9291 відвідувач онлайн
22 181 60

Нам практично вдалося відновити збройні сили Чеченської Республіки Ічкерія на території України, - Закаєв

закаєв

Голова уряду Чеченської Республіки Ічкерія у вигнанні Ахмед Закаєв розповів про чеченські формування у складі ЗСУ.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це він заявив у інтерв'ю Укрінформу.

Відповідаючи на запитання про кількість чеченських формувань, які воюють на боці України, Закаєв зазначив: "Я можу розповісти взагалі про структури, які нам вдалося відтворити за цей рік. 26 листопада я, як голова Державного комітету деокупації Чеченської республіки, і як виконувач обов'язків Верховного головнокомандувача, зробив заяву про те, що ми почнемо призивати чеченців як добровольців до лав для відсічі російській агресії і будемо створювати батальйони.

І з цього часу, в принципі, цей процес почався, і цьому сприяло ще те, що Президент Зеленський буквально 28-го числа підписав указ про створення іноземного легіону. І ось це нам дало змогу, в принципі, відновити збройні сили Чеченської республіки Ічкерія у складі цього іноземного легіону".

Закаєв зазначив: "Сьогодні в Україні на постійній основі діє Міністерство оборони Чеченської республіки Ічкерія. Я більшою мірою весь час практично перебуваю в Україні і як виконувач обов'язків Верховного головнокомандувача, і як голова Державного комітету деокупації. Ми підписали угоду з одним із військових відомств України з нашим відомством про військове співробітництво, про взаємодію. Тому сьогодні можна сказати, що за цей рік нам практично вдалося відновити збройні сили Чеченської Республіки Ічкерія саме на території України. І ось цей легіон, ці батальйони, які ми тут створили, вони, в принципі, стануть авангардом деокупації і відновлення чеченської державності на території Чечні".

Він продовжив: "У нас уже у світі такий досвід є. Ви пам'ятаєте польський легіон, який був створений у Першу світову війну австрійцями. Він, у принципі, став основним кулаком, ядром відновлення польської незалежності. І таких прикладів багато. Я думаю, що сьогодні не тільки чеченці, а й білоруський легіон, і той самий російський легіон, який тут сьогодні функціонує, вони будуть саме ось тим основним ядром для звільнення цих територій - і білорусі, і самої росії. Про те, що росія повинна трансформуватися в якесь інше державне утворення, - це різні речі. І я думаю, що ось цей регіон, він сам має бути зацікавлений у тому, щоб змінити існуючі реалії в росії і в російській політиці. Це означає відмову від імперської політики, від імперіалізму. Це - піти шляхом деколонізації народів, які заселяють цю країну.".

"Я впевнений у тому, що ось таке розуміння у тих, хто сьогодні бореться за свободу України і тим самим продовжують боротися за свою свободу і незалежність. Ось таке розуміння у цих людей є, у чеченців воно є. Я вірю, що є воно і в росіян, і в білорусів, і в інших представників Кавказу, які сьогодні тут перебувають", - резюмував Закаєв. 

Топ коментарі
+59
Свободу Ічкерії
показати весь коментар
25.03.2023 21:32 Відповісти
+40
Як все цікаво закручується..
показати весь коментар
25.03.2023 21:30 Відповісти
+28
показати весь коментар
25.03.2023 21:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Як все цікаво закручується..
показати весь коментар
25.03.2023 21:30 Відповісти
Свободу Ічкерії
показати весь коментар
25.03.2023 21:32 Відповісти
карлік догрався зі своїми зеленими чоловічками і военторгами. Коли бурятські партизани будуть валити ешелони з технікою, якутська народна самооборона пуляти високоточними ракетами по тихоокеанським коритам рашен-рейху, фінські частини будуть вести бойові дії в карелії і інгерманландії то ядерна зброя у агрофюрера і кримнаш не будуть головними проблемами злетівшого з катушек диктатора.
показати весь коментар
25.03.2023 21:35 Відповісти
Бурятів відправляють на утилізацію за інтереси окупантів і вони покірно йдуть і якути теж не далеко від них відстали. Це вже раби, які забули що таке свобода і ніякого опору чи партизанського руху там не буде.
показати весь коментар
25.03.2023 21:47 Відповісти
Никогда не говори никогда. І Туві і Ідель-Уралу бути !!!
показати весь коментар
25.03.2023 21:57 Відповісти
солдати царської імперії в жовтні 2017 року подавляли хлібні бунти з максимальною жорстокістю, а в тому жовтні вчинили революцію проти імперії.
показати весь коментар
25.03.2023 22:00 Відповісти
Вибач напевно 1917.
показати весь коментар
25.03.2023 22:26 Відповісти
Точно.
показати весь коментар
25.03.2023 22:59 Відповісти
то най не гальмують, щоб не закінчити як нещасні уйгури.
показати весь коментар
26.03.2023 01:54 Відповісти
Буряти мали можливість взагалі не йти у російську армію.
Коли почалася ця фаза війни, Монголія відкрила для них свої кордони, всі бажаючи громадяни бурятської національності могли вільно виїхати до Монголії без усяких попередніх умов.

