10256 відвідувачів онлайн
38 274 82

Союзники закликають Україну переключитися з Бахмуту на планування наступу на півдні, - CNN (виправлено)

війна,бій

Західні та американські посадовці радять Україні спрямувати увагу замість Бахмута на планування потенційного наступу на південному напрямку.

Про це з посиланням на американських та українських посадовців повідомляє CNN, інформує Цензор.НЕТ.

При цьому союзники радять Україні застосувати інший стиль ведення бойових дій, який би використовував переваги нової військової техніки на мільярди доларів, що її нещодавно придбали західні союзники.

"Це жорстокий і виснажливий бій", - заявив високопоставлений представник західної розвідки. Він додав, що кожна сторона щодня захоплює та втрачає по 100-400 метрів землі, випускаючи при цьому по кілька тисяч артилерійських пострілів.

Телеканал зазначає, що рекомендація зосередитися на плануванні наступу на півдні була частиною послання, яке минулого тижня під час візиту до Києва передали троє високопоставлених представників США.

Топ коментарі
+35
Тим часом:

показати весь коментар
24.01.2023 16:16 Відповісти
+28
Командование ВСУ примет к сведению рекомендации. Ну как будут действовать, известно только высшему военному руководству.
показати весь коментар
24.01.2023 16:17 Відповісти
+24
Кто из редакторов переводил статью? Гугл-переводчик сломался? Оригинал откройте, там идёт речь о советах при планировании украинского наступление обратить внимание не надо условный Донбасс, а на Юг, т.е. бить по Мелитополю.
А перевели так, что очередная зрада, мол рашисты вот-вот попрут с Юга, а наши провтыкали...
Ох и Цензор, вечный стон...
показати весь коментар
24.01.2023 16:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Де та зброя на мільрди доларів???
показати весь коментар
24.01.2023 16:13 Відповісти
Під ліжеом дивився?
показати весь коментар
24.01.2023 16:16 Відповісти
В д'єрмака хіба що.
показати весь коментар
24.01.2023 16:22 Відповісти
Дерьмак с подельником Шараповым по закупкам оружия прокладки уже давно организовали ! История с яйцами это семечки
показати весь коментар
24.01.2023 16:54 Відповісти
Шановна редакція, а чого ви вирішили, що в публікації CNN йдеться про "потенційний наступ росіян на південному напрямку"?
Проблеми з перекладом?
показати весь коментар
24.01.2023 17:47 Відповісти
1. При всій повазі до американських військових, вірю професіоналізму генерала Залужного.

2. У Америці CNN дуже часто транслюется як: CNN= Communist Network News
Як комминістична файк пропаганда, та «поділяется на 10»
показати весь коментар
24.01.2023 16:33 Відповісти
Верховний Головнокомандувач ніяк не впливає на Армію?
показати весь коментар
24.01.2023 16:36 Відповісти
Если ты про Гундосика - то конечено влияет! Сливает через своих кротов из ОП-ы всю информацию!
показати весь коментар
24.01.2023 17:21 Відповісти
А ты видимо трамподрочерский FOX-news предпочитаешь?
показати весь коментар
24.01.2023 17:22 Відповісти
фокс нюз не так давно купил ушастый троглодит (мегакорпорация зла - дисней, для непонимающих). почти всё медиапростанство окупировано леваками и является рупором демпартии. почти как у нас. вренее у нас - как у них.
показати весь коментар
25.01.2023 04:26 Відповісти
А ти з пальця стріляєш, чи з дупи? Ботяра.
показати весь коментар
24.01.2023 16:18 Відповісти
Тим часом:

показати весь коментар
24.01.2023 16:16 Відповісти
Типа, Бахмут не є рентабельним...Як Соледар
показати весь коментар
24.01.2023 16:17 Відповісти
Командование ВСУ примет к сведению рекомендации. Ну как будут действовать, известно только высшему военному руководству.
показати весь коментар
24.01.2023 16:17 Відповісти
А при чому зебіли до Генштабу?
показати весь коментар
24.01.2023 16:20 Відповісти
К сожалению генштаб подчиняется главзелупе с 95 квартала.
показати весь коментар
24.01.2023 16:25 Відповісти
формально так, але в них вистачає клепки не влазити у військові справи
показати весь коментар
24.01.2023 17:36 Відповісти
Скажи це машці безумній
показати весь коментар
24.01.2023 18:16 Відповісти
Ага. Інтернаціональний легіон хто кинув Сіверодонецьк тримати коли вже треба було відходити? Хто хотів медійних перемог і приїхав разом із Безумною?
А потім коли легіону стало погано то зняли резерви ЗСУ з Золотого і Гірського, і далі там посипався весь відтинок, і по ітогу відійшли навіть з Лисичанська.
Не вмішуються, так?
показати весь коментар
24.01.2023 21:26 Відповісти
а може їх просто не допускають (за згодою союзників звичайно)
показати весь коментар
25.01.2023 01:14 Відповісти
А що правильно кажуть?
Бахмут прикриває річка Бахмутка, яка тече на десятки кілометрів з півночі на південь і є природним рубіжем для оборони. А далі, західніше від Бахмута, таких річок нема. Чисте поле.
То що вони правильно кажуть?
показати весь коментар
24.01.2023 17:44 Відповісти
Бахмут-Соледар це там де найбільш зручно наступати лише рашистам, що вони й роблять. ЗСУ найбільш вигідно було б контрнаступати на півдні, зокрема на Мелітополь. Перехопивши стратегічну наступальну ініціативу, рашисти змушують ЗСУ оборонятися в окопах, інших позиціях, втрачаючи при цьому життя військових, техніку, ********** без позитивного результату у вигляді звільнених територій.
Тому, якщо зміст статті СНН правда, думаю американські союзники це мають на увазі.
показати весь коментар
24.01.2023 18:25 Відповісти
Так, по мінним полям...
показати весь коментар
24.01.2023 21:27 Відповісти
А тральщики для чого передали?
показати весь коментар
24.01.2023 21:39 Відповісти
Чи підкупіть москалів, нехай розмінують, як вони зробили це з Чонгаром
показати весь коментар
24.01.2023 21:40 Відповісти
Це треба оголошувати публічно через ЗМІ?
показати весь коментар
24.01.2023 16:19 Відповісти
Мабудь треба. Це послання не нашому Генштабу. Там інший рівень і закриті канали для комунікації.
показати весь коментар
24.01.2023 16:22 Відповісти
Ага, уже побежали наступать на кацапов с сотнями самолетов у них в Крыму и рядом. Не имея ни одной внятной ракеты воздух-воздух и самолетов ДРЛО.

Сначала многофункциональные самолеты под 10+ видов ракет всевозможных назначений (от приманок-ловушек до тяжелых крылатых ракет AGM-158 хотя бы старой модификации и целеуказатели по кацапским кораблям (посейдоны) и самолеты ДРЛО, завоевание превосходства (или даже господства) в воздухе, а затем массированное наступление танками с цифровым управлением, прицелами, стабилизацией и хорошей броней против почти всех РПГ, которые массово есть у кацапов. Все это есть в наличии, все это не самая современная техника, всем этим мы может управлять лучше, чем 90% ваших военнослужащих. И стоит это недорого, не сильно дороже свитчблейдов и эксалибуров.
показати весь коментар
24.01.2023 16:19 Відповісти
У тебя сложный и дорогой план)состав спирта туда затолкнуть и через пару дней можно заходить)
показати весь коментар
24.01.2023 16:25 Відповісти
Томагавки. Тільки томагавки поставлять остаточную крапку на Раші-параші.
показати весь коментар
24.01.2023 16:51 Відповісти
"Сначала многофункциональные самолеты под 10+ видов ракет всевозможных н"

Не, так ведь неинтересно им будет на это всё смотреть, и война быстро закончится, не вариант
показати весь коментар
24.01.2023 20:12 Відповісти
Тільки помилка у перекладі повідомлення. Мається на увазі планування українського наступу на півдні, а не підготовка до наступу росіян на півдні.

