9939 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Вбивство військового у Львові: мовчання породжує відчуття безкарності

затримання підозрюваного

Щойно прочитала на "Цензорі", що вже впіймали нападника, який смертельно поранив військовослужбовця ТЦК.

Цей чоловік — інспектор Львівської митниці.

35-річний посадовець з престижною роботою, стабільним доходом і, очевидно, певним рівнем поваги в суспільстві. За кілька тижнів він мав би одягнути вишиванку і йти до храму з великоднім кошиком.

Яке ж викривлене сприйняття реальності, коли замість усвідомлення обов’язку захищати свій дім, людина бачить у військовому ворога, а не захисника!

Скільки ще має постраждати військових ТЦК в тилових містах, щоб Верховний Головнокомандувач вийшов на діалог зі своїм народом із питаннями національної єдності та внутрішньої безпеки?

Хто як не президент має зупинити небезпечну демонізацію військовослужбовців у тилу і визнати проблеми мобілізації, щоб зняти суспільну напругу?

Мовчання породжує відчуття безкарності, і хай навіть упійманий понесе відповідальність, але життя людині це не поверне. Потрібно працювати на найвищому державному рівні над тим, щоб унеможливити подібні історії.

Бо це жахлива тенденція: від агресії в соцмережах до фізичної розправи. Всі ці підпали автівок, поранення ножами, стрілянина та побиття цепами свідчать про глибоку кризу, яку треба негайно вирішувати, це питання національної безпеки!

Співчуття рідним вбитого військового. Сил пережити втрату. Честь!

Топ коментарі
+22
Хто демонізує ТЦК?
Самі ТЦК. До чого тут суспільство?
показати весь коментар
02.04.2026 22:38 Відповісти
+21
Так майже у жодному резонансному випадку не було опубліковано запису з бодікамер працівників ТЦК, принаймні тих що сталися у Львові. Чому так звані "групи оповіщення" масово щоденно порушують закон? Ви ж не підете красти, коли в вас не вистачає грошей?
показати весь коментар
02.04.2026 22:40 Відповісти
+12
Це ще цвіточки, ягідки будуть коли бусифіковані демобілізуються і начнуть бухать. Бусифікатори, ви понімаєте що за бажання отримать легкі доляри ви будете до кінця життя ходить і оглядаться.
показати весь коментар
03.04.2026 00:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
А це виправдовує незаконні дії ухилянтів? Давайте чесно - ви перші порушили закон. В 22-му році ніхто нікого не бусикував бо всі самі ломились в військомати. А потім ви зрозуміли що можна відсидітись за спинами і на крові тих хто пішов і знадобилась бусифікація. Якби ви всі виконували констиуцію (до якої ви так любите зсилатися) то ніякої бусифікації би не було.
І ще (це моя особиста думка), якби в армію йшли не лише чмоні, а було побільше мажорчиків, то командири би страх не тіряли і було бі поменше командирів мясників і командирів мудаків. Але це чисто моя думка.
показати весь коментар
05.04.2026 07:55 Відповісти
Давайте щоб не було корупції, а поки вона є, то це виправдовує незаконні дії ТЦК - чи не так?
показати весь коментар
05.04.2026 00:30 Відповісти
Як це стосується вашої підтримки постійних систематичних порушень закону військовослужбовцями ТЦК?
показати весь коментар
05.04.2026 00:28 Відповісти
Ні, я кажу що права для всіх повинні бути однакові. Якщо служити, то всі по черзі. Обмежений термін. А не так шо одні вільні, а на купку призначених в рабство всі забили. Списали зі списків громадян і відносяться як до худоби. А решта і в цей час вякає про якісь там порушення. Давайте може якось по черзі?
показати весь коментар
05.04.2026 00:12 Відповісти
За вашої логики, якщо відносно однієї групи є порушення прав, то треба і щодо інших так чинити. І тут є два рівні проблеми, які ви змішуєте. Перша - це дотримання закону, як такого, який би він не був, так зване rule of law, верховенство права у вузькому значенні. А друге - це якраз невідповідність закону "певним універсальним принципам (писаним або неписанним) добросовісності, моральності, і справедливості", або "rule according to a higher law", тобто верховенство не просто закону, а певних принципів, яким закон має відповідати.
Але несправедливість закону в одному випадку не дає права не виконувати закон в іншому. Це тільки породжує хаос та, ще раз наголошую, руйнує державу з середини. Хто заважає передати ці функції поліції, як це має бути за законом? Чому всупереч Конституції та здоровому глузду цим займаються військові, що абсолютно непідготовлені до таких дій як взаємодія з населенням та мають інший спосіб мислення та функції, тобто підготовлені на те щоб вбивати та майже беззаперечно виконувати накази?
показати весь коментар
04.04.2026 22:25 Відповісти
Закон у нас дуже чесний і справедливий. Той хто в армій - безправна скотина. А ті хто на волі - ккачають права. Той хто відбув 4 рокі захищавв країну, а потім не витримав і пішов в сзч - зрадник і кримінальний злочинець. А той хто 4 роки никається від ТЦК - законослузняний громадянин, і його і пальцем тронути ніззя. Дивіться не перлутайте.
показати весь коментар
04.04.2026 10:38 Відповісти
Так ухилянти були, є і будуть. Так само як злочинці, вбивці та гвалтівники. Але ж це не означає що державні службовці мають порушувати закон для притягнення порушників до відповідальності. Більш того, ухилянти порушують адміністративний кодекс, а "групи оповіщення" - кримінальний. Ви взагалі розумієте, що якщо вас пхають до буса особи, що не мають на те відповідних повноважень, наданих законом, то ви маєте право чинити спротив - це самозахист з юридичної точки зору? А якщо їх більше і через їхні дії є загроза вашому здоров'ю, то ваш самозахист може не обмежуватись "голими руками". Всі ці смерті на совісті співробітників ТЦК, органів, що мали б присікати таки дії, тобто ДБР та військової прокуратури, та в першу чергу - президента з головкомом ЗСУ.

