2936 відвідувачів онлайн
18 319 191

Представники США і ЄС почали "тихо обговорювати" з Україною можливість переговорів із рф, - NBC

переговори,перемовини

Наразі офіційні особи зі Сполучених Штатів та Євросоюзу почали "тихо обговорювати" з Україною можливість проведення мирних переговорів з росією.

Про це пише NBC News із посиланням на неназваних нинішніх і колишніх американських високопосадовців, інформує Цензор.НЕТ.

Розмови включали дуже широкі обговорення того, від чого Україні, можливо, доведеться відмовитися, щоб досягти домовленостей, сказали чиновники. За даними каналу, деякі з переговорів, які офіційні особи назвали делікатними, відбулися минулого місяця під час зустрічі представників понад 50 країн, які підтримують Україну, включно з членами НАТО (так звана Контактна група з питань оборони України).

За словами джерел телеканалу, ці дискусії є відображенням ситуації на фронті та політичної ситуації у Європі і США.

Обговорення почалися на тлі занепокоєння американських і європейських посадовців тим, що війна зайшла в глухий кут, а також можливістю продовжувати надавати допомогу Україні.

Джерела кажуть, що в уряді США занепокоєні тим, наскільки менше уваги громадськості привертає війна в Україні з моменту початку конфлікту між Ізраїлем і ХАМАС. Посадовці побоюються, що така зміна може ускладнити отримання додаткової допомоги для України.

Посадовці також заявляли, що Україна, ймовірно, матиме час до кінця року або трохи більше, перш ніж розпочнуться більш термінові дискусії про мирні переговори. Американські посадовці поділилися своїми думками щодо таких термінів з європейськими союзниками, зазначає телеканал.

Водночас, як сказали двоє американських посадовці, адміністрація Байдена не має жодних ознак того, що президент росії володимир путін готовий до переговорів з Україною.

За їхніми словами, путін все ще вважає, що може "перечекати Захід", або продовжувати воювати доти, доки США та їхні союзники не втратять підтримку фінансування України, або доки боротьба за постачання Києву зброї та боєприпасів не стане надто дорогою.

Топ коментарі
+42
поступки Гітлеру привели до війни у якій загинуло приблизно 100 мільйонів,поступки ***** приведуть до того що загинуть мільярди..дивуюсь як же отупів за останій час захід.Теранія пермогла,демократія здулась
показати весь коментар
04.11.2023 11:05 Відповісти
+37
4000 реактивних літаків в запасах НАТО

10 000+ крилатих ракет SLAMMER на 300км для Ф-16 стоять в запасах.
5000 + фейкових ракет-літаків MALD.

Тисячі ветеранів пілотів Ф-16 на пенсії і бортінженерів котрим можна роздати паспорти України. А не чекати ще 6 місяців підготовки наших.

Війну виграє наглий. Західний світ не має вуличного інтелекту, там політиками стають люди з офісним інтелектом.

На жаль, Захід туповатий по вуличному, слабохарактерний, безініціативний.
показати весь коментар
04.11.2023 11:06 Відповісти
+33
"За їх словами, Путін все ще вважає, що може перечекати Захід"

