9218 відвідувачів онлайн
27 479 272

Спроба збити російську ракету становила б більший ризик для місцевих мешканців, - Збройні сили Польщі

f-16

У Збройних силах Польщі заявили, що збивати російську ракету, яка залетіла у повітряний простір країни 24 березня, було б ризиковано.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Європейську правду, про це заявив речник Оперативного командування Збройних сил Польщі, підполковник Яцек Горишевський.

Він пояснив, що рішення про те, що ракета не буде збита, ухвалив командувач оперативного командування Збройних сил.

"Рішення базувалося на інформації з наших радіолокаційних систем. Оцінка траєкторії, швидкості та висоти польоту ракети вказувала на те, що вона покине наш повітряний простір", - зазначив Горишевський.

За його словами, спроба збити ракету становила б більший ризик для місцевих мешканців.

"Ракета важить понад дві тонни, з яких 400 кілограмів - бойове навантаження. Після того, як ракета буде збита, її уламки впадуть на нашу територію. Сюди ж потраплять і залишки ефектора, який використовувався для збиття самої ракети", - сказав він.

Як зазначив Горишевський, якби ракета летіла вглиб Польщі, могло б бути ухвалене рішення про її збиття черговими парами літаків F-16.

"Саме оперативний командувач Збройних сил оцінює ситуацію і уповноважений ухвалювати таке рішення. З іншого боку, пілот винищувача, навіть отримавши дозвіл на збиття такої ракети, може не зробити цього в ситуації, коли розуміє, що її уламки можуть впасти на лікарню або школу. Місце падіння ракети також має значення для процесу ухвалення рішення", - зауважив він.

Горишевський також сказав, що Росія навмисно маневрує своїми ракетами таким чином, щоб вони робили коло й уражали цілі в Україні із заходу.

"Українська протиповітряна оборона усвідомила, що більшість російських ракет прилітають зі сходу або півночі; захисники менш схильні очікувати нападу із заходу", - сказав речник.

Топ коментарі
+106
Та ми вже зрозуміли, шо ви нормальні пацани, тільки пісяєте сидячи.
показати весь коментар
24.03.2024 20:33 Відповісти
+63
******* логіка.
показати весь коментар
24.03.2024 20:34 Відповісти
+57
"Після того, як ракета буде збита, її уламки впадуть на нашу територію." Нехай ракета краще впаде на голову українців" - союзники
показати весь коментар
24.03.2024 20:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Сцикуни.
показати весь коментар
24.03.2024 22:24 Відповісти
показати весь коментар
24.03.2024 22:24 Відповісти
а може то була космічна ракета?
зіб'єш, потім відщкодуй все життя...
показати весь коментар
24.03.2024 22:30 Відповісти
Треба нашим ППО збивати ці ракети над територією польщі і плювати що вони там будуть белькотіти.Пшеки вже ітак опустили себе нижче плінтуса.
показати весь коментар
24.03.2024 22:33 Відповісти
100%. Інших варіантів немає.
показати весь коментар
25.03.2024 19:36 Відповісти
Короче обосрались от страха.
показати весь коментар
24.03.2024 22:38 Відповісти
Ви забули в вашому дописі слово"гонорово". Так би було звучало переконливіше.
показати весь коментар
24.03.2024 22:42 Відповісти
Ляхи є ляхи... Лайно...
показати весь коментар
24.03.2024 22:38 Відповісти
показати весь коментар
24.03.2024 22:39 Відповісти
Який бенефіс у подоляцьких підарів,хоч копієчку зароблять!
показати весь коментар
24.03.2024 22:44 Відповісти
Ну з формою совіцького полковніка пан Ігор на мій погляд явно переборщив.
показати весь коментар
24.03.2024 22:45 Відповісти
Так віддайте нам свое ППО та літаки! Навіщо вони вам?
показати весь коментар
24.03.2024 22:49 Відповісти
"пшекляндія" стає транзитною прорашистською території для транзиту сільськогосподарської рашистської продукції в ЄС. електроніки до ракет у 3,14дерацію і транзитною територію , якою безперешкодно залітають рашистські ракети для вбивства українців.
показати весь коментар
24.03.2024 23:01 Відповісти
от курва пшецька!

