10315 відвідувачів онлайн
5 879 69
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Жодна війна не безкінечна

російське військове кладовище у невеликому містечку

Зневіра -- ще гірше лихо, ніж марні сподівання.

Багатьом не подобається, коли я пишу про російські воєнні невдачі, про економічну кризу в росії, про поступовий занепад всіх імперських "скрєп".

Вони вбачають в цьому створення марних очікувань швидкого замирення чи навіть швидкої перемоги чи навіть швидкого розпаду росії. Щось на кшталт два-три тижні.

Але я ніде такого не говорю. Я постійно підкреслюю, що швидко не буде. Що Трамп не прийде -- порядок не наведе. Що розмови про швидкий мир і вибори вже за кілька місяців -- марні й шкідливі.

Але і в протилежний бік не треба хилитися. Розмови про столітню війну, про наступні війни, в яких знову й знову воюватимуть наступні покоління українців, -- не менш шкідливі. Вони створюють хибне відчуття безнадії, а саме цього прагне ворог. Битися в умовах безнадії можуть лише дуже сильні особистості, а таких за визначенням небагато. Більшості людей потрібна надія.

І надія справді є. Жодна війна не безкінечна. Жодна імперія не вічна.

Розмови про російсько-шведську війну, що тривала 21 рік, чи про Столітню війну не враховують принципової відмінності: давні війни -- це кілька коротких рішучих битв невеликих професійних армій, між якими роки маневрів і підготовки. Індустріальні війни нашого часу -- це щоденні бойові зіткнення сотень тисяч чи навіть мільйонів людей. Зовсім різні речі.

Війна як лісова пожежа -- сама випалює матеріал для свого продовження. Це не означає, що лісова пожежа є несерйозною, що вона швидко закінчиться, що не потребує протидії. Це означає, що вона не вічна й не безкінечна.

Зневіра -- ще гірше лихо, ніж марні сподівання. Бо не впадати в марні сподівання можна навчитися. А зі зневіри виходу нема.

"Першими ламались ті, хто вірив, що скоро все закінчиться. Після них — ті, хто не вірив, що це колись закінчиться. Вижили ті, хто фокусувався на своїх діях, без очікувань про те, що може чи не може статися", -- казав Віктор Франкл, в'язень концтабору, вчений, психіатр.

Щоб війна закінчилася, нам всім треба перемкнутися на режим війни. Поставити перемогу першим пріоритетом свого життя. Тому що все решта -- особисті здобутки, розвиток бізнесу, політичні перемоги, відновлення громад тощо -- є наслідком завершення війни та сталого миру. Не буде сталого миру -- не буде нічого.

Війна не завершується від мирних заклинань. Війна завершується тоді, коли накопичується критична маса зусиль. Ми ще далекі від цієї точки. Давайте наближати.

Топ коментарі
+19
Щоб війна закінчилася, нам всім треба перемкнутися на режим війни. Поставити перемогу першим пріоритетом свого життя. Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Простий народ вже давно живе в режимі війни . 24 години на добу. 7 днів на тиждень . Не живе ,а скоріше виживає . Це простий народ - платить податки ,донатить і відправляє своїх братів ,чоловіків та дітей на фронт.
А от чиновники та тиловики-силовики живуть на курорті - підвищені зарплати, можливість безкарно красти та гнобити просте населення - і їх такий "режим війни " цілком влаштовує....

Тому питання до Пекаря до кого заклики ? Чи не мільйонер з Балі закликає мисливця з далекої Півночі вийти з зони комфорту ?

Тому що все решта -- особисті здобутки, розвиток бізнесу, політичні перемоги, відновлення громад тощо -- є наслідком завершення війни та сталого миру. Не буде сталого миру -- не буде нічого. Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Чому не буде ? Особистому розвитку війна не заважає - навіть допомагає .. Бізнес буде шукати нові можливості - якщо не тут , то за кордоном . Так само і люди ... А ,хто не хоче розвиватися ,той і в мирний час не буде ...

