12977 відвідувачів онлайн
7 383 45
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Що по допомозі США?

сша,пентагон,допомога

Нас всі кинули? Ми всі помремо?

Десь такі настрої навколо. І чи то зимова депресія, чи дуже ефективно почала працювати російська пропаганда. Чи все разом на фоні втоми.

Але ніт. Ніхто нікого не кидав.

Вас кличуть грати у футбол. А ви кажете, що вийдете, як зробити домашнє завдання. А домашнє завдання ви ніяк не можете зробити, бо вам потрібна допомога старшого брата. А він каже, що зробить це, якщо ви приберете у нього в кімнаті. І ви затримуєтесь.

Чи означає це, що не вийдете грати у футбол? Чи означає це, що ви не любите грати у футбол з хлопцями? Ні. Це означає, що ви хочете, але затримуєтесь. Ви просто будете пізніше.

Те саме зараз і з допомогою Україні. По самій допомозі питань нема взагалі. Але є прив'язка голосування за допомогу Україні і Ізраїлю із питанням облаштування кордону з Мексикою. І ось на цьому питанні, глибоко внутрішньо американському, і є основний завтик. Не можуть поки ніяк домовитись республіканці і демократи. Бо республіканці взагалі б усіх розстріляли там на кордоні. А демократи за любов, мир і взагалі не хочуть визнавати, що провтикали і допустили цю кризу.

І торгівля їде. Жодним чином ми на неї вплинути не можемо. Хоч десять груп депутатів посилай. Ми чуємо багато заяв, що Україна на грані і скоро закінчиться зброя. Ці заяви спрямовані якраз на демократів і республіканців, щоб вони там скоріш вирішували. Але вдіяти ви нічого не можете. Бо це наче потрапити в гості в той момент, коли чоловік завзято і пристрасно спорить із дружиною. І вам, навіть, дозволу сходити в туалет страшно спитати. Хочеться, але страшно. І ви розумієте, що влазити у цю суперечку вам зась. Бо вони потім домовляться і пристрасно примиряться, а от ви, якщо станете на чиюсь сторону, станете ворогом держави.

Чи означає це, що США готове кинути Україну? Звісно ні. Чи означає це, що є якись страшний таємний план примушення України до миру, шляхом відтягування допомоги? Звісно то маєчня, бо є об'єктивні причини цього затягування і подумати, що ключова для американського суспільства суперечка навколо кордону з Мексикою організована спеціально, щоб вплинути на українську владу, може лише дуже схиблений прихильник теорії змов.

Ми в моменті емоційного провалля. Бо співпало декілька факторів, які мають дуже короткострокову дію. Просто таймінг такий. І посипати голову попелом зараз, коли в процесі кілька ключових для України рішень, просто недоречно. Бо пройде тиждень чи місяць і як ЄС, так і США, вирішать свої технічні проблеми і проголосують допомогу України. І буде дуже прикро, якщо хтось , піддавшись відчаю, не дочекаються і повіситься з горя.

І так, нагальних потреб отримати фінансування прямо зараз у України немає. Гроші є і на найближчі місяці їх вистачить. Звісно, по озброєнню історія інша. Але вплинути на Конгрес ми все рівно не можемо. Тому просто сидимо і чекаємо, коли демократи і республіканці втомляться чубитися одним із одним. І сподіваємось, що вони це зроблять ще до свят.