звісно, то не потяги та авто блокувати

засцяли знатно, можете і не пояснювати....
показати весь коментар
24.03.2024 23:12 Відповісти
польским военным надо вспомнить за кой хер они получают гроши и начать наконец сбивать ракеты, которые летят на их территорию.
показати весь коментар
24.03.2024 23:22 Відповісти
> Польша стала соучастником агрессии московии.

А з нею і НАТО.
НАТО не хоче спитати з Польщі за вчинене?😠
показати весь коментар
24.03.2024 23:25 Відповісти
Це не Ердоган, який без всіляких прелюдій збив кацапський літак, чим відбив охоту в московського царя борзіти безнаказано. Це польсько-натівські брехуни і боягузи і. Їх не варто критикувати, і треба зневажати.
показати весь коментар
24.03.2024 23:26 Відповісти
Пшесцикуни.
показати весь коментар
24.03.2024 23:29 Відповісти
Ми хотели, но обосрались ще до того як хотіли... Викликали хфермерів на джон дірах, кучі бажань прибрати...
показати весь коментар
24.03.2024 23:45 Відповісти
Зараз погані часи, а сильних людей чомусь мало
показати весь коментар
24.03.2024 23:52 Відповісти
Поляки - то обісцяні тєрпіли. Всі розповіді про надання притулку Українцям - то дешевий піздеж. Там ніхто, майже, ніхто не робив нічого безкоштовно. Їм Українці підняли економіку. Заповнили квоту по біженцям замість сірійців й лівійців... Багато хто перевіз свій бізнес, багато хто приїхав з грошима, багато хто працює й сплачує податки. Є й маргінали, але їх дуже меньше ніж чесних. Шо вони ******* там про допомогу. Ще й цькують й булінгом займаються. Самі в цей час зьїбатися до Британії чи Німетчини, бо там з/п більша. Як би не Україна в крові зупинила російську наволоч, хфермери зустрічали би москальскі танки. А понянки зустрічали би руські *** в промежножії. Підараси тупі. Вклоніться Україньськім солдатам, загиблим й тім, хто рубить москальську мразь. Вклоніться Українській нації!!!
показати весь коментар
24.03.2024 23:55 Відповісти
не це вже фсьо, краще б мовчали... вам тількі з українськім зерном воювати...
показати весь коментар
25.03.2024 00:12 Відповісти
Цікаво на Францію теж пропустять? Ну щоб не становити загрозу місцевим.....
Бачив скільки допомогали Поляки, був кращої думки про Польщу.....
показати весь коментар
25.03.2024 00:14 Відповісти
кожен переживає за свою задницю
показати весь коментар
25.03.2024 05:32 Відповісти
Маладца, і бойкот кордонів продовжуйте.
показати весь коментар
25.03.2024 10:03 Відповісти
По их логике, если русские нападут на Польшу, то лучше не сопротивляться, так как сопротивление вызовет большой риск для местного населения.
показати весь коментар
25.03.2024 01:31 Відповісти
аналогічно - затримати українця , який незаконно перейшов польсько-українську границю - було б ризиковано - становила б більший ризик для місцевих мешканців. Джерело:

показати весь коментар
25.03.2024 04:20 Відповісти
Хтось зрозумів заголовок? Чи вони просто так, "дипломатично" дали зрозуміти- ми сцимо... От блокувати кордон, висипати зерно - то таки да, ми могьом...
показати весь коментар
25.03.2024 04:46 Відповісти
Ну і чим зараз Польща відрізняється від Білорусі?
показати весь коментар
25.03.2024 06:01 Відповісти
Схоже, що була установка з самого початку не збивати путлєрракети. Тому, що навряд чи можна за пару хвилин щось узгодити по команді вгору. Вони, поляки, дуже вірять в "порядність" путлєра.
показати весь коментар
25.03.2024 06:43 Відповісти
Путлєр пробив вікно в Європу, через яке запускає ракети з тилу по Україні. Сцикунами є польська влада. Не дай боже, щоб уламки впали на прорашистські фермерські угіддя, хай краще ракета попаде в ціль в Україні. От такі у нас тили
показати весь коментар
25.03.2024 06:47 Відповісти
Турки літачок рашистів збили і путлєр проковтнув це. А може поляки бояться показати свою неспроможність, невміння збити ракету?
показати весь коментар
25.03.2024 06:50 Відповісти
Цитата:
"пілот винищувача, навіть отримавши дозвіл на збиття такої ракети, може не зробити цього в ситуації, коли розуміє, що її уламки можуть впасти на лікарню або школу."
Це так працює польське НАТО? Турецьке НАТО збиває рашистські літаки не задумуючись і не філософтствуючи про шкоду довкіллю збитого літачка.
Просто польська влада дуже боїться путлєра, пора памперси надягати
показати весь коментар
25.03.2024 06:59 Відповісти
А наша влада щось там мріяла про захист наших спільних кордонів на глибину досягання сил євроППО. Вони навіть на своїй території неспроможні збивати ракети путлєра
показати весь коментар
25.03.2024 07:03 Відповісти
...сбивать надо носители ракет...Может это будет ясней пану полковнику....Иди работай свисток...
показати весь коментар
25.03.2024 07:37 Відповісти
Нащо збивати, вона все одно повернулася українців вбивати.Це сарказм, якщо що.
показати весь коментар
25.03.2024 08:04 Відповісти
Польща, це не Турція!!!
показати весь коментар
25.03.2024 08:08 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2024 08:19 Відповісти
Потрібне спільне міжурядове польсько- українське рішення по діям ППО в прикордонній зоні - повітряні цілі потрібно вражати ще на підльоті до польського кордону (тими ж літаками F-16) засобами і силами в залежності від того в чиїй зоні відповідальності знаходиться ціль.....
показати весь коментар
25.03.2024 08:33 Відповісти
У Польщі,Чехії, Словаччині, тобто НАТО , відсутні засоби ППО на кордоні з Україною. І ракету вони побачили на висоті більше 200 м! Летіла б на 100 м і до Берліну долитіла б.
показати весь коментар
25.03.2024 08:50 Відповісти
А якщо ракета летітиме на Францію- теж не будуть збивати? Нехай французи збивають на собою.
показати весь коментар
25.03.2024 09:12 Відповісти
А як-же, знаемо, що херовому танцюристу і яйця мішають. Українці не бояться кацапських ракет, просто зважають на них, як на неминуче зло, з яким Україна бореться, а поляки просто всралися. Це ще один факт, що Україна більше годиться для НАТО, ніж деякі країни.
показати весь коментар
25.03.2024 09:12 Відповісти
Якби не стікаюча кров'ю Україна, то варвари вже стояли на кордоні або в самій Польщі. Недаром зам. МЗС русні затрєбовал с манаткамі убіратся на рубежі 1997 року. А поляки встояли б? Лише боротися з трудягами-шоферами сильні вояки що "нє згінєлі".
показати весь коментар
25.03.2024 10:08 Відповісти
Втягнули нас у війну, а тепер ссуться і сруться.
показати весь коментар
25.03.2024 10:26 Відповісти
Поляки нас втягнули у війну з Роісєй?

Ти об сосну гепнувся?

Може про "русский и украинец - братья навек" роскажеш?
показати весь коментар
25.03.2024 10:29 Відповісти
ні, не поляки))) от ті хто нас ще в 2022 році попереджав, що війна буде, а тепер зброю не дають)
показати весь коментар
25.03.2024 14:28 Відповісти
Ага.
То треба було не попереджати і не допомагати, щоб не рипалися?
Тим більше, що ЗЄ, як і його моральний авторитет *****, попередження Заходу проігнорував.

Чи хаймарси, гаубиці, петріоти, стормшедоу, леопарди, абрамси, бредлі, страйкери у нас депутати СН на колінках зробили?

Майже все, крім стрілкотні, чим зараз воює ЗСУ, надано Заходом. У той час, коли рідна влада тільки ******* та *******.
показати весь коментар
25.03.2024 17:10 Відповісти
для утилізації барахла, при чому куча всього у них стоїть там і не поставляється))) а могли б і поставити, а не комедію ламати.
показати весь коментар
26.03.2024 09:40 Відповісти
Так би і сказали, що відчувають себе криворукими сцикунами.

