12756 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Булгакови" і "пушкіни" вбивають

булгаков

Булгакова в Україні зносить не Кличко. Булгакова (як і Пушкіна) зносить путін зі своїм "рускім міром".

Щоденно запущені ними "булгакови" і "пушкіни" летять на позиції наших захисників і на голови цивільних. Вони руйнують наші міста і села. Вони напалмом випалюють у нас "рускій мір".

А ще "булгакови" і "пушкіни" щодня нагадують нам, що окупанти зроблять з усіма нами, якщо вдеруться до Києва, Полтави, Дніпра, Львова.

"Булгакови" і "пушкіни" вбивають. І від них не застраховані ані ті, хто роками носиться у фейсбуках зі своїм "корінним киянством", ані ті, хто "понаїхав" до Києва.

Ті, хто цього не розуміє, може забрати з Андріївського узвозу Міхаїла Афанасіча десь собі на балкон, прикрасити його гірляндами, й уявляти себе "Маргарітою".

Топ коментарі
+16
Es fährt ein Zug nach Nirgendwo ...

ну і в яких своїх творах Гьоте, Шіллер або Гейне висміювали англійську чи шотландську мови і народи, га?

чи може Гьоте, Шіллер або Гейне вихваляли хлудова і чарноту, які різали українських повстанців ?

прототипом обох героїв "Бєга" був слащов, врангелевскій генерал, який потім переметнувся до сталіна
показати весь коментар
23.12.2025 16:09 Відповісти
+13
Це якби під час ДСВ в Британії якийсь журналюха написав: на наші голови летять Гете, шіллери і Гейне, тож давайте знесемо пам'ятники цим німецьким поетам. А потім скажемо, що то не ми знесли, а Гітлер.

У них зовсім шиза на фоні безумства.
показати весь коментар
23.12.2025 16:03 Відповісти
+11
Що я можу сказати, повний абсурд.
показати весь коментар
23.12.2025 15:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Почав дивитися, і виявилось, що почистили, разом із Пушкіним і Булгаковим.
Статті були на тему циклічністі історії. В одній розбирав питання, що Порошенко - це український варіант Пожарського, в Ярош - Мініна, в не якийсь "терорист". Ющенко - аналог Лжедмитрія І, в Тимошенко - Марії Мнішек. Путін - тушинський вор. Але у ті часи функція погибельності була в Марії Мнішек, а в наші - у Путіна. Задався я тоді й питанням, хто ж буде українськими Михайлом і Федором Романовими? Як потім виявилось, Коломойський вже тоді реалізовував свій проект із ЗЕ, щоб посадить його на трон.
Інша стаття була про те, що Путін - це ******** Рюрик (він цю тему дуже ********), Порошенко - Аскольд, а ЗЕ - Дір. (Дір на гравюрах намальований в тіні Аскольда).
Залишилось розібратись ще з одним фігурантом, на кого він більше схожий: на Петра Петрея чи Віщого Олега. В першому випадку Україна втратить всі окуповані росіянами території, в другому випадку Мордору настане *******.
Така теорія.
показати весь коментар
24.12.2025 17:08 Відповісти
У цієї теорії є одне потенційно слабке місце: якщо ви берете аналогію, ви маєте перевіряти увесь пов'язаний з нею ланцюг подій. Не "тут збігається, залишимо, а тут відмінність, пропустимо". Перевірити декілька таких ланцюгів. Якщо вони рознесені у часі, але повторювані за логікою, то так, аналогія може мати претензію на валідну екстраполяцію.
Наприклад, ви так і не сказали, чим "Брат" схожий на "Матрицю" стосовно ******** подій в Україні.
показати весь коментар
24.12.2025 17:14 Відповісти
Фільми "Матриця" і "Брат" знімалися в один час. Агент Сміт в фільмі "Матриця" і Данило Багров в фільмі "Брат" - це образ Путіна. Тільки у "Матриці" - більш багатопланова конструкція. У древніх Єгиптян це називалось тяжбою Гора з Сетом, яка була представлена в міфі про Осіріса. А концепція московитів - єресь.
У єгиптян переможцем був Гор, у римлян - Сет (Юлій Цезар - в червоному плащі із піднятим догори мечем, як в битві при Мунді, і Ісус, якого розіп'яли).
В "Матриці" є цікавий епізод, де Морфеус каже про те, що Матриця - це система і система є ворогом. А Порошенко і ЗЕ чомусь думали, що все залежить від Путіна.
Простіше ж пам'ятники демонтувати ніж в складних питаннях розібратись.
показати весь коментар
24.12.2025 18:32 Відповісти
Для розуміння проблеми цікаво було б порівняти англо-ірландського письменника Свіфта з Булгаковим.
Свіфт був англійцем, що жив в Ірландії і писав статті на захист Інтересів Ірландії. Йому не дали приход у Лондоні, тому йому довелосЯ повернутися до Ірландії. В от Булгаков в результаті перебрався до Москви.

