10193 відвідувача онлайн
10 222 95

США поки не надаватимуть Україні ракети ATACMS, їхню ефективність "дещо перебільшено", - Міллі

ракети,atacms

США поки що не передаватимуть Україні ракети дальнього радіусу дії ATACMS.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Defense One, про це заявив голова Об'єднаного комітету начальників штабів США генерал Марк Міллі.

"Поки що є політичне рішення не робити цього. Та я б не передбачав нічого на майбутнє. З військової точки зору, у нас відносно мало ATACMS, ми також повинні бути впевнені, що підтримуємо наші власні запаси боєприпасів", - зазначив він.

Міллі пояснив, що ефективність ATACMS "дещо перебільшена".

"Ви дивитесь на одиночний постріл, тож подумайте про мушкет проти багаторазової рушниці. GMLRS робить шість пострілів, тоді як ATACM – один", - зазначив він

За словами Міллі, радіус дії ATACMS більший, але є інші системи, які можуть забезпечити такий діапазон.

"Є БПЛА, наприклад, які можуть це зробити, і британці мають пару систем", - підсумував він.

Топ коментарі
+39
Наш Гром имеет не худшие характеристики. Производство Громов (2019-2022): 0 шт.

показати весь коментар
01.04.2023 07:38 Відповісти
+35
Все правильно! Побільше "туману"! Щоб д"Єрмак не знав, про що саме доповідать у Кремль, а кацапи сиділи "в непонятках" - "аткуда" і "что" прилетить!
показати весь коментар
01.04.2023 07:33 Відповісти
+29
Дуже недолугі виправдання.
показати весь коментар
01.04.2023 07:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дуже недолугі виправдання.
показати весь коментар
01.04.2023 07:32 Відповісти
Нам никто не отдаст последние трусы, пора бы это понять.
показати весь коментар
01.04.2023 08:03 Відповісти
Де ваша зброя. Приведіть недолугі виправдання. Ви захисників запитали,що для них актуально на сьогодні? Чи ,думаєте,Залужний з ним говорить не в тему?
показати весь коментар
01.04.2023 09:02 Відповісти
В Карагандє наша зброя!
показати весь коментар
01.04.2023 09:42 Відповісти
А чому Ви так дивно реагуєте? Ви вважаєте, що нам ця зброя не потрібна? Вам подобається, м'яко кажучи, дивна позиція адміністрації байдена? Ви розумієте, що у нас війна ТУТ і ЗАРАЗ? І що повернутися у минуле і виправити помилки всіх попередніх урядів ми НЕ-МО-ЖЕ-МО? І тому ми маємо виходити з тієї ситуації, яка склалася на сьогоднішній день. А вона така, що ракет далекобійних нам катастрофічно не вистачає. А у кацапів вони є. І навіть якщо б вони у нас були, ми все одно за їхньою кількістю з ними не могли б зрівнятися. У них були і залишаються заводи, які їх можуть виробляти, а у нас їх НЕ-МА-Є. Тут і зараз.

Тому замість того, щоб розігрувати тут благородне обурення діями України, яка назабно вимагає у боягузливої і нерішучої адміністрації байдена зброю, краще б загадали про те, що Ви є частиною цієї країни. І не писали таких безглуздих коментарів.
показати весь коментар
01.04.2023 09:46 Відповісти
І під чиїм жеж керівництвом у США може бути не "боягузлива" та "рішуча" адміністрація?
Невже Трампа або Десантіса? Чи від республіканців хтось інший збирається балотуватися у президенти?
показати весь коментар
01.04.2023 09:55 Відповісти
Чув, що Десантіс вже змінив свою риторику і пуйло таки злодій, а підорашка таки країна-терорист. Правда чи брешуть?
показати весь коментар
01.04.2023 10:09 Відповісти
Його змусили однопартійці та обставини змінити лише риторику, а так він трампіст.
показати весь коментар
01.04.2023 11:19 Відповісти
У пост-совку люди звикли, що політики спочатку кажуть одне, а потім роблять зовсім інше, і ніхто їх не притягає до відповідальності. Але у цивілізованих країнах Заходу за таке можна не дотягнути до кінця свого строку при владі. Тому основній частині своїх прихильників західні політики не брешуть.
Той же Трамп із самого початку каже одне й те саме, що потрібно відмовитись від вступу України в НАТО і що можна віддати російськомовні регіони рашистам, а інакше - ядерна війна.

