12680 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Неможливо вижити здаючись вбивці

Неможливо відкритими дверми запобігти пограбуванню! Неможливо оголеним тілом відмовити насильника від насильства.

Настали такі часи, що ми змушені обирати між важкими і дуже важкими рішеннями. Кожен загиблий чоловік чи жінка сил оборони України безсумнівно є героями! І звичайно ж кожен українець дуже хотів би щоб кожен воїн вижив і велика частина нації готова була б віддати багато, а то і все, щоб наші воїни залишалися живими! Але на щирий, при великий жаль, на даний момент у нас вибір між загибеллю десятків чи сотень тисяч воїнів та між загибеллю мільйонів українців в тому числі військових і цивільних.

Тому, чим більше працюватимемо в тилу, тим більше виживе на полі бою! Тим більше виживе в тилу!

Світова історія реальними фактами та мільйонами загублених життів показує головне правило: агресор знищується в боротьбі, або ж знищує жертву відрізаючи нахилену перед ним голову!

І чим гірше відбувається підготовка, що розслабленішими перед агресором є народи - тим більші втрати вони несуть на всіх етапах!

Війна не завершена! Ми не перемогли і навіть не досягли справедливого миру! Рано розслаблятись! А тимпаче зважаючи на те, що зараз відбувається в світі! Ми змушені згуртуватись і максимум сил зараз віддавати на оборону! Бо це в першу чергу оборона себе і своїх сімей!

В іншому випадку, дуже таки мирне і комфортне життя під час трьох річної повномасштабної війни може перетворитись в реальне життя воєнного часу, про яке ми могли читати в підручниках історії чи переглядати в історичних фільмах. Повна розруха, голод та смерті цілих регіонів!

І ТАК І СТАНЕТЬСЯ, якщо ми нарешті не згуртуємось так, як це потрібно для виживання!!!

Це не метафора! Це те, що зараз відбувається! Відбувається по тих самих сценаріях, що й відбувалось 80-110 років тому!

Потрібно гуртуватись так як ніколи та залишатись в цьому стані допоки не виживемо!!!

P.s Між них був муж Горацій, і слово він бере: ''на цій землі старі й малі, десь кожен з нас помре, тож це, вважай, удача - якщо ти смерть зустрів в борні, за попіл предків та дим рідних вівтарів''

с. П'єр Корнель "Горацій"

Топ коментарі
+23
Був свідком ,як три сфоромовані колони добровольців не чеаючи влк рушили на схід - в одній були прокурори ,яким зняли інвалідність , в другій - солянка з БЕБ,ДБР та митників , а в третій - депутатський корпус з працівниками марафону . Так і казали - немає часу чекати ВЛК - Батьківщина в небезпеці - мусимо першими прийняти на грудь зустріти ворога груддю ...
показати весь коментар
25.03.2025 17:36
+17
Зрозумівши, щод від русні не треба очікувати нічого доброго, після фактичного провалу переговорів зі встановлення справедливого миру, сьогодні після обіду вже потрошку почали утворюватися черги біля тцк. Разом переможемо! Був свідком непорозуміння між працівником тцк і поліцейським з групи оповіщення, які сперечалися за чергу на проходження ВЛК.
показати весь коментар
25.03.2025 16:35
+17
показати весь коментар
25.03.2025 17:22
Коментувати
Сортувати:
Зараз почнеться.
показати весь коментар
25.03.2025 15:19 Відповісти
Що почнеться?
показати весь коментар
25.03.2025 15:30 Відповісти
Доведення зворотного.
показати весь коментар
25.03.2025 15:33 Відповісти
Зіхідний кордон прикрито надійно: всі біля нього згуртувалися 😁😁
показати весь коментар
25.03.2025 20:02 Відповісти
почалося
показати весь коментар
27.03.2025 11:37 Відповісти
Так. Відсутність масових депортацій і страт етнічних українців на окупованих пітьмою землях України - це обманка - тимчасовий ступор рашистів, викликаний українським спротивом та загрозою викриття у разі звільнення території українською армією.
Холокост еврейства після приходу до влади нацистів в гітлерівській Німеччині не стався раптово. Цей молох розкручувався поволі, не спиняючись, бо не було ніякого збройного опору зі сторони жертви. Кожен сподівався, що його і його рідних обійде це лихо. Кожен був сам за себе. І не було а ні своєї держави, а ні збройної організації для спротиву. Що суттєво полегшило задум нацистів на планове винищення цих людей.
Натомість в українців була своя повстанська армія та підпільні боївки ОУН, які не дозволили в 1945- 1947 роках повторити сталінському режиму геноцидні практики масового заслання у Сибір і лещата голодомору на заході України.
Тож, доки Україна воює з пітьмою, доти її громадяни, що потрапили в неволю, житимуть і матимуть надію на краще.
показати весь коментар
25.03.2025 15:50 Відповісти
@ "25.03.1949 согласно постановлению Совета министров СССР за № 390-138сс от 29.01.1949 проведена операция «Прибой» - массовая депортация жителей Литвы, Латвии и Эстонии в Сибирь, на Европейский Север и Казахстан «навечно и без права возвращения к прежнему месту жительства»."

