8052 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Запрошення до світу REALPOLITIK

Запрошення до світу REALPOLITIK

Reuters оприлюднив контури "мирного плана" Трампа. Вперше ми можемо оцінити, як лідер президентських перегонів збирається припинити російсько-українську війну "за 24 години". Рішення цілковито у стилі realpolitik. Тому за півроку світ цінностей може остаточно капітулювати під натиском світу інтересів.

Для тих, хто готовий визнати гірку правду, що світ керується не тільки ідеалами та правилами, а (не меншою мірою) геополітичним дарвінізмом, план насправді непоганий. Він пропонує зафіксувати status quo на полі бою, примусивши до миру як Україну (погрозою у разі незгоди припинити фінансування та поставки зброї), так і Росію (погрозою дати Україні все, потрібне для розгрому московії на полі бою).

Для України це вихід, якщо США гарантують нам все, потрібне для надійного захисту території, яка наразі перебуває під контролем Києва, та засобів, потрібних для нормалізації життя на ній.

Українські яструби вже заволали про "зраду". Як на мене, слід усвідомити, що час чудес у минулому, що війна та російська окупація частини українських територій не тільки наслідок фантомних імперських болей кремля, а й десятиліть, які ми змарнували на створення держави-ширми, за лаштунками якої завжди домінував інтерес українських компрадорів. Саме про них з їхніми московськими партнерами-поплічниками писав Шевченко:

Як Україну злії люди

Присплять, лукаві, і в огні

Її, окраденую, збудять...

Якщо замість волати про "зраду-зрадоньку", ми вже сьогодні почнемо формулювати прийнятні безпекові гарантії та фінансові стимули, на яких ми можемо підтримати "мирний план" Трампа наприкінці цього року, то можливо вже наступного року в нас зʼявиться шанс нарешті зайнятися творенням Res Publica Україна замість опереточних лаштунків державності, які, за влучним виразом Петра Кульпи, прикривають "мафіозний буфер" між Заходом та Росією.

Насправді альтернатива перед Україною доволі трагічна та проста: надірватись і вибухнути зсередини через безкінечну виснажливу війну чи тимчасово – під сильні та реальні гарантії США – відкласти повернення до кращих часів окупованих територій і зосередитись на головному: перетворенню "мафіозного буферу" на Res Publiсa Україна.

Насправді "мирний план" Трампа дає нам такий шанс...

Топ коментарі
+12
Ты, Гена Друзенко, сколотил состояние на войне и твоя цель, как у любого барыги, зафиксировать прибыль. И тебе глубоко наплевать, в каких границах будет Украина после войны, главное, чтобы твоё осталось при тебе. И всё это настолько отчётливо просачивается в твоей писянине, что вырабатывается брезгливость к тебе- каритулянту и мелкому продажному барыге.
показати весь коментар
26.06.2024 14:20
+10
Автор пропонує дуже хибний шлях, але такий, що відповідає розумінню ситуації переважною більшістю українських інтелектуалів, якщо їх можна назвати такими.
Взагалі, древні автори пропонують інший шлях, коли Звір Апокаліпсису влазить кудись зі своїм військом. А от обрати вождем особу, що в такій ситуації веселила публіку грою свого члена на роялі - дійсно унікальний український досвід, невідомий іншим народам. В тому ж дусі сформовані і пропозиції автора.
показати весь коментар
26.06.2024 14:19
+10
Запропонований варіант - поганий. Він несе в собі занадто багато ризиків, а саме "кідалово" в стилі Будапештського меморандуму. Я не ду маю, що якщо після встановлення "статуса-кво", кацапи будуть обстрілювати ракетами Україну (без, скажімо, суттєвих спроб просування, а не дрібними провокаціями, а обстрілювати вони будуть 100%), то Трамп нам там щось дасть. Він, як і *****, буде розважатися червоними лініями. Таким чином, ми не зможемо особливо відповідати, а кацапи все одно будуть по нам стріляти.
Плюси
- буде гинути менше українців.
- МОЖЛИВО вдасться поміняти владу і зробити якісь реформи (хоча я в це не вірю)

Мінуси

- кацапи майже перестануть гинути, оскільки нам не можна буде стріляти по ним;
- менша ймовірність, що їхня економіка надірветься, як в СРСР;
- Україна все одно не зможе нормально розвиватися через обстріли та провокації
- це дасть час кацапам накопичити силу/техніку/снаряди/ракети і потім одним ударом прорватися вглиб України і зайняти значно більшу територію, поки США буде мусолити передачу нам усієї тієї "будь-якої" зброї.
- внутрішня напруга все одно буде тільки зростати, оскільки Україна буде весь час під Домокловим мечем
- повертатися в Україну ніхто не поспішатиме, оскільки притомні люди очікуватимуть подальшої ескалації з боку рашки.