Десантіс донедавна виступав подібним же чином, але якщо не відрізнятись від Трампа, то програєш або Трампу, або демократам, тому Десантіс зараз намагається тимчасово перетягнути на свій бік частину прихильників підтримки України, а вже після виборів цю частину можна грамотно "кинути", дуже м'яко і просто - не відмовляти прямо, але запровадити настільки прискіпливий моніторинг використання американської допомоги, що замість надання озброєння американська влада буде зайнята перевіркою минулих поставок, виправдовуючись тим, що потрібно ж перевірити, як використано гроші американських платників податків, перш ніж витрачати нові кошти на нові постачання.
Це ж Десантіс критикує Байдена за політику "незаповненого чека" (blank check), що Байден заради допомоги Україні витрачає забагато грошей, от і гарна підстава загальмувати підтримку численними перевірками і погодженнями.
показати весь коментар
01.04.2023 11:58 Відповісти
Це Ви вже розбирайтеся. Це ж Ваша країна. Ну якщо айпішнік справжній.
показати весь коментар
01.04.2023 10:28 Відповісти
Пенс
показати весь коментар
01.04.2023 11:14 Відповісти
На Заході не ******* подібних обурень. Там більше реагують на подяку за те, що вже нам передають, при чому передають безплатно. а подібні ваші обурення і тупотіння ногами про дайте нам все і відразу їм не дуже до вподоби. на Заході прекрасно ж бачили як в Україні хєрили програми з виробництва далекобійної зброї протягом останніх років. і зважаючи на це, а також враховуючи не прохання а чуть лі не вимоги деяких наших керманичів поставити нам зброю всю і зараз, приймають ті чи інші рішення. тут головне варто всім усвідомити - як би важко нам усім не було, потрібно не вимагати, а просити зброю у Заходу і не обурюватись, якщо її мало чи невчасно дають. У Генштабі краще знають - що, як, коли і скільки потрібно поставити в Україну для боротьби з окупантами. Залужний, Рєзніков постійно на контакті з нашими союзниками.
показати весь коментар
01.04.2023 13:00 Відповісти
Отака позиція привела б нас прямісінько до поразки. Нагадаю: вони нас готували до партизанської війни. Тобто не вірили навіть у те, що ми зможемо дати гідну відсіч агресору. Якби ми їх не смикали постійно, то зараз би вже сиділи у схронах десь у Карпатах. Ви такого хотіли б для своєї країни? Досить вже розшаркуватися перед ними і виправдовувати їхні факапи. Вони НІЧОГО не зробили, коли у нас забирали Крим. Вони НІЧОГО не зробили, коли кацапи полізли на Донбас. І вони НІЧОГО б не зробили і цього разу. Радійте, що ми їх ЗМУСИЛИ надати нам зброю. Хоч і дали (і дають) вони її явно недостатньо.

Якась хвороблива тенденція пішла тут: купа коментаторів, які поливають брудом свою країну (фі те не зробили, і не так себе поводять, і свою зброю треба мати і т.д.) і при цьому всіляко виправдовують збанкрутілий у всіх сенсах Захід. Люди якесь збочене задоволення отримують від постійних нагадувань про те, що можна було б зробити і чого не зробили. Але тут і зараз це абсолютно недоречно.
показати весь коментар
01.04.2023 13:34 Відповісти
до партизанської війни кажете... а до якої війни готувалися ми? тепер я розумію закиди Трампа (хоча я жодним чином не трампіст) до Європи під час його каденції про те, що Європа хоче, щоб її захищала Америка, але сама Європа дуже мало виділяє ресурсів на зміцнення своєї обороноздатності. стосовно Криму: що, Америка чи НАТО мали би тоді воювати з кацапами за український Крим? звичайно, що ні. Могли тільки дипломатично давити на кацапню, ввівши санкції за анексію, які до одного місця, бо є багато механізмів як ті санкції обійти, та й глобальному світовому бізнесу було не до нашого Криму, тим паче до війни - всі і далі хотіли заробляти. До того ж на той час - 2014-й рік половина, якщо не більша частина, населення України була проти вступу до НАТО. тож не варто усе змішувати чи пересмикувати і бути недовольними американцями за те, що мало зброї нам дають. треба дякувати, що взагалі дають і дають вони немало - за рік уже в межах 100 лярдів доларів отримали допомоги безоплатної від Заходу. а могли би і не давати, бо не зобов'язані. Будапештський? ну так це просто меморандум. в світі є багато обов'язкових до виконання рішень судів ООН, які так ніхто і не виконує. з іншої сторони, як Захід має дивитись на те як наш Президент таємно зустрічається в Омані з патрушевим без присутності когось із західних партнерів. а заказні справи проти сина Байдена? це ж було пряме втручання нашої влади у внутнішню політичну кухню США і її виборчий процес. а чому США після приходу в Білий дім Байдена свого посла довго не призначали в Україні? це ж свідчить же про щось. наприклад, про нерішучість у постачанні нам зброї, бо не було довіри до українскої влади. А тепер, коли Захід побачив від русні вже реальну загрозу собі та й світу взагалі через брязкання кацапами ядерною бімбою, переконався, що на дипломатію з кацапнею можна вже не розраховувати, тому й прийняв уже рішення допомагати Україні ще більш потужно. ясно, що кацапня ще буде триматися певний час, бо там ресурсів як гною. а на її нафту і газ то вистачить і китайсько-індійського ринку. і не тільки китайського, а ще й турецького, бразильського та й дуже ще багатьох країн, які і далі продовжують торгувати з кацапнею. тож якби нам важко не було, але Захід буде варити ту двоголову курку на повільному вогні, щоб вона не вискочила з казана і не наробила ще більшої біди.
показати весь коментар
01.04.2023 14:36 Відповісти
Ви довго ще будете товкти воду у ступі? Ну все - українці такі які вони є. Треба жити у теперішньому часі, а не у минулому. А ви постійно туди повертаєтесь і нагадуєте всім про те, що вже виправити НЕ-МОЖ-ЛИ-ВО. вазєлін не подобається? Так його обрав мудрий нарід.

