9406 відвідувачів онлайн
18 195 169

Держдеп про атаки на російські НПЗ: ми не заохочуємо і не підтримуємо завдання ударів Україною за межами її території

міллер,метью

Державний департамент США прокоментував українські атаки на російські нафто-переробні заводи, зазначивши що американці їх не заохочують.

Про це заявив речник Державного департаменту США Метью Міллер, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Наша позиція від початку цієї війни завжди була такою, що ми не заохочуємо і не підтримуємо завдання ударів Україною за межами її території", - наголосив він.

На питання чи контактувала американська сторона з Україною після того, як напередодні знову був завдано удар по черговому російському НПЗ в Самарі, Міллер не відповів, відмовившись коментувати будь-яку дипломатичну взаємодію.

Натомість він зауважив, що позиція США, яку він озвучив, відображає "тривалу політику" американської сторони, і це було чітко донесено до українських партнерів.

Топ коментарі
+68
А що підтримуєш, муділо, удари по багатоповерхівках?
показати весь коментар
26.03.2024 23:37 Відповісти
+54
Йдить в сраку !
показати весь коментар
26.03.2024 23:37 Відповісти
+54
Яка "цікава" позиція.В скількох локальних конфліктах стирали "опонентів" в пилюку,дуже далеко від своїх кордонів,а країна,яка потерпає від жахливої агресії,не може відповісти своєму вбивці.*******...
показати весь коментар
26.03.2024 23:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
1. Дебіл, підвищення цін на нафту не має відношення до руйнування НПЗ. Немає такого зв'язку подій.

2. Немає нікого гіршого для України, ніж Байден. Навіть на тлі побоювань про Трампа.

3. Байден не хоче перемоги для України - цього більш ніж достатньо! Крапка! І це ганьба і приниження для Америки! Трамп не піде на ганьбу і принизливу поразку для Америки - це виключено для нього. незважаючи на весь хайп навколо нього, це виключено. А для гівна - це норма!
До речі, вчора Байден проговорився публічно про те, що вів переговори з хуьлом про угоду про порятунок клімату. До цього це було відомо тільки в дипломатичних колах.
показати весь коментар
30.03.2024 13:01 Відповісти
1. прямого відношення не має. це факт. та шумовий ефект могло дати. невеличкий. проте таки дало. хоч і невеличкий. а хіба обстріли хуситами морських суден в протоці не дали ефекту для збільшення ціни на нафту? дали. нафта з 82 доларів виросла уже до 88 доларів. а це багато. так само і з тими нпз.. як тільки новини про ці обстріли облетіли увесь світ, створився ажіотаж - раз так, то будуть проблеми з бензином, бо ремонти тих нпз можуть зайняти місяці і навіть більше. + кацапня заборонила чи обмежила експорт бензину. і коли таку тенденцію бачать гравці на ринку, то вони кидаються на додаткову закупку нафти, що вмить розганяє попит на нафту і давить таким чином на ціну. і навіть паралельне збільшення ескспорту нафти не відразу зможе перекрити той ажіотаж. тому короткострокове підвищення цін на нафту відбулось. це сплеск. звісно, пізніше все збалансується. звісно економісти теоретики і далі будуть стверджувати, що ціна балансується тільки виключно двома факторами - попитом і пропозицією. так, це основні фактори. проте є ще інші фактори, які теж частково впливають на збільшення чи зменшення ціни.

2. про це можна буде говорити тільки після другої каденції Трампа. бо зараз ти порівнюєш реальність із своїми фантазіями. а це тупо так робити. оскільки побоювання нового приходу до влади Трампа є небезпідставними.

3. Шо ти ***** несеш.. ти просто ******* чи недорозвинуте.. ти ж сам говориш, що Трамп - це є ганьба для Америки і продовжуєш і далі на нього дрочити... Байден запросив в Конгресі фінансування військової допомоги для України на 24-й рік? запросив! ще у вересні минулого року. Конгрес (нижня Палата) так і не виділив. хто контролює зараз нижню палату? правильно, Джонсон через Трампа і його шавок маговців. Навіть у Сенаті республіканці проголосували за закон про виділення Україні допомоги. А Трамп через Джонсона не хоче його пропускати через Палату, бо той закон і в Палаті пройде, якщо його поставлять на голосування.. ну да, і тут знову винен Байден, бо забороняє Джонсону ставити на голосування цей закон... їбанутись.

