2929 відвідувачів онлайн
499 10
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Проблемні питання адвокації в США

Відсвяткувавши всі свята, давайте повертатись до реальності.

Війна не закінчиться завтра. Це простий факт до якого слід звикнути і жити далі.

Поки США є єдиною силою з якою ще хоч якось рахується кремлівський карлик, а відповідно і на українську дипломатію і на організації, які займаються адвокатуванням інтересів України на Капітолійських пагорбах лягає велика відповідальність.

І тепер я хочу поговорити про те, про що кожен хто дотичний до адвокації говорить за кавою, але боїться сказати вголос. Проблема "ухилянтів".

Всі ми чули питання від конгресменів і сенаторів, чому наші чоловіки не на фронті, а рівномірним шаром влаштовують своє спокійне життя від Чикаго до Майямі і від Нью-Йорку до Лос-Анжелесу. І всі ми опускаємо очі. Бо не зрозуміло що говорити. Звісно всі ми виходимо з кабінетів і засуджуємо ухилянство, як явище, але все ж давайте подивимось правді в очі. Єдина політика щодо цього явища не сформована.

Я воював, частина мене лежить в степах Запоріжчини. З 2017го я втратив далеко не одного побратима і для мене важливо, щоб голос України не представляли ті чоловіки-українці, які не хочуть служити Україні".

Тому звісно мене тригерить, коли люди, які втекли або не повернулись в Україну беруть участь в адвокації, є випадки, коли організації, які беруть участь в адвокації серед найманих працівників мають умовно ухилянтів:

- Ostap Yarysh Razom for Ukraine, працював в США до 2022го, після припинення роботи з "Голосу Америки не повернувся в Україну, а працевлаштувався в Razom, працює по Н1В;

Vasyl Matviychuk Revived Soldiers Ukraine, прибув в США після 2022 по класичній для ухилянтів візі U4U, позиціонується як менеджер

Є просто благодійні організації, якісь не зрозумілі тіпи, які косять під великих волонтерів, хоча ще вчора співали пісні шафутінского в ресторані "Петергоф", і взагалі тягнули руський мир в США, на скільки могли @Sergey Shakov https://www.facebook.com/share/14M2owpCuPp/

На скільки я зрозумів під вже існуючу назву Save Ukraine Now чувак створив Save Ukraine Now.

В американській культурі на яку ми маємо спиратись при адвокації є поняття "draft evasion" ("ухилення від призову"). Відповідно до законів США, не повернення з-за кордону, пряме ухилення, або працевлаштування в "сумнівних організаціях" (жодна з вищезазначених організацій звісно такими не є) - це все федеральний злочин.

І тепер давайте визначимо правила гри при адвокації. Чи ми толеруємо "draft evasion"? Толеруємо до якої межі? Що говоримо ветеранам та солдатам, які приїздять з України для підсилення адвокаційний позицій, коли вони питають: "А чого цей ч.рт не на фронті"? Думаю відповідь, що він класно біжить марафон заради України в районі Чикаго чи Філадельфії їх може не задовільнити.

Робота ухилянтів в бізнесах соціального спрямування не дає Україні нічого, окрім того, що хлопці гарно спекулюють на чутливих темах.

І тут виникає наступне питання, яке вкрай Важливе. Чи синхронізуємо ми точку зору на "draft evasion" США, України та діаспори? Чи збираємось ми прятати очі, коли конкресмен нас спитає, чому хлопець з його штату відправився воювати за Україну, а натомість символом Чикаго став українець на убері? Чи все ж скажемо: "До біса, депортуйте їх в Україну"? І головне, що ми скажемо матерям загиблих американських солдат, які спитають: "Чому мій син загинув за твою країну, а ваші чоловіки повтікали і живуть тут солодке життя?"

Це дуже важливе питання для українців і ми маємо дати на нього чесну відповідь. Ховати голову в пісок вже не на часі.

