9361 відвідувач онлайн
7 812 35
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

На що всі сподіваються?

Настає листопад, і за логікою, мали би розпочатися мирні переговори. Адже росія не змогла досягти за літо-осінь жодних стратегічних цілей, тож нема підстав сподіватися, що зможе досягти надалі. Тим часом санкції посилюються, буде тільки гірше, і логічно було би вийти на перепочинок (так потрібний росії) тоді, коли ще все не так погано, коли ще не пізно.

Але переговори не розпочнуться, тому що діє інша логіка. По-перше, неможливо просто припинити війну. Мільйон контрактників не можна залишити на лінії бойового зіткнення без дії, не можна повернути на пункти постійної дислокації (бо їх не існує), не можна просто повернути додому (бо вони знесуть всю росію, як у 1917). По-друге, не можна завершити війну, не досягнувши хоч якихось "цілей СВО", що б це не означало і як би вони не мінялися черговий раз. Щось треба пред’явити масам та елітам, щоб було видно, що цар є переможцем. І щось треба робити з розкочегареною машиною військово-промислового комплексу, бенефіціарами якої є всі вищі еліти країни.

Тож продовжиться все те, що вже було влітку й на початку осені.

На що сподівається росія? На те, що вдасться все ж таки десь серйозно прорвати фронт. На те, що вдасться залишити українські міста без світла й тепла, і українське суспільство вимагатиме мирної угоди на будь-яких умовах. На те, що Трамп черговий раз купиться на російські обіцянки суперпроєктів.

На що сподівається Україна? На те, що російська економіка стрімко летить у прірву. На те, що російське ППО виноситься засобами ураження та стягується до Москви, залишаючи все більше об’єктів поза Москвою повністю незахищеними, тож вдасться дотягнутися до російського нафтового експорту та інших ключових точок. На те, що санкції щоразу зменшують спроможність росії вести війну.

На що сподівається Європа? На те, що Україна виграє час. На розгортання власного виробництва та збройних сил. На збільшення європейської єдності.

На що сподіваються США? На те, що розпочнуться перемовини з Китаєм, предметом яких буде новий світовий порядок. І тоді мир у ключових точках планети стане наслідком встановлення цього порядку. У тому числі Китай допоможе вгамувати росію.

На що сподівається Китай? На те, що росія з її величезними ресурсами потрапить йому в руки без жодного пострілу. І в сценарії консолідації влади в Москві, коли імперія перетворюється на тоталітарну державу, і в сценарії колапсу влади в Москві, коли все розпадається хаотично, — в обох сценаріях все потрапляє в руки Пекіна. На те, що контроль над Арктикою зробить Китай безумовним лідером перегонів.

На що сподіваються всі інші? Що якось минеться.

От з такими сподіваннями світ входить у листопад.

Топ коментарі
+14
Знову купа притягнутих за вуха тверджень, змішаних горе пополам з деякими реальними фактами. Коли тобі потрібен перепочинок у війні, то ти погоджуєшся на заморозку, припиняєш вогонь, домовляєшся про припинення вогню, перемир'я і т.д. Дії пуйла та його армії свідчать про те, що їм потрібна війна, а не перепочинок. Але найсмішіше та непереконливіше виглядає теза, що нібито російські солдати щось там знесуть після демобілізації. І тут пан Пекар просто підтягує для своєї тези той факт, який зручний для нього і вписується у його альтернативний світок - переворот 1917 року. Було б добре, щоб він також згадав про демобілізацію після 1945 року, коли мільйони учасників ДСВ повернулися додому - а їх було набагато більше, ніж мільйон контрактників, що воюють проти України. І ніхто радянську владу не зніс, і ніхто з них не пішов штурмувати Кремль і Сталіна. Але пан Пекар залюбки ігнорує це, інакше вся його так звана "логіка" просто розсипається як піщаний замок. Як розсипався його недавній прогноз припинення війни на осінь.
показати весь коментар
27.10.2025 14:01 Відповісти
+10
Пекар би вам заперечив про 1945, бо тоді була перемога - типу переможці не бунтують. Але насправді причина не в цьому, бо в 1905 після русько-японської поразки у війні хоч і була революційна ситуація, але влада скористалася чварами серед лідерів опозиції і придушила це в зародку. В 1945 опозиції і тим більше її лідерів ніяких не було, щоб повести цих ветеранів скинути владу (навпаки - особливо ненадійних зігнали в санаторії-табори в Сибіру). Так же і тепер: для перевороту в кацапстані немає ні справжньої опозиції, ні лідерів. Самі ветерани нічого не вдіють - хіба що заб'ють того, хто слабкіший під руку підвернеться: жінку, матір, сестру або дитину якусь.
показати весь коментар
27.10.2025 14:26 Відповісти
+7
Ні про що. Коли треба писати аби що.
показати весь коментар
27.10.2025 15:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Звучить сумно якось
показати весь коментар
27.10.2025 13:54 Відповісти
"Фюрер был главнокомандующим и сам вел войну. Он придерживался абсолютного тезиса - никогда не капитулировать. Поскольку он продолжал войну, постольку и мы это должны были делать. Однажды он заявил: «Я не могу вести переговоров о мире. Я не буду вести переговоров, если это неизбежно, пусть это делает Геринг. Он в таких делах понимает гораздо больше»".
Герінг, 1945 рік. Допит союзників.