Варіант 2. Продовження війни в такому ж стилі, як і зараз - теж поганий. У нас гинуть найкращі, а у кацапів - біосміття. Більше того, у нас зараз немає можливості ні змінити владу (правда, думаю, і в першому варіанті теж не вдасться, бо воєнний стан продовжиться).
Плюси
- гинутиме дуже багато кацапів
- є надія на те, що рашка надірветься в економічному плані (але це 3-4 роки, не менше, боюся)
- розв'язка, яка не є, наступить швидше

Мінуси
- загине неймовірна (у відсотковому плані) кількість українців
- консервація влади у Зє на невизначений термін
- ростання внутрішньої напруги через їбанутість нашої влади та правовий бєпрєдєл
- остаточний капець економіці через брак робочої сили та знову ж таки через дії влади, якій все одно дуже хотітиметься жерти
- збільшення демографічної кризи через втрати на фронті та подальший відтік громадян за кордон
- невизначеність реузльтату війни (на кордони 1991 вийдемо наврядчи, а втратити ще більше територій можемо)

От і маємо вибір
показати весь коментар
26.06.2024 16:14
Коментувати
Сортувати:
Автор пропонує дуже хибний шлях, але такий, що відповідає розумінню ситуації переважною більшістю українських інтелектуалів, якщо їх можна назвати такими.
Взагалі, древні автори пропонують інший шлях, коли Звір Апокаліпсису влазить кудись зі своїм військом. А от обрати вождем особу, що в такій ситуації веселила публіку грою свого члена на роялі - дійсно унікальний український досвід, невідомий іншим народам. В тому ж дусі сформовані і пропозиції автора.
показати весь коментар
26.06.2024 14:19 Відповісти
Автор апологет влади МАРОДЕРНОЇ ПАРОЧКИ!
Пінчук та Ахмєтов спонсори не тільки перемоги парочки й а й команди Трампа на минулих виборах. А наші батьки війни ОЛІГАРХИ грошей на вітер не викидають .
показати весь коментар
26.06.2024 16:56 Відповісти
Ты, Гена Друзенко, сколотил состояние на войне и твоя цель, как у любого барыги, зафиксировать прибыль. И тебе глубоко наплевать, в каких границах будет Украина после войны, главное, чтобы твоё осталось при тебе. И всё это настолько отчётливо просачивается в твоей писянине, что вырабатывается брезгливость к тебе- каритулянту и мелкому продажному барыге.
показати весь коментар
26.06.2024 14:20 Відповісти
А можна про "статки на війні" докладніше?
показати весь коментар
26.06.2024 22:04 Відповісти
Так в даній статті практично з усім погоджуюсь з паном Друзенко . Потрібно РЕАЛЬНО ДИВИТИСЯ на речі .

В теперішному стані -Україна не здатна відвоюати втрачені території .

Потрібна зміна керівних недоеліт і проведення реформ - тоді з'явитсья шанс.

показати весь коментар
26.06.2024 14:32 Відповісти
Запропонований варіант - поганий. Він несе в собі занадто багато ризиків, а саме "кідалово" в стилі Будапештського меморандуму. Я не ду маю, що якщо після встановлення "статуса-кво", кацапи будуть обстрілювати ракетами Україну (без, скажімо, суттєвих спроб просування, а не дрібними провокаціями, а обстрілювати вони будуть 100%), то Трамп нам там щось дасть. Він, як і *****, буде розважатися червоними лініями. Таким чином, ми не зможемо особливо відповідати, а кацапи все одно будуть по нам стріляти.
Плюси
- буде гинути менше українців.
- МОЖЛИВО вдасться поміняти владу і зробити якісь реформи (хоча я в це не вірю)

Мінуси

- кацапи майже перестануть гинути, оскільки нам не можна буде стріляти по ним;
- менша ймовірність, що їхня економіка надірветься, як в СРСР;
- Україна все одно не зможе нормально розвиватися через обстріли та провокації
- це дасть час кацапам накопичити силу/техніку/снаряди/ракети і потім одним ударом прорватися вглиб України і зайняти значно більшу територію, поки США буде мусолити передачу нам усієї тієї "будь-якої" зброї.
- внутрішня напруга все одно буде тільки зростати, оскільки Україна буде весь час під Домокловим мечем
- повертатися в Україну ніхто не поспішатиме, оскільки притомні люди очікуватимуть подальшої ескалації з боку рашки.