показати весь коментар
25.03.2025 20:54 Відповісти
Так. Опір був, но згадайте тот опір, коли Ющенко легалізував УПА та Шухевичя. Також пригадайте опір на східних областях.
показати весь коментар
27.03.2025 11:19 Відповісти
так, вони були під впливом рашки виховані ідіотами. Але ж стараннями тієї ж рашки велике число їх вбито чи вивезено на ісконниє зємлі. Тож і на сході тепер ідіотів менше. Воїни, що вступили вЗСУ і їхні сім'ї= які встигли евакуюватися - можливо вони зможуть повернутися додому рано чи пізно і своїх внуків ростити ідіотами не дозволять
показати весь коментар
27.03.2025 11:41 Відповісти
Гуртуйся з депутатами-крадіями, прокурорами-інвалідами та людоловами-хабарниками, хай вони допоможуть.
показати весь коментар
25.03.2025 15:51 Відповісти
Відставити істерику.
показати весь коментар
25.03.2025 16:09 Відповісти
Автор спізнився на три роки із загалом правильними закликами. Але це волання героя в пустелі
показати весь коментар
25.03.2025 16:21 Відповісти
Виживання, це вже дуже далеке поняття щоб робити вибір. То, це маніпуляція.
показати весь коментар
25.03.2025 16:33 Відповісти
Зрозумівши, щод від русні не треба очікувати нічого доброго, після фактичного провалу переговорів зі встановлення справедливого миру, сьогодні після обіду вже потрошку почали утворюватися черги біля тцк. Разом переможемо! Був свідком непорозуміння між працівником тцк і поліцейським з групи оповіщення, які сперечалися за чергу на проходження ВЛК.
показати весь коментар
25.03.2025 16:35 Відповісти
Був свідком ,як три сфоромовані колони добровольців не чеаючи влк рушили на схід - в одній були прокурори ,яким зняли інвалідність , в другій - солянка з БЕБ,ДБР та митників , а в третій - депутатський корпус з працівниками марафону . Так і казали - немає часу чекати ВЛК - Батьківщина в небезпеці - мусимо першими прийняти на грудь зустріти ворога груддю ...
показати весь коментар
25.03.2025 17:36 Відповісти
Це був вдалий 11-метровий)
показати весь коментар
25.03.2025 18:23 Відповісти
Мене сьогодні в черзі на ВЛК зухвало відштовнув якийсь пузатий дядько. Це був народний депутат. Я хотів було обуритися, а він сказав мені: "Синку, я маю воювати за тебе!!"

І тут раптово депутата відштовхнув молодий суддя: "Пане депутат, я маю іти воювати!!!"

