12410 відвідувачів онлайн
1 902 30

Ми працюємо, щоб українські громади у різних країнах стали політичними силами, - президент Світового Конгресу Українців Грод

грод,вку

Президент Світового Конгресу Українців Павло Грод зазначив, що потрібно працювати на локальному рівні, аби впливати на процеси

Як інформує Цензор.НЕТ, про це він розповів в ефірі Еспресо.

"Напередодні Вільнюського саміту НАТО ми проводили акції у кожній столиці країни Альянсу. Українські громади виходили на вулиці, зустрічалися з політиками, працювали з медіа, щоб переконати ці держави у необхідності запрошення України до НАТО. Це є нагода, аби наші громади стали політичними гравцями, тому працюємо з керівниками громад у кожній ключовій країні світу, чи то в Аргентині та Бразилії, чи з громадами у Німеччині, Польщі, Франції, куди приїхало багато українців. І ми над цим працюємо, відбувається прогрес", - сказав президент Світового Конгресу Українців.

Павло Грод додав, що до того, як Україна отримала статус кандидата до ЄС, велася активна діяльність українських громад у країнах Євросоюзу, де вони активно зустрічалися з європейськими політиками.

"Ми знаємо, що політика – локальне питання. І ми у демократичному світі розуміємо, що потрібно працювати на локальному рівні, аби впливати на процеси. Таким чином намагаємося підсилювати інтереси України", - підсумував Грод.

Топ коментарі
+4
І не могли стати. Організованої діяспори нині не існує. Громада розвалена, статки приватизовано, інфраструктуру кинули напризволяще, де вона й здохла. Є десь там б'юрократична верхівка, що не має жодного контакту з людьми на низах і є броунівський рух сотень тисяч українців у діяспорі, що почуваються незахищеними, покинутими і тому шукають прихистку то коло євреїв, то коло римокатоликів, то безнадійно пробують самоорганізуватись, але не тільки не мають в тому підтримки, а стисло навпаки. Наприклад, завтра на Союзівці фестиваль, гарна ілюстрація поточни
х справ. Сміху варте: українська колишня феєрія перетворена на рутинний американський фолкфест. Але все ж поїду подивлюсь і викладу враження в ФБ.
показати весь коментар
15.07.2023 01:15 Відповісти
+4
Організованої діаспори не існує навіть в Україні.
Чорновола убили, "Рух" розвалили. Відтак українцям дозволено працювати (вколювати),
воювати (гинути), але не керувати своєю країною.
В Україні не побачиш українця-мільйонера, українця-банкіра - це можливо тільки
десь в Америці чи Канаді.
показати весь коментар
15.07.2023 01:27 Відповісти
+4
А чи справді НАША та влада ? Захід допомагає народу України, не вірячи її владі.
показати весь коментар
15.07.2023 06:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Очікується, що Канада закриє заявки на тимчасові екстрені візи, запропоновані українцям, які рятуються від російської агресії в суботу, але не оголосила, чи планує запропонувати довгостроковий притулок.

Канада запустила екстрену візу після російського вторгнення в Україну минулого року, коли мільйони людей втекли з країни, що перебуває у стані бойових дій.

Віза доступна необмеженій кількості українців і дозволяє їм працювати і вчитися в Канаді протягом трьох років, поки вони обмірковують свої подальші кроки.
Тим, хто приїхав до Канади за екстреною візою, статус біженця в Канаді не надано, а замість цього вони вважаються тимчасовими жителями. Міністр імміграції Шон Фрейзер продовжив програму в березні, оскільки війна розтягнулася на другий рік. Продовжений період подачі заявок закінчується 15 липня.

Понад 1,1 мільйона людей подали заявки та понад 800 000 віз було схвалено станом на 1 липня, хоча лише близько 21% власників віз фактично приїхали до Канади.
Українці, які вже отримали візу, все одно зможуть приїхати до Канади до кінця березня 2024 року.