Аналогічно Булгакову Шевченко теж в російську тусовку не вписався, на відміну від Гоголя. Але щось не видно активної двіжухі по демонтажу пам'ятників Шевченко у Росії.
показати весь коментар
25.12.2025 11:13 Відповісти
Один з Вачовскі (тоді ще братів) казав, що в "Матриці" близько двохсот сенсових шарів.
Те, що "Матриця" збіглась за часом зйомки з "Братом", не робить їх тематики спільними.
І ***** тоді ще президентом не було, і тоді ще брати Вачовскі навряд чи озирались на російські сенси. Вони Бодрійяром послуговувались (його книга, не Кропоткіна якогось, на коротку мить з'являється у кадрі).
Я, правда, не розмуію, чому Сміт - це *****. Чому Багров - зрозуміло. Колективне *****. А от Сміт - це взагалі не людина, програма. Вона не має волі, лише функцію - знищувати аномалії, що загрожують робочому режиму "батарейок".
Концепція "система - ворог" - популярна штука. Її до "Матриці" висловлювали, ті ж Замятін, Хакслі, Орвелл та інші дрібніші автори. Молодь ще любить "боротись з Системою" - органічний етап становлення особистості, коли власне "хочу" ************* з колективним "треба".
І до чого ця концепція у даному випадку?
В "Брате" - русскій шовінізм і бандитизм. "Матриця" - філософський бойовик. Обидва - дороговкази своїх епох. "Матриця" - для інтелектуалів та "інших", "Брат" - для сірої маси руснявого агресивного бидла.
Тож тема "Сміт - *****" не розкрита.
показати весь коментар
25.12.2025 15:54 Відповісти
Путін - це частина програми, вбивчої програми, що пишеться десь у Всесвіті. Що тут від нас залежить - цікаве питання. Може російська верхівка побачила в ньому нового Юлія Цезаря, але скоріше він схожий на Ганнібала, дипломатичного Ганнібала, бо воювати він не вміє.
А українські патріоти тут добряче обісрались, черговий раз в своїй історії. Бо, щоб грати в такі ігри і бути, як писав свого часу Бжезінський, гравцем, треба мати значно краще розуміння того, що відбувається.
І є ще два ухилянти: Епіфаній і Шевчук. Вони мали подібно Морфеусу шукати свого Головного Боса і виконувати всі його вказівки.
Я свого часу в оцінці ситуації, що Система РФ буде падати на Україну, як літак на натовп під час авіашоу у Скниліві, не помилився. Так і падає, і не перший раз.
показати весь коментар
25.12.2025 17:11 Відповісти
Давайте без Всесвіту, що пише вбивчі програми (хоча, якщо ви відкрито спираєтесь на подібні пояснення, не дивно, чому вас на Главреді потерли).
Можете назвати, хто був Головним Босом для Морфеуса, чиї вказівки він виконував? Я у першій частині такого не пам'ятаю, а наступні дві вже були нецікаві, бо біганина, стрілянина і суперменство.
Деталізуйте, будь ласка, аналогію з падінням літака і нападом росії.
показати весь коментар
25.12.2025 17:19 Відповісти
Морфеус - це "мормонський" аналог Іоана Хрестителя.🤓 Є персонажі, які пов'язані з пришестям Звіра, а є персонажі, які пов'язані із пришестям Христа. І якщо з'являється такий Звір, як Вова Путін, і такий лжепророк, як Вова Гундяєв, то в Підручнику Епіфанія і Шевчука загалом Все прописано, особливо стосовно "миру" з Путіним, у всіх деталях і подробицях. І це - не єдина версія, в інших версіях описано щось подібне.
А стосовно падіння літака, то коли система самознищується, а війна занепаду такою і є, то можна туди зі своїми "шашликами" підлізти, і буде вбито набагато більше людей. І як складався план польотів у Скниліві, так ЗЕ, Баканов і компанія діяли при підготовці до вторгнення РФ.

В тепер про основну проблему. Апокаліпсис - це механізм змін. І якщо немає перетворювача світу, який може змінити парадигму, то світ повертається до того, що було, тільки у дещо іншій версії. Це передбачали і Мінські угоди, передбачає це і той "мир", який намалював Дональд Трамп.
показати весь коментар
25.12.2025 19:49 Відповісти
Я не дізнався, якого Головного Боса мав шукати "мормонський" Морфеус-Іоан.
План польотів у Скниліві передбачав падіння літака у натовп?
Підручник Епіфанія і Шевчука (ухилянтів) - це що таке? Які ще версії?
Ви забагато порожніх рамок залишаєте. Не складається теорія.