Війна не завершується від мирних заклинань. Війна завершується тоді, коли накопичується критична маса зусиль Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Процеси завершуються не від маси зусиль - а від зусиль направлених у правильну сторону . А для людей,які не знають куди пливти жоден вітер не буде вдалий... Якщо ж люди не знають як правильно робити , то згідно 2 закону термодинаміки - буде наростати ентропія - війна закінчиться тому ,що буде знищено весь людський ресурс і земля буде випаленим полем ..

А в цілому стаття - за все хороше , і проти всього поганого - кожній бабі по мужику , мужику по бабі ....Конкретного плану дій не має ... Поговорили і розійшлися ....
показати весь коментар
20.05.2025 12:16 Відповісти
+14
"Першими ламались ті, хто вірив, що скоро все закінчиться. Після них - ті, хто не вірив, що це колись закінчиться. Вижили ті, хто фокусувався на своїх діях, без очікувань про те, що може чи не може статися", -- казав Віктор Франкл, в'язень концтабору, вчений, психіатр.

Я ж так розумію, що наведенням цього прикладу Пекар нарешті визнав, що більшість українців зараз змушені жити у концтаборі? Файно.
показати весь коментар
20.05.2025 11:39 Відповісти
+11
"Щоб війна закінчилася, нам всім треба перемкнутися на режим війни."
Так це, треба вже бігти бусифікуватись? Тільки з вами разом, і з Єрмаком, роняючі капці. Режим війни у цивільних вже давно, просто він свій у кожного. Хтось от на Золотих Воротах жебракував з собакою. Потім прибігли екоактивісти, собаку відібрали, самі на ній будуть заробляти. Поп приходить фальшивий, десь купив різу і жебракує, мусора його ганяють. Дівки продаються на онліфанс, за ними полюють різного роду грошопроси і мусорва. Короче ми вже всі давно мобілізовані і в повній мірі відчуваємо наслідки війни, просто по-своєму.
показати весь коментар
20.05.2025 12:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дякую!

Дай, Боже, щоб ці істини зрозуміли б хоча би 25% виборців України...
показати весь коментар
20.05.2025 11:05 Відповісти
Дуже цікава цифра - 25% . То пан на виборців Папєрєдніка натякає? Тобто до виборців73% у пана немає питань ?
показати весь коментар
20.05.2025 16:21 Відповісти
Війна закінчиться миттєво, коли буде знищений цей шизофренік-параноїк Пуйло. Але хто в Україні віддасть наказ на його знищення? Янелоху закінчення війни не вигідне, бо він зразу вилітає з посади президента. Звідси висновок: закінчення війни можливе тільки тоді, коли БЕЗ П'ЯТИ ХВИЛИН НІХТО, він же Зєля Оманський одержить летального для його президентства копняка під зад. Діло замалим: таки дати ТОМУ, КОГО ЧОМУСЬ НАЗИВАЮТЬ ПРЕЗИДЕНТОМ, потужного копняка під зад.
показати весь коментар
20.05.2025 16:47 Відповісти
А хто буду давати копняка ЛІДОРУ ? В країні за 3 роки цієї війни вже склався військово-політичний олігархат, який навіть не уявляє себе в мирний час ... куди подіти всіх тих генералів та полковників після закінчення війни , під час якої вони отримують немалі гроші та можливості , особисто не дуже ризикуючи.

Мені так здається, що значна кількість генералів та полковників вже бачать себе після завершення військових дій поза Україної разом зі своїми родинами - або на відпочинку в своїй закордонной нерухомості з закордонними рахунками , або в якості військових експертів по методам ведення ******** війни з роями дронів в країнах Азії, Африки та Латинської Америки , де в них будуть немалі виплати від тих урядів та й умови мешкання їх та родин там будуть шикарні.

А поки генералам-полковникам треба косити немале бабло на своє майбутнє ... а для цього потрібен витратний матеріал , який ловлять заприсяжені та заброньовані ТЦКуни та поліціянти з пересічного "мобілізаційного ресурсу".