Уряд розширив послуги з поселення, які зазвичай зарезервовані для біженців та інших постійних жителів, для українців з екстреною візою, і ці послуги все ще будуть пропонуватися до кінця березня 2025 року.
показати весь коментар
15.07.2023 00:29 Відповісти
CBC
показати весь коментар
15.07.2023 00:35 Відповісти
збулася давня мрія багатьох українців про втечу в Канаду...
показати весь коментар
15.07.2023 10:18 Відповісти
Що би впливати на процеси треба фінансувати суди Лінча. Все решта нажаль не працює
показати весь коментар
15.07.2023 00:44 Відповісти
це заклик до позасудових розправ. модератор буде реагувати?
показати весь коментар
15.07.2023 11:43 Відповісти
Прекрасна ініціатива. Но найкраще якщо вони проникнуть в усі існуючі іноземні партії, а не просто постворюють свої які не будуть мати ніяких рейтингів.
показати весь коментар
15.07.2023 00:50 Відповісти
Гарні слова пана Грод.

«Добрі наміри«…

Але на жаль Обьеднання українців закордоном України потребує не слів, та добрих намірів, а рішучих дій, яких на мій погляд, зараз нема.

Візьмемо США.
Велика кількість людей, і це не тільки « єтнічні українці» , які підтримують Україну.
Існують декілько «великих обьеднань» українців. Там е своя іерархія, своя «бюрократія».

Формально вони роблять координацію. Але це не вирішує проблеми.

Багато українців е «не охопленими». По моїм оцінкам- більшість не долучена до ціеі сети.

Багато роблять самі люди на містах- проводять локальни мітинги, тощо.
Але це НЕ скоординовано ні по темі, ні по часу.

Украінське посольство у Вашингтоні взагали «не при справах». Маркарова мабуть занята більш важливішими державними справами…

І ця сітуація тільки в одніеі країні- США.
Про справу у світовому масштабі важко казати тому, що ці проблеми ускладнюються у рази.

Тому функціонерам от українських діаспор треба ще працювати, та працювати.
показати весь коментар
15.07.2023 06:03 Відповісти
Треба додати ще про США.

У той же час , коли українська громада «слабо зьеднана» вплив « руського миру» посилюється.

Величезна купа постраждалих від влади Путина, які просили політично притулку у США, зараз активно демонструють підтримку рф.

Так, у перші дні війни на багатех « руських магазинах» заявилися надписи « Ми підтримуемо Україну».
То через місяц ці надписи зникли…
показати весь коментар
15.07.2023 06:16 Відповісти
Ніби і не в тему.
https://patrioty.org.ua/society/vidomyi-kharkivskyi-teatr-pereikhav-do-rosii-foto-475112.html "Відомий харківський театр переїхав до Росії"
показати весь коментар
15.07.2023 06:31 Відповісти
Нехай 3.14здують.Так навіть краще,коли зробили вибір і не смердять тут кацапосвинським лайном.Важливо не впускати назад це бидлоття,(як наприклад зелебабуїн впустив втікнувших після Майдану ригоаналів) це ж відкрита 5 колона.
показати весь коментар
15.07.2023 08:39 Відповісти
Дарма ви так про пані Маркарову.
Вона пропагує українську культуру через власний ресторанчик Ruta.Непросто й не дешево відкрити в Вашингтоні,ще й біля Капітолію 😁
показати весь коментар
15.07.2023 07:03 Відповісти
Дякую за инфо.

