3736 відвідувачів онлайн
3 126 74

Італія готова й надалі допомагати Україні, але без виснаження власних оборонних запасів, - міністр оборони Крозетто

італія

Підтримка України Італією завжди була переконливою з політичної точки зору, але вона не може бути необмеженою з точки зору можливостей надання допомоги.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Еспресо, про це заявив міністр оборони Італії Гвідо Крозетто.

"Італійська підтримка завжди була переконливою з політичної точки зору, але вона ніколи не була необмеженою з точки зору можливостей надання допомоги. З технічної точки зору це обмеження кількості, тоді як на рівні політичних рішень нічого не змінилося", - зазначив міністр.

Італія готова допомагати Україні, але без виснаження власних оборонних запасів. Такою є позиція уряду.

Зокрема, міністр оборони Італії висловив занепокоєння з приводу загострення ситуації на фронті.

"Ми є свідками неможливості вирішення конфлікту на місцях. Тому ми продовжуємо допомагати, але кожного дня аналізуємо більш плідну тактику, щоб побудувати плани діалогу, досягти миру і почати відбудовувати захоплену і зруйновану територію", - пояснив він.

Топ коментарі
+9
Новий член клубу "обмежених" (Польща, Словаччина, Великобританія, обережно дописуємо Італію) .

p.s. Зараз набіжуть з коментами про асфальт: згоден що ми закатали зброю у асфальт. Але навіть якби все вбухали у зброю, нам би все одно знадобилась допомога ЄС та США на фоні запасів параші.
показати весь коментар
08.10.2023 16:38 Відповісти
+4
Ось де справжні друзі українців:
Багато країн Європи надало Україні більшу допомогу, аніж США відносно власного ВВП.
Найбільшими донорами https://tsn.ua/******** Україні після повномасштабного вторгнення російських агресорів до України стали Норвегія, країни Балтії та Данія у співвідношенні до власного ВВП.
Швеція надасть Україні новий пакет військової допомоги: чи увійдуть до нього винищувачі Gripen
Про це інформує https://edition.cnn.com/2023/10/05/world/ukraine-money-military-aid-intl-dg CNN .
Видання порахувало, що багато країн Європи надало Україні більшу допомогу, аніж США відносно власного ВВП.
Загалом Сполучені Штати надали Україні допомоги на суму близько 113 млрд доларів, тоді як Європа за цей допомогла українцям на 85,1 млрд доларів.
Внесок США у допомогу України відносно власного ВВП склав 0,3% ВВП, тоді як Норвегія, Литва, Естонія та Латвія передають понад 1% ВВП.
Нобелівський лауреат з економіки Пол Кругман заявив, щоб ці дані повністю спростовують заяви правих представників Республіканської якої партії, що нібито допомога Україні "підриває економіку США"
показати весь коментар
08.10.2023 16:38 Відповісти
+4
Навіть якби ми виробляли її всі 30 років незалежності виділяючи стандартні 5 відсотків від злиденного бюджету. А якби всі 100 від бюджету, то дописувачі з криками про асфальт навіть не встигли б народитися. Бо їх батьки вимерли б тут з голоду.
показати весь коментар
08.10.2023 16:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Чергові зливщики.
показати весь коментар
08.10.2023 16:31 Відповісти
Иди уже в клозетто; у вас триллионная экономика, сильно ты выделил из неё на помощь Украине? Хоть 1% есть?
показати весь коментар
08.10.2023 16:31 Відповісти
У них два с половиной триллиона евро долг)))
показати весь коментар
08.10.2023 16:36 Відповісти
Та то просто не его собачье дело,чего там у них.У него свой Царь есть и свои
миллиардеры.
А долг имеют все высокоразвитые страны,Япония в 2 раза больше чем США на человека.
Одни бомжи без долгов: Афганистан,Нигерия,Уганда.
показати весь коментар
08.10.2023 16:45 Відповісти
Шліть піцу і креветки вагонами )
показати весь коментар
08.10.2023 16:33 Відповісти
Аха, бидон, віделил на 0,3 процента ВВП. И это при том, что умудрился запихнуть в помощь нам свои социальные проплаты.
показати весь коментар
08.10.2023 16:41 Відповісти
Так яйцями не торохтіть,а починайте випускати зброю разом з Україною
показати весь коментар
08.10.2023 16:38 Відповісти
Новий член клубу "обмежених" (Польща, Словаччина, Великобританія, обережно дописуємо Італію) .

