9802 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Прогноз на наступний рік

війна

1. Наша велика війна почалася дуже дивно - до неї абсолютно ніхто не готувався. От, наприклад, напад нацистської Німеччини на СРСР - Гітлер готувався напасти на Сталіна, Сталін на Гітлера, перший випередив, нормальна ситуація. А у нас - Україна і Захід не готувалися взагалі. Путін готувався швидко і тріумфально зайти в Київ, розігнати дурних незгодних [пейоративна назва українців] кийками і поміняти владу на проросійську. Роботи максимум на тиждень.

Зіткнувшись з реальністю, він почав готуватися до великої затяжної війни.

2. Диктаторські і авторитарні режими мають велику перевагу над демократіями "на короткій дистанції" - коли треба швидко прийняти і втілити в життя рішення, пов'язані зі значними витратами. Їм не треба проводити консультації, влаштовувати засідання урядів і парламентів, переконувати виборців... Вони можуть, наприклад, швидко перевести економіку на воєнні рейки, провести мобілізацію, в тому числі трудову, швидко отримати від інших таких самих диктаторів великі партії снарядів тощо.

І якщо Україна теоретично ще може тимчасово, на період війни, перейти до авторитарної моделі управління, то країни Заходу, звісно, ні. Для того, щоб почати масштабне воєнне виробництво для нашого і свого озброєння, їм треба до фіга часу. Їхні технології в рази якісніші за російські, але все у них відбувається дуже повільно і толерантно. Через це, на жаль, протягом наступного року [пейоративне слово у множині, яким раніше називали геїв, а тепер самі знаєте кого] матимуть деяку перевагу.

3. Судячи з усього, наступний рік ми проведемо в глухій обороні - до того часу, поки надійде достатньо озброєння. Не буде значної кількості звільнених територій, зате будуть приємні новини про наші асиметричні дії. І буде повальна мобілізація, ухилянтам приготуватися, бо позиції самі себе не втримають.

4. Асиметричні дії, вони ж точкові удари по смачних цілях - вкрай потрібна річ. Вони дошкуляють противнику, руйнують його логістику, піднімають нам настрій і бойовий дух. Але надовго зупинити противника чи, тим більше, змусити його почати зворотній рух у напрямку поребрика вони не можуть. Стане в них менше заліза - покладуть більше людей, тільки й всього. А величезні людські втрати їх не зупиняють, це визнав в тому числі Залужний. Їхня теперішня тактика вкрай проста: вони дуже повільно, не рахуючись з втратами озброєння і особового складу, метр за метром намагаються захоплювати території. Якщо вдається - укріплюються, і це вже надовго.

5. Для того, щоб вибити [пейоративна назва...] з наших територій, потрібна колосальна щільність артилерійських стволів на кілометр фронту, і снаряди до них. І літаки, і дрони, і ще багато чого, але арта важливіша. Армія Пуйла почала тиснути на нас саме тоді, коли отримала поставки снарядів від Пончика. Буде дуже добре, якщо ми нарешті почнемо самі їх виробляти. Але в будь-якому разі, наша основна ціль зараз - просто протриматись, поки союзники роздупляться з виробництвом і поставками. Завдаючи при цьому противнику максимальних втрат, але при цьому, як сказав Залужний, між територіями і людьми робити вибір на користь людей.

6. Буде (вже є) багато ворожих ІПСО на тему, що світ від нашої війни втомився (якщо так, навіщо вони запланували нам допомогу на 2024-2025 роки?), і особливо багато - спрямованих на зрив мобілізації. Вскриється багато ворожих консерв, які тривалий час вдавали, що вони за Україну - агітуватимуть проти мобілізації, без притомних пропозицій, чим/ким замінити людей на фронті. І за те, що з Росією потрібно домовлятись.

7. Не виключена поява "бога з машини", тобто, чинника, який круто міняє розклади, але передбачити який неможливо. І це не обов'язково смерть самі знаєте кого, це може бути взагалі що завгодно.

Але якщо цього не станеться, нас чекає рік у жорсткій обороні, мобілізація і всі "приємності" окопної війни, на кшталт Першої світової. Не вірте тим, хто заколисує і занадто обнадіює - згадайте, де тепер знаходяться і що пропагують ті, хто обіцяли перемогу за 2-3 тижні.

