8322 відвідувача онлайн
7 767 24
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Так побудована система

Так побудована система

Рецепт перемоги на тактичному рівні зараз полягає у закритті неба від розвідницьких дронів ворога. Зала, Суперкам, Орлан - це птаство вільно третій рік літає над полями нашої повномасштабки. І слід усвідомити, що як тільки ми знайдемо проти них якийсь засіб, то противник позбавиться можливості бачити наші позиції далі камери "мавіка", тоді їх дальня артилерія і особливо ракетники не зможуть працювати.

Мавіки, між іншим, теж треба на третьому році навчитися виявляти і збивати. Тоді ми ворога будемо зупиняти, відкидати і перемагати.

Насправді, ця теза очевидна будь-кому притомному на фронті. Вона була очевидна 2 роки тому, рік.

Чому до сих пір це не зроблено?

Бо так побудована система: військові можуть просити тільки ІСНУЮЧІ рішення (принцип так званих "потреб", виражених у конкретних виробах, уже існуючих). Натомість слід іти від "потреб" у сенсі "завдань". Військові мають отримати право просити вирішити певні ПРОБЛЕМИ - приміром, от орлани і суперками, котрих дорого і складно збивати існуючими засобами ППО.

ПРОБЛЕМА тут мала б звучати так: "необхідне рішення для виявлення і збиття такого типу БПЛА!". І тил - посадовці у МІноборони, Геннштабі, Мінстратегпромі і тд .починують КОМПЛЕКСНО шукати рішення. Комбінують існуючі засоби і при цьому дають гроші розробникам на розробку необхідних компонентів, котрих не вистачає. Власне, СТВОРЮЮТЬ рішення спільними зусиллями бізнесу і держави.

На жаль, ми так нині не заточені працювати. Тому якісь військові інновації виникають де-факто без участі держави, без її участі і впроваджуються. Сподіваюся на швидкі зміни у цій сфері!