І таких як ви, які підтримують це свавілля! Вийдіть нарешті за коло, неможливо охороняти закон, порушуючи його. І саме держава має це зробити, тому що такі дії просто її руйнують.
показати весь коментар
04.04.2026 06:18 Відповісти
Де відео з камер ?
показати весь коментар
03.04.2026 19:31 Відповісти
А чому так звані громадяни (а насправді ухилянти) массово порушують конституцію і не йдуть захищати країну? Мені здається час відверто всім про все поговорити.
показати весь коментар
03.04.2026 19:14 Відповісти
зрозуміло що в тебе ..крітічєскіє дні.. маша а в додаток ще й пласкостопіє і зважаючи на мій вік забагато честі більше спілкуватися з такою істотою як ти гнида
показати весь коментар
03.04.2026 17:55 Відповісти
Ідея хороша.
показати весь коментар
03.04.2026 17:41 Відповісти
Поліція взагалі не потрібна, а якщо не так, як ви бачите роботу поліції у воюючій країні, в ній не повинно бути здорових людей, здатних на якісь фізичні зусилля, ну який норматив вас би влаштував, адже на вашу думку, вони повинні бути непридатні для служби в армії, по суті хворими, яких можуть побити якісь крикливі жінки та ********? Де можна побачити якісь цифри від тих, хто критикує поліцію, що нібито ошивається в тилу, якою має бути структура на їхню думку, її склад, чисельність?
показати весь коментар
03.04.2026 16:43 Відповісти
Це не повинно обходити військовослужбовця , він і так ризикує найціннішим. Все можна вирішити за рахунок облігацій прив'язавши облігацію до певного курсу. Тобто людина розуміє , що держава готова платить після перемоги, так як і людина зараз готова віддати найцінніше. Хай це буде 30% на 70% тобто грошове забезпечення залишити на тому самому рівні , але щоб у людини на рахунку росла сума , або кількість облігацій , які можна індексувати.
показати весь коментар
03.04.2026 16:35 Відповісти
Вірно Ви підмітили. Щось телемарахвонній пропаганді не вдається зліпити героїчний образ з тцк-шників яких крякнули під час здійснення заходів з оповіщення. Перші два, наскільки я пам'ятаю, ніде крім тцк не служили.

Цей третій - взагалі якийсь Авдєєв, кацапобурят з Чєлябінська без бойового досвіду, який нахабно залізав в авто до інвалідів, багатодітних батьків і щось їм втирав (вже є відео).