Ну так виходить він не помилився
показати весь коментар
04.11.2023 11:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
"із посиланням на неназваних нинішніх і колишніх американських високопосадовців" Далі можна не читати! Замахали вже ці "неназвані"!!! Черговий вкид!
показати весь коментар
04.11.2023 11:21 Відповісти
Ви не розумієте - виборці на Заході стомилися, життя одне і витрачати гроші і час на якихось там як їх - ну не варте це навіть виїденого ябка.
показати весь коментар
04.11.2023 11:24 Відповісти
Україна виграє коли вступить в НАТО. Все інше - вічна війна з кацапами.
показати весь коментар
04.11.2023 11:27 Відповісти
Не бачу дорожньої карти..
показати весь коментар
04.11.2023 11:30 Відповісти
Та так,але в путіна це буде 1м пунктом(ні метра України в НАТО)в любих перемовинах,якщо він на них наважиться.
показати весь коментар
04.11.2023 13:21 Відповісти
це вже перемога від зе?!
показати весь коментар
04.11.2023 11:32 Відповісти
Усе до цього і йде нажаль... кризи в західних політичних колах, незгуртованість, вибори, популізм, різні політичні сили намагаються вибороти для себе підтримку електорату просуваючи різні наративи котрі далеко не завжди ідуть на користь Україні. Глухий кут на фронті, не така уже і безмежна можливість надавати фінансову допомогу для України, тому що там також криза в економіці котрої не було багато років. Про неможливість виготовляти достатню кількість *********** і говорити не приходиться... Одним словом, мрійникам котрі тут радісно розказували про те,що скоро Україна буде відновлена в межах кордонів 1991 року потрібно просинатися, а були й такі котрі на серйозі говорили про кубань, бєлгород і так далі. Недооцінка кацапів як зі сторони заходу так і недооцінка котра формується в українському суспільстві грає дуже важливу роль. кацапи мерзота,але вони методично використовуючи свою агентуру на заході, величезні гроші, через підкуп формують там відповідну думку котра буде тиснути на Україну щоб та йшла на переговори, і аргументи на кшталт того,що війна зайшла в глухий кут і що такими темпами сюди будуть вкидуватися сонті мілярдів тільки для того щоб тримати фронт на тих позиціях котрі є зараз і не рухатися в перед досить суттєвий для заходу. одгим словом для топтання на місці нахто шалені кошти сюди давати не буде, на мою думку буде заморожування конфлікут. А варіант щоб надати стільки зброї,щоб наступ України зрушив з мертвої точкт також видно не розглядається. Тому що по перше сруть прямого конфлікту з кацапами, по друге у них самих проблеми з ************.
показати весь коментар
04.11.2023 11:35 Відповісти
''Не можна домовитися з тими хто прийшов вас вбити''! Знайомі слова? А здається союзники їх забули!
Спочатку зброю дають піпетковими дозами (щоб не було ескалації). Згодом дивлячись що витворяє зелена влада почали прикривати краник, а тепер ''тихі перемовини'' про здачу частини України. А зеленій владі саме таке і потрібно -оманські договорняки треба виконувати!
показати весь коментар
04.11.2023 11:37 Відповісти
Будь - яка війна закінчується перемовинами. Я вже якось писав, повторюється історія 100 річної давнини коли ми власноруч злили країну більшовикам маючи більшу армію та німців у союзниках.
показати весь коментар
04.11.2023 11:44 Відповісти
Ви щось плутаєте, німців у союзниках не було, а українцями в Україні себе вважали 20% населення, це за оптимістичними оцінками. Тому і просрали бо були як племена в Африці. Всіх розділилт і заморили голодом. Зараз ситуація для нас набагато вигідніша
показати весь коментар
04.11.2023 11:46 Відповісти
А сколько сейчас считают себя украинцами? Большинство населения не украинцы, а хахлы, маларосы и укрАинцы.
показати весь коментар
04.11.2023 21:24 Відповісти
это у вас большинство хахлы, маларосы и укрАинцы
показати весь коментар
05.11.2023 00:06 Відповісти
Ти хоч би не на свинособачому це вихрюкав, бо виглядає кумедно.
показати весь коментар
06.11.2023 09:39 Відповісти
Екзистенційна війна не закінчується перемовинами. Війна імперій за колонії - так, закінчуються перемовинами і вирішення за рахунок колоній. Екзистенційна так не вирішується. Приклад тому - Ізраїль та палестинці. Конфлікт закінчиться остаточно лише в 2 випадках - або всіх ізраїльтян вб'ють чи виженуть з Ізраїлю, або Ізраїль фактично буде тримати всі землі навкруги своєї держави в окупації і буде працювати на знищення державності всіх хто екзистенційно загрожує йому.