звичайно, найрозумніши цім скористались, але чомусь велика частина цієї маленької нації покірно йдуть на убой в Україну.
показати весь коментар
26.03.2023 13:25 Відповісти
На сегодня 4 батальона, что немало.
показати весь коментар
25.03.2023 21:35 Відповісти
Наче 5, а один чеченець коштує ой як багато мокшей у бою !!!
показати весь коментар
25.03.2023 21:40 Відповісти
ще б нормальний уряд в Сакартвело, щоб могли зайти в Ічкерію.
ото було б весело кацапам - Третя чеченська і остання для кацапії
показати весь коментар
25.03.2023 22:01 Відповісти
Між грузинами та чеченцями досить прохолодні стосунки. Можна навіть сказати - напружені. В 90-х роках чеченці допомагали абхазам воювати проти Грузії.
показати весь коментар
25.03.2023 22:07 Відповісти
ну й кому від того стало легше? тільки кремлю, то ж най свої прохолодні стосунки покладуть на поличку в самому глибоку льоху, інакше імперці їх будуть і далі зіштовхувати використовуючи їх прохолодні стосунки аж допоки не винищать і тих і іншіх і все... залишаться тільки у вікіпедії.
показати весь коментар
26.03.2023 01:57 Відповісти
это точно ... чечены с особой жестокостью казнили наших ребят ! всё это одно и то же быдло, одна большая империя зла ! людей там нет !
показати весь коментар
26.03.2023 12:30 Відповісти
план такой: "чепляем шеврони кадирова и ставимо раком мацкву "
показати весь коментар
25.03.2023 21:35 Відповісти
Фінляндські єгеріhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%94%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%96#cite_note-1 [1] , єгерський рухhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%94%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%96#cite_note-2 [2] , - члени воєнних формувань фінляндських патріотів у складі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%87%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B8 імперської німецької армії під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Першої світової війни https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%94%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%96#cite_note-3 [3] в 1915https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%84%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_(1939%E2%80%941940) - 1918 роках (27-й Королівський пруський єгерський батальйон), які взяли згодом участь у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D1%83_%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%97 Громадянській війні у Фінляндії (1918) і стали основою заново сформованої https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%97 фінляндської армії https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%94%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%96#cite_note-4 [4] .
показати весь коментар
25.03.2023 21:36 Відповісти
Украї́нські січові́ стрільці́ (УСС, усу́си), Український добровольчий легіон - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%86%D1%96 українське національне https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F військове формування в складі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%90%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%A3%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8 австро-угорської армії
показати весь коментар
25.03.2023 21:58 Відповісти
Яка розумна людина.
показати весь коментар
25.03.2023 21:38 Відповісти
Все вірно сказав. Поразка московії буде також і перемогою чеченців.
Чи з території Чечні бити гадів, чи з території України.
показати весь коментар
25.03.2023 21:38 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2023 21:38 Відповісти
Так як нам "чужого не треба" то ці батальони продовжать боротьбу після того, як Україна вийде на кордони 91-го.
показати весь коментар
25.03.2023 21:47 Відповісти
І створять в зс Ічкерії іноземний легіон для допомоги визволення Ічкерії.
показати весь коментар
26.03.2023 10:04 Відповісти
А то у кадырки от кокса уже скоро харя треснет.
показати весь коментар
25.03.2023 21:50 Відповісти
це від сметани
показати весь коментар
25.03.2023 22:04 Відповісти
Слышала, шо Кадырка втихаря сало трескает!
показати весь коментар
25.03.2023 23:48 Відповісти
Нажаль, не має повної інформації про кількість іноземців, які воюють за Україну, тільки оціночні показники.
Так, от оціночно, чеченці займають перше місце по чисельності воїнів, які воюють в Україні, серед інших народів.
Можливо, ще білоруси та грузини, співставні по чисельності до чеченців, які воюють за Україну.
показати весь коментар
25.03.2023 21:52 Відповісти
это хорошо что минимум инфы потому что у многих нохчо родственники могут подвергнутся репрессиям...там всё жёстко..тот парень который вёл сайт сопротивления 1Адат его поймали и выложили видео на котором он садится на бутылку голый...потом о нём ничего не было слышно ,думали что его опозоренного просто отпустили,а позже стало известно что ему воткнули в рот гранату и вырвали чеку..казнили
показати весь коментар
25.03.2023 22:06 Відповісти
довбані в голову збоченці тільки могли таке зробити.
показати весь коментар
26.03.2023 01:59 Відповісти
Нет, совсем не факт. Но точно, на первом месте из не этнических украинцев, за Украину воюют вообще, этнические русские. На втором, солянка из иностранного легиона. А уж дальше- возможно чеченцы, возможно грузины.
показати весь коментар
25.03.2023 22:10 Відповісти
У росіян є тільки один легіон ''Свободи'', в якому десь декілька десятків бійців, є ще якийсь добровольчий корпус, хоча явно не тягне на корпус, бо там не більше сотні бійців.