Байден запрошує у Конгресу виділення коштів для України і це факт, бо вже навіть у Сенаті, де більшість у демократів той закон прийняли... Натомість Трамп ******* при чому чітко і прямо "no more" для України і йдіть домовляйтеся з ху йлом.. це ж його слова. і цим словам є підтвердження - з жовтня минулого року його шавка Джонсон так і не поставив закон про виділення допомоги для України на голосування... і не потрібно тут ******* зараз про стіну, про Газу, про допомгу в кредит, про "залишок" коштів в кишені Байдена з минулих виділених пакетів допомоги для України - то все тупо відмазки, щоб не ставити на голосування той закон в Палаті.

тож вилізь із своїх фантазій і повернися до реальності. і ти, як щирий трамподрочер", мав би право плюватися в сторону Байдена лише тоді, коли Байден запросив для України у Конгресі 60 лярдів і саме тому Джонсон не хотів ставити на голосування той закон, бо вважає це піпєточною допомогою і НАТОМІСТЬ поставив би на голосування свій республіканський/маговський/трампістський/ закон з виділенням для України не 60, а 120 лярдів. от тоді я би повірив в те, що республіканці хочуть більше допомогти Україні, ніж піпєточний Байден. розумієш логічний хід думок? якщо ти так за перемогу України топиш, то ти зараз обсцикати маєш не Байдена, а Джонсона, не тільки який блокує виділення допомоги Україні, проте і не запропонував ніякої альтернативи, яка мала би бути ще запропонована ним у жовтні минулого року.
показати весь коментар
30.03.2024 14:22 Відповісти
3. Байден так давав допомогу, що будь-який інший народ на місці українців би давно програв війну. 31 танк за два роки = ганьба! Літаки цілий рік тримав питання на гальмі і сам досі літаки не обіцяє = ганьба! Атамаси не дає. Байден таким чином формулює закон, щоб він свідомо не пройшов. З цієї ж причини викинув у сміття Ленд Ліз. До речі, для цієї ж мети він використовує відморожену частину республіканців як корисних ідіотів. У конгресі це спектакль. Він не хоче перемоги України і хоче збереження рашки = 100%. Зрозуміло, що при збереженні рашки України не буде. І зрозуміло, що замість оголошення таких своїх планів він змушений зображати прагнення давати допомогу.

1. Ніякого відношення не має. Хусити вартість нафти не підняли, вони підняли транспортні витрати.

2) Те, що Байден свідомо йде на приниження Америки - це не мої фантазії, а факт. При чому не вперше. Перший раз він принизив Америку і весь Захід, здавши Афганістан. Тепер він здає на гальмах Україну. До речі, піти його з Афганістану просило хуьло. Це був подарунок заради саміту в Женеві 16.06. 2021. Байден таким чином купив цей саміт. У Женеві він хотів і уклав угоду з хуьлом щодо кліматичних податків. Заради афери "порятунок клімату" Байден принижує Америку. Яким би не був Трамп, він не піде на приниження Америки, він не буде робити подарунки кремлю. І він не вірить у вплив людини на клімат.
показати весь коментар
30.03.2024 22:39 Відповісти
3. добре, Байден *******... то де ***** закон від респів про виділення більшої кількості допомоги? я ж писав вище - критикуєш, пропонуй альтернативу. не пропонуєш альтернативи, то не ***** і не блокуй ту допомогу, яку запросили виділити. не подобається закон від Байдена, пропонуйте свій, більш рішучий. то де він? березень закінчується. а той закон мав би ще бути запропонований у вересні минулого року. натомість, альтернативного закону нема, а є блокування того пакету, який запросив Байден.. висновок - нема альтернативи - ***** *******. і тим більше блокувати виділення запрошеного пакету допомоги. ленд-ліз, не ленд-ліз.. під ленд-ліз тоже Конгрес має виділити кошти, щоб за ці кошти заводи впк виготовили ту зброю, яка має піти на поставку в Україну чи на склади на заміщення тої зброї, яка була вже передана Україні із складських запасів.. ленд-ліз без виділення коштів під цю програму працювати не буде. так це не праює. ти думаєш, підмахнув закон і все, зброя в Україну потекла рікою? а хто це фінансувати буде? заводи впк на хліб підпис закону не намажуть, щоб дати зарплату робітникам і закупити сировину, комплектуючі для виготовлення тої зброї..

1. це те ж саме. нпз закупляють нафту з врахуванням транспорту. хусити їм не компенсують вартість доставки..