Надали американці та еуропейці допомоги безоплатної? Ну правильно - воювати ж не хочуть. Всіма силами цього уникають. Ось і відбуваються такими подачками. Їхня військова допомога у 2022 році склала трохи більше 21 мільярду. Це сльози у порівнянні з тим, які суми витрачають кацапи. Вони ДОЗВОЛИЛИ їм експортувати нафту, обмеживши її ціну до 60 доларів за барель. Але навіть з такою ціною їхній ВВП у доларовому еквіваленті зріс на 21% (насамперед завдяки стрімкому зростанню курсу рубля). Це вони нам так допомагають? Санкції їхні в основному стосуються обмежень на імпорт, а ось експорт товарів та послуг вони майже не обмежили. Минулого року лише завдяки продажу нафти та зміцненню курсу рубля русня заробила майже 400 мільярдів. Це така допомога??? І ви кажете, що вони нам не зобов'язані? Так, не зобов'язані. Тоді нехай не триндять про обов'язкове виконання зобов'язань, цінність людського життя, права людини, справедливість, прозорість та іншу маячню. Принаймні, це буде чесно. Бо оці подвійні стнадарти і відверта брехня вже реально дістали. Вам подобається жити у такій системі координат? Мені і багатьом іншим людям тут - НІ.
показати весь коментар
01.04.2023 15:33 Відповісти
про теперішній час. це ж не я, а саме ви почали копатися в тому, що нічого за Крим американці не зробили і за Донбас потім. санкції вони ввели? ввели. що ще вони мали зробити? воювати замість нас на Донбасі з кацапами і сєпарами? звісно, нам би цього дуже хотілося, щоб американці прислали до нас своїх "отпускників"і з воєнторгом. це було би тільки супер. могли би вони це зробити? я вважаю, що могли би. а повинні були? ні, не повинні... а ми воювали за американців в Іраку? чи в Афганістані? то чого вони мають чи повинні воювати за нас? чи ви може хочете звинуватити американців в тому, що вони за нас не хочуть воювати? і що це за маячня про ріст кацапського ВВП за минулий рік на 21%? ) так що, шановний, менше зрадойобства і претензій до наших союзників, а більше подяки за те, що нас не кинули напризволяще і допомагають нам фінансово та військово, хоч як би нам не хотілося все більше і більше тої допомоги, особливо далекобійних ракетних систем чи літаків. але й ми про петріоти й західні танки в минулому році могли тільки мріяти, але на сьогодні це вже практично реальність. і авіація теж буде з далекобійними ракетами.
показати весь коментар
01.04.2023 16:10 Відповісти
Чому я згадую про їхні зобов'язання? Та тому що вони на відміну від нас будь-якої миті можуть їх виконати і припинити цю війну. Вони країна номер один у світі. У них найпотужніша армія у світі. Сильна економіка. Вони це в змозі зробити. А ось від ваших "а от що ми робили" тут і зараз НІЧОГО не зміниться. Різницю відчуваєте?
показати весь коментар
01.04.2023 16:37 Відповісти
можуть виконати як? вступити у війну з рашкою?
показати весь коментар
01.04.2023 22:56 Відповісти