А от у чеченців є реально 4-5 повноцінних батальона, а це більше тисячі бійців.
У білорусів є повноцінний полк Калиновського, є ще декілька менших підрозділів. В підсумку , теж десь до тисячі бійців.
показати весь коментар
25.03.2023 22:20 Відповісти
Не, я не за то. Я за этнических русских, которые всю жизнь живут естественным путём в Украине, и понятно воюют в рядах ВСУ. Их не один десяток тысяч. Понятно, что они идентифицируют себя как украинцы, но это нисколько не отменяет их этнос. Скажем так, например Резников, тот же Бутусов, какой-нибудь блогер Карпов, Золкин и тд- это по этносу русские.
показати весь коментар
25.03.2023 22:31 Відповісти
У этих людей русские фамилии, а кто они по этносу знают только ихние родители. Но известно, что Резников, например, по этносу - еврей.
показати весь коментар
25.03.2023 23:00 Відповісти
Ну я про общий посыл говорю. Таких людей (про кого я сказал- десятки тысяч). Короче, все поняли о чём я. Русские фамилии просто так в Украине не рождаются от делать нехй. Это связано с делами давно минувших дней- по любому. Когда-то их деды шли захватывать Украину в свою империю. Понятно, что так и прижились в итоге, а их внуки/дети давно ассимилировались в Украине. Ну и Слава Богу...
показати весь коментар
25.03.2023 23:10 Відповісти
Вы Германец или русский?
показати весь коментар
25.03.2023 23:14 Відповісти
русской крови во мне- 0,0%. А вот украинской- 25%.
показати весь коментар
25.03.2023 23:19 Відповісти
А я совсем не об этом спрашивал. Тут полно людей с паспортом США(их невозможно назвать Гражданами), которые как были руzzкими, так ими и остались.Было отвратительно наблюдать, как они дружно голосовали за трумпа в 2016, а через полтора года так же дружно стояли в очередях в руzzкие консулаты, шоб "проголосовать" за *****.
показати весь коментар
25.03.2023 23:25 Відповісти
Когда-то (было время), что я тоже понимал политику Трампа, относительно интересов внутренней политики Америки. Но это никак не связано с моим паспортом или национальностью. Но это уже в прошлом. После полномасштабного вторжения, очевидно, что Байден меньшее зло, из всех возможных зол (так ехидно написал, потому что считаю, что и он делает не достаточно). Но всё же понимаю, что он скорее исключительный сейчас, из-за его поддержки и высказываний в связи с войной (чего не скажешь о Трампе- тот ещё ******).
показати весь коментар
25.03.2023 23:34 Відповісти
Наверно, я слишком образно...Как я понимаю этот момэнт - каждый взрослый рано или поздно должен делать выбор. Понять и определиться кто он есть. Напр. симоньян( тху-через-левое-плечо, не к ночи такое упоминать) четко знает, шо она уже давно не армянка, хотя гены у нее не поменялись. Она четко знает, шо она - руззкая. Американцы в подобных ситуациях в первую очередь упоминают о том, шо они таки есть Американцы, а уж потом ударяются в родовую генеалогию, которая обычно извилиста и ветвиста. По моим наблюдениям, такой подход к вопросу все шире распространяется в Украине, и это есть очень даже гут.
показати весь коментар
25.03.2023 23:47 Відповісти
Да, ну есть один ньюанс- симонян не живёт в Армении, она живёт и паразитирует как-бы в чужой для себя стране . Жила бы она в свой исторической родине, она бы по другому вообще пела. Возможна была бы за европейский курс Армении к примеру, кто знает, кто знает.....
показати весь коментар
25.03.2023 23:54 Відповісти
Не думаю. Продажными тварями люди становятся обычно в детстве, и этот демон только становится сильнее и отвратительнее с годами. Судя по всему, она надеялась продаться подороже, когда обучалась в Штатах,но тут другие правила. Тут покупатель чьей-то души платит щедро, но не гарантирует неприкосновенности. И спросить как с понимающего тут может кто угодно в любой момэнт. Поэтому она стала руzzкой.У них лизоблюды всегда в полной безопасности, пока жив царек московский.
показати весь коментар
26.03.2023 00:09 Відповісти
Ну тут даже спорить нечего, т.к. со всем согласен.
показати весь коментар
26.03.2023 00:14 Відповісти
Have a good night, Sir. Nice talking to you.
показати весь коментар
26.03.2023 00:16 Відповісти
люди змінювали прізвища щоб непотрапити під репресії, або їм змінювали, так як зараз кацапи роблять - батьків вбили, дітей забрали, а дітям поміняли прізвища, щоб їх було не знайти, і щоб дитина себе з Україною ніяк не ідентифікувала та й все - шукайте свій етнос по прізвищу, щоб не часом.
показати весь коментар
26.03.2023 02:02 Відповісти
Тоже не все так однозначно. Рассказываю: пришло время получать паспорта, прадед пошел, куда там надо было идти, получил. Открыл, а там одна крохотная такая ошибочка - предпоследнюю буковку "и" поменяли на буковку "е". И все, обычная украинская фамилия стала такой руской, что русее и не бывает.
показати весь коментар
27.03.2023 00:34 Відповісти
Цілком з вами погоджуюсь. У мене було три двоюродні дядьки з призвіщем Матеуш. Можна допустити що на Волині під час існування Великого Князівства Литовського жили їхні предки литовці на призвіще Матеушус. Або є родичі з призвіщем Захаров. Їх в 1946 році депортували з Холмщини під час сумнозвісної операції "Вісла" як етнічних українців. То їх приймати треба як москалів? Бо призвіще у них ніби кацапське? А якби десь в часи імперії прадідам моїм зпаплюжили б призвіще на Якимчуков то моя родина вже стали б "рассєянамі"?
показати весь коментар
26.03.2023 11:02 Відповісти
хочу вас расстроить, но такого этноса как *русский* попросту не существует.