показати весь коментар
25.12.2025 20:25 Відповісти
Десь у 2012-му один колишній радянський генерал, який був пов"язаний із Севастополем, посвятив мене у "таїнство", що "Звір все змінює". Я одразу зрозумів, що і до чого, але на моє зауваження, що Звір все ламає, в хто ж створює Нове, він так і не зміг відповісти. (Хоча це той, каго шукав Морфеус).
Події 2014-го повністю підтвердили мої здогадки, що росіяни до цього давно вже йшли, і що вище російське військово-політичне керівництво прекрасно знає, хто такий Путін, і висувало його для досягнення дуже конкретних цілей.
Така кривенька теорія. Але пофігістичне ставлення до всіх цих питань українців коштувало багатьом з них життя.
показати весь коментар
26.12.2025 01:51 Відповісти
Теорія не кривенька, а ніяка.
Теорія має пояснювати якісь явища або низку явищ, головне - з метою отримання практично значущих результатів.
Релігію теж можна назвати теорією, тоді. От є Бог, який все створив і всім керує.
Докази? А немає їх. Практичні висновки? Є: ходіть в церкву, виконуйте приписи попів, і не забувайте регулярно жєртвовать на храм.
Давайте зайдемо з іншого боку.
Поясніть, з позицій положень вашої теорії, наступне:
- причини війни росії проти України
- динаміку розвитку цієї війни по сьогодні
- прогнозований фінал(и) війни і умови досягнення фіналу(ів)
- дії, необхідні для перемоги України у війні з росією
показати весь коментар
26.12.2025 10:06 Відповісти
1. Щодо попів. Вони сидять на фінансових потоках від відспівування покійників і нічого не хочуть змінювати у своєму вченні. Ніхто з них не їздить в наші дні на віслюці, світ пішов за Генрі Фордом, а не за Леніним, і попи тримають в руках сьогодні не стільки хрест, скільки руль, який круглий. До того ж система в них - римська, а ми зараз живемо в англосаксонському світі, де "знання - сила".
Тому дії попів сприяють не стільки Спасінню, скільки збільшенню кількості жертв під час чергового апокаліпсису, який вони і описати толком не можуть.
показати весь коментар
26.12.2025 11:02 Відповісти
Бачу, ви послідовно ігноруєте конкретні запити.
Замість цього вчіпляєтесь у якісь подробиці.
Ця риса - вирок для того, хто намагається створити теорію.
Теорія - це абстракція. Індукція - а потім вже дедукція.
Чіпляючись за подробиці, відкидаючи шлях через абстракцію, ви демонструєте повну нездатність до побудови теоретичних конструкцій, лише емпіричних, тактичних зв'язок, що мають видимість, але не мають глибини.
Наприклад, образ Морфеуса у вас то має шукати Головного Боса, щоб виконувати його вказівки; то це Іоан, то він має шукати того, хто створює нове (хоча у першій частині роль Нео протилежна).
Перечитайте мій коментар вище ще раз.
Я попросив зробити конкретну річ, що складається з чотирьох пунктів.
Якщо ви дійсно маєте теорію, ви зможете хоч криво-косо, але відповісти на мої питання.
Якщо відповіді від вас не буде, то значить, ніякої теорії у вас немає, є лише розрізнені асоціативні ланцюги, що створюють тільки видимість якоїсь системи, яку ви регулярно демонструєте своїми натяками тут, в коментарях до різних тем.
Будь ласка, зосередьтесь на задачі.
показати весь коментар
26.12.2025 11:14 Відповісти
Щодо причин війни Росії проти України. Є механізм змін, який є природнім явищем. І цей механізм передбачає, що перед тим, як має з'явитися щось Нове, такий персонаж, як Вова Путін, має все потрощити, потрощити вщент. Тому питання "Чому Путін не хоче миру" - дурне питання, яким відомий Зелений Біс спокусив в Україні аж 73 відсотка виборців. А потім ще й пішов наступати на мозолі Путіну своєю "Кримською платформою". І все пішло переграватися заново.
Дуже цікаве питання, чи можна було зупинитися на тому рівні, який було досягнуто при Порошенко?