они их могут уничтожить финансово. Еще год назад обсуждался вопрос о том, что США могут сделать дефолт россии, и много чего другого. Они просто не хотят. Вам правильно пишут - гнилая и мерзкая политика "демократического запада", типа мы за демократию, равенство и право - а по факту: да, но не здесь, не сейчас, не с вами, и может быть когда-нибудь потом"
показати весь коментар
02.04.2023 01:57 Відповісти
например? как они могут запретить Китаю покупать цапскую нефть, газ и нефтепродукты? а Индии? что, санкции против Китая введут? не уверен.
показати весь коментар
02.04.2023 02:19 Відповісти
были статьи что они могут запретить какие-то выплаты россии по гос.долгу и спровоцировать дефолт. Но они этого не сделали. Санкции на торговлю ввести могут. Признать страной--террористом. Много чего. Желания нет.
показати весь коментар
02.04.2023 02:25 Відповісти
есть там желание. только нужно все грамотно сделать. им и так заморозили более 300 лярдов зелени валютных резервов. а если обрезать им торговлю нефтью, то в мире возникнет дефицит нефти и цены на нее взлетят в мире. как ни крути, убрать с рынка незаметно 10 млн барелей в день при мировой общей дневной добыче в 100 млн барелей не удастся незаметно. цены вмиг взметнут с нынешних 70 долларов за барель до, например, 150 долларов. к тому же русня нефть свою не перестанет продавать контрабандой. так что обкладывают они русню постепенно, но уверенно. со временем еще потолок цен на цапскую нефть попробуют снизить с нынешних 60-ти до 50, например.
показати весь коментар
02.04.2023 02:42 Відповісти
Знищити може й кілька кілерів. Але треба, щоб визріло суспільство і країни-спонсори.З гітлером так само було. Об"єднуємось, визріваймо й ми, без паш-мерседесів і татарових щоб, хоч для початку ...
показати весь коментар
02.04.2023 13:27 Відповісти
Необов'язково (хоча постійно попереджувати про це можуть). Достатньо лише запровадити СПРАВЖНІ санкції.
показати весь коментар
02.04.2023 06:48 Відповісти
Чому ви виправдовуєте безхребетність наших союзників в деяких питаннях ?
показати весь коментар
08.04.2023 11:37 Відповісти
Наші "Громи" не гірші! Але чомусь на Громи - "немає грошей"! Може тому, що по набраним кредитам на дороги вже більша платня, ніж на саме будівництво тих розбитих під рашиськими танками доріг! Абсурд зашкалює!
показати весь коментар
02.04.2023 10:09 Відповісти
показати весь коментар
01.04.2023 07:32 Відповісти
А давайте ЗСУ перевірить)) щодо ефективності...
показати весь коментар
01.04.2023 07:32 Відповісти
Ну порівняти балістичну ракету з бпла - це швидше відмовка. Цікаво, а що там по далекобійним засобам, про які казав Сунак.
показати весь коментар
01.04.2023 07:32 Відповісти
Все правильно! Побільше "туману"! Щоб д"Єрмак не знав, про що саме доповідать у Кремль, а кацапи сиділи "в непонятках" - "аткуда" і "что" прилетить!
показати весь коментар
01.04.2023 07:33 Відповісти
Відро води по калорійності дорівнює чайній ложці сметани.
показати весь коментар
01.04.2023 07:33 Відповісти
то дайте нам чайную ложку
показати весь коментар
02.04.2023 01:59 Відповісти
Наш Гром имеет не худшие характеристики. Производство Громов (2019-2022): 0 шт.