І я побачив, як нація згуртувалася...
показати весь коментар
25.03.2025 19:44 Відповісти
як тут не скинутися цим хоробрим хлопам донатом , екіпіруються мабуть на свої - а що там купиш на ту мізерну зарплату судді чи депутата ....
показати весь коментар
25.03.2025 19:59 Відповісти
А потім прокинувся.
показати весь коментар
25.03.2025 21:37 Відповісти
Дуже смішно.......
показати весь коментар
26.03.2025 01:49 Відповісти
Дуже ........
показати весь коментар
26.03.2025 01:48 Відповісти
Це не їхня Батьківщина. І їм на Україну наплювати. Вони всі знайдуть собі інше місце проживання. Грошей накрали, що вистачить і їм і онукам та й правнукам. І заради нас вони воювати не будуть.
показати весь коментар
26.03.2025 06:23 Відповісти
Просто розкішний жарт. Надішліть його 95 кварталу, може вийте чудовий гумористичний номер
показати весь коментар
25.03.2025 19:39 Відповісти
На жаль немає кому -кажуть весь 95 квартал - вчора виїхав в повній екіпіровці під Покровськ - сказали , що тепер їх місце не на сцені , а в бліндажі
показати весь коментар
25.03.2025 20:01 Відповісти
Квартал виїде в Ніццу і буде жартувати для закордонної русні про тупих хахлів які в сто п'ятий раз за історію не захотіли воювати за свою землю тому що атамани в них погані.
Ну а ти підеш штурмувати Варшаву.
показати весь коментар
25.03.2025 21:07 Відповісти
Змініть касету. Яка Варшава - ворог не може окупувати навіть область )
показати весь коментар
25.03.2025 21:18 Відповісти
Ну а ти частіше пиши про те як погано воювати за депутатів з суддями - і коли мобілізувати буде нікого, справи в пусні підуть значно краще
показати весь коментар
25.03.2025 21:29 Відповісти
Так ми ж перемагаємо, а Росія скоро розвалиться. Це мені так військові фахівці кажуть
показати весь коментар
25.03.2025 21:42 Відповісти
де ці військові фахівці? вони зазараз з нами в кімнаті? назви хоч одного відомого хто пише що ми перемагаємо і більше зусиль не потрібно
показати весь коментар
25.03.2025 22:07 Відповісти
Вони скрізь: на Ютубі, у Фізбуці, на "Телемарафоні"
показати весь коментар
25.03.2025 22:10 Відповісти
Тобто ти жодного не знаєш, а просто напистів. Так і запишемо.
показати весь коментар
26.03.2025 01:27 Відповісти
Ну можна робити вигляд, що ви їх не знаєте або вас в Гуглі забанили
показати весь коментар
26.03.2025 01:34 Відповісти
я не знаю таких експертів, я таких не дивлюся. Можливо комусь і Люся військовий експерт бо купа баранів спершу вірили в його казки про 2-3 тижні - аж подушки хрестиком з ним вишивали - а потім так само люто ненавиділи. Але це вже не до мене. Якщо знаєте справжніх екеспертів які кадуть що рашка ось-ось розвалиться - то поділіться посиланням.
показати весь коментар
29.03.2025 23:46 Відповісти
А ''мудрий'' Український народ у 2019 під час війни проти москальських окупантів вирішив ''па-ржать''.... і ''увідєть мір в ґлазах путіна''....
Тепер уся Україна вмивається кров'ю....
Кінця краю не видно....
Ось це і є ціна за ''па-ржать''.... і бажання дружити з москалями.
показати весь коментар
25.03.2025 16:44 Відповісти
Не только в 2019г.. А почему не выбрали Черновола и устроили ему аварию, а вместо него выбрали Кучму, почему травили Ющенка и выбрали Януковичя и в 2019 выбрали "паржём", почему сиверские казаки стеной стояли за московию, почему в период УПА было столько предательств. Ведь сотни тысяч осужденных и расстрелянных, советами, воинов УПА были преданы рядовыми гражданами, как и сейчас теми, которые наводят шахеды и ракеты, в мозгах, которых до сих пор торчит - "мы братья с москалями". А за это "братство" приходится платить кровью и жизнями лучших сыновей страны.
показати весь коментар
27.03.2025 12:04 Відповісти
А вибрати собі за гетьмана рецедивіста-ґвалтівника? А раніше головного комуніста України?
показати весь коментар
25.03.2025 17:03 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2025 17:22 Відповісти
Бажаючих згуртуватися навколо депутата, прокурора, судді, чиновника буде завжди багато на відміну від охочих згуртуватися навколо бійця в окопі.
Неможливо чинити опір убивці якщо в твоїй команді зрадники та мародери, які банально крадуть необхідні для опору сили та ресурси і вимагають, щоб ти бився до смерті, поки вони сидять на відстані в повній безпеці викрикуючи патріотичні гасла.
показати весь коментар
25.03.2025 19:37 Відповісти
Ми не перемогли і навіть не досягли справедливого миру!