Топ коментарі
+14
Америка,Байден нам нічого не винні.А з таким спічем на марафон,к фанам зе.Може тебе покажуть на 1+1,Пререплюнеш зе з різними все пропало,давай мирится-адин нарот.
показати весь коментар
06.12.2023 11:54 Відповісти
+14
показати весь коментар
06.12.2023 16:04 Відповісти
+12
Пан Фурса , зачем писать дурню и успокаивать пересічних ?! Отказ Военного Вождя от засекреченного видиобрифинга очередной раз подчеркнуло полный ПРОВАЛ внешней политики ЗЕленошмурдячной власти! Военный Вождь любит лайки и аплодисменты собирать на Западе ... пусть теперь пояснит ситуацию в очередном видеозверненні . Но , скорее всего , ОНО будет вещать про то , что военные не должны идти в политику ( только клоуны, свадебные фотографы ,экскортницы и професиональные безработные могут ! ), а ненавистный ему Порошенко ездит на Запад устраивать провокации. В течении 2023 года ОНО уже всех на Западе достало своим хамством , быкованием , киданием гнилых предъяв , дичайшей неблагодарностью за все, что Запад сделал для Украины с начала войны ... хотя ни США , ни Европа , ни Канада , ни Австралия, ни Япония ничего Украине НЕ ОБЯЗАНЫ БЫЛИ , все что было сделано и делается - это их ДОБРАЯ ВОЛЯ! Но ОНО же невменяемое и НИЧЕГО не понимает ! Если не будет западных финансов и достаточно западного оружия/боеприпасов , то может случиться КАТАСТРОФА и на фронтах , и внутри контролируемой территории ... пока что контролируемой . Не зря последние месяцы Путло такое веселенькое бегает ... все у него идет по плану разорения Украины пока ЭТОТ занимает не свое кресло!
показати весь коментар
06.12.2023 12:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Вам дали м'яч ,а ви його ******** і кажете,що потрібно ще м'ячі. Десь так.
показати весь коментар
06.12.2023 11:20 Відповісти
Складається враження, що деякі політики в США стримують, блокують достатнє, вчасне надання ефективної зброї для України, яку ж вони активно, примусово, під тиском роззброїли...3-тю ядерну країну у Світі, ракети якої були направлені на США, обіцяли захист непорушності її кордонів, і обдурили...?! А може чужого ж народу їм не шкода, хай воюють...?? І до чого ж це нас приведе, і що ж нам робити ?? Нашим політикам треба згуртуватись так, як політики В.Британії у II Світовій Війні і у Ізраїлі зараз!? Досить собачитись,заробляти на крові, єднаймося, бо буде нам біда і крах Держави Україна, і погибель українського Народу!?? Доб'ють...!!! ? Найбільший ворог українців це ж самі українці, які самі себе перемагали, а вороги вигравали?!
показати весь коментар
06.12.2023 17:30 Відповісти
Знову урапатриотичні опуси.
Америка можливо і не кинула, але й дала лише копійчину, аби було. 100ярдів майже за два роки війни,на населення сша це близько 300 долларів з людини, тобто десь 15-20 долларів на місяць. Ціфри не просто смішні, а майже ніякі.
показати весь коментар
06.12.2023 11:42 Відповісти
Америка,Байден нам нічого не винні.А з таким спічем на марафон,к фанам зе.Може тебе покажуть на 1+1,Пререплюнеш зе з різними все пропало,давай мирится-адин нарот.
показати весь коментар
06.12.2023 11:54 Відповісти
ну да,ну да, гарантами ніхто не був та іньше.
На кой тоді уся влада дує по вітру що якись проблеми з постачанням? Ну не дали і не дали, свого ж навалом, чого їздять,чого щось обговорюють?
ВСЕ що дають на сьогодні врівень того щоб щось було,і не більше, НІХТО в світі не зацікавлений в поразці рашки.
А переговори все одно будуть, вопрос лише один - на яких умовах.
Після літо-осінь компаніі, усі майже зрозуміли потенціали сторін.
показати весь коментар
06.12.2023 12:14 Відповісти
гарно рахуєте чужі гроші !! Але майте на увазі, що крім нас там є Близький Схід, Таіланд, Південна Америка, Європа, НАТО.

То це вже буде не 10-20 долярів, а 120-150 ... заправитись ... упс ... 100 літрів ...
показати весь коментар
06.12.2023 12:12 Відповісти
... Тайвань
показати весь коментар
06.12.2023 12:14 Відповісти
***** як є, те що дують останні новини - п....ж чистої води, це не космічні сумми для штатів,да і в цілому ні про що в розрізі років,по зрівнянню з тратами які були на пандемією в день - це якись дитячий лєпєт в молодшій групі садка.
Но то таке, кто хоче той бачить.
показати весь коментар
06.12.2023 12:22 Відповісти
Космические суммы были закатаны в асфальт.

показати весь коментар
06.12.2023 15:22 Відповісти
по зрівнянню з допомогою це мізер, щоб ви розуміли на 1 день ковіда США виділяло близько 6 млд долларів, тобто за майже 2 роки допомоги надійшло мень ніж за місяць ковідли в США.
показати весь коментар
06.12.2023 15:27 Відповісти
Тоесть по Вашему за забаганки зеледента должны платить США? А с какого такого перепуга?
показати весь коментар
06.12.2023 15:29 Відповісти
якщо підійти до питання конструктивно - то платити повинні усі хто впрягся на початку,та ті хто так нас усюду чекає та шось обіцяє та гарантує, інакше на що розрахунок був, яка мета,цілі?
Але дивлячись на то як,чим,та коли це відбувається, та з якою скоростю та обьємами - то приходить розуміння - що мета усіх цих дійств зовсім друга.
показати весь коментар
06.12.2023 15:41 Відповісти
и какая? Отдать Украину путлеру? И зачем? Жду от Вас свежей аналитики... Международных массонов не примешивать.
показати весь коментар
06.12.2023 15:44 Відповісти
ой це ви вже в щось на кштал прородства бажаєте, на сьогодення мета судячи з допомоги - щоб запоребрік не був розгромлен вщєн , та швидко. А що буде далі ,залежить виключно від тих хто нам допомогає.
показати весь коментар
06.12.2023 16:02 Відповісти
https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2020/12/15/669050/ Если интересно, то сдесь про это написано.

