9344 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Колективне божевілля "ТРАМПАРЄШАТЄЛЯ"

Цікавий ФЕНОМЕН і не зрозуміло звідки він взявся Як вийшло так, що ВЕЛИКА кількість світу підхватила цю, нічим зовсім не обґрунтовану, хвилю "Трамп ЗУПИНИТЬ війну"????

Як вийшло так, що майже ВСІ повірили у прихід МІСІЇ з тріліонами доларів і бажанням УСІХ помирити? Чому і, головне, ХТО вирішив, що прям Трамп прокидається з ДУМКОЮ щодо України і засинає, точніше, зовсім йому не спиться від цього?

Поясню. А просто так ЗРУЧНО, аби ПРИКРИТИ свою безвідповідальність та байдужість, а просто потім ТИЦНУТИ пальцем і сказати: "Ну бачте, дорогеньки, Трамп винен, а ми ж йому вірили!" А це все "МИ ВІРИЛИ, а "НАС КИНУЛИ" подовження ДУЖЕ довгого списку, на кшталт: "а ми ж думали/ а ми ж вірили/а ми ж чекали":

Спочатку частина УКРАЇНЦІВ чекали поки ЗДОХНЕ путлін Потім чекали, поки у них закінчиться ЗБРОЯ Потім, що там не вбивці професійні, а НАРКУШИ Потім, що росія РОСПАДЕТЬСЯ ну майже зараз Потім, що ПРИЙДЕ Трамп і тут точно все буде!

Картина "КРОВʼЮ", насправді, наступна:

У ВОРОГА виплачують десятки тисяч доларів У ВОРОГА у військоматах ЧЕРГИ (а де ж ти ще можеш продати своє нікчемне життя за 2 млн рублів) ЯКЩО у військкоматах черги - навіщо ПОЗБАВЛЯТИ рабів роботи, де їх УБИВАЮТЬ?

А якщо ще й гроші ВЖЕ видали, то на фіга ЗАПИТАННЯ, ЗАКІНЧУВАТИ війну?

Картина жаху "БАЙДУЖОСТІ" УКРАЇНЦІ, які НЕПЕРДБАЧУВАНО стали в рушницю на початку повномасштабного вторгнення УКРАЇНЦІ, які всьому світові довели, що таке ВМОТИВОВАНЕ військо УКРАЇНЦІ, які пекли пиріжки, ліпили вареники у підвалах, під свічками, аби передавати на ФРОНТ УКРАЇНЦІ, де ПІДЛІТКИ ставали на блокпостах із батьками, а ДІВЧАТА взяли зброю до рук УКРАЇНЦІ, які не заглядали до РОТА державотворцям і політикам, а самі за себе взяли відповідальність УКРАЇНЦІ, що виїхали за кордон і з-відти донатили і допомагали ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Мало залишилось, І саме на них і тримається досі фронт ЗАПИТАННЯ: Яка раша, який путлін, який Трамп? Хто ВОНИ нам і МИ ЇМ??? ОТЯМТЕСЬ!!!!!

Нагадаю: УКРАЇНА для путліна - це мобілізаційний ресурс для війни з НАТО УКРАЇНА для світу - це РЕСУРСНИЙ центр Європи УКРАЇНА для Трампа - заголовок для хайпу, як мінімум, бо це "модна" тема, як і його захоплення ТТ

А що таке УКРАЇНА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ????

ЯК ВИЙШЛО ТАК, що змінився ВОРОГ, і поступово у всьому стають винні ЗСУ чи, що більш вкурвлює, ВЕТЕРАНИ?

Може треба аналізувати, а не починати кидатись, як скажені, на нові ЗАГОЛОВКИ, ковтаючи їх і спотворюючи мозок і дійсні проблем країни?

До прикладу, тема ВИБОРІВ, що професійно ВІДВОЛІКАЮЄ від нагальних та кричущих проблем, повʼязаних із війною, із територіями НАШОЇ КРАЇНИ? ТА й, до речі, і тут нагадаю: вибори під час ВІЙНИ, у нас відбувались!

ЗАБУЛИ????? Чи ТОДІ для більшості війни НЕ ІСНУВАЛО?

Топ коментарі
+21
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Я можу приблизно порахувати де ділися : більше ста тисяч добровольців загинули , біля трьохсот тисяч поранених стали інвалідами , ще кілька тисяч в полоні . Ще біля мільйона наразі в ЗСУ або в приданих підрозділах .