Коли ця необов'язкова війна закінчиться або заморозиться вся країна ще побачитть, як з неї поїдуть десятки тисяч військових зі своїми родинами. Але - які тоді можуть бути питання до тих військових , коли сам ЛІДОР разом зі своєю ЗЕкоМАНДОЮ теж скоріш за все поїде жити кудись в Британію -Італію-Францію.
показати весь коментар
20.05.2025 17:20 Відповісти
Маячня якась.

Напишіть ще сердитий панегірик на адресу дальнобійників, моряків, пілотів. Які не мріють, а зараз десь гроші заробляють.

О ! Ще є вчені на базах в Антарктиці ! Як думаєте, у них ЗП по 10 тис. грн на місяць ?
показати весь коментар
20.05.2025 21:32 Відповісти
Маячня? Невже?
А я на початку 2019 року після заяви Зеленського "Я йду в Президенти" своїм знайомим та співробітникам теж говорив , що то є маячня - клован-невіглас та нарцис зібрався керувати державою, у якої такий божевільний сусід . А оно ось як вийшло насправді з тою маячнею - вся країна в цвинтарях, мільйони біженців , сотні тисяч покалічених, вдів та сиріт ...
показати весь коментар
21.05.2025 00:47 Відповісти
Ааа ... ну да ... про усе погане ... чергова демагогія.
показати весь коментар
21.05.2025 18:52 Відповісти
"Першими ламались ті, хто вірив, що скоро все закінчиться. Після них - ті, хто не вірив, що це колись закінчиться. Вижили ті, хто фокусувався на своїх діях, без очікувань про те, що може чи не може статися", -- казав Віктор Франкл, в'язень концтабору, вчений, психіатр.

