8826 відвідувачів онлайн
13 217 56

В Авдіївці тривають вуличні бої, передбачено запасні логістичні шляхи на випадок втрати основного шляху постачання, - Сили оборони

дії,зсу,бойові

Ситуація в Авдіївці Донецької області є динамічною, в місті тривають вуличні бої, в районі міста росіяни зосередили близько 50 000 осіб.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в ефірі телемарафону повідомив речник ОСУВ "Таврія" Дмитро Лиховій.

"Станом на зараз ситуація на лінії бойового зіткнення динамічна і може змінюватися буквально щогодини... На той випадок, якщо основну логістичну артерію переріже противник, наше командування передбачило запасні шляхи постачання", - йдеться в повідомленні.

Лиховій додав, що військові не коментуватимуть бої в Авдіївці в режимі реального часу з міркувань безпеки та додав, що в  місті вже кілька днів тривають вуличні бої.

"Іноді росіяни кидають у бій техніку, а іноді йдуть малі піхотні групи. Там зосереджено близько 50 000 осіб особового складу РФ", – сказав речник ЗСУ.

Він зазначив, що за "купи каміння, купи обгорілого заліза" ніхто не тримається, і для командування головне - зберегти життя бійців і в разі ускладнення ситуації відвести їх на інший рубіж: "діяти гнучко, діяти маневрено для того, щоб цих самих бійців зберегти для наступних бойових дій, для звільнення втраченої території".

Топ коментарі
+25
Вуличні бої - це дуже погано...це означає, що відношення втрат з 1 до 7-10 стало 1 до 1, що геть для нас неприйнятно...І Сирський заради політичних цілей зливає у вуличних боях найкращу бригаду...
показати весь коментар
14.02.2024 12:16 Відповісти
+20
Головне, - зберегти життя наших захисників. Усе інше, - не так важливо.
показати весь коментар
14.02.2024 12:14 Відповісти
+13
Так, у місті значно легше оборонятися доки ворог так само не зайшов у місто.
Бутусов місяць тому писав, що підкріплення потрібні вже, бо якщо ворог зайде у місто - то знадобиться набагато більше сил і будуть більші втрати.
показати весь коментар
14.02.2024 12:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Головне, - зберегти життя наших захисників. Усе інше, - не так важливо.
показати весь коментар
14.02.2024 12:14 Відповісти
Якщо здати місто, потраплять під удар тилові підрозділи. Це особисто мене хвилює, аж до діареї
показати весь коментар
14.02.2024 16:31 Відповісти
***** руками ЗЕрмака вже досягнув своєї мети призначенням Сирського. Лишилися деталі. Як думаєте чому Пуйло про переговори заговорив.... Бо всі козирі на руках
показати весь коментар
14.02.2024 16:43 Відповісти
Да сралии военоначальки на втрати. Так булоі буде завжди.
показати весь коментар
14.02.2024 20:25 Відповісти
Вуличні бої - це дуже погано...це означає, що відношення втрат з 1 до 7-10 стало 1 до 1, що геть для нас неприйнятно...І Сирський заради політичних цілей зливає у вуличних боях найкращу бригаду...
показати весь коментар
14.02.2024 12:16 Відповісти
3ОШБр ще в Бахмуті працювала у вуличних боях.
показати весь коментар
14.02.2024 12:21 Відповісти
А найкращі бригади такі тупі,що якщо б їх зливали то вони б цього не зрозуміли і йшли як барани на убій. Іди їм розкажи,що їх зливають краще, ніж на дивані свої недалекі висери строчити
показати весь коментар
14.02.2024 12:29 Відповісти
головна проблема КАБи і ті підараси які довго не хотіли давати ф-16.в місті оборонятися значно легше ніж у полі.(під тими самими кабами).
показати весь коментар
14.02.2024 12:36 Відповісти
Так, у місті значно легше оборонятися доки ворог так само не зайшов у місто.
Бутусов місяць тому писав, що підкріплення потрібні вже, бо якщо ворог зайде у місто - то знадобиться набагато більше сил і будуть більші втрати.
показати весь коментар
14.02.2024 12:41 Відповісти
сьогодні прочитав інфу від наших військових що Часів Яр майже не підготовлений до оборони (бо ніхто не думав що кацапи так близько підійдуть) вважю теж саме було і з північно-східним укрепрайоном Авдіївки.зелох пиляв потужні видосики,шмигаль та ермак грошики а на будівництві укрепів багато не попиляєш.
показати весь коментар
14.02.2024 12:53 Відповісти
Точно...ніхто знову не думав...бо у нас офіцерський склад і військова адміністрація у більшості своїй думає тільки про те, як побільше вкрасти, за що ще можна збити з бійців по 50к і так далі. А як захистити бійців геть ніхто не думає...навіть кацапи побудували 3 лінії захисту, а у нас і другої ніхто не підготував, а першу бійці самі лопатами робили, бо думають не про те...
показати весь коментар
14.02.2024 13:22 Відповісти
Дайте посилання на цю інфу від наших військових.
показати весь коментар
14.02.2024 14:30 Відповісти
Думати - це зовсім інше чим те що оці "ніхто" роблять.
показати весь коментар
14.02.2024 16:46 Відповісти
Бутусов талановитий журналіст і чесна людина. Він говорить, що вважає вірним.
Але оце твердження, що в міських боях важче оборонятись, ніж в полі ОПа Єрмака тихенько почала розганяти ще в 22-му році, коли хотіли нас усіх здати кацапам з потрохами. Поступово це перетворилось в аксіому і коли хто говорить, що це брєд, зразу ж получає ярлик зебіла.
Є різниця - вести міські бої в місті непідготованому до оборони (без мінних полів, барикад, завалів, протитанкових ровів, мінуваня будівель-пасток) і до того ж з обмеженими силами. Саме це, нажаль зараз відбувається в Авдіївці завдяки зебілам, що, дійсно, сильно зменшило перевагу в обороні - але і тут ні про які 1:1 немає і мови. 1:1 може бути лише в разі боїв в оточенні, без арти, танків, БК, підмоги - що, знову ж таки, схоже, готують зебіли.
А коли місто чи навіть село підготоване до оборони як слід, мається в наявності потрібна кількість особового складу і ротація - воно перетворюється в неприступну фортецю і втрати ворога в наступі там може бути взагалі і 1:10.
Бутусов поїздив по Авдіївці - ні барикад, ні ровів, та взагалі там нічого не вказувало на те, що готується оборона, бо кацапи десь поруч за 1-2 км звідти
показати весь коментар
14.02.2024 13:38 Відповісти
"твердження, що в міських боях важче оборонятись, ніж"

