8524 відвідувача онлайн
763 27

Регулятор не підтримав пропозиції Мінінфраструктури підвищити вантажні тарифи "Укрзалізниці"

Регулятор не підтримав пропозиції Мінінфраструктури підвищити вантажні тарифи "Укрзалізниці"

Державна регуляторна служба не підтримує наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Про це заявила сьогодні на засіданні глава ДРС Ксенія Ляпіна, повідомляє МінПром.

"У цьому вигляді, думаю, що ні", - сказала вона, відповідаючи на запитання, чи підтримує ДРС ініціативу Мінінфраструктури.

К.Ляпіна наголосила, що в результаті запропонованої міністерством уніфікації відбудеться суттєве підвищення витрат вантажовідправників. "Федерація металургів і інші промислові асоціації оцінюють зростання витрат у 5,6-5,2 млрд грн, "Укрзалізниця" - у 2,3 млрд грн. Але визнано всіма, що це буде мільярдне підвищення витрат суб'єктів господарювання", - зазначила вона.

Водночас глава ДРС звернула увагу на зростання витрат на перевезення вантажів залізничним транспортом, що відбулося з осені минулого року. "Це підвищення накладається на попередні. Не тільки на осіннє 15-відсоткове підвищення тарифу, а й на суттєве зростання фінансового навантаження на вантажовідправників через дерегуляцію вагонної складової. У короткостроковій перспективі це призвело до зростання як вартості вагонів "Укрзалізниці", так і приватного вагонного парку. Таким чином, відсоток цього навантаження доходить до 50% за півроку, що в принципі вже фатально для бізнесу", - сказала вона.

К.Ляпіна застерігає, що таке різке підвищення фінансового навантаження на український бізнес може мати суттєві негативні наслідки для виробництва. "Уже сьогодні деякі компанії втрачають європейські ринки через те, що не можуть виконати вчасно своїх зобов'язань. Ці чинники суттєво знижують як доходи самих підприємств, так і доходи держави, які в першу чергу складаються з податків від таких суттєвих і бюджетоутворюючих галузей, як металургія, хімія, будівництво та аграрний сектор", - зауважила глава ДРС.

"Давайте допоможемо знайти компромісний варіант, щоб, з одного боку, "Укрзалізниця" вирішила проблему адміністрування, але який поки що не буде суттєво впливати на зростання витрат вантажовідправників", - резюмувала К.Ляпіна.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5 млрд грн на рік.