Не плодіть сущності там, де їх немає, авторе.
показати весь коментар
27.10.2025 22:37 Відповісти
так наче всі це розуміють ,кожний своє...але світ підставив Україну в Будапешті у 1994 р...,і дуже помилився...сьогодні ,це вже ягідки отруєнні...
показати весь коментар
27.10.2025 13:54 Відповісти
Знову купа притягнутих за вуха тверджень, змішаних горе пополам з деякими реальними фактами. Коли тобі потрібен перепочинок у війні, то ти погоджуєшся на заморозку, припиняєш вогонь, домовляєшся про припинення вогню, перемир'я і т.д. Дії пуйла та його армії свідчать про те, що їм потрібна війна, а не перепочинок. Але найсмішіше та непереконливіше виглядає теза, що нібито російські солдати щось там знесуть після демобілізації. І тут пан Пекар просто підтягує для своєї тези той факт, який зручний для нього і вписується у його альтернативний світок - переворот 1917 року. Було б добре, щоб він також згадав про демобілізацію після 1945 року, коли мільйони учасників ДСВ повернулися додому - а їх було набагато більше, ніж мільйон контрактників, що воюють проти України. І ніхто радянську владу не зніс, і ніхто з них не пішов штурмувати Кремль і Сталіна. Але пан Пекар залюбки ігнорує це, інакше вся його так звана "логіка" просто розсипається як піщаний замок. Як розсипався його недавній прогноз припинення війни на осінь.
показати весь коментар
27.10.2025 14:01 Відповісти
Пекар би вам заперечив про 1945, бо тоді була перемога - типу переможці не бунтують. Але насправді причина не в цьому, бо в 1905 після русько-японської поразки у війні хоч і була революційна ситуація, але влада скористалася чварами серед лідерів опозиції і придушила це в зародку. В 1945 опозиції і тим більше її лідерів ніяких не було, щоб повести цих ветеранів скинути владу (навпаки - особливо ненадійних зігнали в санаторії-табори в Сибіру). Так же і тепер: для перевороту в кацапстані немає ні справжньої опозиції, ні лідерів. Самі ветерани нічого не вдіють - хіба що заб'ють того, хто слабкіший під руку підвернеться: жінку, матір, сестру або дитину якусь.
показати весь коментар
27.10.2025 14:26 Відповісти
текс ... то чому ж ***** не зупиняється ?
показати весь коментар
27.10.2025 20:13 Відповісти
Бо в нього є особиста заруба. Як кажуть в незрозумілих ситуаціях - шукайте жінку. І ця жінка - О. Марченко і її Даша - похресниця (а може і рідна) пуйла. Інакше маніакальне бажання пуйла посадити Медведчука в крісло президента України неможливо. Це тільки особиста причина цієї війни - помста Зе за зірвані плани! Коротше кажучи, дурне воно, тому і воює далі!
показати весь коментар
27.10.2025 21:46 Відповісти
Я цілком згодний з попередніми коментарями стосовно того, що чекати на припинення війни немає підстав, але не згідно тому, що написав автор статті -
А ТОМУ, ЩО ЦЕ ВІДПОВІДАЄ ПРОРОЦТВУ БІБЛІЇ- книзі пророка Даниїла. Стосовно двох символічних царів. Південного і північного.
показати весь коментар
28.10.2025 05:25 Відповісти
спиніться ... за тих часів не знали про існування ******** Америки і не факт що розуміли про Китай
показати весь коментар
28.10.2025 23:11 Відповісти
Дякую за ваш коментар, Ви переконливо спростували його тезу про мільйони контрактників, що знесуть владу. Пуйло прекрасно знає, що його солдати аморфна біомаса, здатна лупцювати лише слабших та беззахисніших на вулицях, але готова завжди прогнутися під владу. Тому і ставиться до них відповідно.
показати весь коментар
27.10.2025 20:43 Відповісти
>> про 1945, бо тоді була перемога....