Я ж так розумію, що наведенням цього прикладу Пекар нарешті визнав, що більшість українців зараз змушені жити у концтаборі? Файно.
показати весь коментар
20.05.2025 11:39 Відповісти
Тема ТЦК не розкрита, хоча і мається на увазі.
показати весь коментар
20.05.2025 12:51 Відповісти
Тема ТЦК у статті завуальована під концтабір
показати весь коментар
20.05.2025 13:33 Відповісти
ТЦК -це тільки маленька часточка цього концтабору. Уся тема набагато ширша.
показати весь коментар
20.05.2025 14:25 Відповісти
Заборона на виїзд для призовників - виключно через мобілізацію.
До 24.02.2022 ніякої заборони на виїзд не було.
показати весь коментар
20.05.2025 14:34 Відповісти
Як ти там сказав? Виключно через гендерну та соціальну дискримінацію, позбавлення людей їх базових прав та загалом цинічне порушення багатьох національних та міжнародних законів? Так, згоден, якось так.
показати весь коментар
20.05.2025 14:38 Відповісти
Така гендерна нерівність існувала десятки років. Не подобається - треба було заздалегідь їхати до Ізраїлю. Там і жінки, і чоловіки служать на рівних.
показати весь коментар
20.05.2025 14:41 Відповісти
Не треба мені тут розповідати, що треба/не треба було робити, бо це ніяким чином не виправдовує порушення прав людей і законів.
показати весь коментар
20.05.2025 14:44 Відповісти
Треба. Якщо вам так тут не подобалось, треба було валити. Як це зробили десятки тисяч розумних та активних людей. До повномасштабки ніхто нікого не тримав, навіть безвіз діяв. Ну а тепер - особливі умови. Звинувачувати можете лише себе, якщо заздалегідь не додумались, хоча б на пату тижнів у лютому 22-го виїхати, щоб потім десь з умовної Польщі "концтабору" дулі крутити.
показати весь коментар
20.05.2025 14:47 Відповісти
Якщо через певні розумові особливості тобі важко зрозуміти з першого разу, то для мене не проблема ще раз тоб повторити: не треба мені тут розповідати, що треба/не треба було робити, бо це ніяким чином не виправдовує порушення прав людей і законів.
Ну а віктімблеймінг у кінці - це просто вишенька на торті, типова поведінка нахабної мерзоти, що дає дуже гарне уявлення про твої особисті цінності та світосприйняття.
показати весь коментар
20.05.2025 14:53 Відповісти
Ну то я теж дещо поясню.
Беремо за основу вашу тезу "Україна - концтабір".
Якщо Україна - концтабір, то треба з нього якось або тікати, або чекати, поки звільнять.
Хто звільнить?
Звичайно, росія.
Значить, треба перечекати, поки росія прийде. А ще краще - допомогти росії прийти.
При чому вона ще й гроші за допомогу платить.
І виходить в результаті:
17-річний агент ФСБ готував теракт у ТЦК Києва: він вже був під домашнім арештом за підпал військових авто, - СБУ. ВІДЕО+ФОТОрепортаж
Ну і друга стежка, що веде від вищезазначеної тези: концтабір->фашизм->потрібне звільнення від фашизму->тільки росія звільняє від фашизму (вже колись таке робила)->треба допомагати росії звільнити Україну від фашизму
показати весь коментар
20.05.2025 15:00 Відповісти
Я дуже радий, що ти пояснив мені, що відбувається у твоїй хворобливій уяві, проте краще б ти це розповів спеціалісту, бо в мене немає достатньої кваліфікації, щоб тобі допомогти.
показати весь коментар
20.05.2025 15:09 Відповісти
Ну так, простіше всього - назвати опонента психічно хворим.
Це має автоматично анулювати будь-яку аргументацію.
На практиці - навпаки.
показати весь коментар
20.05.2025 15:13 Відповісти
Не треба пересмикувати, я не називав тебе психічно хворим, просто в тебе дещо хвороблива уява. Основна ж проблема навіть не в цьому, а у тому що ти намагаєшся проектувати свої особисті уявлення на інших людей. Увесь цей логічний ланцюжок - це лише відображення твоїх особистих думок, що не має жодного відношення до думки інших людей з цього приводу. І до речі, суб'єктивна думка - це не аргумент.
показати весь коментар
20.05.2025 15:25 Відповісти
Звичайний ланцюжок, яким думає звичайна людина.
З тієї ж причини русня і підруснявники постійно називають представників закону поліцаями.
показати весь коментар
20.05.2025 15:29 Відповісти
Я тобі ще раз повторюю: не треба проектувати свої думки на інших. Стверджувати, що думають інші люди можна лише після проведення кількісного наукового дослідження, та й то там буде кілька груп людей, що поділяють різні погляди. А всі ці розмови про думки "звичайної" людини - лише один з найбанальніших інтсрументів маніпуляції.
показати весь коментар
20.05.2025 15:35 Відповісти
Я не проєктую, бо не раз стикався з цим.