p.s. Зараз набіжуть з коментами про асфальт: згоден що ми закатали зброю у асфальт. Але навіть якби все вбухали у зброю, нам би все одно знадобилась допомога ЄС та США на фоні запасів параші.
показати весь коментар
08.10.2023 16:38 Відповісти
Починають тихенько вже відповзати. Війна на десятиліття, яку так хвацько анонсував наш Галабаротька, здається, нікому з "союзників" ентузіазму не додала. А допомогати можна і морально, чому ні?
показати весь коментар
08.10.2023 16:49 Відповісти
Навіть якби ми виробляли її всі 30 років незалежності виділяючи стандартні 5 відсотків від злиденного бюджету. А якби всі 100 від бюджету, то дописувачі з криками про асфальт навіть не встигли б народитися. Бо їх батьки вимерли б тут з голоду.
показати весь коментар
08.10.2023 16:52 Відповісти
Ну так а чего возмущаться тогда? Или люди в комментариях хотят, чтобы итальянцы горбатились на Украину?
показати весь коментар
08.10.2023 18:52 Відповісти
Итальянцы, немцы и прочие голландцы помогая Украине горбатятся на СЕБЯ. Ибо в другом раскладе им придется горбатится на вонючую кацапню. Тем, кого не убъют.
показати весь коментар
08.10.2023 19:43 Відповісти
Таке враження , що тебе у 1933 зачали , що так про голод турбуєшся (( Скажу простіше - якби з 2019 починаючи виділяли на ЗСУ хоч скільки як по 2019 , то ти б з голоду не помер , крім того , з великою ймовірністю , живими залишилася більшість із тих українців , що від бомб та ракет кацапських загинули після 24.02.2022 . Але для тебе основне щоб тебе не турбували криками про асфальт ((( Тоді тобі інший зелений крик - може досить на війні наживатися ? (( Ти ж від цього крику на початку 2019 на радощах сцявся ?((
показати весь коментар
08.10.2023 19:20 Відповісти
Голод це символьне визначення у цьому випадку. Просто країни б не існувало у разі тотального витрачання грошей на зброю. Всі б втікли. Або треба було б закривати країну як роблять у КНДР. Ти 90-х не пам'ятаєш, з платнею у 10 доларів на місяць? З якого бюджету можна було щось кроїти на зброю якщо навіть строковиків, хто близько дому служив, відправляли кожної змоги додому. Бо не було чим їх харчувати. Ми були злиденною країною всі ці роки. Грошей ледве вистачає на потребу мирного часу без усяких озброєнь. Країна ще не встигла наїсти пузо, щоб була можливість витрачати кошти в збільшеному масштабі на армію.
показати весь коментар
08.10.2023 19:50 Відповісти
Ти оце все серйозно писав , чи "по приколу " ? Нагадаю тобі не 90-ті , а 2014 з пустим казначейським рахунком , а потім 2019 , коли за рік зельоні зуміли більше 100 мільярдів гривень собі любимим украсти . І ти мені розповідатимеш про голод і жирок ? (( Ти у ці роки жив , чи у анабіозі перебував ? Чи просто сам зелений до кінчиків нігтів ?
показати весь коментар
08.10.2023 19:58 Відповісти