In recent weeks they have begun suggesting that Ukrainian forces cut their losses in Bakhmut, which they argue has little strategic significance for Ukraine, and focus instead on planning an offensive in the south.
показати весь коментар
24.01.2023 16:20 Відповісти
Південь . Це від Запоріжжя на Мелітопіль -- мабуть ше нема в нас такого залізного кулака .
показати весь коментар
24.01.2023 16:20 Відповісти
Мабуть поэтому нам и передают ТРИ бригадных комплекта полных техники для его создания.
показати весь коментар
24.01.2023 16:27 Відповісти
Якась муть. Якщо такі заклики насправді є, то їм не місце в СМІ. Про контрнаступ в Харківський області ніхто не трубив.
показати весь коментар
24.01.2023 16:22 Відповісти
Трубили про наступ на Херсон. А вийшла ххарківщина)
показати весь коментар
24.01.2023 16:33 Відповісти
Потому что зеледент и ОПа не слушает. На юге процент именно военнослужащих (не чмобиков) у рабссиян выше. А на севере действительно крошим вагнеровцев дорогостоящими снарядами. Уже не раз говорилось что направление основного удара по Украине именно на юге.
показати весь коментар
24.01.2023 17:25 Відповісти
А вагнеровці саморозсмокчуться, якщо по ним перестати застосовувати снаряди?
показати весь коментар
24.01.2023 17:30 Відповісти
На них и батареи хватит.
показати весь коментар
24.01.2023 17:35 Відповісти
Не варто вестися на версії журналістів, хай хоч і повпжнох CNN і вважати їх геніями військової тактики, а тим більше - стратегії.
показати весь коментар
24.01.2023 16:24 Відповісти
CNN не можно визначати як « поважне видання».

Я не підтримую Трампа, але ТУТ я з ним згоден.
показати весь коментар
24.01.2023 16:39 Відповісти
Кто из редакторов переводил статью? Гугл-переводчик сломался? Оригинал откройте, там идёт речь о советах при планировании украинского наступление обратить внимание не надо условный Донбасс, а на Юг, т.е. бить по Мелитополю.
А перевели так, что очередная зрада, мол рашисты вот-вот попрут с Юга, а наши провтыкали...
Ох и Цензор, вечный стон...
показати весь коментар
24.01.2023 16:26 Відповісти
Перевод взагалі маячні - враження що керування ЗСУ розділено навпіл між Генштабом та союзниками))
показати весь коментар
24.01.2023 16:31 Відповісти
Я чомусь саме так і подумав, але перечитав і зрозумів, що тут кривомізки-недоумки писали топ.
показати весь коментар
24.01.2023 16:32 Відповісти
Боюсь Киев сливает юг Украины
показати весь коментар
24.01.2023 16:27 Відповісти
это потому, что ты во-первых зрадофил, во-вторых поленился открыть оригинал статьи в СNN и посмотреть о чем же там всё-таки говорят, там говорят о украинском наступлении на Юге, проснись и пой епрст
показати весь коментар
24.01.2023 16:28 Відповісти
а в-третьих зарегился 2 мин. назад. Очевидно же - это кацап.
показати весь коментар
24.01.2023 16:52 Відповісти
А сам коли зарегівся?
показати весь коментар
24.01.2023 18:16 Відповісти
Коли вже дурня такого зільють?
показати весь коментар
24.01.2023 17:32 Відповісти
Скоро ті рекомендатори реально охреніють від наших можливостей.
показати весь коментар
24.01.2023 16:28 Відповісти
Сирський зрадник, який по вказівці дерьмака і зелупи підготував північ для кацапського вторгнення. А теперь обісрався при керуванні військами на ділянці соледар-бахмут, вбивши цим тисячі наших солдат. Поставив його на цей напрямок дерьмак, розраховуючи розпіарити "нового полководця", щоб змістити залужного, якого ця тварюка хоче прибрати ще з літа, таким чином узурпувавши всі гілки влади, включаючи зсу.
показати весь коментар
25.01.2023 04:35 Відповісти
Такі плани наступу кропітко створюються місяцями, до найменших дрібниць.