Коли у Польщу полетять російські літаки та поїдуть танки, їх знищення теж стопудово буде загрожувати населенню.
показати весь коментар
25.03.2024 10:27 Відповісти
Щоб не дратувати рашистів.
показати весь коментар
25.03.2024 10:43 Відповісти
Точно . Нахрена их збивать , пускай летают.
показати весь коментар
25.03.2024 10:57 Відповісти
Мені здається, що за міжнародним правом, країна, яка надає свою територію іншій країні для здійснення агресії вважається співучасником. Чи я помиляюся?
показати весь коментар
25.03.2024 11:29 Відповісти
Коли б наше ППО збило і уламки впадали б на Польщу скільки було галасу а тут вони вирахували траекторию ракети яка 40 сек була над поляками -швидко рахують як і власні піньонзи а на те щоб натиснути кнопку потрібно більше часу і власна ракета з Петріота не витрачена от такі тили у нас.
показати весь коментар
25.03.2024 12:43 Відповісти
1.08.2023 Речник Оперативного командування Збройних сил Польщі підполковник Яцек Горишевський заявив, що білоруські вертольоти до Польщі не залітали.
показати весь коментар
25.03.2024 13:27 Відповісти
Все більш огидні!
показати весь коментар
25.03.2024 13:43 Відповісти
Она не просто так залетела на территорию НАТО. Рашисты тестируют, как НАТО реагирует. Никак. Значит можно продолжать. В следующий раз ракета не захочет улетать.
показати весь коментар
25.03.2024 13:43 Відповісти
"Дякуємо" за плече яке поляки підставили нашим ППО.
показати весь коментар
25.03.2024 14:07 Відповісти
Оце вже треш, поляки зробили гуманітарний коридор для російських ракет. Казкові довбойоби, на вашій території ракети!!! Їх треба збивати. Якщо з вашої території будуть до нас летіти ракети і ви нічого з цим не будете робити, то ви стаєте співучасниками обстрілу, зі всіма наслідками для вас.
показати весь коментар
25.03.2024 14:11 Відповісти
правильно, не збивайте, хай летять далі. бо опасно.
показати весь коментар
25.03.2024 14:15 Відповісти
Навіщо збивати оту ракету , якщо вона все одно розвернеться і полетить вбивати українців?
показати весь коментар
25.03.2024 14:22 Відповісти
Була б та ракета не з вибухівкою, а з українським зерном - вмить збили б...
показати весь коментар
25.03.2024 14:26 Відповісти
А не будут ли рисковать солдаты НАТО, когда в Польшу войдут расийские войска?
показати весь коментар
25.03.2024 14:26 Відповісти
браты ******.
показати весь коментар
25.03.2024 14:38 Відповісти
Обдристав пан галіфе
показати весь коментар
25.03.2024 15:23 Відповісти
Кацапський СрУ24 залетів на тариторію Туреччини на 25 секунд з Сирії і турки його збили, а тут в 2 рази більше і поляки обісцялися з переляку.
показати весь коментар
25.03.2024 15:43 Відповісти
Цього разу вона летіла 39 сек., а наступного разу, вона може і півгодини літати по вашій території...Подивимося,як тоді ви будете регаувати !?...
показати весь коментар
25.03.2024 18:41 Відповісти
Ось всі тут такі хейтять Польщу за те що вони не зибили і всяке таке...
А в мене виникло інше питання і хотілося б почути...А скільки МИ збили подібних "зальотів" вздовж кордону до нас і більше ніж 39 секунд і навіть до 24 го лютого подібне було, але ж совє не видно, правда ж?
Або паралель проведу - скільки обстрілювали нас ізза "поребріку" і ми порсто "споглядали" на це бо "нізя" було і це рішення не військових, а тих хто на банковій...Так що ту як подивитися на цю ситуацію і спитати себе - а що б МИ робили, я кби до на сзалетіла ракета на 39 секунд? Збили б в подібній ситуації чі ні?! Відопвідь і атк очевидна, що - НІ! Якось так...
показати весь коментар
25.03.2024 19:28 Відповісти
Не *****. Поляки бачили ту ракету ще задовго до входу в їхній повітряний простір. Тому в них було достатньо часу для її збиття. Тільки піджилки тряслись щоб якось не скривдити путлєра. Взагалі це вже не перший раз і виглядає дуже відразно.
показати весь коментар
25.03.2024 19:48 Відповісти
Для панів-шляхтичів збивати ворожі ракети ризиковано, а ось блокувати кордон з дружньою країною просто в кайф бо ніякого ризику.
показати весь коментар
25.03.2024 19:43 Відповісти
Коли кацапи будуть пробивати коридор з білорусі до калінінграда через територію Литви, поляки навіть не пошевеляться - можна навіть не сумніватися
показати весь коментар
25.03.2024 20:11 Відповісти
Сторінка 3 з 3