Може завитаю до ее ресторану, та плюну їй в обличчя
показати весь коментар
15.07.2023 10:14 Відповісти
Як видно працюєте ви недостатньо, бо українські громади не стали
активними політичними силами у своїх країнах.
показати весь коментар
15.07.2023 00:51 Відповісти
Нужна работа с людьми.В первую очередь украинская мова.
показати весь коментар
15.07.2023 00:55 Відповісти
У ЗСУ чимало людей говорять російською, і воюють за Україну.
показати весь коментар
15.07.2023 11:31 Відповісти
І не могли стати. Організованої діяспори нині не існує. Громада розвалена, статки приватизовано, інфраструктуру кинули напризволяще, де вона й здохла. Є десь там б'юрократична верхівка, що не має жодного контакту з людьми на низах і є броунівський рух сотень тисяч українців у діяспорі, що почуваються незахищеними, покинутими і тому шукають прихистку то коло євреїв, то коло римокатоликів, то безнадійно пробують самоорганізуватись, але не тільки не мають в тому підтримки, а стисло навпаки. Наприклад, завтра на Союзівці фестиваль, гарна ілюстрація поточни
х справ. Сміху варте: українська колишня феєрія перетворена на рутинний американський фолкфест. Але все ж поїду подивлюсь і викладу враження в ФБ.
показати весь коментар
15.07.2023 01:15 Відповісти
Організованої діаспори не існує навіть в Україні.
Чорновола убили, "Рух" розвалили. Відтак українцям дозволено працювати (вколювати),
воювати (гинути), але не керувати своєю країною.
В Україні не побачиш українця-мільйонера, українця-банкіра - це можливо тільки
десь в Америці чи Канаді.
показати весь коментар
15.07.2023 01:27 Відповісти
Кольт, це ти круто:»Як видно працюєте ви недостатньо»

Кожен робить що може. Хтось сидить на сайти з анти українськими коментами.
Хтось ходить на мітинги. Хтось возить на своїй автівки український прапор.

Впевненний що і у тебе е що розповісти.

Але мова тут у тексті іде про «українську офіційну диаспору», а не про пересічного українця закордоном.
показати весь коментар
15.07.2023 10:21 Відповісти
Українська офіційна діаспора має у США усі умови для того,
щоб бути духовним та стратегічним центром розвитку українства.
В Україні, очолюваній то Кучмами, то Януковичами,
то Порошенками, то Зеленськими, це поки що неможливо.
Конгрес на такому рівні не мислить, отже, недопрацьовує.
показати весь коментар
15.07.2023 11:24 Відповісти
Так «стара офіційна диаспора» слаба.

Що треба робити?

Для того щоб зараз додати сили українським обьедннаням потрібна в першу чергу активна позиція України!

Посольства та консульства України потрібні прокинутися! Вони потрібні бути новим центром кристалізації.

Так працюють інші держави.
Витрачають час та гроші на роботу за кордоном, а не піклуються як Маркарова про приватний ресторан.
показати весь коментар
15.07.2023 17:00 Відповісти
Важко буде їм виправити результати/наслідки всіх істеричних заяв та шантажу нашої влади по відношенню до наших країн-партнерів та їх представників....
показати весь коментар
15.07.2023 00:59 Відповісти
А чи справді НАША та влада ? Захід допомагає народу України, не вірячи її владі.
показати весь коментар
15.07.2023 06:41 Відповісти
Без допомоги держави (а цього,як всі розуміють,за влади зелених покидьків не буде),чи впливової,заможної приватної особи ,надії немає.

"Нарис про українську "м'яку силу", софт паўер.
Для початку, як вона діє в РФ.
Це по-перше довгий і системний підкуп ключових осіб, від клерка і секретарши до властелинів умів. По-друге великі вливання в культуру на експорт (експорт "хароших рускіх" туди входить - так було і при царях, і при совітах, не бачу причин чому зараз нє). По-третє побутова іміграція - "можна вивезти людину з Москви, але не вивести Москву з людини".
Ці інструменти для України не підходять.
Вони коштовні, корупційні, і врешті решт не такі ефективні, коли доходить до діла. і навіть якщо визнати ефективність, їх термін дії дається взнаки нескоро.