В принципі, він так і робив з палестинцями, з Сирією, з Ліваном, в свій час навіть з Єгиптом.
показати весь коментар
04.11.2023 12:39 Відповісти
Це слова Голді Меїр чи не так? Так от, через декілька днів чи тижнів вона пішла і стала домовлятись з арабськими країнами як миленька.
Але дурники досі тягають ії цитати, які ніяк не співвідносяться до дій.
показати весь коментар
04.11.2023 13:12 Відповісти
Никуда она не пошла и ни о чем ни с кем не договаривалась. Несколько месяцев после войны 73 года в Израиле шли ругня и скандалы о том, кто виноват, а в апреле 74 она ушла в отставку. Первый договор с кем-либо из соседей Израиль заключил уже при Бегине. Когда имел возможность разговаривать с позиции силы.
показати весь коментар
04.11.2023 21:21 Відповісти
"Параллельно с переговорами по созданию правительства Меир вела переговоры с Египтом о дальнейшем урегулировании на Синайском полуострове. Эти переговоры приняли форму челночной дипломатииhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F , где в роли «челнока»-посредника выступал госсекретарь Киссинджер. Преследуя в основном интересы собственной страны, он требовал от Израиля территориальных уступок без гарантий мира со стороны Египта, на что Меир долгое время категорически отказывалась идти. Однако в итоге вместо мирного соглашения ей пришлось удовлетвориться долгосрочным прекращением огня при условии, что гарантом безопасности Израиля выступят США"
показати весь коментар
04.11.2023 22:27 Відповісти
через американцев заключила соглашение о прекращении огня. Это немного не то, что "пішла і стала домовлятись з арабськими країнами".
показати весь коментар
04.11.2023 22:44 Відповісти
Если Украина и РФ договорятся о заморозке конфликта через США, это будет зрада или нет?
показати весь коментар
04.11.2023 23:43 Відповісти
это ужасный вопрос. И к тому идет.
показати весь коментар
05.11.2023 00:07 Відповісти
и да, это будет зрада.
показати весь коментар
05.11.2023 00:08 Відповісти
Одні херої диванні що строчать пости з теплих окопоквартир, перемогу у них блін відбирають... Тут би всю країну не про...ти адже за два роки війни ми так і не налагодили масовий випуск зброї крім збірки фпв... Хоча про що це я, я ж кацап який не дивиться марахфон та не слухає зоотехніка з постійними перемогами та здобутками у майбутньому часі.
показати весь коментар
04.11.2023 11:38 Відповісти
Якщо хтось спробує підписати мирний договір аля Мінськ-3, це єдина причина по якій я звалю з країни. Якщо українці готові наступати на криваві граблі вже в котрий раз і потім розплачуються всі інші за подібні пройоби, то я не готовий все втрачати через дебілізм недалекоглядних. Боротися, втрачати в боротьбі готовий, просто проїбати все через дебілів - ні. І вже в наступній війні в 2025 році після Мінська-3 цих дебілів ніхто не захистить точно.
показати весь коментар
04.11.2023 12:42 Відповісти
та хоч мінськ 10, просто якщо після заморозки у країні не відбудуться зміни, то реально можна валити куди очі бачать..
Корея Фінляндія Японія, втратили частину земель але не втратили суверенітет, зробили висновки і стали сильніші, та нажаль ми українці знову оберемо до влади тих хто файно ******* тому навіть "перемога" нам нажаль мало що дасть.
показати весь коментар
04.11.2023 12:52 Відповісти
Фінляндія чисто випадково вижила, ало. Країни балтії тобі приклад, як виходить зазвичай. І лише ВЕЛИЧЕЗНЕ ЧУДО, що Радянський Союз розпався до того, як росіяни поглинули ці землі остаточно. Що ЛИШЕ 45 років тривала окупація, і люди народжені до неї якось змогли дотягнути і відновити незалежність. І то їм ДУУУУУУУУЖЕ врятувало, що їх встигли взяти в НАТО. Інакше вже в 2010-му десь їм би настав капець.

А тепер приклад, коли ситуація виходить гіршою за середню при екзистенційній війні. КАЛІНІНГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ. Пошукай там місцеве населення. Ось ця територія 80 років в окупацій після екзистенційної війни. Місцевого населення нема, взагалі.

Ось ще приклад ситуації гірше за середню. Кримські татари. Вони були майже знищенні, залишки залишились в Сибірі на **** 60 років. І лише кожен десятий дожив і чудом через розпад Радянського Союзу змогли дістатися до Криму, бо росіяни його в той момент не контролювали.

А тепер подивись на Донецьк та Луганськ. Подивись на Маріуполь. Ти там який сценарій бачиш, везучий, нейтральний, чи х**вий? Я бачу х**й, бо там вже бурятів стає більше, ніж місцевого населення. І це за 2 роки. Чоловіче населення викошене в нуль після окупації. І це наслідки Мінська-2. Після Мінська-3 буде знову атака і Київ за 3 дні вже буде реальністю. Таке станеться з Києвом, з Харковом, з Одесою. Ми підпишемо у Львові Мінськ-4. І ще через 2-3 роки буде окупація Львова і ми вже в Берліні підпишемо Мінськ-5, урядом у вигнанні.