Перемоги не було. Тому що відбувся суд над нацизмом, а суду над комунізмом (що вбив значно більше людей за нацизм) -- не було.

Допоки ця ідеологія не буде офіційно засуджена і заборонена усім світом -- спокою у цьому світі не буде.
показати весь коментар
28.10.2025 00:10 Відповісти
Ви протирічите сам собі, бо є приказка: переможців не судять. Тому над комунізмом не було суду, що вони вважали себе переможцями на рівні союзників. В реальності, якби не союзницька допомога невідомо чи комунізм наодинці подолав би нацизм. Кацапи не вміють воювати - всі виграні ними війни тільки разом з союзниками або проти слабших набагато противників переважно на Сході.
показати весь коментар
28.10.2025 00:43 Відповісти
Пуйло може припинити війну в одну мить, і всі причини, описані в другому абзаці статті, надумані. Судячи з останнього інтерв'ю пуйла, де воно говорить про заборону "експорту унітазів" (насправді імпорту) рашкою до Європи, зрозуміло наскільки воно відірване від реальності. Це плішиве навіть не уявляє, що його країна не спроможна забезпечити себе унітазами, не те що їх експортувати! Як чітко воно продемонструвало нарешті неймовірну глибину своєї неадекватності!
показати весь коментар
27.10.2025 14:37 Відповісти
Усі ці сподівання марні, тому що конфлікт в стадії пату і коли гравці це дійсно усідомвлять, що підвищення витрат ні до чого не веде, всі збавлять обороти і домовляться, але перед тим треба ще підвищити ставки - ввести пекельні санкції, визнати Рабсєю країною-терористом, конфіскувати активи, та багато чого можна зробити.

В технічному аналізі є такий патерн розвороту тренду і він часто має вигляд подвійної вершини чи подвійного дна, тобто ситуація досягає деякого дна і має відскок, і знов тестує те дно або вершину, і робить це на фейковому проколі, швидко повертаючись назад і коли вже це все є, відбувається розворот тренду.

Осей фейковий прокол і є те, що зараз треба зробити, щоб протестувати дно і щоб все усвідомили, що є розворот тренду.
показати весь коментар
27.10.2025 15:03 Відповісти
Ні про що. Коли треба писати аби що.
показати весь коментар
27.10.2025 15:38 Відповісти
Важкі часи народжують сильних людей, сильні люди створюють хороші часи, хороші часи народжують слабких людей, а слабкі люди створюють важкі часи»