это такая же выдумка как и вся остальная история россии. Включая их название, которое украл Петр 1. Ни язык, ни культура, ни генетика - нигде вы не сможете накопать достаточно оснований, чтобы заявить что существует такой народ как русские. Возможно как политическая нация - они существуют, все эти рабы, совки... но как этнос, нет. Причем в политических россиян играют представители всех народов, проживающих на территории бывшего совка.
показати весь коментар
25.03.2023 23:31 Відповісти
Это всё не важно. Есть современный мир и есть его реалии. Вот, что важно. А история историей. К примеру, американцев тоже нет с такой исторической точки зрения. А по факту, они есть.
показати весь коментар
25.03.2023 23:38 Відповісти
Вы совершенно правы, были бы, еслиб не упомянули слово "этнос". Американцы да, по факту существуют как политическая нация, но не как этнос (это если мы аборигенов опускаем за скобки). Такого этноса как русский действительно не существует, там и по политической нации большой вопрос, русский это принадлежность к территории, не более того.
показати весь коментар
26.03.2023 09:15 Відповісти
вы просто этнос упомянули.

американцы же не считают себя этническими американцами )

поэтому мне кажется логичнее использовать термин - россияне. К этносу он конечно женикаокго отношения не имеет. А "русский" - это принадлежность к идеологической секте, к имперскому шовинизму и фашизму, что тоже далеко от чего-то этнического. Современные реалии таковы.
показати весь коментар
26.03.2023 19:34 Відповісти
ЩО РОБИТИ З РОСІЄЮ ПІСЛЯ ВІЙНИ

.