Наврядчи їх можна скорегувати порадами від союзників.
показати весь коментар
24.01.2023 16:34 Відповісти
Так і є, думаю, якийсь план вже давно розроблений та запланований, останні масові поставки бронетехніки якраз під нього і ідуть. Це більше повідомлення до західного виборця, щоб він розумів, що відбувається, які плани щодо цієї війни у його владних представників.
показати весь коментар
24.01.2023 16:47 Відповісти
а где оружие которое восемь лет назад должно было быть у самой украины и то оружие которое должно было быть за все тридцать лет независимости?или ты думаеш ,,союзники" забыли как вы им(оружием) барыжили в третьи страны все годы? да и сейчас воруете пуще прежнего!думаеш и это ,,союзники" не видят??
показати весь коментар
24.01.2023 17:11 Відповісти
Два министра обороны при Овоще были кремлевские кацапы, которым он выписал украинские паспорта. Они распродали основную часть украинской техники. Но "барыжили" оружием мы! Просто сиди на бутылке молча, чучело лишнехромосомное!
показати весь коментар
24.01.2023 17:27 Відповісти
у тебя что??совсем плохо с логикой??эт ,,созники"оказывается вам ,,овоща" ,,зэка" ,,барыгу" и далее по списку подкинули!!или таки ,,мудрий нарид"включая тебя выбрал? голосуете ,,по приколу" а расхлёбывать ваши ,,приколы"олжны другие?? я тебя разочарую так не бывает!
показати весь коментар
24.01.2023 20:20 Відповісти
Що значить "переключитись"? Здати Донецьку область, а там уже Дніпро без особливих перешкод і агломерацій! В городі бузина...
показати весь коментар
24.01.2023 17:01 Відповісти
На півдні будують оборону увесь час, закопають контейнери біля села Спаське що на північ від Мелітополя, також закопують танки, які без гусениць, в селах багато чмобіків, сподіваюсь що ЗСУ це все враху
показати весь коментар
24.01.2023 17:15 Відповісти
там іде кацапське просування з усіх трьох напрямків останні тижні.
показати весь коментар
25.01.2023 04:37 Відповісти
приймаємо з усіх боків...

поради, зброю, підлість, підсрачники...

гірка карма...
показати весь коментар
24.01.2023 17:23 Відповісти
Тр ба не переключатись, а займатись і там і там
показати весь коментар
24.01.2023 17:28 Відповісти
CNN сделал какой то говновброс.
показати весь коментар
24.01.2023 17:30 Відповісти
То більше для кацапів, щоб не знали за що їм хапатися і були розгублені.
показати весь коментар
24.01.2023 18:09 Відповісти
Переклад від цензор неправильний:

"US and Western officials are urging Ukraine to shift its focus from the brutal, months-long fight in the eastern city of Bakhmut and prioritize instead a potential offensive in the south, using a different style of fighting that takes advantage of the https://www.cnn.com/2023/01/19/politics/ukraine-aid-package-biden-administration/index.html billions of dollars in new military hardware recently committed by Western allies".

"...закликають Україну перенести фокус з боїв за Бахмут та зробити пріоритетом замість цього потенційний наступ на Півдні, із застосуванням різноманітних видів зброї, що дають перевагу передачу яких західні союзники підтвердили нещодавно".