Всі сидять і чогось чекають... А сподівання ,очікування ,що хтось чи щось прийде та покладе тобі все в долоні - це ознака слабких та інфантильних... Слабкодухі та інфантильні світові лідери ,що діють керуючись вказівками розманіженого ,емоційноневрівноваженого , залежного від своїх примх елєхтората - чекають манни небесної - і породжують важкі часи - часи диктатур, воєн та лихоліть ....
показати весь коментар
27.10.2025 16:18 Відповісти
На що сподівається кацапія я не уявляю !! Дуже сумніваюсь що їх врятує прорив фронту .
По факту війна кацапами - програна . Навіть у разі окупації України , це для ***** буде піррова перемога . Йому однаково прийдеться якось пояснювати своєму стаду - чому Акела промахнувся , через що війна йшла 4-5 і більше років , а не тиждень , як казав Трамп !? І чому замість парадних колон - додому повернулася така величезна кількість чорних мішків !?
З цієї війни , рашка навіть в разі перемоги , вийде доволі ослабленою , економічно , фінансово і політично . Економіка в дупі , сотні млрд дол в західних банках фактично пройопано , європейський газовий ринок теж , санкції - які ніхто не знімає , демографічна криза , Близький схід і Закавказзя - втрачено , кордони НАТО збільшилися в двічі , тотальна залежність від Китаю , центральна Азія тикає дулі , ***** вже ніхто не боїться і тд і тп . Хіба це схоже на перемогу ??
Як на мене - це ганьба . Ганьбище як для другої армії світу ( якою кацапня себе вважає , хоча це не так ) !!
показати весь коментар
27.10.2025 16:30 Відповісти
Кацам ганьбитись, як кажуть, нє прівикать
показати весь коментар
27.10.2025 19:10 Відповісти
Європа сподівається, що здохне вже немолодий падишах і одночасно ішак не відкине копита до того моменту. І якось не видно, щоб ця Європа щось там десь по потузі відповідне загрозам розгортала.
Просто цікаво, з чого б це росія економічно не витягнула цю війну маючи дружній Китай під боком?
показати весь коментар
27.10.2025 16:32 Відповісти
Особливо сподобався wishful thinking з приводу бажань Китаю анексувати/окувувати/отримати росію. Нахіба Китаю ті болота з вічною мерзлотою, коли її можна використати як барана, котрий буде таранити ворота Європи та тримати її в страху?
показати весь коментар
27.10.2025 16:36 Відповісти
Більше того, всі ці маняфантазії про Китай, який мріє і чекає нагоди напасти і загарбати Сибір і все таке інше... грунтуються на тому, що Китаю це дуже треба. Але насправді ніщо не говорить про це.
Загроза приблизно така сама, як ніби Польща колись відгризе значні теріторії від України. Мотивація цієї події приблизно така сама як із Китаєм.
показати весь коментар
27.10.2025 20:03 Відповісти
Панове, на китайських мапах у китайських школах зазначені старі території Піднебесної у 19 ст.
Найбільше військове угруповання Китай тримає на півночі. Питається - нащо ?
показати весь коментар
27.10.2025 20:17 Відповісти
А у польських школах на мапах зазначені старі теріторії Речі Посполитої, або Польсокої республіки с Київом або Галичиною у складі. І що? По цій логіці вони теж на них зазіхають.

Де саме знаходиться військове угрупування Китаю я без поняття. Мабуть вам особисто китайський Генштаб доповів.
показати весь коментар
27.10.2025 23:40 Відповісти
Тю ! Саме цим праві поляки і займаються. І угорці.

"Де саме знаходиться військове угрупування Китаю я без поняття. Мабуть вам особисто китайський Генштаб доповів."

Так, а Земля пласка і стоїть на черепахах. Тернет і клава вам у поміч.
показати весь коментар
28.10.2025 23:16 Відповісти
Ну так значит я правий. Вірогідність що РФ розпотрошать китайці така ж сама, як те що Україну розпотрошать поляки і угорці.

В тирнеті навряд чи є дислокація китайських угрупувает в реальному часі.
показати весь коментар
28.10.2025 23:36 Відповісти
У тій мерзлоті є дуже цінні рідкоземи.
показати весь коментар
27.10.2025 21:58 Відповісти
Сподіваються на те, що все так буде і надалі. Ми гинемо, стали для них живим щитом, не дивлячись на гарантії, в яких нас запевняли, коли ми здавали зброю, і на те, що ультиматум путлер ставив до всього НАТО стосовно кордонів до 97-го року, а віддуваємось одні ми.
показати весь коментар
27.10.2025 20:55 Відповісти
Порошенко вмів грати ВЛАСНУ УКРАЇНСЬКУ ГРУ навіть в абсолютно форсмажорних обставинах 2014 року, до яких тодішня Україна не була готова, бо ще у листопаді 2013 абсолютна більшість мудрова наріда вважала що в НАТО нам не надо, вважала рашку "другом", трошки менше "братньою державою", а притомних, які казали "геть від Мацкви" було відсотків 10-15... Після втечі януковича у березні 2014 в держказні України було 108 000 гривень (на купівлю десятка компьютерів за тим курсом) бо вся казна була завчасно переведена яником в рашку. Держава була майже гола, боса та ще й без боєздатної армії, бо на той час реально боєздатних підрозділів було 5-6 тисяч бійців, як про це згадував генерал Марченко "Марчелло" в своєму інтервю у 2022 році. Такою прийняв Україну 5 Президент.
У травні 2019 Україна вже була з декількома десятками мільярдів доларів золотовалютних резервів в держ-казні, з реформованою армією, з успішно проведеними реформами місцевого самоврядування (головна реформа, яку вимагає від нас Європа для вступу в ЄС і яка була повністю знищена ЗЕєрамкофродітами у 2023 на законодавчому рівні завдяки вже тоді абсолютно залежній від ОПи верховній зРаді), з ракетними програмами, з отриманим в 2017 безвізом, незважаючи на те що в нього майже ніхто не вірив, бо ЄС до України не надав безвіз жодній державі, яка б знаходилася у стані війни. Порошенко домігся безвізу, незважаючи на війну з рашкою.
Не важливо на що сподівається рашка. Важливо на що сподіваємося ми ??????, чітко усвідомлюючи, що у нас при владі, на посаді президента та верховного головнокомандуючого абсолютно некомпетентна людина, яка не відповідає своїй посаді ані фахово, ані розумово, ані світоглядно. Скільки ще десятків чи сотень тисяч українців мають загинути, скільки ще десятків чи сотерь квадратних кілометрів нашої землі ми маємо втратити окупованими, щоб нарешті, курва, збагнути, що зеленський з його антидержавним антиукраїнським кагалом це і є головна проблема наших невдач і на фронті, і в зовнішній політиці, і в економиці, і в соціальній політиці, і в будь-якій іншій сфері державної життєдіяльності, бо мудрий нарід у 2019, як голий в баню, побіг віддавати, і таки віддав, ВСЮ ВЛАДУ В ДЕРЖАВІ проекту кремля - "слугє кремля" V.O.Z.еленському...
показати весь коментар
27.10.2025 23:16 Відповісти
Хочеш знати хто це робить - подумай, кому це вигідно.