І вся територія України буде як КАЛІНІНГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ. Без місцевих, вони або будуть знищені, або втечуть, або будуть розсіяні по всій імперії. Тому як тільки буде підписано Мінськ-3, я чекати вже фатального нападу не стану. Що я дебіл помирати через ссикунів, які сподівались, що туалетний папір росіян захистить їх від наступного нападу.
показати весь коментар
04.11.2023 13:06 Відповісти
вы неправы. Дело не в ссыкунах, а в прости Господи, "союзниках"
показати весь коментар
05.11.2023 00:13 Відповісти
сверху поставили вопрос: Если Украина и РФ договорятся о заморозке конфликта через США, это будет зрада или нет?
ситуация идет к тому, что сша продавит заморозку конфликта аля Мінськ-3. То что вы скажете? не вопрос послать сша, ну вы же понимаете, придется сделать, как они скажут. Есть ли здесь место дебілізму недалекоглядних?
показати весь коментар
05.11.2023 00:10 Відповісти
Ну якщо ми хочемо здохнути, то зробемо як скаже США. Для мене це зрада і не треба там видумувати відмазки в стилі *ну нічого не залишалось* чи *ой нас змусили*. Змушують тих, хто готовий бути змушеним.
показати весь коментар
05.11.2023 03:14 Відповісти
Прогнозовано нажаль урок 2014 не був врахований.
показати весь коментар
04.11.2023 11:40 Відповісти
Якщо вони справді нас кинуть то ядерна війна в світі буде невідворотна.
показати весь коментар
04.11.2023 11:44 Відповісти
Без коментарів .
--------------------
Ведущая Fox News Лора Ингрэм посоветовала Вашингтону не тратить время и просто передать оружие для Украины России: ......... Это просто взрыв мозга! Истощать наши запасы, отправляя оружие на печально проигранное дело на Украине, а потом тратить еще больше денег на пополнение запасов, что поможет оборонным подрядчикам. Они и правда считают вас тупыми. Если посмотреть на то, как обстоят дела на Украине, может, Пентагону нужно просто отправлять оружие сразу в Россию?

показати весь коментар
04.11.2023 11:55 Відповісти
На Українї? З якої кацапської помийки це видрано?
показати весь коментар
04.11.2023 13:37 Відповісти
Це на сторінці Бабченка в Твіттері .
Але там є посилання на цей сюжет в новинах Фокс Ньюз . Телеведуча це дійсно сказала в ефірі .
показати весь коментар
04.11.2023 13:42 Відповісти
спец. органы в сша ею не заинтересовались? у них россия в доктрине записана, кажись, как угроза нацбезопасности, а она призывает им оружие отослать?!
показати весь коментар
05.11.2023 00:15 Відповісти
Оце і заяви Залужного... Починають готувати громадську домку до перемовин?
показати весь коментар
04.11.2023 11:57 Відповісти
Так. І це ще одне підтвердження, що Залужний в темі. Змовчав, коли розміновували Чонгар, підтримав каральний закон для військових, що знищив мобілізацію і нарешті приєднався до знищення мотивації. Хрін їм всім від народу.
показати весь коментар
04.11.2023 14:47 Відповісти
А що їм ще робити? Війна невиграваєма, за рік просування майже нульові. Якщо буде втрачена Авдіївка, то взагалі мінусові.
І ніякі ATACAMS чи F-16 не є палочкою-виручалочкою. Для зміну балансу сил потрібні ресурси в 5-10 разів більші за наявні. Їх ніхто не збирається давати, навіть якщо має.
показати весь коментар
04.11.2023 12:02 Відповісти
Війна виграваєма. Треба давити на своєму і ні на йоту не відступати від своїх інтерсів. Маховик розкручується. Захід вже не може дати нам програти, бо тоді вони скукожаться до Європи, США + Канада з Японією. А без своїх бувших колоній вони не зможуть підтримувати такий рівень життя і в них все посипеться.

Рано чи пізно їм прийдеться передавати зброю в промислових масштабах, якщо ми не підемо ні на які поступки територіальні і будемо далі боротись. Взагалі зараз дуже важливо зайняти хоча б пару невеликих міст (типу Щєбєкіно) РФ, а в ідеалі Білгород.

Це єдиний спосіб не заморозити конфлікт, бо росія ніколи не погодиться на втрату свого міста при заморозці. А в нас буде козир на обмін. Так, нас обкладуть х*ями на заході, бо це йде врозріз з їх баченням війни як колоніальної (принцип цієї війни - метрополія не повинна страждати від атак, тому заборонено по ній бити західною зброєю). Але вони змиряться з новими правилами гри, нікуди не дінуться.
показати весь коментар
04.11.2023 12:50 Відповісти
Який маховик розкручується? У Заходу немає такої кількості і якості РЕБів, немає безпілотників, немає, ракети на тисячі кілометрів вони точно ніколи не дадуть, якщо 2 роки не дають хоча б на сотні. Немає навіть артилерійських снарядів на продовження хоч якихось наступальних дій НА ВЕСЬ 2024 рік. Аби на оборону достатньо було.
На F-16 пілотів треба навчати чи не весь рік, як ми побачили. І то всього 20 чи скільки там пілотів Україна направила, тобто мізерна кількість, кожен для збройних сил буде коштувати як діамантовий. А про нову партію пілотів щось чули? Щоб вони хоча б вчились одночасно. Бо 20, навть 50 пілотів на рік - то ніякі не новітні ВВС і тим паче не сила, яка забезпечить перелом у війні.
Що ще? Танки і БТР, яких ніби то у США багато. Але вони вже не відіграють значної ролі у війні.