Добре. 14-й рік і пуста казна. Як думаєш за скільки місяців винесли б уже Пороха якби він гроші не на пенсію, чи освіту чи той самий і пу чий асфальт клав, а все на зброю? Бо ні з чого кроїти було всі часи Незалежності.
показати весь коментар
08.10.2023 20:09 Відповісти
Боже ! Як же тобі пояснити ? Дивися - 2014 рік і немає нічого ( ні грошей , ні армії , ні зброї толком немає , не думай про артсклади , немає танків справних , немає траспорту , немає ППО , літаки несправні і т. д. і т. п. . Минає три роки - є гроші , є армія , у армії є вже справна зброя і ведуться розробки нової ; кацапи отримали від ЗСУ по зубах і огризаються під Донецьком , але вперед не мають сил іти (( При цьому ти весь цей час отримуєш пенсію , бюджетники зарплату , студенти стипендію починають ремонтувати дороги ( але за людську вартість ) . І от 2019 - грошей у держави повно , можна продовжувати робити все що при Порошенкові почали , і на все вистачатиме , АЛЕ - перестаємо ВЗАГАЛІ фінансувати оборону , збільшуємо на паперові вартість ремонту шляхів УТРИЧІ і крадемо БЕЗБОЖНО !!!!!!!!!!! Де тут про голод , якщо причина злодійство безмежне ??????????
показати весь коментар
08.10.2023 20:33 Відповісти
Боже, як тобі пояснити що економічний потенціал України не дозволяв навіть теоретично протягом усіх 30 років накопичити своєї чи купленої зброї яка могла б зрівнятись кількісно з російськими запасами. А нам, зважаючи на в 4 рази меншу кількість населення для парітету зброя мала б бути в стільки разів ефективнішою. Навіть якщо б зелена влада ні на копійку не зрізала б воєнні витрати це був би пшик один хрен. Бо потрібно багато сотень мільярдів доларів та час у десяток років. Ну навіщо ж виключати мізки та думати що з 19 по 22 рік замість двох Стугон стало б 2 тисячі. Ну було б з десяток. Це якось суттєво вплинуло б на нашу силу? Зараз в нас вкинули на 150 мільярдів зброї. Ми вже перемогли? Ні. Бо потрібно в декілька разів більше. Де б ти такі гроші взяв за три роки?
показати весь коментар
08.10.2023 20:51 Відповісти
Зрозумів ! Бувай , бо спілкуватися з ідіотом у мене не вийде ((
показати весь коментар
08.10.2023 21:34 Відповісти
Як тільки людина починає мене ображати я її посилаю на ху й. Зрозумів? Йди вчи арифметику підручник якої ти скурив у третьому класі.
показати весь коментар
08.10.2023 21:44 Відповісти
Я на ньому , тільки ноги звісив А ти в ****@ крокуй швидкими кроками , ідіот - математик голодаючий !
показати весь коментар
08.10.2023 21:52 Відповісти
Ось де справжні друзі українців:
Багато країн Європи надало Україні більшу допомогу, аніж США відносно власного ВВП.
Найбільшими донорами https://tsn.ua/******** Україні після повномасштабного вторгнення російських агресорів до України стали Норвегія, країни Балтії та Данія у співвідношенні до власного ВВП.
Швеція надасть Україні новий пакет військової допомоги: чи увійдуть до нього винищувачі Gripen
Про це інформує https://edition.cnn.com/2023/10/05/world/ukraine-money-military-aid-intl-dg CNN .
