує деградацію людини. Цю ж функцію виконують "демократичні цінності ". Але є однна суттєва відмінність - релігійні норми моралі , їх ядро залишається незмінним протягом тисячоліть , тоді як "моральні цінності " матеріалістичного суспільства змінюються з часом, іноді, на зовсім протилежні . А як може бути опорою те , що міняється з плином часу?
показати весь коментар
27.10.2023 09:43 Відповісти
Вав. Ще один рехворматор стрибає з тонучого корабля адмірала Гундосої Жаби.
показати весь коментар
24.10.2023 15:30 Відповісти
При владі аморальна гопота, для якої "етику", "мораль", "принципи", заміняє вже майже 5 років гасло "бєз лоха і жизнь плоха". І це не жарт, це, нажаль, наша жорстка реальність, яка й призвела до того, що ми зараз маємо в державі. Народ, який обрав собі за очільника істоту, яка висміювала зі сцени, знецінювала десятиліттями принципи та цінності, на яких тримається будь-яка держава, зрештою отримав те, що має зараз - аморальну деградовану знахабнілу гопоту на вищих щаблях власної воюючої держави і від цього в шоці не лише 20-25% українців (бо всі інші залюбки жеруть локшину зе-шмарафонів), а й майже 100% наших західних партнерів.
показати весь коментар
24.10.2023 15:30 Відповісти
="Але я б звернув увагу на той факт, що владі чужа будь-яка ідеологія".

Що цікаво. У положеннях про держслужбу багатьох країн закладені вимоги нейтральності до релігій і політичних партій. Ба більше, - прямі заборони сприяти поширенню постулатів.

="Влада є носієм кримінальної етики" - спірне твердження.
показати весь коментар
24.10.2023 17:06 Відповісти
От дивіться: партія "Громадянський рух "Хвиля" на виборах президента у 2019 році підтримує Анатолія Гриценка, у минулому "самого сумлінного" міністра оборони, за часи якого розпродано української зброї на рекордну суму. А зараз їхній представник читає нам лекцію про етику. Українська політика, мабуть, сама смішна в світі
показати весь коментар
24.10.2023 19:49 Відповісти
Ви не повірите, з місяць тому їхній представник Сергій Гайдай (той самий, що був політтехнологом і прошштовзував у владу путіна і лукашенка свого часу) проводив "опитування" в фейсбуці і оголосив, що за результатами більшість хоче Гриценка назад на посаду міністра оборони, видно, нова елітка теж захотіли гектарів земель МО на березі річки , як свого часу побудувалися Гриценко і Тимошенко
показати весь коментар
25.10.2023 01:14 Відповісти
Яка там в біса етика...?
показати весь коментар
24.10.2023 19:54 Відповісти
Генератор случайных слов
показати весь коментар
24.10.2023 21:48 Відповісти
Этика чегоооо?Да эти инфузории и слов то таких не знают.Воровитое ,наглое брехливое племя
показати весь коментар
25.10.2023 01:14 Відповісти
Навряд чи співпраця консерваторів та лібералів можлива, навіть під гаслом боротьби з криміналом. Абсолютно різні світогляди, цінності, і кожна, підкреслюю кожна сторона в передвиборчій гонці закриє очі на будь-яке відношення кандидата до криміналу, аби тільки переміг її кандидат. Моралі тут немає, вона не працює, бо мораль можлива лише серед своїх.

Консерватори прагнуть "кто был ничем, тот станет всем" наприклад через фронт та бойові заслуги. Всі ніхто, а вони пани. Вони виступають за меритократію - владу обраних, і обраних не через вибори. Тобто феодалізм. За кастову систему. Короче кажучи вони відчайдушно прагнуть чергового перевороту світу і перерозподілу власності, прав, та свобод.

Все це мабуть певна віддушина, відпочинок для розуму. Тому що справжнє втілення таких речей в життя викличе дуже серйозну реакцію партнерів і постійний виїзд людей. Це неприйнятна картина світу для лібералів. Тож кримінал, не кримінал, кожен буде топити за свого кандидата повністю і абсолютно ігнорувати його вади. Тому що постане питання не симпатій для кандидата, а дуже доленосне рішення - ми феодалізм чи ні?
показати весь коментар
25.10.2023 02:20 Відповісти
Консерватизм протистоїть неолібералізму, глобалізму але не лібералізму. Консерваторів хвилюють питання релігії, традицій, збереження ідентичності, міграційна політика. Лібералів - економічна свобода, свобода пересування товарів, грошей, людей. Це різні сфери діяльності, тому вони можуть буди разом.

Звичайно кожний буде просувати своїх кандидатів, але для головне донести до виборця, що неможна обирати кримінал.
показати весь коментар
27.10.2023 09:38 Відповісти
Не варто обмежуватись розглядом прагнень лібералів зведенням до економічної складової. Ліберали прагнуть дерегуляції всього, крім тих аспектів де це може нашкодити державі, скажімо атомна енергетика, військова справа, медицина. Консерватори навпроти хочуть через штучні обмеження встановити певний стиль життя, і не тільки для себе особисто, але і нав'язати такий стиль суспільству. Щоправда в опорі неолібералізму, глобалізму, та міграційній політиці дуже легко знайти взаєморозуміння.
показати весь коментар
29.10.2023 08:17 Відповісти
чому ви шукаєте етику і мораль серед наперсників? там її не існує апріорі. політична "еліта" є тоді коли є патріотизм, а не держава , як тимчасово орендована квартира.
Ті, хто зараз при владі, визначають інтегральну етику не сумлінням, а опитуваннями, підлаштовуються під неї, але їх індивідуальна, групова етика з нею не збігається. Вони йдуть на обман для заволодіння "магічними" інструментами: законотворчістю, судом, примусовими органами. Вони використовують ці інструменти для особистого збагачення. Джерело:
після цього абзацу автору варто було б спрогнозувати неминучі наслідки такого керівництва
показати весь коментар
25.10.2023 10:56 Відповісти
Наслідки ми усі вже бачимо. Тут важливіше побачити еліту на виборах і надати повноваження саме їм
показати весь коментар
27.10.2023 09:29 Відповісти
Коли ситий і нема чим зайнятися - можна побазікати і про етику, особливо коли самому до тієї етики як до неба рачки
показати весь коментар
25.10.2023 15:26 Відповісти