І де пояснення автора, що таке "перемога" і що таке "справедливий мир" в його розумінні? Який сенс всіх цих красивих слів та фраз, якщо не має визначення ключових понять?
показати весь коментар
25.03.2025 20:07 Відповісти
А яка різниця якщо в нас поки ніякого миру нема - ні справедливого, ні несправедливого.
показати весь коментар
25.03.2025 21:09 Відповісти
Суть в тому - що якщо немає чітких понять, цілей і чіткого плану досягнення цих цілей - то війна перетворюється просто на спосіб утримання влади - адже можна постійно давати нові і нові визначення - без кінця та краю
показати весь коментар
25.03.2025 23:24 Відповісти
Навряд чи автор при владі, це по-перше. А цілі зараз на мою думку зрозумілі і незмінні: вистояти як держава, зберегти максимум своїх територій і створити передумови миру в якому ми зможемо укріплюватись і зміцнювати свій суверенітет.
показати весь коментар
26.03.2025 01:30 Відповісти
Що означає "вистояти"? По яких критеріях ви можете чітко визначити статус "встояли"/"не встояли"? Вигадали таке цікаве слово на заміну перемозі, і всюди його тикають.
показати весь коментар
26.03.2025 07:19 Відповісти
В 2022 влада , телемарафон, щирі патріоти та блохери одноголосно "перемогою" називали кордони 91р., репарації, покарання військових злочинців.Після "потужного" контрнаступу "перемога" здулася до кордонів 2022 року, а починаючи з кінця 2024 "перемогу" замінили на абстрактне "вистоїмо". При цьому одностайності у визначені термінів та мети "вистоювання" немає: одні експерти говорять про кілька місяців, які потрібні Європі щоб замінити США і завалити Україну зброєю та грошима, інші 4 роки щоб перечекати Трампа. А притомні експерти заявляють, що Україна вже давно не "стоїть", її зносить в демографічно-економічну прірву і упоротість влади та щирих патріотів в бажанні продовжувати війну тільки посилює цей процес та руйнування країни.
показати весь коментар
26.03.2025 08:51 Відповісти
Тут і додати нічого.
показати весь коментар
26.03.2025 09:37 Відповісти
Тобто, це не путін, не росія - руйнують Україну?
А самі українці - бо чинять опір, вбивці й гвалтівнику. А Буча, з Ізюмом та Маріуполем - нам наснилася. І нікого там росіяни не катували, та не розстрілювали - то просто "добрі люди, які бояться НАТО". Так бояться, що аж всі унітази на окупованій території покрали. Так же ж?
І знищувати українців та Україну вони зовсім не хочуть. Вони нас просто звільняють - від "поганого НАТО" (а ще - від життя, від країни, від мови, від самих себе ж).
А так - "нормальні люди" - от з ними якраз про "мир" говорить. Вони ж багато спокійного та затишного "миру" припасли для українців - на кладовищі.
показати весь коментар
26.03.2025 14:01 Відповісти
Шановний, не потрібно давити на емоції.Всі знають хто агресор і не пробачать росії смертей українців, але мова йде про те як нам реагувати на цю загрозу та про стратегію дій та виживання. Коли в твій будинок вдирається банда з автоматами, а в тебе із зброї тільки лопата то будь-яка притомна та адекватна людина буде намагатися втекти , врятувавши своє життя і сім"ю , щоб потім озброївшись та заручившися підтримкою союзників відбити територію та покарати бандитів. Але наша влада та щирі патріоти- пропагандисти пропонують бездумно кинутися в бій навіть з мізерними шансами на виживання, а самі вони при цьому будуть виносити з будинку цінні речі та підбадьорювати тебе пафосними гаслами. І результатом всього буде те, що ти будеш мертвим героєм, щирі патріоти будуть насолоджувати безбідним життям за кордоном, а твій порожній будинок назавжди захоплять бандити.
Вмикайте нарешті мозок замість телемарафону, повернути втрачене зможуть тільки живі українці,а не мертві герої.
показати весь коментар
26.03.2025 16:13 Відповісти
Ваша логіка ясна: маючи зброю - не вбивати нею ворога, а здаватися на його "милість" та/або тікати. Все, як озвучив російський агент і колаборант Портнов. Ви за їх методиками працюєте.
І саме ви, найперше, спекулюєте на емоціях та пам'яті загиблих. Мовляв, що вам "шкода героїв".
Це неправда. Бо, якщо не боронитися від кацапів зараз, а здатися, капітулювати, "замиритися", то, невдовзі, через рік-другий-тртій, українців загине набагато більше, і ще більше стануть біженцями - втечуть з України. І більше вже, сюди, не повернуться. Не буде куди повертатися. А союзники - "умиють руки".
Ось на що ви працюєте.
показати весь коментар
26.03.2025 18:04 Відповісти