Треба зрозуміти, що це не їх війна. Вони ії такою не сприймають, хоч всратись можна доводячи зворотнє. І як показує практика, із приходом нових урядів, підтримка взагалі тільки буде скорочуватись.
Але припустимо неймовірне. Що Захід(а це дуже різні країни) запустили ВПК і він весь працює не Україну, що вже абсурд. Поки він свої потужності розгонить і поки військові всю ту техніку опанують, це буде 2025-2026 рік. Коли вже населення буде набагато більш деморалізоване ніж зараз. Бо втрати і примусова мобілізація і ще 1-2 зими без світла. Та і взагалі, чи буде кому ще воювати, і не аби як, а з мотивацією.

P.S. Який нафіг Білгород, це місто як Маріуполь. Україна жодного міста хоча б в 2 рази менше за цю війну не відбила у міських боях. Не може вимучити вже півроку набагато менший Бахмут і Токмак, а тут Білгород. Вам історію про Горловку нагадати?
показати весь коментар
04.11.2023 13:13 Відповісти
Маховик війн в інших регіонах. Втрати колоній в Африці, загроза існуванню Ізраїлю. Ракетна програма Ірану, яка вийшла з-під санкцій ООН нещодавно. Бурхління сусідніх країн з Афганістану (депортація мільйонів). А також чергова ісламська весна почалась. Залишається лише Латинська Америка та Далекий Схід. І в останньому потенційні 2 війни: Корейська війна та Тайванська війна.

Якщо Вестерни проїбуть ще їх, то їхньому домінуванню остаточний кінець. Посипляться навіть *надійні* колонії та союзники. Не говорячи вже про ситуативних дружочків типу Турції. І тому їм ПРИЙДЕТЬСЯ запустити військово-промисловий комплекс.

Треба боротись і не сдаватись. Роки ще 2. Саме без перемир'я будь-якого, взагалі. Щоб в момент коли пєтух вже клюне дуже боляче в дупу Заходу, ми були серед тих конфліктів, які вестерни ще в хлам не просрали. І куди ще є сенс впрягатись.
показати весь коментар
04.11.2023 13:21 Відповісти
Точки напруження у інших регіонах і головна битва за Тайвань, на яку треба накоплювати взагалі всі ресурси - це навпаки головний аргумент, чому Україна відходить на другий план. І це вже видно по скороченню військової допомоги, по тому що Конгрес США в першу чергу проголосував за Ізраїль, а Україну - ну якось побачимо...
Я не розумію, як тут можно бачити зворотню логіку і концентрацію сил на Україні, коли йде рівно зворотнє прямо перед очами. І всі аргументи, що повинно робитись все для України в такій обстановці - це лише для нашого внутрішнього споживання. На Заході аж ніяк це не є приводом для цього, подобається це чи ні.
показати весь коментар
04.11.2023 13:28 Відповісти
Ще раз, Вестерни програють битву за Тайвань вдовгу. Так, першу атаку Китая можливо авіаносні групи Америки відіб'ють, але рано чи пізно продавлять без запуску ВПК. Нам не дають зброю, не тому що її нема. А тому ще не відчувають загрози і не виробляють в промислових масштабах нову. Як тільки ВПК запуститься, то зброя у нас з'явиться.

Наші потреби і потреби Тайваню, наприклад, кардинально відрізняються. Тайваню не треба тисячі бронетехніки чи артилерія, бо це острівна держава. Але виробляти і її будуть, бо танковий завод не виробить корабель, як би не напрягався.
показати весь коментар
04.11.2023 13:32 Відповісти
Ну програють так програють. Це вже їх проблеми і Тайваню.
Я ж кажу про Україну і як ця ситуація позначається на ній РЕАЛЬНО і вже зараз. А не як повинно бути чи як краще чи як я діяв би. І ослаблення підтримки України при відсутності якогось там пришвидшення ВПК бачу зараз. А як там буде - це вже інша справа. Нічого поки не говорить про те, що так, як вам сподобається.
показати весь коментар
04.11.2023 13:41 Відповісти
Чувак, ти придумав якусь х**ню і намагаєшся натягнути сову на глобус. Охолонь і перечитай. Я не бачу сенсу писати третій раз те ж саме, бо відлітає як горох від стіни. Якщо ми будемо боротись не підписуючи нічого - переможемо через декілька років, при чому до останніх місяців фронт може не буде змінюватись.