3.... дрочи і далі на Трампа. фантазуй свої оці висери і дрочи...
показати весь коментар
30.03.2024 23:06 Відповісти
1. Сенс Ленд Ліза в тому, що під нього не треба вибивати фінансування. Він оплачується постфактум. При цьому витрати й обсяги поставок значно зростають. Тобто це те, що категорично не влаштовує подільника хуьла! А ти дрочи на Байдена, дрочи...

2. нафту не закупляють з врахуванням транспорту. У всіх покупців транспорт різний

3. На жаль подільники хуьла знову протягнуть Байдена - вони знову вкрадуть вибори, і в цій ситуації Україну можуть врятувати тільки Британія і Франція. Але до цього Байден пустить багато української крові. А ти дрочи на нього
показати весь коментар
31.03.2024 01:00 Відповісти
1. я не дрочу на Байдена, я - реаліст. при Байдену йшла нам безкоштовна допомога, коли у нього була в Конгресі більшість і допомога припинилась після більшості у Конгресі у республіканців. чому зараз республіканці не виділяють допомогу Україні? щоб насолити Байдену перед виборами чи щоб підіграти ху йлу на вимогу Трампа? і тут ще питання чого і як викинули із бюджету пункт про продовження дії закону про ленд-ліз. який спочатку був в проекті бюджету. а потім його під час торгів шантажу про можливий шатдаун викинули з бюджету. 31 танк.. така реальність. Америка не буде поспішати давати Україні сотні абрамсів, коли в Європі є ще купа старих Леопардів-1 і ще страих совкових танків. Спочатку їх будуть передавати Україні. і це реальність. а є інша реальність від Трампа - no more для України. і така заява підтверджується діями у Конгресі блокуванням Джонсона виділення допомоги Україні. і не внесенням альтернативного закону від республіканської партії. і щоб стверджувати, що республіканці були би більш рішучими і щедрими у допомозі Україні, то від них мав би бути альтернативний закон про виділення допомоги Україні ще від жовтня минулого року. більше того, якщо далі продовжувати твою мантру, що це саме демократи викинули з бюджету пункт про продовження ленд-лізу, то якби респи були такі класні, то вони не проголосували би за це в палаті і, навпаки наполягли би на продовженні лен-лізу. але ні. більше того, тепер уже можна стверджувати, щр це саме через їхній шантаж для запобігання шатдауну, той пункт про ленд-ліз і був викинутий із бюджету, інакше бюджет Пентагону взагалі не проголосували би... але ти дрочи і далі на Трампа.

2. у всіх покупців транспорт різний, бо різна і відстань до покупців. логічно. от тільки той транспорт все одно на когось лягає, в кінцевому підсумку на споживача нафтопродуктів.. от тільки хусити ніяк не хочуть компенсувати той додатковий транспорт в обхід Африки. а це ще і додатковий час на обхід Африки. тож *******, що обстріли зуситів ніяк не вплинули на збільшення цін на нафту можуть тільки такі довбойоби, як ти. бо нафта за той час виросла з 82 до 87 доларів за бочку...

3. та це і є слова Трампа - за безпеку Європи в першу чергу мають платити самі європейці. інакше Трамп виведе США з НАТО. тож якщо Трампу ***** безпека країн НАТО, то йому ще більше покуй безпека України. і він чітко заявив, що за добу домовиться з ху йлом про мир. не підкажеш, що то можуть бути за такі домовленості і за чий рахунок вони будуть, раз ти такий упоротий трампіст? склавши ці пазли до купи - no more для України, блокування трампістами виділення допомоги для України, закінчення війни за 1 день, приватна зустріч з Орбаном, можна вже зробити висновок, що нічого хорошого для України з приходом Трампа не буде. і є купа заяв і дій, які це підтверджують. і жодної заяви від Трампа, що з приходом його до влади він засипле Україну зброєю. є тільки заява від нього no more і угода про закінчення війни за 1 день.. і таке закінчення війни явно не перемогою України буде закінчене.. тож продовжуй дрочити і далі на Трампа...
показати весь коментар
31.03.2024 06:26 Відповісти
республіканці виділяють допомогу Україні , але без грошей для арабів

Ленд Ліз був прийнятий на 2 роки і був умертвлений при народженні. Термін дії закінчився - який сенс продовжувати те, що Байден убив?

"а є інша реальність від Трампа - no more для України. і така заява.." Це брехня, такої заяви не було.

У ціну нафти не входить вартість транспортування.