Різкий перелам на нашу користь, після якого, втім, війна триватиме ще достатньо довго, можна очікувати не раніше 2025 року. Треба звикнути до цієї думки і всім, на фронті і в тилу, дружно впахувати на Перемогу. Зрештою ми повернемо своє. І вони теж своє отримають.

Топ коментарі
+18
І буде повальна мобілізація, ухилянтам приготуватися

тобто, підуть всі? і мажори?
діточки мєнтів, прокурорів, чиновників?
самі мєнти, прокурори, чиновники?

чи запакують, на вулицях, всіх "роботяг"? а хто ж тоді буде утримувати, тих, хто в окопах?
мажори, з нічних клубів, та буковелей?
показати весь коментар
05.01.2024 09:51 Відповісти
+16
Влада добре знала точну дату вторгнення - до прикладу Буднов хизувався що ніч на 22 проводив з жінкою в бункері, з Києва з генпрокуратури в Хмельницький ще з 19 числа вивозили важливі документи, з інших силових служб вивозили у Львів або палили. Неочікуваними бомби на голови стали для пересічних, аж ніяк не для небожителів, які за Конституцією мали б дбати про безпеку тих пересічних.
показати весь коментар
05.01.2024 11:11 Відповісти
+14
У нас немає союзників - Польща - приклад. Тому просто мобілізувавши людей в окопи, без військового виробництва, ми нічого не досягнемо
показати весь коментар
05.01.2024 10:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
ти не правий і не строчи дурниць, такі як вона, як звіробій і багато багато інших і є цвіт нації
показати весь коментар
06.01.2024 03:18 Відповісти
Армія це зріз суспільства. Є розумні є дурні, є навіть геніальні, а є розумово відсталі. Є моральні, є аморальні.....
показати весь коментар
06.01.2024 14:36 Відповісти
чергове словоблудство ніпрощо
показати весь коментар
06.01.2024 15:07 Відповісти
Це у вас ні про що. Спочатку пишете, що вона некомпетентна, а потім що цвіт нації. Тобто за вашою логікою некомпетентні люди цвіт нашої нації
показати весь коментар
06.01.2024 20:22 Відповісти
Ви трохи неправі в останній фразі В мене є що втрачати, але я хочу піти.

Тільки ці п***и тцкашні мене не візьмуть. Бо коли мужик без вмінь, навичок і напівсліпий, то його гребуть. А жінок ні, бо "баба - нє чєлавєк"
показати весь коментар
06.01.2024 19:18 Відповісти
Значить ви чимось незадоволені у своєму житті. У мене знайомий психолог багато чого розповідав під чарочкою, чому та чи інша людина на фронт вирішила піти
показати весь коментар
06.01.2024 22:39 Відповісти
Яка ж тупа х**ня... Та хто тобі взагалі сказав, що в 2025 якийсь там ВПК розгоняється? Де хоч якісь дані про це, звідки ти це висрала... Тут як би в 2024 остаточно не кинули, який нах 2025.