Видання порахувало, що багато країн Європи надало Україні більшу допомогу, аніж США відносно власного ВВП.
Загалом Сполучені Штати надали Україні допомоги на суму близько 113 млрд доларів, тоді як Європа за цей допомогла українцям на 85,1 млрд доларів.
Внесок США у допомогу України відносно власного ВВП склав 0,3% ВВП, тоді як Норвегія, Литва, Естонія та Латвія передають понад 1% ВВП.
Нобелівський лауреат з економіки Пол Кругман заявив, щоб ці дані повністю спростовують заяви правих представників Республіканської якої партії, що нібито допомога Україні "підриває економіку США"
показати весь коментар
08.10.2023 16:38 Відповісти
Угу ,только у Прибалтики граница с Козломордией,то их проблемы.
Они других то не касаются.
показати весь коментар
08.10.2023 16:47 Відповісти
А хто заперечує, що країни Балтії, як ніхто знають криваві звички кацапів.
показати весь коментар
08.10.2023 16:55 Відповісти
І що, ну відкинь допомогу США і що буде?, треба не відсотки рахувати, а кількість, окрім того, цим країнам чого боятись, вони й так впевнені що за них впишеться США. А от штатам приходиться прораховувати всю ситуацію і на відміну від зелених дебілів вони це чудово вміють. От зараз потрібна допомога Ізраїлю, а можливо ще прийдеться допомагати Тайваню.
показати весь коментар
08.10.2023 18:00 Відповісти
Я нічого не добавляю і не відкидаю, про це інформує https://edition.cnn.com/2023/10/05/world/ukraine-money-military-aid-intl-dg CNN .
А кожен робить висновки в силу свого уміння аналізувати.
Я своєї думки і свого бачення тут нікому не викладаю і не нав'язую, бо вже навчений гірким досвідом. Свою думку виклав на-люди і зразу починають злітатися хейтери, критикани, псевдоескперти , а то і просто клінічні дебіли, обливаючи власника своїх думок образами та помиями.
Всі претензії до СNN/
показати весь коментар
08.10.2023 18:09 Відповісти
Я бачу що це інформація CNN, я нічого не маю проти Вас, але треба бути чесними "Я своєї думки і свого бачення тут нікому не викладаю і не нав'язую". Як раз навпаки нав'язуєте "Ось де справжні друзі українців" і все зводиться до того що США мало допомагають, для цього і виділяєте відповідні фрази. Але якщо бути чесними, то треба відзначити що якраз США надають вирішальну допомогу, це і фінансову, як самі, так і нагинають інші країни й МВФ, так і вирішальну військову, це і ППО і HIMARS і зв'язок і розвіддані. Може Ви, грішним ділом, подумали що розвіддані надає супутник "притули". Як раз допомога США І що має вирішальне значення.
показати весь коментар
08.10.2023 18:37 Відповісти
Добродію, я знаю про допомогу від США, але меня хвилює стабільна тенденція на зниження цієї допомогита брехливі маніпуляції деяких сенаторів. Особливо заяви деяких представників республіканської партії про те що 3% ВВП ( насправді 0,3%) виділених для України підривають економіку США.