показати весь коментар
06.12.2023 15:42 Відповісти
давайте відверто,рахуючи не з одного боку, з цих грошей скільки пійшло по зп, налогов з цих зп, налогов з пального, налогов з матеріалу,налогов с зп де виробляли матеріали та іньше , алеж усе це закольцованно. Я лише згоден з тим що багато того що не на часі закатали тут окремо, а в цілому дороги потрібні, військова логистика на них працює.
показати весь коментар
06.12.2023 15:53 Відповісти
Да, нам нужны дороги. Но не в это время и не такой ценой. Кстати обратите внимание на географию постройки дорог и стрелки передвижения основных колонн рашистов в 22 году.
показати весь коментар
06.12.2023 15:58 Відповісти
показати весь коментар
06.12.2023 16:04 Відповісти
Самое правильное определение. Другого случая путину могло бы уже и не представится.
показати весь коментар
06.12.2023 18:51 Відповісти
нагадайте, скільки коштували барабани/овочерізки/дороги, які купувалися/реемонтувалися з цих грошей?
показати весь коментар
06.12.2023 12:54 Відповісти
а це вже питання к найвеличнішому, ви мабудь темой помилилися.
показати весь коментар
06.12.2023 13:12 Відповісти
Та ні, темой я не помилився. Якщо починаємо скиглити про розмір допомоги, про "копійчини", то не слід забувати, що в очах виборців США в Україні зараз є демократично обрана влада і народ України несе відповідальність за дії обраної влади, тобто за свій вибір.

Чи є припущення, що про овочерізки/барабани/дороги та доцільність надання допомоги не точаться суперечки у Сенаті та Конгресі?
показати весь коментар
06.12.2023 15:34 Відповісти
Овощерезки, барабаны это все "цветочки"... Сейчас, под конец года, когда надо освоить бюджетные средства, там на проззоро полно заявок на такие закупки, что глаза на лоб лезут от шока...
показати весь коментар
07.12.2023 00:48 Відповісти
С.Фурса банкір івест корпораціі якою володіє Фіала(чеський алігарх-меценат).Укр.Правда+тв канал зтакою назвой яке транслюється у і-нет мережах і можливо у каб сетях тв.Він просто пояснює(для люмпена)причину ту чи іншу і не бажає поразки Україні.Чого б його не частіше запрошувати на 5й,Прямий,Еспресо.Кацапський марафон я не беру до увазі.
показати весь коментар
06.12.2023 11:50 Відповісти
Десь так! Будемо чекати...
показати весь коментар
06.12.2023 12:03 Відповісти
дяк, заспокоїли
показати весь коментар
06.12.2023 12:08 Відповісти
Пан Фурса , зачем писать дурню и успокаивать пересічних ?! Отказ Военного Вождя от засекреченного видиобрифинга очередной раз подчеркнуло полный ПРОВАЛ внешней политики ЗЕленошмурдячной власти! Военный Вождь любит лайки и аплодисменты собирать на Западе ... пусть теперь пояснит ситуацию в очередном видеозверненні . Но , скорее всего , ОНО будет вещать про то , что военные не должны идти в политику ( только клоуны, свадебные фотографы ,экскортницы и професиональные безработные могут ! ), а ненавистный ему Порошенко ездит на Запад устраивать провокации. В течении 2023 года ОНО уже всех на Западе достало своим хамством , быкованием , киданием гнилых предъяв , дичайшей неблагодарностью за все, что Запад сделал для Украины с начала войны ... хотя ни США , ни Европа , ни Канада , ни Австралия, ни Япония ничего Украине НЕ ОБЯЗАНЫ БЫЛИ , все что было сделано и делается - это их ДОБРАЯ ВОЛЯ! Но ОНО же невменяемое и НИЧЕГО не понимает ! Если не будет западных финансов и достаточно западного оружия/боеприпасов , то может случиться КАТАСТРОФА и на фронтах , и внутри контролируемой территории ... пока что контролируемой . Не зря последние месяцы Путло такое веселенькое бегает ... все у него идет по плану разорения Украины пока ЭТОТ занимает не свое кресло!
показати весь коментар
06.12.2023 12:49 Відповісти
Всё правильно написано, но тема асфальта и парашных кротов под ним здесь не раскрыта.
показати весь коментар
06.12.2023 13:22 Відповісти
1) США недостатньо допомагають Україні. точка.