В сумі майже півтора мільйони .

Аналітик Анатолій Кущ приводив підрахунки РЕАЛЬНОГО МОБПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ . і ВІН СТАНОВИТЬ САМЕ ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ . Не 3-4 мільйони як пишуть "фахОвц" та медіабалаболи , а саме 1,5 . Це реальний мобпотенціал України. Можна ще по ідеї нашкребти до півмільйон, але це вже ставить повністю жирний хрест на майбутньому країни, як в економічному так і демографічному плані.
Я б радив пані , ЩО ЛЮБИТЬ КАПСЛОК , почитати історію війни Парагваю . Повчальна історія . Втратили 90% населення , половину території . А ВІЙНУ НЕ ВИГРАЛИ . Хоч були дуже патріотичні ці парагвайці ,в кінці воювали діти та жінки . Маленький Парагвай до цих пір не відійшов від цієї війни - а пройшло більше ста років .

Стосовно ЗСУ - то їх українці підтримують і довіряють більше, чим будь якій державній структурі. Українці не ******* ТЦК ,але її народ не ототожнює з армією , а розглядає по суті як каральний орган .

А тепер стосовно Трампа . Трамп дійсно МОЖЕ І ХОЧЕ ЗУПИНИТИ ЦЮ ВІЙНУ, навідміну від наших недокерОвніків . Не з моральних причин . Так вимагають його бізнес інтереси . І він її найімовірніше за все закінчить . А ми не змогли . І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни . І більшість народу вибрало жити і далі в ілюзіях . Навіть загроза смерті ,їх лякає не так, як сказати собі правду .
показати весь коментар
06.02.2025 22:56 Відповісти
+19
Гарно написаний, емоційний та маніпулятивний текст. Пані авторка в пориві емоцій потужно ганьбить українців за байдужість до війни, але сором"язливо не вказує про головні причини, які призвели до цієї байдужості, замість цього авторка починає залякувати телемарафонними страшилками про мобілізацію українців війну з НАТО.
Також хотілося б уточнити , про яку більшість запитує авторка в кінці свого допису. Якщо мається на увазі більшість слуг народу: депутатів, чиновників, суддів, прокурорів та іншої еліти то війни для них дійсно НЕ ІСНУВАЛО і НЕ БУДЕ ІСНУВАТИ , прокурорські весілля з 2 метровими тортами, депутатські ролс- ройси, переповнені буковельські курорти тому підтвердження.
Якщо владі байдуже до долі країни і населення то відповідно населення почне думати лише про власне виживання і йому буде також байдуже до долі країни.
показати весь коментар
06.02.2025 22:10 Відповісти
+16
1. Капслок реально зайвий.
2. Ті ж питання можна скерувати і вам - чому ж ви приникшли перед зрадниками, і так уже скоро два роки?
3. Так, з огляду на кримінальний хаос в країні та жлобство керманичів-пересидьків, єдина надія - на Трампову вдачу. Бо ми не безкінечні і кишені наші не бездонні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
ааа ... то це Ви з Марсу !!
показати весь коментар
08.02.2025 15:23 Відповісти
Я не у ГШ і не на фронті, тому можу тільки абсорбувати з того що пишуть у тернеті.
У 2022-2023 рр. склалася унікальна ситуація і військові спробували скористатися нею для контрнаступу. Але ... без переваги у повітрі і нестачі БК. От і не вдалося.
показати весь коментар
08.02.2025 15:28 Відповісти
Знову демагогія.
ЗСУ знесли 46% потужностей НПЗ на РФ.
В ЗС РФ закінчились мотолиги і буханки.
ЗСУ вже 6 міс. у Курськійо бласті.

Так, на Москву поки що не йдемо.
показати весь коментар
08.02.2025 19:09 Відповісти
Бажання потрафити бажанням ***** демонструєте тільки Ви.
Вибори це завжди напружена ситуація. Під час війни ще не вистачало додаткових проблем всередині країни.

Висновок. Вася Биколог - агент Кремля.
показати весь коментар
08.02.2025 19:41 Відповісти
Вибори це завжди напружена ситуація.
Під час війни ще не вистачало додаткових проблем всередині країни.
показати весь коментар
09.02.2025 12:00 Відповісти
У 2022-2023 рр. склалася унікальна ситуація і військові спробували скористатися нею для контрнаступу. Але ... без переваги у повітрі і нестачі БК. От і не вдалося.
показати весь коментар
09.02.2025 12:03 Відповісти
Про запуски РСД-28 "Кедр" (Орєшнік) читали ??