Я ж кажу, що треба міняти редакційну політику, бо постійно виходить зрада...
показати весь коментар
24.01.2023 17:40 Відповісти
А як різницю помітити? І там, і там "перенести фокус" та "змінити пріорітети".
показати весь коментар
24.01.2023 21:30 Відповісти
А что значит переключиться?? Походу уже давно переключились,бо сепары захватили частный сектор со стороны трассы,в районе мясокомбинат.. У знакомых там дом...все уже,петухи вагнеровские там...Не говоря уже о забахмутке с востока,опытном с юга...остается полуокруженный центр города,хотя и размашистым полукольцом(но эти твари давят шо ненормальные) и западное направление(часть города) с соседствующими высотами Часов яра....Бо каждый день читаю что Бахмут це крепость...Ну да,ну да...Актуальную правду просто нужно писать...а не постфактум признаваться в том,что неделю назад еще про...... Мне это больше какой то размен Донбасса на Херсон и Запорожье напоминает.... Сначала отдадим в оккупацию,а потом героически деокупируем....если получится.. Все что сепары не добьют в Бахмуте сейчас,добьет наша армия,когда будет потом херачить по ним с высот Часов Яра...Деокупировать после будем руины... Попасная №2...С нее кстати,все в направлении Бахмута и началось...Хотя плевались тут еще в апреле,когда писал чем окончится отступление оттуда...Диванных умников много,сидящих в своей целой квартире и отделавшихся лишь банальным испугом,от упавшей где то там,в 10км ракеты...Когда то..Плюйтесь дальше.
показати весь коментар
24.01.2023 17:50 Відповісти
главком чітко вербалізував меседж до союзників, а поради не входили в перелік.
показати весь коментар
24.01.2023 18:04 Відповісти
Вони хочуть знати чи буде ефективно використана їхня зброя.
Якщо зброя не використовується чи використовується неефективно, то наступні поставки зброї обмежуються або зовсім припиняються. Але оскільки вони таких результатів не бажають для України, тому й дають поради.
показати весь коментар
24.01.2023 18:43 Відповісти
Ну, раз сами американцы сказали! То так оно и есть
показати весь коментар
24.01.2023 18:32 Відповісти
Свята простота . !!
Чому вони вирішили що Залужний зациклився на Бахмуті , хз .. ?!
Він ще в кінці минулого року казав що Генштаб розробляє одночасно декілька планів наступу , на різних напрямках , і який з цих планів буде задіяний і коли , час мовляв - покаже .
А ще казав що чекає на західну зброю , на 300 танків і все інше .
Бахмут обороняють тому що орки лізуть . Якщо його покинути , відступити - вони полізуть далі і далі . Так можна відступати і до Дніпра ?
показати весь коментар
24.01.2023 19:30 Відповісти
Звичайно, щоб контрнаступати на півдні треба покинути Бахмут
показати весь коментар
24.01.2023 20:01 Відповісти
Зелю Крим, та ЗАЕС не цікавлять !
показати весь коментар
24.01.2023 19:33 Відповісти
Не мешки ворочать...
Попробуй тут, когда со всех сторон
показати весь коментар
24.01.2023 20:03 Відповісти
Не понял... Дык наши , вроде , кошмарят на юге супостата. Наш десант в 100 человек, на Олешки(21.01.2023) откинул супостата на 60км.
показати весь коментар
24.01.2023 21:34 Відповісти
При этом зажмурили 80 чмобиков. С нашей стороны - без потерь.
показати весь коментар
24.01.2023 21:38 Відповісти
Неймовірно!!. Відкинути на 60 км - надзвичайний військовий успіх!
показати весь коментар
25.01.2023 02:42 Відповісти
ага, ага. А несколько занятіх сел со стороны гуляйполя - это всё кацапская дезинформация, ага. со стороны васильевки и орехова орки тоже продвинулись, непонятно пока насколько.
показати весь коментар
25.01.2023 04:41 Відповісти