Якщо ми здамось, то Київ вже впаде приблизно 25-26 років при наступній атаці, де вже ніхто колонами перти на столицю не буде. Залишиться 8-10 західних областей в найбільш сприятливому розвитку подій і то вирогідніше протримаються теж дуже недовго. Хочеш - капітулюй. Але після цього особисто я покину країну. Бо я не збираюсь відповідати за суіцид держави. За боротьбу готовий, суіцид без мене будь-ласка.
показати весь коментар
04.11.2023 13:52 Відповісти
Не фантазії, я хоча б знаю історію, використовую причинно-наслідкові зв'язки і дуже добре розбираюсь в психології людини та психології та поведінці мас. Хоча б для загального розвитку подивись як йшла Перша Світова, на яку посилається Залужний. Яка там динаміка на фронті була і що сталося з імперіями того часу, коли вдвогу вирішили повоювати. Може тебе хоч чомусь навчить.
показати весь коментар
04.11.2023 14:00 Відповісти
Звичайно вигідний, якщо втрати менші за 1000 свинособак в день. Щоб у ворога почала тріщати економіка і мобілізаційний ресурс, необхідно наносити втратит 2500 в день. Але для цього треба напрягтись, а не в клубцях сракою трясти. Такий телепень як ти одразу скаже ой бльо там 20 млн мобілізаційного ресурсу, ой там те се.

Бо ти тупий. Просто перевір, ці дані існують, кількість чоловічого населення до 50 років в Російській Імперії. Це була молода (в плані віку населення) країна, яка могла собі це дозволити створювати мільйонну армію.

Підемо далі. Факт другий. Які ресурси потрібні були, щоб екіпірувати солдата 1913 року і солдата 2023 року? Ну і підтримувати його під час бойових дій. Просто порівняй скільки треба різноманітної продукції, щоб один солдат був ефективним. Дійсно, стару гвинтівку вікової давності, 20 патронів і вперед в окоп можна і 10 млн кинути. А на більше треба виробництво, треба підключати велику кількість ресурсів на доставку цього всього. Це НЕРЕАЛЬНО. Стеля можливостей РФ - 1.5 млн армія, якщо вона перейде на планову військову економіку. Бо запаси техніки на складах тають.
показати весь коментар
04.11.2023 14:24 Відповісти
Так, а скільки Україна може виставити, та екіпірувати?
Є своє виробництво, гроші?

захід наче допомагає, але не спішить
як назвати: конгрес виділив 25.5млрд на зброю до 1 жовтня 2023 року
по факту 1.6млрд втратили та повернулись в бюджет в 2022
на 5.5млрд завищи ціну техніки, та знайшли цю помилку літом 2023, та не виправили
під час наступу, недопоставка техніки на 1.6+5.5 = 7.1млрд,
це 28% від непоставленного за 18 місяців

тепер кажуть, добре що не витратили 5.5млрд на наступ
будемо допомагати в обороні, по 100-200млн в місяць

срср не зупинили втрати в фінляндіі - 1600 в день
срср не зупинили втрати в другій світовій - 10000 в день
зараз втрати - 500 в день, в кращому випадку
показати весь коментар
04.11.2023 20:05 Відповісти
Олексій, не в образу, скажіть будь ласка, чому Ви не на фронті?
показати весь коментар
04.11.2023 13:52 Відповісти
Тому що ударно відновлюю своє здоров'я для цього і накопичую якийсь запас для сім'ї, при цьому допомагаючи армії. Бо на момент кінця ковіду в мене все з цим було дуже ******. Приблизно половину шляху я пройшов. В районі середини літа 2024 я вже вийду в мінімально допустиму форму, щоб не бути обузою на фронті.

Але вже прямо зараз готовий батрачити по 7 днів на тиждень по 10 годин робочий день на військовому заводі не за 100 000 грн (бо воювати за бабки це якась х-ня), а заради перемоги. Але ж влада думає, що українці такі бубочки втомились від війни. **** планова економіка, всіх на перепрофілювання і на перемогу. Ніііі, ми збираємо податки і всі ці податки на армію. Це в нас називається військові рейки. Це називається садомазо, а не військові рейки.
показати весь коментар
04.11.2023 13:58 Відповісти
До літа 2024 ти сам і лишишся. Втрати страшні.
показати весь коментар
04.11.2023 14:38 Відповісти
Якщо так, тоді нащо росії перемовини? Вона отримає все влітку 2024.
показати весь коментар
04.11.2023 15:12 Відповісти
Не отримає, якщо такі як ти зараз прийдуть. До слова, за станом здоров'я 10 годин на заводі я не витягну. Не бажаєш замінити мене?
показати весь коментар
05.11.2023 00:38 Відповісти
А ось тепер названі чиновники.