Один запуск по Дніпру був вдалий - якби ЯЗ, були б кранти. Писали одночасно було 3 пуски, 2 невдало.

Крім того ще було 2 пуски, один на тижні, невдало, і ***** звільнило голову Роскосмосу.
показати весь коментар
09.02.2025 12:07 Відповісти
Які намети ? Під час війни громад. акції заборонені. Якщо наполягати - будуть заворушення.
Вини нам потрібні ?

ЗеВлада і так спускає на тормозах христові ходи, або якісь "дивні" протести за тих, хто у полоні. Наче їх звільнення можна легко організувати.
показати весь коментар
09.02.2025 12:10 Відповісти
Кашкет козирком назад можна повернути.
показати весь коментар
09.02.2025 12:11 Відповісти
Справа не в генії Трампі. Як політик він нічим не кращий від інших непрофесійних політиків з шоубізнесу. Справа в тому, що після трьох років жахливої війни, у громадян (є ознаки, що по обидві сторони) все більше виникає бажання, якщо не завершити зовсім цю війну, то принаймні вийти на якесь перемир'я. Адепти війни до кінця, такі як авторка, відразу заспівають пісню, про - росія нападе знову, відновиться і тд, знову буде війна. Тому ніби треба продовжувати воювати тут і зараз. Ніколи не розумів цієї логіки! Давайте тут і зараз продовжувати цю жахливу криваву війну, щоб потім через декілька років не було жахливої кривавої війни! Де логіка? Хіба сама по собі відкладена війна не краще війни тут і зараз? росія відновиться? а ми? залишимося в тій точці що є? Дичина. Відкладена війна, окрім того, що не гинуть люди тут і зараз, тим краща, що є статистична ймовірність, що вона відкладена на завжди, або принаймні на досить тривалий час (приклад південна й північна корея, де після закінчення бойових дій вже змінилося ціле покоління, а війна ще формально не закінчена)!
показати весь коментар
07.02.2025 16:14 Відповісти
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Я можу приблизно порахувати де ділися : більше ста тисяч добровольців загинули , біля трьохсот тисяч поранених стали інвалідами , ще кілька тисяч в полоні . Ще біля мільйона наразі в ЗСУ або в приданих підрозділах .

В сумі майже півтора мільйони .

Аналітик Анатолій Кущ приводив підрахунки РЕАЛЬНОГО МОБПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ . і ВІН СТАНОВИТЬ САМЕ ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ . Не 3-4 мільйони як пишуть "фахОвц" та медіабалаболи , а саме 1,5 . Це реальний мобпотенціал України. Можна ще по ідеї нашкребти до півмільйон, але це вже ставить повністю жирний хрест на майбутньому країни, як в економічному так і демографічному плані.
Я б радив пані , ЩО ЛЮБИТЬ КАПСЛОК , почитати історію війни Парагваю . Повчальна історія . Втратили 90% населення , половину території . А ВІЙНУ НЕ ВИГРАЛИ . Хоч були дуже патріотичні ці парагвайці ,в кінці воювали діти та жінки . Маленький Парагвай до цих пір не відійшов від цієї війни - а пройшло більше ста років .

Стосовно ЗСУ - то їх українці підтримують і довіряють більше, чим будь якій державній структурі. Українці не ******* ТЦК ,але її народ не ототожнює з армією , а розглядає по суті як каральний орган .

А тепер стосовно Трампа . Трамп дійсно МОЖЕ І ХОЧЕ ЗУПИНИТИ ЦЮ ВІЙНУ, навідміну від наших недокерОвніків . Не з моральних причин . Так вимагають його бізнес інтереси . І він її найімовірніше за все закінчить . А ми не змогли . І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни . І більшість народу вибрало жити і далі в ілюзіях . Навіть загроза смерті ,їх лякає не так, як сказати собі правду .
показати весь коментар
06.02.2025 22:56 Відповісти
Причини війни можна розділити на дві :
перша - це ЗОВНІШНЯ - ПУТІНСЬКО-МОСКОВИТСЬКІ ІМПЕРСЬКІ АМБІЦІЇ.