показати весь коментар
01.04.2023 07:38 Відповісти
"Грім-2" спроектовано для іноземного замовника.
https://youtu.be/RXcYcBv0rfg?t=2034
Україна не має права його виробляти.

Я б спитав, якого біса не виробляємо "Вільху" на 200 км, що було можливо, якщо вірити інтернет-ресурсам.
показати весь коментар
01.04.2023 08:46 Відповісти
Ви б ще і арестовіча сюди виклали з цима двума мудаками. Від саудитів був заказ та перерахунок 30 млн.дол. на розробку ракети дальністю до 280 км. На ракету дальністю 500 км замовником було МО України.
показати весь коментар
01.04.2023 09:38 Відповісти
«Грім-2» (експортна назваhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%96%D0%BC_(%D0%9E%D0%A2%D0%A0%D0%9A)#cite_note-1 [1] ) або ОТРК «Сапсан» - український https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F оперативно-тактичний ракетний комплекс , що перебуває на стадії розробки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B1%D1%8E%D1%80%D0%BE_%C2%AB%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B5%C2%BB конструкторським бюро «Південне» . Розробляється з 2013 року на базі попередніх розробок за проєктами https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%84%D0%B5%D0%BD_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81)&action=edit&redlink=1 «Борисфен» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%A4%D0%A0%D0%9A_%C2%AB%D0%A1%D0%B0%D0%BF%D1%81%D0%B0%D0%BD%C2%BB БФРК «Сапсан» .

Комплекс побудований на базі твердопаливної https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0 балістичної ракети . Радіус дії заявлено у 280 км, озвучена можливість створення версії з радіусом до 500 км.
показати весь коментар
01.04.2023 12:46 Відповісти
Headseller: А чого ми відразу Єрмака не обрали президентом? Навіщо нам посередник в вигляді Зеленського?
КиївМіськБудда: Зеленський вже давно би переміг Росію, але Порошенко постійно заважає: то тягачі в ЗСУ передасть, то дрони, то спартани.
Якби Зеленський хотів звільнити Лавру, він би послав туди Шефіра: - старий піп штовхає Шефіра - Шефір пише заяву про напад на нього - через 5 хвилин Лавра зачищена від попів, щурів і тарганів.
А може це відомий прихожанин МП зниклий Баканов керує обороною Лаври?

показати весь коментар
01.04.2023 09:24 Відповісти
Якiсна лапша, а головне тривка, вiд голоду допоможе. Черговий обсирон вiд свiтових жандармiв чи так i було сплановано?
показати весь коментар
01.04.2023 07:43 Відповісти
Так, саме так каже і путін - США світовий жандарм. І це вони є світовою загрозою для цівілізовонного світу. І саме по отій причині московія створює антікооліцію.
показати весь коментар
01.04.2023 09:41 Відповісти
,,Ми дамо вам за один ,,ATACMS" тисячі мушкетів !!"
показати весь коментар
01.04.2023 07:48 Відповісти
Чмирі і пи₴дуни-казкарі. Кацапи можуть наступного разу навіть ракетами збивати БПЛА США. Нічого не буде.
показати весь коментар
01.04.2023 07:49 Відповісти
Не прибідняитесь -- все шо летить і вбиває русню нам підходить .
показати весь коментар
01.04.2023 07:52 Відповісти
Посмотрел бы я на этого Милли, если бы он с пистолетом, даже с шестью, шел бы в чистом поле на снайпера...
показати весь коментар
01.04.2023 07:53 Відповісти
головне розпіарили той ATACMS...деякі так звані ютюбовські "блохери" взахльоб розповідали...ось ось...ось ось вони вже в Україні...
показати весь коментар
01.04.2023 07:55 Відповісти
А навіщо Ви слухаєте всяких "блохерів"? )
показати весь коментар
01.04.2023 10:14 Відповісти
я не слухаю..але ж лізуть ці "вангісти" і "спеціалісти" з кожного закаулку,один напердки одного ,показують свою так звану обізнаність.
показати весь коментар
01.04.2023 10:35 Відповісти
А Ви їх діхлофосом! Треба дотримуватися інформаційної гігієни, бо інакше біда. )
показати весь коментар
01.04.2023 11:02 Відповісти
"В то же время генерал США Бен Ходжес назвал такое обоснование - бестолковыми оправданиями. По его мнению, украинцы должны иметь возможность нанести удар по штабу Черноморского флота РФ в Крыму. «Проблема администрации Байдена в том, что они не хотят дать возможность украинцам использовать все, что у нас есть, опасаясь эскалации. Но если мы заявляем, что «Крым - это Украина», то тогда это законная цель ВСУ», - заявил Ходжес."
показати весь коментар
01.04.2023 08:13 Відповісти
Новонароджений троль, звичайно, має право критикувати демократів і Байдена!
Це ж не , і це не ДеСантіс пару тижнів тому заявив: "https://news.liga.net/ua/politics/news/desantis-zayavil-chto-pomogat-ukraine-ne-nujno-nazval-voynu-territorialnym-sporom Ескалація участі США в російсько-українській війні ризикує явно втягнути США в конфлікт і наблизити нас до гарячої війни між двома найбільшими ядерними державами світу ".
показати весь коментар
01.04.2023 08:43 Відповісти
Vedana, Zlata Dura, Mavka Lisova, Acqva Viva!