Якщо прибрати ідеологічну мішпуху ситуації, виходить що українець Труш крякнув кацапо-бурята Авдєєва, який знущався з українців. Лише це відбулось не на фронті а в тилу. Нагороду герою!
показати весь коментар
03.04.2026 16:33 Відповісти
В тому то і діло - що не може. Пряме порушення низки статей Конституції.
А зробити справедливою мобілізацію може, але не хоче. Це різні бронювання, не навчені, купа нікому не потрібних контор та формувань, які воюють в тилу, спеціально створені під потрібних людей. Квартал95 прийдиться відправити на фронт, Ленку санітаркою, витягати поранених з поля бою.
Навіщо це йому? Краше включити дурника, прогундосити якусь херню та й по тому.
Відморозився, морду кирпичиною, і так сайдет.
показати весь коментар
03.04.2026 16:18 Відповісти
Щось так багато уваги затриманому, і так мало уваги загиблому - який народився в Росії, жодного дня не був на фронті і служив виключно в тецека.
До речі, Зінкевич вже подала фінансову звітність по "госпітальєрам" та їх криптогаманцям, чи сподівається що все якось забудеться?
показати весь коментар
03.04.2026 16:08 Відповісти
Sancta simplicita.

Блазень має всі повноваження і більшість в парламенті щоб все те чим займається сьогодні тцк, зробити законним.

Але ж не хочеться брать на себе крівцю людську. Хочеться залишитись у білому.

Всі злочини в історії людства робились чужими руками. А виконавці потім - списувались і утилізовувались.
показати весь коментар
03.04.2026 16:04 Відповісти
Перечитав текст шановної пані авторки. На превеликий жаль в голові - якийсь горох з капустою.

Порада - вийдіть з телемарахвонної інформаційної бульки на вулицю, пройдіться по сусідам, попитайте їх про те що вони думають про тцк. Може і чакри якісь відкриються.