Топ коментарі
+10
Можете не сумніватися: "...як тільки ми знайдемо проти них якийсь засіб...", банда Зеленського моментально зіл'є це у ФСБ і усе піде насмарку. Не можна перемогти ворога, коли твоє вище військове керівництво - агенти ворога.
показати весь коментар
27.04.2024 22:03 Відповісти
+5
Ганяти дрон дроном це найправильніше рішення
показати весь коментар
28.04.2024 08:23 Відповісти
+2
Підтримую думку автора.
Маленьке уточнення : мабуть розвідувальні дрони ворога достатньо, як мінімум, уражати, не обовʼязково збивати/знищувати. Наприклад - "засліплювати" бортове розвідувальне обладнання (відеокамери, тепловізори) шляхом застосування HEL. Блокування каналів управління та каналів передачі розвідінформації засобами РЕБ також здатне бути дешевою і ефективною альтернативою у порівнянні із збиванням розвідувальних БПЛА ворога.
показати весь коментар
27.04.2024 23:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Можете не сумніватися: "...як тільки ми знайдемо проти них якийсь засіб...", банда Зеленського моментально зіл'є це у ФСБ і усе піде насмарку. Не можна перемогти ворога, коли твоє вище військове керівництво - агенти ворога.
показати весь коментар
27.04.2024 22:03 Відповісти
Проблеми є їх дуже багато. Так як і рецептів їх вирішення. Віддаємо Питання вирішення проблем найманцям за відповідні кошти і питання будуть закриті. І кошти на це є і такі варіанти нам пропонували. Але громадяни до цього не мають відношення. Тільки в якості безкоштовної раб сили.
показати весь коментар
27.04.2024 22:55 Відповісти
Підтримую думку автора.
Маленьке уточнення : мабуть розвідувальні дрони ворога достатньо, як мінімум, уражати, не обовʼязково збивати/знищувати. Наприклад - "засліплювати" бортове розвідувальне обладнання (відеокамери, тепловізори) шляхом застосування HEL. Блокування каналів управління та каналів передачі розвідінформації засобами РЕБ також здатне бути дешевою і ефективною альтернативою у порівнянні із збиванням розвідувальних БПЛА ворога.
показати весь коментар
27.04.2024 23:13 Відповісти
Ну Слава Богу, знайшлась людина, пояснила, що " РЕБ це добре"
показати весь коментар
28.04.2024 12:44 Відповісти
РЕБ добре, коли вона здатна ефективно працювати за призначенням.
А інакше "добра РЕБ" - засіб для поповнення колекції відомих ще Остапу Бендеру "400 сравнительно честных способов отъема денег".
показати весь коментар
29.04.2024 00:50 Відповісти
Микола, тобі парканів не вистачає, що ти на Цензорі галіматью вирішив пописати ?
показати весь коментар
29.04.2024 01:13 Відповісти
Деякі пояснення фахівця:
https://t.me/serhii_flash/2860
показати весь коментар
29.04.2024 02:20 Відповісти
Занадто дрібна проблема для СТАВКИ ВЕРХОВНОГО ГОЛОВНОКОМАНДУВАЧА. Люди вирішують СТРАТЕГІЧНІ проблеми, скільки треба Петріотів, Насамсів, Атакамсів, F-16, Таурусів, а ви якоюсь хєрньою голову морочите якимись ворожими бпла. Беріть, що дають і не гавкайте.
показати весь коментар
28.04.2024 02:11 Відповісти
Дуже правильна ідея!
показати весь коментар
28.04.2024 02:37 Відповісти
Виглядає очевидним, що найпростіше розв'язати цю задачу можна з допомогою інших БПЛА. Але для цього необхідно, щоб вони могли досягати відповідної висоти і на тій висоті залишатися достатньо довго - патрулювати.
показати весь коментар
28.04.2024 02:43 Відповісти
Ганяти дрон дроном це найправильніше рішення
показати весь коментар
28.04.2024 08:23 Відповісти
І не тільки БПЛА, а і наземні дрони проти низьколетючих малих БПЛА. Щось подібне до міні Шилки, де замість 4-х 23 мм гармат використовувати 4-ри 12,7 мм кулемета, а замість радару - пасивну оптико-електронну станцію спостереження і ведення, щоб не світитися на лінії зіткнення. Людський фактор повинен бути мінімізованним.
показати весь коментар
28.04.2024 11:51 Відповісти
Есть Slinger, есть Vampire, есть РК-10 от "Луча". Они вполне нормально справляются со своими функциями.
показати весь коментар
28.04.2024 18:52 Відповісти
Це все неначасі. Треба саджати кущі, насаджувати тюльпани і ващє.... Відкривати естетичний фронт.
показати весь коментар
28.04.2024 16:26 Відповісти
https://mil.in.ua/uk/news/brave1-shukaye-rishennya-dlya-protydiyi-fpv-ta-komertsijnym-dronam/ Мілітарний: Brave1 шукає рішення для протидії FPV та комерційним дронам, -19 Квітня, 2024
показати весь коментар
28.04.2024 17:06 Відповісти
https://mil.in.ua/uk/news/syly-oborony-planuyut-zabezpechyty-bpla-perehoplyuvachamy/ Мілітарний: Сили оборони планують забезпечити БПЛА-перехоплювачами, -3 Квітня, 2024
показати весь коментар
28.04.2024 17:08 Відповісти
ПРОБЛЕМА тут мала б звучати так: "необхідне рішення для виявлення і збиття такого типу БПЛА!". І тил - посадовці у МІноборони, Геннштабі, Мінстратегпромі і тд .починують КОМПЛЕКСНО шукати рішення.
-
Автор написал Глупость: - Искать решение должны не посадовці в министерствах, а Научно иследовательские институты и или хотябы просто профильные институты в которых дают высшее образование.
Но так как все думают как автор, что посадовци раз получают миллионные зарплаты значит это академики то просто угробили всю науку в Украине, а теперь все инновации вытягивают недобитые государством любители-интузиасты, которые не выехали еще из Украины, но автор и им хочет впихнуть этих госруководителей чтоб окончательно добить, а не пишет что надо поднимать науку и забирать с поля боя тех кто дружит с наукой и делать Военные НИИ.
показати весь коментар
28.04.2024 20:37 Відповісти
Не так давно у Великий Британії відбувся хакатон, де розглядалися пропозиції винахідників рішень для виявлення та ураження розвідувальних БПЛА деяких типів. Це *******, альтернативна форма пошуку інновацій, яка є доведено ефективною.
показати весь коментар
29.04.2024 01:00 Відповісти
как бы есть разница, Институт с лабараторией напичканой всевозможным оборудованием и деньгами на исследования, и просто винахидник с оборудованием из гаража и без денег.
Почему-то ВОЗ хакатоны не проводились при ковиде, а сразу вкладывали деньги в исследования, а потом уже по результатам исследований проводили совещания/хакатоны.
По этому если и дальше Украина хочет воевать невысокотехнологичным оружием из г@вна и палок то можно просто проводить совещания/хакатони без исследований тогда да соглашусь, что можно привлекать и министров с купленными дипломами.
показати весь коментар
29.04.2024 10:55 Відповісти
Інженери, як правило, починають розробку згідно ТЗ з пошуку аналогів та обрання з них прототипу виробу, який розробляється. Оскільки правильний шлях для розробки - максимальне використання вже наявних технічних рішень, вузлів та деталей , програмного забезпечення, складання яких в єдине ціле з метою отримання максимальної відповідності нового виробу всім вимогам ТЗ, то таке, альтернативне патентному пошуку, джерело інформації про моделі, зразки аналоги , які демонструє хакатон є дуже корисним розробникам з НДІ/КБ , що і підтверджує ******** досвід.
показати весь коментар
29.04.2024 19:22 Відповісти
Зкачайте в Дії додаток Сподівайка 5.0.
показати весь коментар
29.04.2024 01:21 Відповісти
ось нарешті назріла та, мабуть, вже перезріла потреба у такому собі хабу для пошуку рішень для розв'язання назрілих та перезрілих проблем на фронті й не тільки..., тому що проблема захисту, наприклад, від дронів-розвідників вже давно є, а куди звертатися, щоб хтось щось притомне придумав, немає..., а це ж було очевидно, що їх почнуть використовувати далеко в тилу...
показати весь коментар
29.04.2024 10:08 Відповісти