А якщо все ж таки перейти до цифр. То єдина з відомих це про те, що США в 25-26 році зможуть вийти на обсяги 100 тис. снарядів на місяць. Тобто 1,2 млн на рік. І припустимо, що весь ЄС стільки ж. І Україна якісь крихти докине. Буде 2,5 млн.
Раша ВЖЕ виробляє 2 млн. 155 та 122мм. на рік. Тобто ні про яку перевагу у ключовому, у снарядах, взагалі не йдеться. І ні про які наступи-контрнаступи тим більш успішні, теж. Бо що буває коли йде наступ коли є відносний снарядний паритет ми вже побачили влітку. Майже нічого не було звільнено.
Тобто знову починаються казки про те, що треба протриматись весь 2024, а в 2025 як попремо... а насправді буде одне суцільне ні-ху-я.
Тим більше ще й Трамп може прийти і всі ці переможні надії на 2025 одразу ж летять у трубу одним цим фактом.
І яким чином ця брехня краще за "2-3 нєдєлі"?
показати весь коментар
05.01.2024 21:22 Відповісти
Прогноз можно упроситить - подпишут США в январе пакет помощи на 60 миллиардов, плюс ЕС и прочие подкинут еще миллиардов 40 и будем банковать в 2024, нормально держать оборону, хорошо контратаковать, может даже кое-где существенно продвинемся.
НЕ подпишут - будет жопа. И до одного места та мобилизация, поскольку в современной войне эти массы людей ничего не решат. Нужно оружие, техника и боеприпасы.
А так сидят полтора миллиона мужиков в СОУ (Силы Обороны Украины) и грустно смотрят на это всё. 31 бригада ТРО, 9 бригад Наступу, 5 стрелковых бригад, 10 бригад Нацгвардии - итого 55 бригад по сути ЛЁГКИЕ, с минимумом тяжелой техники, арты и даже минометов. Как и те 5 мехбригад новых, что начали формировать с какой-то радости. Шестьдесят бригад не могут полноценно воевать, почти 300 тысяч народу. Не... то фигня, надо еще 500 тыщ.
Миллион снарядов надо, пару миллионов мин, мобилизация остатков промышленности, заводы в Закарпатье, станки, оборудование, а не бегать по спортзалам за качками...
показати весь коментар
05.01.2024 22:05 Відповісти
Абсолютно правы вы. Европа с баблом порешает это точно. Америка пока хз, но есть еще надежда, что таки примут решение по конфискации свинособачих 300 млрд, тогда вообще жир будет, но только если будут контролировать эти бабки как сейчас амеры и европейцы контролируют то что нам а выделяют. А таким как белозерская просто нехватает интеллекта понять, что война это бабло прежде всего и вооружение за счет которого воюют, а не люди. Если нам реально будет достаточно бабла и оружия на 1,5 млн человек, то кто против можно мобилизировать и хоть на мааааскву идти
показати весь коментар
05.01.2024 22:10 Відповісти
Один знакомый офицер ВСУ сказал мне осенью прошлого года, 20 Хаймарсов сделали больше, чем 100 000 мобилизованных... Вот, что такое современная война... И что такое современная техника.
показати весь коментар
05.01.2024 23:07 Відповісти
Точно. У нас разгоняют дебильный наратив, особенно некоторые военные, вот мол мужики ссыкуны не хотят мобилизироватся, но это не так. Мужики мясом быть не хотят, потому как не понимают, кто и чем их будет вооружать, так как напряг сейчас с помощью со стороны партнеров.
показати весь коментар
05.01.2024 23:10 Відповісти
ага, 10 миллионов сцыкунов нарисовались вдруг ) чушь это... проблема мобилизации это проблема власти, которая не может навести порядок прежде всего среди самой себя... бусики должны чиновников коррумпированных паковать, суды должны ворам реальным сроки давать, генералы и полковники провалившие операции должны понижаться в званиях, а успешные офицеры повышаться, вот тогда мотивация будет повышаться. Ну и армию и прочие силовые структуры оптимизировать неплохо бы, полтора миллиона, а воюет 400 тыщ максимум...
показати весь коментар
05.01.2024 23:46 Відповісти
Неправда. Більшість населення, дійсно, сцикуни. І в нас, і в усьому світі. Ці, хто "нє панімаєт", не йшли і рік тому, коли нам давали зброю і готували 14 нових бригад. Але, сцикуни непогано тримають оборону. Тому, просто потрібно зробити реальні укріплення (з бетоном і мінними загородженнями) по всій лінії фронту і посадити туди сцикунів як важкоозброєну піхоту (Стугни, дрони, АГСи). А самим всією країною виготовляти зброю. Але, ця грьобана зелена влада, яка брехала про те, що війни не буде, про 2-3 тижні - і кінець війні, про контрнаступ і Крим - ця влада саботує всі необхідні рішення((( Я так бачу. А бачу я з 128 ОГШБр, Запоріжжя.
показати весь коментар
06.01.2024 12:44 Відповісти
Так работает базовый инстинкт самосохранения у обычного нормального человека.
Чтобы его преодолеть нужен стимул, мотивация, идея, правильная внутренняя политика.
Проще говоря, люди должны понимать, за что они будут сражаться.
