4357 відвідувачів онлайн
3 135 26
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чому країни світу підтримують чи не підтримують Україну?

україна

Можливо, вам буде цікаво. Очевидно, ці пункти не вичерпують теми, але якщо брати основне, то ось воно.

---

Чому країни підтримують Україну?

1. Заради власної безпеки. Країни Східної, Центральної та Північної Європи знають, що таке російська агресія. Вони розуміють, що після падіння України війна прийде на їхню землю.

2. Заради збереження світового порядку, заснованого на правилах, домовленостях та альянсах. Якщо все це більше не працює, якщо агресія залишається безкарною, то агресії стане більше, і багатьом країнам доведеться пролити більше крові власних громадян.

3. Заради економічного інтересу. Російська агресія підриває стабільність глобальної економіки (зернові ринки, енергетика, логістика). Підтримка України – це інвестиція у стабільність торговельних шляхів і ринків.

4. Але є місце й ідеалізму. Вся людська цивілізація побудована на архетипі перемоги слабкої відважної правди над жорстокою тупою силою. Давид і Голіаф, триста спартанців, повстанці проти галактичної імперії у Зоряних війнах чи Дюні, хоббіти проти Саурона, Гаррі Поттер проти Волдеморта і так далі.

Чому країни не підтримують Україну?

1. Тому що отруєні безпекою. Чимало громадян вважають, що це не їхня війна, що війна не прийде до них або ж від неї можна буде сховатися. А мілітаризація забирає гроші з сімейного бюджету. А росія задовольниться Україною і далі не піде. Популісти цим користуються заради збільшення власних рейтингів.

2. Залежність від росії. Деякі країни досі сильно залежать від російських енергоносіїв, ринків чи інвестицій. Вони бояться економічних втрат більше, ніж вигод від перемоги України.

3. Тому що бояться розпаду росії. Поразка росії майже напевно означає її розпад, а це асоціюється з неприйнятними ризиками, на кшталт розповсюдження ядерної зброї, масштабної кризи біженців, радикального ісламізму, зростання сили Китаю. Пастка москвоцентризму, в який потрапили західні аналітики та політики, не дозволяє побачити хороших сценаріїв, що ведуть до сталого миру й економічної вигоди.

4. Тому що протягом багатьох років працюють російські гроші, російська пропаганда, хиби російських студій.

5. Тому що не спрацьовує антиколоніальний наратив. Чимало країн, які самі були колоніями й здобули свою незалежність у боротьбі, не розуміють, що Україна веде антиколоніальну боротьбу проти імперії, яка хоче знову її загарбати. Це тому що українці є білими, та через антизахідні настрої, а також тому, що росія сприймається як нащадок Радянського Союзу, який виглядав як антиколоніальна сила, хоча був жорстоким колонізатором своїх власних колоній.

Топ коментарі
+11
Натомість Україна та Росія злилися в екстазі, голосуючи за легалізацію держави "Хамас".

А потім Україна така - ойц, чому ж мені не допомагає Трампістан, Ізраїль та інші потужні країни?

Хоча жоден фріпалестин за Україну не загинув...
показати весь коментар
14.09.2025 09:06 Відповісти
+4
антиколоніальний наратив