За законопроєкт про ленд-ліз у квітні 2022 року віддали свої голоси 196 республіканців у Палаті представників і лише десять проголосували проти. Місяць по тому, під час голосування за додаткові $40 млрд оборонних витрат на Україну, опозиції побільшало - 57 республіканців, та більшість усе ж підтримала законопроєкт.

Відтоді скептичне ставлення до України з боку Республіканської партії лише посилилось. І доказом тому стали проміжні вибори у листопаді 2022 року, на яких вона здобула незначну більшість у Палаті представників, причому посилило свої позиції ультраправе неформальне об'єднання "Кокус свободи". Вплив "Кокусу свободи" оприявнився вже цього літа, коли його найвідоміші представники - зокрема, https://www.eurointegration.com.ua/news/2020/11/4/7116111/ одіозна Марджорі Тейлор Грін і Метт Гейц - внесли три поправки до законопроєкту про асигнування на національну оборону.

Одна з цих правок передбачала скасування $300 млн допомоги Україні й здобула підтримку 89 республіканців. Друга стосувалася скасування ленд-лізу - її підтримав 71 представник партії.

Ще одна правка стосувалася скасування будь-якої військової допомоги Києву. За неї проголосували 70 республіканців у нижній палаті Конгресу. І далеко не всі вони належали до "Кокусу свободи".
показати весь коментар
08.10.2023 19:14 Відповісти
Мене особисто не хвилюють, брехливі маніпуляції деяких сенаторів які не відіграють вирішальної ролі, тенденція на зниження допомоги прослідковується не тільки в США, але і в інших країнах, Великобританії, Польщі, Словаччині, Німеччині, Франції. А що їх об'єднує?, думаю всім зрозуміло, зовнішня і внутрішня політика зеленого дебіла. Його корупція брехня і манія величі, це через неї знижується підтримка до України серед простого населення цих країн, що і змушує сенаторів і партії реагувати на думки своїх виборців. Достатньо глянути останні соцопитування в США, або опитування в тій же Польщі, навіть старі до зернових скандалів.
показати весь коментар
08.10.2023 19:46 Відповісти
Ви повністю правий, але мене на відміну від Вас дуже хвилює спад підтримки України наших партнерів тому, що на фронті чотири моїх близьких рідних, правда вже три (один став інвалідом) і розумію, що кожна проволочка, любе зменшення допомоги буквально може вартувати життя нашим військовим.
показати весь коментар
08.10.2023 19:56 Відповісти
Навіть якщо б президентом був хтось інший, можливо Порошенко, то світова тенденція на зниження допомоги Україні була точно такою. Бо люди дійсно стомлюються від дуже довгих подій які стають буденністю. Їм стає просто байдуже. Бо безпосередньо не торкається. Війна на Тайвані їх знову розбудить і вони почнуть дотувати жителів острова. Це натура людська. Ось ***** це, на жаль, прорахувало. Не зразу. Потім, коли застряг. Він почав грати в довгу, бо цілком реально сподівається на стому від України в світі. Ми просто набридли світовому піплу. Піпл хоче нового хорору і знову платити за перегляд. Чому нам не допомогли масованою поставкою ******** зброї яка б швидко закінчила цю війну ось це є загадковістю. США і Європа мали і мають таку можливість, але не зробили.
показати весь коментар
08.10.2023 20:03 Відповісти
Тому і не допомогли масовим постачання ******** зброї, бо знали що зеля домовився з ****** про капітуляцію і чудово знали як воно готовилось до війни. А зброю надають тому хто готовий до боротьби, тому хто готувався, особливо після прикладу Афганістану. І тільки коли пересвідчились в, тому що армія і народ не піде на капітуляцію почалась реальна допомога, але час втрачено, тепер довга затяжна війна.