В країні де офіційно 2.5 млн ухилянтів а неофіційно - десь 6-7 млн ухилянтів (включаючи поліцію і тцк які купили $$$ собі теплі посади в тилу) таке перебування в паралельній інформаційній реальності добром не закінчиться.
показати весь коментар
03.04.2026 15:48 Відповісти
Дякую Оксанко за пораду. Я інколи також буваю в Україні по роботі. Але мені є чим і в Німеччині займатися і Німеччина мене не відпустить на передову. А Фронт він насправді повсюди так що мені роботи вистачить до пенсії. Так зрозуміло?
показати весь коментар
03.04.2026 15:30 Відповісти
А гроші з тумбочки будете брати? Зараз найбільше платять німецькі платники податків. Це вже трохи напрягає німців тому і можливо наступним канцлером буде кандидатка від АдН. Це любителі росіїї. Ти цього хочеш?
показати весь коментар
03.04.2026 15:10 Відповісти
А гроші будуть німецькі платники податків платити? Хитро придумали.
показати весь коментар
03.04.2026 15:04 Відповісти
А в законі Всесвіту, лише за кривий погляд - ліквідовано.
показати весь коментар
03.04.2026 14:59 Відповісти
І на додаток ще приклад:
Ви маєте якесь майно як нерухомість . Наймаєте охоронця і платите йому гроші за охорону на місяць.
А наступного дня бачите, що охоронець не на об"єкті охорони, а в генделику пропиває ваші гроші.
Що Ви зробите? Може візьмете його за шкварки , витягнете звідти та підсрачниками направите на об"єкт охорони?
Так може не військові повинні ВІДЛОВЛЮВАТИ цивільних, а цивільні - "ВІЙСЬКОВИХ" та підсрачникми на фронт!
Я не маю на увазі тих військових, хто чесно виконує свій обов"язок, тобто чесно отримує свою зарплатню.
показати весь коментар
03.04.2026 14:19 Відповісти
У нормальній країні повинні поважатись всі професії.
І кожний повинен отримувати зарплатню за свій труд.
Людина вибирає професію військовослужбовця і отримає зарплатню пенсіі раніш за інших, пільги...ВІД ЦИВІЛЬНИХ саме за те, що повинні ЇХ захищати, навіть якщо за це треба віддати СВОЄ життя, а НЕ НАВПАКИ.
Цивільні
Тому військовослужбовці НЕ МАЮТЬ ПРАВА!!! вимагати від цивільних йти воювати.
А якщо хтось з тих, хто належить до військових не іде воювати, повинен повернути всі до цього отримані кошти.
Це звичайна логіка.
Якщо в якійсь країні це не так, то .... можете продовжити висновок.
А стосовно вбивства "військовослужбовця ТЦК" - також висновок (вирок) в нормальній країні робить суд. В нормальній!
показати весь коментар
03.04.2026 13:49 Відповісти
За вбивство війського має бути смертна кара. Бо вбивця такий же ворог як і ворожий солдат.
показати весь коментар
03.04.2026 13:31 Відповісти
Окей. І як це відміняє той факт що
1. армійці навіть тилові живуть в гівні, без сімей, без нормального відпочинку, харчування, короче в рабстві - у людей забрали найголовніше - свободу! (багатьом це неважливо, але для мене це найважливіше - я йшов в армію щоб свободу не забрала засрашка, а виявилось що її забрала наша держава)
2. це буде тривати вічно! Бо всім зрозуміло що війна ніколи не скінчиться.
Тобто у нас армія це не про захист, не про виконання обов'язку, а людей просто тупо зробили рабами. ДЕЯКИХ людей. НАЗАВЖДИ!!! А решта - гуляє вільними людьми.
3. в будь який момент з тиловіка ти можеш відправитись на ноль. Тилова армія це ще й територія страху. Щось не те сказав - в піхоту. Щось відмовився робити (тупий наказ) - в піхоту! Захворів і хочеш на лікування - в піхоту! Відпустка - сосать. Або в піхоту. І т.д. і т.п.
Тому я кажу - не лише ТЦК чи Зеленський винуватий. Армія сама себе знищила.
показати весь коментар
03.04.2026 13:06 Відповісти
Не треба валити все на ТЦК. Демонізували всю армію. В т.ч. руками самих красноармійців. А тепер вигрібають бо ніхто не хоче в це рабство йти. Я і розумію людей. Хоч і сам знаходжусь по іншу сторону "барикад".
показати весь коментар
03.04.2026 12:53 Відповісти
Lemberg #565313

Андрій Труш,34 р.,працівник Львів.митниці.
А загиблий раніше працював на кордоні. Lemberg #565313