Топ коментарі
+3
Люди не вибирають в якій країні їм народитися. Народився у США - живеш і жируєш, народився у Африці - існуєш у вигляді болота, народився у нас - іди накладай головою за клептократію...
показати весь коментар
04.09.2025 17:19 Відповісти
+2
І тепер я хочу поговорити про те, про що кожен хто дотичний до адвокації говорить за кавою, але боїться сказати вголос. Проблема "ухилянтів "Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Ну хочу сказати ,що український народ не боїться говорити про "проблему ухилянтів " - і обговорює її досить жваво .

Я воював, частина мене лежить в степах Запоріжчини. З 2017го я втратив далеко не одного побратима і для мене важливо, щоб голос України не представляли ті чоловіки-українці, які не хочуть служити Україні". Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Після цих слів ,я дуже зрадів - і думав ,що це дуже круто ,що ветеран ,який втратив кінцівку піднімає свій голос проти "ухилянтів " , які дійсно не хочуть служити Україні, але представляють Україну на найвищому рівні . Навіть підготував список очікуваних прізвищ :

Єрмак
Рєзніков
Стефанчук
Паліса
Татаров
Умєров і ще пару сотень різних "ефективних державних менеджєрів
з прокурорськими та міліцейскими чинами в придачу....

Але далі я почув список імен - які простому пересічному взагалі незнайомі ...

І тут виникає наступне питання, яке вкрай Важливе. Чи синхронізуємо ми точку зору Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Дійсно давайте синхронізуємо і спитаємо в народу - чий ОСОБИСТИЙ ПРИКЛАД для нього важливіший - невідомих ноунеймів ЧИ зелених ТОП -менедЖЕРІВ?

і тут я з автором згоден :

Це дуже важливе питання для українців і ми маємо дати на нього чесну відповідь. Ховати голову в пісок вже не на часі. Джерело: https://censor.net/ua/b3572247
показати весь коментар
04.09.2025 17:31 Відповісти
+2
Які гамериканські матері яких загиблих за Україну гамериканських солдатів? Що він несе? Це якась жесть. Капєц, реально вже мобресурсу не вистачає, якщо мова йде про депортацію за гендерною ознакою та громадянством. Я ніколи не чув , наприклад, щоб нацистська Німеччина вимагала депортувати назад в рейх німецьких євреїв, що нелегально втікли в нейтральні країни.Порівняння звичайно трохи натягнуте, але ж це факт. І всі поголовно патрійоти-борцуни з ухилянтами словом не обмовляться про зелену банду клептократів, що краде міліардами на війні.
показати весь коментар
04.09.2025 19:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Люди не вибирають в якій країні їм народитися. Народився у США - живеш і жируєш, народився у Африці - існуєш у вигляді болота, народився у нас - іди накладай головою за клептократію...
показати весь коментар
04.09.2025 17:19 Відповісти
І тепер я хочу поговорити про те, про що кожен хто дотичний до адвокації говорить за кавою, але боїться сказати вголос. Проблема "ухилянтів "Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Ну хочу сказати ,що український народ не боїться говорити про "проблему ухилянтів " - і обговорює її досить жваво .

Я воював, частина мене лежить в степах Запоріжчини. З 2017го я втратив далеко не одного побратима і для мене важливо, щоб голос України не представляли ті чоловіки-українці, які не хочуть служити Україні". Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Після цих слів ,я дуже зрадів - і думав ,що це дуже круто ,що ветеран ,який втратив кінцівку піднімає свій голос проти "ухилянтів " , які дійсно не хочуть служити Україні, але представляють Україну на найвищому рівні . Навіть підготував список очікуваних прізвищ :

Єрмак
Рєзніков
Стефанчук
Паліса
Татаров
Умєров і ще пару сотень різних "ефективних державних менеджєрів
з прокурорськими та міліцейскими чинами в придачу....

Але далі я почув список імен - які простому пересічному взагалі незнайомі ...