Але є друга і важливіша причина - ВНУТРІШНЯ - ЦЕ НЕВІГЛАСТВО . Саме невігластво більшості народу та його лідерів. Інфантильність ,безвідповідальність ,не визнанання своїх помилок , бажання перекласти відповідальність на інших за свої помилки, БРЕХНЯ ТА ЛИЦЕМІРСТВО - всі ці якості народу, його АЛЬТЕР ЕГО втілилося у тій владі ,яку цей сліпий народ вибрав - ЗЕЛЕНСЬКОМУ ТА КО. Подібне вибирає подібне.
Найбільших втрат та поразок Україна зазнала не від москалів - а від неправильних ,популістичних , невчасних ,корупційних дій власної влади .
Але найбільша проблема в тому, що навіть під загрозої смерті та втрат - люди не хочуть змінюватися , бажаючи краще померти в ілюзії ,чим зустрітися з самим собою
показати весь коментар
07.02.2025 12:19 Відповісти
Саме ДРУГЕ - є головним та визначальним чинником війни. Путін - боягуз , і нападає , лише на тих ,кого вважає слабкими . А те ,що народ вибрав на посаду інфантильного , безвідповідального ,боягузливого актора президентом ( АЛЬТЕР ЕГО) - було сприйнято ,як підтвердження слабкості .
показати весь коментар
07.02.2025 14:24 Відповісти
Саме тому я написав недавно в блозі Тараса Загороднього , що саме ЗДАТНІСТЬ МИСЛИТИ ТВЕРЕЗО І РЕЛЬНО ДИВИТСЯ НА РЕЧІ РОБИТЬ НАС суб'єктними .

І це стосується в тому числі в приєднанні чи неприєднані до якихось блоків.

Ізраїль сильний та самодостатній ,хоча й менший за Україну -і на ізвєсному органі мав ці всі блоки .

Але дурні ,слабкі та залежні замість того ,щоб мудрішати ставати сильними та самодостатніми намагаються прилипнути до якогось блоку . Хоча цей блок вже скоріше може являти собою "фіговий листок" чим реальну силу ....
показати весь коментар
07.02.2025 14:42 Відповісти
А розміновуали Чонгар - теж кацапи ??))) Асфальт катав замість ракет теж Путін ? Вибирати Єрмака і Зе вас теж Путін примушував? Дорослішати будете колись ? Чи так і помрете врожевих окулярах ?
показати весь коментар
07.02.2025 14:45 Відповісти
Так. Але це не заважає йому говорити певні правильні речі. Порошенко до речі засновник - Партії Регіонів. Зеленський виступав на фуршетах у ПР . Будемо продовжувати ?
показати весь коментар
07.02.2025 14:47 Відповісти
По перше потрібно бути реалістом - Україну ніхто в найближчі 10 років не візьме в НАТО , інших реальних блоків не бачу . По друге - Я теж скоріше прихильник позаблоковості Для мене є приклад - Ізраїль . Це позаблокова країна . З населенням в 4 рази менше чим Україна .
Самодостатня економічно і у військовому плані . Чим поганий приклад для України?

Стосовно Кравця - його головний біль-це не стільки блоковість - скільки залежність української влади та правосуддя від демпартівських грнатоїдів .

І в цьому плані я з ним згоден .