Олег Авдєєв(загиблий) народився у квітні 1973 року у Львові. Навчався у Львівському університеті Франка і закінчив факультет міжнародних відносин. Був спортсменом,участі у бойових діях не брав.Раніше чоловік працював начальником групи інспекторів прикордонного контролю, також деякий час був заступником начальника мобільної прикордонної застави "Львів"-LVIV MEDIA. Висновок-митники і погранці ворги за бариші
показати весь коментар
03.04.2026 12:36 Відповісти
А хто тоді ухилянтів з поліції буде відловлювати,яких наплодилося більше чим у всіх цивілізованих країнах у два рази?Навіщо стільки заброньованої мусорні?Це просто мега ресурс для війни молодих,здорових і накачаних алабаїв.Звісно рахітам крутити руки і кидати в бусик відваги хоч відбавляй,а воювати вони нє,нє,там стріляють..
показати весь коментар
03.04.2026 12:28 Відповісти
Дуже цікавий персонаж, малоосвідчений, але дуже агресивний . Нещодавно, в одній із тем він стверджував, що удари по енергетиці майже не впливають на нашу економіку, а такі галузі як переробки та зберігання зерна, IT взагалі не залежать від стабільного електропостачання.
показати весь коментар
03.04.2026 12:27 Відповісти
ну і кусок гімна же ти
показати весь коментар
03.04.2026 12:16 Відповісти
Ну тоді зрозуміло чому ти поводиш себе як свиня завжди... Тепер відомо чому.
А вояка ти напевно такий самий, як і той дохлий режимний кацап.
показати весь коментар
03.04.2026 12:16 Відповісти
Ну ти і їбанько 😃.
На почитай
https://varta1.com.ua/news/vbytyy-u-lvovi-viyskovyy-ttsk-buv-uchasnykom-dvokh-olimpiyskykh-ihor_407592.html
показати весь коментар
03.04.2026 12:15 Відповісти
Коли я служив, зі мною був достатньо високий відсоток тих, кого зараз можна назвати бусифікованими. Так я з ними в бій би не пішов ні за якого разу. А зараз мабуть справжнім військовим "ПО..." хто з ними поряд буде воювати, навіть якщо вони не вміють тримати зброю в руках?
показати весь коментар
03.04.2026 11:42 Відповісти
Захисники прокурорів-інвалідів, депутантів, суддів... від ухилянтів
показати весь коментар
03.04.2026 11:37 Відповісти
Ну я уявляю відношення , яке міг би виявляти, як міг би спілкуватись з іншими той , як Ви пишете, -цивільний, який названий військовим, до інших ,яких, мабуть, за людей не має. Мене не радує, що таке трапляється. Але якщо Ви так спілкуєтесь з іншими і будете "ловити" людей, можете отримати те, що записано в мудрій книзі: "що посіє людина, то й пожне"
показати весь коментар
03.04.2026 11:17 Відповісти
Ніхто ж не проти вилову людей. Прийміть закон в Раді - влаштувати поголовний вилов - і все буде в порядку.
В державі все повинно бути по закону. На тому вона і тримається і існує. Якщо хтось хоче діяти по безпределу - то це вже не держава а організована злочинна група, і тоді кожен сам за себе, тоді будуть такі випадки постійно, тільки наростати. Дія бандитів завжди бути мати протидію.
показати весь коментар
03.04.2026 10:57 Відповісти
Під його пропержений диван, давитись там без протигаза? Ні, нехай вже сам воює.
показати весь коментар
03.04.2026 10:43 Відповісти
історичний ракурс на своєму прикладі. як подібна ситуація із ТЦК виникла взагалі.

а виникла вона дуже не сьогодні.

хаос 90х і розклад військоматів
- в 1993му я навчав у виші, тому не призвали.
- в 1994му мене вигнали, але ******** призвати, бо я в 1995му ув інший виш вступив. *****, на - заочний, де навіть воєнки не було. мене ******** призвати.
- в 1996му я перевівся, і поїхав навчатися до іншої країни. ніхто мене ніколи не чіпав і не нагадував.
- повернувся до України в 2002му році - мій військомат наче забув про мене.

і аж року так в 2008-1010, коли я змінював місце чи то прописки, чи то реєстрації, змінився район, і мені довелось таки спілкуватись самому із військоматами.

і я був патіряшкою все своє свідоме життя, і навіть після 2010го ніхто не турбував, коли вони вже якби знали про моє існування.

і загубили.

і аж в 2025му році при бусифікації ТЦК узнало про моє існування.

це зараз що відбувається із виловом людей - єдиний, як мені видається, метод, як армія може узнати про мобілізаційний ресурс хоч щось.

який вони десятиріччями не контролювали.
показати весь коментар
03.04.2026 10:40 Відповісти
трансгендер?? в Європі це ок....
показати весь коментар
03.04.2026 10:30 Відповісти
Я так і не зрозумів як визнання проблем мобілізації допоможе самій мобілізації. Деякі пропонують озброювати тцк , стріляти в людей, але це шлях до громадянської війни , а не до якоїсь мотивації. Що реально поможе , то це збільшення грошового забезпечення ( в 3 рази ), збільшення термінів відпусток, при чому відпустки накопичуються а не згорають в кінці року за копійки. Також в піхотних підрозділах, кожна бр-ка повинна додатково оплачуватися. необхідно підійняти пенсії військовослужбовцям через видачу військових облігацій кожен рік. розробити багаторівневу систему ситуативної обізнаності, а не те , що є зараз.
показати весь коментар
03.04.2026 10:29 Відповісти
Тобі хто з лікарів надав право видавати себе за жінку? Це хвороба, а ти чорт падалЬяцький хворий на голову.
показати весь коментар
03.04.2026 10:24 Відповісти
Це мужик взагалі-то під жіночим ніком.
показати весь коментар
03.04.2026 10:20 Відповісти
Правильно, всіх в твій окоп, щоб ти навчив батьківщину любити цих мерзенних ухилянтів.
показати весь коментар
03.04.2026 10:17 Відповісти
Кацапи в свою орду заманюють грошима, а в нас гроші у міндічей цукерманів та в безліч крадіїв це теж дуже важливо, наші Воіни повинні оплачуватися хоча б на рівні депутатів, прокурорів, судів .
показати весь коментар
03.04.2026 09:59 Відповісти
Цікаво ти хоч сама розумієш що написала?
показати весь коментар
03.04.2026 09:17 Відповісти
Пані Яна і інші члени ЄС мали б постійно наголошувати, що при Порошенку подібних жахливих випадків під час мобілізації 2014-2015 НЕ БУЛО!
І фактично скандалів із мобілізацією не було - все працювало чітко, без конфліктів та порушень закону!
Якби мобілізацію проводили так, як тоді, то і ЗСУ отримували б необхідне поповнення, і ніяких конфліктів не було б!
показати весь коментар
03.04.2026 09:14 Відповісти
дурню написав, то визнай