показати весь коментар
08.10.2023 20:24 Відповісти
И это наши будущие харанты, мать их так!!!!!
показати весь коментар
08.10.2023 16:41 Відповісти
Від кого Італія збирається відбиватися?
показати весь коментар
08.10.2023 16:54 Відповісти
від мігрантів. У Щвеції армію хочуть задіяти, проблема ніяк не вирішується.
показати весь коментар
08.10.2023 16:58 Відповісти
У мігрантів є авіація? Для захисту від мігрантів достатньо посадити керівників "добродійних організацій" що фактично влаштовують трафік через море. Поліція і суди вправляться.
показати весь коментар
08.10.2023 17:00 Відповісти
ви спочатку у себе з мексами впорайтеся і потім іншим поради роздавайте.
показати весь коментар
08.10.2023 17:04 Відповісти
Мекси - це стара історія. Тепер венесуельці рулять. Оце недавно масова бійка була з афганцями, аж в газети потрапило.
Для боротьби з мігрантами потрібна політична воля а не ППО і ракети.
Про що й кажу.
показати весь коментар
08.10.2023 17:49 Відповісти
От Лампидузы.
показати весь коментар
08.10.2023 17:06 Відповісти
Для цього ППО не потрібне.
показати весь коментар
08.10.2023 17:46 Відповісти
Зачем вы дураком прикидываетесь? Италия - член НАТО. У нее есть определенные обязанности на случай вступления НАТО в войну, где бы то ни было - в Украине, в Косово, в Африке. То же самое есть у всех остальных, хоть Англии, хоть Латвии или Люксембурга. Например, если условный Люксембург должен выставить один батальон, для охраны лагерей военнопленных, он обязан быть готов его выставить в любое время - с техникой, с логистикой, со всем, что необходимо. Так и Италия.
показати весь коментар
08.10.2023 18:17 Відповісти
Немає сенсу розмірковувати про сферичних коней у вакуумі. Практично - від кого Італія збирається відбиватися прямо зараз?
показати весь коментар
08.10.2023 22:05 Відповісти
Угу, Израиль тоже ни от кого прямо сейчас защищаться не собирался. А потом вдруг херак и жареный петух клюнул в темячко. У вас есть гарантия, что завтра утром сербия не вломится в Косово и Италия не будет поставлена в обстоятельства при которых она обязана направить туда свои войска? Многие здесь чисто малые дети, думают что вся вселенная вертится вокруг Украины. Хотелось бы, да. Но нет, у всех, от Польши до Италии и от Латвии до Португалии есть свои интересы.
показати весь коментар
09.10.2023 02:30 Відповісти
и это не конь в вакууме, это конкретные союзнические обязанности члена НАТО.
показати весь коментар
09.10.2023 02:31 Відповісти
Пономарев, ты, Ильюша?
показати весь коментар
08.10.2023 17:10 Відповісти
он прав. На поле боя они зарубятся и с их деньгами пойдуут на все. А с нашими "партнерами", которые сс*т русских и их пипеточной помощью, это дорога в никуда. Тут действительно нужен развал изнутри.
показати весь коментар
08.10.2023 19:06 Відповісти
Я шо против? Хай берет в обе рУки и валит! Только я так понимаю, шл он предлагает это после перемирия ( без потери украинских солдат), а это уж *ер.
показати весь коментар
08.10.2023 19:43 Відповісти
он предлагает это сделать сейчас. И буданов, вместо бессмысленных штуромов крыма дрг, должен был бы заняться именно этим.
показати весь коментар
08.10.2023 19:52 Відповісти
Это не обязанности ГРУ, это в компетенции внешней разведки, хотя надо узнать може у нас совместительство - 2 в одном?
показати весь коментар
08.10.2023 20:41 Відповісти
Для этого должна быть цель - победить Россию.
Но такой цели нет.