І дослідження, якби хтось взяв собі собі за труд їх провести, показали б кореляцію між позитивним ставленням до тез "Україна - концтабір" і "русскіє - братскій народ", і наявністю в одному лексиконі виразів "поліцай" та "кієвскій рєжим".
показати весь коментар
20.05.2025 15:46 Відповісти
Я вже втомився повторювати, щоб ти не казав відверту дурню. От особисто в мене знайомі діляться на кілька категорій у ставленні до тези "Україна - концтабір". Якщо проаналізувати, то більшість з них асоціює цю тезу з "повна знеага до прав людини з боку боку реджави" або "корумпована бандитська держава", "злочинна держава", є також і "державна політика геноциду", "бандитський бєспрєдєл", "мусорський бєспрєдєл", усілякі теорії змови і тд. До речі, про братскій народ я чув ну максимум пару разів.
Тому тут два варіанти. В найкращому випадку, в тебе просто дуже вузьке і специфічне коло знайомих. Але набагато більше я вірю в те, що ти спеціально артикулюєш саме таку позицію з метою дискредитації та обвинувачення усіх, хто не підтримує офіційну політику злочинної правлячої партії.
показати весь коментар
20.05.2025 16:58 Відповісти
Дайте вгадаю. Жоден з ваших знайомих не в ЗСУ.
показати весь коментар
20.05.2025 17:08 Відповісти
Знов помиляєшся. Серед таких найбільш поширені думки "злочинна держава" та "державна політика геноциду". Є й ще набагато гірші варіанти.
показати весь коментар
20.05.2025 17:12 Відповісти
І вони з такими думками досі в ЗСУ.
Захищають концтабір.
При тому, що за СЗЧ зараз фактично покарання немає.
показати весь коментар
20.05.2025 17:15 Відповісти
Деяки з них вже пішли в СЗЧ, хтось збираєтсья це зробити. Хтось просто сидить в повній безнадії, прийняв свій кінець і проклинає цю державу. Різні є історії.
показати весь коментар
20.05.2025 17:18 Відповісти
Тобто всі в ЗСУ потрапили через бусік або повістку.
Добровольців немає.
Тобто без примусових заходів ніхто з ваших знайомих в ЗСУ б не потрапив.
показати весь коментар
20.05.2025 17:20 Відповісти
Були добровольці, в тому числі сусід. Жодного з них живого вже немає, так що не можу точно сказати, що вони думали, особливо наприкінці.
показати весь коментар
20.05.2025 17:21 Відповісти
Але ті думки, що ви озвучили, вони серед вимушених циркулюють.
показати весь коментар
20.05.2025 17:25 Відповісти
Наразі так. Проте це ніяк не виправдовує порушення законів і прав людини, на що ти явно натякнув своїм "Тобто без примусових заходів ніхто з ваших знайомих в ЗСУ б не потрапив".
показати весь коментар
20.05.2025 17:27 Відповісти
Ви кажете про порушення законів і прав людини.
Навіть не буду тут законами і Конституцією оперувати.
Скільки є зараз позовів до ЄСПЛ стосовно порушення прав людини фактом її мобілізації до лав ЗСУ? Скільки справ успішно для потерпілого закрито? Винесено вироків щодо компенсації або приписів з демобілізації?
Якщо це так незаконно, чому всі мовчать? Підкажіть родинам своїх знайомих, щоб вони звернулись до ЄСЛП, аби отримати своїх рідних назад. Має допомогти, це ж Європа, там все законно. І вироки ЄСПЛ в Україні вже виконувались.
показати весь коментар
20.05.2025 17:35 Відповісти
І знов пішли відверті маніпуляції.
Взагалі не здивований, що ти не хочеш оперувати Конституцією чи Універсальною Декларацією Прав Людини. Знаєш чому? Бо ти й сам чудово розумієш, шо вони нахабно і цинічно порушуються. Про позови до ЄСПЛ також повеселив. Людина, яка намагаєтья вижити на війні, не має можливості подати позов. СЗЧшники поки бояться відкрито це робити. Тому такі справи будуть мати місце вже після закінчення війни. І це я не кажу вже про те, що розгляд позову в ЄСПЛ - справа взагалі не швидка. Так що знов невдала спроба маніпуляції, старайся краще.
І знову ж. Знаєш, чому мовчать? Бо бояться, страх - це основний чинник, що їм заважає. окрім таких чинників, як низька доступність кваліфікованої юридичної допомоги і нестача коштів, звісно. Так що запхни свій сарказм куди поглибше, розумник.
показати весь коментар
20.05.2025 17:44 Відповісти
До лав ЗСУ примусово мобілізовані сотні тисяч людей, далеко не всі вони прості-безрідні. Є і програмісти, і бізнесмени. Так, по мобілізації. Їх родичі могли б легко виїхати за кордон (жінкам можна) і там вже подати позов. Просто з принципу. Русня б допомогла з радістю. Один такий вирок ЄСПЛ - і можна на увесь світ кричати про масове порушення прав людини в Україні. Така відмінна ІПсО була б.
ЕСПЧ признал мобилизационный процесс на Украине таким, что нарушает базовые принципы прав человека
Але цього немає.
Чи є? Я не в курсі.
показати весь коментар
20.05.2025 17:50 Відповісти