Ми маємо справу з класичною війною занепаду типа Пелопоннеської. Алківіад - це афінський Путін. І афіняни, в яких була демократія, воювали за своє "вялічіє" до тих пір, поки не перебили всю свою молодь, не розпродали скарби храмів, не позбулися флоту, і в місті не почалися голод і епідемія, коли їх оточило спартанське військо. Спартанське військо було спорядження на гроші перського царя, як і флот. Нічого не нагадує?
Потім в Греції посипалась Спарта, далі Фіви. В результаті дикувата і провінційна Македонія об'єднала греків під своїм керівництвом, утворивши потім цілий елліністичний світ.
Аналогічно створювалась і англосаксонська світова система: спочатку посипалась Іспанія, втопивши свою непереможну армаду біля берегів Англії, потім - Франція, потім - Німеччина, зараз черга настала Росії, яка у нинішньому вигляді не має свого продовження.
показати весь коментар
26.12.2025 11:36 Відповісти
Ну це вже на щось схоже.
Припустимо, що ви бачите Апокаліпсис як, скажімо так, революцію під дією ентропії, яку накопичила система через свої структурні вади (Трамп в США - туди ж підходить).
В цю схему, правда, не вписується Друга світова, де Гітлер (який був масштабнішим "антихристом", ніж *****) не ламав старе, а навпаки - підняв зламане, щоб помститись за злам.
Війна занепаду - так, підходить. Останній стрибок, пан або пропав.
От тільки стан росії поки що не дозволяє стверджувати, що саме російсько-українська війна є тією війною занепаду, після якої росія впаде.
***** явно пішло ва-банк, сподіваючись образом побєди компенсувати інституційну руйнацію залишків імперії. І ресурсів вистачає, щоб розраховувати на перемогу.
Щось мені підказує, що подібні теорії вже існують. Циклічність історії - взагалі розхожий вираз. І логіку розвитку імперій теж вчені вивчали.
показати весь коментар
26.12.2025 11:47 Відповісти
Дуже цікаве питання, чи можна було зупинитися на тому рівні, який було досягнуто при Порошенко?
Виходячи з положень вашої теорії - ні. Бо
Є механізм змін, який є природнім явищем. І цей механізм передбачає, що перед тим, як має з'явитися щось Нове, такий персонаж, як Вова Путін, має все потрощити, потрощити вщент.
показати весь коментар
26.12.2025 11:49 Відповісти
Щодо фіналу війни. Я вже писав, що якщо події розвиваються по сценарію Смути в Московії, то буде один результат, а якщо по сценарію, де Путін - це Рюрик, Порошенко - Аскольд, а Зе - Дір, то має бути інший результат. Але там має з'явитися четвертий фігурант тих подій, який є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна, бо мова йде про Віщого Олега, він же Кіт Учений. В Московського Мордору тут - жодних шансів, особливо в дискусії про "першопричини конфлікту". Але українських патріотів ця тема не цікавить. І вони активно займаються демонтажем пам'ятників тим російським авторам, які її розвивали.🤓
показати весь коментар
26.12.2025 12:02 Відповісти
Давайте розглянемо сценарій, де у ММ немає жодних шансів тому, що в Україні залишили у спокої пам'ятники Пушкіну та іншим авторам, що розвивали потрібну тему (які саме автори?).
Особливо цікавить тема пам'ятників.
показати весь коментар
26.12.2025 12:07 Відповісти
У 2016-2017 я спокійно зайшов до Генштабу головного ударного підрозділу (МЗС РФ) дипломатичного ганнібала Вови Путіна завдяки Інтернету і почав активно там писати коментарі, навіть цілі статті у коментарях, розбираючи детально ситуацію в різних ракурсах. Це була Російська рада з міжнародних справ, і її керівник був цілком зі мною згоден щодо війни занепаду, і що Звір Апокаліпсису в Московському Кремлі - це не Перемога, а Гапець. Тоді в них переважала там поміркована партія миру і можна було спокійно вести такі дискусії. Нашим стратегам, не буду їх називати, це виявилось абсолютно не цікаво. Так що події могли піти розвиватися і дещо за іншим сценарієм.
Дебіли з обох сторін перемогли і масштаби конфлікту суттєво збільшились.
Але я ставив питання про падіння Мордору, і що нинішня Росія продовження не має, в вони мали намір імперить і далі, в тій же моделі, яка зараз є. Єльцин з трансформуванням Росії з імперії в націю обісрався, республіку спочатку пропив, а потім у 1993-му розстріляв її із танків. І поява Путіна є закономірним результатом того повороту. А в завершення Єльцин попросив росіян його простити, бо знав що він наробив і здогадувався, що їх чекає.