"за безпеку Європи в першу чергу мають платити самі європейці." - неправильно, правильно так:

за безпеку Європи мають платити європейці зокрема, але вони паразитували на США.
Трамп просто лякає Європу і те, що він має рацію - довели останні події, коли Європа виявилася не в змозі постачати снаряди Україні. Звісно його лякалки і реальність дій будуть різними.

Трампу не ***** безпека країн НАТО, и не покуй безпека України - оскільки він ніколи не принизить Америку, тобто не зробить те, що постійно робить Байден. Тому хайпи лякалки Трампа на ділі нічого не варті, але вони дуже шкодять його політичному іміджу. Саме тому я проти Трампа - через його балаканину.
показати весь коментар
31.03.2024 17:37 Відповісти
та хер вони що виділяють. перш ніж писати цю маячню, задумайся хоча би на хвилю чому вони її не виділили коли не було ще ніяких арабів..

сенс продовжувати ленд-ліх дуже простий - страховка на випадок якщо не виділять чи заблокують пакет допомоги. ленд-ліз не працював, бо виділяли допомогу безкоштовну.

""а є інша реальність від Трампа - no more для України. і така заява.." Це брехня, такої заяви не було." та була така заява. була. 1000 % факт.

"Трампу не ***** безпека країн НАТО, и не покуй безпека України - оскільки він ніколи не принизить Америку, тобто не зробить те, що постійно робить Байден. Тому хайпи лякалки Трампа на ділі нічого не варті, але вони дуже шкодять його політичному іміджу. Саме тому я проти Трампа - через його балаканину. " ---- так, безпека країн НАТО йому не покуй і це добре, що Європа зараз прокинулась і стала більше виділяти коштів на оборонку. тільки тут точно не варто приписувати збільшення видатків на оборону лише цій заяві Трампа. коли він це заявив? восени 23-го, коли уже на повну вирувала війна в Україні. тож збільшення видатків на оборонку можна віднести і на рахунок того, що вирує війна і потрібно на це реагувати. і Європа реагує. тому адекватні люди не будуть ставити збільшення видатків на оборонку не лише в заслугу Трампа.

Проте Україна не є членом НАТО і Трампа нічого не зобов'язує вкладатися по максимуму в перемогу України. і останні його заяви, поточні дії Джонсона в Конгресі - саме це і підтверджують. і це ніяка не ганьба буде для Америки, якщо американці заморозять в Україні війну і таким чином зменшать свої витрати.. ганьба - це коли би були тут американські війська, як вони були в Афганістані, у В'єтнамі, в Іраці. - ось в тому випадку упороті можуть називати виведення американських військ з тих країн ганьбою. І щоб закидувати це про Україну - то нема підстав. військ американських в Україні нема і не буде. інструкторів, консультантів, охоронців посольств за війська рахувати не можна... а от коли Трамп за добу порішає мир в Україні за рахунок здачі окупованої частини України ху йлу - то це в Америці зможуть подати як перемогу, бо вінйа закінчилася, Європа у безпеці, і американські солдати не будуть гинути в Україні.

і головне - якби Трамп справді так пікся про перемогу України, то він сказав би Джонсону не блокувати виділення допомоги під різними соусами(кордон, позика, Газа), а дав би Джонсону вказівку поставити на голосування не 60 лярдів, як просив Байден, а 160, наприклад. якщо цього нема, то ніякої віри Трампу в те, що він хоче перемоги України - нема.
показати весь коментар
31.03.2024 18:08 Відповісти
Респи ніколи не відмовляли в допомозі Україні, навіть відмовилися від вимог про охорону кордону. Але тепер Байден/деми вміло виставили допомогу в пакеті з арабами....

"а є інша реальність від Трампа - no more для України. і така заява.." Це брехня, такої заяви не було." мільйон відсотків брехня

"тільки тут точно не варто приписувати збільшення видатків на оборону лише цій заяві Трампа. коли він це заявив? восени 23-го, коли уже на повну вирувала війна в Україні. " - Знову брехня, Трамп це говорив на відео для Меркель. І він говорив до того ж, - Ви платите мільярди хуьлу і при цьому вимагаєте, щоб ми охороняли вас від нього!"

Європа за Меркель сміялася над Трампом і спекулювала його висловлюваннями, стверджуючи, що він хоче розвалити НАТО, а це абсолютна брехня. НАТО - це не дитячий садок, де за все платить США. Навіть зараз Німеччина ще не витрачає на оборону 2%, хоча Шольц обіцяв це зробити понад рік тому! Меркель знищила бундесвер, порізала танки - а "НАТО хоче розвалити Трамп"!