Твердження геть інше. Що набагато легше оборонятися, коли ми - в місті, а кацапи намагаються зайти у місто. А от якщо кацапи змогли зайти у місто і закріпитися - то нам стає одразу набагато важче оборонятися, бо теперь ми з кацапами майже у рівних умовах.
показати весь коментар
14.02.2024 14:42 Відповісти
ОПа якраз оце твердження і зробила, як аксіому. Я знаю лише одне місто - Вугледар, яке може точно відповідати цьому. Воно мізерне за площею всього десь 1х1 км, фактично без передмість.
Решта ж міст-сіл по площі в десятки різів більші і складаються з суміші багатоповерхової чи приватної забутови з заводами і величезними "пустими" місцями - дорогами, площами, парками, кар'єрами, смітниками, кладовищами, тощо.
Тому більшість боїв в містах якраз і відповідають вашому твердженню - "коли ми - в місті, а кацапи намагаються зайти у місто". Ну не в буквальному смислі, я думаю, Ви зрозуміли - коли зайняті руїни десь на околиці, а від них, щоб пробитись в наступну забудову, треба пройти кілька сот метрів чистого простору, які заміновані, непрохідні для техніки і прострілюються кинжальним вогнем незрозуміло звідки, там втрати в наступі 1:10 забезпечені. Але нажаль не в нашому випадку в Авдіївці
показати весь коментар
14.02.2024 15:00 Відповісти
Воюав там ? Звідки такі твердження?
показати весь коментар
14.02.2024 20:28 Відповісти
брат воював. Але не прямо в Вугледарі, трохи східніше. У самому Вугледарі була решта його підрозділу
показати весь коментар
14.02.2024 21:22 Відповісти
показати весь коментар
14.02.2024 12:47 Відповісти
це початок кінця оборони, цікаво а чи є підготовані оборонні рубеж за Авдіївкою
показати весь коментар
14.02.2024 12:26 Відповісти
не на часі
показати весь коментар
14.02.2024 12:33 Відповісти
Е, 20 км далі
показати весь коментар
14.02.2024 14:39 Відповісти
Господи, Матінко Богородице, бережіть та допомагайте нашим захисникам
показати весь коментар
14.02.2024 12:32 Відповісти
А ця все скиглить. То коли вже твоя химера поможе?
показати весь коментар
14.02.2024 15:03 Відповісти
Президенту Сполучених Штатів Америки
КОНГРЕСУ США
ПЕТИЦIЯ