Ми не можемо тиснути на західних політиків ні грошима, ні інтелектом.
Проте ми можемо тиснути на населення, на виборців західних країн.
І не лише західних, між іншим.
Люди /за винятком Мордору і Московії/ за великим рахунком всюди однакові - не погані і не добрі, просто люди.
В них є інстинкти, традиції прийняття-неприйняття чужого, механизми антипатії-симпатії, побутового ототожнення і так далі.
Зараз у нас по світу величезні кризові діаспори.
Цім людям нелегко, і вони зі зрозумілих причин більше дбають про себе, ніж про нац. інтереси.
Проте на їх базі можна сформувати м'яку силу, тому що в своїй масі вони б раді не просто перебувати за кордоном, вирішувати приватні проблеми, але й прикластися до Перемоги.

Далі для простоти я називатиму такі колективи "клинами", хоча в душі дуже бажаю, щоби клинів, тобто сталих емігрантських діаспор, вони не утворили.
В кожній державі, іноді - частині держави, клин має бути свій.
На чолі його мають бути спритні люди (талановиті організатори), також митці, інтелектуали і науковці, які випадково чи закономірно "знають, розуміють, відчувають" країну та населення, де розташовано клин, краще за пересічних.
Тактики клинів відрізнятимуться.
Не можна, наприклад, однаковим методом агітувати в британців та ірландців, в сербів та хорватів, в вірмен та азербайджанців - гадаю, мою думку ви зрозуміли.

Клин має виработати "товар", який спритно подавати.
Що входить у цей товар.
- Схожість гострих проблем пересічного мешканця цеї країни з українським (часто - з перебільшеннями, натяжками, спрощеннями).
- Всі випадки обміну культурного, людського, історичного України з країною перебування.
(якщо в Гватемалі цінують конкистадорів - дайте їм українського конкистадора, якщо навпаки - дайте їм партизана, який діяв проти конкистадорів)
(якщо гватемальский поет жив в Україні, чи український у Гватемалі - чудово, можна вже конференцію проводити)
- Пропаганда української культури.

В ідеалі, кожний клин має курувати Посольство України,
та будемо реалістами, такий потенціал від наших послів ми отримаємо не скоро;
швидше, хтось з організаторів Клину згодом стане, хотів він чи ні, вимушеним послом в тій країні, за свої таланти

Втім, покажу плюси тої м'якої сили.
Це - дешевість.
Так, так, це дешево.
На сумму, яку б ви виплатили умовному Шрьодеру, щоби той патякав виключно те, що від нього вимагають,
ви могли б видати сто книжок, сто тисяч дисків, відкрити двадцять виставок і фінансувати повноцінну редакцію.

дякую за увагу.
сподіваюся, що світ широкий та є люди, які вже думають і пробують в тому напряму."
показати весь коментар
15.07.2023 06:42 Відповісти
"Ми" - це хто? Родова ознака українців - нездатність діяти разом.
показати весь коментар
15.07.2023 11:55 Відповісти
Найперше українській громаді потрібно стати справжньою політичною силою у власній країні, стати накінець справжнім громадянським суспільством. Бо українці за кордоном стали громадянами інших країн, частиною іншого суспільства і за великим рахунком з Україною їх зв'язують лише вишиванки і "Несе Галя воду".
показати весь коментар
15.07.2023 07:18 Відповісти
Українців мають об'єднати Дніпровські пороги, що знову виринули на поверхню
саме завдяки війні. Це знак.

показати весь коментар
15.07.2023 11:14 Відповісти
тут вже час практичних дій, а не поетичних образів.
показати весь коментар
15.07.2023 11:49 Відповісти
якщо українська громада стане політичною силою всередині України, тоді діаспора не потрібна.
Тут саме сенс в тому, що всередині України громадянське суспільство систематично =0. І треба звертатись за допомогою до діаспори.
показати весь коментар
15.07.2023 11:48 Відповісти
Данило Яневський ще давно запропонував надати українській діаспорі виборчі права в Україні.
Я підтримую. Краще виборець з Канади, ніж алкоголік в 5 поколінні з Луганської області, якого може вилікувати тільки обух в лоба.
Але як це зробити юридично?
показати весь коментар
15.07.2023 11:46 Відповісти