Хуьло напав тільки завдяки такому НАТО, яке створила Меркель і завдяки тому, що вона заблокувала НАТО для України. А винен Трамп. Хуьло захоплює тільки те, що йому дозволяють - те, що дозволили Обама/Байден/Меркель. За Трампа хуьло сиділо тихо і Трамп першим, у 2018 р., застосував по росіянах хімарси в Сирії = 300 дохлих. Трамп вислав за один раз більше російських дипломатів, ніж уся Європа разом узята! Понад 100. Скільки вислав Байден? Байден скасував санкції, ухвалені проти рашки Трампом - байден скасував тільки, щоб догодити хуьлу і щоб той із ним зустрівся в Женеві заради байденівської ідеї фікс про клімат. І все, абсолютно всі дії Байдена - на шкоду Україні. А ти дрочи...
показати весь коментар
31.03.2024 19:24 Відповісти
та не пізди... Респи ніколи не відмовляли в допомозі Україні, навіть відмовилися від вимог про охорону кордону. Але тепер Байден/деми вміло виставили допомогу в пакеті з арабами....

не було ще ніяких арабів в вересні минулого року, коли респи відмовились поставити цей закон на голосування..
показати весь коментар
31.03.2024 19:31 Відповісти
і це не лівакам, а Фоксу він давав інтерв'ю. https://tsn.ua/svit/znovu-zavershuye-viynu-za-24-godini-tramp-poyasniv-yak-zmusit-zelenskogo-y-putina-uklasti-ugodu-2371480.html
показати весь коментар
31.03.2024 19:36 Відповісти
Ну бачиш, як ти брешеш!

""Я б сказав Зеленському: "Досить (англ. "no more" - Ред.). Ви повинні укласти угоду". Я б сказав Путіну: "Якщо ви не укладете угоду, ми дамо йому (Зеленському. - Ред.) дуже багато. Ми збираємося (дати Україні. - Ред.) більше, ніж вони коли-небудь отримували, якщо доведеться. Я укладу угоду за один день. За один день", - відповів Трамп."

Ти перетворив "no more", Ви повинні укласти угоду" в ""а є інша реальність від Трампа - no more для України."
показати весь коментар
31.03.2024 19:58 Відповісти
нічого я не перекручував. перед йди укладай угоду прозвучало досить (no more). це означає, якщо не укладеш угоду, то не отримаєш більше ніякої допомоги. а без допомоги ніякої перемоги не буде, буде тільки втрата земель. або в кращому випадку замороження конфлікту. рахуй що Мінськ чи Стамбул-3.
показати весь коментар
31.03.2024 20:24 Відповісти
"Я думаю, що вони (українці - ред.) мали б право залишити собі більшу частину того (територій - ред.), що вони здобули, і я думаю, що Росія так само погодилася б на це. Вам потрібен правильний посередник або учасник переговорів, а у нас зараз його немає", - заявив республіканець. Свою заяву Трамп https://www.reuters.com/world/china/trump-longtime-admirer-putin-says-aborted-mutiny-somewhat-weakened-russian-2023-06-29/ зробив у інтерв'ю Reuters.
показати весь коментар
31.03.2024 19:55 Відповісти
За Байдена Україні доведеться втрачати території і йти на компроміси = Трамп правий. Тим більше, що Байден знову стане президентом, вкравши вдруге вибори. А ось при респах Україна воювала б на повну силу і перемогла. За будь-яких респах.
показати весь коментар
31.03.2024 20:05 Відповісти
так що засунь свої 100000 % про те, що так Трамп не казав, собі в сраку.
показати весь коментар
31.03.2024 19:56 Відповісти
і не пиши мені більше, бо ти вже реально заїбав. тобі напевно Ілларіонов в очі сцить. в тебе точно така сама риторика, як в нього. я сам іноді слухаю Ілларіонова, але він багато перекручує. навіть стосовно цієї заяви Трампа про no more для України, коли в своїх ефірах ******* тільки про одну частину тої заяви, де Трамп обіцяє дати Україні стільки, щоб вона перемогла. от тільки Ілларіонов мовчить про те, що в цій заяві спершу лунав заклик до Зеленського - no more і йди до ху йла домовляйся. тільки ху йло хоч сьогодні готове до переговорів на тих позиціях, на яких стоять його війська. і не було від Трампа жодного заклику до ху йла з вимогою вивести війська з України і закінчити війну. був лише заклик - закінчуй війну і йди домовляйся з Зеленським. і коли перед тим скаже Зеленському більше ніякої тобі допомоги, йди домовляйся з ху йлом, то навіть тут для дебіла очевидно, що домовленості будуть по лінії фронту. і жодних інших трактувань. бо так було чітко сказано Трампом. ні слова до ху йла про виведення ху йловських військ з окупованих територій України і звернення до Зеленського no more, що означає більше ніякої зброї, йди підписуй угоду з ху йлом (для України - це капітуляція, для Трампа - це профіт, бо він став миротворцем і для НАТО спокій, бо ху йло більше не полізе. от якби він чітко заявив ху йлу закінчуй війну і забирайся з України, а до Зеленському не казав би no more, то тоді так, це виглядало би переконливо.
показати весь коментар
31.03.2024 20:17 Відповісти
"Я б сказав Путіну: "Якщо ви не укладете угоду, ми дамо йому (Зеленському. - Ред.) дуже багато. Ми збираємося (дати Україні. - Ред.) більше, ніж вони коли-небудь отримували, якщо доведеться. Я укладу угоду за один день. За один день",