Тому що останні 40 років - Україна була розмінною монетою ФСБшної агєнтури з однієї сторони і соросятсько -демпартівських агентів впливу з іншої . Україні потрібно звільнитися від обох цих впливів . І стати незалежною - не огладаючись ні на Кремль, ні на Брюсель з Вашингтоном.
показати весь коментар
07.02.2025 15:19 Відповісти
Я розумію ,що завжди знайдеться багато причин та відмовок ,щоб замість того , щоб вчитися ходити самостійно - шукати костилі та поводирів . Завжди надіятися на царя ,трампа,нату або ще якусь опору , Замість того ,щоб опиратися на Бога і на власні сили
показати весь коментар
07.02.2025 16:10 Відповісти
Знаєте як в психології розрізняють зрілих та незрілих особистостей? Зрілі ,беручи до уваги , зовнішні причини ,шукають корені в собі . І знаходячи їх - вирішують зовнішні проблеми . Незрілі - завжди знаходять винуватців зовні - і ніколи не бачать проблем в собі . В них винні всі - діти ,дружина ,сусіди, начальник на роботі , влада,Путін з Трампом ,лише не вони..
показати весь коментар
07.02.2025 16:14 Відповісти
А мені тепер зрозумілий корінь вашої інфантильності )))
показати весь коментар
07.02.2025 16:16 Відповісти
Ви б воліли ,щоб вас захищало спогади про минулу велич чи реальні збройні сили сьогодення ? Для прикладу півмільйонний Бундсвер минулого це не те що 180 тисяч зараз - і ті в жалюгідному стані . А якщо , ще США скаже до побачення - то справи можуть взагалі стати кепські..
показати весь коментар
07.02.2025 21:44 Відповісти
Порошенко - Засновник «Партії солідарності України», один зі співзасновників партії «Трудова солідарність України», що згодом змінила назву на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2 Партія Регіонівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 [⇨]
показати весь коментар
07.02.2025 21:45 Відповісти
Можна ще порадити їй посилати - мислі любві ,пазітіва і міра для наближення переможної перемоги
показати весь коментар
07.02.2025 21:58 Відповісти
Беручи до уваги - тих інфантилів ,яких зараз вибирають в Європі - ЄС може прости не прожити ще 2 десятиліття . Якщо почнеться розпад Європи - то кожен може бути сам за себе .
Римська імперія почала розвалюатися зсередини - а варвари потім просто почали потім розтягувати по шматкам

https://www.unian.ua/world/bizhenci-ryatuyut-yevrosoyuz-vid-skorochennya-naselennya-12693573.html Євросоюз може втратити сенс свого існування і розвалиться, якщо не перелаштується під нову геополітичну ситуацію в світі і новий технологічний уклад світової економіки. Про це йдеться у великій аналітичній доповіді колишнього президента Європейського центрального банку Маріо Драгі, зробленій на замовлення https://commission.europa.eu/topics/strengthening-european-competitiveness/eu-competitiveness-looking-ahead_en Єврокомісії.
показати весь коментар
07.02.2025 22:04 Відповісти
Ви плутаєте дві різні партії . Па́ртію солідарності Україні и і Трудова солідарність України» - це не одне й те саме це різні партії

Порошенко - Засновник «Партії солідарності України», один зі співзасновників партії «Трудова солідарність України», що згодом змінила назву на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2 Партія Регіонівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0 [⇨]

Ця цитата до речі взята з особистої сторінки Порошенко на вікіпедії .Якби це був фейк , я думаю Петро Олексійович вже потурбувався за те щоб цю інформацію виправили
показати весь коментар
07.02.2025 22:37 Відповісти
Я думаю ми входимо в епоху новітніх темних віків з його хаосом і роздробленістю. І північні варвари можуть ринути в Європу не тому ,що воин сильні ,а тому що європа стане слабкою
показати весь коментар
07.02.2025 22:44 Відповісти
Добра ви душа)
показати весь коментар
07.02.2025 22:45 Відповісти
От мені дуже тяжко стримати себе шоб не поіронізувати і не покепкувати . Як кажуть - нє думай о людішках свисока )))
показати весь коментар
07.02.2025 22:47 Відповісти
Можливо ви і праві - тому ,що я не досліджував цю тему - і керуюся інформацією з сторінки вікіпедії Петра Олексійовича . Яка суперечить вашим словам . Тому якщо ви переймаєтеся об'єктивністю раджу направити свою енергію на достовірне відображення інформації у вікі - щоб більше ніхто не був в омані . ))))
показати весь коментар
07.02.2025 22:56 Відповісти
Дякую))
показати весь коментар
07.02.2025 23:13 Відповісти
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Де? В підрозділі Юзіка. Хіба не можна брати приклад із Верховного Головнокомандувача Зеленського?