Ми, громадяни України, та її численні друзі і прихильники, закликаємо Президента Сполучених Штатів Америки та Конгрес країни невідкладно прийняти "Акт про відновлення економічного процвітання та можливостей для українців" (REPO for Ukrainians Act). Це створить умови для використання конфіскованих російських суверенних активів для того, щоб змусити Росію заплатити за шкоду і збитки, завдані нею в Україні, припинити застосування сили проти України і вивести свої війська за межі визнаних кордонів України. Цей закон стане потужним контрзаходом проти серйозних порушень міжнародного права з боку Росії.

Передача активів реципієнтам вимагає максимальної прозорості, підзвітності та контролю, щоб гарантувати, реципієнтам отримати те, що їм належить. Ми закликаємо Президента скоординувати створення міжнародного механізму компенсації з іноземними партнерами, включаючи Україну, щоб передбачити розподіл коштів безпосередньо кінцевим користувачам.

ПІДПИСАТИ ПЕТИЦІЮ
https://chng.it/YDGxxPXVmX

Праворуч заповнити:
1) Ім'я, (любе)
2) Прізвище, (любе)
3) Електронна адреса (люба діюча)
Натиснути червону кнопку "Sign this petition
ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Потрібно обов'язково підтвердити електронною поштою свій голос, інакше його видалять пізніше. І ще ВАЖЛИВО: Підписання Петиції абсолютно безкоштовно. Сайт Change може попросити донат. Але це не обов'язково робити. Просто ігноруйте.
показати весь коментар
14.02.2024 12:37 Відповісти
Марина Макеева , что значит такая формулировка как Силы Обороны. Это какие то новые войска?
показати весь коментар
14.02.2024 12:40 Відповісти
Гугл не працює?
С́или безп́еки й обор́они - збірна назва для всіх військових формувань та органів, які захищають суверенітет України: Збройні сили, Національна гвардія, Державна прикордонна служба, Національна поліція тощо.
показати весь коментар
14.02.2024 12:46 Відповісти
Згоден, формулювання "сили оборони" - так собі. Але це визначено ЗУ "Про національну безпеку"
показати весь коментар
14.02.2024 14:49 Відповісти
Одно дело когда близко не подпускали узких, гасили " на марше " Уличные бои это розмен жизнями, нужно выводить людей.
Бахмут 2.0
Непонимаю откровенно где глас военных, хотя бы на уровне обсуждения!????
Где "профспилка"военных, где их если не партия то хотя бы громадська организация????
Сколько же **** горя принес "телемарафон"!!!
Все разочарованы
Извините меня но я за вступление в НАТО в обмен на территории , только полноценный договор как для Франции и Германии
Хотя на западе у всех давно испачканы штанишки от слова росия
показати весь коментар
14.02.2024 12:43 Відповісти
вступление в НАТО в обмен на территории
Русня згодна лише на території + гарантований нейтральний статус.
показати весь коментар
14.02.2024 15:30 Відповісти
нас в НАТО не берут, это если вы проспали.
показати весь коментар
15.02.2024 00:48 Відповісти
Вуличні бої - це саме те, що виснажує ворога і зберігає життя наших воїнів ???
показати весь коментар
14.02.2024 12:45 Відповісти
По сирському
показати весь коментар
14.02.2024 20:30 Відповісти
Овне оточення наших сил в Авдіївці - справа недовгого часу. Витягнути їх звдти вже нереально. Це буде не Бахмут 2.0 а Маріуполь 2.0.
показати весь коментар
14.02.2024 12:50 Відповісти
Карту бачив?
показати весь коментар
14.02.2024 13:01 Відповісти
На жаль ситуація не на нашу користь
показати весь коментар
14.02.2024 20:31 Відповісти
Речник Лиховій - це не той часом шо добровільно мобілізувася до ЗСУ на должность політрука ? Ше й дружбан Дикого.
показати весь коментар
14.02.2024 12:50 Відповісти
Про "запасні логістичні шляхи" цікаво.
Біля Авдіївки хтось бачив БАТи ?
Бо на нашому напрямку цьогоріч жодного разу дороги не прогортали. Про позашляховики вже річ не йде.Шишарь через раз проїжджає.
Мтлб,Урал поки що доходять.Але не у всіх підрозділах вони є,і не завжди справні.
Срану дорогу прогорнути не здатні ....