і не пиши мені більше, бо ти вже реально заїбав.
показати весь коментар
01.04.2024 03:52 Відповісти
та ху йло хоч зараз готове укласти цю угоду. про це воно кричить з усіх майданчиків. тільки от умовою цієї угоди є врахування територіальних реалій, що склалися.
показати весь коментар
01.04.2024 04:52 Відповісти
Люди з діаспори, віднесіть хтось будь ласка до Білого дому памперси та повісте на паркан.
показати весь коментар
27.03.2024 00:35 Відповісти
Люди з "Діаспори UA" вже два роки пікетують Білий дім, вимагаючи ленд-лізу для України. Але про це в Україні не говорять.
показати весь коментар
27.03.2024 09:49 Відповісти
на банковій треба пікетувати, там від вже два роки лендліза відмовляються
показати весь коментар
27.03.2024 10:23 Відповісти
Нова методичка Кацапляндії????
показати весь коментар
27.03.2024 12:01 Відповісти
Будемо надіятися,що просто "дурачка вмикають". А що їм ще сказати? Що підтримують? Хоча після візиту мудака салівана...Головне,щоб атаки на кацапстан не припинялися. Це буде маркер ступеню гнилості США.
показати весь коментар
27.03.2024 00:49 Відповісти
Бернс, директор ЦРУ а перед тим посол в Гниловодську, у свій час повідомляв, що Кремль вирішив напасти а він пообіцяв Патрушеву недопустити атак України по стойбіщах безпосередньо на болотах. Блінкен напевно знову захворів, бо група Саллі активізувалась. Адепти танцюриста Обами і Хілларі.
показати весь коментар
27.03.2024 01:21 Відповісти
Ну ну, ігри в кидалово призведе до того що всі люди які держать американські гособлігаціі а також ті завдяки яким американський долар зараз відносно світова валюта, задумаються чи США надійна країна, бачачи який у них державний борг, і також поведінку Вашингтона. Втрата довіри, в кінці кінців приведе до гіперінфляціі в Америці і знищення країни; із за дій деяких, платити будуть всі і довго.