Мабуть найдивніше у всьому цьому. Слабкі країни мали би бути зацікавленими у збереженні міжнародного права, щоб на них ніхто не нападав. Але як і положено ідіотам всі живуть одним днем і не думають що завтра наступними можуть стати вони.
показати весь коментар
14.09.2025 10:06 Відповісти
+4
Американці застосували ядерну зброю не через Японію. Японія були у 1945 вже приречена і всі це розуміли. Застосовувати проти неї ядерку не було потреби. Але була інша загроза, яку Білий дім реально боявся.
Чи хтось із вас коли-небудь задумувався - а чому лідери Америки та Британії полетіли до Ялти? До СРСР - держави, політична модель якої була для них неприйнятною? Не Сталін полетів до США, а навпаки. І навіть не в Моску, а в Ялту, до Сталіна НА ДАЧУ! В дипломатії важливо все, особливо деталі. А тут не деталі, а просто дипломатична маніфестація. Премєр Британії, тодішнього лідера Європи та президент США, до того ж інвалід (!) летять ділити світ не у нейтральну країну, а на дачу до очільника ВКПб, партії, яку вони вважали злочинною. Чому вони полетіли до Сталіна, хоча самі були у статусі переможців? Про це нам розскажуть цифри.
СРСР мобілізував більше 20 млн осіб, на 1945 рік в діючій армії перебувало більше 11 млн. У Британії вдвічі менше - і її мобпотенціал був на межі вичерпання. США мали 8 млн, з них активних у Європі не більше 2 млн. Тобто, якби Сталін захотів, то армія СРСР просто пройшла б Європу наскрізь - і сил спинити її насправдлі у союзників не було. Армія СРСР зразка 1945 року була насправді, реально найбільшою військовою потугою у світі - це справді був пік військової могутності СРСР. І єдине, що гарантовано зупиняло Сталіна на рубежах травня 1945 року - це ядерна зброя, якої на той час СРСР ще не мав. Якби захід не отримав секрет ядерної зброї у 1945 - хз, як розвивалися б події. Обмежився б Сталін східною Європою, чи СРСР простягся б від океану до океану. Ми цього вже ніколи не узнаємо.
показати весь коментар
14.09.2025 14:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Натомість Україна та Росія злилися в екстазі, голосуючи за легалізацію держави "Хамас".

А потім Україна така - ойц, чому ж мені не допомагає Трампістан, Ізраїль та інші потужні країни?

Хоча жоден фріпалестин за Україну не загинув...
показати весь коментар
14.09.2025 09:06 Відповісти
іди пожалійся Яші Кедмі та Бібі Натаньяху! можеш поскаржитися на погану Україну і Дімі Табачніку з Ізраїля,від недалеко,у Мелітополі допомагає русні окучівать ТОТ...де ви тільки такі беретеся,чим вас роблять,а головне хто?
показати весь коментар
14.09.2025 11:02 Відповісти
Так у Мелітополі ж тепер одні буряти, кого там окучуквать .
показати весь коментар
14.09.2025 11:14 Відповісти
поїдь подивися і нам розкажеш
показати весь коментар
14.09.2025 11:24 Відповісти
А як можна до Мелітополя поїхати та подивитись ?
Нащо пан таку дурню пропонує ?
Може пану зле ... тоді треба до лікаря , а не на Цензор ?!
показати весь коментар
14.09.2025 13:27 Відповісти
Що саме Ви маєте на увазі ?
Яша Кедмі представляє увесь Ізраїль ?
Бібі Натаньяху політична тварина, якщо Ви розумієте, що це не образа. І діючий Прем"єр. Він представляє інтереси Ізраїлю і їм Хамас не друг. Якщо ми з Хамасом колись "вляпались", то чому ображатися ?
показати весь коментар
14.09.2025 12:08 Відповісти
Того "Яшу Кедмі" самі ізраільтяни (хто з розумом) ху..ми обкладають, бо він не стільки єврей, скільки рашист. Та й Бібі за це ручкання з пуйлом, особливо після дружби Ірану з рашастаном, теж чимало "незлим тихим словом" дісталося.. отже не треба усіх під одне грести. А в нас сидить довбойоб Світан, з якого пре антісемитська брехня, і ізраільтяни Україні цим теж дорікають..
показати весь коментар
14.09.2025 16:37 Відповісти
Ізраїль оголосив про створення своєї держави в 1948 році, відразу після резолюції оон

Палестина зробила це в середині 1980-х років, а 30 років до того збиралася виганяти євреїв з їхньої власної держави, щоб все було арабське, при тому що і арабської держави там не було до 1948 року