Знову маніпулюєш. В такій справі позивачем має бути сам незаконно мобілізований.
показати весь коментар
20.05.2025 17:53 Відповісти
Не обов'язково.
Ви можете бути непрямим потерпілим. Наприклад, прямий потерпілий помер до подання
заяви до Європейського Суду, а Ви як близький родич маєте законний інтерес у поданні скарги
стосовно його смерті або зникнення. Проте, якщо подана заява не є тісно пов'язана зі смертю
або зникненням родича, Суд може не визнати Вас потерпілим.
https://www.echr.coe.int/documents/d/echr/courtalks_inad_talk_ukr Звідси.
показати весь коментар
20.05.2025 17:58 Відповісти
Вчитайся добре в ось це Проте, якщо подана заява не є тісно пов'язана зі смертю
або зникненням родича, Суд може не визнати Вас потерпілим.
Теоретично так зробити можна. Але по факту малореально.
І це не кажучи вже про те, що без свідчень потерпілого таку справу дуже важко буде довести. Ще й в наших офіційних установ раптово *********** необхідні для справи документи. І тд.
показати весь коментар
20.05.2025 18:01 Відповісти
Потерпілий помер, які свідчення? Є документи, що помер, документи, що мобілізували. Смерть настала внаслідок незаконної мобілізації.
Це була б дуже гарна операція. Відкрити тисячі справ, а якщо хоча б одна дійде до вироку, можна було б на увесь світ заявити, що мобілізація в Україні масово порушує права людини.
Можна було б сказати європейцям: ви допомагаєте антигуманному режиму, припиніть. От бачите, ЄСПЛ підтвердив це.
показати весь коментар
20.05.2025 18:07 Відповісти
Так я тобі і кажу, що якщо потерпілий помер, то його свідчень не буде, а без них виграти справу буде набагато важче. Таке враження, що ти якось не так чи не те читав. Проте радує, що ти навіть не став сперечатися, що влада буде всіма наявними способами саботувати цю справу.
Знову ж, я вже пояснив причини, чому таких справ поки нема і повторювати все по другому колу в мене немає жодного бажання.
показати весь коментар
20.05.2025 18:14 Відповісти
"Важче" не значить "неможливо".
Було б бажання.
Бажання за три роки не з'явилось.
Мабуть, є тому причина. І не тільки у страху перед владою.
Є чимало розлючених родичів, які були б ладні показово помститись державі за смерть свого.
Русня родичів наших полонених активно у всяких операціях використовує.
Могла б і тут скористатись.
показати весь коментар
20.05.2025 18:19 Відповісти
"Єслі сільна захатєть, можна в космас палєтєть!" - ось і вся твоя позиція з цього питання, зрозуміло. А реальність вона десь там, у іншому вимірі. Тому не бачу сенсу продовжувати цю дискусію.
показати весь коментар
20.05.2025 18:34 Відповісти
Реальність така, що ЄСПЛ за подібну справу і не візьметься. Мобілізація власних громадян для захисту країни - це внутрішня справа країни.
показати весь коментар
20.05.2025 18:41 Відповісти
Гарний жарт, мені сподобався. Якщо для захисту країну треба буде розстрілювати людей посеред площі та робити людські жертвоприношення, то за це теж не візьмуться за цією логікою. Бо мета виправдовує будь-які методи, а закони і права - це для дурників. Сталіністи тобою б пишалися. Далі вести розмову з такою людиною як ти не маю жодного бажання. Всього тобі не найкращого.
показати весь коментар
20.05.2025 18:50 Відповісти
Пробуєте приписати мені хибну логіку.
Фронт - це ризик. Можна загинути, а можна і вижити та повернутись. Завдання вбити тебе у держави немає. Те, що керування через дупу, і тому втрати великі - ну вже як є, самі винні.
Розстріл і жертвоприношення - це запланована гарантована загибель.
Так що не треба тут маніпуляцій.
показати весь коментар
20.05.2025 18:54 Відповісти
6л*ть, який концтабір? В концтаборі живуть лише мільйон. Не більшість. Концтабір це в армії. Гражданка якщо вважає що бігати від ТЦК це концтабір , то ви я вам скажу уху їли.
показати весь коментар
20.05.2025 19:58 Відповісти
Можеш з таким тоном звертання одразу прямувати у дупу, гарної дороги.
показати весь коментар
20.05.2025 20:13 Відповісти
Щоб війна закінчилася, нам всім треба перемкнутися на режим війни. Поставити перемогу першим пріоритетом свого життя. Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Простий народ вже давно живе в режимі війни . 24 години на добу. 7 днів на тиждень . Не живе ,а скоріше виживає . Це простий народ - платить податки ,донатить і відправляє своїх братів ,чоловіків та дітей на фронт.
А от чиновники та тиловики-силовики живуть на курорті - підвищені зарплати, можливість безкарно красти та гнобити просте населення - і їх такий "режим війни " цілком влаштовує....