sharp weapon - здохни у страшних борошнах, чорнороте кацапське бидло.
показати весь коментар
01.04.2023 09:38 Відповісти
Кацапе, тобі вже час йти за вашим вАєнним кораблем
Війна в Грузії сталася при республіканці - то що, республіканці винні, що у Грузії відібрали території? Чи тодішні республіканці змусили рашистів повернути Абхазію і Південну Осетію?
Так, при Трампі такої війни не було б, він ще на її початку сказав, як потрібно було не допустити війну - відмовитись від Криму і вступу в НАТО:
показати весь коментар
01.04.2023 09:39 Відповісти
У чому проблема критикувати демократів та Байдена? Безхребетний офіс який не здатний ні на що, вже пройшло більше року а далекобійних ракет та винищувачів досі ніхто не передав і не думає передавати.

При цьому я зовсім не намагаюся обілити Трампа, він ще гірший. Але для нас ідеальний варіант був би республіканець з яйцями, неоконсерватор, такий як покійний Маккейн.
показати весь коментар
01.04.2023 11:01 Відповісти
Закрий рота та чекай, якщо хочеш взагалі існувати.
показати весь коментар
01.04.2023 11:22 Відповісти
для нас ідеальний варіант - це вміти працювати з будь-якою владою у Білому домі, а не лізти з критикою в американську внутрішню політичну кухню. бо можна так догратися, що американці взагалі поставлять хрест нам на військовій допомозі. чому не було американського посла в Києві з часу, коли обрали Байдена? є конструктивна відповідь на це питання?
показати весь коментар
01.04.2023 13:18 Відповісти
Від помилок України залежить життя десь біля 45 млн українців.
Від помилок країн НАТО залежить життя десь біля 950 млн громадян цих країн. А ще західні країни - розвинені демократії. Тому кожне рішення вони зважують так, щоб і нам допомогти, і щоб рашисти не довбанули ядерною зброєю по країнам НАТО.
Чи у вас уживаються дві протилежні думки - що рашисти нападуть на НАТО у разі (не дай Боже) перемоги у нинішній війні, але при цьому рашисти не застосують ядерну зброю проти НАТО? Щоб напасти на НАТО - потрібно бути божевільним, а божевільний може застосувати ядерну зброю.

Критикувати можна наших президентів, які роззброїли і розікрали Україну перед нападом прутіна. Критикувати і ненавидіти можна і прутіна і тих росіян, які хочуть нашої поразки. А от критикувати того, хто нічого не зобов'язаний нам і все дає по своїй добрій волі - це, вибачте, 6л9дство, бо вкуси руку, що простягнута тобі для допомоги - і будеш допомагати собі сам - асфальтом і крадіями типу Єрмака, Татарова, Тимошенка.
показати весь коментар
01.04.2023 13:48 Відповісти
І давате вже не фантазувати про "республіканців з яйцями" - такі серед них якщо і є, то вони, на жаль, не мають достатньої підтримки навіть у власній партії, щоб їх висунули як кандидата від неї. Бачите, кого можуть висунути - Трампа, який закликав до поваги до росії і готовий поступитися півднем та сходом України, або ж Десантіса, якому не подобається, що Байден дає Україні "незаповнений чек", тобто завелику підтримку без жорсткого контролю, а контроль - то дуже цікава тема, можна запровадити такий забюрократизований і неадекватний контроль, що Україна (не дай Боже) програє ще до того як отримає нову порцію допомоги. До речі, ще десь три тижні тому Десантіс виступав проти передачі F-16 та далекобійних ракет. Так що, якщо кандидат від демократів програє - вже будемо не про контрнаступ балакати, а про те, як обрати найкращі з найгірших умов мирної угоди з рашистами.
показати весь коментар
01.04.2023 14:01 Відповісти
Хай ще десяток-другий українців загине,тоді й дамо.Може.
показати весь коментар
01.04.2023 08:15 Відповісти
Хто не розуміє, що таке сінагога Хабад, той воює без Вільхи і Сапсану.
показати весь коментар
01.04.2023 08:24 Відповісти
Мабуть, ця війна призведе до переоцінки різних видів зброї в ******** та майбутніх війнах.
Плюс стрімкий розвиток штучного інтелекту, що теж відкриває якісно нові можливості.
показати весь коментар
01.04.2023 08:31 Відповісти
Кацапсячі тролі-прихильники Трампа заре вам розкажуть, який Байден поганий та "лівак" і як Трамп би закінчив війну за 24 години. Нагадую, як він збирається закінчити війну:

"" - руда потвора Дональд Трамп, один з головних кандидатів від республіканців на посаду Президента США.