Варіант 2. Продовження війни в такому ж стилі, як і зараз - теж поганий. У нас гинуть найкращі, а у кацапів - біосміття. Більше того, у нас зараз немає можливості ні змінити владу (правда, думаю, і в першому варіанті теж не вдасться, бо воєнний стан продовжиться).
Плюси
- гинутиме дуже багато кацапів
- є надія на те, що рашка надірветься в економічному плані (але це 3-4 роки, не менше, боюся)
- розв'язка, яка не є, наступить швидше

Мінуси
- загине неймовірна (у відсотковому плані) кількість українців
- консервація влади у Зє на невизначений термін
- ростання внутрішньої напруги через їбанутість нашої влади та правовий бєпрєдєл
- остаточний капець економіці через брак робочої сили та знову ж таки через дії влади, якій все одно дуже хотітиметься жерти
- збільшення демографічної кризи через втрати на фронті та подальший відтік громадян за кордон
- невизначеність реузльтату війни (на кордони 1991 вийдемо наврядчи, а втратити ще більше територій можемо)

От і маємо вибір
показати весь коментар
26.06.2024 16:14 Відповісти
Я згоден з вами. Але якщо буде офіційне перемир'я , то ракетами обстрілювати не будуть .Скоріше ,якісь диверсійні приховані дії .

Але основна проблема в тому ,що без перемир'я і перзвантаження влади+реформи - Україна приречена . Економіка летить в прірву . Ще одна хвиля примусової шапітолізації може викликати серйозні бунти . І незрозуміло ,куди повернуть зброю насильно мобілізовані . Гасла про патріотизм вже не працюють

Якщо росія підсилиться - то ,хто крім нас самих заважає робити те саме ?

Але на мою думку план трампа не буде актуальний . Мої міркування - що перемир'я по лінії розмежування підпишуть цього року - до осені включно . І від України вже нічого незалежить . Рішення прийнято вашингтонським обкомом))

П. С, Зверніть увагу , вчора зеленський заявив , що конкретика по " миру " буде вже завтра .
Дупутат -єдинорос ( заступник держдуми по інформполітиці ) - заявляє , що урапатріоти- дебіли - і Росії вигидний мир , а не війна , ; а сьогодні до речі російський ІЛ 96 (возить офіційних осіб ) вилетів з Москви до НЬюйорку - а останній раз Це траплялося літом минулого року ) . Так що процес активно йде

показати весь коментар
26.06.2024 16:30 Відповісти
"Але якщо буде офіційне перемир'я , то ракетами обстрілювати не будуть .Скоріше ,якісь диверсійні приховані дії"

Я би не був у цьому такий впевнений. ***** - гопнік. Він буде провокувати і намацувати "межу". І ця межа у Трампа може виявитися зовсім не там, де нам би цього хотілося.

"Якщо росія підсилиться - то ,хто крім нас самих заважає робити те саме ?"

Ви серйозно? От ми самі (мудрий нарід) і завадимо цьому, як вже заважаемо 30 років на всіх виборах. Навіть, якщо через міжнародний тиск Зє і проведе вибори, то або він їх і виграє (або чесно або майже чесно, шляхом НЕВЕЛИКИХ маніпуляцій, в тому числі відсторонення (шляхом кримінальних справ чи обливанням бруду з усіх прасок та телемарафонів суперників, включно із Залужним - єдини потенційно серйозним супротивником Зє. Думаю, його спеціально до Великобританії не випускають, щоб мати можливість посадити). А навіть якщо і оберуть когось іншого - це буде умовний (або ні?) Арестович.

"що урапатріоти- дебіли - і Росії вигидний мир , а не війна"

Звичайно їм вигідно. Але виключно для того, щоб виторгувати собі якісь санкційні послаблення, та підготуватися до нового удару, вже з урахуванням всіх помилок (вони, щоб не казали, вчаться добре на своїх помилках). І цей удар, швидше за все, буде вже фатальним для України.
показати весь коментар
26.06.2024 16:48 Відповісти
Якщо не змінити владу - наша країна програє безваріантів в найближчих два роки .

Варіанти зміни влади -

1, Зеленський добровільно йде у відставку - неможливий .
2, Військовий переворот - немає кому - і ризик розпаду країни .
3, Перемиря - і перевибори ..

Тому третій варіант наразі єдиний, привсіх загрозах, який дає Україні шанс .

Самий цей варіант прийянтий Байденом і ко . Саме він зараз реалізується . І я думаю це хочуть зробити до виборів - що Байден йшов миротворцем на виборах в президенти
показати весь коментар
26.06.2024 17:13 Відповісти
"Якщо не змінити владу - наша країна програє безваріантів в найближчих два роки ."

Тут я згоден. Хіба що не трапиться щось екстраординарне - наприклад ***** здохне.