Тому питання до Пекаря до кого заклики ? Чи не мільйонер з Балі закликає мисливця з далекої Півночі вийти з зони комфорту ?

Тому що все решта -- особисті здобутки, розвиток бізнесу, політичні перемоги, відновлення громад тощо -- є наслідком завершення війни та сталого миру. Не буде сталого миру -- не буде нічого. Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Чому не буде ? Особистому розвитку війна не заважає - навіть допомагає .. Бізнес буде шукати нові можливості - якщо не тут , то за кордоном . Так само і люди ... А ,хто не хоче розвиватися ,той і в мирний час не буде ...

Війна не завершується від мирних заклинань. Війна завершується тоді, коли накопичується критична маса зусиль Джерело: https://censor.net/ua/b3553203

Процеси завершуються не від маси зусиль - а від зусиль направлених у правильну сторону . А для людей,які не знають куди пливти жоден вітер не буде вдалий... Якщо ж люди не знають як правильно робити , то згідно 2 закону термодинаміки - буде наростати ентропія - війна закінчиться тому ,що буде знищено весь людський ресурс і земля буде випаленим полем ..

А в цілому стаття - за все хороше , і проти всього поганого - кожній бабі по мужику , мужику по бабі ....Конкретного плану дій не має ... Поговорили і розійшлися ....
показати весь коментар
20.05.2025 12:16 Відповісти
Пан Пекар багато понаписував, а чомусь забув таке прізвище - Зеленський.
показати весь коментар
20.05.2025 16:23 Відповісти
Менше маніпулюйте з узагальненнями, легше жити буде.
показати весь коментар
20.05.2025 21:36 Відповісти
Висловлюйтеся по суті, шановний - бо поки ,що маніпулюєте лише ви . ))
показати весь коментар
20.05.2025 22:55 Відповісти
"А от чиновники та тиловики-силовики живуть на курорті - підвищені зарплати, можливість безкарно красти та гнобити просте населення - і їх такий "режим війни " цілком влаштовує....
Це правда, саме чиновники і силовики зараз кажуть, що вони тільки-но почали жити, і їм не вигідно щоб війна скінчилася, і не вигідно, щоб мінялася влада.
показати весь коментар
21.05.2025 10:18 Відповісти
"Щоб війна закінчилася, нам всім треба перемкнутися на режим війни."
Так це, треба вже бігти бусифікуватись? Тільки з вами разом, і з Єрмаком, роняючі капці. Режим війни у цивільних вже давно, просто він свій у кожного. Хтось от на Золотих Воротах жебракував з собакою. Потім прибігли екоактивісти, собаку відібрали, самі на ній будуть заробляти. Поп приходить фальшивий, десь купив різу і жебракує, мусора його ганяють. Дівки продаються на онліфанс, за ними полюють різного роду грошопроси і мусорва. Короче ми вже всі давно мобілізовані і в повній мірі відчуваємо наслідки війни, просто по-своєму.
показати весь коментар
20.05.2025 12:25 Відповісти
Зеленський зі сво]мі "слугами" має піти якомога швидше, інакше нам гаплик - хтось може запропонувати це йому?
показати весь коментар
20.05.2025 12:41 Відповісти
він сам не піде, бо знає що доведеться відповідати за все, що накоїв , а що він зробив спитаєте? а подивіться його політику та призначення з моменту обрання на пост президента та подальші події у 2022 році...це просто катастрофа для держави.
показати весь коментар
20.05.2025 20:26 Відповісти
Вчора на Цензорі з'являється пост, що війна буде вічна і т.д., сьогодні зранку політика змінилася і вже пишуть, що війн безкінечних воєн не буває. Таке враження, що ці блоХери та політруки крутять мізками українчиків як циган сонцем.
показати весь коментар
20.05.2025 13:19 Відповісти
Яка стратегія(кожен день нова), такі й пости.
показати весь коментар
20.05.2025 17:48 Відповісти
Розорення Києва (https://uk.wikipedia.org/wiki/12_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F 12 березня https://uk.wikipedia.org/wiki/1169 1169 року) - захоплення і розграбування https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2 Києва коаліцією з 11 князів, зібраною https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE-%D0%A1%D1%83%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%BA%D0%BD%D1%8F%D0%B7%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE Володимиро-Суздальським князем https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 Андрієм Боголюбським та очоленою його сином https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Мстиславом Андрійовичем в ході династичного конфлікту за владу на Русі між https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%8F%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D1%96_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96 Волинськими та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D1%96 Суздальськими https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D1%96 Мономаховичами.