Топ коментарі
+3
Не позволим обеднеть ахметке....он наше усе....
показати весь коментар
30.08.2018 12:00 Відповісти
+2
Мені здається що Державна Регуляторна Служба має бути ліквідована, бо вона працює в інтересах мафії олігархів! Долар піднявся в 3,5 рази, а тариф УЗ піднявся тільки на 15% і Державна Регуляторна Служба не погоджує підняття тарифів? Так це ж пряма антидержавна діяльність, за яку буде трибунал та довічне!
показати весь коментар
30.08.2018 12:08 Відповісти
+1
"Укрзалізниця" имеет сверхприбыли и еще поднимает тарифы? это целенаправленное уничтожение промышленной сферы Украины, подрыв ее экономики. Тут не только запрещать надо, а и СБУ должно заняться этими инициаторами!
показати весь коментар
30.08.2018 11:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
во засада!!!
а кто-то уже и деньги "положил" себя в карман, а тут такой облом
показати весь коментар
30.08.2018 11:51 Відповісти
Мені здається що Державна Регуляторна Служба має бути ліквідована, бо вона працює в інтересах мафії олігархів! Долар піднявся в 3,5 рази, а тариф УЗ піднявся тільки на 15% і Державна Регуляторна Служба не погоджує підняття тарифів? Так це ж пряма антидержавна діяльність, за яку буде трибунал та довічне!
показати весь коментар
30.08.2018 12:08 Відповісти
А при чём тут к УЗ курс доллара? Они у нас всё за доллар покупают? Так попробовали бы покупать внутри страны, а не только как локомотивы - у иностранцев, это при том, что есть и свои производители. Или то же самое дизельное топливо, которое покупается по завышенным ценам. За это что полагается? Тоже пожизненное или сразу расстрел?
показати весь коментар
30.08.2018 16:34 Відповісти
Ціни на паливо та електрику виросли з 2013 року, тому і ціна має вирости в гривнях до рівня 2013 року в доларовому еквіваленті. Ціна на вантажні перевезення в Україні в 3-5 разів менше ніж в ЄС і ця диспропорція має бути усунута!
показати весь коментар
30.08.2018 16:45 Відповісти
Сперва мозг у великого Гудвина приобрети, а потом пытайся тут что-то тролить про цены и ЕС.))) Ну а если нет рядом Гудвина, то обратись к Гуглу и посчитай сколько раз и во сколько поднимались тарифы на УЗ. Наведи справочки о о прибылях в годовых отчетах, а потом уже калякай, но учти, что Цензор это не ВК - тут аудитория другая.)))
показати весь коментар
30.08.2018 20:08 Відповісти
Вантажні тарифи піднімались один раз на 15% за 4,5 роки, вивчай матчасть!
показати весь коментар
31.08.2018 11:13 Відповісти
Так шо, где там повышение тарифов через 7 месяцев? Sosnooley твои УЗшники. Никто этим тупым ворюгам бабок не даст.
показати весь коментар
31.08.2018 11:01 Відповісти
Ціни будуть збільшені до рівня ЄС, це вже абсолютно чітка позиція яка буде виконуватись!
показати весь коментар
31.08.2018 11:12 Відповісти
"Укрзалізниця" имеет сверхприбыли и еще поднимает тарифы? это целенаправленное уничтожение промышленной сферы Украины, подрыв ее экономики. Тут не только запрещать надо, а и СБУ должно заняться этими инициаторами!
показати весь коментар
30.08.2018 11:57 Відповісти
Ты что куришь убогий - УЗ который год убыточная, о каких сверхприбылях ты тут лепечешь?
показати весь коментар
30.08.2018 14:25 Відповісти
О тех, о которых говорил Омелян, а потом и Кравцов. Там, конечно, не сверхприбыли, но прибыль очень даже хорошая. Или им тоже верить нельзя?
показати весь коментар
30.08.2018 16:27 Відповісти
УЗ має отримувати на рік 2-3 млрд. доларів прибутків, а отримує кілька сотень мільйонів гривень прибутку! Там ще підвищувати і підвищувати ціни!
показати весь коментар
30.08.2018 16:46 Відповісти
А может зарплаты руководству урезать? Уровень коррупции снизить? Или пусть воруют как и воровали,а прибыль подними с повышения тарифов? Как-то не логично
показати весь коментар
31.08.2018 11:03 Відповісти
Зарплати керівництву УЗ потрібно підняти в кілька разів, бо директори Дойче Бан отримують по кілька мільйонів доларів на рік - така ціна якісної роботи! А 40 тис. доларів на місяць це не зарплата для керівників такого підприємства!
показати весь коментар
31.08.2018 11:11 Відповісти
Обкуренный, сам бросай эту гадость нюхать и лизать зады мудакам, которые тебе лапшу навешали. А если не можешь, тогда мозг включи и думай от противного. В нашей стране все предприятия убыточные, поэтому ты живешь бедно, а владельцы параходов богатеют, но не с той скоростью, как им хочется.)))
показати весь коментар
30.08.2018 20:12 Відповісти
Вон Игорек доказывает что это не так. А зарплаты Кравцова и тд -это норма. ну и естественно зарплата СЕОшнику для ведения страницы в ФБ лопатить по 150к в месяц- тоже норм. Бедная, БЕДНЕЙШАЯ Укрзализныця....
показати весь коментар
31.08.2018 11:02 Відповісти
Не позволим обеднеть ахметке....он наше усе....
показати весь коментар
30.08.2018 12:00 Відповісти
Ну что же, теперь мы все опять проспонсируем из наших карманов через бюджет бедненьких олигархов, так что ахметка и компания могут спать спокойно - терпилы терпят, гешефту ничего не угрожает. Ну после выборов нас ждет прихватизация УЗ, ведь она такая "не эффективная", ну а когда пройдет прихватизация то тарифы мгновенно вырастут в разы (как в свое время это произошло с Укртелекомом, когда до прихватизации регулятор так же не давал повысить тарифы до уровня экономически обоснованных и он стал убыточным, а после прихватизации тарифы мгновенно подняли и Укртелеком резко стал приносить прибыль).
показати весь коментар
30.08.2018 14:23 Відповісти
Ну так не спонсируйте, кто Вас заставляет? А если речь об УЗ, то как раз дотационные там только пассажирские перевозки, которые как раз таки спонсируются из прибыли на грузовых перевозках. Укртелеком это уже совсем другая история.
показати весь коментар
30.08.2018 16:26 Відповісти
То есть ты предлагаешь не платить налоги государству (дотируется УЗ именно из бюджета)? А может просто поменять зажравшихся мародеров на нормальных чиновников, которые должны нормально заниматься своей работой, а не пилить бюджет в угоду кучки олигархов?