Міністр оборони Італії Гвідо Крозетто заявив, що час для проведення мирних переговорів між Україною і РФ іще не настав, але "надія помирає останньою".

Іще сказав, що увага до України знизилася тільки в ЗМІ.
показати весь коментар
04.11.2023 12:03 Відповісти
Не потрібно видавати думку радників оп за думку світу. Може досить хворіти інформаційною вірусною зеленою пропагандою
показати весь коментар
04.11.2023 12:05 Відповісти
Бо на фоні скаженої корупції та розкрадання допомоги, вони стільки постійно не можуть надавати. Навіть виявилось, що пропала третина гумдопомоги нашим військовим.
показати весь коментар
04.11.2023 12:11 Відповісти
Якщо вже сам Залужний каже про проблеми з мобілізацією, то це мають бути дуже значні проблеми. Без солдатів війну не виграти, повітряні і наземні операції виконують люди, навіть проти мавп з ХАМАС високотехнологічний Ізраїль вимушений збирати армію.

Тому у Заходу логічне питання - ви дійсно готові воювати далі з вашими мобілізаційними проблемами? Поки кацапи знову і знову поставляють на фронт багато десятків тисяч солдатів, які по суті добровільно йдуть завойовувати іншу країну, в Україні майже вже закінчились ті, у кого бажання захиститися від кацапської навали переважає над страхом померти на війні.

Мобілізація депутатів чи поліцейських від того не врятує, бо через кілька місяців вони закінчаться і воєнкоми все одно постукають в двері "звичайних громадян". Щоб це розуміти, не обов'язково зараз бути в окопі.

А оскільки у самого Заходу нема рішучості, щоб надати принципово більш потужну зброю, постає логічне питання - чи то Захід перестає боятися ядерної війни і дає зовсім іншу зброю, чи то українці перестають боятись неядерної війни і мобілізуються у військо, чи залишається третій варіант - поступки скаженому #уйлу. Перший варіант такий же ймовірний, як і другий - люди на Заході так само вправі боятися потрапляння на фронт, навіть більше, бо українці потрапляють на фронт заради захисту власної країни, на яку вже напали.
показати весь коментар
04.11.2023 12:20 Відповісти
Представители США и ЕС начали "тихо обсуждать" возможность переговоров с рф по поводу вывода войск с территории Украины? Хороший вариант, пускай обсуждают..
показати весь коментар
04.11.2023 12:26 Відповісти
Відомо від чого. Від НАТО і від окупованих територій. Можливо у відповідь Путін поверне південні регіони. А можливо і ні.
показати весь коментар
04.11.2023 12:30 Відповісти
утікач го в окоп, а то на утриманні дойчів дуже вигідно топити за війну до останнього українця, бо саме це ви пропонуєте.
Хоча вам утікачам звісно вигідно щоб війна тривала ще хоч років десять, бо можна за підтримки німаків собі долю влаштовувати, за рахунок смертей на батьківщині.
показати весь коментар
04.11.2023 13:01 Відповісти
кращє б США і ЕС почали тихо обговорювати
з військовим командуванням ЗСУ щось.
і куда ту напаковану зелену мордату кодлу і що взагалі з нею робити...
показати весь коментар
04.11.2023 12:43 Відповісти
Наслідок виходу рашистів на ядерні випробування, справжню міць Заходу Україна відчує після них. Навіть страшно уявити що буде там з усіма Масками, Трампами
показати весь коментар
04.11.2023 12:44 Відповісти
сильно украинцы надеялись на Запад очень сильно и не занимались внутренними проблемами - а ими еще надо было начинать заниматься в 2014 году сразу после Майдана - настоящими реформами -люстрациями и посадками всех ОПЗЖзников по тюрьмам на пожизненный срок -рубить надо было руки всем кумам родственникам -ломать судовую и прокурорскую мафию и тогда -глядишь и без Запада бы справились с парашкой -в Украине можно сбить армию на 2 миллиона мотивированных мужиков -хорошо одеть -обуть -вооружить и СНАБЖАТЬ БЕЗ ОСТАНОВКИ -ПАТРОНАМИ И СНАРЯДАМИ
показати весь коментар
04.11.2023 12:48 Відповісти
Приїхали. Штош, амери ще минулого року розкрили карти - воюєте до осені, що відвоюєте - те ваше. Нажаль, прориву за рік не здійснили, який би змусив Захід знову повірити в Україну. А варіанта повної перемоги України в них взагалі не було.
Ех, союзнички-союзнички...
Якщо вже не даєте зброї для перемоги, в НАТО приймите залишки України, щоб убезпечити від подальшої агресії паРаші, чи це знову - викличе "єскалацію"!?
показати весь коментар
04.11.2023 12:52 Відповісти
амери ще минулого року розкрили карти - воюєте до осені, що відвоюєте - те ваше.""