У мене до вас питання, ви серйозно думаєте, що перевибори щось змінять? В Україні прогнили наскрізь всі інституції. Від судів до ТЦК. Це ж не Зє з Єрмаком в буси людей пакують. На зміни потрібні довгі роки. І то, за умови, що мудрий нарід буде вибирати найкращих з усіх кандидатів. Ви уявляєте, який буде спротив від всіх цих судів, СБУ, прокуратур, ментяр навіть ідеальному президенту? Хіба що ми якогось Лі Куан Ю виберемо. І то, роки на очистку ціих всіх Авгієвих стаєнь потрібно буде.
показати весь коментар
26.06.2024 17:22 Відповісти
Я думаю , що зміни будуть . Але не сильно наідюся на наш народ .

Тут трохи про інше .Захід приймає нас в ЄС і робить своїм буфером . Не скільки з любові - скільки з розрахунку : вони розуміють , що Європа не може воювати в масі ( хіба , мо поляки ) .

Вони будуть вкладати сюди великі гроші . Окрім того прийняти нас в ЄС з такою корупцією неможливо . Тому - стосовно наших чиновників та народу будуть прийматися жорсткі заходи контролю - помиють,причешуть ,відчистять від цього лайна трохи .

З корейцями та ж історія була - нічого вилюдніли . Такщо - надії є . Але процес буде нешвидкий
показати весь коментар
26.06.2024 17:41 Відповісти
Ну так на цей раз треба вимагати не всратий меморандум і зелені гарантії безпеки, а - союз з США поза Альянсом і договори військового захисту. Або взагалі - негайний вступ в НАТО. І після цього починати будувати державу, а не потьомкінські дєрєвню олігархату. Тільки для цього до влади повинні прийти патріоти, а не зелена шушваль.
показати весь коментар
26.06.2024 23:07 Відповісти
Ну в теорій все так і все чудово. Але практика, на жаль, зазвичай зовсім інша. В НАТО нас наврядчи зараз візьмуть, гарантії гарантіями, а після виборів все може змінитися, чи гарантії дадуть абстрактні, або просто примусом заставлять щось підписати, - бо не зброї ні грошей не дамо. І Україна не в тій ситуації, щоб щось у когось вимагати. Прийдеться робити, що скажуть. А на достойних депутатів та президента в нашому суспільстві (в усякому разі найближчим часом) сподіватися не варто. В самому кращому випадку буде 50 на 50 відносно нормальних депутатів і ублюдків, і буде ситуація, як при Ющенко - що всі всіх блокують і немає ніякого конструктиву.
показати весь коментар
26.06.2024 23:43 Відповісти
Теперішній стан набагато кращий за всі попередні стани аналогічних буремних подій.
У 882-му році новгородці разом із вікінгами без особливих проблем захопили Київ, реалізувавши мрію Путіна "Київ за три дні". Андрію Боголюбському кияни просто відчинили ворота. Козаки Богдана Хмельницького в кращих традиціях українського зрадофвльства напередодні вирішальної битви з поляками під Берестечком нічого кращого не придумали, як повісити на воротах дружину Хмельницького Олену Чаплинську. Воякам Петра І вдалося спокійно пройти через таємний хід у Батурин. А сто років назад миролюбні українські пацифісти розпустили військо перед нашестям більшовиків.
показати весь коментар
26.06.2024 16:34 Відповісти
Не можна міряти минуле мірками сьогодення . Не було ніякого українського зрадофільства ні 1000 років назад, ні 500 - бо і поняття націй не було . Бо 1000 років назад були звичайні міжолігархічні розбірки між різними феодалами . А 500 років назад - козаків хвилювали утиски православної віри і вольності , а не якась національна ідея ( якої просто не було ) .

Пуйло будує міфологію , і наші міфотворці туди ж .
показати весь коментар
26.06.2024 16:48 Відповісти
Про Мазепу ще забули)
показати весь коментар
26.06.2024 17:44 Відповісти
Блєф і "реал-політик" - різні речі. Трамп блєфує і ніколи не дасть Україні все для перемоги.
В плані Трампа не один, а два варіанти. Україна, звісно, при реальній загрозі припинення допомоги погодиться. А рашисти - не факт, що злякаються і погодяться. І тоді Трампу доведеться виконувати свій грьобаний блеф - і таки дати Україні все для перемоги? Хтось у це вірить?
Трамп - ще та балаболка з телевізора і рідкісний пройдисвіт. А Зеленський - лопух.
показати весь коментар
26.06.2024 15:13 Відповісти
гєна ніяк не уйметься.
як що раніше, приховував, свого хазяїна. то зараз вже відкрито впарює наративи єрмачини!
вже котру пісульку про якусь заморозку, про якийся мирний план.
гєна. ти ще, не надивився в оці кацапів?
то, давай, гена переїжджай в бердянськ, і ми заморожуємо "конфлікт", років так на десять, поки кацапи не зберуть нову орду.

