10865 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Зламані російські суховантажі та третя світова

Зламані російські суховантажі та третя світова

На жаль, коли ми говоримо про майбутні переговори, ми маємо памʼятати, що віртуальна і, як на мене, майже нереальна в середньостроковій перспективі Третя світова стає реальною частиною майбутніх домовленостей (або не домовленостей) щодо України.

Два російські суховантажі, які мали вивозити обладнання з Сирії зламалися десь в Середземному морі, а один з них затонув. І тепер росіяни терміново шукають їм заміну.

Звичайно, нам приємно цим зловтішатися, але є ще один важливий аспект: цей дрібний, по своїй суті інцидент, є таким собі лакмусовим папірцем готовності Росії до Третьої світової, якою нас лякають з усіх сторін. Але ні зараз, ні через 5 років після передишки, ні Путін, ні той, хто прийде йому на зміну не будуть готові воювати з НАТО.

Просто, щоб всі розуміли: Росія готувалася до сьогоднішніх бойових дій 14 років (з 2008, після війни в Грузії). Тому коли хтось каже, що перепочинок в 4-5 років поверне Росіі могутність - це міф. За нинішнього фінансового стану РФ, відсутності технологій та провалів в літако-та суднобудівництві, Росія не може стати країною, яка буде драйвером Третьої світової. Єдине, що може робити Росія - це гадити. Зрештою, це те, що вона досі відносно успішно робила.

Проте, і тут не все так просто. Якщо зараз колективному заходу вдасться зламати хребет Ірану ( а він виявився значно слабшим ніж це здавалося до 2022 року) у Росії залишиться лише один воєнний союзник - КНДР. Китай і далі гратиме в свою гру, де війна і воєнні дії будуть залишатися останніми козирями, які краще не використовувати. Та й КНДР завжди грала в гру: дайте більше грошей.

Є ще один важливий аспект, який не враховується зараз: поки наша війна для росіян - це все ще не екзистенційна війна, попри всі старання пропаганди. Ця війна, перш за все, про гроші. Третя світова буде війною без грошей і за ідею. А для цього потрібно сильно змінити армію, яка звикла заробляти на війні.

Якщо коротко ми маємо розуміти кілька важливих моментів:

1. Ніякої Третьої світової в тому вигляді, як це було в 1914 чи 1939 найближчим часом не буде. Нас, звичайно,чекає низка локальних воєн. Але вони існували і до цього і будуть провадитися і після цього.

2. Всі ті, хто зараз "топить" за швидку третю світову діляться, в цілому на чотири категорії: ідіоти, ті, хто увірував, бо про це багато говорять, ті, хто ловлять інформаційну хвилю і в ній чи то самі себе лякають чи то хайпують і ті, хто хоче з цього отримати політичний зиск. На жаль, ми знаходимося в епіцентрі всієї цієї історії і, на жаль, коли ми говоримо про майбутні переговори, ми маємо памʼятати, що віртуальна і, як на мене, майже нереальна в середньостроковій перспективі Третя світова стає реальною частиною майбутніх домовленостей (або не домовленостей) щодо України.

3. Наша головна проблема в тому, що зараз у Путіна (ширше в російських еліт та великої частини росіян виникла патологічна зацикленість на Україні, як головному компенсаторі їхнього воєнного приниження. Останні 400 років єдиним предметом для гордості росіянина була армія (я доволі багато про це писав у своїй книзі "Як зруйнувати русскій мір", якщо комусь цікаво, лінк на книгу буде в коментах). Так от, нинішня війна показує всю слабкість цієї самої армії. І росіянам потрібна хоч якась гіперкомпенсація. І тут ми виходимо за межі суто воєнних дій та маємо справу з пропагандою.

4. Саме тому, окрім військового аспекту, який є домінантним, нам зараз вкрай важливо звернути увагу на інформаційну частину війни, при чому, як всередині країни так і на території ворога. На жаль, американці (Захід) принципово самоусунулися від інформаційної боротьби на території РФ. Їхня ставка на хороших росіян остаточно провалилася всередині цього року. Справа в тому, що в цей час відбулися дві важливі події: з однієї сторони росіяни прискорили "самовикриття" своїх консерв, які почали просувати головний наратив, який, де-факто дублював американський "Путін буде ще дуже довго і щось змінювати можна буде тільки після смерті Путіна". Тут драйвером процесу виступила, між іншим, Латиніна. А для всіх українських любителей Швеця, нагадаю, що він є одним з головних її гостей. З іншої сторони, в цей же період хороші росіяни остаточно впевнилися, що на горбі ЗСУ вони не увійдуть в Кремль. А тому почали міняти свою риторику в сторону все того ж "змінити щось можна тільки після Путіна".