Перша група: сторони, які щось отримують від війни. Росія поступово окуповує чужу територію з корисними копалинами. Українська влада зберігає свою міжнародну легітимність без будь-яких виборів і отримує великі іноземні кошти в оперативне управління. ЄС тримає войовничу росію подалі від власних кордонів. США ослаблює стратегічного противника і заходить на ринки, що з'явились після введення санкцій проти росії. Китай отримує дешеві ресурси та оцінює ризики вторгнення на Тайвань. Всі разом випробовують нові види озброєння і їх ефективність в ******** умовах, багато мілітарі-компаній, постачальників і посередників роблять на цьому космічні доходи.

Друга група: ті, хто зараз потерпає від війни.
Жителі України, особливо невиїздні чоловіки призивного віку які підлягають примусовій мобілізації, і в якійсь мірі звичайні кацапи - через санкції і поодинокі українські удари.

Чи буде хтось з першої група намагатись закінчити війну заради когось із другої, і чи має друга група якийсь суттєвий вплив на першу? Ось і відповідь на питання чому досі триває війна.
показати весь коментар
28.10.2025 12:25 Відповісти
Друга група не повинна перекладати відповідальність за свій вибір на першу. Усі роблять свій вибір. Він не завжди між хорошим і поганим варіантом, а буває що між поганим і поганим (як от між тюрмою й фронтом). Але це теж вибір, і теж має наслідки. Наприклад, живете в злої тещі й кожен день страждаєте. А чому не переїжджаєте? Бо треба буде на двох роботах впахувати для оренди житла чи там іпотеки. Ну значить це ваш вибір - дискомфорт від двох робіт для вас особисто переважає дискомфорт від тещі. То чого тоді нити? Таке ваше рішення. Так і тут - і для невиїздних і запакованих і всіх інших в більшості дискомфорт від програшу переважає дискомфорт від процесу війни, інакше було б не так як є. Ну то що ж - погнали далі, нема чого плакатися.
показати весь коментар
28.10.2025 14:04 Відповісти
Кінцева мета пояснюється в усіх, крім України. В України - "бити по НПЗ", "скоротяться можливості". Цікавий нюанс. Таке враження, що мета України просто зливається з метою ЄС, тільки ж це не українська мета, а європейська)
показати весь коментар
28.10.2025 13:33 Відповісти
для чого писати безадресні рефлексії ? де імена, паролі, явки ?

я думаю, якби замість зєлєнского в Україні був інший лідер, наприклад Порошенко, то й програми військової та фінансової допомоги від США відновилися б, можливо не настільки як треба було б, але вище нинішнього нуля

США і китай "нічого не чекають", їм по-барабану будь-який результат війни, вони на неї дивляться як на "експеримент в лабораторії", попри те що трамп театрально згадує тисячі загиблих. Що абсолютно не значить, що Україні треба припинити зусилля схилити США та китай до більшої співпраці з Україною - але це вже буде про "реальні гроші", а не про "красівиє рєчі о гуманності, дємократії, справєдлівом порядкє"

чи подобається все це мені ? ні. чи треба на щось сподіватися? ні.

не вір, не бійся, не проси
показати весь коментар
28.10.2025 15:54 Відповісти