а, все, набагато простіше.
запад поставив зе!простроченому ультиматум.
єрмачина, в паніці, не знає що робити. впарює всім, мирні ініціативи.
які, гєна, в сраку, мирні ініціативи?
які, в сраку, гарантії безпеки?
показати весь коментар
26.06.2024 15:14 Відповісти
Насправді "мирний план" Трампа дає нам такий шанс...

- нічого він не дає
- із 2014 йде стрімке падіння України, моральне, духовне, гниття всередині
- а війна лише каталізує цей процес: гинуть, вмирають, тікають кращі
- всім західнякам наплювати, для них це не перша країна, яку вони допомогли сплюндрували
- потрібно щось на кшалт другого пришестя, але вже із дустом, щоб потравити паразитів
- а потім років 40 тримати людей в спокої і освіті, поки не відійде від справ агресивне дурне покоління 90-х
показати весь коментар
26.06.2024 15:41 Відповісти
Гниття у тебе в голові йде, стара ригашка.
показати весь коментар
27.06.2024 11:46 Відповісти
Автор - малахольний. Про які ми "надійні американські гарантії" він каже. Трамп - це відверто путінська підстилка, його завдання - закрити гештальт для свого хазяїна
показати весь коментар
26.06.2024 16:02 Відповісти
Дядя Гена всё правильно пишет...Надо в реальность приходить уже...
показати весь коментар
26.06.2024 16:10 Відповісти
Те, що він пише, це правильно. А чи правильно він пише - ХЗ. Але нехай пише. Думки мають бути різні. І його думка теж має бути
показати весь коментар
26.06.2024 21:58 Відповісти
в країнах, населення яких перевищує 10 млн, ніякої іншої крім realpolitik не буває
оптимальний розмір країни 10 млн : там будуть ідеали, традиції, солідарність
якщо населення більше за 10 млн, то там буде тяні-толкай, торги, хабарі і realpolitik

стосовно "плана Трампа" : стєсняюсь спитати, а чи є у вас інші плани, панове-товариство ?

і хто їх гарантуватиме ?
показати весь коментар
26.06.2024 16:11 Відповісти
Запрошення до світу REALPOLITIK... - і хоч би на макове зерно було сказано автором щось по правді, по реальності - розумію, що страшно, але хоч крапельку маленьку правди... тоді я трохи скажу

(1) коли є факт згвалтування, беззаперечний, то любий суд ніколи не виносить миттєве рішення, самосуд так, а суд ніколи - це називається людський прогрес, цивілізація - і воно не тому, що заповіді, а просто по розуму: щоб згвалтувань було якомога менше, необхідно в кожному випадку розбиратися якомога глибше

(2) росія напала на Україну, все, звідси стартуємо, бо це беззаперечний факт, приймаємо миттєві рішення і вперед, вперед, вперед... - а як же так?... розбиратися звідки пішов цей напад, які особливості і т.і. не будемо?... ну добре, на фронті не до аналітики, але в тилу мільйони людей зайняті багатьма справами, не всі вони на війну, то може знайдеться час подумати про причини і наслідки?... чи у нас для аналітики є влада? і тільки вона визначає "правильну картину", в тому числі через покарання за "неправильні" штрихи? чи може є "правильні" блохери і блохині, котрі все розкажуть? а ми малі, дурні і голі... діти... що з нас візьмеш...

(3) так, думати самому небезпечно, але маленькими кусочками можна було б вести своє судове розслідування; спочатку наповнити кошичок фактами: що був 2014, що була Сирія, що була Грузія 2008, що був 2007 (мюнхеньска промова путіна), що була Чечня; а потім намагатись скласти всі ці факти, в одну лінію, вистачить і 15 хвилин щоб побачити REAL ланцюжок причин і наслідків...

(4) це корисне заняття, для всіх сторін, бо це не біг по колу, це реальність, якщо ми шукаємо вихід, то нам дуже допоможе нитка, що привела нас в яму війни

(5) хтось може зауважити, що в цю гру грають дуже великі гравці і наші філософії нічого не вартують, але є афган, де всі великі гравці обкакались навіть на гірських простих людях - якби у нашому хорі зазвучали ноти правди, то і ми перемогли б, і схід, і захід (вони варті один одного) - та чи існуємо "ми"... - ну от тепер це і вирішується, коли будуть погляди не на владу, не на схід, захід, південь, північ, а на себе, то "ми" почнемо існувати
показати весь коментар
26.06.2024 16:14 Відповісти
Поясню. Путін - аналог чоловічого полового органу, Юлія Тимошенко із своїм найулюбленішим словом "хочу" - аналог жіночого полового органу. Путін так старався, що було аж два Майдани (жіночі оргазми), у 2004-му і 2014-му. Без Дмитра Яроша не обійшлось. Є такий орган жіночого тіла.🤓 Хто є сперматозоїдом і яйцеклітиною додумались ще древні єгиптяни. Разом - яйце, яке подарувала Марія Магдалена римському імператору. А далі йде народження нового світу.
Я тільки не можу ніяк зрозуміти, хто тут ЗЕ? Може підкажете?🤓
показати весь коментар
26.06.2024 16:57 Відповісти
Підскажу. Але спершу велике вам спасибі, за нагоду пояснити, як люди примудряються знаходити істини (тільки на істинах і працюють всі наші здобутки, машини і т.п.). Виявляється, що коли мозок має купу фактів, то він зовсім не вяже їх якоюсь логікою, а шукає модель, схему, найпростішу, котра відображала би ці факти.