Але щоб відібрати голоси у демократів, республіканці намагаються змінювати риторику, як ДеСантіс, який ще 20.02.2023 заявив: "https://thehill.com/homenews/campaign/3868151-desantis-wades-into-foreign-policy-ukraine/ Я не думаю, що в наших інтересах вступати у війну з Китаєм, втручатися в такі речі, як кордони чи Крим ", а зовсім нещодавно - 13.03.2023 - https://www.foxnews.com/media/republican-2024-hopefuls-respond-tucker-carlsons-questions-about-stance-russia-ukraine-war виступив проти передачі Україні літаків F-16 та далекобійних ракет .
Джерело першої цитати: https://zn.ua/ukr/usa/predstavniki-respublikanskoji-partiji-v-ssha-ochikuvano-rozkritikuvali-vizit-bajdena-do-kijeva.html
Джерело другого твердження: https://news.liga.net/ua/politics/news/desantis-zayavil-chto-pomogat-ukraine-ne-nujno-nazval-voynu-territorialnym-sporom
показати весь коментар
01.04.2023 08:36 Відповісти
Трамп лайно, але це не відміняє того факту що Байден теж слабкий духом боягуз. Ти не повинен підлизувати одному якщо зневажаєш іншого.
показати весь коментар
01.04.2023 10:58 Відповісти
Вже відповів вище.
Був би умовний Маккейн, який при цьому обіцяв надати ракети дальністю біля 1000 км і літаки - тоді я б разом з іншими вболівав за перемогу такого умовного Маккейна на виборах.
Але є Байден, завдяки якому Україна отримала-таки ******* ТАНКИ і БМП, та є топові кандидати від республіканців - Трамп і Десантіс, обидва несуть якусь ху..ню, перший взагалі готовий поступитись нашими територіями, а другий то каже, що допомога уже завелика і більше точно не треба, то починає казати щось інше, але до збільшення допомоги він точно не закликає. Хтось ще є? Ні? Тоді потрібно вмовляти Байдена, бо інші кандидати якщо й дадуть, то менше, ніж Байден дає зараз, вони цього і не приховують. А докритикуватись можна до того, що нас взагалі пошлють і правильно зроблять - свого не виробляли, обирали бозна кого, в НАТО вступити не прагнули (у 2008 то була особиста ініціатива влади, "мудрий нарід" був за нейтралітет), а теперь мудаки ще й критикують того, завдяки кому ми все ще б'ємось і ще маємо можливість перемогти орду.
показати весь коментар
01.04.2023 14:17 Відповісти
Висновок: потрібно МАТИ І ВИРОБЛЯТИ СВОЄ. Ресурсу і толкових голів ще хватає...але не з цією владою.
показати весь коментар
01.04.2023 08:58 Відповісти
Так. Єдина поправка "потрібно БУЛО МАТИ І ВИРОБЛЯТИ СВОЄ". Зараз вся теріторія України під прицілом рашистських ракет та ударних БПЛА. Єдиний вихід - виробляти зброю на теріторіях країн НАТО, але то вже зовсім інша історія... (
показати весь коментар
01.04.2023 10:24 Відповісти
З поправкою згідний, але завдяки нашим "президентам" ми дуже чемно просрали все, що було...А було ж їхню мать
показати весь коментар
01.04.2023 13:06 Відповісти
згоден з вами тільки щоб виробляти своє нам потрібен свій президент патріот .
показати весь коментар
01.04.2023 11:09 Відповісти
Наверно они немного при*уели от фантастической рекламы Хаймарс от Арестовича.
показати весь коментар
01.04.2023 09:10 Відповісти
Та йди вже на пенсію, прогнозист всратий...а то Київ впаде за три дні...вже чули
показати весь коментар
01.04.2023 09:23 Відповісти
Киев за три дня это была дезориентация кацапни.
показати весь коментар
01.04.2023 09:28 Відповісти
Ніяка це була не дезорієнтація, бо сказано було після того, як кацапів вигнали з Київщини та Чернігівщиніи. Це було признання в своїй некомпетентності, як експерта.
показати весь коментар
01.04.2023 10:22 Відповісти
Значить АТАСМS незабаром будуть.
показати весь коментар
01.04.2023 09:43 Відповісти
Америці перемога москалів в другій світовій дала вплив на Європу. Москаклям нічого бо москалі, програли, захопивши частину Європи, і допустивши ненавистну США під свої кордони. Це усвідомлення програшу, постійно мучило їх, і вони почали з України, як в 1939 з Польщі. Зараз вони знову мають програти, і до наступної війни буде 50-100років миру. Кордони цивілізації ще ближче наблизяться, до кацапів. Неосвічені варвари, схожі на людей, які відстали на століття в розвитку, століттями і будуть бикувати і воювати. Згадаймо Шарікова... Цивілізований світ не може їх знищити з моральних причин, тому будуть ловити і заганяти у войлер.
показати весь коментар
01.04.2023 09:50 Відповісти
А є в них взагалі ті ракети??! Може, як *****, мультик малювали? Або вони гівно? Бабло попіляне, платники вспокоєні, а тут на, пред'являй на войну муляжі. Виникнуть питання...
показати весь коментар
01.04.2023 10:04 Відповісти
Треба нарешті дорослішати і робити своє: Вільха-М та М2, Сапсан.
показати весь коментар
01.04.2023 10:50 Відповісти
Для початку треба повернути до влади Пороха та Пастора, які саме цим і займались.
показати весь коментар
01.04.2023 10:55 Відповісти
Так. А ще треба відбудувати ті підприємства, які цим займались. (
показати весь коментар
01.04.2023 11:05 Відповісти
А ще треба перемогти у війні, щоб все це розпочати.
показати весь коментар
01.04.2023 11:16 Відповісти
Чтоб заключить Минск-3?
показати весь коментар
01.04.2023 12:52 Відповісти
Щоб знищити Мінск.
показати весь коментар
01.04.2023 13:49 Відповісти
https://mil.in.ua/uk/news/rakety-ta-korvety-plany-minoborony-na-2022-rik/ Ракети та корвети: Плани Міноборони на 2022 рік