про що тут сперечатися ? Ізраїль наводить порядок і нехай їм щастить в цьому

жаль цивільні жертви з обох боків, але бездіяльність яку пропонують Ізраїлю оонівці, теж вбиває цивільних
показати весь коментар
14.09.2025 17:00 Відповісти
Мало того, "екс-наші" дамочки тепер сюди тягнуть своїх 5-7 діток з Палестини у випадку напруги. Цікаво, яким коштом вони тут живуть ? Допомогами від держави та ООН ??
Супер ! І я так хочу ! Нє, не хочу ... але ж ...
показати весь коментар
14.09.2025 12:03 Відповісти
Раніше ( в лютому 2025 , при голосування за українську резолюцію з засудженням кацапської агресії ) в екстазі злився Ізраїль з кацапами . А з ними і США на додачу .
То ж які до нас тепер претензії . ?
Ізраїль нам ніхто абсолютно . Ні друг ні ворог . Ми їм нічим не зобов'язані , вони нам теж ,, то ж і голосуємо - кожен так як хоче .!
показати весь коментар
14.09.2025 14:41 Відповісти
...а куди палестинцям податися? Вже декілька поколінь біженців де їм жити? Біда, що ними рулять терористи... і вони бачать проблему в тому, щоб знищити державу Ізраїль, а не в тому, щоб будувати життя на принципах добросусідства і мирного співіснування
показати весь коментар
14.09.2025 17:36 Відповісти
касап, ти під яким логіном реєструвався попередній раз?
показати весь коментар
14.09.2025 10:13 Відповісти
антиколоніальний наратив

Мабуть найдивніше у всьому цьому. Слабкі країни мали би бути зацікавленими у збереженні міжнародного права, щоб на них ніхто не нападав. Але як і положено ідіотам всі живуть одним днем і не думають що завтра наступними можуть стати вони.
показати весь коментар
14.09.2025 10:06 Відповісти
На справді все набагато простіше і можна звести до кількох речей.

Підтримка чи непідтримка тими чи іншими країнами України ,має ті ж самі причини, як і борцювання пана Пекаря за права свободи в Україні . Коли пану Пекарю вигідно і він знає ,що може отримати певні гешефти - він захищає права та свободи - висловлючись на підтримку ХАП і НАгреБУ, але коли потрібно говорити , про щоденні порушення прав недочєловєків -ухилянтів чи перетворення солдат на рабів - то астронавт Пекарь з галактичних висот не помічає цей пил зємних забот....