Хороший приклад атомна теорія - спочатку Бор сказав, що то подібно до сонця і планет (ядро і електрони), йому зауважили, що електрони не можуть обертатися, бо заряд мають, будуть випромінювати, впадуть, а він відповів: це така у мене модель, головне, що вона проста і пояснює багато. І таки дійсно - проста і пояснювала. Потім Шредінгер сказав: пропоную таку модель, немає ніяких електронів, протонів, а є вібрації, стоячі хвилі, із цими вібраціями повязані енергії, ось рівняння для вібрацій - і дйсно, все просто, все пояснює, і не треба думати що електрони випромінюють. Потім Гейзенберег добавив..... Потім Борн (не Бор) пояснив... Коротше, сьогодні маємо суперпросте рівняння Шредінгера і знаємо що всі букви там значать - наплювавши на дурну інерцію минулого, людської "фантазії", типу електрон то така собі мааааленька частинка, фігушки...

Так що схема із минулим, із "фантазіями" історичними не тягне по критерію простоти. Як на мене, то краще працює проста схема - путін 2007, більше ніяка пострадянська не буде в нато, я готовий приходити туди із зброєю, якщо ж не в нато, то робіть, що забажаєте, в тому числі і у мене дома... - оскільки практика є критерій істини, то цю схему вона підтверджує, із рахунком 11:0. Чому Україна при такій очевидності пішла шляхом війни? тому що народ України відсутній як політичний гравець, тому що правлять Україною мародери, тому що ці мародери клюнули на можливість швидко піднестися тааааак високо, як і мріяти вони не могли.
показати весь коментар
26.06.2024 17:29 Відповісти
Ми - в Програмі, і кожен наступний в ній крок пов'язаний з діями якоїсь особистості, яка і є провідником у якійсь дії. Без неї здійснити цю дію неможливо.
І є Система, яка може бути побудована так чи інакше. У древніх єгиптян переможцем у тяжбі Гора з Сетом був Гор, а в римлян - Сет (типа Юлія Цезаря).
Українці нічого подібного в своїй історії не вибудовували, тому про всі ці речі мають дуже погане уявлення. Скажу більше, всю свою історію вони були у ролі чи то собак, чи то кріпаків на відомій картині "Кріпаків міняють на собак".
А Путін і його оточення, мабудь, вирішили, що він - новітній Юлій Цезар, а Москва - це Третій Рим. От цю теорію вони зараз і перевіряють.
показати весь коментар
26.06.2024 23:05 Відповісти
давайте спробуємо діалог - ми такі різні, але обоє не є агресивними - нижче даю посилання на тему, під котрою пропоную подискутувати стосовно "Операція Утилізація", чому в цій війні такі аномалії, зокрема аномалія віку воїнів