Есть какие угодно цели, кроме победы, да и не только у нас, а и у западных стран тоже - они просто используют эту ситуацию себе во благо, из более менее "друзей" (которые на самом деле враги нашего врага) у нас разве что бритты ибо далеко от Рашки и извечные конкуренты, да поляки, потому что на собственной шкуре знают что такое Россия.

Поэтому никто там ничего шатать не будет, план уже написан.
показати весь коментар
08.10.2023 17:16 Відповісти
Чудово, за 2 роки війни неналагодити виробництво ***********, навіть «труси» не шиємо, а купуємо. Асфальт всьо і корупція.
показати весь коментар
08.10.2023 16:55 Відповісти
Верю, что у Италии могут быть проблемы с военными запасами. Но не вижу, что делает Италия, чтобы эти запасы стали достаточными для помощи Украине.
показати весь коментар
08.10.2023 16:56 Відповісти
Ни-че-го.
показати весь коментар
08.10.2023 17:12 Відповісти
А на хрєна їм щось робити, в Італії дві крупні бази американців, ось на що вони розраховують!!! Я щось не чув що вони почали або відновлювати виготовлення чогось військового а бо нарощувати виготовлення ***********!!!!! нам сплавили старе, ще й браковане, а зараз чекають на заміну більш ******* техніку!!!! я про сампті не кажу то завдяки французам!!!!!
показати весь коментар
08.10.2023 17:28 Відповісти
Почему никто не просит у ЕС простые минометы которые им на фиг не нужны и лежат на складах.Лучше видео показать как наши вместо минометов с гранатометами и автоматами в атаку идут а то что фронту нужны минометы никого не волнует.
показати весь коментар
08.10.2023 16:56 Відповісти
Не мешай снимать гундосы.
показати весь коментар
08.10.2023 17:13 Відповісти
А я и не мешал сам только три недели как вернулся с Вероны.
показати весь коментар
08.10.2023 20:46 Відповісти
Как там Монтекки и Капулетти поживают?
показати весь коментар
09.10.2023 11:22 Відповісти
Заходил на минутку статуя Джульетты на месте.На недельку все приезжал племянникам день рождение было.
показати весь коментар
09.10.2023 14:24 Відповісти
Росія після поразки плану Київ за три дні перейшла на війну на виснаження. І вони вгадали. Бо європейська спільнота дуже цінує власний комфорт і довго не протримаються.
показати весь коментар
08.10.2023 16:58 Відповісти
Значить, ппц допомозі. Чому всім хочеться всидіти на двух стільцях What happened з макаронниками і не тільки з ними?
показати весь коментар
08.10.2023 17:14 Відповісти
Час кацапам нагородити зелену владу орденами, за злив зовнішнтої політики на користь мордора.
показати весь коментар
08.10.2023 17:29 Відповісти
Судячи з коментів зрозуміло що як не віддав все і не пожертвував національними інтересами заради іншої країни-України то вже поганий. То може взагалі не надавати ніякої допомоги, бо все одно будеш поганим?
Більшості українців було би добре розуміти, що якби ні якась там допомога, то зараз, Цензор висвітлював би подіі про оборону Лвіва, при чому з ******* і пішки.
( бо героїчності не відібрати і то добре, але тільки те ).
В світі існує звичайна "оборонна гігієна", коли ти можеш надати допомогу не ставлячи під ризик свою країну, тобто своїх платників податків. Така собі ватерлінія, після якої ризикуєш втопитися сам.. В Україні цієї гігієни ніколи НЕ ІСНУВАЛО, бо заробіток завжди був головною метою всіх її громадян. Заробіток заради заробітку і пох@й що буде. (Нагадую як Зеленський волав:" млн доларів тому хто вигадає вакцину від ковіда!" . Ага зараз з нуля в гаражі !) А в світі і Європі не пох@й. В Європі громадянин купляє/купив собі цей спокій, який , зараз той кому було "пох@й вимагає йому надати. Так не буває. І то є життєвий урок, з якого треба робити висновки. Нажаль " нашару" нічого не буває.
Тому подякували , тому що дали і почали виробляти своє. Часу було з 14го року. Увага!!! Майже 10 років!
І ліпше ніж шукати винних поза треба запитати у мо Уа, у УкрОборонПрому, виходячи з території України, її населення, рельєфу місцевості де , навіть не гроші!, а інструменти для захисту?
Хтось цим займався, чи займається?
Неможна віддати ( надати) того чього не маєш. То що було віддали, а зараз треба піклуватися про своїх 50 млн італійських громадян, бо хто про них буде згадувати як не самі вони.
показати весь коментар
08.10.2023 18:24 Відповісти
З коментів ясно, що українці самі у всьому винні. Вони не в тієї позі стояли, поки італійці оборону будували. Ню-ню.
показати весь коментар
08.10.2023 20:44 Відповісти
Макарона, смотри не надорвись, помогаючи "іншої країни-України"
показати весь коментар
09.10.2023 11:17 Відповісти
Виснажились, бідні піцерасти.
показати весь коментар
08.10.2023 18:40 Відповісти
З ким Італія збирається воювати ? З біженцями чи з сіцілійською мафією ? Танками та артилерією ? Проти списів та мисливських рушниць ?
показати весь коментар
08.10.2023 18:40 Відповісти
потихеньку зе і ко "зливають" допомогу,скоро "давайтє сайдьомса по срідінє"!
показати весь коментар
08.10.2023 20:26 Відповісти
Плідна тактика - це надати літаки, та ракети. А не ширше дивитись на те, як танцює большой театр.
показати весь коментар
08.10.2023 20:41 Відповісти