Причини одні й ті самі - інфантильність ,конформізм, залежність від комфорту ,лицемірство, брехня - ті причини , які заважають підтримувати Україну , а користь ,жадібність , та невігластво спонукають підтримувати ворога . Всі інші причини похідні від цих
показати весь коментар
14.09.2025 12:29 Відповісти
Американці застосували ядерну зброю не через Японію. Японія були у 1945 вже приречена і всі це розуміли. Застосовувати проти неї ядерку не було потреби. Але була інша загроза, яку Білий дім реально боявся.
Чи хтось із вас коли-небудь задумувався - а чому лідери Америки та Британії полетіли до Ялти? До СРСР - держави, політична модель якої була для них неприйнятною? Не Сталін полетів до США, а навпаки. І навіть не в Моску, а в Ялту, до Сталіна НА ДАЧУ! В дипломатії важливо все, особливо деталі. А тут не деталі, а просто дипломатична маніфестація. Премєр Британії, тодішнього лідера Європи та президент США, до того ж інвалід (!) летять ділити світ не у нейтральну країну, а на дачу до очільника ВКПб, партії, яку вони вважали злочинною. Чому вони полетіли до Сталіна, хоча самі були у статусі переможців? Про це нам розскажуть цифри.
СРСР мобілізував більше 20 млн осіб, на 1945 рік в діючій армії перебувало більше 11 млн. У Британії вдвічі менше - і її мобпотенціал був на межі вичерпання. США мали 8 млн, з них активних у Європі не більше 2 млн. Тобто, якби Сталін захотів, то армія СРСР просто пройшла б Європу наскрізь - і сил спинити її насправдлі у союзників не було. Армія СРСР зразка 1945 року була насправді, реально найбільшою військовою потугою у світі - це справді був пік військової могутності СРСР. І єдине, що гарантовано зупиняло Сталіна на рубежах травня 1945 року - це ядерна зброя, якої на той час СРСР ще не мав. Якби захід не отримав секрет ядерної зброї у 1945 - хз, як розвивалися б події. Обмежився б Сталін східною Європою, чи СРСР простягся б від океану до океану. Ми цього вже ніколи не узнаємо.
показати весь коментар
14.09.2025 14:44 Відповісти
ідея "стримати" росію протистоянням з маленькою Україною взагалі дуже дивна і не зрозуміло на чому вона грунтується в принципі. Це все рівно, що "стримувати" Україну війною з Молдовою. Дурнішою є лише ідея "стримувати" войною з Молдовою військовий союз України та Польщі.
Для України війна з Молдовою - це не війна, а полігон. Нікого полігон не стримає. Але навчити може добре.
показати весь коментар
14.09.2025 18:44 Відповісти
https://t.me/akovalenko1989 @ "З 15 вересня для росіян діє безвіз до КНР, а москва готує дзеркальний крок для громадян Китаю. Це новий етап «тихої експансії».
Безвіз для росіян майже нічого не змінює: і раніше віза займала кілька днів. А ось для Китаю це стратегічний канал для «повзучої» міграції в Сибір і на Далекий Схід.
У регіоні вже формуються китайські анклави зі своїми школами, бізнесом і культурою. Місцевих туди не беруть, навіть лісоруби їдуть з Китаю. Прибутки повертаються назад у Пекін.
До 2030 року Сибір може отримати сотні тисяч китайських переселенців. В умовах демографічної кризи рф не здатна заселити власні території. Вакуум заповнюють інші.
Справжня картина така: кремль не «піднімає» регіон, а віддає його на розселення іноземцям. Сибір і Далекий Схід - стратегічні землі, які москва плавно здає.
І це добре."
показати весь коментар
14.09.2025 20:46 Відповісти
Щильність населення на сході росії майже вдвічі менша за щільність населення Монголії. При тому, що Монголія входить в топ країн з найменшою щильність населення в світі. Щильність населення Сибіру на рівні неоліту. Сталий розвиток территорії з такою щільністю населення неможливий. Російські демографи ще до війни видали наукову працю (Белгородський університет), в якій розглянули таке явище, як "демографічна пустеля". Це территорії між міськими агломераціями, які знелюднені і не можуть виконувати роль міської "провінції", тобто бути ресурсом для постачання трудового резерву та "продовольчим поясом" для міста. Такі "демографічні пустелі" не здатні підтримувати інфраструктуру та логістику, що значно гальмує економіку в цілому. Крім того, поява таких "демографічних пустель" робить неможливою деурбанізацію, що приводить до критичного перенаселення великих міст та подальшого падіння народжуванності. При чому писалася робота на основі фактажу Центрального Чорнозем'я, "демографічні пустелі" у якому не є т отальним явищем.
Для Далекого Сходу росії "демографічні путелі" носять тотальний характер. Там це не тенденція, отнюдь. Тому проблеми сходу росії виходять далеко за межі китайської експансії. Можливо, війна з Україною розглядалася також як спосіб виправити ситуацію хоча б частково. Не знаю. Але можливо. В реальності ж, "СВО" суттєво ускладнило демографічну проблему росії, адже високі виплати та іпотеки контрактникам призвели до пришвидшення відтоку населення з проблемних регіонів. Контрактники купують квартири на заході росії, вивозячі родини зі сходу.
Ну, може хоч китайці виправлять ситуацію, хоча навряд чи. Переважна більшість населення Китаю розселена вздовж теплого південно-східного узбережжя і не відомо, чи виявить бажання переселятися у більш суворі за кліматом північні территорії. А крім Китаю залучати людей росії нізвідки. Половина сусідів там такі ж "демографічні пустелі" типу Монголії.
Ми живемо у півкулі, де найбільшим дефіцитом скоро буде дефіцит людей. Україні теж не завадило б про це подумати, бо ми воюємо так, немов у нас анліміт на демографію. Хоча в реалі у нас вдвічі менша щільність населення, ніж в Польщі була ще до війни. Наразі напевне вже більше, ніж вдвічі. І у нас теж активно формуються "демографічні пустелі".
показати весь коментар
14.09.2025 22:59 Відповісти
2. Заради збереження світового порядку, заснованого на правилах, домовленостях та альянсах
Дурниці. Бо самі ж гаранти ,котрі й писали правила і домовленості ,зливаються ,розписуючись у власній неспроможності реально впливати на стан справ ("це війна Байдена!")
4. Але є місце й ідеалізму. Вся людська цивілізація побудована на архетипі перемоги слабкої відважної правди над жорстокою тупою силою.
Рідкісна дурня. Недарма автор не навів жодного реального прикладу такої перемоги - лиш один біблійний ,решта взагалі зі сфери рожевого фентезі. А реальність говорить про те ,що "Бог на боці більших батальонів"
3. Заради економічного інтересу.
В стабільності глобальної економіки в нинішньомувигляді зацікавлені далеко не всі ,навіть з тих ,хто нам допомагає
5. Тому що не спрацьовує антиколоніальний наратив.
Краще б автор не чіпав би тему колоніалізму. Сумнівна вона тут. Той же світ бачить ,як Україна ,намагаючись вирватись з лап раші ,потрапляє в лапи США (розсекретьте ж нарешті ту т.зв "угоду про ресурси"! СлабО??)
показати весь коментар
14.09.2025 21:38 Відповісти
Взагалі уявлення пересічних людей про те як приймаються політичні рішення дуже, так би мовити, ідеалізовані. Взяти Першу світову. Теза, що "ніхто не хотів війни, війна була неминуча" - неправда. Вся монарші доми Європи війни якщо не хотіли, то були дуже не проти. Усі. Російський мріяв про контроль над Босфором, а для цього була потрібна війна. Стамбул мріяв про повернення впливу на втрачених територіях - а для цього була потрібна війна. Франція відверто прагла повернути Ельзас та Лотарінгію, та ще вугілльні басейни німеччини на додачу. німеччина мріяла про англійські колонії. Війни хотіли всі, але неминучою вона можливо й не була. Якби ніхто не зробив перший крок, то можливо цієї бійні не сталося, а були б звичайні регіональні війни окремих держав. Як франко-пруська чи кримська. Ну воювали б собі потихеньку, як воювали віками. Але росія скористалася вбивством нікому не потрібного екс-герцога і поспішила обьявити мобілізацію - перший крок було зроблено, далі маховик почав розкручуватися і спинити його стало неможливо.
Тобто, насправді, ситуації, коли "ніхто не хоче війни", але війна починається не буває. Або майже не буває. В кожній війні десь глибоко завжди заритий конкретний інтерес конкретних соціальних кіл, який і запускає увесь процес. Ну а на словах, звісно "ніхто не хотів війни".
показати весь коментар
14.09.2025 22:35 Відповісти
Пані трохи плутають. "Нікому не потрібний екс-герцог" якого застрелили в Сараєві насправді це був ерцгерцог Франц Фердинанд Габсбург, офіційний спадкоємець австро-угорського престолу, племінник імператора Франца Йосифа I.