Сейчас вооруженных людей в стране ПОЛТОРА миллиона.
Из них сражается (сражалась) реально на фронте максимум пятьсот тысяч.
Оставшийся миллион чем-то тоже занят важным, но чем многие не понимают.
Зато многие понимают, что человек в форме совершенно не обязательно герой, а человек в гражданском совсем не обязательно трус. Это аксиома.
показати весь коментар
06.01.2024 17:30 Відповісти
Никто не даёт деньги просто так, у нас ещё самолёты в полной мере не используются, стоимость обслуживания 20-30 самолётов, которые вылетают в боевые порядки, стоимость ракет, топливо и т.д. и т.п. Но с другой стороны, да за нас вписались, нам дали пво, и часть техники укомплектована, а если есть часть техники, то расходы идут на её обслуживание и патроны. Да, технику можно подбить, это расходный материал, и люди это также расходный материал, есть статистика уже определённая, что часть людей не возвращается, часть возвращается после лечения, часть умирает после лечения, никто не знает что там с Вами будет, это никому не известно. Снарядов всегда будет мало, хоть 2 миллиона поставьте. И за поставленные деньги нужно вести учёт, и за них нужно отчитываться, результат = деньги. Если Вам строят дом, и Вы платите за его строительство, Вы хотите видеть результат, нет результата, Вы нанимаете другую бригаду. На данный момент, есть достаточно разных вакансий, но большая часть тыловых уже занята, логистика, водители, парикмахеры, повара, склад, организм уже функционирует, но есть ещё одна часть, та которая и ведёт наступление, которая забивает гвоздь в доску, которая выполняет основные строительные работы, мы все понимаем, о чём мы говорим. Все боятся, да это правда, страх присущ всему и везде, или Вы думаете что морской котик США не будет бояться, и он чем то отличается от украинского воина и морского котика?
показати весь коментар
06.01.2024 15:52 Відповісти
Вiйна буде закiнчена якимось дуже брутальнм i дуже гучним способом.👈
Щось таке вiд чого всi так шугануться...😇
показати весь коментар
06.01.2024 07:16 Відповісти
Привіт fallout?
показати весь коментар
06.01.2024 09:19 Відповісти
Та ні. Просто моя така версія( теорія) .👈
Тут в принципі всі таки теоретики, побачим хто правий .
( в мене був товариш, так той після того, як в 2003 році перемогла на Євро збірна Греції кричав, що треба було ставити на Грецію((: коеффіціенти були десь 50. Але чомусь це він кричав після "ТОГО"😀
показати весь коментар
06.01.2024 09:42 Відповісти
Почти все войны чаще всего заканчивались перемирием. Эта скорее всего тоже.
Вопрос только на каких условиях. Но суть такова, что уже 14 месяцев на фронте почти нет никаких изменений по линии соприкоснования.
показати весь коментар
06.01.2024 17:32 Відповісти
ви не враховуєте і тим більше не контролюєте політичну складову
ваші прогнози, шановна пані Олена, є необгрунтовані і безпідставні
показати весь коментар
06.01.2024 11:39 Відповісти
Політична складова проста - грошей з Заходу не буде. Брехуни, дебіли і злодії. І сліпо віруююча перелякана більшість населення. Тому, три копійки, щоб не здохнули. І, копайте окопи в 2024, якщо не робили цього в 2022 і 2023. Бо робити зброю ця влада не може і не хоче, а тим, хто робить, заважає і не платить.
показати весь коментар
06.01.2024 12:47 Відповісти
так. ви праві
грошей з Заходу єрмакам більше не дадуть
показати весь коментар
06.01.2024 12:55 Відповісти
Кремлядям пофіг, скільки орків загине в боях, хоч 3 мільйони. Пофіг, якщо Бєлгород буде стертий з лиця землі як Мар'їнка. Єдине, що їм не пофіг - це втрата влади. Навіть, якщо дрони почнуть долітати до Москви не факт, що вони втратять владу. Влада це гроші з експортних статей. Без грошей партія війни програє внутрішню конкуренцію. Тому необхідна зброя, яка знищить експорт, заводи-параходи, нафтопроводи, палаци і телестудії. Зброя дальнобійна, протирадіолокаційна. Це може зробити не окопи, а ВПК. Сюди має спрямовуватись мобілізація.
показати весь коментар
06.01.2024 14:46 Відповісти
До війни ніхто не готувався ?
А чого немає питання і відповідей хто не готувався і чому. Адже війна вже йшла з 2013 року. Почалась на Майдані.
показати весь коментар
06.01.2024 15:30 Відповісти
Во ідіть найух зі своіми «ухилянтами». Ну вот ій богу. Вот мій знайомий бачив як Буткевич орав у одному зі столичних ТЦК. Ій богу, не хотів я про це розказувати. Вот після вас, чесслово. Ну який дибіл придумав фразу «служитимуть всі». Да якшо так станеться, то всім пи..да станеться раніше, чим ми встигнемо видохнути цю
мобілізацію. Ну наш ці закидони???
показати весь коментар
06.01.2024 17:42 Відповісти
Так цього хряка і не забрили?
показати весь коментар
06.01.2024 18:01 Відповісти
Сторінка 2 з 2