"Слуга народу" Веніславський про те, чому в Україні не знижують вік призову: Питання генофонду. Треба шукати асиметричні рішення Джерело:
показати весь коментар
27.06.2024 16:43 Відповісти
Зе - це гомняшка, яка виникла у процесі нетрадиційного статевого акту, здійсненого народом, якому жир залив мозок, і який прагнув "відпочити від війни".
показати весь коментар
27.06.2024 11:48 Відповісти
Всі ці "яструби" можуть волати про "зраду" скільки завгодно, але це не змінить того факту, що рано чи пізно, а нас все ж посадять за стіл переговорів. Чим пізніше це станеться, тим більше територій та людей буде втрачено, адже, можна скільки завгодно волати про кордони 1991 р., але це не змінює того факту, що кацапня хоч і дуже повільно, але продавлює, економіка ледве дихає, а більшість мобілізованих просто не боєздатні через вік, хвороби і т.п., відтак, ситуація буде лише погіршуватися.
показати весь коментар
26.06.2024 17:02 Відповісти
Я не дуже ціную блогерів на кшталт цього пана автора який готує для зеленої наволочі виправдання для капітуляції. Але ж люби Божу правду. Це ви малороси, а не ми українці, приводили до влади комуняк кравчука і кучму, афериста янучару, повного профана клоуна і наркешу, зеленого ублюдка. Ви проср...ли свою країну, розбіглись як щурі по всьому світу... От тепер, маєте, те що маєте.
показати весь коментар
26.06.2024 17:21 Відповісти
"Если ваши друзья просят вас договориться с вашим врагом, значит предатели уже договорились за вашей спиной!"
показати весь коментар
26.06.2024 17:59 Відповісти
О, Чувак із синдромом Даннінга- Крюгера, вкинув тему для ростролів, зразу вся троляча єліта позбігалась попугаями-
-Да, да, всьо правільно, надо міріцца, нам не відвоєвать теріторії...
Гєна, Які гарантії Трам як президент США може надати, що після підтягівання по зброї, путін не почне знову? Ви собі із Трампом тестікули відріжете ?
показати весь коментар
26.06.2024 18:26 Відповісти
Який сенс обговорювати те, що запропонує команда Трампа (саме команда, бо він сам в цьому дупля не сече), коли його оберуть. А може і не оберуть, і Гена залишиться зі своїми думками, як і у 2019-му.
Але, очевидно, що цьому пану Друзенко дуже хочеться, щоб влада Зеленського, якого він сварить для вигляду, ніколи не закінчувалась. А на долі мільйонів людей, що позбавлені можливості повернутися та відбудувати свій дім, цьому пану насрати
показати весь коментар
26.06.2024 18:48 Відповісти
Гена, якщо україна тобі хоть трішечки батьківщина, зроби послугу - застрілись. Не можеш фізично - хоча б як публіцист.

Такі як ти "корисні патріоти" - головна запорука путіна на успіх. це підтверджує вся наша історія. Завжди знаходяться гени дзузенки і навіть в самих вигідних ситуаціях все закінчувалось баладами про козака байду - героїчно, пафосно, але на цвинтарі. І так сторіччя в сторіччя.

Стосовно realpolitik….ти не розумієш що в реальній політиці з вами, колективним 95 кварталом, ніхто домовлятися не буде - ні раша, ні штати. Ніхто. Державу україна вже переформатували і цей процес триває, і яка його кінцева мета, ми можемо тільки здогадуватись.

В ********* світі наш мудрий нарід недарма подав заявку на реєстрацію в книзі гіннеса як наймудріший… хіба курди можуть конкурувати.
показати весь коментар
26.06.2024 19:03 Відповісти
А давайте я скажу вам своє мудре слово старого дебіла? ХЙЗ. Що можу гарантувати, що сьогодні нам всім буде ЖПА, якщо ми не поміняємо цю владу. Тому вибори
показати весь коментар
26.06.2024 21:33 Відповісти
Єдина гарантія безпеки України - це вступ до НАТО. Треба в якості зустрічного плану запропонувати це Рудому. Нехай він дозволить Україні вступити в НАТО, і тоді ми одразу почнемо перемовини з ******
показати весь коментар
26.06.2024 21:41 Відповісти
Ви праві, але, цього не буде ще дуже довго (якщо буде взагалі) і це зрозуміло з того, як старанно нам підсовують всякі угоди безпеки і т.п. Все що завгодно, аби не вступ у НАТО, бо абсолютна більшість політиків країн блоку панічно бояться будь-яких ризиків і завжди знайдуть причини для відмови. Сподіватися, що найближчим часом щось зміниться не варто, адже противники України в НАТО здобувають дедалі більшу підтримку з кожними виборами в ЄС.
показати весь коментар
26.06.2024 22:14 Відповісти
Пан Друзенко став прихильником РЕАЛЬПОЛІТІК.

А чого ти , Гєна, в 2019 році агітував лохів за КЛОВАНПОЛІТІК?

Бачиш , до якої КАТАСТРОФИ твій обранець довів Україну своєю клованською політикою?

Каятись, Гєна, тобі треба , а не варнякати про Трампа з його РЕАЛЬПОЛІТІК!
показати весь коментар
26.06.2024 22:08 Відповісти
Забздів Зелений Гена на генплан метрополітена.

Вилізла нарешті назовні вся природа зеленого підкацапника.