США роблять гроші із держ боргу який якраз потребуе сильноі довіри. Надіюсь багато хто в Америці розуміе чим кидалово закінчиться
показати весь коментар
27.03.2024 04:46 Відповісти
Вони можуть не "заохочувати" а нам робити своє
показати весь коментар
27.03.2024 04:49 Відповісти
Йдіть на#уй. Пардон май френч, на канікули йдіть
показати весь коментар
27.03.2024 05:46 Відповісти
Це вони пошутковали, що буцім-то підтримують Московію.
показати весь коментар
27.03.2024 08:34 Відповісти
Зрозуміло, бомбити чужу територію можуть тільки країни, у котрих є ядерна зброя.
показати весь коментар
27.03.2024 06:07 Відповісти
Взагалі заява хороша,і вона не для нас.Звучить,як заклик не давати Україні далекобійну зброю.А ми на Шольца наїжджаємо.
показати весь коментар
27.03.2024 06:08 Відповісти
должны разбиватьс только украинские территории?
показати весь коментар
27.03.2024 06:29 Відповісти
Це такий формуляр. Щоб не було офіційного підтвердження участі в війні.
Так - це допомога в обороні.
показати весь коментар
27.03.2024 07:14 Відповісти
Будем считать, что это их частное мнение.
показати весь коментар
27.03.2024 08:26 Відповісти
А кацапію не хочете роззброїти за порушення меморандуму?
показати весь коментар
27.03.2024 09:02 Відповісти
В меморандумі такого пункту немає. Більше того, немає про захист України. Є про те, що будуть проведені консультації підписантів. Це вони чесно зробили, один із підписантів послав іншого ... Хто нам лікар коли відавали всю ядерну зброю, а не залишили хоча б тактичну?
показати весь коментар
27.03.2024 09:53 Відповісти
п'ята стаття НАТО рівно про те саме: консультації на протязі місяця.
а кинули піндоси нас з допомогою лексико-семантичної екзпертизи, доводячи шо агліцьке "Варанті" - це ніякі не гарантії, і вони нічого не гарантували. Хоча є ж російський варіант тексту, а він юридично рівносильний, але піндоси його не приймають до уваги.
показати весь коментар
27.03.2024 10:08 Відповісти
"піндоси" - кацап детектед
показати весь коментар
27.03.2024 10:25 Відповісти
Ми не там, ми не тут
показати весь коментар
27.03.2024 09:41 Відповісти
Як можна перемогти чи хоча б втримати ворога не завдаючи ударів по тилу і базах русні? при цьому русня не має ніяких обмежень.
показати весь коментар
27.03.2024 09:48 Відповісти
Если завыли даже США то Украина всё правильно делает.
показати весь коментар
27.03.2024 09:48 Відповісти
Цікава позиція - за перемогу, але без враження ворога, за лендліз, але, щоб обмежити передачу зброї, за санкції, але, щоб торгувати тим, що самим потрібно, проти тероризму, але, щоб не називати росію терористкою, щоб нічого не міняти в ООН, літати в космос з москалями. Не буде нащадкам соромно за таких "мудрих" політиків?
показати весь коментар
27.03.2024 09:55 Відповісти
Іранська та північнокорейська зброя - це нормально, а удари по обʼєктах РФ - це ескалація.
З такими друзями й ворогів не треба.
показати весь коментар
27.03.2024 10:03 Відповісти
еуропа платить москві за нафту більше лярда ойро ЩОДНЯ та поставляє сотні комплектуючих до ракет Циркон та кинжал
показати весь коментар
27.03.2024 10:21 Відповісти
от токо не ***** кацапы продают на 10 ярдов в месяц по всем направлениям, и это после роста в прошлом году, раньше было меньше
показати весь коментар
27.03.2024 10:29 Відповісти
Спасибо, но мы продолжим.
показати весь коментар
27.03.2024 10:23 Відповісти
та нам *****, заохочуєте ви чи ні. Нам потрібно захистити свою країну!!
Оці полумєри вже заїпали. На двох стільцях хочеться "всесвітньому поліцейському" всидіти?? А нам хочеться жити у своїй незалежній країні. Де тут помилка?
показати весь коментар
27.03.2024 10:29 Відповісти
Виктория Марковна ИВЛЕВА, российская журналистка, волонтер, работающий в Харькове

Черт возьми, может быть теперь, после того как чудовище - сотрудник ФСБ, офицер государственной службы России, отрезал подозреваемому в теракте кусок уха и заставил его это ухо жрать, но не был в ту же минуту арестован по подозрению в противоправных варварских действиях, так вот, может быть, после этого мир все-таки поймет, что имеет дело с настоящими бандитами?

Может быть, мир наконец-то допрет, что бандиты понимают только силу, а любые разговоры видят как слабину всех этих разговорщиков?

Может быть, этот прекрасный и расслабленный европейский мир дотумкает наконец, с кем и чем сражается Украина?

Может, он, мир этот, уразумеет, что, если Украина не выстоит, эта бандитская чума накроет его своим кровавым тазом и постарается превратить в нечто безобразное и себе подобное?

Ну не может же мир быть настолько глуп и труслив, чтобы и теперь всего этого не понять?
На хрена тогда были нужны столетия усилий европейской мысли?
И разве кантов нравственный закон внутри нас не обязует действовать и помогать тому, кто в одиночку сражается с дьяволом?

Так всех нас в трусов превращает мысль,
И вянет, как цветок, решимость наша
В бесплодье умственного тупика,
Так погибают замыслы с размахом,
В начале обещавшие успех,
От долгих отлагательств.
Шекспир. "Гамлет".