І тут виникає наступне питання, яке вкрай Важливе. Чи синхронізуємо ми точку зору Джерело: https://censor.net/ua/b3572247

Дійсно давайте синхронізуємо і спитаємо в народу - чий ОСОБИСТИЙ ПРИКЛАД для нього важливіший - невідомих ноунеймів ЧИ зелених ТОП -менедЖЕРІВ?

і тут я з автором згоден :

Це дуже важливе питання для українців і ми маємо дати на нього чесну відповідь. Ховати голову в пісок вже не на часі. Джерело: https://censor.net/ua/b3572247
показати весь коментар
04.09.2025 17:31 Відповісти
Які гамериканські матері яких загиблих за Україну гамериканських солдатів? Що він несе? Це якась жесть. Капєц, реально вже мобресурсу не вистачає, якщо мова йде про депортацію за гендерною ознакою та громадянством. Я ніколи не чув , наприклад, щоб нацистська Німеччина вимагала депортувати назад в рейх німецьких євреїв, що нелегально втікли в нейтральні країни.Порівняння звичайно трохи натягнуте, але ж це факт. І всі поголовно патрійоти-борцуни з ухилянтами словом не обмовляться про зелену банду клептократів, що краде міліардами на війні.
показати весь коментар
04.09.2025 19:00 Відповісти
мама дорога , ото стонів від ветерана, а ти точно воював?
показати весь коментар
04.09.2025 19:26 Відповісти
А що американські конгресмени вже офіційно відправляють своїх хлопців на війну в Україну ? Тисячі американських добровольців/найманців воює по всьому світу і відповідно до міжнародного законодавства держава не несе за них відповідальності. Згідно журналістських розслідувань громадяни США офіційно воюють на боці росії проти України , то по логіці автора варто очікувати заяв від конгресменів про депортацію росіян, яких в США майже 1,5 млн..
Крім того , розповідаючи про далеких закордонних ухилянтів , яких потрібно негайно депортувати в окопи, автор чомусь не помічає сотні тисяч внутрішніх "ухилянтів" , які присягали захищати країну і отримують за це гарні зарплати,пільги пенсії, але чомусь держава офіційно звільнила їх від виконання прямих обов"язків.
показати весь коментар
04.09.2025 22:20 Відповісти
розумієш, мєльнік, нам по... на твою писанину.
показати весь коментар
05.09.2025 00:47 Відповісти
Які свята?!

Гм...Текст схожий на донос на конкурентів.

Мабуть, корито в зеленяр бактеріального рівня поменшало.
показати весь коментар
05.09.2025 07:41 Відповісти
Зайчик щоб наступного разу не було соромно за хлопів

"Хотя мы доказывали, что в состоянии содержать два авиаполка, в Прилуках и здесь, в Полтаве. Простите за выражение, до последней портянки просчитали, во сколько обойдется! Но Штаты настояли: придется избавляться. Так нам ответили, по крайней мере.

- Почему, как думаете?

Пётр Васильевич чуть медлит. Потом произносит:

- Да тоже не секрет, только… Хорошо. В 2000-м два наших экипажа, Савченко и Ткаченко, участвовали в совместных учениях с морской авиацией Северного флота РФ. Взлетели отсюда, из Полтавы, с ракетами Х-22, прошли всю Украину, часть Российской Федерации, с рубежа пуска, на линии 300 километров, поразили надводную мишень, баржу. И успешно вернулись обратно. Началось повышенное внимание со стороны наблюдателей, США и стран блока НАТО. Мощная техника, высокий уровень мастерства даже в сложнейших условиях…

- Потенциально опасные украинцы?

Дипломатичное молчание Романюка выглядит как знак согласия."

"Ради памятной даты в технологию «расчленения», о которой мне рассказывал Пётр Романюк, внесли изменения. Начали не с крыльев, а с кончика носа Ту-22. 15-сантиметровый конус отсекли и вручили послу Хербсту в качестве сувенира."
показати весь коментар
05.09.2025 10:12 Відповісти