2) демократи в США брудно ведуть політику, спікера нижньої палати просто усунули, хоч він якраз і був bi-partisan leader, тобто в групі яка завжди шукала компроміси, тобто час компромісів минув, почалося політичне every man for himself; республіканці змушені боротися за владу ультиматумами

3) демократи наповнюють США латиносами, які голосують за демократів, бо демократи їх легалізують в США ; латиносів вже 40% і вони всюди розмовляють іспанською, ніяк не асімілюючись

4) якби в Україні усунули "слуг народу", тобто крадунів бюджету, то республіканці мали б повагу до української влади - зараз її немає

5) республіканці підтримують Україну, просто їх зараз брутально заганяють в політичний гулаг і в них нема вибору, ніж ставати bad boys : будуть рахуватися з республіканцями в США - то й гроші виділять, а зараз байден побігай за нами, попроси

6) байден виставляє себе як безальтернативний захисник цивілізації - зєлєнскій виставляє себе так само в Україні - республіканці змушені показати обом "ми вас не поважаємо", в такий неприглядний спосіб
показати весь коментар
06.12.2023 13:50 Відповісти
Задовбав ти своїм Трампом. Ти ще за ріптілоїдів тут поагітуй: різниця між ними і Трампом мізерна
показати весь коментар
06.12.2023 14:03 Відповісти
де в моєму тексті згаданий Трамп ?

якщо задовбав, то роби як в тому анекдоті "штірліц розстєгнул шірінку і бистро овладєл собой"
показати весь коментар
06.12.2023 14:06 Відповісти
Та всі тебе добре знають тут, і твої брехливі висери за Трампа добре пам'ятають
показати весь коментар
06.12.2023 14:08 Відповісти
я тут був зареєстрований на кілька років раніше за тебе, тому знають мене і за інше

ех, растьоть молодоє поколєно ...
показати весь коментар
06.12.2023 15:08 Відповісти
Зеленський своєю відмовою знищів останніх друзів України в Конгресі. Вони організували "останній бій" за Україну (і це ж вони домовились про його виступ), а Зе втік з поля бою. Навіть Ю.Швець сказав, що Зе повів себе як 5-річна інфантильна дитина
показати весь коментар
06.12.2023 14:07 Відповісти
не турбуйтесь, панове. зеленські/ермаки/фурси спокіно собі поїдуть з України і будуть жити довго і по-багатому, як вони *******. Вони не опиняться в окупації, на відміну від вас.
показати весь коментар
06.12.2023 14:13 Відповісти
На 25-й рік допомога буде? Бо за рік з тою допомогою мало що зміниться на краще, тільки стане ще більше смертей та руїн.
показати весь коментар
06.12.2023 15:53 Відповісти
"Дед Мазай и зайцы", С. Фурса.
На картине мы можем видеть зайцев, освещаемых проникающим сквозь толщу воды светом, на фоне затопленной растяжки "Буду позже. Д. Мазай".
Грустно.
показати весь коментар
06.12.2023 18:07 Відповісти
"Допомога затримується". А тим часом гинуть наші люди.
Ми вже побачили до чого призводить затримання. Наступ який в великою вірогідністю закінчився заходом в Крим, якби вся зброя яка є зараз була в нас рік тому. Але зброя запізнилася і ми просунулись на "побєдоносні" 20 км. Що втратимо врезультаті теперішньої затримки?
PS так, США нам нічого не винні... з точки зору закону. А от з т. з. моралі - ми колись відмовились від третього ядерного арсеналу.
показати весь коментар
06.12.2023 19:55 Відповісти
С.Фурса, 1982 рік народження - автомат в руки й нумо захищати свої інвестбанкінги
показати весь коментар
06.12.2023 20:17 Відповісти
Дивно. Під статтями про мобілізіцію ти кричиш "Долой ТЦК". В інших темах розказуєш щось типу "Штики в землю. Пора домой". І під одними статтями ведеш себе як подоляковський троль, а під іншими - як кацапський троль
показати весь коментар
06.12.2023 22:16 Відповісти
Фурса хороший інвестбанкір і звичайно буде хорошим воїном ЗСУ, на відміну від таких як ти ні таланту ні розуму ні вмінь, А з таким як ти біомусором що робити?
показати весь коментар
07.12.2023 09:47 Відповісти
бабла у нас проста завались!!! ахметов тільки на роттердамі вкрав 40 млрд., а ще є укртелеком, укррудпром... коломойский 20 млрд. на укрнафті а ще є приват з 150 млрд, центренерго... фірташ 10 млрд тільки на одній операції з газом, пінчук придумав собі зелений тариф "металургія", ГЕРОЙ України Бойко на вишка вкрав 12 млрд....
показати весь коментар
07.12.2023 08:52 Відповісти