В нас є власні далекобійні ракети, танки, ППО ? Навіть прості міни до міномету не здатні якісно виготовити, воюємо тим, що нам подарують або дадуть в борг партнери. За даним нашого ж ГУР орки планомірно нарощують виробництво ракет та ударних дронів, а наша влада нарощує тільки потужні анонси про довгі нептуни, паляниці з пекла, які чомусь на 4 році війни масово не летять по оркам.
На емоціях спекулюєте саме Ви, пишучи про Бучу та Маріуполь, намагаючись таким чином викликати бажання негайної помсти ворогу. Звісно ніхто не простить ці звірства оркам, але думати потрібно щоб подібне не повторилося в інших містах. Тим більше, що наші союзники вже "умивають" руки: Трамп допомагати не збирається, Європа тільки обіцяє збільшити допомогу без реальних кроків до нарощування ВПК, бусифіковані солдати масово йдуть в СЗЧ , ще сотні тисяч чоловіків переховуються від ТЦК. Чим воювати будете і що буде коли фронт посипиться, де тоді спиняться орки ? Всі притомні та адекватні люди говорять, що Україні потрібна пауза, навіть ціною втрати територій, щоб змінити перед усім владу, відродити економіку, ВПК, перебудувати армію. За продовження війни тільки влада та наближені до неї , оскільки для них це джерело збагачення і воювати вони не будуть та втечуть за кордон при першій ж для них загрозі.
Виключайте марафон головного мозку, нам потрібно зберегти перш за все людей, а не гнати їх на убій проти сильнішого в рази ворога.
показати весь коментар
26.03.2025 18:47 Відповісти
"Коли в твій будинок вдирається банда з автоматами, а в тебе із зброї тільки лопата то будь-яка притомна та адекватна людина буде намагатися"... Нет. Порядочный и адекватный человек будет сопротивляться всеми доступными способами. В пример та-же УПА, которые боролись, практически, голыми руками добывая оружие у уничтоженных немцев, венгров, поляков и советов. Есть такая басня: - в горшок со сметаной попали две лягушки, барахтались, барахтались и немогли выбраться, и одна сложила лапки, и пошла на дно, а другая барахталась и, выбралась. Ну а насчет "нечем сопротивляться", то вы выбрали "паржем, на шаурму, на шашлыки, прерстать стрелять", убрать и продать "калистроны" разменировать мосты и "большое стороительство" поэтому посмотрите в зеркало.
показати весь коментар
27.03.2025 12:28 Відповісти
Шановний, Ви явно передивилися американських бойовиків в яких всілякі Рембо луками підбивають бронетехніку ворога і ножем викошують батальйони піхоти , в реальному житті Вас одразу застрелять.Згідно досліджень вчених та психологів коли виникає загроза життю у людини вмикається реакція «Боротьби або втечі» і вибір дії залежить насамперед від того, як людина оцінює власні сили, величину загрози та можливості подолати ворога . Якщо ви пішли в ліс по гриби і на вас напав розлючений ведмідь то першою реакцією звичайної людини буде "тікати", а досвідчений і озброєний мисливець може вибрати варіант "битися".
УПА - звісно українські національні герої , приклад незламності та патріотизму, але вони зазнали поразки , більшість було вбито або відправлено в табори, їх боротьба тільки відтермінувала захоплення Західної України комуністичним режимом.
Також шановний, ми з вами не настільки знайомі, що Ви так безапеляційно заявляєте за кого і за що я голосував і осуджуєте мене за вибір. Попрошу Вас утриматися від інсинуацій.
показати весь коментар
27.03.2025 23:18 Відповісти
"Що означає "вистояти"?"
Означає вижити.
Залишитись на мапі світу як суверенна держава (не така як Білорашка).
Все просто.
показати весь коментар
29.03.2025 23:44 Відповісти
В кордонах Львівської області - це вже вижили, чи ще ні?
показати весь коментар
30.03.2025 02:57 Відповісти
В фільмі "Водний світ" (1995) є сцена: лідер морських бандитів проголошує запальну промову про те, що він знає де знаходиться міфологічна суша і готовий привести туди всіх вірних йому людей. Захоплені бандити кидаються до весел щоб по-швидше дістатися до омріяної мети, а в цей час помічник лідера бандитів запитує у нього про напрямок руху і отримує відповідь: "Я сам не знаю, але вони будуть місяцями покірно гребти перш ніж зрозуміють, що я їх обдурив".
Дивлячись на лавину пафосних патріотичних дописів від наближених до верхівки блохерів та патріотів, у мене складається враження, що влада сама не знає в якому напрямку потрібно рухатися,а просто тягне час відволікаючи населення від реальних проблем та запитань до себе.
показати весь коментар
25.03.2025 21:13 Відповісти
це не враження . Це так і є . Вони не знають
показати весь коментар
25.03.2025 21:52 Відповісти
Запомните или запишите.