Тилом і логістикою в армії займаються військові.
Це якщо ти не "мамаша Кураж".
показати весь коментар
03.04.2026 09:00 Відповісти
Так, це цілком нормально, але тоді має бути, щоб 40-річні в тилу (бо здоров'я не те), а 20-25-річні в окопах! В Ізраїлі призив із 18 до 41 років!
показати весь коментар
03.04.2026 08:51 Відповісти
Був не був, а що - убивати можна? Ідіоти.
показати весь коментар
03.04.2026 08:01 Відповісти
Шкода що взяли живим. Будем надіятися в СІЗО на 2 ярусу помістять...
показати весь коментар
03.04.2026 07:55 Відповісти
Як перечитаю тут перших два десятки дописувачів, то так і хочеться кожного з них негайно в окоп на фронт. Засиділися в мирних містах, заплили жирком на митниці, набралися зухвалості, заборзіли по повній. Необхідно озброїти ТЦК за зразком американського ICE і надати повну свободу дій щодо використання штатних засобів. Тоді й менше порядних людей загине, а шваль притихне після першого ж пострілу.
показати весь коментар
03.04.2026 07:51 Відповісти
Чого ви завжди така хамовита і знервована? Нестача сексу в організмі?
показати весь коментар
03.04.2026 07:08 Відповісти
Дуже здивований вашій ввічливості та стійкості до того жлоба з Німеччини. Я би його вже давно послав нахєр, де його справжнє місце😅
показати весь коментар
03.04.2026 06:45 Відповісти
ганс ти такий вумний . тобі череп на мозги не давить .розмір співпадає ???
показати весь коментар
03.04.2026 06:06 Відповісти
..прапавєдніков.. ***** ми посилаєм курсом крейсера ..масква..
показати весь коментар
03.04.2026 06:03 Відповісти
тобі більше нічим зайнятися у фатерлянді ??? так приїжджай в УКРАЇНУ . у нас воюють іноземні батальйони . навіть колумбійці воюють . є РДК . є люди різних релігій . воюють і люди нетрадиційних сексуальних орієнтацій . давай приїдь і може прискориш СМЕРТЬ ФАШИСТСЬКІЙ РОСІЇ . бо як попре ***** на естонію . литву і латвію то і у вас запахне жареним м.ясом
показати весь коментар
03.04.2026 05:57 Відповісти
Ти хотів сказати "далеко не всі тцкашники потрібні бувають на фронті". Як в Одесі, де в так званих групах оповіщення немає ні ветеранів, ні інвалідів війни. До речі, чому ти не вимагаєш покарати за законами воєнного часу командирів, через дії яких загинула ціла бронегрупа штурмовиків?
показати весь коментар
03.04.2026 03:37 Відповісти
Обов"язок громадян України - захищати Україну. Тому кожен свідомий громадянин має мати зброю в незалежності від того чи він в ЗСУ чи ні. Право на володіння зброєю вирішує основну проблему цієї війни, бо озброєний народ непереможний.
показати весь коментар
03.04.2026 03:02 Відповісти
Клас. Оце тебе нехіло так ковбасить. Знову упорота як і прошлого разу. Та ти просто упоротий лисиця бачила ти себе в дзеркало?🤣😎
показати весь коментар
03.04.2026 02:59 Відповісти
Ти хоч знаєш кому пишеш? Шмаркля.
показати весь коментар
03.04.2026 02:44 Відповісти
Ну я народжений в расії (совку)
Давай я на дембель а ти замість мене - покажеш як бути справжнім військовим. Чи засцяв, ухигліст?
показати весь коментар
03.04.2026 02:41 Відповісти