Мордор, до речі, з'їв і Пушкіна, і Леніна, з'їсть він при першій можливості і нас.
показати весь коментар
26.12.2025 13:20 Відповісти
І знову відхиляємось від теми.
Ладно, трохи по деталям, як ви любите. Чому "Кіт Учений" є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна? Він у його творах лише раз з'являється, і не є дійовою особою.
І як пам'ятники Пушкіну на території України допоможуть нам перемогти у війні проти росії?
показати весь коментар
26.12.2025 13:34 Відповісти
У Пушкіна така конструкція, а реальна конструкція - пам'ятник тисячоліття Росії в Новгороді з Рюриком (Путіним) у центрі. Автори проекту ще хотіли туди Шевченка додати, але вийшов скандал, бо той на царя з царицею і "поганих москалів" теж понаписував.
Україна більше шести років чекала, що Росія відповзе, і все буде майже так, як як було раніше.
А тепер повернення вже не буде, хіба що Путін завоює Україну чи примусить її до капітуляції, що він і намагається зробити.
Але не може бути і такого, як хочуть хитродупі українські патріоти: залишити те, що дісталося їм від імперії собі, але при цьому робити вигляд, що вони до імперії ніякого відношення не мають.
До речі, князь Володимир і княгиня Ольга - теж "окупанти", тільки новгородські. Чому ж Епіфаній з Шевчуком, і в першу чергу Порошенко, не ставлять питання про демонтаж їх пам'ятників по всій Україні? А пам'ятник Богдану Хмельницькому, що був йому поставлений царським урядом за заслуги перед Російською імперією? Це ж він подарував "москалям поганим" Україну на блюдечці з золотою кайомочкою.👹
показати весь коментар
26.12.2025 19:45 Відповісти
Знову я не отримав відповіді на свої запитання.
Якісь більш-менш обгрунтовані стрижні вашої теорії поховані під асоціативним мотлохом, що купи не тримається, і тому вся конструкція - аморфна.
Не можна це назвати теорією.
Принаймні в такій формі викладення - точно.
показати весь коментар
26.12.2025 21:12 Відповісти
А яка альтернатива? З''являється вождь, який обіцяє "лєгко" все з Путіним "порєшать", а якщо щось піде не так, то лежати разом із своїми поплічниками з відірваною сракою десь на межі з Кримом, бо саме такі претензії він на стадіоні пред'являв свому попереднику.
А потім виявляється, що коли все пішло не так, то в цьому винуваті Пушкін і Булгаков.
В мене, принаймні, все - чітко. Ну не так, як ракета Патріот іде до своєї цілі, але точність значно вища.
В принципі, по нинішнім подіям можна запросто написати нову концепцію пришестя Звіра і Христа на фоні епохальних змін, але українських патріотів ця тема чомусь не дуже цікавить. Вони все сподіваються, що такий Біс, як Дональд Трамп, їх спасе.🤓
показати весь коментар
26.12.2025 21:41 Відповісти
У вас не чітко. У вас, як кажуть в імперській культурі (частиною якої ми, судячи з вашого висловлювання вище, маємо себе відкрито визнавати) темна вода в облацех.
Більше того, це ваше повідомлення з моїм попереднім за сенсом не зв'язані.
Я про одне - ви у відповідь про інше.
Таке враження, що ви тему тримати не можете.
При такій хаотичності мислення - які ще теорії?
Контрольне запитання: чому ж Кіт Вчений є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна? Як ви можете підтвердити це своє твердження цитатами з творів Пушкіна?
показати весь коментар
26.12.2025 21:49 Відповісти
Кіт Учений - це кіт Баюн в слов'янській міфології. Але дійсно, про Германа (Путіна) Пушкін написав цілий твір. Хоча, якщо врахувати, що Кіт Учений, Віщий Олег і Ленін - одне й те саме, то не все, як кажуть росіяни, так однозначно.🙂
показати весь коментар
26.12.2025 23:02 Відповісти
Ні.
показати весь коментар
28.12.2025 23:52 Відповісти
офіційної заборони на музику Вагнера в Ізраїлі немає, але почути її в Ізраїлі майже неможливо. Причина - несприйняття композитора в ізраїльському суспільстві.

Є Ось такий приклад " 3 вересня 2018 року, у п'ятницю одна із провідних радіостанцій, що спеціалізується на класичній музиці, поставила фрагмент (!!!) музичної драми Вагнера "Сутінки богів". Потім офіційно виправдовувалась , що редактор "помилився у виборі", і в майбутньому слухачі більше не почують музику німецького композитора..." ( Гугл на допомогу)
показати весь коментар
29.12.2025 12:47 Відповісти
Ні. не вбивають.
показати весь коментар
01.01.2026 19:24 Відповісти
Сторінка 2 з 2