Капитализм очень плохо работает в паре с национализмом.
причина кроется в том, что собственникам капитала выгодна война.
на начальном этапе это националистами записывается в патриотизм и желание бороться за одну страну и людей
на конечном этапе, когда уже все понятно, собственники капитала продолжают делать деньги и привыкли к таким доходам, а люди уже дальше не могут (вспоминаем Вьетнам и америку)
следующая стадия фашизм - выход из войный и зализывание ран или фашизм где 1 фюрер и десятки промышленников при нем.

а в современном мире, собственники капитала могут даже иметь гешефты с военных заказов и военной экономики даже не живя в воющей стране.
показати весь коментар
25.03.2025 22:44 Відповісти
Это все понятно.

Но все эти псевдопатриотичные вскукареки разбиваются об один простой вопрос: если убийца такой страшный, то почему же людей закрывают в одной с ним клетке?

Шото тут не то, Павло Філик. Либо это не такой уж и убийца, либо людей сознательно хотят об него умертвить. Выбирайте вариант по вкусу.
показати весь коментар
26.03.2025 01:25 Відповісти
Поясніть....?
показати весь коментар
26.03.2025 01:58 Відповісти
Что пояснять? Закрытые границы?
показати весь коментар
26.03.2025 03:27 Відповісти
Іванофф....?
показати весь коментар
26.03.2025 02:00 Відповісти
Псевдопатриоты и убийца управляются из одного центра. РФ это мировой мокрушник, выполняет самую грязную работу. Им дали задачу зачистить территорию Украины от людей. Псевдопатриоты этому способствуют.
показати весь коментар
26.03.2025 17:12 Відповісти
Павло Філик ще раз нагадав нам істину, про яку НЕОБХІДНО ПАМ'ЯТАТИ ПОСТІЙНО, - у статті "Неможливо вижити здаючись вбивці". - Джерело: https://censor.net/ua/b3543147
показати весь коментар
26.03.2025 02:11 Відповісти
"Неможливо вижити здаючись вбивці" той хай посібникі відкриють границі.
автор е..ан.
показати весь коментар
26.03.2025 18:23 Відповісти
Гуртуємось українці разом до перемоги!!!
показати весь коментар
27.03.2025 09:38 Відповісти