Дебіляра совкова, так убитий і був цивільним, який мобілізувався.
Дегенерати ухилянтські вже самі в своєму ******* заплуталися. Військові мають і воювати і ще мабуть самі нових солдатів собі народжувати і виховувати в перервах між виходами, а те що а армії зараз більшість такі саме мобілізовані - тупорила ухилота якось пропускає мимо вух.
показати весь коментар
03.04.2026 02:36 Відповісти
Що значить є кому зайнятись?
Ти сам в армії?
Явно ні раз таку ***** несеш.
Отже записуй і запам'ятовуй: цінні поради про армію роздаваьимеш не раніше ніж сам там опинишся і відслужив бодай рік.
показати весь коментар
03.04.2026 02:33 Відповісти
Не зовсім військовий?
Та ні, ухилєсік - це ти не зовсім чоловік. А військовий це військовий, не плутай, будь ласка.
показати весь коментар
03.04.2026 02:29 Відповісти
І Вам на добраніч. Tschüss!
показати весь коментар
03.04.2026 02:02 Відповісти
Ти не віриш в Господа свого. Це ще один прусер. Це і був твій шанс сину поговорити з своїм Господом. А тепер все набрид ти мені. Чусіковський.
показати весь коментар
03.04.2026 01:59 Відповісти
Всіх по собі не судить. Я тут, до війни, жив не гірше ніж жив би у Німеччині. І зараз не скаржусь. Згадування гардемаринів у Вашому, ще не старому віці - це вже діагноз.
показати весь коментар
03.04.2026 01:52 Відповісти
Ти своє ймено знать повинен чітко. Правильно педаляк або кінь педальний. Не дякуй. Бувай.
показати весь коментар
03.04.2026 01:52 Відповісти
Хочеш в Німеччину чкурнути? Я знаю ти такий злий бо мені заздриш. Розумію і не засуджую. Люди дуже схильні до заздрості. Слабкість духу це зветься. В кожного свій хрест. Так що више нос гардемаріни..😄
показати весь коментар
03.04.2026 01:47 Відповісти
Увімкнули "режим дурня": "З повагою, твій Господь"., щоб непомітно з'їхати? Теж передбачувано.
показати весь коментар
03.04.2026 01:45 Відповісти
,,Нє учітє міня жіть"..., малолєтка тебе штире від фена?!
показати весь коментар
03.04.2026 01:41 Відповісти
Якщо сорому не відчуваєш то і душа твоя в темряві. Тут я тобі не допоможу на жаль. Бухай сину. З повагою, твій Господь.
показати весь коментар
03.04.2026 01:39 Відповісти
Падаляк це ти?!
показати весь коментар
03.04.2026 01:37 Відповісти
Колаборант...?!!!
показати весь коментар
03.04.2026 01:33 Відповісти
Нижче.
показати весь коментар
03.04.2026 01:33 Відповісти
Здувся ухилес? Тобі соромно?
показати весь коментар
03.04.2026 01:29 Відповісти
Як зручно, ліквідовані мають бути лише за вбивство представників тоталітарної держави з квазі-окупаційним режимом.
Коли ці представники вбивають цивільних, то нікого ліквідовувати звичайно не треба.
показати весь коментар
03.04.2026 01:29 Відповісти
Спробуйте ще.
показати весь коментар
03.04.2026 01:29 Відповісти
І знов, чисто по Фрейду: "....Пердаконда...", як я писав вище, у Вас все зводиться до аналу.
показати весь коментар
03.04.2026 01:27 Відповісти
Передбачувано.
показати весь коментар
03.04.2026 01:25 Відповісти
Оооаа! Пердаконда твоя бада-бумм💣💥💥💥
показати весь коментар
03.04.2026 01:25 Відповісти
Сторінка 1 з 2