5. Так от, повертаючись до інформаційної війни, варто звернути увагу на один важливий аспект:. сучасні війни не виграються без інформаційної складової. І перш за все, на території ворога.

Топ коментарі
+7
Согласен. Вся армия рф по большому счету оказалась перекрашеным совком и медведев несколько месяцев назад признал что если б не запасы совка им бы пришел швах. И что они будут восстанавливать все эти запасы долгие годы после войны в Украине но не понятно как оно получится у них учитывая санкции и то что у них коррупция тоже нереальных масштабов. Как и заявление американцев которые хвалились что за 5 процентов своего бюджета уничтожили половину советских запасов рф без единой смерти американского солдата. А с учетом как путина вышвырнули из Карабаха, Сирии и он потерял влияние в Украине то кроме как гадить и махать орешком ему ничего и не остается. Все заявления про третью мировую идут от военных западных стран и цель одна выбить себе бюджеты используя рашу как жупель
показати весь коментар
25.12.2024 12:32
+5
Ми могли зникнути зі світової мапи через цю, як ви пишете "нетретю світову", вже кілька разів і тільки дивом вистояли через масовий спротив громадян.

Нас тиснуть по всіх фронтах і західні військові оцінюють армію Росії як сильнішу, ніж до вторгнення.

У США теж є виснаження по військовим компонентам, ЄС це взагалі "антропологічна катастрофа", як пишуть філософи)

Загалом у вас купа неадекватних оцінок з наголосом на пропаганду.
показати весь коментар
25.12.2024 13:05
+5
Пропаганда як раз в тебе. Рашка просрала більшість радянських запасів, рашку відрізали санкціями від технологій, що сильно їх гальмує, вони виготовляють 50 нових танків типу Т90 на рік. Їх авіація не змогла прорвати навіть радянське ппо довоєнної України не кажучи про натівське яке збиває всі ракети в зоні ураження. Рашка просувається сьогодні виключно через брак авіації з нашого боку яка могла б відлякнути їх бомбардувальники та через застарілу організацію управління військами коли радянські кретини в погонах не можуть вчасно допетрати на яку оборонну лінію послати піхоту.
Країни НАТО бачать як воює рашка і розуміють що це вже давно не екзистенційна загроза як колись Совок. Єдиний реальна загроза це кількість їх одноразової піхоти та рештки залізяччя. Але 5-а стаття НАТО все ще гарантує їм що нікого не кинуть наодинці як українців.
показати весь коментар
25.12.2024 15:57
Коментувати
Сортувати:
Согласен. Вся армия рф по большому счету оказалась перекрашеным совком и медведев несколько месяцев назад признал что если б не запасы совка им бы пришел швах. И что они будут восстанавливать все эти запасы долгие годы после войны в Украине но не понятно как оно получится у них учитывая санкции и то что у них коррупция тоже нереальных масштабов. Как и заявление американцев которые хвалились что за 5 процентов своего бюджета уничтожили половину советских запасов рф без единой смерти американского солдата. А с учетом как путина вышвырнули из Карабаха, Сирии и он потерял влияние в Украине то кроме как гадить и махать орешком ему ничего и не остается. Все заявления про третью мировую идут от военных западных стран и цель одна выбить себе бюджеты используя рашу как жупель
показати весь коментар
25.12.2024 12:32 Відповісти
Ми могли зникнути зі світової мапи через цю, як ви пишете "нетретю світову", вже кілька разів і тільки дивом вистояли через масовий спротив громадян.

Нас тиснуть по всіх фронтах і західні військові оцінюють армію Росії як сильнішу, ніж до вторгнення.

У США теж є виснаження по військовим компонентам, ЄС це взагалі "антропологічна катастрофа", як пишуть філософи)

Загалом у вас купа неадекватних оцінок з наголосом на пропаганду.
показати весь коментар
25.12.2024 13:05 Відповісти
Друге речення незрозуміле з огляду на те, що зараз у армії рф різко скоротилась кількість бронетехніки, ППО, авіації і кораблів (у Чорн. морі, в усякому випадку).
показати весь коментар
25.12.2024 15:52 Відповісти
Пропаганда як раз в тебе. Рашка просрала більшість радянських запасів, рашку відрізали санкціями від технологій, що сильно їх гальмує, вони виготовляють 50 нових танків типу Т90 на рік. Їх авіація не змогла прорвати навіть радянське ппо довоєнної України не кажучи про натівське яке збиває всі ракети в зоні ураження. Рашка просувається сьогодні виключно через брак авіації з нашого боку яка могла б відлякнути їх бомбардувальники та через застарілу організацію управління військами коли радянські кретини в погонах не можуть вчасно допетрати на яку оборонну лінію послати піхоту.
Країни НАТО бачать як воює рашка і розуміють що це вже давно не екзистенційна загроза як колись Совок. Єдиний реальна загроза це кількість їх одноразової піхоти та рештки залізяччя. Але 5-а стаття НАТО все ще гарантує їм що нікого не кинуть наодинці як українців.
показати весь коментар
25.12.2024 15:57 Відповісти
"НАТО все ще гарантує"… на папері так. А як воно буде в реальному житті?