нє, не бізкінченна?
то, скільки років?
скільки ще, **** років ця, небезконечна війна?
показати весь коментар
20.05.2025 13:40 Відповісти
"Безкінечна" у межах одного-двух поколінь.

А так ... людство воює вже 15000 років.
показати весь коментар
20.05.2025 21:39 Відповісти
Не всі люди однакові . Характери у всіх різні . Є такі фанатики віри в краще , яких не зламаєш нічим .
От в мене є одна знайома , яка вірила спочатку в 2-3 неділі , потім вірила що війна закінчиться до кінця 2022 . Потім до кінця 23 і тд . Кожен рік вона говорить одне й те ж саме - в цьому році війна закінчиться . Так от коли я їй сказав одного разу що - бачиш мовляв , твої прогнози не справджуються , вона як ні в чому не бувало відповіла , та й нічого , колись справдяться , головне вірити .
В принципі я з нею згоден , вірити треба завжди ..
Це як в релігії , ніхто Бога не бачив , але більшість вірять в його існування . І багатьох ця віра дійсно підтримує .
показати весь коментар
20.05.2025 13:40 Відповісти
Реактивний ідеалізм.
показати весь коментар
20.05.2025 21:42 Відповісти
Головний меседж - розмови про швидкий мир і вибори вже за кілька місяців -- марні й шкідливі. А в цілому стаття- суцільна демагогія , яка повністю відірвана від реальності.Вже навіть наближені до влади Берлінськса, Рудик пишуть , що ситуація критична і нам загрожує в найближчій перспективі суцільна руїна, а пан Пекар продовжує навалювати тези в стилі телемарафону про довгу війну та необхідність гуртуватися та вірити в світле майбутнє.
показати весь коментар
20.05.2025 15:38 Відповісти
Громадський активіст., викладач, підприємець з непоганими доходами сидить далеко від окопів і повчає народ як воно буде. Як казала одна кіноперсона :"Не вчіть мне жити, краще поможіть матеріально". Ще автор статті забув слізно-погрозливо згадати про непідйомність податків для таких як він підприємців. І вставити вимогу щоб держава доплачувала бо без них настане капут. Досить вже народ лікувати тупими пророкуваннями.
показати весь коментар
20.05.2025 16:07 Відповісти
В мене пряме питання до пана Валерія! Що таке "перемога" у війні з росією в реалістичному розумінні цього слова? Де вона починається, з якого моменту?
показати весь коментар
20.05.2025 16:47 Відповісти
А може не варто спекулювати терміном "перемога" ?
Називаймо це "шляхом до відновлення суб"єктності, цілостності і незалежності країни".
показати весь коментар
20.05.2025 21:46 Відповісти
Прямо як у самураїв: "Нема мети - лише шлях".
показати весь коментар
21.05.2025 12:20 Відповісти
Нє, мета - перемога, відновлення суб"єктності, цілістьності і незалежності країни
показати весь коментар
21.05.2025 17:38 Відповісти