Насчет убыточности определенных видов грузоперевозок , вот официальная информация по этому поводу https://info.uz.ua/news/pretenzii-ukrmetalurgpromu-e-absolyutno-bezpidstavnimi-ukrzaliznitsya-zbilshila-obsyagi-perevezen-produktsii-gmk-andriy-ryazantsev
показати весь коментар
30.08.2018 16:33 Відповісти
Кто сказал что УЗ дотируется из бюджета?! УЗ получает кредиты на строительство локомотивов, но с прошлого года сама вышла на прибыльность, потому ни о каких дотациях речи не идёт. Более того, если в УЗ перестанут воровать на закупках, то таки правда выйдут на сверхприбылях, а там только на креплениях воруют колоссальные суммы. Почему у нас локомотивы на закупке в два раза дороже, чем в других странах?
показати весь коментар
30.08.2018 16:36 Відповісти
Ну так там и по логике непонятно, как можно поддержать? Обоснования повышения не было и в прошлые разы. Нет ни рассчётов, ничего, что могло бы объяснить зачем повышать тарифы и почему именно в таком размере.
показати весь коментар
30.08.2018 16:25 Відповісти
Ну конечно же, все тарифы и цены в стране выросли в разы, и только УЗ может себе позволить поднимать тарифы на 15%. да и то начинается вселенский плачь от мародеров грабящих страну, про то, что дескать гешефт будет не таким большим.
показати весь коментар
30.08.2018 16:35 Відповісти
Откуда цифра про 15%?)) А скрытое повышение тарифов?) Ну вот на пассажирские перевозки цены тоже подняли - с чего вдруг? Потому что у кого-то не в меру разыгрался аппетит? Услышь - бесполезно повышать тарифы, если в конечном итоге это будет разворовано. Что тебе непонятно? Кого ты с этого повышения собрался кормить? Смотрящих УЗ? Переживаешь, что они мало наворовали?
показати весь коментар
30.08.2018 16:39 Відповісти
На примере УЗ можно наблюдать постоянство в нашей стране, а именно то, как используется госресурс в достижении своих целей теми, кто сидит у кормушки. Давно понятно, что столкнулись интересы сильных мира сего, а УЗ используется как рычаг давления. Мне пох на эти разборки, если-бы это не касалось всей страны. Но тем игрунам, что правят, глубоко насрать на страну, людей и экономику. А вот это уже очень плохо!
показати весь коментар
30.08.2018 20:16 Відповісти