Торік, здається, я читав про заяву Орбана, мовляв, угорці не підуть воювати за якусь там Польщу.

Чи поляки побіжать воювати "за якусь там Угорщину"?

Із 2022 року НАТО демонструє свою слабкість. Ідеться не так про брак сили, як про брак стратегії.
показати весь коментар
25.12.2024 20:51 Відповісти
Поляки вірогідно підуть воювати за будь-кого зі своїх сусідів бо це в їх інтересах. Мадяри з їх нинішньої підкацапською владою не будуть воювати навіть за себе, це теж зрозуміло. Але НАТО тримається на США та великих країнах на кшталт Британії та Франції. Якщо пітун і справді невиліковний дебіл то за декілька років ми матимем шанс побачити чи спрацює 5-а стаття. Я думаю що після того як НАТО побачило справжню "міць" свинособак - мала би спрацювати.
показати весь коментар
31.12.2024 12:46 Відповісти
Автор так і не пояснив де межа між світовою війною і "низкою локальних"
показати весь коментар
26.12.2024 07:43 Відповісти
Швець ніколи не був гостем Латиніної. Латиніна розкрила свою сутність ще після теракту в "Крокусі"
показати весь коментар
25.12.2024 17:56 Відповісти
Чесно пофіг чи буде третя світова чи одразу четверта, якщо тут настане савєцький саюз і ми всі поїдемо в концтабори чи на розстріл. А це наше найближче майбутнє (звісно окрім депутатів які поїдуть витрачать грошики і писать мемуари за кордон)
показати весь коментар
25.12.2024 19:38 Відповісти
Населення ядерної держави добровільно погодиться на концтабори і розстріли??? Якими телепнями і клушами треба бути, щоб маючи 5-ть атомних електоростанцій як стаціонарну зброю, погодитися на таке трагічне майбутнє!!! У разі (гіпотетично) припинення допомоги союзниками, усі у світі, одвічні вороги - кацапи та зрадливі союзнички - сша, єс тощо, покинутій напризволяще Україні стають однорідною байдужою зграєю, яка не заслуговує після смерті нашої держави і народу на подальше квітуче життя, а то і на існування взагалі. Шантаж - наша дієва зброя. Світ перелякався божевільного путлєра і його орків, то нехай відчує наше божевілля від безвиході. Що нам втрачати??? Свідченням наших рішучих намірів має стати попереджувальний ракетний удар по одному з реакторів Запорізької АЕС. Ймовірно, витоку радіації не станеться, оскільки там - захист на такий випадок. Але реактори легко підриваються із середини на інших наявних у нас станціях. І про це слід оголосити усьому світу. Нехай цей світ, якщо хоче існувати, рішуче впливає на кацапів, зупиняє орду будь-якими способами і засобами. Божевілля????? А те, що з нами роблять, це що?????
показати весь коментар
25.12.2024 21:47 Відповісти
Зараз оце уявляю як ви підповзаєте до Хмельницької чи Рівненської АС навхрест обмотані вибухівкою і з Гоупро для показу світові кузькіной маті чи їх має підривати хтось інший, не ви?
показати весь коментар
25.12.2024 22:09 Відповісти
Гарна ідея.Тільки її краще було реалізовувати ще за місяць до вторгнення в 2022 році.Замінувати ЗАЕС і погрожувати підірвати її якщо рашка піде проти нас війною.Загаджений радіацією Південь і Донбас пуйлу би нафіг не був потрібен.
показати весь коментар
25.12.2024 22:14 Відповісти
Після того, як написав, що Швець часто буває у Латиніної, стало зрозуміло, що цей експерт чув дзвін, та не знає, де він. Весь час торочить про якісь переговори, де вони?
показати весь коментар
25.12.2024 21:05 Відповісти
Вадік, штанга з Щвецем просто габздець.

Як тебе звідусіль вигнали, ти зовсім утратив кваліфікацію.

Не бухай.
показати весь коментар
25.12.2024 21:37 Відповісти
Ага, тільки не враховано один фактор-4000 ядерних ракет і схибленість пуйла на меті попасти навічно на сторінки історії.Почати ядерну війну з США це точно те що увіковічить його в тій історії незалежно хто цю війну виграє.
показати весь коментар
25.12.2024 22:23 Відповісти