Мабуть, слід цій смугастій зозулі змінювати прізвище на Друзіков.
показати весь коментар
26.06.2024 22:23 Відповісти
Якби то це було правдою! Але реальність така , що оберуть іншого клоуна і знов почнуть красти як останній раз!
показати весь коментар
26.06.2024 22:48 Відповісти
Союз з США поза Альянсом, або негайний вступ до НАТО, і тоді можна говорити про розбудову держави. І так, усіх зелених держзрадників - в міжнародний суд. Тільки такі умови, інакше - програш.
показати весь коментар
26.06.2024 23:09 Відповісти
Який суд? Урсула фон дер Ляєн в захваті від Боневтіка.
показати весь коментар
26.06.2024 23:17 Відповісти
Интересно а как трамп даст Украине гарантии? Очередной меморандум? В НАТО вроде бы не приглашают. А если нема НАТО, то через пару лет, путлер начнет новую агрессию, и все повторится по новой.
показати весь коментар
26.06.2024 23:42 Відповісти
Нічого, зима без світла, тепла і з замерзшим гівном остудить гарячі голови і реальність відхлеще воюнів до останнього засцяною ганчіркою.
показати весь коментар
26.06.2024 23:52 Відповісти
Але спочатку зимувальники розвішають підкацапників, як воблу на сушці)
показати весь коментар
27.06.2024 11:51 Відповісти
Авжеж, одразу ж після вступу в ЄС.😄
показати весь коментар
27.06.2024 15:40 Відповісти
Ой, років на десять раніше. Народ у дикому розквасі. Ща виключенням 3%, які кажуть в опитуваннях що в них усе добре і вони розбагатіли за останні роки.
показати весь коментар
27.06.2024 15:48 Відповісти
Звонить Гєна до Пола Манафорта: Павлику, я став трампістом, але поки що не кажу про це - не даси трохи грошей? Ся втрапив на таких вар'ятів! Сума невелика, ну, для тебе, візьми назад до команди, як в нульові, а? Хоч борги позакриваю!
показати весь коментар
27.06.2024 00:46 Відповісти
«Мирний план Трампа ― це вішліст Кремля». https://babel.ua/news/108481-mirniy-plan-trampa-ce-vishlist-kremlya-oglyad-materialiv-inozemnih-media-26-chervnya Огляд матеріалів іноземних медіа 26 червня
показати весь коментар
27.06.2024 00:55 Відповісти
Коли Філіп 2 з кращою армією в світі підійшов до Спарти він сказав "Якщо я вас переможу то заберу ваші землі, згвалтую жінок, а вас продам в рабство". На що Спарта відповіла - "Якщо"
показати весь коментар
27.06.2024 01:38 Відповісти
Це не REALPOLITIK, а глупість.
"за півроку світ цінностей може остаточно капітулювати під натиском світу інтересів." - Джерело: https://censor.net/ua/b3496719

Просто Трамп говорить вчора - одне, сьогодні - друге, а завтра - третє. Тому що він не в темі і намагається просто запропонувати електорату "альтернативу замість Байдена". Він не в темі про те, що саме та загальна підтримка України Заходом - це і є ПРАГМАТИЧНИЙ ІНТЕРЕС.

"Цінності" - це і є прагматичний інтерес.
Байден і багато інших політиків не хочуть допомагати Україні, тому що їхні виборці не хочуть платити за це, і політикам складно (було) пояснити це своїм виборцям... Але навіть це вони вже змогли зробити! Не тому, що вони такі добрі, а ТОМУ, ЩО ТАК ДЕШЕВШЕ!!! ТОМУ, ЩО ТАК БІЛЬШ ВИГІДНО!!!

Трамп, може, не чув, що ДЛЯ США ДЕШЕВШЕ ДОПОМОГТИ УКРАЇНІ ЗАРАЗ ЗАМІСТЬ ТОГО, ЩОБИ ВОВАТИ ПОТІМ САМИМ!? Тим більше, що значну частину грошей на це планують взяти із заморожених російських активів.
показати весь коментар
27.06.2024 02:00 Відповісти
Ідея не давати Україні зброю від США, щоби примусити Україну капітулювати на умовах агресора, вже була випробувана екпериментально в період 2023.12 - 2024.04, коли допомога зброєю від США майже повністю була призупинена. Україна капітулювати на умовах агресора відмовилась і продовжила обороняти себе (і заодно інші країни, які у агресора в черзі на поглинання).

Ідея залякати агресора поставками якоїсь зброї від США до України... - Так уже постачається багато різної зброї, публічно заявляються плани постачання ще інших видів зброї в майбутньому, кількість різновидів і обсяги цих поставок постійно збільшуються... І що, знищило це наміри агресора продовжувати активні бойові і подальше просування? - Ні. - Агресора, його наміри, плани і дії зупиняють тільки наші захисники в боях. І дуже добре, що зброя США допомагає їм виконувати цю роботу більш ефективно і швидко.

Отже, ці ідеї горе-"радників" Трампа не тільки не мають притомних (осмислених) цілей (окрім ілюзії-приманки для електорату заради того, щоб виграти вибори), але і не враховують реальність реакції сторін-суб'єктів на подібні погрози.
показати весь коментар
27.06.2024 02:35 Відповісти
автор йолоп
показати весь коментар
27.06.2024 12:43 Відповісти