Франц Фердинанд мав власне бачення реформ, і саме воно дуже нервувало росію.

1. Федералізація імперії. Він вважав, що двоєдина монархія (Австрія + Угорщина) не життєздатна, і пропонував перетворити її на багатонаціональну федерацію - щось на кшталт «Сполучених Штатів Великої Австрії» - прообраз теперішнього Євросоюзу.

2. Обмеження угорського впливу. Угорська еліта мала величезну вагу після 1867 року, і Фердинанд хотів урізати їхні привілеї, давши більше прав іншим націям (чехам, хорватам, українцям, полякам, словенцям).

3. Симпатії до слов'ян. Він бачив майбутнє імперії у збалансуванні німецького та угорського домінування через піднесення слов'янських народів.
Саме він міг би дати слов'янам у імперії більше прав, ніж будь-хто інший у династії.

І зрозуміло, що саме Росія найбільше цього боялася і була зацікавлена в його вбивстві.

І дійсно, його вбивство в Сараєві закрило ці перспективи й відкрило дорогу до Першої світової.

І це ж зрозуміло, хто готувався і хто розв'язав цю бійню. 28 червня 1914 року пролунали постріли в Сараєво, а вже через два місяці 3 вересня 1914 року російські війська зайняли Львів.
показати весь коментар
14.09.2025 23:40 Відповісти
Хоббітам, як і всім, були важливі тільки їх власні нори. Толкіен не був ідіотом.
показати весь коментар
14.09.2025 21:39 Відповісти
в загалом всі країни світу не підтримують Україну ...хто більше хто меньше ,чому ? все просто , руснявий жандарм вже неможе забезпечити розграбування України , яка є непристойна багатюща , і країни вже більш ніж 100 бояться процвітаючої України , заздрість та жадібність керує нашими сусідами ,тому і при владі сьогодні кремлівська зеленська шобла , яка істерично відгребає все шо може , одне втішає ...нічого нема вічного під Луною , і ці 🤡 знайдуть своє ганебне місце в історії України ...
показати весь коментар
14.09.2025 23:58 Відповісти