Не так сталося як гадалося
показати весь коментар
01.04.2023 16:16 Відповісти
https://mil.in.ua/uk/news/pravoohorontsi-zatrymaly-spivrobitnytsyu-kb-pivdenne-za-pidozroyu-u-zlyvi-informatsiyi-pro-rozrobku-otrk-sapsan-ta-zrk-kilchen/ Правоохоронці затримали співробітницю КБ "Південне" за підозрою у зливі інформації про розробку ОТРК "Сапсан" та ЗРC "Кільчень"
показати весь коментар
01.04.2023 16:38 Відповісти
https://mil.in.ua/uk/news/u-rosiyi-vpershe-zayavyly-pro-zastosuvannya-**********-otrk-grim-2/ У Росії вперше заявили про застосування Україною ОТРК "Грім-2"
показати весь коментар
01.04.2023 16:39 Відповісти
https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3586494-leonid-siman-gendirektorgolovnij-konstruktor-rdtp-dp-pavlogradskij-himicnij-zavod.html УКРАЇНСЬКА ОБОРОННА ПРОМИСЛОВІСТЬ ФАКТИЧНО САМОСТІЙНО МОЖЕ РОЗРОБИТИ РАКЕТИ ДАЛЬНІСТЮ УРАЖЕННЯ 500 - 1000 КМ Важливим аспектом розвитку в Україні саме ракетної техніки є той факт, що українська оборонна промисловість, по суті, самостійно, тобто без зовнішньої допомоги, може розробити і серійно виробляти ракети дальністю ураження 500 - 1000 км. Для цього потрібен час, гроші та політична воля керівництва держави.
показати весь коментар
01.04.2023 11:01 Відповісти
зараз почитає міллі коменти і розкається
показати весь коментар
01.04.2023 11:04 Відповісти
показати весь коментар
02.04.2023 08:19 Відповісти
Ядерное оружие херня. Пока гепард делает 10000050000 выстрелов, вы можете запустить всего одну ядерную ракету
показати весь коментар
01.04.2023 12:01 Відповісти
А где украинские Ольхи и Громы?

Будь они, то никакие атаксмы не нужны были.
показати весь коментар
01.04.2023 12:50 Відповісти
Байден даст и атаксмы и ф-16... только в следующем в году. В качестве предвыборного пиара.
показати весь коментар
01.04.2023 12:57 Відповісти
Опять включили старую песню.
показати весь коментар
01.04.2023 13:05 Відповісти
Милли сам хочет с рашкой воевать?
показати весь коментар
01.04.2023 13:13 Відповісти