Але Умєров катається.Про потреби цікавиться...
показати весь коментар
14.02.2024 12:53 Відповісти
Багато хто катається та щодня по декілька інтерв'ю від різних офіційних осіб, гонорари мабуть за них платять та піар дуже потрібен.
показати весь коментар
14.02.2024 18:29 Відповісти
Сирський знову робить те шо хоче ЗЕ - кладе пацанів в мясорубці. Лише те на шо класти болт ЗЕ - це на те шо нас в рази менше
показати весь коментар
14.02.2024 12:55 Відповісти
Вуличні бої там тривають вже півроку!
показати весь коментар
14.02.2024 12:56 Відповісти
"Запасные пути поставки"...
Интересно: какие?
ВСУ освоили телепортацию?
показати весь коментар
14.02.2024 13:05 Відповісти
Остаются две грунтовки из города и одна из Коксохима. Цитата.
показати весь коментар
14.02.2024 13:20 Відповісти
Можно по грунтовкам, можно вертолетами, можно роботизированными грузовыми платформами... Всё можно.
Проблема в другом. Объясняю. Носимый/возимый боекомплект МСБ на БМП-3 составляет 80 тонн. Б/к это запасы на 3 суток боя без подвоза. Т.е. в сутки, для не очень интенсивных боёв, мотострелковому батальону надо подавать где-то порядка 20 тонн боеприпасов, топлива и продовольствия. Это на "голодном пайке". Это без подвоза текущего пополнения, медикаментов, сменного белья, аккумуляторов, вывоза раненых и прочих вещей, без которых не может существовать армейский организм. Солдатам можно, конечно, жрать не давать, но вот радиостанция, например, это не боец ВСУ, и на одной сознательности, без аккумуляторов, работать не будет. Я это точно знаю.
Теперь вопрос: сколько автомобилей надо в сутки, чтобы это обеспечение подать? Ответ: как минимум, 20 грузовиков (10 идут туда, 10 - обратно).
Теперь вопрос: сколько автомобилей сможет пройти след в след по полевой дороге (т.е. грунтовому, не отсыпанному, не кюветированному колонному пути) в феврале месяце по чернозёму? И с какой скоростью? И пусть даже и под спорадическим (а не систематическим) огнем? И во что эта грунтовка превратится через сутки?
А там не батальон. Там бригада. И гениальное командование туда еще одну перебрасывает на усиление (она уже в бой вступила). При чём, эта вторая на МРАПах (!!!).
Я что хочу сказать: чтобы обеспечить это воинство боеприпасами и топливом, по этим вот "грунтовкам" должны идти грузовики. Непрерывно. И если не сплошным потоком, то очень плотным графиком. Грунтовая дорога это обеспечить не может. И 2 грунтовки не смогут.
В Дебальцево это уже было. И в Бахмуте было.
У меня такое ощущение, что чем начальство имеет более высокое звание, тем большее количество раз ему необходимо наступить на одни и те же грабли, чтобы хоть что-то понять в том деле, которым оно (начальство) занимается.
показати весь коментар
15.02.2024 03:34 Відповісти
За час оборони Авдіївки вже можна було прокопати туди тунель з тилу, щоб танк проїхав.
показати весь коментар
14.02.2024 13:18 Відповісти
Зе бабунів кремлівських це не клопе, але це реально - в Харкові багато бувших метростроєвців без роботи сидять і обладнання скоріше за все є.
показати весь коментар
14.02.2024 20:46 Відповісти
Дострокові. Владу захопили фсбшні шпигуни
показати весь коментар
14.02.2024 13:28 Відповісти
Як це захопили, за них 73% проголосували.
показати весь коментар
14.02.2024 13:34 Відповісти
Шпигуни при владі вже 14 років. Роблять з українців дурнів
показати весь коментар
14.02.2024 13:39 Відповісти
А хто їх запхав у виборчі списки?
показати весь коментар
14.02.2024 14:50 Відповісти
Питання відкрите - чи коштує розбомблена Авдіївка життя наших бійців ....
Чи не простіше заманювати кацапів в постійні пастки з масовим мінуванням магістралей і проходів піхоти.
показати весь коментар
14.02.2024 20:45 Відповісти
Подивіться карту, поки там вуличні бої москалі вже майже оточили місто. Це полон або смерть двух дуже сильних бригад.
показати весь коментар
15.02.2024 00:50 Відповісти
показати весь коментар
15.02.2024 01:28 Відповісти