От долгих отлагательств !
показати весь коментар
27.03.2024 15:19 Відповісти
як то Їзраїль казав: Ми отримуємо від США гроші, зброю та поради. Але користуватимемося лише грошима та зброєю!
показати весь коментар
27.03.2024 10:30 Відповісти
Уловили суть, п'ять балів.
показати весь коментар
27.03.2024 12:37 Відповісти
Не вчить як нам жити, а краще допоможіть нам матеріально, як і обіцяли.
показати весь коментар
27.03.2024 10:56 Відповісти
******* на голову, простіть за хамський вислів
показати весь коментар
27.03.2024 11:12 Відповісти
"Нельзя сделать омлет, не разбив яиц."
показати весь коментар
27.03.2024 11:17 Відповісти
Правильно "не заохочуємо і не погано ставимось". Достатньо було сказати, що Україна зборєю власного виробництва може завдавати удари у відповіть по російській теріторії, що було заявлено раніше. Чи кожен раз треба змінювати свої заяви?
показати весь коментар
27.03.2024 11:22 Відповісти
Шольц это слушает и аплодирует
показати весь коментар
27.03.2024 11:50 Відповісти
Так что если мы сможем предотвратить их военную агрессию, то в интересах Великобритании, да и прочих Западно-Европейских стран, сохранять СССР как можно дольше: это выгодная сырьевая база и хороший рынок сбыта морально - устаревшей продукции. У. Черчилль

показати весь коментар
27.03.2024 11:54 Відповісти
ссср і був створений з цією метою - Уол Стріт вкачав в це болото міліарди доларів щоб привести більшовиків до влади, зате потім були поставки дешевої сировини навіть по бросовим цінам на 70 років.
Отаке мерзене дійство, але це не позиція офіційної Америки, а більше тіньових корпорацій і еліт з Уол Стріта пов'язаних з федеральною резервною системою.
показати весь коментар
27.03.2024 12:40 Відповісти
ОЦЕ ІНША СПРАВА - "НЕ ЗАСУДЖУЮ"

Кацапи всираються від люті, США це не комуняцьке ООН яким можна вертіти як повієй.
показати весь коментар
27.03.2024 12:36 Відповісти
А где-то есть доказательства, что неизвестные дроны периодически появляющиеся на территории рф именно с Украины? А? Не вымыслы, предположения, а именно доказательства?
А вот товарищ конашенков авторитетно заявлял, что авиация и промышленность Украины уже полностью уничтожена, так что, даже при желании, мы не могли б этого сделать.
Так что, товарищ миллер не надо натягивать резиновое изделие номер 1 (обвинения) на кактус (ЗСУ).
Тем более, слышать подобные упреки от представителей властей США, у которых от слова "путин" передняя часть брюк становится желто-зеленой, а задняя - коричневой.
показати весь коментар
27.03.2024 12:50 Відповісти
Меркатильні суки. Через продажних порошенків втягнули босу простоволосу у війну, а коли побачили що ставки пішли круто вверх і кацапи срали на них і їхні інтереси дали задню, а можливо і засцяли що українці каструють москву і сем позбудеться взаємлвигоди з кацапом.
показати весь коментар
27.03.2024 13:00 Відповісти
І тут Порошенко. Скільки ж вас кончених зебілів !
показати весь коментар
27.03.2024 13:32 Відповісти
Завафлений ти- чумаход. А твій порох смердючий міг цю війну в зародку придушити, розгромивши гіркіна в слов'янську,але Вашингтон пригадав йому його місце в стойлі
за кучеряві справи, тим самим втягнувши Україну в криваві роки війни. Засобів і сил хватало, але америкоси вирішили кацапа брати в довгу, тут то інтереси цілої гноярні зійшлись.
показати весь коментар
27.03.2024 15:37 Відповісти
Так він те і робив допоки *уйло не завів на донбас регулярні війська! Вивчай історію а не дивися земарафєт!
показати весь коментар
27.03.2024 16:17 Відповісти
Мобілізуйте якнайбільше цивільних українців, давайте їм в руки лопати і автомати з джавелінами, відправляйте їх в окопи під російські каби і не вздумайте стріляти по території росії. А ми тут поки посидимо за океаном, порахуємо прибутки від торгівді нашим зрідженим газом і переозброєння Європи нашою зброєю.
показати весь коментар
27.03.2024 13:44 Відповісти
Україна діятиме так, щоб рашисти переробляли менше нафти, щоб пропозиція непереробленої у пальне нафти на світовому ринку збільшувалась, і ціни на пальне для наших партнерів лишалися стабільними, або зменшувалась через зниження цін на нафту.
показати весь коментар
27.03.2024 14:50 Відповісти
Сторінка 2 з 2