https://www.youtube.com/watch?v=MBwxk1UMwGU

Що тут не ясно?
показати весь коментар
07.02.2025 10:47 Відповісти
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Винищені! Частина мясниками типа Содоля, мразями-очковтіратєлями-брехунами типа Шаламаги, і прочими "вєлєкіми кадровими" совковими командирами. Частина глядя на весь цей беспрєдєл звалила зща кордон або ще якось перемістилась в касту ухилянтів. Ну а ті хто залишився - просто *********. Тобто теж винищені, але морально. Та і тупо "зносилися" фізично вже. Тому так, ви зробили це разом. І влада яка зношених не міняє (а вірішила просто позбавитись від героїв) і совкодрочерне командування (яку все та ж влада не змінить на нормальних). Хоча вже і пізно міняти. Бо мотивовані люди тупо скінчилися ((( Винищені!
показати весь коментар
07.02.2025 19:54 Відповісти
з зімбабвє
показати весь коментар
08.02.2025 07:05 Відповісти
І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни .
схоже ви з тих, хто розібрався, не поділетесь?
чесно, цікаво, яка ваша думка щодо причин війни.
показати весь коментар
07.02.2025 11:57 Відповісти
ви впевненні, що друге є саме причиною війни, а не чинником, який сприяв такому її розивитку, який ми спостерігаємо сьогодні?
показати весь коментар
07.02.2025 12:25 Відповісти
і саме тому днями ви написали схвальний коментар під статтею ростилава кравця, де він написав про необхідність повернути в Конституцію норму про позаблоковість України?
показати весь коментар
07.02.2025 14:33 Відповісти
в блозі Тараса Загороднього цілком можливо ви висловились саме так.
але я вас спитав про ваш коментар під текстом саме кравця.
як співвідноситься "здатність мислити тверезо" зі схавленням позаблокового статусу?
показати весь коментар
07.02.2025 14:53 Відповісти
ваші тези не виглядають, як роздуми тверезо мислячої людини.
приклад Ізраїлю добрий але не ціцлком життєздатний в географічних реаліях України.
Ізраїль не має поряд з собою такої великої (територіально та за чисельністю населення) та з таким військовим потенціалом країни, яку має поряд Україна.
аж до 2023-ого Ізраїлю, з огляду на ворожі йому країни, було достатньо мати угоду зі США та розбудовувати власну армію. в сьогоднішніх реаліях, з досвідом останньої війни, мене не здивує заявка Ізраїлю про вступ до НАТО (не сьогодні, але можливо за рік - два (ми з вами ризикуємо вже не дожити)).
Україна, маючи поруч агресивну та велику росію, навіть розбудовуючи власні ЗС, вимушена пристати до воєнного безпекового союзу, сьогодні таким союзом є саме НАТО.
щодо "ні на кого не оглядатись", - це не витримує жодної критики в умовах ********* світу.
такі тези та "соросята" позбавляють сенсу подальше наше спілкування.
мене дивує, що вам не до вподоби росія (якщо вона вам справді не до вподоби).
показати весь коментар
07.02.2025 16:05 Відповісти
людина все вірно написала - причиною війни є ****** русня.
те, що написали ви, є чинниками, які дозволили росіянам бути там, де вони є сьогодні.
якщо ви хочете подорослішати, то маєте зрозуміти, що путін напав би за будь-якого президента, питання в тому наскільки б ми були готові до такого нападу (бо так, зеленський доклав максимум зусиль, щоб країна не була готова до вторгнення але не він його розпочав).
показати весь коментар
07.02.2025 16:10 Відповісти
от саме тому, що "опиратися на бога" нам із вами нема про що говорити далі.
до речі, "спиратися на бога" це ті ж самі милиці проти яких ви начебто виступаєте.
ви не про дорослішення (як ви намагаєтесь переконати), ви про середньовіччя.
показати весь коментар
07.02.2025 16:13 Відповісти
ви написали щось, що не має відношення до психології як науки.
поспілкуйтесь щодо цієї вашої тези з кваліфікованим психологом, гадаю він буде здивований.
ви ж не психолог, правда, ви десь оце прочитали чи почули від когось й вирішили, що прочитали чи почули справжню наукову тезу.
показати весь коментар
07.02.2025 16:19 Відповісти
вибачте, мені нема що вам сказати з тієї простої причини: "А причиною переходу Ганібала через Альпи, розв'язання Юлієм Цезарем Гальської війни чи Гітлером другої світової, теж була "****** русня"?", це ж маячня, яка не потребує відповіді.
показати весь коментар
09.02.2025 17:58 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 22:46 Відповісти
Угу. Невідомо, як далі буде, але поки що ніхто із демпів у США не постраждав.
А натомість, вже постраждали такі інтитуції, як USAID та МКС, а також нерви у керівництва Канади, Мексики, Данії і Панами, не кажучи про інших.
показати весь коментар
07.02.2025 07:46 Відповісти
наведіть приклад хто за останні 50 років спробував випробувати блок "НАТО" / його "членів" / на "слабо"....
показати весь коментар
07.02.2025 19:38 Відповісти
Сторінка 2 з 2