формула 4+2+2

.

1.1 вилучення російської ядерної російської зброї в т.ч. повернення тієї кількости, яка була в Україні назад, до України

1.2 вилучення важкої наступальної зброї = танків, літаків, балістичних та крилатих ракет, артилерії від калібра 152 і вище.

1.3 заборона імперської пропаганди в т.ч. в шкільних підручниках та в фільмах. заборона назви росія, росіяни та російських символів окрім як при вивченні та згадуванні історії

1.4 на московію та московитів накладаються повоєнні санкції, обмеження, контрибуції та репарації. якщо місцеві етноси пропонують прийнятну візію та формують владу то з новостворених етнодержав санкції знімаються

.

2.1 на час формування візії етнодержав ніяких росіян у владі, зовнішнє управління (працевлаштування політично та патріотично підкованих українців чи бажаючих з усього світу), росіяни тільки в переклядачах

2.2 референдум для росіян = замість репарацій та контрибуцій передача Україні арктичного шельфу росії або постійне відрахування 50% б'юджету Україні до повної виплати завданих матеріяльних та моральних збитків

.

3.1 постійно діюча комісія по відлову та нейтралізації тих, хто

а) вбивав українців,

б) не зупиняв тих, хто вбивав українців хоча мав,

в) заохочував вбивати

г) утік в росію скоївши в Україні злочини

3.2 щорічне покаяння стоячи на колінах тим, хто мовчав і не протидіяв (кожному кому було на 24.02.2022 рік 4 роки і більше)
показати весь коментар
25.03.2023 22:21 Відповісти
з московією зрозуміло все - демілітарізація, десовковізація, денукліїзація, дезінтеграція.

ви краще скажіть що робити с зеленськими і ко після війни? )
показати весь коментар
26.03.2023 19:36 Відповісти
спасибо чеченам, которые воюют в Украине, но было б лучше, если б этот хороший человек свои вооруженные силы воссоздал в Чечне и открыл бы там второй фронт.
показати весь коментар
25.03.2023 22:56 Відповісти
Слава Україні! Слава нації! Розвал російської п@дерації! Свободу Чеченській Республіці Ічкерія!
показати весь коментар
25.03.2023 22:56 Відповісти
https://www.kavkazcenter.com/russ/content/2023/03/25/121463/kadyrov-nagradil-sebya-medalyu-zasluzhennogo-pravozaschitnika--akhmed-zakaev-obvinen-v-vorovstve-deneg-sobrannykh-dlya-pomoschi-mudzhakhidam-chechni-video.shtml
показати весь коментар
25.03.2023 23:14 Відповісти
https://www.kavkazcenter.com/russ/content/2023/03/25/121463/kadyrov-nagradil-sebya-medalyu-zasluzhennogo-pravozaschitnika--akhmed-zakaev-obvinen-v-vorovstve-deneg-sobrannykh-dlya-pomoschi-mudzhakhidam-chechni-video.shtmlhttps://www.kavkazcenter.com/russ/content/2023/03/25/121463/kadyrov-nagradil-sebya-medalyu-zasluzhennogo-pravozaschitnika--akhmed-zakaev-obvinen-v-vorovstve-deneg-sobrannykh-dlya-pomoschi-mudzhakhidam-chechni-video.shtml
показати весь коментар
25.03.2023 23:15 Відповісти
А почему они не начнут у себя? Если войска москалей ушли, а кадыровцы слабы. Странная ситуация, в 90-е почти всегда воевали.
показати весь коментар
26.03.2023 06:25 Відповісти
Рамзанка, готуйся!
показати весь коментар
26.03.2023 10:02 Відповісти