А можно узнать кем, где и когда такое было сказано?
показати весь коментар
04.11.2023 22:47 Відповісти
В ООН уже второй месяц идут кулуарные терки о подвижке переговоров Украины с Западом. А ща и у нас делается закидон, мол, как пипл схавает невз, мол воевать дальше или нет.
показати весь коментар
04.11.2023 12:55 Відповісти
Якщо це правда то треба називати речі своїми іменами - розпочались "тихі" переговори по здачі України *****! В такому випадку ми "догрались" так так саме ми зі своїм ЗЕблазнем і агентом ФСБ єрмаком - нам ******* і нема на то ради!
показати весь коментар
04.11.2023 12:57 Відповісти
Переговори(читай капітуляція)це плівок в лице і Штатам,і ЄС,і Україні.
Розхерачили пів України,знищили напатріотичнішу частину нації,і даром?!!
показати весь коментар
04.11.2023 13:02 Відповісти
Не буде ніякого плювка, буде як з Афганістаном. Почнуть розповідати ніби українці самі не захотіли боротись і стаття в Тіме тому підтвердження.
показати весь коментар
04.11.2023 13:24 Відповісти
Подтверждение не статья, а сотни комментов сцыкунов-уклонистов здесь, которые ждут пока пойдет воевать Кошовой и депутаты Рады.
показати весь коментар
04.11.2023 21:07 Відповісти
так ось чого кулєба виправдовувався вчора .
показати весь коментар
04.11.2023 13:41 Відповісти
Народ будет вымирать, а диктаторы и их слуги будут жить, покупая у нас предметы роскоши и продавая соседним странам концессии... Для русских лидеров это самый выгодный бизнес.
Так что если мы сможем предотвратить их военную агрессию, то в интересах Великобритании, да и прочих Западно-Европейских стран, сохранять СССР как можно дольше: это выгодная сырьевая база и хороший рынок сбыта морально - устаревшей продукции. У. Черчилль

показати весь коментар
04.11.2023 14:59 Відповісти
Тоді нам треба тихо починати відновлювати ядерну зброю.З такими жлобами і сцикунами як на Заході ми каші не зварим.
показати весь коментар
04.11.2023 15:09 Відповісти
"Нам" -- це кому?

Ви знаєте, скільки фізиків, конструкторів і технологів-ядерників випустили українські ВНЗ за 30 років незалежності?

Знаєте, що таке плутоній, і де він береться?
показати весь коментар
04.11.2023 15:37 Відповісти
Представим что-то сказочное: ядерное оружие восстановили. Дальше что? Вдарим по маскве? Это будет конец всей Украины, бо у кацапа самый большой арсенал я/о в мире. Значит не вдарим. Тогда что, зачем?
показати весь коментар
04.11.2023 21:10 Відповісти
По скупченням російських окупантів в Донбасі і Криму.
показати весь коментар
05.11.2023 01:51 Відповісти
Місцевий трольчатник дорвався до "хлібної" теми - "Все пропало!"
показати весь коментар
04.11.2023 16:09 Відповісти
Про це пише https://www.nbcnews.com/news/world/us-european-officials-broach-topic-peace-negotiations-ukraine-sources-rcna123628 NBC News із посиланням на неназваних нинішніх і колишніх американських високопосадовців... (c). Посилання на "неназваних" є типовим вкиданням, воно не те, що юридичної підстави не має, це новина ні про що, можна пропустити, не звертаючи уваги.
показати весь коментар
04.11.2023 16:43 Відповісти
Элемент информационной войны и не более того.
Засуетившийся местный трольчатник с тезисом "Всё пропало", тому подтверждение.
Предлагают накрыться простынёй и ползти на кладбище.
А хрен им всем ...
показати весь коментар
04.11.2023 16:57 Відповісти
С F-16 уже опоздали. Надо давать F-35
показати весь коментар
04.11.2023 17:36 Відповісти
с той помощью и как нам ее оказывают, мы всегда опаздываем
показати весь коментар
05.11.2023 00:24 Відповісти
Сторінка 2 з 2